Nincs játékban - Artheniori erdő
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínArtheniori erdőNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 318 (6341. - 6360. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

6360. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-21 11:10:20
 ÚJ
>Lewonor Gravak avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kitiltott felhasználó
IC üzenetek: 383
OOC üzenetek: 14

Játékstílus: Vakmerő

*Ha a lány átadja az órát akkor kap tőle egy vicsori ork mosolyt és persze a zálogba helyezett fegyvereket és ezzel el is válhatnak útjaik, hiszen nem vállalt sem idegenvezetést, sem egy másik városba való utaztatást. Magától értetődő, hogy neki még másutt is van dolga és azt el kell végeznie.
Ha nem kapja meg amit akar, akkor vállat von és nyugtázza, hogy egy íjjal, egy köteg nyíllal, és egy csont tőrrel többje van neki. Ezzel és a törött kardvéggel egy kicsit majd tudja javítani a szekér lándzsáinak állapotát, bár nem sokkal. Lehet jobb lenne ha legközelebb valami sokdárdás halászt kólintana főbe mert akkor már rögtön egész pofás kis masina lenne a szekérből. Persze egy időt mutató ketyerének vagy valami, a gyűjteményébe illő aranynak jobban örült volna, de ez is megteszi, majd kitalálja mit csinál velük.*
-Nah, gyere, kifizetjük azt a bőrvértet. *Mondja apjának miközben leszáll a szekérről majd pedig kiköti a két veszélyes fenevadat. Sokszor még ő is fél a saját állataitól. Vagyis féllt még a vért előtt. Most a lovaghoz illő páncélruhába bizony beletörne a marhák szarva ha fel akarnák öklelni.
Azzal mikor már a két állatot erős csomó köti egy erdőszéli fához megindul a kovácsműhely irányába. Nem aggódik a miatt, hogy valaki elköti a szekeret, az a két állat épp olyan veszélyes rá, mint bárki másra. Egy gyakorlatlan kis bugris biztosan holtan végezné, épp úgy mint az a rengeteg "felszarvazott" gulyáslegény.*
-Nekem valami szebb balta is kéne. *Sóhajtja.* -Ha már ilyen csicsás acélt sikerült a hasamra húzni, nem rohangálhatok tovább két bikavágó taglóval. *Úgy látszik ez az egész háborús készülődés több pénzt emészt fel mint azt gondolta. A vért, a bikák, a szekér... Pénz, pénz és pénz, és még messze nincsenek a végén. Az évek alatt azért gyűjtögetett és vert fogához minden garast, mert új csordát akart magának. Ennek a pénznek viszont már búcsút is inthet. Az a négy tehén pedig nem kárpótolja. Akkor sem ha vigyáznak rá az orkok, akkor meg pláne nem ha már mindet megzabálta az a bélpoklos népség.*

A hozzászólást Emphus (Adminisztrátor) módosította, ekkor: 2016.04.21 13:00:51, a következő indokkal:
Hozzászólás áthelyezése arra a helyszínre, amiről szól.



6359. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-21 05:55:09
 ÚJ
>Krisaga Narrai avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 246
OOC üzenetek: 7

Játékstílus: Vakmerő

//Visszaút//

*Némi gyaloglás után ismét Arthenior erdejében jár, az erdei ösvényen. Kissé fáradtan, de hajthatatlanul halad előre a viszonylag jó fényviszonyok közt. Mármint, a neki kellemes árnyékban.
Ha jól emlékszik, és miért ne emlékezne jól, akkor hamarosan el kell érnie a kovácsműhelyt, ahol már vár rá egy tőr.
Ahogy kilép az erdőből, a fény egy kicsit elvakítja, de pár pillanat múlva halad tovább.*


6358. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-21 00:19:59
 ÚJ
>Talkotia Bixi avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 12
OOC üzenetek: 7

Játékstílus: Szelíd

//Kolan Tachori//

*Talkotia a motyogásból pozitív választ vél kihallani. Így rövid gondolkodás után úgy dönt, hogy a leggyorsabb és legegyszerűbb módszer az lesz, ha felkapja ezt az aprócska termetű fiút az ölébe, aztán megindul vele egyenest a folyó felé. Nem pazarolhatja az időt, hisz látszólag nagyon nagy szüksége van rá ennek a tündérnek. Viszont, amilyen gyorsan támadt ez a remek ötlete, olyan hamar el is bizonytalanodik, mikor a fiú felé nyúl, mert talán azt zavarná, ha csak úgy az ölébe kapná egy elf nő. Hisz egyáltalán nem ismeri őt, megbántani pedig semmiképp sem szeretné. Ahhoz túlságosan is elvarázsolta ez az angyalarc, ezért gyorsan visszarántja karjait. Majd végül úgy dönt, hogy inkább illedelmesen megkérdezi előtte, biztos, ami biztos.*
- Szabad?-
*Igaz, hogy közben már nyúl felé, de abban bízik, hogy a fiú felel a kérdésére, mire hozzáérne. Közben folyamatosan a szemébe néz, ezzel is keresve benne a választ, vagy talán a fiút akarja meggyőzni ezzel, hogy bízhat benne, ő tényleg nem akarja bántani. Itt már minden csak rajta áll, ha beleegyezik, akkor azonnal rohanni kezd vele.*


6357. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-20 22:02:44
 ÚJ
>Kolan Tachori avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 20
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Megfontolt

//Talkotia Bixi//

*A lány - közben a tündér kicsit szédülve ugyan, de alaposabban szemügyre vette, és az idegen határozottan egy fiatal lánynak tűnik - láthatóan zavarba esik, amikor Kolan vizet kér tőle, valószínűleg épp nincs nála. Megmentője megpróbálja felültetni, ami sikerül is neki. A lány azt mondja, van a közelben egy folyópart, oda el tudja vinni a fiút, ott tud inni.* -Ohh, rendben... *Csak ennyit tud kinyögni, a lány valószínűleg ebből felfogja, hogy megfelel majd neki a folyó vize. Ha a lány úgy akarja, hogy fölkapja és odaviszi, nem lesz nehéz dolga, ugyanis a tündér fiúcska nagyon kicsi és könnyű, szóval a fiatal lány könnyedén, szinte erőlködés nélkül oda tudja majd vinni a folyópartra.*


6356. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-20 17:41:38
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Morw)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 284
OOC üzenetek: 140

Játékstílus: Szelíd

//Bolyongás//

* Nem egy egészséges arány ez a kalandozók szemszögéből ma. Négyen keveredtek ide a mai nap, erre ketten életüket vesztették. Ein a harmadik. A sötételf viszont nagyjából ezer arannyal gazdagabban menekülhetett el. Ilyen az élet: igazságtalan. Ám mondhatná ezt Jas is, amiért menekülés közben lelőtték és Dap is, amiért csak rosszkor volt rossz helyen. Meg mondjuk a Medve is... Ő csak egy óriással és egy sötételffel nézett szembe, aztán jött egy lovag, meg egy falkányi farkas. A tanulság pedig: mindegy mit csinálsz, a farkasok úgyis megesznek. Ez történik hát Ein-nel is. Néhány elvétett ütéssel megpróbálkozik még, de aztán ahogy a közelébe férkőzik a farkas, egyre jobban láthatja annak éles fogait és érezheti büdös leheletét. Aztán egy pillanatnyi fájdalom, majd pár másodperc múlva élettelenül dől előre. Még hall a legvégén egy messzinek tűnő ordítást, de aztán feketeség. Az ordítás valójában farkasvonyítás, méghozzá a medvéből falatozóktól érkezik. Valamiféle jel lehet az, ugyanis az eddig Ein-nel viaskodó két egyed is arra kezd rohanni, így otthagyva magára a tetemet. *


6355. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-20 17:23:53
 ÚJ
>Einhärn Ásgaut [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 9
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Bolyongás//

*Mikor ereje elhagyja és már csak térdre rogyva néz szembe a végzetét jelentő farkassal, egy valami forog le az agyában. Nem fog egyszerű prédaként megdögleni. Küzd a végsőkig, mert ez a dolga. Nem fogja szánalmas féregként megadni magát. Kibújtatja kezét a pajzsból, és két marokra fogja a fejszéjét. Mikor farkasszemet néz a vele szembe lévő bestiával, már ugrik is, felhasználva maradék erejét, egy végső, utolsó csapásra. Hangos ordítás követi a lendületet, viszont a kép már elmosódik. Minden sebből vérzik, s a vérveszteség már furcsa tüneteket produkál. Lám ki akart fosztani egy csapatot, s végül ő maradt egyedül a farkasokkal. A Sötételf nő pedig elvitte a barátai pénzét. Fura dolog ez, de valamilyen szinten érthető a sors eme fintora. Einhärn elvette egy óriás életét, s a sors visszaadja a lehetőséget a farkasoknak. S lám, közel a vég a fosztogató számára.*


6354. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-20 17:11:07
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Morw)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 284
OOC üzenetek: 140

Játékstílus: Szelíd

//Bolyongás//

* Ein számára két rossz és egy jó hír történik. Szépen időrendben haladva: először a szemben lévő farkas kitér az ütése elől, majd rátámad Einre és ismét a lába bánja a dolgot. Ez pedig már épp elég a fosztogatónak ahhoz, hogy térdre rogyjon, és a lassacskán homályosuló világot pásztázza. Annyira még eszméleténél van, hogy megpróbáljon védekezni, vagy akár még támadni is, de nem sokáig. Ja, igen... És a jó hír: a jó hír az, hogy a hátulról támadó farkas térde ereszkedése okán elvéti a már korábban kiszemelt célt (ami amúgy Ein háta lett volna), így nem tud megállni, és csak átugrik a férfi feje felett. Ez bizonyára igen látványosan fest oldalról, főleg, ha lassítva nézzük... De így, hogy alulról látja a dolgokat, csupán egy pillanatig elsuhanó árnyat lát maga fölött, ami rövid időre még a csillagok és a hold maroknyi fényét is elveszi. Aztán viszont sokkal érdekesebb látvánnyá válik a másik farkas, ki épp Ein lábából tépett magának egy darabkát, most pedig farkasszemet néz vele (ugyebár). Ez az utolsó tekintet, amit lát? *


6353. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-20 16:53:25
 ÚJ
>Einhärn Ásgaut [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 9
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Bolyongás//

*Elvesztette a józan eszét, de ismét felkiált, mert miközben az egyik odébb áll a pajzs miatt, addig a másik beleharap a combjába. A fejsze tompábbik felével csapkod a szemből támadó farkas feje felé, hátha amaz betörik. Az biztos, hogy így már csak úgy éli túl, hogy kinyírja a farkasokat. De legalábbis ezt a kettőt. Igaz az egyik megfutamodott egy időre, de nem tud rá figyelni. Üti csak a farkas fejét, viszont ezzel talán saját magának is fájdalmat okozva, hisz a fogak még mélyebbre hatolnak a férfi ütése miatt a húsba.*


6352. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-20 16:26:51
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Morw)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 284
OOC üzenetek: 140

Játékstílus: Szelíd

//Bolyongás//

* Noha a hátulról támadó farkast sikerül arrébb pofoznia, így az inkább nyüszítve hátrál újból, azonban a másikat már nincs ideje megállítani. Az egy jókorát harap combjába; még szerencse, hogy Ein vérszomjának köszönhetően nem érzi az ebből adódó fájdalmat. Most már csak egy farkas jelent különösebb veszélyt, de azért a másikkal sem árt vigyázni. A férfi veszettül csapkodja a hátsó farkast, majd ezután bizonyára a másik próbálkozását sem hagyja annyiban, noha egyelőre nem sikerül azt megsebeznie. *


6351. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-20 13:06:58
 ÚJ
>Einhärn Ásgaut [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 9
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Bolyongás//
//Aktív képességhasználat: Vérszomj//
//A hozzászólás 16+-os jelenetet tartalmaz//

*Meglendíti fegyverét a farkas felé aki épp a lábát kóstolgatja, viszont lassan ez abbamarad. Jön az ordítás.*
ÁHHGHH! A kurva anyád te rohadt dög! *Hangoskodik, és bármennyire is fedi a vért, vagy sem a pajzzsal csap hátra az épp farán csimpaszkodó farkas felé. S ha nem engedi így sem, akkor folytatja. Fentről lefelé csapná sorozatban a farkas fejéhez a pajzsot. Ha ez sem használ bizony akkor van a nagy baj. De mindenképp igyekszik hátát védeni, és úgy fordulni hogy egy oldalról tudjanak csak támadni a dögök. A sérülés helye jelen pillanatban lehet hogy nem is fáj annyira, viszont ha ezt túléli jobb lesz megnézetni valakivel.*


6350. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-20 09:20:58
 ÚJ
>Talkotia Bixi avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 12
OOC üzenetek: 7

Játékstílus: Szelíd

//Kolan Tachori//

*Talkotia reméli sikerrel jár, mikor egyszer csak elkezd nyiladozni a fiú szeme, úgy tűnik először megijed, de megérti, hisz ő sokkal nagyobb tőle, és felé kerekedik egy ilyen érthetetlen jelenet után. Viszont azon van, hogy mindenképp megnyugtassa, egyáltalán nem akarja bántani, hisz annyira cuki.
Viszont a gyönyörű aranysárga szemei, hamar megnyugvásról tanúskodnak.
Mintha mondani akarna valamit, a fiú felemeli fejét és végül kiböki.
~Vizet kér, most mit csináljak? Nincs nálam semmi.~
Próbálja felültetni, hogy így hátha észhez tér, de ő ilyen szorult helyzetben még sosem volt, nem tud vízzel kínálni egy ájultat, ez szégyen. Most mit tegyen? Talán, ha eltudná vinni arra a folyópartra, addig biztosan kibírná a fiú, remélhetőleg elég tiszta a vize ahhoz, hogy igyon belőle, vagy legalább csak felfrissüljön.*
- Hé, te, ott van egy folyó, elviszlek oda és ott fel tudsz frissülni.
*Talkotia reméli, hogy ez megfelel a fiúnak.*

A hozzászólást Aravae (Moderátor) módosította, ekkor: 2016.04.20 22:21:27, a következő indokkal:
Hiányzó jelek pótlása (*).



6349. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-20 08:24:43
 ÚJ
>Assag Rugia avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 148
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Vakmerő

//Az Erő próbája - hazafelé//

*Az emberek városának undorító szagától teli orral tér vissza a táborhoz az erdőbe, hogy apró-cseprő dolgokkal elfoglalja magát amíg újra útra kel a társaság. Zirrah önként kapja fel Assag motyóját, bár kissé fintorogva, de ez nem sérti a nő hiúságát vagy becsületét. Cipekedjen csak, ő jobban bírja. Viszont egy már fix, ez a banda, mármint az egész klán, nem olyan tohonya és lassú mint a korábbi kompániája volt, talán jobb eséllyel is maradnak életben. Kénytelen lesz felvenni a tempót, ha velük akar tartani, más lehetőség híján. De egy fix: ha lehet, elkerüli a további kirándulásokat.*


6348. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-20 06:28:45
 ÚJ
>Kolan Tachori avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 20
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Megfontolt

//Talkotia Bixi//

~Uhh, mi történt? Elájultam? Te jó ég! Mi ez?~
*A fiatal tündérfiú ugyanis arra "ébred", hogy míg ő a földön fekszik, valaki fölé hajolva az arcát paskolgatja. Először megijed, mivel az illető arca elég nagy, így valószínűleg az illető is jóval nagyobb nála, valamint "megmentője" kezét is meglehetősen óriásinak érzi. De aztán megnyugszik, hisz miért akarná bántani az ismeretlen, ha előtte "megmenti". Végül a másik sikerrel jár, és a fiatal tündér fiú feleszmél, föl is emeli a fejét.*
-Ahh... vizet!
*Mondja elhaló, gyenge hangon.*


6347. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-19 23:15:14
 ÚJ
>Talkotia Bixi avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 12
OOC üzenetek: 7

Játékstílus: Szelíd

//Kolan Tachori//

*Talkotia tovább megy, de a fáradtságtól már koránt sem olyan nagy lelkesedéssel, mint néhány órával ezelőtt. Maga elé bámulva sétál a bokrok között, mikor egy különös lényt észlel maga előtt a földön kuporogva. Hamar ráébred, hogy ez egy tündér, és nem egyszerűen a földön fekszik, hanem talán elájult, ez lenne a jobbik eset. Talkotia megrémül, most mit tegyen? Mellé rogy a földre és arcát megpillantván ráébred, hogy ez a tündér fiú vele egykorú lehet, de annyira azért ismeri a tündéreket, hogy tisztában legyen vele, ők is lassabban öregednek. Bőre sápadt, de annyira ölelgetni való az arca, hogy legszívesebben belecsípne egyet, viszont most más dolga van. Valahogyan fel kell ébresztenie, mert annyira megbabonázta ez a parányi fiú, hogy látnia kell szeme világát is. Mivel nincs nála semmi, puszta kézzel kell megütögetnie az arcát, hátha reagál rá valamit a fiú, remélvén, hogy nem okoz kárt ilyen gyönyörű arcban.*


6346. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-19 22:47:42
 ÚJ
>Kolan Tachori avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 20
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Megfontolt

//Talkotia Bixi figyelmébe//

*Nem volt jó ötlet ez az erdőjárás egyedül... A tündér fiú teste vágásokkal teli a szúrós bokroktól, és mindene sajog a fáradtságtól. Ráadás rendkívül éhes és szomjas is. Végül nem bírja tovább, lerogy a földre és elájul...
Ha az erdőben járó fiatal elf lány a megfelelő helyre ér, akkor a földön megpillanthat egy ájult, nagyon kicsi - mivel Kolan mindössze 105 centiméter magas - és nagyon vékony tündérfiúcskát, aki ránézésre nagyjából tizenhárom-tizennégy évesnek tűnhet, bár mivel a tündérek jóval lassabban öregszenek, ennél nyilván jóval több. A fiú sápadt bőrű, kissé szeplős, tipikus "ölelgetnivaló" arccal. Közepes hosszúságú haja fehér színű, szemei aranysárgák, ruházata egyszerű, de viszonylag jó állapotú. Ha az elflány megtalálja az ájult fiút, az ő dolga, hogy mit csinál, mert az segítség nélkül egyhamar nem fog magához térni...*


6345. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-19 21:44:35
 ÚJ
>Talkotia Bixi avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 12
OOC üzenetek: 7

Játékstílus: Szelíd

*Talkotia úgy véli, végre elérte az erdőt, mi már Arthenior erdejeként ismert. Teljesen más, mint az otthoni környezet, valahogy sokkal ridegebb, és távolra sem kell néznie, ugyanis tőle pár lépéssel odébb olyan sűrű az erdő, hogy szinte áthatolhatatlan. Kissé rémisztő látvány.*
~ Ott biztosan nem mozognék olyan fürgén! ~
*De annak az ismeretlennek a közelébe sem merészkedik, nem bízik az olyan helyekben, inkább megmarad az erdő szélén, ahová még beszűrődik a hold ragyogó fénye. Szerencséjére Arthenior épp az ellenkező irányba van. Viszont Talkotia kissé elfáradt már, régóta úton van, és keveset pihent, mert minél előbb elakar érni abba a különleges városba, miről megannyi históriát hallott. Talán megpihenhetne egy kis időre... de nem! Itt biztosan nem, inkább tovább megy, míg el nem ér egy biztonságosabbnak tűnő helyre.*


6344. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-19 20:26:36
 ÚJ
>Assag Rugia avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 148
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Vakmerő

//Az Erő próbája - hazafelé//

*Távolabb a csata helyszínétől, Assag egyre nyugodtabb, egyre kevésbé érzi a hátát kémlelő üreges szemgödrök vizslatását, s talán ezért egyre kevésbé bírja a Zirrah által diktált tempót. Minden egyes szünetet úgy él meg, mintha az élete múlna rajta, s minden falat étel mintha az első és utolsó lenne az évben. Az őzből nem kap sokat, csak amekkora fejadagot kiszámol neki a szakács, de jóízűen elmajszolja, majd felvázolja a tervét, miszerint benézne a levegőnek ezen büdös városába, hogy némi gyógyitallal kúrálja a lassan gyógyuló sérüléseket. Ezen kiruccanására a kora esti pihenő alatt, némi talpmasszázs után el is indul.*


6343. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-19 19:43:57
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Morw)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 284
OOC üzenetek: 140

Játékstílus: Szelíd

//Bolyongás//

* Összesen négyen voltak, de már csak Einharn maradt. Kifosztandó hullák nélkül már csak abban bízhat, hogy a farkasok nem eszik meg, és legalább egy-két bundát elvihet, ha felkel a nap és eltakarodnak a többiek.
Két oldalról próbálkozik a két farkas, és egyszerre rohamozzák meg Eint. Ebben a felállásban csak úgy nyerhet, ha valami hatalmas szerencse éri, vagy, ha az ordasok előbb fáradnak el, mint ő.
Az első farkas (aki korábban megakadt a pajzsban, aztán majdnem eltalálta őt Ein fegyvere) megindul a férfi felé, és egy kisebb sérülést ejt annak lábán... Most viszonylag könnyű célpont a fosztogató számára, azonban hátulról közeledik a másik is. És jön és támad és talál és harap és Ein felkiált a hátsóját maró fájdalmas harapás miatt... Hacsak meg nem némul még jobban időközben. Igencsak fájdalmas, ráadásul a farkas nem is tervezi egyelőre elengedni őt. Remélhetőleg a többi farkast nem vonzza ide a kiabálás.
Amúgy Ein próbálkozása a visszatámadásra egyelőre kudarcba fullad... valamit jó gyorsan ki kéne találnia. *


6342. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-19 19:16:34
 ÚJ
>Zirrah Kwor'ash Woriak avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 47
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Megfontolt

*A nőstény egészen közel merészkedik a városhoz, de esze ágában sincs bemenni a házak közé, csupán az erdei ösvényeket szeli át, az egyik hajnalon, vadhús után csatangolva.
Mikor meglátja a kicsi, gömbölyded szőröst az egyik bokor alján, célra tartja az íjat, húz, és lő - és elhibázza. Morranva vetődik utána és űzi majd húsz percen keresztül. Végül vállalkozását siker koronázza, és egy fiatal őzzel a hátán indul vissza a csapatához. Bár ennyi orknak ez kábé a fél fogára elég elemózsia, jobb ötlete nincs. Kicsit kilép, mert már így is messzebb bóklászott el kelleténél.*


6341. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2016-04-19 13:49:39
 ÚJ
>Jaz Loghin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 725
OOC üzenetek: 11

Játékstílus: Vakmerő

//Úton Amonra//
//Nyílt//

*A tisztásról az erdő felé tér ki, kényelmes tempót diktálva, élvezve a természet nyújtotta egyszerű örömöket, mint a friss levegő, a tavasz illati, madárcsicsergés. Most csicsergés, bezzeg pár évvel ezelőtt még értette szavuk. Nem túl okos lények, nem túl izgalmas társaság. A rovarok sokkal mókásabbak, az ő humorérzékük legalábbis nem pusztán a magasról másokra ürítésben merül ki.
Vigyorodik el az emléken, Halax társaságában bezzeg sosem unatkozott. Kár, hogy így felszívódott az öreg. Ránt egyet még tarisznyája pántján, hogy kényelmesebb pozícióba helyezze, majd monoton léptekkel szeli tovább a métereket.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1961-1980 , 1981-2000 , 2001-2020 , 2021-2040 , 2041-2060 , 2061-2080 , 2081-2100 , 2101-2120 , 2121-2140 , 2141-2160 , 2161-2180 , 2181-2200 , 2201-2220 , 2221-2240 , 2241-2260 , 2261-2280 , 2281-2300 , 2301-2320 , 2321-2340 , 2341-2360 , 2361-2380 , 2381-2400 , 2401-2420 , 2421-2440 , 2441-2460 , 2461-2480 , 2481-2500 , 2501-2520 , 2521-2540 , 2541-2560 , 2561-2580 , 2581-2600 , 2601-2620 , 2621-2640 , 2641-2660 , 2661-2680 , 2681-2700 , 2701-2720 , 2721-2740 , 2741-2760 , 2761-2780 , 2781-2800 , 2801-2820 , 2821-2840 , 2841-2860 , 2861-2880 , 2881-2900 , 2901-2920 , 2921-2940 , 2941-2960 , 2961-2980 , 2981-3000 , 3001-3020 , 3021-3040 , 3041-3060 , 3061-3080 , 3081-3100 , 3101-3120 , 3121-3140 , 3141-3160 , 3161-3180 , 3181-3200 , 3201-3220 , 3221-3240 , 3241-3260 , 3261-3280 , 3281-3300 , 3301-3320 , 3321-3340 , 3341-3360 , 3361-3380 , 3381-3400 , 3401-3420 , 3421-3440 , 3441-3460 , 3461-3480 , 3481-3500 , 3501-3520 , 3521-3540 , 3541-3560 , 3561-3580 , 3581-3600 , 3601-3620 , 3621-3640 , 3641-3660 , 3661-3680 , 3681-3700 , 3701-3720 , 3721-3740 , 3741-3760 , 3761-3780 , 3781-3800 , 3801-3820 , 3821-3840 , 3841-3860 , 3861-3880 , 3881-3900 , 3901-3920 , 3921-3940 , 3941-3960 , 3961-3980 , 3981-4000 , 4001-4020 , 4021-4040 , 4041-4060 , 4061-4080 , 4081-4100 , 4101-4120 , 4121-4140 , 4141-4160 , 4161-4180 , 4181-4200 , 4201-4220 , 4221-4240 , 4241-4260 , 4261-4280 , 4281-4300 , 4301-4320 , 4321-4340 , 4341-4360 , 4361-4380 , 4381-4400 , 4401-4420 , 4421-4440 , 4441-4460 , 4461-4480 , 4481-4500 , 4501-4520 , 4521-4540 , 4541-4560 , 4561-4580 , 4581-4600 , 4601-4620 , 4621-4640 , 4641-4660 , 4661-4680 , 4681-4700 , 4701-4720 , 4721-4740 , 4741-4760 , 4761-4780 , 4781-4800 , 4801-4820 , 4821-4840 , 4841-4860 , 4861-4880 , 4881-4900 , 4901-4920 , 4921-4940 , 4941-4960 , 4961-4980 , 4981-5000 , 5001-5020 , 5021-5040 , 5041-5060 , 5061-5080 , 5081-5100 , 5101-5120 , 5121-5140 , 5141-5160 , 5161-5180 , 5181-5200 , 5201-5220 , 5221-5240 , 5241-5260 , 5261-5280 , 5281-5300 , 5301-5320 , 5321-5340 , 5341-5360 , 5361-5380 , 5381-5400 , 5401-5420 , 5421-5440 , 5441-5460 , 5461-5480 , 5481-5500 , 5501-5520 , 5521-5540 , 5541-5560 , 5561-5580 , 5581-5600 , 5601-5620 , 5621-5640 , 5641-5660 , 5661-5680 , 5681-5700 , 5701-5720 , 5721-5740 , 5741-5760 , 5761-5780 , 5781-5800 , 5801-5820 , 5821-5840 , 5841-5860 , 5861-5880 , 5881-5900 , 5901-5920 , 5921-5940 , 5941-5960 , 5961-5980 , 5981-6000 , 6001-6020 , 6021-6040 , 6041-6060 , 6061-6080 , 6081-6100 , 6101-6120 , 6121-6140 , 6141-6160 , 6161-6180 , 6181-6200 , 6201-6220 , 6221-6240 , 6241-6260 , 6261-6280 , 6281-6300 , 6301-6320 , 6321-6340 , 6341-6360 , 6361-6380 , 6381-6400 , 6401-6420 , 6421-6440 , 6441-6460 , 6461-6480 , 6481-6500 , 6501-6520 , 6521-6540 , 6541-6560 , 6561-6580 , 6581-6600 , 6601-6620 , 6621-6640 , 6641-6660 , 6661-6680 , 6681-6700 , 6701-6720 , 6721-6740 , 6741-6760 , 6761-6780 , 6781-6800 , 6801-6820 , 6821-6840 , 6841-6860 , 6861-6880 , 6881-6900 , 6901-6920 , 6921-6940 , 6941-6960 , 6961-6980 , 6981-7000 , 7001-7020 , 7021-7040 , 7041-7060 , 7061-7080 , 7081-7100 , 7101-7120 , 7121-7140 , 7141-7160 , 7161-7180 , 7181-7200 , 7201-7220 , 7221-7240 , 7238-7257