Nincs játékban - Artheniori erdő
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínArtheniori erdőNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 131 (2601. - 2620. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

2620. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-29 11:43:23
 ÚJ
>Nabii Dhariah Khaal avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 195
OOC üzenetek: 12

Játékstílus: Szelíd

*Az istállóba be sem nézett, hiszen volt már alkalma látni az ott bérelhető hátasokat, így újabb ellenőrzés nélkül is tudja, hogy nincs ott egy neki való sem. Na de hogy a piactéren sem talál?!
Ezt a meglátott tényt csak akkor érezné igazán abszurdnak, ha nem nézett volna meg egyébként vagy öt teherhordót - így viszont csak saját elméje épségét vonja kétségbe. Mert azért talált szép számmal olyat, ami jó kellett volna, hogy legyen, de valahogy mindben látott valami apró hibát. Ha nem is csorba fogat, vagy halványan repedt patát, akkor a jószág habitusával vagy korával volt gondja. Vagy a színével, vagy azzal, hogy milyen magas, hogy hullámos-e a sörénye vagy egyenes, akár a szög... Egyszóval a legfőbb probléma forrása, hogy egyik megnézett állat sem az ő Taikoja. Tudja, hogy valahogy el kéne vonatkoztatnia gondolatait ettől a kész ténytől, hiszen őt magát már semmiképp sem kaphatja vissza, akárhogy is ragaszkodna hozzá.
Gondolatban ostorozza is magát ezért, hiszen valaki más részéről ilyet tapasztalva mély oktondiságként fogná fel... de mégis képtelen rá, ahogy nem képes visszamenni a piacra sem egy olyan hátasért, amire nem is olyan sokkal korábban nemet mondott, akárhogy próbálták rá sózni.
Ha már egyszer útnak indult a kikötő felé, hátha ott meglát valami hátast, ami szimpatikus végre, akkor már folytatja is útját. Ugyan kevés esélyét látja annak, hogy ott, mondjuk valami hajóról lekerülő "rakomány" közt lesz kedvére való, azért ad egy esélyt a dolognak. Ha már így is órákat rááldozott a dacos, folyton csak elégedetlen válogatásra, most már úgyis szinte teljesen mindegy, hol éri utol az este majd. Aztán, ha az utolsó hely, melybe reményt vet, sem kecsegtet semmi jóval, végképp feladja majd azt az elképzelést, hogy akár egyik is az egyébként barátként nyilvántartott fakó kancához fogható lenne.*
~Akkor majd kiválasztom az elsőt, aminek megfelelő az izomzata és az egészsége. De addig semmiképp.~


2619. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-28 17:26:59
 ÚJ
>Ziq Zinstem Zintdyn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 18
OOC üzenetek: 112

Játékstílus: Szelíd

// Sh //

*Nem ostoba gnóm Ziq, ezért is lehet, hogy megmenti magát a kellemetlen, égető érzéstől, még ha így nehezebb is lesz, nem csak a zsák, de a dolga is, amikor majd válogatja a használható részeket a többitől elfelé. De majd megoldja, lesz rá ideje, ahogy előre sejti. Ha máskor nem, majd álmatlan éjszakáin fog foglalkozni azokkal. Addig pedig inkább folytatja a keresést látván, hogy még mennyi van a napból hátra.
A bakra ülve, üres kézzel, megindítja lassú lépéssel két csacsiját és meresztgeti szemét, lát-e még valami olyat, miért megéri megállni. Mert akkor nem lesz rest, hogy újra leállítsa kis kocsijának haladását, s sarlót vagy éppen ásót ragadva, netalán csak kis bőrszütyővel menjen begyűjteni egy növény értékesebb részeit. Persze, ilyen módon kevesebb az esélye, hogy talál valamit, de pillantását leginkább a szekér két oldalára mereszti, valamint a két csacsi közé, kevesebb eset van, mikor körbe néz, nem pedig a közeli földre. Még az is lehet, hogy valami igen ritka és értékes növény kerül a két csacsi között a kerekes jármű alá, azt pedig szeretné az előtt kiszúrni, hogy túlhaladna rajta. Ilyen módon pedig alaposan pásztázza a terepet, s nem is halad túl gyorsan, de az irányt úgy vette, hogy körülbelül a város felé halad. Ha nem is a leggyorsabb úton, de bizonyosan jó irányba. Segítségére van a közeli fákon lévő moha és a Nap állása is. Nem kell ide összetákolt iránymutató szerkezet, ha a jó öreg természet is meg tudja mondani, mi merre hány méter. Vagy legalábbis, mi merre sejthető. Az éppen elég egy ilyen lángeszű gnómnak.*


2618. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-28 17:09:38
 ÚJ
>Zrickrof Dibryn a Rigolyás avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 52
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

*Az erdőre már jóformán semmi nem marad a kis süteményből a gnóm kezében.*
~A franc esne bele ebbe az erdőbe! Szép és jó meg minden, de nem gnómra van tervezve, az egyszer szent!~
*A magas gyökerek és aljnövényzet miatt nehézkesen halad a fák sűrűje között, szinte, hogy a szó szoros értelmében át kell verekednie magát a terepen. Mikor már kezd belejönni a megpróbáltatásokba, szemeivel elkezdi kémlelni a földet, hátha talál rajta valamit, amit érdemes lenne leszedni, de pár Ezüstcsörgőt leszámítva semmi egyebet. Ezeket nagy gonddal pakolja bele oldaláról lógó táskájába, majd tovább haladva az erdőben, szép lassan kiér a tisztásra.*


2617. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-28 08:42:32
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 224
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Szelíd

//Draza//

*A vénség akárhogy sietne, nem jut messzire. Erőtlen lábai nem kapnak biztos talajt, a jócskán felázott föld csúszik alatta, de még a fák gyökerei is, melyek alól szintén kimosta az eső a földet, folyton megakasztják. Épp mikor az ork mellé ér, esik is egy hatalmasat, s lemondóan nyögve, a sártengerben fekve hallgatja végig a kérdéseket. Egy ideig nem felel, csak felnéz a méretes alakra, majd egyik remegő karjára támaszkodik fel, hogy a másikat felé nyújthassa.
Csupa sár és víz mindenütt, még az a pár csomónyi haja is teljesen fejére lapul, ahogy végigfolyik rajta a sűrű eső.*
- Akkor segíts. Azt hittem, menni fog, nem akartam várakozni...
*Beesett szemein látszik mindaz a szomorúság, ami fáradt hangján nem is oly észrevehető.*
- Az... ott... Nem... Nem akarok róla beszélni, csak vigyél haza. Már úgyis vége, úgyse számít. Csak segíts...


2616. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-28 08:27:31
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 224
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Szelíd

//Ziq//

*Az ásó is jó megoldás, annak használatával a gnóm könnyebben elkerülheti, hogy ujjai mindegyike megkapja az égő érzést, ami bár nem biztos, hogy túl nagy fájdalmat is okozna, de mindenképp erősen zavaró lehetne.
A növények könnyen fordulnak ki gyökerestül a földből, kiszabadítva ezzel pár bogarat, férget is a napvilágra, amik lehetőségeikhez mért gyorsasággal iszkolnak is vissza a föld alá, vagy a viszonylag sűrű növényzet közé.
Mire végez, egy egész kis gödröt hagyhat maga után, s ezzel a módszerrel szinte színültig tölti a zsákot - azonban annak tartalmaz nagyrészt így is csak haszontalan gyökér-, és földcsomók.
Ideje természetesen van még. Nem rövid művelet a Fyuris-mező ilyenforma kiírtása, de azért nem is órák hossza, messze még a naplemente. Így jócskán akad még fény a fák között is a további keresgéléshez, vagy a tovább haladáshoz.*


2615. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-27 22:28:14
 ÚJ
>Ziq Zinstem Zintdyn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 18
OOC üzenetek: 112

Játékstílus: Szelíd

// Sh //

*Nagyon remélte is, hogy nem fog ott maradni és állandóan melegséggel kínozni ujját a sárgás pötty, bár így is elintézte, hogy folyamatosan érezze és megállás nélkül fejében motoszkáljon a gondolat, hogy valamihez hozzáér, attól érzi melegnek a kisujja utolsó begyét.
Hát, talán megtalálná a kesztyűjét, mi egész ujját védelmezi az ilyesfajta támadásoktól, de annál hevesebben kívánja leszakítani lehetőleg az összeset. Ezért is vette át a sarló helyét a kis ásó, amivel alányúl a növénynek, így az elsőt leszámítva, mindegyiket megpróbálja teljes egészében kiszedni, míg a sérültet azzal a módszerrel, mi bárkinek eszébe juthat, kifordítva a zsákot, használja kesztyűnek, majd úgy fordítja vissza, hogy bele kerüljön a növény. A többi pedig érkezik rá, reményei szerint. Ha netalán túl mély gyökerekkel bírnának, vagy más okból nem lenne képes így kiszedni őket, akkor tényleg marad az áldozat, hogy nem csak háta fog fájni és térde sajogni a végére, de keze is, hol nem fedi a kesztyű, enyhén égni. Hacsak ez az anyag nem fokozza saját hatását és a végén kegyetlen mód égeti majd bőrét.
Na meg aztán, sok idő is telik el, hiszen lelkiismeretes gnómként, nem fog hagyni egy érett növényt se hátra, mely alkalmas lehet felhasználásra. De végül, vagy így, vagy úgy, kis szenvedés árán és pihenésre kényszerülve, de be fogja fejezni. Legrosszabb esetben megkockáztatja, hogy itt éjszakázik. Igaz, ha mindennel végezve így is marad elég ideje, hogy visszaguruljon kis szekerével legalább a város határába, akkor már meg is indul, két csacsijának minden maradék erejével.*


2614. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-27 19:50:59
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 224
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Szelíd

//Ziq//

*A kevéske lé hamar lekopik a gnóm ujjáról, azonban ezzel nem szűnik meg teljesen a hatása. A sárgás folt percekkel ezelőtti helyén percekig megmarad még a melegség-érzés, de ez is csak annyira, mintha épp kellemes fürdővízbe érne az ujj.
Az ujjait rendesen védő, zártabb kesztyű híján nincs túl könnyű dolga a lángésznek. Ha nem akar hozzáérni újra a sérült, elvágott levélszélekhez, vagy szárakhoz, kénytelen vagy a zsák anyagát-, vagy magát a sarlót használva összecsipkedni, sepregetni, amit akar.
Emiatt jó időbe beletelik a művelet, s nem kíméli a hátát sem, ha hajolgat, vagy a térdét, ha arra ereszkedve gyűjtené össze a szükséges növényt. Hiszen aprócska szerzet ő, ám akármennyire alacsony, ezek valamelyike nélkül még így sem éri el a leveleket.
Ha az egész mezőt learatja, a zsák nagyjából félig telik meg. Ám akárhogy szemlélődik még, ránézésre nem talál egyéb olyan növényt, ami hasznos lehetne számára.*


2613. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-27 18:52:06
 ÚJ
>Ziq Zinstem Zintdyn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 18
OOC üzenetek: 112

Játékstílus: Szelíd

// Sh //

*Az illata ismerős, bár való igaz, sokszor érezte már a legelőkön is, amikor a hosszúra nőtt füvet lekaszálták. Barbár munka az is, sok gyógynövényt tesznek olykor tönkre, vagy a kaszájukkal szétforgácsolva értékes részük, vagy éppen eltiporva az alacsonyra nőtteket. Szükséges áldozat, mondta mindig az ember férfi, aki az ő közösségükben általában ezzel foglakozott. Sose volt számára szimpatikus, kész vadember volt, ami ugyan nem meglepő a fajtáját tekintve, hiszen se nem finom elf volt, se kövek ismerője, gnómokhoz hasonló testmagassággal, ami ugye a törp, s az előbb említett csodálatos és közel tökéletes faj képviselője se volt. S éppen úgy, miként a barbár megnevezés indokolt volt, úgy a múltidő is. Hiszen nem csak a kaszálás közben, de amúgy se egy jó modorú úr volt, s már nincs is. Iróniája a dolognak, hogy pont egy olyan növény ölte meg, melyet százával taposott egykoron. Végül mégis maga ette meg, mikor összekeverte egy másik bogyóval. S lehetett volna akkoriban ez is Ziq motivációja, hogy a főzetek és bájitalok készítésének mesterévé akarjon válni, de annak sokkal mélyebb gyökere van, s régebbre nyúlik vissza emlékezetében.
De egy szó, mint száz, vagy talán ezer másik, sikerrel veszi az akadályt és amint biztos lesz dolgában, nadrágjába próbálja törölni az ujjára került anyagot. Nem szívesen okozna magának maradandó sérülést, még ha csak enyhe, zavaró égés is lenne csak. Legyen csak a helyén a maradék sárgás nedv.
Felpattanva a szekérre, egy nagyobb vászonzsákot vesz magához és a levél nagyját igyekszik abba beleapplikálni, lehetőleg úgy, hogy ne érjen hozzá a sérült részhez. Majd, ha ezt sikerült eltenni, akkor a sarló helyett egy apró ásót vesz magához és ha talál még Égő Fyurist, akkor azt is begyűjti, nem ejtve sérülést rajta, hogy úgy maradjon meg nedve, miként van. Majd mikor a többi fűzetnek valót készíti, akkor ezt is pépesíti majd. Illetve, pár fiolányit nyersen is eltesz a tiszta nedvből, a biztonság kedvéért. Nincs is jobb mód távol tartani az értékektől valakit, mint bekenni annak legjobb fogását vele és várni, hogy maga égesse meg a kezét.*


2612. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-27 17:45:08
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 224
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Szelíd

//Ziq//

*A sűrű, sárga lé nem illan el egyhamar, sőt, lassanként vékony réteggé gyűlik a növény megsérült, megtört részei mentén. Közel hajolva érezhető illata hasonlít a frissen kaszált fűéhez, ám van egy cseppnyi, halvány kesesnyés aromája is.
Ziq, ahogy hozzá érintette a kisujját a növényi nedvhez, néhány másodpercig még nem érez semmi különöset, ám eme rövid idő elteltével előbb csak átmelegszik a bőrterület, amit meg is festett kicsit a lé, majd az érzés lassanként tovább fokozódik, csípős-égő érzetté. Elviselhetetlenné viszont nem válik, hála az óvatos mozdulatnak, amivel ujjbegyét a váladékba mártotta.
Ez bizony egy kisebb Égő Fyuris-mezőcske.*


2611. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-27 17:03:01
 ÚJ
>Ziq Zinstem Zintdyn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 18
OOC üzenetek: 112

Játékstílus: Szelíd

// Meshélő figyelmébe //

*Sikerrel tovább halad a kocsi és a két csacsi, ám amikor visszatér, arcán cseles tervének örömére aggatott vigyorral, hamar változik ábrázata, hiszen most látja, hogy bizony, megsérült a kis drága. Még jó, hogy remek gnómként tudja, ez nem feltétlen jelenti, hogy hasznavehetetlen. Hiszen rengeteg növény amúgy is sok felesleges résszel rendelkezik ilyen szempontból. Így akár még sikere is lehet ezzel is.
Ám mielőtt megszedné magát belőle, jobb lesz megvizsgálnia. Van ugyan sejtése, hogy mivel lehet dolga, de nem jó dolog elhamarkodott következtetést tenni. Ujjatlan kesztyűs kezét, melyben nincs sarló, közelebb mereszti, s legkisebb ujját a világos-sárgás nedvhez érinti, bőrével vizsgálva, s ha nem tűnik azonnal tova, szívódik fel, vagy vált ki olyan reakciót, mi lehetetlenné teszi, akkor meg is szimatolja. Sejtelme, hogy Égő Fyruissal van dolga, ami pedig így égető érzést fog kelteni ujjacskáján. De nem retten meg ettől a gnómot próbáló feladattól, s kész feláldozni ujjbegyét a siker érdekében.*


2610. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-27 11:24:23
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 330
OOC üzenetek: 89

Játékstílus: Szelíd

// Egy szerencsétlenül szerencsés nap //

*Nerisella gombafestős ötlete nagyon remeknek bizonyul, ám hogy miért, az csak a későbbiekben derül majd ki! Egyelőre arra kell koncentrálni, hogy minél hamarabb beérjék a kis furcsa lényt, aki annak ellenére, hogy igen pöttöm, gyorsan szedi a lábait! Beljebb a járatban még akad pár kékes gomba, melyek némi fényt is adnak, viszont igen hamar zsákutcába jutnak... Na de hová tűnt a kis szörny? Ha jobban körülnéznek, esetleg leszakítanak egy gombát és ha azzal fésülik át a járatot, akkor a végén észrevehetnek egy lyukat a falban, melyet félig egy nagyobb kő takar el, s a homályban alig észrevehető. Hát, a kis bestia olyannyira iszkolt, hogy elfelejtette visszatenni a követ a kis alagútja elé... Hogyha összehúzzák magukat, akkor négykézláb beférhetnek, de Torrnak igen szorosan össze kell húznia magát, mert nem épp neki tervezték a kis járatot! Ám egy hang váratlanul felszól, nem is olyan messze mögülük...*
- Uram! Úgy látszik, hogy az a cafka szép kis sérülést szerzett! *kiáltja, majd halkabbra veszi a szót* Legalábbis remélem, hogy odakint szerezte ezt, nem itt bent... *mondja halkabban társának* Még friss! *kiáltja újra*
- Akkor takarodjatok beljebb és keressétek!
*Adja ki az utasítást egy messzebbi hang. Az idő ismét csak sürgeti a hármast - viszont Nerisella ötlete miatt nyertek egy kis időt -, szinte csak másodpercek kérdése, hogy megtalálják őket. Több lehetőség is adott előttük, az egyik, hogy megküzdenek velük. A másik, hogy amilyen gyorsan csak tudnak, bemásznak a járatba. Ha utóbbi mellett döntenek, akkor azt is el kell dönteniük, hogy ki kockáztassa magát, hiszen az utolsó személy, aki bemászik a lyukba, támadható lesz ha észreveszik őket, emellett megfordulni sem lesz képes, hogy visszagördítse a járat elé a követ.*


2609. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-26 19:49:33
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 224
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Szelíd

//Ziq figyelmébe//

*A kocsi tovább gurul, ám a lángelme azt kell tapasztalja, hogy a csacsik és a kerekek a kis lapufolt jó felét lelapították-megtördelték. Ez persze nem feltétlenül jelenti azt, hogy az egyébként teljesen átlagos, egy gyomhoz hasonló növénykék teljesen tönkrementek, viszont az megfigyelhető rajtuk, hogy ahol sérültek a jó embertenyérnyi levelek, ott sárgásfehér lé szivárog belőlük halványan - a növény saját, öngyógyító nedve. Ebből talán könnyebben fel is ismerheti, mivel van pontosan dolga - hiszen az egyszerű lapulevelek nem eresztenek ilyen levet.*


2608. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-26 19:38:50
 ÚJ
>Ziq Zinstem Zintdyn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 18
OOC üzenetek: 112

Játékstílus: Szelíd

// Meshélő figyelmébe //

*Még szép, hogy hozzáértően teszi. Aki máshogy tenné, régen el van veszve, nem csak az alkímia szövevényes tudományában, de abból füvesember se lehet, hát még füvesgnóm. Aki pedig jó a füvek és egyéb növények szedésében, az se feltétlen lesz jó méregkeverő, de éppen úgy alkimista se. Hiszen a leszakítás, a felismerés, a tudás és a helyes kombináció nagyon eltérő szaktudományok egyvelege, mindent fejben tartani nehéz is. Ezért van a kis kocsiban jó pár könyv. Azokban benne van az összes kellő tudás.
Sarlója nemsokára beleakadhat az első áldozatába, majd a többibe is, míg nem kerül hozzá egy jó adag Rézszínű Hols, s ennél kevesebb Vöröslő Krulz. Előbbi megfosztatik bogyóitól, mik egy kis szütyőben végzik, utóbbinak virágait szedi össze, majd később kibelezi azokat, s lepréseli nedvéért.
Ahogy ezeket elhelyezi szépen a szekér hátsó részén, s már szállna le róla, hogy körbenézzen még egyszer, véletlenül elejti sarlóját, miért lemászva, megpillantja a szekér alatt lévő növényt. Sejtette, hogy ilyen szerencséje lesz. Egy ostoba alak most megpróbálna bemászni alá, de lévén Ziq nem csak csodálatos s fantasztikus, de egy valódi zseni és lángelme is, így felpattan a bakra és egy laza mozdulattal lépésre bírja két csacsiját. Majd ahogy szemmel lemérte, kicsit többet is halad, s rögvest szól oda, ahogy húzza meg a kantárt, hogy lassítsanak.*
- Hóó, drágaságok!
*Majd széles vigyorral pattan le, hogy kezét dörzsölve lássa, mivel is van dolga idelent, hol nemrég a szekér fedte. S reméli, hogy se kereke, se szamárkái patái nem sértették a növényt, mit meglátott.*


2607. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-26 18:52:00
 ÚJ
>Svenestra D'ver avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 25
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Megfontolt

*Időnként azért most már meg-meg áll. Fárad. Karjára, mintha minden perccel egyre nagyobb súly nehezedne. Lerakja a szárnyast egy szusszanásnyi időre. Vesz egy mély levegőt jól kifújja magát a vállával csinál pár kört a levegőben és már emeli is a leányt, hogy tovább vigye a Fogadó felé. Ha minden igaz most az Artheniori erdőt fogják maguk mögött hagyni miután beléptek a Holdudvarra.*


2606. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-26 18:16:33
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 224
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Szelíd

//Ziq figyelmébe//

*A lánghajú hozzáértően méreget-pocsol, s valóban jó oka van vidámkodni is, hiszen a terület, ahová jutott, valóban épp megfelelő talajjal bír ahhoz, hogy megnőjön rajta néhány féle csodaszer.
Amiből aztán szakíthat is, az három tő Rézszínű Hols -pontosan olyan bokrosak, mint egy-egy kisebb seprű- és egy jó maroknyi Vöröslő Krulz növénye. Előbbivel akár most is felfrissítheti magát, utóbbiból viszont, ha megfelelően készíti el, akár négy adag olajat is nyerhet.
Amit ezeken túl még észrevehet a környéken, az egy jó ölnyi, lapuszerű levélke - ám ez pont szekere alatt terül el.*


2605. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-25 20:09:18
 ÚJ
>Rielmele Nerisella avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 10
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Egy szerencsétlenül szerencsés nap//

*Hála a férfinak torkát már nem kaparássza parányi, de annál élesebb körmeivel a kínzó szomjúság, mi több, még a járatokhoz való eljutásban is segítséget kap tőle. Miután kifejteti véleményét a lehetőségek kapcsán, egy apró lény szalad ki az eddig búvóhelyéül szolgáló kő mögül, akinek hevessége szemmel láthatóan fordítottan arányos a méretével. Nerisella nem tudja leplezni meglepettségét, arcvonásai a pillanat törtrésze alatt megváltoznak. Pislog néhányat, majd bárgyú pillantással társaira tekint. Szeméből szinte kiolvasható a hitetlenséggel keveredett csodálkozás, annak ellenére, hogy tisztában volt azzal az eshetőséggel, hogy a járatnak lakója van.
Az ismerős hangok hallatán azonban rögtön visszatér a jelenbe, ahol már Torr el is döntötte a kérdést: a lény után erednek.*
- Várj! *Szólal meg hirtelen a fél-elf elindulásuk előtt, és ezzel egy időben a keze ügyében lévő tőrével felsérti tenyerét, éppen csak annyira, hogy kiserkenjen a vére. A vöröslő folyadékot a középső járat világító gombái megfestésére használja föl. Elkeseredett lépés ez az időhúzás reményében, amivel nagy kockázatot vállal. ~Nagyon remélem, hogy az együgyű fajankók emlékeznek még arra, hogy összevertek, és elhiszik, hogy arra mentünk, különben... ~ Mielőtt befejezhetné mondatát, máris száműzi folytatását az elméje egy távoli zugába, és inkább a menekülésre összepontosít.
Sherin kérdésére pedig csak annyit válaszol...*
- Nem az a legnagyobb félelmem, hogy rám köszön.


2604. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-25 10:27:01
 ÚJ
>Sienna Thogon [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 65
OOC üzenetek: 70

Játékstílus: Vakmerő

* Sienna elmegy az erdőbe, ahogyan előző nap tanácsolta neki az idős törpe. ~ Mi ez az egész? - elmélkedik magában.
Mikor oda ér a tündért egyből meglátja. Köszön. A tündér visszabiccent. Jó félóráig ott várnak, amikor Sienna már kezd türelmetlenkedni, de nem szól semmit. A tündér is hallgat.
Amikor már jó fél óra eltelik a tündér végre megszólal: *
- Miért jöttél megint ide? Valaki küldött?
- Igen, egy idős törpe a Holdudvarról. Zavaros álmom volt tanácsot szeretnék kérni tőled.
- Igazán? Akkor biztosan Hort Orgar-ral találkoztál, a bölcs varázslómesterrel. Na, de ne húzzuk az időt, megbízásom lenne számodra. Keress az erdőben néhány ezüstcsörgő-t, a városban nem rég elfogyott az efféle orvosság és egyre több a beteg. Ha sikerrel jársz biztosan kapsz valamennyi pénzt is!
- Rendben!
* Sienna ezzel el is indul az erdőben, közben egy verset dalol magában. Hol halkabban hol hangosabban: *

" Arthenior erdeje,
Szereti az elfeket,
Bővizű patakja
Itatja a lovakat.

Ismertem én elfeket,
Szépek népe
Megtetszett,
S királylányuk is megtetszett."

* Ahogy Sienna befejezi körbenéz, elpirul. Senki nincs körülötte, de kicsit elszégyelli magát ezért a kis "füllentésért". *
~ Hiszen még csak nem is láttam elfeket. ~

A hozzászólást Emphus (Adminisztrátor) módosította, ekkor: 2014.05.25 16:43:57, a következő indokkal:
Hiányzó jelek pótlása.



2603. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-24 19:55:40
 ÚJ
>Ëleya Meynücha avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 26
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Szelíd

// Rolfeuss Kelardo //
* Halk, ámde megkönnyebbült sóhajt hallat, amit egy fájdalmas nyikorgás követ, ahogy a férfi megfogja a karját. *
- Volt már rosszabb is. * Feleli keserű gúnnyal, fájdalmas mosolyfélével az arcán. *
- Persze, csinálja csak. * Bólint rá az ötletre, majd újabb fájdalomtól keserű sóhajt hallat. Ezután azonban csendben tűri, ahogy a férfi letisztítja a sebet, a korábbi fájdalomnak nincs nyoma az arcán, talán csak megfeszülő izmain, és most sötétbarnán villanó tekintetében. * - Nálam van egy rongy * Szólal meg, látván, hogy a férfi nem talál kötésnek való ruhát. Táskájából elővesz egy sötétkék kendőt, majd a férfi segítségével bekötözi a karját. *
- Azt hiszem, így tökéletes lesz. * Bólint, elnézve a kék kötéstől impozánsnak ható, új „karvédőjét”, melyhez képest a feljebb a karján lógó, vérfoltos, szétszaggatott ingujj éles ellentétben leng a nő karján. Nem mintha őt zavarná, legalább a karját megtarthatja még egy ideig. De sebhelye biztosan maradni fog. Egy újabb emlék az amúgy is színes készletben… *
- Nem kell orvos * Vágja rá hirtelenjében. Sosem szerette az efféle vajákosokat, amióta az egyik megpróbálta megmérgezni hónapokkal ezelőtt. Gyorsan el is terelve a témát, követi a férfit a kocsira, majd mikor már úton vannak, a lágy, hajába kapó szellő hatására maga is megnyugszik. Csak pillanatokkal később fogja fel, hogy a férfi hozzá szólott, s zavartan rázza meg a fejét, elmosolyodva. *
- Talán ha maradt még azon pálinkából, innék egy kortyot.


2602. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-24 19:51:41
 ÚJ
>Sienna Thogon [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 65
OOC üzenetek: 70

Játékstílus: Vakmerő

*Sienna a kovácsműhelyből jövet összetalálkozik egy Kasath Door névre hallgató vándorral, aki azt tanácsolja neki, hogy ne jöjjön az Artheniori erdőbe. Ennek ellenére Sienna eljön, megnézni mitől kéne félnie itt?
~ Mért ne jönnék én ide ebbe az erdőbe? Nincs itt semmi félelmetes, csak növények és állatok... ~
Míg Sienna magában töpreng egy kis patakhoz ér, ahol végre lemossa az arcát, kezét és iszik.
Ahogy itt iszik egy kis fénylő repülő valamit vesz észre a fák között.
~ Egy tündér! ~ gondolja magában Sienna.
Valóban egy tündér az, aki már mostanra előbújik a fák közül. *
- Üdvözletem Vándor! *szól a tündér nagyon szép vékony csengő hangon.*
- Miért léptél be az erdőbe? *folytatja lágy hangján.*
- Én sem tudom pontosan. *szól Sienna, majd a tündér elkezd kuncogni. *
- Te meg min nevetsz?! *fortyan fel Sienna.* Talán te tudod, hogy mért vagyok itt?
- Nem, de azt tudom, hogy Én mért vagyok itt! *nevet a tündér és hirtelen úgy, ahogy jött el is megy.
Sienna elgondolkozik azon, amit mondott a tündér. ~ Meg kéne tudnom, hogy ki vagyok egyáltalán. ~ S ezzel a gondolattal tovább is megy, vissza a városba... *

A hozzászólást Mortagroth (Moderátor) módosította, ekkor: 2014.05.24 21:21:29, a következő indokkal:
Múlt helyett jelen idő; Hiányzó jelek pótlása.



2601. hozzászólás ezen a helyszínen: Artheniori erdő
Üzenet elküldve: 2014-05-24 14:22:16
 ÚJ
>Draza a Nyelv avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 34
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Szelíd

//Meshélő (Sh)//

*Kijutnak tehát, s Draza csak ingatja a fejét mikor a másik ellop valamit a házból. Férgek ezek mind, és megszolgáltak a halálra.
Mielőtt kiértek volna, valami ocsmány förmedvény került a szemük elé, melyet Draza még sosem látott. Rögtön kérdések merülnek fel benne, hogy ugyan mi lehetett az, és hogyan kerülhetett a házba? Köze volt a lelkek elszívásához, vagy a kékes derengéshez?
Az ork azt sem tudja mitől keletkeztek a rengések, melyek végül lerombolták a házat, mely az erdőben került megépítésre. Érdekes ötlet, annyi szent.
Az öreg ezzel búcsút is mondana, mely az orknak igencsak nem tetszik. Túl sok kérdés kavarog benne, de nem a kíváncsiság, hanem a hűség miatt. Tudnia kell mi volt ez az egész, hisz ha egy egyszerű építész ilyenre képes, talán lebecsülték a város védelmét.*
- Hát nem emlékszik, hogy magát nekem kell hazavinni? *kérdezi Garahaedet, mikor mellé ér, hiszen öles lépteitől aligha menekülhetne ez a rozoga vénember.*
- Mi volt az a lény? * mutat a háta mögötti romokra. Célja, hogy mindent kiszedjen az alakból, így vagy úgy. Elvégre az erdő messze van, s ez az ember régóta eltűnt már.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1961-1980 , 1981-2000 , 2001-2020 , 2021-2040 , 2041-2060 , 2061-2080 , 2081-2100 , 2101-2120 , 2121-2140 , 2141-2160 , 2161-2180 , 2181-2200 , 2201-2220 , 2221-2240 , 2241-2260 , 2261-2280 , 2281-2300 , 2301-2320 , 2321-2340 , 2341-2360 , 2361-2380 , 2381-2400 , 2401-2420 , 2421-2440 , 2441-2460 , 2461-2480 , 2481-2500 , 2501-2520 , 2521-2540 , 2541-2560 , 2561-2580 , 2581-2600 , 2601-2620 , 2621-2640 , 2641-2660 , 2661-2680 , 2681-2700 , 2701-2720 , 2721-2740 , 2741-2760 , 2761-2780 , 2781-2800 , 2801-2820 , 2821-2840 , 2841-2860 , 2861-2880 , 2881-2900 , 2901-2920 , 2921-2940 , 2941-2960 , 2961-2980 , 2981-3000 , 3001-3020 , 3021-3040 , 3041-3060 , 3061-3080 , 3081-3100 , 3101-3120 , 3121-3140 , 3141-3160 , 3161-3180 , 3181-3200 , 3201-3220 , 3221-3240 , 3241-3260 , 3261-3280 , 3281-3300 , 3301-3320 , 3321-3340 , 3341-3360 , 3361-3380 , 3381-3400 , 3401-3420 , 3421-3440 , 3441-3460 , 3461-3480 , 3481-3500 , 3501-3520 , 3521-3540 , 3541-3560 , 3561-3580 , 3581-3600 , 3601-3620 , 3621-3640 , 3641-3660 , 3661-3680 , 3681-3700 , 3701-3720 , 3721-3740 , 3741-3760 , 3761-3780 , 3781-3800 , 3801-3820 , 3821-3840 , 3841-3860 , 3861-3880 , 3881-3900 , 3901-3920 , 3921-3940 , 3941-3960 , 3961-3980 , 3981-4000 , 4001-4020 , 4021-4040 , 4041-4060 , 4061-4080 , 4081-4100 , 4101-4120 , 4121-4140 , 4141-4160 , 4161-4180 , 4181-4200 , 4201-4220 , 4221-4240 , 4241-4260 , 4261-4280 , 4281-4300 , 4301-4320 , 4321-4340 , 4341-4360 , 4361-4380 , 4381-4400 , 4401-4420 , 4421-4440 , 4441-4460 , 4461-4480 , 4481-4500 , 4501-4520 , 4521-4540 , 4541-4560 , 4561-4580 , 4581-4600 , 4601-4620 , 4621-4640 , 4641-4660 , 4661-4680 , 4681-4700 , 4701-4720 , 4721-4740 , 4741-4760 , 4761-4780 , 4781-4800 , 4801-4820 , 4821-4840 , 4841-4860 , 4861-4880 , 4881-4900 , 4901-4920 , 4921-4940 , 4941-4960 , 4961-4980 , 4981-5000 , 5001-5020 , 5021-5040 , 5041-5060 , 5061-5080 , 5081-5100 , 5101-5120 , 5121-5140 , 5141-5160 , 5161-5180 , 5181-5200 , 5201-5220 , 5221-5240 , 5241-5260 , 5261-5280 , 5281-5300 , 5301-5320 , 5321-5340 , 5341-5360 , 5361-5380 , 5381-5400 , 5401-5420 , 5421-5440 , 5441-5460 , 5461-5480 , 5481-5500 , 5501-5520 , 5521-5540 , 5541-5560 , 5561-5580 , 5581-5600 , 5601-5620 , 5621-5640 , 5641-5660 , 5661-5680 , 5681-5700 , 5701-5720 , 5721-5740 , 5741-5760 , 5761-5780 , 5781-5800 , 5801-5820 , 5821-5840 , 5841-5860 , 5861-5880 , 5881-5900 , 5901-5920 , 5921-5940 , 5941-5960 , 5961-5980 , 5981-6000 , 6001-6020 , 6021-6040 , 6041-6060 , 6061-6080 , 6081-6100 , 6101-6120 , 6121-6140 , 6141-6160 , 6161-6180 , 6181-6200 , 6201-6220 , 6221-6240 , 6241-6260 , 6261-6280 , 6281-6300 , 6301-6320 , 6321-6340 , 6341-6360 , 6361-6380 , 6381-6400 , 6401-6420 , 6421-6440 , 6441-6460 , 6461-6480 , 6481-6500 , 6501-6520 , 6521-6540 , 6541-6560 , 6561-6580 , 6581-6600 , 6601-6620 , 6621-6640 , 6641-6660 , 6661-6680 , 6681-6700 , 6701-6720 , 6721-6740 , 6741-6760 , 6761-6780 , 6781-6800 , 6801-6820 , 6821-6840 , 6841-6860 , 6861-6880 , 6881-6900 , 6901-6920 , 6921-6940 , 6941-6960 , 6961-6980 , 6981-7000 , 7001-7020 , 7021-7040 , 7041-7060 , 7061-7080 , 7081-7100 , 7101-7120 , 7121-7140 , 7141-7160 , 7161-7180 , 7181-7200 , 7201-7220 , 7221-7240 , 7238-7257