Arthenior - Arthenior főtere
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Ezen a helyszínen lehetőséged van zenét hallgatni. (3.79 MB)

<< Előző oldal - Mostani oldal: 4 (61. - 80. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

80. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 17:56:51
 ÚJ
>Grimor Qwargh avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 83
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//A szél feltámad//
//2. próbatétel//

*Hát igen, biztosan nem lehet az az egyes válasz, ezt az ork is úgy vélte. De lám az előbb míg szóra sem méltatta a vénséges vén sziklajelenés azt, hogy a szökőkúthoz sétálva Grimor arra szavazott, a szökőkútra, ő maga először amúgy mindig ahhoz sétál, amikor beér a város főterére, persze azért, mert a saját kis magánrituáléja szerint belemeríti a tar fejét a szökőkút vizébe, amíg már a fülén nem csorog a víz kifelé, és csak utána rázza le, szanaszét, a vízcseppeket, na de ezt nem kell a népeknek tudnia, csak táplálnák vele az előítéleteiket, szóval míg az előbb szóra se méltatta, most meg nyájasan biztatja őt további gondolkodásra. Hát jó.
Majd még gondolkodik hát az első kérdésen, de most a második rejtéllyel próbálkozik.
Egyszer majdnem a saját bőrén tapasztalta a dolgot!* - Lángoló kard. *mondja ki, ami szerinte a szikra szó lehet.*



79. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 17:47:15
 ÚJ
>Aerwen Wairaness avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 119
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//A szél feltámad//
//1. próbatétel//
//Aerwen, Rony//

*Örül, hogy Rony aggódik, de Aerwent senki nem bántotta. Így fejét rázza, hogy nem olyasmi nem történt. Örül, hogy Tuldhron felhúzza magához, ott fent máris jobban érzi magát.*
- Nem, nem bántott senki. Csak megijedtem, ijesztő nagy az a gólem. *Mondja, és reméli nem hall jól Ar Thenior. Vagy ha meghallja nem veszi rossz néven, hiszen a kis tündér lány apró, ennek okán kicsit ijedősebb is.*
- Hát nekem van ötletem az első próbára, megpróbálom kitalálni. Úgy látom többen több félét mondanak, de egyik sem jó. De ha kitaláltuk, úgy utánad mehetek, vagy esetleg te meg is várhatsz. *mondja, ajánlja fel a lehetőséget. *
- Elvégre az idő az első próba miatt szorít. *mondja érve jó, és itt döntsön Tuldron, de Aerwen közelebb merészkedik Ar Theniorhoz.*
- Elnézést, én úgy vélem, hogy szomját a vándornak az éltető víz oltja. Az áldozat dicsősége, ha életben marad. A feldúlás után az éltető levegő enyhíthet. S Eeyrnek virágot bont, a napnak meleg éltető fénye. Az életet adó elemek, az élet lehet a válasz a rejtvényedre. *sorolja el megmagyarázva a pontokon végig haladva.*


78. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 17:12:23
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//A szél feltámad//
//1. próbatétel//

*A kérdésre válaszok sora záporozik már a mágusra. Kissé felderülve hallgatja a megoldásokat, noha fejét gyakran ingatja még. A bor és a hajnal nem nyerik el tetszését, ezekre fejét ingatja. Nem így a szökőkutas válaszra.*
-Nem jársz messze, gyermekem! Mélyítsd, pontosítsd válaszod. Hol kapcsolódik ez Eeyr virágaihoz?
*Teszi fel a nyilvánvaló kérdést, kezével pedig lágyan int, hogy Grimor folytassa csak tovább a gondolkodást.*
-Sem Ullamar, se nem hajnali pára! *Ingatja fejét aztán. Az ork újabb válaszán is láthatóan elszontyolodik.*
-Mélyebb ugyan, de nem.
*Somolyog kicsit lesajnálóan, hogy ennyi nagy elme nem találta még ki első kérdését. Ugyanakkor a nap még csak most kel fel, idejük akár a tenger. Végül Diynomit okfejtésére felel.*
-Ebből tehát mi a válaszod, barátom?
*Vakarja meg állát.*



77. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 15:42:17
 ÚJ
>Diynomit Dedhor N'athor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 220
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Megfontolt

//A szél feltámad//
//1. próbatétel//

*Érdekes jelenségnek lehetnek tanúi a főtérre érkezők. Csodálattal tekinti a természetfeletti manifesztációt. A röplapok így értelmet nyernek. Eljött Ar Thenior, aki eddig nem fogságban volt, hanem csak háttérben pihenhetett. Megjelenése és szavai választ adnak sok kérdésre, ami felmerült benne. Régi regékbe illő kérdésekkel teszi próbára a város lakóit. Ezek kedvére vannak a tudósnak, így megpróbálja kitalálni a megfejtését, legalább egy kérdésnek. Az első próbatételnél majdnem eltalálja a választ az egyik férfi. Ezen gondolatmenet majdnem jó Ar Thenior szerint. Ezt kibővítve talán eltalálja a megfejtést.*
- Kiszáradt vándornak hűsítő víz oltja szomját. Az áldozatnak dicsőséget hoz ha örömmel fogadják áldozatát. Dúlás után enyhülést hoz a zápor. Eyr-nek pedig virágot bont a felkelő nap ereje. *Lehet, hogy a válasz csupán egy szó, de úgy gondolja, hogy ez annál összetettebb.*


76. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 15:26:13
 ÚJ
>Fäenro Knirin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 113
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//A szél feltámad//
//1. próbatétel//

*Abban a pillanatban, ahogy megkérdezte a gnóm lány nevét, eszébe jut egy ötlet és nem állja meg, hogy ne mondja ki azonnal. Emiatt valószínűleg még egyszer megkérdi majd Lyllinor nevét, mert így nem fogja hallani a választ. De vajon mennyire éri meg a kapkodás?*
- A fény oltára? *Szól a hatalmas lényhez. Ugyan sose látott még fény oltárt, ahogy Eeyr hívőt sem látott még varázslás közben, hallott már róluk egy-két szóbeszédet.*


75. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 15:24:17
 ÚJ
>Arraele Lytarane avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 310
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Megfontolt

//A szél feltámad//
//2. próbatétel//

*Arra papa a fiát követi a tömegbe de az oktondi gnómja úgy előrelohol, hogy nem látja azt a langaléta testét. Az vén tündér botjára támaszkodik és odacsoszog a főtérre. A sok tudálékos között megszólal már a bölcsesség is. Százharminc és száznegyven év alatt összefújt valamit a gógyijába a vén róka. Előre tulakszik a népségeket félretolva mivel ugye idős és engedjék csak előre az öregeket. Meglát valami aranyló sírkövet, ami lebeg a kút felett.*
~Ma míg nem is ittam pedig he.~
*Meg is szólal a lebegő és dörmög valami mondókát. Szerencsét próbál Arra papa is ezért beszól a második kérdésre.*
- Az izzó szín. Abba edződik meg a fím.
*Botra támaszkodva hallgatózik, hogy mit felel aranyló kőkupac.*


74. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 15:16:07
 ÚJ
>Umon Palasan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 659
OOC üzenetek: 249

Játékstílus: Vakmerő

//A szél feltámad//
//2. próbatétel//
//Xavy//

*Ismét hangos dörgedelem hallik, s még mielőtt Xavy, előző mondataira reagálna, máris újabb próbatétel hangzik fel.*
- Na várj... egy újabb talány, de szerintem ennek tudom a megfejtését... *Vakarja meg fejét. Hisz a kovácsműhely, a kohó, egyértelmű, de mégsem azon van a hangsúly. Nem tudja, vajon a gnóm leány gondolkodik-e, vagy csupán ismét száját tömi a kétes eredetű elemózsiával. Az első megfejtését, ugyan nem tudja, hogy helyesnek vélik-e, de máris a másodikon töri as fejét, meglepő, de rettentően leköti e játék, ráadásul Arthenior sorsa is függ tőle, s mi ez, ha nem a lökés, mely elindíthatja a változás útján.*
- A KÖSZÖRŰ, VAGY KÖSZÖRŰKŐ! *Üvölti el magát, hisz szikra csupán akkor keletkezik, s attól lesz éles a kard, vagy fegyver, nem mástól. A többi megfejtés is közel járt, de majdnem biztos benne, hogy ez lesz a megfelelő válasz.*
- ESETLEG AZ ÜLLŐ! *Vonja meg a vállát, mert elvégre abból is szikra származhat, de lehet már túlgondolta az egészet. Társára néz, ki bőszen majszol, s fejét rázza meg.*
- Igazán segíthetnél, ahelyett, hogy a hasad tömöd. *Sóhajt fel, aztán igzatottan várja, vajon mi sül ki ebből.*

A hozzászólás írója (Umon Palasan) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2020.02.17 15:18:16


73. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 15:14:33
 ÚJ
>Elgretor Otitumal avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 184
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Megfontolt

//A szél feltámad//
//2. próbatétel//

*Az öreg sermester is tiszteletét teszi már a főtéren attrakciózó népségek között. A gólemember kinézetére összehúznak ráncos szemöldökei.*
~Mi a jó fittyfene ez?!~
*Lemaradt a bemutatkozóról meg szónoklatról. Az egyik találós kérdésnél csatlakozik csak be, amit éppen hall.*
- Hideg vizes dézsa. Anélkül nem edződik a fém.
*Beböffenti már a sermester, ha éppen elkapta a kérdést. Válaszában biztos is. Az más kérdés, hogy a nagyúr az mit gondol válasznak. Karba teszi vaskos törpe kezét és várja az aranygólemtől, hogy eltalálta vagy sem. Ha nem hát nem, ha igen meg annál jobb.*


72. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 15:07:04
 ÚJ
>Tuldhron Slittendryk avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 114
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Megfontolt

//A szél feltámad//
//2. próbatétel//
//Bodzavirág//
//Aerwen, Rony//

*Sikeresen megtalálja a meglepetést okozó entitás ellenére is a lányt, akitől valójában még azt sem bánná most, hogyha a nyakába ugrana.*
-Mi történt itt? Mi ez? Bántott téged? Gyere, ülj fel mögém! *Szegezi a rengeteg kérdést és kérést Aerwenhez. A viszont szegezett megfejtendőre azonban csak pislog.*
-Nem tudom, nem hallottam. *Azonban nem kell sokat várnia, érkezik a második, amit viszont igyekszik összerakni.*
-Tudásvágy... siker... pengét edző tűz... *Azzal máris néz a virágbólszületettre.*
-Aerwen, ehhez el kell menni a Temploba szerintem. Velem tartasz? Zsályával gyorsabbak lennénk. *Persze az az opció is fennállhat, hogy társa itt marad megfejteni az első találós kérdést, Tuldhron pedig egyedül indul útnak. Most a választás a szárnyasé.*

A hozzászólás írója (Tuldhron Slittendryk) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2020.02.17 15:07:28


71. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 14:58:16
 ÚJ
>Ganer Worcryn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 317
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Megfontolt

//A szél feltámad//
//1. próbatétel//

*A város apraja nagyja a főtérre sereglik valamiért, csak azt nem tudja egyelőre Ganer, hogy miért. Követi a kíváncsiskodókat és amikor a főtéren meglátja ő is a lebegő sírkövekből és aranyszín mágiából összeállt Ar Thenior-t, akkor a lélegzete is eláll egy pillanatra. Aggódva tekint a nagy hatalomú entitásra, hogy vajon milyen okkal jelent meg, éppen most. Ar Thenior egy megnyugtató mondatát hallja meg, amiben biztosítja az összesereglett városlakókat, hogy nem rombolni jött, hanem építeni. Egy kicsit megnyugszik, de nem teljesen. Kíváncsian hallgatja nagyhatalomú városalapító entitás szavait. Fény derül a város alapításának évére és arra is, hogy miért nem veszi kőfal körbe. A tíz próba hallatán felcsillannak szemei. A tömegben egyelőre nem lát ismerőst, de bizonyára lehetnek. A tíz próba közül megtudják az elsőt. ~ "Mi szomját oltja kiszáradt vándornak, mi dicsőségét jelzi az áldozatnak, mi dúlás után enyhülést hoz, Eeyrnek virágot bont. Mi az?~ Ismétli magában a fejtörőt. Sokan sokfélét mondanak, de egyik sem talál. Megpróbálkozik Ganer is. Tisztelettel előlép Ar Thenior elé.*
- A hajnali pára.*Hasonlót mondtak ugyan, de ezt még talán nem. A találgatása után visszalép a tömegbe.*


70. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 14:46:07
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 106
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Szelíd

//A szél feltámad//
//2. próbatétel//

-A kovácsműhely, és a kohó puszta szavak. A szikra szótól éles penge megszagad a gondolatok hosszasságán. Tett kell ahoz, és eszesség. Ne csak a szájatok jártassátok, lábatoknak is adjátok teret. Az igazságnak utána kell járni.
*Szól a bölcs, dörgedelmes hang.*
-Miért kérdeznék olyan szavakat melyek már a fejetekben vannak? Elkoptak már a könyvek, vagy kihalt a tudásvágy, hogy rögtön tudni vélitek a választ?


69. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 14:41:21
 ÚJ
>Grimor Qwargh avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 83
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//A szél feltámad//
//1. próbatétel//

*Hát az egyetlen dolog amit a Könyvtárban talált az orkok dúlta Arthenior idejéből Grimor, az egy Hadinapló abból az időből, amit állítólag az egyetlen túlélő írt. Az, aki aztán seregeket toborzott.
És az írásból Grimor egyetlen dologra tud gondolni, bár eléggé képtelenségnek látszik, dehát jobb találgatni, úgy véli, mint kukán hallgatni, és utána mérgelődni. Legfeljebb a vén salabakter megint felhúzza magát azon, hogy senki nem találja el neki a választ. ~Talán majd a következő 888 év után okosabbak lesznek a népek.~ gondolja az ork, persze nekik jobb lenne, ha itt és most örülne az öreg. Sokkal jobb.*
- A Lihanechi tó? *teszi fel a kérdését hát, újfent csak találgatva. ~Arrafelé északon Eeyrt imádják a legtöbben, nem?~*


68. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 14:14:09
 ÚJ
>Pycta del Ventus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1277
OOC üzenetek: 24

Játékstílus: Vakmerő

//A szél feltámad//
//2. próbatétel//

*Míg meg nem tudja, hogy helyes volt-e a válasza az első kérdésre, újabb érkezik, ami már közelebb áll az erdőmélyi elfhez, bár sosem munkált meg fémet, mint egy kovács.
A második találós kérdésre is érkezik pár felelet, a páncélos csuhás is elgondolkodik a válaszon és az első és legegyszerűbb választ mondaná be, ami az eszébe jut.*
- A kohó az. *Kérdés és válasz is, mert nem biztos, de láthatóan a többiek sem azok. Egy egyszerű kohóban is készülhet mesterkard, csak szakértelem és alapanyag kell hozzá, a tűz pedig minden kohóban megvan, ha a kovács eléggé felhevíti azt.
Ez a megfejtés már valóságosabbnak látszik, mint az első.*
- Szerinted mi lehet erre a kérdésre a válasz? *Kérdi aztán Nieveshát is, hátha ő is igazolja vagy tud jobb választ a második kérdésre.*


67. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 13:58:47
 ÚJ
>Lluthery Mytryell avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 110
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Megfontolt

//A szél feltámad//
// Arelow //

*Őt is meglepik a történések, sőt szó szerint földbe gyökerezik a lába a furcsa jelenség láttán. Első gondolatai között neki is az van, hogy inkább fegyvert fog aztán megpróbálja leölni a város békéjét fenyegető bestiát, án a látottak miatt, talán nem lenne tanácsos.*
-Ne-nem igazán vagyok jó az iiilyesmiben. *Nyögi ki végül, miután elhangzik az első próbatétel. Ő is már nagyon inna, így teljes mértékben bele tudja képzelni magát a feladványban lévő szomjas vándor szerepébe.*
-Neked esetleg van? Há-hát nekem is csak a sör kö-körül forognak a gondolataim. *Vallja be a másiknak. Aztán érkeznek a jobbnál jobb megfejtések, ám a furcsa alak kedvére egyik sincsen, sőt annyira felbosszantja magát, hogy mindjárt rá is erősít a második kérdéssel is.*
-No! Kard kovácsolás, ez már jo-jobb téma. *A kardhoz is elég közel érzi magát, noha még műhelyben sose volt szerencséje betekinteni.*
-Ta-talán próbálkoznunk kéne. Menjünk közelebb? *Néz körbe, ugyanis idővel elég sokan felgyülemlettek a téren a szokatlan látványosság és a furcsa próbatétel hallatán.*



66. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 13:58:25
 ÚJ
>Aborath Artois avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 275
OOC üzenetek: 11

Játékstílus: Megfontolt

//A szél feltámad//
//2. próbatétel//

*Arra nem számított, hogy ilyen helyzetbe fog kerülni. Sietve halad a tömegben ugyanis, azt állítják nem más mint maga Ar Thenior jelent meg a városban és feladványokat ad ezzel próbára téve a város lakóit. Abogr mesternél talán csak maga a város alapítója bírt nagyobb hatalommal méghozzá a szélmágia területén. Pont mint Aborath. Talán az utat is sikerül megismernie amin haladnia kell. A mágus kinézete ledöbbenti. Erre igazán nem számított. Majd csengő hangon fel is szólal. Aborath a szájába veszi a meg nem tömött pipáját és magabiztosan kijelenti.*
-Ez természetesen a kovácsműhely ahol mesterkardokat lehet készíteni. Esetleg a templom ahol el tudják bájolni ezeket a fegyvereket.


65. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 13:40:02
 ÚJ
>Krestvir Drelm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 995
OOC üzenetek: 49

Játékstílus: Vakmerő

//A szél feltámad//
//1. próbatétel//

*Hazafelé készült, mikor a különös események elkezdődtek. Az összegyűlt tömegben áll ő is, alacsony, sötét foltként, ugyanis fekete köpenye elég jól elrejti alakját, s még a csuklya is mélyen az arcába van húzva.
Döbbenete arányos kíváncsiságával és ellenszenvével. Nem fűzik túl jó érzések az istenekhez, sem magukat magasabb rendűnek tartó entitásokhoz, akik úgy vélik, játszadozhatnak az egyszerű halandókkal... Nem sokat tud a város történelméről, de mintha ez a gólem egy valamikori hatalmas mágus teremtménye volna, vagy épp lelkének befogadója.
És találós kérdésekkel terheli őket... ~ Itt lehetne Taitos! Ezt talán még élvezné is! ~ A csuklya alatt fanyar mosolyra húzza száját, miközben a mesterére gondol, akinek szerinte a legrosszabb szokása, hogy szeret talányokban beszélni... Kétsége sem fér hozzá, hogy a férfi egyből rávágná erre a választ!
Ellenben ő nagyon gyenge a szimbolikus beszéd megfejtésében. Egyelőre még azt sem tudja biztosan értelmezni, hogy miben is áll a büntetése annak, aki nem felel helyesen, vagy ki fogja kapni ezt a büntetést... Az egész világ, vagy csak az, aki rosszul válaszol?
Ahogy hallja, sokan kockáztatják meg, hogy esetleg hibás feleletet adjanak és a gólem válaszai alapján el is vétik.
Ezért sem szereti a találós kérdéseket. Annyiféleképpen lehet őket értelmezni! Miért csak egy helyes választ fogadnak el?
Azért a mestere kérdésein edződve csak érzi a késztetést, hogy ő is elgondolkodjon és próbálja kihámozni a szavak jelentését. Mások válaszai mindig megzavarják és más irányba terelik a gondolatmenetét és egyiket-másikat még nagyjából helyre is tudja tenni magában, hogy miért gondolhatták helyesnek...
Aztán ő azon a vonalon indul el, hogy mivel Eeyr-ről és áldozatról van szó, valami vallásos töltete lehet a megfejtésnek.
Igyekszik összeszedni mindazt a keveset, amit az istennőnek tartott entitásról tud. Jelképe a nap... a fény... a hajnal... A hajnal... Ez utóbbi megragad gondolatai között. Ha jól tudja, ennek szimbolikája az új kezdetet is jelöli.
Hajnalban van harmat. Még száraz vidéken is. Ezzel egy vándor akár még csillapíthatná is a szomját. Dicső áldozat... ha ez Eeyr-hez kapcsolódik, jelezheti a hajnal jötte az áldozat elfogadását. Dúlás után enyhülés... Ha a hajnal új kezdet, talán megfelel a hajnal jelképnek ide is. Eeyr virága... A virágok a napfényre nyílnak ki, Eeyr virágai is biztosan, takarjon bármit is ez a megnevezés...*
- Hajnal? - *Szól közbe ő is, belemenvén a gólem "játékába", de rögtön utána lehajtja a fejét, ha esetleg felé fordulnának a tekintetek, ne láthassák őt.
Közben újabb találós kérdés érkezik, de egyelőre még az első foglalja le.*


64. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 13:39:13
 ÚJ
>Pycta del Ventus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1277
OOC üzenetek: 24

Játékstílus: Vakmerő

//A szél feltámad//
//1. próbatétel//

- Az áradásra gondolsz, kincsem? *Néz le a rá kis majomként kapaszkodó lányra, hogy félresöpörjön egy arany tincset az arcából.*
- Nem tudom, de az áradás lenne az áldozat dicsősége? *Kérdi, de a kérdést magának is felteszi és nem látja úgy, hogy jó volna, így tovább gondolkodik.
A nagy zsivajban jönnek az újabb és újabb megfejtések és egy az erdőmélyi elf eszébe is jut.*
- A vándornak olthatja szomját, ha iszik belőle, az áldozat dicsősége is lehet, ha használják az áldozathoz *itt kicsit bizonytalankodik, de maga is használta már, amikor a Fákban Lakónak áldozott vele.*, de a dúlás után hozhat enyhülést és mosolyként virágot bonthat az arcokon és a szőlőnek is van virága. *A kislánynak is szól a fejtegetés, de egyáltalán nem biztos benne, ám a sok megfejtés izgalma őt is elragadja kissé, így megosztja Ar Theniorral a saját ötletét is.*
- A bor lehet az? *Kérdi kissé félszegen. Nem érzi jól magát, hogy találgat, de tudnia kell, hogy sikerült-e megfejtenie a kőmonstrum találós kérdését.*

A hozzászólást Thanos (Moderátor) módosította, ekkor: 2020.02.17 14:00:20, a következő indokkal:
Kérésre.



63. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 13:20:22
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 106
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Szelíd

//A szél feltámad//
//Részben: 1. próbatétel//
//2. próbatétel//

*Ar Thenior kőszemei dacosan mint a szikla néznek le a téren felgyülekező népseregletre. Mimikáját csak repedések mentén lehet kivenni, mégis mintha türelmetlenkedni látnák a népek. Az első válaszon erősen dolgozó kupaktanácstól elfordulva, fejét kiemelve a horizont felé, mintha az egész városnak, hacsak nem egész Lanawinnak kiáltaná ki szúrós hangjának újabb szavait.*
-Ejnye, hát meddig várattok még?!
*Ebből szinte egyértelmű, hogy az eddig nyújtott válaszok nem megfelelőek. Akár egy haragvó apa felszólalása, aki hallja belerezdül, de mégsem gerjed véget nem érő méregre. A következő pillanatban sziklaarca mintha megpuhulna.*
-Amíg ezt rágjátok magatokban, felteszem újabb kérdésem.
*Mintha megköszörülné a torkát kicsit krákog, és visszhangzó, kőtörő hangján zengi be a világot szavaival.*
-Hol a vasat a tűz megedzi, pengévé lesz a rút érc, ott lesz rút kard nemes szíve szikra szótól harcra kész. Mondd szavát, vagy elveszik a nemes penge, míg itt élsz.
*A szavak elhangoztak. Újabb fejtörő áll a kalandorok elé, pedig még az elsővel sem végeztek, és nem úgy néz ki Ar Thenior mint aki segíteni kívánna rajtuk*


62. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 13:16:24
 ÚJ
>Nievesha del Ventus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 258
OOC üzenetek: 10

Játékstílus: Vakmerő

//A szél feltámad//
//1. próbatétel//

*Niev igyekvő kislány, de Pyctával nem tud sokáig lépést tartani, a tömeg meg kicsit meg is ijeszti, ugyanis nem szokott ekkora népsűrűséghez. Szóval kifejezetten örül, hogy Pycta felveszi, amúgy is szereti ha cipelik ide-oda a kis fenekét. Mindenesetre két kézzel öleli át az elf nyakát, lábait pedig a törzsére kulcsolja, igazi kismajom módjára kapaszkodik. Tátott szájjal bámul, mert itt aztán tényleg minden érdekes. Csak úgy pislog.*
- Őőőőő izé...
*Kezdi, mikor Pycta megkérdezi tőle, hogy tudja-e a találós kérdésre a választ. Aztán megrántja a vállát - éppen úgy, mint az egyik, Pycta által nagyon jól ismert egyenes ági felmenője.*
- Mikor tavasszal túl kicsi a folyónak a medre és kijön belőle.
*Sehogy nem jut eszébe az "áradás" szó.*
- Szerinted micsoda, apa?


61. hozzászólás ezen a helyszínen: Arthenior főtere
Üzenet elküldve: 2020-02-17 13:04:48
 ÚJ
>Umon Palasan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 659
OOC üzenetek: 249

Játékstílus: Vakmerő

//A szél feltámad//
//1. próbatétel//
//Xavy//

*Az előbbi csendes kisgyermekhez méltó, visszafogott válasz után egy hirtelen panaszáradat érkezik, melyre elébb homlokát ráncolja, aztán kitör belőle a nevetés.*
- Na ezt a beszédet már sokkal jobban szeretem, leány! *Nevet tovább, bár még mindig a mozgó szendvics hatása alatt van.* Tényleg normálisak a ruháid... csak talán kissé idejétmúltak, de nem értek hozzá, mint látod, az enyém sem úri szabó készítette. *Tárja szét kezét, miközben meg már megint a dörgő hangú alakra koncentrál.*
- Jóvan, ba... Xavy... ez nem jött be. *Annyira nem bántja, hogy a visítozó szendvicset elorozzák tőle, igazából, ha volt is, most elment az étvágya. Szótlan hallgatja a magyarázatot legendákról. Annyi bizonyos, hogy a véneknek anno több esze volt megjegyezni ezeket, s a mondák, történetek szájról szájra terjedtek, míg most... az ember ahhoz sem veszi a fáradtságot, hogy egyáltalán elolvassa. Persze Umon fejében is számos ilyenfajta történet kerengett egykoron, csak saját élete után érzett keserűsége azokat szép lassan el is feledtette.*
- Valóban... *Gondolkodik el egy pillanatra, aztán, ha teheti meglapogatja a csúcsos süveget, sőt, igazából véletlenül rá is támaszkodik, ha tud gondolkodásának kínjában. Ha nem, hát esik akkorát, mint a bazsaréti nádi pöcögtető.*
- Hupsz... *Ennyi bizonyosan kicsúszik.* Mindenesetre a tipped jó lehet! *miközben a böködésre összerándul, akárha tőrt mélyesztettek volna oldalába.* Hideg a kezed, mint a béka segge... *Mondja helyzethez illően.*
- ULLAMAR! ULLAMAR a következő tippünk! *Mert hát, nem is az ő ötlete volt, csak tele szájjal nehéz kajabálni, ezért inkább felvállalja, meg hát... az ő hangja mélyebb.*
- De a dicsőségen osztozunk! A következő tipp a tiéd és felveszlek a nyakamba, hogy jobban lássanak és halljanak. *Vigyorog le a gnómra, fenemód élvezi most ezt a játékot, rég volt ilyen izgalmas cselekményben része.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1850-1869