Arthenior - Arthenior főtere
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
<< Előző oldal - Mostani oldal: 190 (3781. - 3800. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

3800. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-16 19:01:56
 ÚJ
>Lept Mihako avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 19
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//Nel//

*A másik hozzá képest kicsit gyorsan halad. Míg Lept nem tudja ellensúlyozni apró lábait, addig Nel igen. Neki vannak szárnyai. Viszont a gnómok nem szárnnyal születnek. Alapvetően, ha a gnómoknak is lenne szárnyuk, akkor tündérek lennének valószínűleg.
A téren áthaladva eszébe jut korábbi ötlete. Valami fényforrás, ami egy gombnyomásra, vagy karhúzásra felvillanna. Alapvetően a fényhez égnie kell valaminek. Tehát valahogy meg kéne gyújtania...
Talán ha a madzaghoz kötne egy éghető darabot, és annak mozgásával szikra keletkezne, ami tán egy kanócot be tudna gyújtani...
Viszont erősen kell megrántani, így könnyen elszakadhat a madzag. Tehát nagyon instabil dolog lenne...*
-Hát... Igazad lehet.
*Nem szereti a mérgeket. Bár ehhez hozzá kell tenni hogy ha rajta múlna, nem lenne halálbüntetés. Lehet hogy kicsit túl jó szívű...
Gondolatai rövidesen a szerkezet méretén, és alkatrészein járkálnak. ~Talán nem is kell madzag. Talán egy forgós kar is jó lenne...~*

A hozzászólást Emphus (Adminisztrátor) módosította, ekkor: 2015.08.18 17:57:29, a következő indokkal:
Durva helyesírási hibák.



3799. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-16 18:45:19
 ÚJ
>Nelador Perend avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 20
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

//Lept//

*Vidáman lép ki a fogadó ajtaján a napsütésbe, és indul meg nyomában új barátjával. Néha légiesen könnyen szökken a levegőben, és megrezegteti szárnyait, de alapvetően nem rohan előre, kényelmes tempóban halad. Céltudatosan mozog, ez alatt az egy hét alatt már felfedezte magának a várost, azt is pontosan tudja, hogy merre van a könyvtár, csak még sosem ment be.*
- Persze, gyere nyugodtan. Örömmel fogadnálak. Igen, kellenek mérgek is, hiszen nem mindenki olyan békés, mint szeretnénk. És ha esetleg csata van, akkor inkább tudjak én is mérgeket adni az itteni városőröknek. Meg persze a rágcsálók, és egyéb kártevők ellen sem árt.


3798. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-16 13:06:22
 ÚJ
>Ryakim Sindri avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 240
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Vakmerő

*Majdnem elaludt a nagy kényelmében, de végül csak kinyílnak szemei és egy nagyot sóhajtva feltápászkodik a padról. Hátizsákját felkapja és elindul... valamerre. Rögtön lát egy fogadót is de ennek még nem jött el az ideje, nem is biztos hogy itt szállna meg rögtön mindennek a közepén hisz biztosan drága hely. A szegénynegyed felé veszi hát az irányt, aztán majd lesz ami lesz. Inkább keresne egy elhagyatott viskót ahova beköltözhet, inkább neki való az ilyen. A szökőkutat még egyszer megbámulja, igazán furcsa egy hely ez, biztosan valami mágustanya ha így fal nélkül nem rombolta még le senki. Ez egy kissé elkeserítő gondolat, rossz lenne ha varázsszemek figyelnék még a sötét sikátorokban is, de hát kockázat nélkül nincs nyereség, nem igaz?*


3797. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-15 18:25:31
 ÚJ
>Ryakim Sindri avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 240
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Vakmerő

~Tyühű, ez aztán a fogás!~
*Végre egy város, ráadásul mekkora? És fal sincs? Senki nem állítja meg? Micsoda gyönyör. Léptei rögtön a szökőkúthoz vezetik, ahol rövid vizsgálódás után megtölti kulacsait és iszik is rögtön.*
~Na fiam, nesze neked új élet! Itt aztán találsz ami csak kell, és biztos sokan járják azt az északi utat! Meg hát csak vannak sötét utcák is egy ilyen városban.~
*Jókedvűen igazítja meg hátizsákját és baktat egy árnyékos padhoz, ott pedig lepakol, és elterpeszkedik.*
~Mennyi ember! Meg... mennyi minden más. Gnómok? Vagy tündérek vagy mik ezek? Hát itt arany életem lesz.~
*Rég látott már intelligens élőlényeket, pláne ennyit egy helyen. Elég hosszú ideig nézelődik, pihen, iszogatja a vizet amit szerzett, már a tudat hogy civilizált helyen van is olyan kényelemmel tölti el, amilyenben már rég nem volt része.*


3796. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-15 16:35:43
 ÚJ
>Lept Mihako avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 19
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

*Nem sieti el túlságosan a dolgát. Viszont ha sietne, akkor sem haladna sokkal gyorsabban mint egy nyugodtan sétáló ember. Ez leginkább apró lábai miatt vannak. Új köpenye miatt nem is nagyon tudná kapkodni a lábát. Folyton beleakadna. Ebből a szempontból nem előnyös a ruhadarab. Viszont nagyon meleg, és nem utolsósorban igazán díszes.
A szegénynegyed mocskos és sötét utcáit elhagyva nagyon örül a szikrázó napsütésnek. A meleg és a fény párosítását kifejezetten szereti. Talán megoldhatná valahogy hogy otthon a legnagyobb sötétségben is sikerüljön neki egy csettintésre világosságot csinálni. De nem varázslattal.
Talán ha egy rekeszt építene a falba, benne egy gyertyával, előtte egy mozgatható lappal. Egy kar mozgatásával például, el lehetne húznu a lapot, a gyertya pedig folyamatosan égne... ~Nem, nem jó. Ez csak gyertyapazarlás...~
A szökőkút felé veszi az irányt. Kis lábai csattognak a kövezeten, ha zárt tér lenne, valószínűleg visszhangozna. De a főtér a város egy nyílt területe. Nem zárt hely, tehát nem is visszhangzik. A szökőkútnál iszik egy kortyot, és utána egyenesen a fogadó felé halad tovább...*


3795. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-14 11:25:23
 ÚJ
>Jezabiel Tinkerin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 897
OOC üzenetek: 163

Játékstílus: Vakmerő

*A Pegazusból lép ki hatalmas vigyorral az arcán. Sokszor járt már a piacon valami érdekeset keresve, de mindig a portékára koncentrált, az meg sem fordult a fejében hogy egy személy lesz akit megtalál. Végre egy gnóm barát! Ráadásul fiatal lány! Pedig még csak pár szót váltottak mégis sokkal kevésbé érzi magát egyedül a városban. Most viszont sietnie kell haza, még a mai napon be kell fejeznie a bejárati és a hátsó ajtó zárcseréjét, aztán nekilát megvizsgálgatni a többi benti ajtót is. Kiszedegeti, megjavítgatja, felújítgatja majd azokat is, de teljesen újra cserélni mindet nagyon nem szeretné. Egy-két zár még belefér de hogy egy egész armadát gyártson le mindegyikhez külön kulccsal, az már túl sok pepecselős unalmas munka lenne. A szegénynegyed felé irányítja sebes lépteit hisz sajnos át kell vágnia a város azon részén hogy hazaérjen, de így délelőtt csak nem fut bele semmi kellemetlenségbe.*


3794. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-13 14:50:17
 ÚJ
>Mocsárszemű Paru avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 119
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

*Az erdő felől megérkezvén már nagyon fáradtan vonszolja magát a főtéren át... A ruháját húzó toklászok, bogáncsok és beleakadt gallyak -amelyek nagyját az út során már sikerült elhagynia- még ápolatlanabb külsőt kölcsönöznek számára, mint amivel amúgy is megverte a sors. ~A nyamvadék fél-elfeknek nem kéne szépnek és kecsesnek lennie? Csak én örököltem mindkét szülőmtől csupa rosszat?~ ötlik fel benne a kérdés, de egy vállrándítással le is zárja a kérdést, nincs neki ereje ilyen csacskaságokkal foglalkozni, mielőbb szeretne már hazaérni*


3793. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-12 13:44:15
 ÚJ
>Rumyack, a Hitvány avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 17
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Vakmerő

//Wilhorp//

*A fiúnak valóban szerencséje van, duplán. Egyrészt, mert a nő nem vette észre, hogy körülötte legyeskedik, másrészt, mert sikerült ellopnia a pénzét. Ha a fattyú észre vette volna, valószínűleg megfogja ama nyakacskát két kézzel és a víz alá nyomja ama tolvaj fejecskét, s addig tartja ott, míg a fiú elegendő vizet nem nyel, ahhoz, hogy már ne mozogjék soha többé.
Mivel ez nem történt meg, a kölyök lelép, a nő pedig még iszik pár kortyot, majd felegyenesedik a kútról. Leül a szélére é megtörli a száját. Nem nyúl az erszényéhez, mert nincs miért, így észre sem veszi, hogy nincs nála a pénze. Legalábbis pénzének egy része.
Jó szélhámosként nem tartja egy helyen minden vagyonát, amit a fiú elvett amolyan költőpénz volt. A többi itt-ott lapul ruhája rejtekében.
Leugrik a kút káváról és körbenéz még egyszer a főtéren, hogy merre folytassa útját. Egy eligazító táblácskát keres, melyen nem feliratozva - mivel olvasni nem tud - hanem rajzolgatva vannak egyes helyek. Amint megtalálta, megpróbálja kisilabizálni mi az a nagy magas, hosszú épület. Úgy gondolja valamiféle barakk lehet, ott pedig lehet küzdeni, talán bunyózni is. Ez kell neki.*


3792. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-12 13:34:26
 ÚJ
>Wilhorp Gjarrazzo avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 342
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//Rumyack//

*Ma mázlija van! A mutatványa szerencsére nem vérzett el sem az áldozat megközelítésénél, sem az erszény kiürítésénél, és még mindezen gaztettek után sem veszi őt észre a nagyon szomjas lány. Fel is nevetne, hogy ez milyen könnyen ment, de még hátra van a felszívódás. Az aranyakat gyorsan a saját zsebébe süllyeszti, aztán néhány lépésnyit eltávolodik a meglopott Rumyacktól és láss csodát, máris csak egy a Főtéren ácsorgó sok más városlakó közül. Mivel tudja, hogy nem szabad kísérteni a sorsot, ezért nem próbálkozik meg egy újabb menettel, arrébb őgyeleg a Szegénynegyed irányába. Szívesen megnézné, mit szól majd a lány, amikor felfedezi, hogy szegényebb lett 35 arannyal, de megtanulta, hogy nem egy tolvaj bukott már le ilyenkor, így még csak hátra sem néz, vissza sem pillant menet közben.*


3791. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-12 13:26:43
 ÚJ
>Rumyack, a Hitvány avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 17
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Vakmerő

//Wilhorp//

*A hosszú út kifárasztotta, sőt valósággal kifacsarta, ezért örömmel dúskál a kristálytiszta vízben. Ezek a mágusok tudhatnak valamit, ha képesek ilyen tisztán tartani ezt a kutat és folyamatosan megújuló vizet biztosítani bele. Mert a lány le meri fogadni, hogy nem a városi tanács, s azok szolgáinak műve ez.
Míg Wilhorp a maga életét tekinti át, s így lopja meg a lányt, az nem vesz észre belőle semmit. Nem érzi a kölyök testének melegét a bőre közelében, mivel nagyon meleg van amúgyis betudja egy egyszerű hőhullámnak. Nem hallja a másikat, hisz feje egészen benne van a kútban, annak faláról meg háromszoros hangzavarral visszhangzik a csobogó víz. S látni sem látja, mert, nos mert a feje a kútban van és csaknem hatvan fokban dől előre.
A tolvaj sikeresen véghez viszi a lopást, az erszény belsejében Wilhorp Gjarrazzo alig 35 aranyat talál, ám ennek büszke tulajdonosa lett. *


3790. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-12 13:18:18
 ÚJ
>Wilhorp Gjarrazzo avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 342
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//Rumyack//

*Wilhorp már sokat gyakorolta az ilyesmit, mondhatni egész kamaszkorában mást sem csinált, mint zsebeket metszett és erszényekben matatott néhány aranyért. Nem a legjobb meló, de jobb, mintha a csinos bakfisok mellé őt is kiraknák az utcára, hátha kell valakinek egy kevés pénzért. Ilyen előélettel megy egyre közelebb és közelebb a kútba szinte teljesen belehajoló Rumyackhoz. Ha a lány kitartóan iszik tovább amíg ő a dolgát végzi, akkor legfeljebb akkor bukik majd le, ha véletlenül meglöki a csinos fenekét és ezzel jól beletaszítja a lányt a vízbe. Ez egyelőre nem történik meg, lökdösődés helyett finoman és óvatosan a szoknya alól elővillanó erszényt veszi célba ügyesebbik kezével. Észrevétlenül oldja ki a szíjat és veszi magához az aranyakat. Innentől már csak a távozás van hátra, ami ha Wilhorpon múlik, akkor legalább olyan észrevétlen lesz, mint a megközelítés.*


3789. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-12 13:01:43
 ÚJ
>Rumyack, a Hitvány avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 17
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Vakmerő

//Wilhorp//

*Bal lábát felemeli ivás, s hűtés közben, így már csaknem benne van a kútban teljes felső testével. Sosem volt híres a nagy odafigyelésről, így most azt sem vette észre, hogy egy kölyök figyelte már akkor amikor a szekérről rakodtak, s most sem veszi észre, ahogy amaz a háta mögé lopakodik.
Habár fegyvereire nem jelenthet fenyegetést, mivel azokat olyan gondosan elrejtette már a mocsárnál, az erszénye nincsen biztonságban a tolvaj elől. Annak értéke viszont még a nőnek is rejtély, mivel négyszer, vagy ötször is próbálta átszámlálni a tartalmát, sikertelenül. Nem tud számolni, így a tíznél nagyobb számok igen nagy fejtörést okoznak neki.
Tehát ha Wilhorp közelebb merészkedik láthatja a lány szoknyája alatt, halkan csörgedező bőr erszénykét, melyet egy szíj kioldása után magáévá tehet.*


3788. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-12 12:37:28
 ÚJ
>Wilhorp Gjarrazzo avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 342
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//Rumyack//

*Úgy dönt, hogy itt az ideje máshol is szerencsét próbálnia, mint a Szegénynegyed sikátorai, ahol legfeljebb néhány aranypénz csenhet el valakitől és az is jobban hiányzik a gazdájának, mint a máshol "elvesztett" aranyak. A Gazdagnegyedben egy-egy arany szinte fel sem tűnik, igaz, ha mégis, akkor kemény a megtorlás, az úrfikat és kisasszonyokat mindig megvédik a derék városőrök. Ezért végül a főtérre jön, mert itt legtöbbször egész sokan vannak, könnyű elvegyülni a tömegben. Néhány percnyi bámészkodás után egy szekér érkezik a térre, ennek a kirakodását figyeli egy ideig. Nézi, figyeli, ki lenne az utasok közül a legmegfelelőbb célpont. Nem néznek ki valami jól eleresztetteknek, de néha a jobblétre szenderült koldusok párnájába varrva is találni komoly pénzeket. Végül a sötételfes kinézetű leányzó mellett dönt. Amíg az a szökőkútból iszik, addig Wilhorp megpróbálja észrevétlenül megközelíteni őt.*

A hozzászólást Emphus (Adminisztrátor) módosította, ekkor: 2015.08.12 14:40:16, a következő indokkal:
Múlt helyett jelen idő.



3787. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-12 12:12:39
 ÚJ
>Rumyack, a Hitvány avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 17
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Vakmerő

*Alkonyatkor lépi át a szekért vontató gebe a város határát. Ahogy azt a nőstény gondolta, a gnóm gyorsan letudja az őrökkel való társalgást. Elmondja mit hová szállít, s hogy miért ülnek azok a népek a batár hátsóján. Gyorsan beszélnek, az apró szerzet és a strázsák is. Szeretnének túl lenni a dolgon mindannyian. Hamarosan váltják az őrséget és a kereskedő is leadná már a holmiját.
A Pegazus mellett állítja meg a szekeret. A félvér leugrik a földre, ahogy azt a többiek is teszik. Az ork gyors egymásutánban adogatja le a ládákat és hordókat, néhány kisebbet még a fattyú is elvesz, csak a feltűnés elkerülése véget. Beszállítják a fogadóba, amit kell, s a többit pedig oda viszik ahová akarják. Máshogy nem is gondolkozhatna a nő, hiszen mit érdekli őt, hogy mi hová kerül. Neki csak az volt a célja, hogy feltűnés mentesen érkezzen el a városig, ahol majd kezd valamit szánalmas életével.
Amint kiürült a szekér hátulja, s a többiek szétszéledtek, a nőstény is útnak indul. Első célpontja a szökőkút. Nem bámészkodik, nem csodálkozik el, csupán inni akar, s teszi is. A kávájára hajtja a hasát és belenyúl a jobbjának tenyerével gyűjtve össze azt a pár korty vizet. Jóízűen nyeli a hűvös folyadékot. Arcára és nyakára is permetez egy kevés vizet, amitől szinte felélénkül.
Elvégre fiatal még az este és aludni később is ráér.*



3786. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-11 14:52:48
 ÚJ
>Noroi Mekhay avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 21
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Megfontolt

*Noroi egészen estig vár, pontosabban sötétedésig. A feje már nem fáj annyira rettenetesen, de még érezni lehet, hogy egykor jelen volt.* ~Remek, akkor végre indulhatok.~ *Feltámaszkodik és lábra áll. Várakozón mereng el a sötétbe borult tájon, nézi, amint a bogarak keresik a fényt, és a legapróbb forrását is megtámadják. Néha olyan érzés fogja el, mintha valaki elszaladna mellette, és figyelné őt, pedig egy lélek sem jár az utcákon. A biztonság kedvéért előveszi a hosszú tőrét, de nem túl feltűnően, nem akarta mindenképpen felhívni mások figyelmét. Nagyot nyel, és elindul az otthona felé, hogy elérje a szerinte számára szabott sorsát. Ironikus, ne de?*


3785. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-11 11:23:47
 ÚJ
>L'alita Lheene avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 53
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Megfontolt

* Na végre! Talán ekképp sóhajtana fel, már ha legalább egy sóhajtásra méltatná a kocsist. De nem tette az eddigi úton sem, nem teszi most sem. Egy halvány mosoly csupán, azt is inkább fizetségül szánja, ahogy a férfi félszeg viszonzás közben kezébe adja szerény utazópoggyászát. Azok a drága gyönyörű kelmék, bársonyok, selymes, fodros szoknyák és bőséges szövetek! Bár még csak az utazáshoz alkalmas öltözetet viselt, akkor is hiányoznak otthon hagyott kelméi, akárcsak a sok kenőcs, ékszer és hasonló női mütyürke. De nem hozhatta magával, bármennyire is akarta, belátta, nem utazhat hajónyi kofferral. Mivel nem kapott most se kocsit, se lovat, így csak a legszükségesebbeket szedte össze, ami nélkül azért nem moccanna. A többiből majd vesz vagy épp kap újat. Épp elég van abban a pár soros levélben, mivel útjára bocsájtották, hogy elringassa magát ebben a hitben. Meg egyébkét is. Elég talpraesett, elég sok mindent tanult már ahhoz, hogy feltalálja magát. Ez sem lesz most másként!*


3784. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-10 14:36:36
 ÚJ
>Vess, a pimasz avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 20
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

*~Minden bizonnyal ez lesz Arthenior. Ezen kívűl melyik városban nincs városfal?~ A város falának hiánya megnyugtatja. Már egy ideje úton van, és már nagyon unta hogy minden városnak városfala van. Mert az azt jelenti hogy az nem Arthenior. És már kezdte elunni az utazást. Azt gondolná a fél-elf hogy az utazás izgalmakkal teli, de számára csak bosszúsággal telt. Legnagyobb problémája hogy az útja során szerencsepaklijának néhány lapját elvesztette, így használhatatlanná vált. És most itt van, pár arannyal, amiből nem tudna játszani, azon apróság miatt hogy nem futja a "játékszerre". Ez pedig olyan mintha a lelkétől fosztották volna meg.
És ha lelkét vissza akarja kapni, akkor bíz munka kell neki. Remélhetőleg valami egyszerű. Valami egyszerű, és az se baj ha keveset fizet. De pénzre van szüksége.
A téren körülnézve meglátja a kutat, mellyel ha lenne ideje biztos csinálna valamit. De nincs ideje ilyenekkel szórakozni. Pedig igazán érdekes lenne betömni a szökőkút tetejét. Elképzeli ahogy amint valaki kiszedné a tömítést mekkora vízsugarat kapna az arcába...
Nem szomjas, és jelenleg nem is éhes, de útját mégis a fogadó felé irányítja. Ha talál munkaadót akor valószínűleg arrafelé fog kapni.*


3783. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-10 09:02:18
 ÚJ
>Garil Sanros avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 20
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Megfontolt

*A főtérre érve ismét elcsodálkozik a hatalmas város szépségén. Sajnos hamar ismét eszébe jut az is hogy nem tud magával mit kezdeni. A harcos nem ért máshoz csak a nép szórakoztatásához és az öléshez. Nem fog tudni magának kitalálni munkát mert nem ért máshoz és sok furcsa dolog is van errefelé ami csak még jobban összezavarja. Majd hirtelen meghallja amint két ember egy karaván pihenőről beszélgetnek és egyből odaront hozzájuk megkérdezni merre találja azt. Ha minden jól megy karavánokat még ő is látott a cellából talán valamelyik megy egy neki szimpatikusabb helyre ahol találhat egy arénát.*


3782. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-08 16:35:37
 ÚJ
>Lewonor Dargal avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 82
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

*Miután az a lány otthagyta őt a szegénynegyed egy koszos kis házikójában, még vadászott egy ideig. Legfőképp patkányokra, de amikor már nem volt a közelében olyan ház, ahol nincsenek emberek, el kellett onnan mennie. Így jutott ide a főtérre, ahol pánikban érzi magát. Nem tudja mikor gyűlt köré ennyi ember, de jelenleg retteg, ezért a lehető leggyorsabban, visítva próbál átrohanni a téren, nehogy valaki elkapja, megverje, belerúgjon, vagy bármi ilyesmi, amitől Dargalnak tartania kell. Mikor egy egy alak hozzáér, mindig összerezzen, és lepereg előtte eddigi nyomorúságos élete. Mikor meglát egy olyan részt főtér szélén, ahol már nincs annyi ember, azonnal arrafelé veszi az irányt, majd megáll négykézláb távol mindenkitől és fejét forgatja. Keresi az utat, hogy most merre mehetne, és magában mormog, hogy hallja a saját hangját. Ez az egyetlen olyan hang, amiben megbízik, és amit szeret a patkányok sivításán kívül. Ez utóbbit azért, mert a patkány élelemforrást jelent, amit gyorsan el tud kapni.*
-Na most Dargal merre? Csúnya lány elment Dargaltól! Itt hagyta Dargalt sok még csúnyábbal! *Ezután szépen, most már lassabban, négykézláb elindul az úton. Nagyon örül neki, mert immáron nincsenek a közelébe sokan. Néha elmegy egy egy ember, de azt ki tudja kerülni. Azonban már nincs benne sok erő. Napok óta éhezik, mert elfogytak a patkányok, és mást nem tud elkapni. Volt lehetősége, hogy agyoncsapjon egy alvó gyereket egy házban, ahol ennivalót keresett, de sajnos még előtte felébredt a kölyök apja, és elüldözte őt.*


3781. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2015-08-08 11:17:41
 ÚJ
>Garil Sanros avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 20
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Megfontolt

*A város főtere ez Grail egyik kedvenc helye igazi szabadsága csak itt kezdődött el. Ahogy áll a kút mellet nézi a várost, magasságával nem lóg ki a tömegből nem úgy mint ahonnan jött, errefelé sokféle nép van nem úgy mint náluk. Eddigi életebében ő csak emberekkel találkozott és sosem érdekelte vannak-e mások. Hát itt pedig vannak és ez nem kis csodálkozásra add neki okot szerencséjére beszélik azt a nyelvet amit náluk így megérteti magát, de a hegyes fülű népségen illetve az alacsony gyerekkinézetűeken még mindig meglepődik. Bámészkodik még egy kicsit majd elindul előre felfedezni a várost mert mikor megérkezett kidőlt az egyik sikátorba és átaludt pár napot a fáradtság és kimerültség végett. Figyeli menet közben, hogy viselkednek a népek és azt veszi észre, hogy őt sem kezelik másképpen mint egymást nincs kirekesztve nincs megbélyegezve. Ahogyan Grail megy felfedezve a várost észre sem veszi azt hogy a szegénynegyed felé tart.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1961-1980 , 1981-2000 , 2001-2020 , 2021-2040 , 2041-2060 , 2061-2080 , 2081-2100 , 2101-2120 , 2121-2140 , 2141-2160 , 2161-2180 , 2181-2200 , 2201-2220 , 2221-2240 , 2241-2260 , 2261-2280 , 2281-2300 , 2301-2320 , 2321-2340 , 2341-2360 , 2361-2380 , 2381-2400 , 2401-2420 , 2421-2440 , 2441-2460 , 2461-2480 , 2481-2500 , 2501-2520 , 2521-2540 , 2541-2560 , 2561-2580 , 2581-2600 , 2601-2620 , 2621-2640 , 2641-2660 , 2661-2680 , 2681-2700 , 2701-2720 , 2721-2740 , 2741-2760 , 2761-2780 , 2781-2800 , 2801-2820 , 2821-2840 , 2841-2860 , 2861-2880 , 2881-2900 , 2901-2920 , 2921-2940 , 2941-2960 , 2961-2980 , 2981-3000 , 3001-3020 , 3021-3040 , 3041-3060 , 3061-3080 , 3081-3100 , 3101-3120 , 3121-3140 , 3141-3160 , 3161-3180 , 3181-3200 , 3201-3220 , 3221-3240 , 3241-3260 , 3261-3280 , 3281-3300 , 3301-3320 , 3321-3340 , 3341-3360 , 3361-3380 , 3381-3400 , 3401-3420 , 3421-3440 , 3441-3460 , 3461-3480 , 3481-3500 , 3501-3520 , 3521-3540 , 3541-3560 , 3561-3580 , 3581-3600 , 3601-3620 , 3621-3640 , 3641-3660 , 3661-3680 , 3681-3700 , 3701-3720 , 3721-3740 , 3741-3760 , 3761-3780 , 3781-3800 , 3801-3820 , 3821-3840 , 3841-3860 , 3861-3880 , 3881-3900 , 3901-3920 , 3921-3940 , 3941-3960 , 3961-3980 , 3981-4000 , 4001-4020 , 4021-4040 , 4041-4060 , 4061-4080 , 4081-4100 , 4101-4120 , 4121-4140 , 4141-4160 , 4161-4180 , 4181-4200 , 4201-4220 , 4221-4240 , 4241-4260 , 4261-4280 , 4281-4300 , 4301-4320 , 4321-4340 , 4341-4360 , 4361-4380 , 4381-4400 , 4401-4420 , 4421-4440 , 4441-4460 , 4461-4480 , 4481-4500 , 4501-4520 , 4521-4540 , 4541-4560 , 4561-4580 , 4581-4600 , 4601-4620 , 4621-4640 , 4641-4660 , 4661-4680 , 4681-4700 , 4701-4720 , 4721-4740 , 4741-4760 , 4761-4780 , 4781-4800 , 4801-4820 , 4821-4840 , 4841-4860 , 4861-4880 , 4881-4900 , 4901-4920 , 4921-4940 , 4941-4960 , 4961-4980 , 4981-5000 , 5001-5020 , 5021-5040 , 5041-5060 , 5061-5080 , 5081-5100 , 5101-5120 , 5121-5140 , 5141-5160 , 5161-5180 , 5181-5200 , 5201-5220 , 5221-5240 , 5241-5260 , 5261-5280 , 5281-5300 , 5301-5320 , 5321-5340 , 5341-5360 , 5361-5380 , 5381-5400 , 5401-5420 , 5421-5440 , 5441-5460 , 5461-5480 , 5481-5500 , 5501-5520 , 5521-5540 , 5541-5560 , 5561-5580 , 5581-5600 , 5601-5620 , 5621-5640 , 5641-5660 , 5661-5680 , 5681-5700 , 5701-5720 , 5721-5740 , 5741-5760 , 5761-5780 , 5781-5800 , 5801-5820 , 5821-5840 , 5841-5860 , 5861-5880 , 5881-5900 , 5901-5920 , 5921-5940 , 5941-5960 , 5961-5980 , 5981-6000 , 6001-6020 , 6021-6040 , 6041-6060 , 6061-6080 , 6081-6100 , 6101-6120 , 6121-6140 , 6141-6160 , 6161-6180 , 6181-6200 , 6201-6220 , 6221-6240 , 6241-6260 , 6261-6280 , 6281-6300 , 6301-6320 , 6321-6340 , 6341-6360 , 6361-6380 , 6381-6400 , 6401-6420 , 6421-6440 , 6441-6460 , 6461-6480 , 6481-6500 , 6501-6520 , 6521-6540 , 6541-6560 , 6561-6580 , 6581-6600 , 6601-6620 , 6621-6640 , 6641-6660 , 6661-6680 , 6681-6700 , 6701-6720 , 6721-6740 , 6741-6760 , 6761-6780 , 6781-6800 , 6801-6820 , 6821-6840 , 6841-6860 , 6861-6880 , 6881-6900 , 6901-6920 , 6921-6940 , 6941-6960 , 6961-6980 , 6981-7000 , 7001-7020 , 7021-7040 , 7041-7060 , 7061-7080 , 7081-7100 , 7101-7120 , 7121-7140 , 7141-7160 , 7161-7180 , 7181-7200 , 7201-7220 , 7221-7240 , 7234-7253