Nincs játékban - Artheniori erdő
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínArtheniori erdőNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 98 (1941. - 1960. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

1960. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-13 17:08:07
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678

Játékstílus: Vakmerő

//Farkasvadászat//

*Turrog ahogyan meghallja az első vonyítást, fogával feltépi az üvegcsét lezáró fiola dugóját és mindenestül a szájába önti annak a tartalmát. Érzi, ahogyan a petrezselyemhez és borsóhoz hasonlatos ízek, melyeket egy kis vérízű eszencia bolondít meg végig árad testében, mintha csak apró szikrák futnának végig az erein. Felemelő érzés, azonban kell még pár perc, hogy sebei teljesen begyógyuljanak. Ha elég szerencsés, addigra a farkasok sem támadnak, és tudja majd használni a pajzsát is. Ha mégsem, hát marad a kard, melyet erős kezében szorongat.*
- Acatel, készülj!* Parancsolja szigorú hangnemben. Látja, hogy a férfi már a vágás óta megfeszülve vár, azonban az ilyen helyzetekben jobb, ha egy parancs megerősíti az ember elméjét. Sosem lehet tudni, mikor kapcsol ki az ember agya és indul be a harc ösztöne.* Vesd a hátad nekem, nem hagyhatjuk mögénk kerüljenek. Irtsd ami eléd ugrik, én védem ezt az irányt!* Folytatja harciasan, meglóbálva kardját az árnyak irányába.* Gyertek csak, ti mocskok!* Kiáltja feléjük, ahogyan az adrenalin egyre jobban szétárad testében. Ha szerencsés, a sebein már csak enyhe bizsergést érez, azonban jobb lesz ha nem erőlteti meg pajzsot tartó karját egy ideig. "Gyertek csak..." Ismétli el újra, de csak magában. A fogai vicsorra szorulnak, kezd eluralkodni rajta a teljes harci vágy.*

Megivott egy sötétzöld varázsitalt, így a hétfokú skálán a következő két három erejéig egy egységgel nő a fájdalomtűrése, továbbá begyógyul az összes első, második és harmadik kategóriás sebesülése.

1959. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-13 09:33:02
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 183
OOC üzenetek: 81

Játékstílus: Szelíd

//Farkasvadászat//

//Taym és Turrog//

*Turrog terve működőképesnek látszik, legalábbis amennyiben úgy tervezte, hogy vérszagra gyűlvén az éji vad, majd kézitusában legyőzik őket. Turrog vérének szagát az esti szél csakhamar felkapja, s messzire viszi. Alig fertályóra múlva vérfagyasztó üvöltést hallhat a két férfi, mely riasztóan közelről hangzik fel. Szinte tüstént válaszol rá egy másik, félreérthetetlenül fakasra utalva. A kis tisztás, ahol állnak, tökéletes célpontot jelent a ragadozóknak, hiszen a két férfi nem láthat be a fák közé az éjszaka sötétjében. A Hold sápadt fénye nem elegendő hozzá, hogy belássák az egész területet, s csak elvétve csillan meg a fák között egy-két sárga szempár néhány pillanatra. A farkasok ijesztően intelligens lények, s amennyiben Turrog és Taym a vadászterületükön vannak, jobban teszik, ha kiirtják az egész falkát. Máskülönben a dögök a világ végéig is követik őket, ha kell.
Turrog pillanthat meg elsőnek néhány árnyalakot, melyek a tisztás szélén állnak, sárga szemeik várakozón mered a párosra. Taym ezalatt a tisztás túloldalán vélhet felfedezni valami mozgást, mely azonban meglepően halk. A két férfi számára lassan egyértelműnek tűnhet a helyzet: a farkasok bekerítették őket. Innen nincs menekvés, hacsak ki nem verekedik magukat.*


1958. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-13 00:51:50
 ÚJ
>Draxos a véreb avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 6
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

* A férfi egy nagyobb sziklákkal tarkított fagyűrű széléhez ér, sűrű aljnövényzettel, mely tüskéikkel harapdálják köpenye alját, hol jobban, hol kevésbé. Nehézkesen halad, de elég elhagyatottnak véli a helyet, ahova se nagyobb vad, se két lábon járó nem szívesen tér nyugovóra. A hollóhajú fiúnak tökéletes lesz az éjszakára. Azért annyira nem zord a hely mert az eget felette nem takarja fakorona és néhány lépéssel arrébb az egyik szikla tövében egész véletlen felfedezett egy mélyedést, olyat amit csak egészen közelről vehet észre bárki is a magyalbokor takarása miatt. Köpenyét lekanyarítja és egyből bedobja oda, így tesz a tarisznyájával, majd a vállvértét csatolja le magáról. Nem mintha a fém szenvedhetne bármiféle kárt is a portól a vékony egybe részes láncszemes felkart a mellvédővel együtt helyezi a többi dolgára. Zekéje és az alatta lévő ing elég meleget nyújt az estével szemben, a többihez meg ott a dupla kardja. Miután meggyőződik afelől, hogy rejtve marad a hátrahagyott felszerelés és felismernie is sikerül majd, elindul hogy biztos ami biztos alapon körbejárja a szűk környéket.*


1957. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 22:42:39
 ÚJ
>Taym Aemuran avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 116
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Vakmerő

//Farkasvadászat//

*Érdeklődve várja a merész tervet, és nem is kell sokat találgatnia... Tény, hogy nem olyan brutális módszerekről van szó, mint amilyenekben Taym gondolkodott elborult perceiben, azonban így sem semmi, amit a törpe vállal. Gyakorlatilag félkezűvé teszi magát a harc szempontjából, a városőr csak remélni meri, hogy tényleg hatni fog az ital. Közben a pallosát az egyik fára helyezi két egymás melletti ágra, hogy szem előtt is legyen, ugyanakkor ne jelentsen plusz súlyt, ha majd jönnek a bestiák. Ki tudja, min múlik a harc... Azonban kicsit csalódott, mivel úgy gondolta, majd Turroggal együtt fogják a farkasok vérét ontani, és nincs mitől tartani, ennek ellenére ha gyorsan feltűnik néhány négylábú, akkor Taymnek egy kis ideig egyedül kell helytállnia. Mindenesetre tény, hogy a törpe vére remekül pótolhatja az állatvért, azonban veszélyes húzás is. Nem hiába merész terv az a merész terv. Két kézre fogja a lándzsát, és feszülten figyel. Igyekszik egy olyan helyet keresni, ahol a hátát védi valami sűrű bozót, vagy egyéb természeti elem, ha talál, akkor reméli, hogy Turrog követni fogja oda. Amennyiben ilyen nincs látótávon belül, úgy jobb híján igyekszik felkészülni, és minden irányba figyelni. Elvégre csak meghallja, ha egy egész falkányi farkas közeledik... bár reméli, hogy ilyesmi nem fog megtörténni. Fél testével igyekszik fedezni a törpét, hogy legyen ideje meginni az italt, és felkészülni a harcra, és reméli, hogy addig nem is nagyon érkezik egy farkas sem.*


1956. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 22:12:25
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678

Játékstílus: Vakmerő

//Farkasvadászat//

*A törpe megereszt egy halk sóhajt. Nem is sóhaj ez, sokkal inkább csak kiereszti a tüdejéből a levegő egy enyhe sziszegés kíséretében.*
- Akkor fogd a fegyvered és állj készen.* Tanácsolja kicsit lejjebb csatolva páncélzatát a kezéről.* A tiéd lesz az első csapás. Erősen fogd azt a lándzsát, mert az életünk múlik rajta.* A törpe teljesen kicsatolta a vértezet kar részét, melyet gyorsan az övére erősít. A pajzs alatti keze így viszonylag védtelen, legalább is az ő oldaláról. Kezében egyszer meglengeti kardját, majd pedig zsebébe nyúl és egy apró, sötétzöld löttyel teli fiolát húz elő. Egy sokatmondó pillantást vet társára, majd pedig erősen kezébe fogja az üvegcsét.* Ez egy bájital. Gondolom az őrségnél megtanítják mire jók ezek.* Jelenti ki, de nem várja meg a választ.* Nincsen állat vérünk sajnos, szóval...* Hirtelen megáll, és egy egészen lassú, mély vágást ejt a kezén a válla és a bicepsze között. Hangosan felszisszen a fájdalomtól, de talpon marad. Nem vágott el ütő eret sem (hiszen annyira nem bolond) viszont a vére így is csörgedezni kezd végig a karján, egészen az ökléig. A pajzsot tartó kezét így csak nagy fájdalmak híján tudja használni, azonban szükségük van most a vér illatára.* Ha megjelennek, azonnal támadj. Nekem kell egy kis idő, ameddig megihatom a varázsital.* Préseli ki fogai közül a szavakat, miközben lábainál apró vörös tócsácskák jelennek. A bestiák hamar ide fognak érni, ebben biztos. Csakis a férfi felkészültségében bízhat.*


1955. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 21:57:23
 ÚJ
>Taym Aemuran avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 116
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Vakmerő

//Farkasvadászat//

*A törpe láthatóan kiismeri magát az erdőben (vagy pedig egyáltalán nem érdekli, merre mennek, Taym még nem tudja biztosan). Habár ő is sokszor vágott keresztül az erdőn, mikor régen a fűszerárut a kikötőbe vitték, de így a sötétben (de legjobb indulattal is erős félhomályban) biztosan hamar eltévedne. Lehet hogy jobb lett volna inkább a délelőtti edzés és a délutáni őrjárat között jönni, vagy eltávozást kérni egy délután erejéig... Persze nappal nem sok eséllyel találnak farkast, este viszont annál veszélyesebb. Mindenesetre Turrog nem úgy fest, mint aki aggódna, szóval Taym úgy véli, ő is feleslegesen teszi. Amikor elérik a tisztást, a férfi enyhén fellélegzik, amikor meglátja az apró tisztást, már-már fojtogatták a fák.*
- Soha életemben nem volt még íj a kezemben *jegyzi meg* Pusztán a felettesem javaslata miatt hoztam magammal, szerintem felesleges volna ilyesmivel próbálkozni *bármilyen merész is legyen az a 'merész terv' annál nem lehet merészebb, mint hogy Taym célzására bízzanak bármit. Turrog láthatóan még örül is a közelgő harcnak (és hát valamilyen szinten a városőr is, hiszen máskülönben itt sem lenne). Végül gyors latolgatás után felteszi a kérdést:*
- Mi volna az a merész terv? *csak reménykedni tud benne, hogy nem olyan merész tervre gondol, amilyet Taym fontolgatott idefele jövet, amelyben elrabolt áldozatok, feldarabolt tetemek, és friss hullák voltak. Nem, az semmiképpen nem vezetne jóra...*


1954. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 21:31:12
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678

Játékstílus: Vakmerő

//Farkasvadászat//

*Turrog csak biccent a férfi szavaira.*
- A vért megoldjuk valahogy, csak tartsa nyitva a szemét. Ezek a dögök gyorsak.* Jelenti ki komoran, és belép a fák közé.*

*A növényzet egyre sűrűbb, és Turrognak néha kardjával és pajzsával odébb kell tolnia egy-egy bokrot vagy átlépni néhány nagyobb, letört ágat, azonban nem esik nehezükre a haladás. Már a nap régen nem világítja meg teljesen az eget, ami az erdőben a fák takarása miatt még sötétebbet eredményez. Nem hozott fáklyát, viszont tűzszerszám van a tarisznyájában, így könnyen összeeszkábálhatnak egyet, vagy akár tábort is verhetnek éjszakára. (Bár ez egy farkasokkal zsúfolt erdőben nem éppen jó ötlet.) A törpe és az ember egészen mélyre verekedik magukat, mígnem Turrog hirtelen megáll. Egy egészen apró tisztáshoz értek. Nem nagy, azonban annyi hely még van, hogy kényelmesen tudják forgatni a fegyvereiket. A törpe vakmerően, keserédes mosollyal a férfire néz, majd pedig kardjára és az azt tartó kezére pillant.* Mit gondolsz, le tudsz vadászni egy nyulat vagy fácánt azzal az íjjal, vagy álljak elő a merész tervemmel?* Kérdezi vigyorogva. Mimikája nehezen kivehető a szakálla mögül, de az egyértelmű, hogy izgatott a közeledő harc miatt.*


1953. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 21:13:20
 ÚJ
>Taym Aemuran avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 116
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Vakmerő

//Farkasvadászat//

*Úgy látszik, jó társaságot talált magának, Turrog határozottan olyannak tűnik, aki ért a farkasokhoz. Ha pedig még terve is van, az volna a legszebb... A szavak némileg kiábrándítóan hatnak, viszont a törpe állja Taym kicsit sem bizalomgerjesztő pillantását, így valóban értékes segítségnek látszik. Az ilyenek nem futnak el a farkasok elől.*
- Nem ismerek mágiát *jegyzi meg, ha nem volna egészen nyilvánvaló, de a fegyverek tömkelege, amit magánál tart, erre utalnak. Ugyanakkor érdekfeszítő, hogy a törpét láthatóan csak az foglalkoztatja, hogy hogyan találjanak farkast, az meg sem fordul a fejében, hogy esetleg a fenevadak széttéphetik őket. Ez a magabiztosság talán valódi tudást rejt maga mögött, Taym pedig megreszkírozza ezt, hiszen neki sincs terve.*
- Valóban azt állítják, hogy nagyon szaporák mostanság. És a vér szagára gyűlnek... ha nem találnak ránk, ezt is bevethetnénk, habár ez elég veszélyes. Ha valóban olyan sok van a környéken, hát mind ide fog gyűlni a vérszagra... Viszont ha ez nem akadály, megpróbálhatunk leölni egy kisebb állatot csalinak. Vagy pedig az odú... *eszébe jutnak Nezzar intő szavai, miszerint nem akar ő egy farkastanyát megtámadni. Azonban ha Turrog szerint jó ötlet... a fene se tudja, mit érdemes ilyenkor tenni, viszont Taym már unja a semmittevést, végre megölhet néhány farkast, hát nem fog habozni.*
- Rendben, menjünk *azzal előkapja a lándzsáját, és két kézre fogja, majd ha a törpe előre szeretne menni, természetesen hagyni fogja. Remélhetőleg tényleg olyan könnyen belefutnak majd néhány ilyen dögbe.*


1952. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 20:47:35
 ÚJ
>Ilwen Jh'tatar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 141
OOC üzenetek: 10

Játékstílus: Vakmerő

*Nyugis léptekkel közelíti meg az erdőt, majd belépked a fák közé is. Nem megy mélyre, nem gyalogol sokáig, lassú léptekkel halad egyre beljebb, talán tíz percig, de lehet annyi sincs. Addig, hogy a város zaja elhaljon mögötte, ami amúgy sem elég nagy. De ha körülnéz itt az ember - avagy fél-elf -, akkor látszik, hogy melyik irányban van egyre beljebb az erdő, és mely irányban a város, nem beszélve arról, hogy a fák törzsén lévő mohából is ki lehet következtetni mindezt, hiszen ő nyugatra jött, tehát keleti irányban visszaérne Artheniroba.

Eltölt itt pár órát, elmélkedik, sétálgat, makkot és gombákat gyűjt, amikről tudja, hogy ehető, meg is eszi. Lelke-teste lenyugszik, így áll tovább, ismét visszafele a városba.*


1951. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 20:31:51
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678

Játékstílus: Vakmerő

//Farkasvadászat//

*Turrog nem tévedett. Valóban az őrség tagja az idegen. Nem hitte volna, hogy még az őrök is zsebpénzre szorulnak ezekben az időkben. Habár nem szívleli a 'rend' alkalmazottait, Acatel egészen szimpatikus számára. Valóban harcosnak néz ki, nem úgy mint a többi fegyverrel rohangáló ficsúr az utcákon. Igen, meglehetősen bizalomébresztő a férfi, legalább is egy olyan harcos számára mint Turrog. A legtöbb ember talán megijedne a pallosostól.*
- Örülök a társaságnak.* Jelenti ki pajzsát kezére erősítve.* A farkasok ördöngős lények. Ha az ember egyedül áll a kaszabolásuknak, hamar bekerítik és akkor aztán nem sok esélye van senkinek, hacsak nem ismer egy kis mágiát.* Folytatja végig a városőr szemébe nézve.* Tervem még nincs. Ha valóban annyira elszaporodtak az ordasok itt, mint ahogy hallottam, akkor hamarabb megtalálnak minket mint mi őket. Ha pedig mégsem, akkor két választásunk marad.* Folytatja komoran, kardját lassan kihúzva hüvelyéből. Az erős penge halkan szisszen fel a mozdulatra.* Vagy magunkhoz csalogatjuk őket, vagy keresünk egy odút és elintézzük azt, amit találunk. Mit gondol?* Kérdezi végül pihenő állást felvéve. Az erdőbe csakis kivont fegyverrel óhajt belépni, hiszen ki tudja, mikor akarnak majd lecsapni rájuk a jószágok.*


1950. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 20:19:34
 ÚJ
>Taym Aemuran avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 116
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Vakmerő

//Farkasvadászat//

*Hát jól sejtette, bár nem ok esélye volt a tévedésnek. Miért jönne valaki sötétedés táján állig felfegyverkezve az erdőbe pont akkor, amikor igen szép összeget kínálnak minden farkasfejért? Arról nem is beszélve, hogy ha nem így történt volna, akkor is ott a rábeszélés, hiszen (bármily nehéz is elfogadnia) ketten biztosan többre mennek, mint Taym egyedül. Olyasmi is megfordult a fejében, hogy egy feldarabolt hullával csalogassa ide a farkasokat, viszont azt nagyon nehéz volna kivitelezni, és semmi kedve mostazon gondolkozni, hogyan ússzon meg egy gyilkosságot. Ha meg a szegénynegyedből ellop egy tetemet, ami még elég friss... az nem akkora baj, node azért nincs minden sarkon egy 'friss' hulla. Józan esze azt diktálja, ha csalit akar, akkor egy kisebb állatot fogjon hozzá. Viszont ő maga a terveit kicsit elsüllyeszti, inkább a törpe érdekli, nem éppen bőbeszédű, de sokat mondanak a szavai. Taym az ilyen alakokat szereti, róluk lerí számára egyfajta képzettség.*
- Acatel, az őrség tagja *mutatkozik be ő is, majd rögtön a tárgyra tér* Mi a véleménye a csapatmunkáról? *teszi fel a tőle jelentősen idegen kérdést, hiszen semmit sem utál jobban, mintha más hibája miatt ő is veszélybe kerülhet. Viszont egyedül a farkasok ellen sem biztos, hogy jó esélyekkel indul, akkor inkább erőt vesz magán, és háttérbe szorítja az elveit. Amennyiben a törpe pozitív feleletet ad, úgy megtoldja a dolgot még egy kérdéssel:*
- Esetleg terve is van? *ha Turrog nem akar együttműködni, akkor pedig egyszerűen továbbáll, hiszen... miért maradna?*


1949. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 19:53:01
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678

Játékstílus: Vakmerő

//Farkasvadászat//

*Turrog dohánya kezd elfogyni, így még egy utolsó szív pipájából. Érzi a füst átható ízét, azt a kesernyés mámort ami ilyenkor áramlik szét a testében. Habár az Artheniori dohány nem elsőrangú, ilyen alkalmakra tökéletesen megfelel. Már szájában ízlelgeti kicsit pipája szívóját, mikor egy hang röppen fel a háta mögül. A törpe válla felett hátra tekint és végigméri az idegent. Az őrség páncélzata és a fegyverek, amelyeket a férfi magán visel egészen impozáns külsőt kölcsönöz az amúgy sem csenevész férfinak. A kérdés nem éri hirtelen, számított arra, hogy mások is fognak erre járni. 50 arany egy farkasért nem kis pénz, sok embert idecsábíthat. Arcát lassan visszafordítja az erdő felé, majd szájából kiemeli a pipáját. Némán megfordítja az, és kiütögeti belőle a dohány maradékát, majd pedig ügyesen zsebre rakja a szépen megmunkált kis csecsebecsét. Egy pár pillanat csönd keletkezik így a feltett kérdés után, de a törpe rögtön megszólal, ahogyan a pipa eltűnt.*
- Csak a fejükért.* Jelenti ki komoran, majd pedig a férfi felé fordul.* Turrog vagyok.


1948. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 19:35:57
 ÚJ
>Taym Aemuran avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 116
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Vakmerő

//Farkasvadászat//

- Rendben, megyek egyedül, köszönöm a tanácsokat *bólint a fegyvermester szavaira* Ha az éjjeli őrjáratra nem érnék vissza, már nem is érdemes keresni *jegyzi meg, és habár talán valahol még viccesnek is tűnhet ez a kijelentés, korántsem annak szánta. Összeszedi a két fegyvert, amiről a Nezzar beszélt, habár nem hiszi, hogy bármi haszna lenne egy íjból. Sosem volt még ilyen fegyver a kezében, így aligha tudna vele sokat kezdeni. Viszont sosem lehet tudni... A pallost azért mégsem hagyja ott, elvégre inkább legyen több a fegyver, mint kevés, ha másra nem, a fejek levágására jó lehet. A páncél és a sisak azóta is rajta van, hát érdekes lehet ilyen harci díszben érkezni, de mivel nincs másik páncélja, nem igazán tehet mást. A kovácsműhely felől közelíti meg az erdőt, és azon gondolkozik, hogy a nyilakra, amiket az íjhoz hozott, jó volna némi bénító méreg, vagy hasonlók, azonban abból aligha találhatna főleg ilyenkor, amikor már lassanként sötétedik. Ha más nem, legalább a Hold állásából meg tudja majd állapítani, mikor kell visszatérnie a barakkba, hogy ne késse le az őrjáratot. Miközben az erdő felé sétál teljes harci díszében, egy törpére lesz figyelmes. Először valami naplopónak nézné, ahogy pipázgat, azonban a naplopók nincsenek így felfegyverkezve... Valójában nem tudja mire vélni a képet, ami elé tárul, így végül megszólítja:*
- A farkasokért jött? *teszi fel a legfontosabb kérdést. Amennyiben nem, úgy nincs szükség további kérdésekre, ha igen, úgy viszont kár lenne elvesztegetni egy lehetséges társat, aki esetleg a fegyverekhez is ért. Talán jóval több haszonnal számolhat így, még ha meg is kell feleznie a törpével (ami a legrosszabb, amit csak el tud képzelni).*


1947. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 19:06:18
 ÚJ
>Nerin Delkar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 7
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Szelíd

// Daleilor Narchenar//

*Nerin vérző lábán hála az égnek nem mély a seb, viszont ha mihamarabb nem tisztítja, és köti be, akkor elfertőződhet, és jobb esetben csak le kell vágni. Erre gondolván kis hányingere támadt, de gyorsan korrigálja, és azt veszi észre, hogy a férfi, azt a mónyuszt, mi Nerint megharapta egy nagyobb döféssel leszúrja. Ennek örül, bár kicsit bizonytalan abban, hogy a lány miatt tette, hisz saját magát is meg kell védenie a ragadozó állatok ellen. Az állat a lába előtt roskad össze, s csak úgy patakszik belőle a vér. Nerin jól bírja a vért, így nem undorodik, viszont az állatok morogva, fogaikat vicsorgatva közelítenek prédáik felé. Egyszeriben vonyítás hallatszik a távolból, s a mónyuszok, ugyanúgy, mint Nerin, rémülve figyelnek az erdőbe hallgatva a különféle zajokat. Az ágak ropogása, és az avar sorrugása egyre hangosabban hallatszik, s Nerin gondolatai villámként suhannak át agyán.*
~Vajon mi, mennyi, és milyen veszélyes valami közeledik, mitől még a mónyuszok is megijednek? El kéne menekülnünk, vagy várjuk meg mi lesz ennek a vége? Egyre közelebb van! Mit tegyünk?~
*Ekkor, gondolatait megzavarva egy farkas nagyságú kutya féleség ugrik elő a bozótból, de nem látni a halvány fényben, hogy tényleg egy kutya az, mi ott kiugrott, vagy egy farkas. Ekkor neki iramodott, s az egyik mónyusz torkát máris elharapja. A mónyuszok a négylábú felé veszik az irányt, menekülési esélyeiket ígymeghosszabbítva. Egyszeriben két mónyusz megragadja a négylábú állat hátsó lábait, és nagy vinnyogás keletkezik erre. A négylábú a barna szemeivel Daleilorra veti tekintetét, feltételezik, hogy ezzel azt jelzi, hogy meneküljenek. Nerinnek megesik az állaton a szíve, így gyorsan kihúzza a Hosszúkardját a kardhüvelyéből, majd az egyik mónyusz felé döf tudattalanul, hisz még nem tudja korrigálni a harc elleni érzéseit, de annyira szörnyű látni egy élőlény halálát, hogy nem gondolván a következményekre megteszi az első lépéseket az élőlény megmentése érdekében. Megpróbálja a mónyusz agyát átdöfni, de elég nagy erő kell ahhoz, hogy ez sikerüljön, de a düh miatt, és a másik élőlény megmentése érdekében mindent megtesz, hogy sikerüljön a támadó gyenge pontjának elérése, és a halál bekövetkezte. Egy pillanatra becsukta a szemét a döfés közben, de érzi, hogy valamijét eltalálta a ragadozónak, és reménykedik, hogy az az a pont, amit kiszemelt. Viszont nem meri kinyitni szemét, mert rájött, hogy ölni kezdett, és ez megrémítette, de megpróbálja megmenteni egy élőlény életét. Ekkor kihúzza kardját az áldozatból, kinyitja szemét, és a másik ragadozó felé döf kardjával, ugyan úgy az gyenge pontjára pontosítva. Majd kihúzza kardját nem törődve az áldozattal, odavánszorog a négylábúhoz, megsimítja azt, majd blúza aljából letép egy darabot, és ellátja az állat sebeit. A többi mónyusz egyre csak közeledik, viszont Nerin mindenáron megakarja védeni a négylábú állatot, mi életét adta volna az emberek megmentése érdekében.*

A hozzászólás írója (Nerin Delkar) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.01.12 19:12:11


1946. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 18:46:02
 ÚJ
>Drayen Agron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 199
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Megfontolt

//A félelem háza//

//2.csoport//

*Drayen kezdetben, ötlet híján a sarkán ülve töri a fejét. Valahogy minden olyan mesterkélt, és mégsincs semminek értelme. A holtak a falnak láncolva egyet kivéve, aki mintha a kiszabadításuk közben lehelte volna ki a lelkét. Egy polc,s rajta egy lombikra való folyadékkal, melynek rendeltetésére nem jön rá. Miközben jóformán céltalanul mereng, az ork a tettek mezejére lép. Nem sok időbe telik kitalálni, hogy a tetőszerkezet megbontásával akar egéutat nyerni. Ugyan felmutat egy tolvajkulcsot, ám mivel Drayen sosem élt ilyen eszközökkel, figyelmen kívűl hagyja a felkínálást, és inkább segíteni igyekszik a nőnek.*
-Várj, segítek, ha akarod.-
*Mondja, és igyekszik a keze alá dolgozni. Amikor a lombik közelébe kerül, vet rá egy pillantást, sőt, a dugót kihúzva meglötyögteti, megszagolja, hátha valami hasznosat talál. Amennyiben nem, úgy folytatja a munkát és segédkezik. Ha elutasító a nő, akkor máshogy áll a dologhoz. Egyszer régen egy törpe mesélt neki arról, hogyan találta meg a falba rejtett kincseskamrát. A falat kopogtatta, hogy hallja, hol üreges. Így tesz Drayen is, fog egy darad deszkát, vagy nagyobb követ, és elkezdi végig kopogtatni a falat. Ha valaki kérdőre vonja, megvonja a vállát és így felel.*
-Lehet ostobaság, de mivel sem a zárakhoz, sem az ajtó berúgáshoz nem értek, legalább próbálok valami megoldást találni!
*A kintről jövő hang, persze az ő figyelmét sem kerüli el, ám mivel tisztában van azzal, hogy még nem találták meg a kiutat, nem igazán foglalkozik vele. Ami viszont igenis felkelti a figyelmét, a földön ülő nő borúlátó, sőt rosszindulatú megjegyzése. Döbbenten fordul a nő felé.*
-Hogy mondtad? És te? Tán túlvilági lény lennél aki könnyedén kisétál innen?-
*Kérdezi a nőt, rosszalló tekintettel, majd csettint ujjával és az ajtóra mutat.*
-Rajta! Lássuk!-
*Majd a többiekhez fordulva.*
-Valakinek jobb ötlete van?-

A hozzászólást Mortagroth (Moderátor) módosította, ekkor: 2014.01.12 18:58:29, a következő indokkal:
Hiányzó jelek pótlása



1945. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 15:55:50
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678

Játékstílus: Vakmerő

//Farkasvadászat//

*Turrog némán lépdel az erdő felé. Még nem lépett be a sűrűjébe, csupán a külső területeken mozog. A fák itt még csak ritkásak, a kovácsműhely is látótávolságon belül van. Hátán és oldalán egy nagy zsákszerű tartóeszköz fut végig, mely talán egy hatalmas bőrkulacsra hasonlít a legjobban, olyasfélére, mint amilyet a vadászok is hordani szoktak. A törpe nagy szomorúságára ez zsák nem tartalmaz semmilyen itókát se frissítőt. Teljesen üres, hiszen itt az erdőben kívánja azt megtölteni. A farkasok fejéért a barakkban egész jó pénzt adnak mostanság, ami jó kis edzésnek ígérkezik a harcos számára. Szüksége van már egy kis harcra, és ezek a rusnya, káros dögök még jó pénzt is hoznak neki. Turrog lábai megállnak még mielőtt beljebb merészkedne, majd pedig előkotorja pipáját. Nem siet ő sehova, így megengedhet magának egy kis pihenőt mielőtt vadászni indul. Ki lenne az a bolond, aki csak úgy neki vág az erdőnek?*


1944. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 14:39:48
 ÚJ
>Varya Aegoniss avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 73
OOC üzenetek: 5

Játékstílus: Vakmerő

//A félelem háza //

// 2. csoport //

*Mindenki kétségbe van esve, s mint a patkány, kire vödröt dobtak, ész nélkül keresik a kiutat, miközben önmagukat kergetik az őrületbe... Hazugság volna azt állítani, hogy Varya cseppet sem élvezi a kialakult helyzetet. Valójában kitűnően szórakozik. Elvégre olyan nincs, hogy ő itt ragadjon. Előbb dől össze a világ, mint hogy őt magát rabságban tartsa a kő.
Miközben dudorászik, s arcán halvány mosoly árnyékával csavargatja a haját, az ork nőstény nem átall odalépni hozzá, s kérdőre vonni.
~Férgek... férgek kik a sárban hempergőznek, s a posványból felnézve a csizmára, már azt hiszik, jogot formáltak a létükre... de a csizma lesújt, s eltapossa őket...~ gondolja, nagyrészt összefüggéstelenül, látszólag semminek semmi köze semmihez, de Varya számára nagyon is értelmesnek tetszenek az ilyesfajta képzelgések. Maga elé mered, ajkain a mosoly szélesedik, ahogy az ork beszél hozzá. Lassan emeli fel tekintetét, mely végül megállapodik a zöldbőrű rusnya, együgyű ábrázatán. Hogy mit tud? Ó, hát rengeteg olyan dolgot ismer, amit a kétségbeejtően korlátolt elméjű ork sosem fog megtapasztalni... de hogyan is tenné, saját láncait nem tépheti szét...*
-Mind itt fogtok megdögleni...*szólal meg, elég hangosan ahhoz, hogy mindenki hallja. Lelkének tükreiben násztáncot jár az őrület, ez még az orknak is egyértelmű kell legyen. Arcán mosollyal meredten néz a másikra, közben tovább foglalkozik a hajával. Semmi nem utal arra, hogy keresni akarná a kiutat.*


1943. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 12:37:46
 ÚJ
>Mordokhai Elladur avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 225
OOC üzenetek: 46

Játékstílus: Vakmerő

//A félelem háza//

*Mivel senki nem tudja, hogy hol van, mit keres itt és mi köze van a többiekhez, valami más megoldást kell találni a kijutásra.*
~Az esem biztos, hogy van valami közös a jelenlévőkben...~
*Kérdezősködni nem akar, ezért éppen nekilátna átkutatni a szobát töviről-hegyire, de az ajtón túlról érkező hang megzavarja. Tehát nem csak ők vannak itt és van aki jól ismeri a házat, annak minden esetleges titkával együtt. A férfinak más sem hiányzik, minthogy valami ostoba játékot játsszon, csak mert valami ostoba unatkozó uracska úgy döntött. Sajnálatos módon ez nem kivitelezhető, mivel csak egy ajtó van a szobában és az aligha a kifelé vezető utat rejti.*
~Maradtam volna inkább Mordachkal.~
*Amikor észreveszi, hogy az ork nő mit csinál, majdnem a homlokára csap. Mivel még nem találkozott intelligens orkkal, ezért különösen meglepi, hogy az ésszerű dolgot csinál. Segítene neki, de minden bizonnyal boldogul egyedül is. Odaballag a tolvajkulcshoz és megnézi. Látott már ilyet, héba-hóba használt is, de most semmi kedve hozzá. Ha biztos lenne a dolgában, akkor megpróbálná kirúgni az ajtót, de a sikerre csekély az esélye. Nincs kedve itt hagyni a fogát, márpedig aki idehozta őket minden bizonnyal elrejtett ide egykét csapdát is. Hiába, mocsok alakból rengeteg van a földön. Úgy dönt, hogy mielőtt még cselekedne, szemügyre veszi a jelenlévőket. Egy nő kivételével mindenki nyugtalan. Ez viszont nem jelenti azt, hogy a nő tudja hol vannak. Lehet, hogy különlegesen jó önuralommal rendelkezik, amire Mordokhainak is meglehetős szüksége lenne.
Miután megállapította, hogy mindenkit akarata ellenére hoztak ide, inkább megkísérel találni valamit, ami még a segítségére lehet a későbbiekben. Először a hullákat nézi át. Nem undorodik tőlük, hiszen mint minden jó dolog, az élet is múlandó. A rothadó testek egyetlen negatívuma, hogy kellően bűzlenek, de most le kell győznie az - egyébként nem túl magas - undorát. Hátha talál valami használhatót. Pár percen belül megállapítja, hogy itt biz' aligha talál bármit ami hasznukra válhat. Aki elrabolta őket, bizonyára alaposan kitervelt mindent. Mordokhai ennek ellenére nem adja fel. A halottaknál ugyan nem volt semmi, de a szobában még találhat hasznos tárgyakat. Nosza kutakodik is tovább. Ha talál valamit, akkor azt elteszi. Hogyha nem, akkor hagyja a fenébe az egészet és az ajtóhoz megy. Alaposan szemügyre veszi, mielőtt használatba venné a tolvajkulcsot. Ha sikerül vele kinyitnia az ajtót, akkor kissé botor módon kilép rajta. Hogyha nem, akkor még egyszer megvizsgálja. Ha nem túl tömör és ellenálló fából készült, akkor minden erejét összeszedve belerúg.*


1942. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 11:51:09
 ÚJ
>Mtach Liner avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 105
OOC üzenetek: 28

Játékstílus: Szelíd

//A félelem háza //

// 2. csoport //

*Az ork lány sétálgat a szobában és mindent megnéz. Eddig semmi különöset nem vett észre. A tolvajkulcs itt van a kezében, de ez még semmit nem jelent. Ha ez az ajtót nyitná, a harmadik fogoly nem itt lenne a másiknak az ölében rohadva. Bár az is lehet, hogy volt olyan szerencsétlen a fogoly, hogy nem keresett kiutat, hanem csak sírdogált a kedvese miatt.*
- Ehh...
*Az ork megint morog egyet. A legegyszerűbb lenne kinyitni az ajtót a kulccsal és kimenni, de éppen ez az. Ha erre számít az őrült mágus vagy bárki más, aki kitalálta ezt a hülye játékot, az elrejthetett egy csapdát. Mtach éppen ezért inkább másra bízza a dolgot. Felemeli a tolvajkulcsot és a többiekhez szól:*
- Na, találtam egy ilyet! Valaki nézze meg, nyitja-e az ajtót!
*A csöpögő víz hallatán másik ötlete is támad. Azt gyanítja, hogy ha a plafon átereszti a vizet, akkor elég rossz állapotban lehet és ha elérik, talán szét tudják feszegetni. Ha először a nyakukba is ömlik a víz, a cső mellett kimászhatnak. Szétnéz, hogy van-e itt valami, amire rá lehet állni. Ha a polc mozdítható, akkor mindent lesöpör róla, kivéve a lombikot. Az nyugtalanítja, de nem tud vele mit kezdeni, ezért csak félreteszi. Nem töri el, mert az már a homokóránál sem vált be a legutóbb. Valami szerepe biztos van a lombiknak, de az nem orknak való. Majd az okosabbak talán kitalálják, hogy mire jó és mi van benne.
Ha sikerül széttörni vagy szétverni az egész bútort, akkor egymásra pakolja a falapokat és így megpróbál egy emelvényt összerakni. Ha még ez is kevés, akkor a szuszogó nőt fogja használni, aki még mindig nem kelt fel. Ráteszi az emelvényre és megpróbálja megmozdítani a plafon deszkáit. Ha rendesen meg tudja markolni valamelyiket és rácsimpaszkodik, akkor van van esély rá, hogy sikerrel jár. Ha egy deszkát letör, már könnyebb lesz hozzáférni a többihez. Ha komolyabb az építmény, akkor persze ez sehova nem vezet és ez esetben Mtach hagyja is az egészet.
Kintről még hall egy öreg hangot is. Az derül ki belőle, hogy az illető már nem először van itt, ő se akart idejönni és hallotta a társaság szavait. Az ork lány egyelőre még nem tudja összerakni a dolgokat a fejében úgy, hogy biztos megoldást találjon. Teszi, ami a legegyszerűbb. Elkezd kiabálni, hátha a távolodó még meghallja:*
- Hé, öreg! Mondd el, amit tudsz! Ne lépj le csak úgy!
*Az öreg után neki is eszébe jut, hogy nem egyedül van. A többiek csak beszélnek. Mindenki elmondja, hogy semmit nem tud, van olyan, aki már a többiekért aggódik, pedig nem úgy tűnik, mintha ismerné őket. Mtachon kívül egy nő van, aki nem esik kétségbe, de mintha még megoldást sem igazán keresne. Csak csavargatja a haját, ami rendesen elázott a csöpögő víztől és valami verset mond.*
~Na, már megint egy művész! Ki vagyok segítve...
*Mtach gondolkodik egy kicsit. Lehet, hogy a nő azért ilyen nyugodt, mert ismeri a járást. Lehet, hogy ő áll az egész mögött. Mtach odaáll elé, a szemeibe néz és feltesz egy kérdést:*
- Te nagyon nyugodt vagy. Mit tudsz?
*Nem tartja valószínűnek, hogy a nő támadással próbálkozna. Ha mégis, akkor ő igyekszik elugrani és utána fejberúgni a művészlelket. Ha a másik nem támad, akkor viszont Mtach sem fog. Megvárja a választ és azt, hogy ki mire jut az ajtóval vagy a lombikkal. Ha kinyitják, biztos, hogy nem ő fog kilépni rajta először. Odakint nincs nagy veszély, ha az öreg csak úgy sétálgat, de az ajtóba már be lehet építve valami.*


1941. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-01-12 10:12:47
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 140
OOC üzenetek: 110

Játékstílus: Szelíd

// Nerin Delkar és Daleilor Narchenar //

*Szerencse, hogy többnyire emberektől távol élnek, az erdő legsűrűbb részeit kedvelve, így még nem okozhattak sok galibát, de ha valaki elég meggondolatlan ahhoz, hogy közéjük merészkedjen, azt bizony nem hagyják annyira egyszerűen elmenekülni.
Szürke társuk máris akcióba lép, fogait mélyesztve a lány lábaiba, amely ugyan nem okoz mély sebet, de ahhoz elég, hogy az állatka masszívan prédájára tapadjon, aki ha le akarja rázni magáról, csak magának fogja súlyosbítani a szerzett sebeket. Szerencsére Nerin nem kényszerül rá erre, csillogó páncél nélküli lovagja máris a segítségére siet. Daleilor szúrása tökéletesen, elég tiszta célpontot kell eltalálnia, kardját a mónyusz vére színezi vörösre, amint erejét vesztve, holtan omlik prédája elé. Társait láthatóan ez nem hatja, rendületlenül közelítenek, nem biztos, hogy okos őket egy helyben állva bevárni, hogy bekerítsenek és újabb támadást indítsanak.
Mielőtt elérhetnék a két embert, egészen közelről éles vonyítás hallatszik, ami akár farkastól is származhat. A mónyuszok megtorpannak, egészen a földhöz lapulva kapják fejüket a fenyegetés felé. Itt a tökéletes alkalom, hogy menekülni kezdjetek, remélhetőleg egyikőtök még emlékszik, merre is található a város. Bárhogy történjen, akár futásnak eredtek, akár titeket is megbénít az újabb veszély lehetősége, a fák közül vad csaholással egy nagytestű, négylábú vágódik ki, éles fogaival azonnal átharapva az egyik mónyusz torkát. A hold fényében nehéz megállapítani, hogy egyszerű kóbor kutya vagy pedig valódi farkas, de talán nem is ez a lényeg most. Úgy tűnik, hogy a mónyuszok figyelmét remekül magára vonta, immár felé közelítenek, az pedig kíméletlenül írtja őket, míg két nyúltestű ragadozó a hátsó lábaiba nem kapaszkodik. Fájdalmas vinnyogása beteríti az erdőt, egy pillanatra mintha felétek pillantana, barna szemei pedig egyenest a férfira esnek. Úgy tűnik, életét adja, hogy elmenekülhessetek, hiszen ha a mónyuszoknak lesz prédája, többé nem fognak titeket üldözni.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1961-1980 , 1981-2000 , 2001-2020 , 2021-2040 , 2041-2060 , 2061-2080 , 2081-2100 , 2101-2120 , 2121-2140 , 2141-2160 , 2161-2180 , 2181-2200 , 2201-2220 , 2221-2240 , 2241-2260 , 2261-2280 , 2281-2300 , 2301-2320 , 2321-2340 , 2341-2360 , 2361-2380 , 2381-2400 , 2401-2420 , 2421-2440 , 2441-2460 , 2461-2480 , 2481-2500 , 2501-2520 , 2521-2540 , 2541-2560 , 2561-2580 , 2581-2600 , 2601-2620 , 2621-2640 , 2641-2660 , 2661-2680 , 2681-2700 , 2701-2720 , 2721-2740 , 2741-2760 , 2761-2780 , 2781-2800 , 2801-2820 , 2821-2840 , 2841-2860 , 2861-2880 , 2881-2900 , 2901-2920 , 2921-2940 , 2941-2960 , 2961-2980 , 2981-3000 , 3001-3020 , 3021-3040 , 3041-3060 , 3061-3080 , 3081-3100 , 3101-3120 , 3121-3140 , 3141-3160 , 3161-3180 , 3181-3200 , 3201-3220 , 3221-3240 , 3241-3260 , 3261-3280 , 3281-3300 , 3301-3320 , 3321-3340 , 3341-3360 , 3361-3380 , 3381-3400 , 3401-3420 , 3421-3440 , 3441-3460 , 3461-3480 , 3481-3500 , 3501-3520 , 3521-3540 , 3541-3560 , 3561-3580 , 3581-3600 , 3601-3620 , 3621-3640 , 3641-3660 , 3661-3680 , 3681-3700 , 3701-3720 , 3721-3740 , 3741-3760 , 3761-3780 , 3781-3800 , 3801-3820 , 3821-3840 , 3841-3860 , 3861-3880 , 3881-3900 , 3901-3920 , 3921-3940 , 3941-3960 , 3961-3980 , 3981-4000 , 4001-4020 , 4021-4040 , 4041-4060 , 4061-4080 , 4081-4100 , 4101-4120 , 4121-4140 , 4141-4160 , 4161-4180 , 4181-4200 , 4201-4220 , 4221-4240 , 4241-4260 , 4261-4280 , 4281-4300 , 4301-4320 , 4321-4340 , 4341-4360 , 4361-4380 , 4381-4400 , 4401-4420 , 4421-4440 , 4441-4460 , 4461-4480 , 4481-4500 , 4501-4520 , 4521-4540 , 4541-4560 , 4561-4580 , 4581-4600 , 4601-4620 , 4621-4640 , 4641-4660 , 4661-4680 , 4681-4700 , 4701-4720 , 4721-4740 , 4741-4760 , 4761-4780 , 4781-4800 , 4801-4820 , 4821-4840 , 4841-4860 , 4861-4880 , 4881-4900 , 4901-4920 , 4921-4940 , 4941-4960 , 4961-4980 , 4981-5000 , 5001-5020 , 5021-5040 , 5041-5060 , 5061-5080 , 5081-5100 , 5101-5120 , 5121-5140 , 5141-5160 , 5161-5180 , 5181-5200 , 5201-5220 , 5221-5240 , 5241-5260 , 5261-5280 , 5281-5300 , 5301-5320 , 5321-5340 , 5341-5360 , 5361-5380 , 5381-5400 , 5401-5420 , 5421-5440 , 5441-5460 , 5461-5480 , 5481-5500 , 5501-5520 , 5521-5540 , 5541-5560 , 5561-5580 , 5581-5600 , 5601-5620 , 5621-5640 , 5641-5660 , 5661-5680 , 5681-5700 , 5701-5720 , 5721-5740 , 5741-5760 , 5761-5780 , 5781-5800 , 5801-5820 , 5821-5840 , 5841-5860 , 5861-5880 , 5881-5900 , 5901-5920 , 5921-5940 , 5941-5960 , 5961-5980 , 5981-6000 , 6001-6020 , 6021-6040 , 6041-6060 , 6061-6080 , 6081-6100 , 6101-6120 , 6121-6140 , 6141-6160 , 6161-6180 , 6181-6200 , 6201-6220 , 6221-6240 , 6241-6260 , 6261-6280 , 6281-6300 , 6301-6320 , 6321-6340 , 6341-6360 , 6361-6380 , 6381-6400 , 6401-6420 , 6421-6440 , 6441-6460 , 6461-6480 , 6481-6500 , 6501-6520 , 6521-6540 , 6541-6560 , 6561-6580 , 6581-6600 , 6601-6620 , 6621-6640 , 6641-6660 , 6661-6680 , 6681-6700 , 6701-6720 , 6721-6740 , 6741-6760 , 6761-6780 , 6781-6800 , 6801-6820 , 6821-6840 , 6841-6860 , 6861-6880 , 6881-6900 , 6901-6920 , 6921-6940 , 6941-6960 , 6961-6980 , 6981-7000 , 7001-7020 , 7021-7040 , 7041-7060 , 7061-7080 , 7081-7100 , 7101-7120 , 7121-7140 , 7141-7160 , 7161-7180 , 7181-7200 , 7201-7220 , 7221-7240 , 7238-7257