Nincs játékban - Barakk
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínBarakkNincs "kisebb" helyszín

IC változások a helyszínen, ld. hírverő 2016-08-30!
Ezen a helyszínen lehetőséged van edzeni! Kattints ide, hogy edzhess!


<< Előző oldal - Mostani oldal: 227 (4521. - 4540. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

4540. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-04 12:08:37
 ÚJ
>Pörölykezű Gorik avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 48
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//Kis kiruccanás//

-Én meg kell mondjam, sokkal inkább dolgozok a műhelyben, mint harcolok a csatatéren. De ha eljön annak is az ideje, nem hátrálok meg egy kis harctól.* Ekkor jóízűen felnevet, és úgy teszi vissza a helyére a fegyvereit. Hisz mindennek megvan a maga helye.*
-Adok én neked Maereh! *Vaskos ujjával bökné oldalba amolyan "csiklandozás" címszóval a lányt.*
-Jössz velem, mert kell aki finomat főz nekem, hogy legyen erőm! Meg hát, nekem nincs jó szemem a drágakövekhez! Te meg tudod mi micsoda! Indítsunk egy vállalkozást! Pörölykezű Ertgrimmsa! *Mutat kezével egy képzeletbeli táblát maga elé.* -Ékszerek, és díszes fegyverek bőséges választéka! Na mit szólsz? *Mosolyog a törpe, hisz tényleg beleélte magát, hogy együtt dolgozzon a lánnyal már most.*


4539. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-03 20:54:01
 ÚJ
>Zeruphine Truthelle M la'Danshe avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 66
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Szelíd

//Barakki túra//

*Nem akarta a kérdéssel megbántani a leányt, szakértelmét kétségbe vonni ép úgy nem tudja referencia híján, mint ahogy meg sem győződhet róla.*
-Nem a fegyver mivoltát kell elrejteni, azt szeretném ha észrevétlenül bele tudna simulni a viseletembe. Egy fegyveröv megtöri a finomabb anyagú ruháim, nyomot hagy a világos drapérián, érti mire gondolok.
*Magyarázza fellengzősen, bár nem biztos hogy Syma át fogja tudni érezni Zeruphine komoly problémáit.*
-Ékszert nem igazán viselek, legfeljebb nyakéket különleges alkalmakkor.
*A gnóm mester lassan de biztosan rájöhet hogy egyáltalán nem lesz egyszerű dolguk Zeruval ha komolyan teljesíteni szeretnék kívánságát és nem a formabontó, új találmánnyal lesznek a legnagyobb problémák.*
-Igaza van, túl sokat fecsegtünk! Mutasson valamit!



4538. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-03 16:44:20
 ÚJ
>Hás, az Erdőlélek avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 212
OOC üzenetek: 15

Játékstílus: Vakmerő

*A barakkba húzódik be a nemsokára érkező eső elől, fegyvert sem leadnia sem felvennie nem kell. Sosem ártott senkinek és nem is szeretné elkezdeni, az egész elképzelés abszurd. Miért bántana bárkit is? Miért bántana bárki bárkit? Enni-inni mindig van mit ha tudjuk hol keressük, másra pedig miért lenne szükség? Ostobaság, mind ostobák, pedig milyen sokan vannak... furcsa hogy ennyi beszédképes akármicsoda létezik és mégis szinte egytől egyig elfajzottak. Pedig eszük az van, nem azzal van a baj hogy hiányozna nekik, ezt el kell ismernie, csak éppen rosszra és rosszul használják. Keres magának valami eldugottabb helyet ahol remélhetőleg nem zavar senkit és oda kucorodik le. Nézelődik, figyeli azokat akik jönnek-mennek, a mozgásukat, a külsejüket, a ruháikat... Minden olyan természetellenes. Talán egy éve már hogy elhagyta az otthonát és felfedezte hogy léteznek más fajok is, de azt kívánja bárcsak ne tette volna. Még a magány is jobb volt mint megismerni mindezt. Persze attól még hogy ő nem tudna róluk, ugyanúgy léteznének, de legalább ő boldogabb lenne. Lehet hogy a holtak is azért keltek ki a földből hogy visszaállítsák a természet egyensúlyát? Erdő megelégelte hogy pusztítják és beköltözött az élettelen testekbe, hogy rendet teremtsen? Ez a lehetőség mosolyt csal amúgy érzelemmentes arcára és máris új reménnyel tölti el. Bizonyára sokkal szebb lenne ez a város ha visszahódíthatná magának a rengeteg. A futónövények benőnék a házakat, a kisállatok megszámlálhatatlan odút találnának maguknak, a madarak befészkelnének mindenhová... Egész szép lehetne. Úgy még talán ő is szívesen sétálgatna itt. Gondolatai bele is vesznek ebbe a látképbe és halkan dudorászni kezd, egyszer talán tényleg eljön a nap amikor itt mindent visszahódít magának Erdő. Reméli hogy láthatja majd még. Reméli hogy a holtak eljutnak idáig és utána majd dolguk végeztével visszaáll az élet rendje.*


4537. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-03 12:47:32
 ÚJ
>Mordi Hatel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 159
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Megfontolt

// A Templomi eseményekkel egy időben //

*Természetesen marad, még a másik kettő lelkesedése kitart, figyelve őket, hol aggódva, hol fejét ingatva, hol csak elnézően mosolyogva.
Örül azért, hogy Botjo végül megtalálta a közös hangot a lovásszal. Könnyebb lesz így mindenkinek.
Még vár a gyermekekként játszogatókra addig is a fegyvertáras legényt tartja szóval, persze, csak ha ezzel nem zavar senkit.
Például a templomhoz kivonuló csapatot, új érkezőket, részegen támolygó, hadnagyi kalapot viselő vörös leányt. Úgy fest még az este sem telik nyugalmasan a barakk háza táján.
Majd int búcsút az ismerős katonáknak, hogy hazatérjen végre, a biztonságba Botjo, és Gid társaságában.*


4536. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-03 11:11:12
 ÚJ
>Ald'as Cotys avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 586
OOC üzenetek: 37

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//
//Éjjeli álom//
//A hozzászólás 16+ jeleneteket tartalmaz//

-Na de kérem! Hiszen ez durva erőszak. Ha nem hagy békén, kénytelen leszek sikítani.
*A félvér halkan nevetve suttog a szőkeség fülébe és közben mindkét keze határozottan de nem túl erősen rámarkol a szállásmester korábban már olyan sokszor megcsodált tomporára.*
-Na most kérdem én! Ki is itt a fogoly?
*Lágyan bele csókol Pietti nyakába.*




4535. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-03 11:04:19
 ÚJ
>Jezabiel Tinkerin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 897
OOC üzenetek: 163

Játékstílus: Vakmerő

*A kis csevej úgy látszik eltart még egy darabig, de nem gond, nyertek elég időt a piacon, sehova nem kell rohannia. Ez egészen addig igaz, amíg eszébe nem jut, hogy mégis. Valamiről teljesen megfeledkezett, pedig jó lenne elintézni. Symát most már bármikor megtalálja majd, ahogy mindenki mást is akit már ismer, nem is töpreng sokan hogy gyorsan odaszóljon-e neki vagy sem. Egy darabig biztosan ellesz még itt a barakkban ha ilyen könnyelműen előrerohant azzal hogy majd itt találkoznak. El is indul hát kifelé sietve, a kapuból visszanéz még egyszer, de közben már halad is kifelé a gazdagnegyedbe.*


4534. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-02 17:59:50
 ÚJ
>Bentrass D' Vanderen avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 67
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Edzőtér//
//Aoneer Hraefg Glimriorathan//

*Figyelmesen hallgatja az őrmester minden szavát, aki egyébként elég szimpatikusnak tűnik így első ízben. A Karavánpihenő fontosságát a Bíborlovag bizonyára másképpen fogja látni, ugyanakkor taktikai szempontból van abban valami amit Aoneer beszél. Na meg négyen öten hiába mennek oda hősködni, hamarabb éri őket a halál mielőtt annyit mondhatnának... bakfitty.*
-Több ezres... nem csodálom, hogy a városra irányítják a nagyobb figyelmet, elvégre ha jól tudom a Szentély például már korábban leomlott.
*A következőkre magában sóhajt egyet, ugyanis sajnos a legrosszabbakat hallja.*
-Ezek szerint egy lángelme, egy zseniális stratéga áll az élőholtak mögött. Ha képes elérni, hogy a város hozzáértő szakértői képtelenek logikát találni a taktikájában, és kiszámíthatatlanok maradnak, az igazi erőt és hatalmat kölcsönözhet neki.
*Kíváncsi lenne erre a titokzatos valakire... talán beteges, de kissé csodálja a vezetői képességét, persze mint a pusztító élőholtak vezetőjét zokszó nélkül kettészelné a pallosával.*
-Őszintén szólva Aoneer őrmester úr erre nem számítottam. Igen komoly veszélynek és fenyegetésnek van hát kitéve a nép.
*Sejtette, hogy a főtanácsossal ő sem fog tudni beszélni hercegség vagy D'Vanderenség ide vagy oda, nálánál nagyobb "halakra" sincs most idő bizonyára. Több mindent tud meg mint remélte volna, a végén színpadiasan meghajol, tökéletes derékszöget alkotva.*
-Aoneer őrmester úr! Köszönöm a tájékoztatást, igazán lekötelezett! Nem tartom fel további tennivalóiban. Minden jót kívánok! *köszön el az őrmestertől.*


4533. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-02 16:31:47
 ÚJ
>Jezabiel Tinkerin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 897
OOC üzenetek: 163

Játékstílus: Vakmerő

//Barakki túra//

*Sietve érkezik barátnője után, hamar beengedik hiszen nem hord magánál fegyvert. Egyelőre nem is kér ki semmit, Symát keresi, ilyenkor kifejezetten bosszús a méretei miatt. Azaz, sokkal inkább mindenki más mérete miatt, hiszen nem ő apró, mindenki más nagy, ez csak természetes. Syma legalább kicsivel magasabb nála, de akkor sincsen könnyű dolga, végül csak sikerül megpillantania egy csinos elf hölgy mellett. Nem megy oda hozzájuk, nem akar zavarogni, kényelmesen nekitámaszkodik valaminek és a távolból figyel. Különös, fegyver náluk sincsen, akkor mégis minek járkálnának errefelé? Előbb utóbb biztos kiderül, ahhoz túl messze vannak hogy hallgatózhasson. Ha máshogy nem hát miután elköszönnek egymástól majd odasétál Symához és megkérdezi hogy mi is ez az egész. Az is lehet hogy talán éppen azért jött a gnóm hogy ezzel a nővel találkozzon. Most még csak vár kényelmesen, és a távolból figyel.*


4532. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-02 14:09:24
 ÚJ
>Viharpöröly Gworash avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 113
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Vakmerő

//Zagurraz-Felszabdalt Hadművelet//

*Lehet úgy két-három óra, amit Gworash ügynök információszerzéssel tölt el. Bár nem voltak vele nagyon parasztok az emberek, mégis nagyon kevés infót szerzett. Kissé csalódottan ballag az utcákon, mikor egyszer csak azon kapja magát, hogy a városi barakknál van. ~ Na, ennyi szívás után kijár nekem is egy kis "pihenő" ~ Szóval Gworash eleget tesz titkos kis perverziójának és megindul a barakkhoz...
Nem először jár itt, a szabályokat ismerve megy a pulthoz és már szereli is le a terembe nem illő tárgyakat, hogy leadja.*
- Jól tudod kölök! Ha elveszíted a pörölyt, megtalállak! *Mondja először komolyan, majd a végén elmosolyodik és vállon veregeti a fiút, amaz nem tudja hová tegye a dolgot, de azért csak magára erőltet egy vigyort... Kezdődhet az edzés!
Gworash belép az edzőterembe, majd azzal kezdi, hogy kiropogtatja minden végtagját. Rutinszerűen egyből az ólmozott gyakorlófegyverekhez megy és felkap ismét kettő nehéz fejszét, majd megkezdi a fejlődést...*


4531. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-02 12:42:06
 ÚJ
>Aoneer Hraefg Glimriorathan [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1087
OOC üzenetek: 37

Játékstílus: Vakmerő

//Edzőtér//
//Bentrass D'Vanderen//

-De ha most megbocsát. *Teszi le a gyakorlófegyverét, majd pár lépést tesz le az edzőtérről.*
-Kissé hosszú volt a nap és holnap indulok vissza a kikötőbe. Addig érdeklődjön nyugodtan, az őrség nem őriz titkokat és a legtöbb információ olvasható a kiáltványokon. Nem célunk felkészületlen harcosokat küldeni rá a holtakra. *Azzal a maga részéről befejezettnek is tekinti az edzést és elindul a körletébe, hogy némi mosakodás után végre ledőlhessen aludni. Közben azon gondolkozik vajon mindent leírt e abban a bizonyos jelentésben ami mostanra már valószínűleg elért a kapitány úrhoz. Csaknem minden szavára emlékszik, és így félálomban valahogy még ösztönösek fejében a szavak.*
//Jelentéstétel//
*A feladatomnak megfelelően útnak indultam a kikötőbe ötven emberrel, köztük a városi őrség több őrmesterével, a délre vezető úton a kikötő irányába. A sereglistát és az elszállított készleteket átadtam feljebbvalómnak, Acatel őrmesternek. A sereg vonulása akadálytalan volt és a jelzett időben meg is érkezett a kikötőbe.
Arbeth kapitány elszállásolta az erősítést, és gondoskodott az élelmezésükről, amíg én a kapitány parancsa szerint csatlakoztam a Grombar felé induló felderítőcsapathoz. Az akció vezetőjének Herlan hadnagyot jelölték ki. Az csoportot rajtam kívül több önkéntes, öt kikötői városőr, a hadnagy, valamint Cotys közlegény alkotta, aki végig segítségem volt a kikötői tevékenységemben.
Megérkezve felmértük az élőholtak állását. Az ellenséges haderő valóban a Grombar kastély mellett állomásozott, egységes ámde rendezetlen tömegként. Számuk több ezerre rúgott. Észrevettük, hogy a főseregből három kisebb egység vált le és körözni kezd a fősereg, valamint a kastély körül. Továbbá megláttuk a közelben állomásozó kisebb Thargoddar haderőt, Kagan Thargoddar vashegyi hadúr vezetése alatt. Számuk nagyjából húsz fős volt, köztük több erősen páncélozott és mesterkarddal felszerelt harcossal.
Jelentem, hogy a karavánpihenőtől jelentett különös villámzápor itt is lezajlott.
A Thargoddarok néhány katonája, köztük pár ork előretolt állást vett fel, bevárva a feléjük közeledő kisebb élőholt csoportot. Érkezésünkre felvonták a lobogót, majd Herlan röviden tárgyalt Kagan Thargoddarral és úgy döntött a felderítő csapat csatlakozik a hadművelethez, ezzel komolyan megnövelve a harcolók számát. A hadnagy öt katonájával elindult balról megkerülni az ellenséget miközben rám bízta az önkéntesekből álló kisebb csapat vezetését.
A csatát több tényező is nehezítette. Egyrészt Herlan nem egyeztette a saját taktikáját a Thargoddar vezérrel, másrészt nem egyeztette velem sem. Csapataival szerette volna megkerülni az ellenséget és déli irányból rátámadni, mely terv a későbbiekben szükségtelennek és végzetesnek bizonyult.
Eközben az önkéntesek csapata felbomlott és többen is megtagadták a harcban való részvételt, mi több majdhogynem az egyesült sereg ellen fordultak. Közülük két személy ellen eljárást kívánok indítani, mert viselkedésükkel hátráltatták a hadműveletet megindítását. A mi szárnyunk ezzel két önkéntesre, Cotys közlegényre, valamint rám korlátozódott.
Mikor a Thargoddar csapatok elővédje harcba keveredett az északi élőholt csapattal, a hadúr parancsot adott a támadásra. A barbár harcosok páncélos főereje balról támadta meg az élőholtak főerejét. Jobb szárnyon lévő egységeik a hátul lévő élőholt íjászok felé kerültek, a mi négyes csapatunk pedig feladatául kapta, hogy utat törjön az ellenséges magig és segítse a már korábban megkezdett harcot, valamint elpusztítsa az ellenséget ezen a ponton vezető hírnököt.
A hadművelet elemei sikeresek voltak. Az ellenség íjászai hamar megsemmisültek, és az általam vezetett segédcsapat sem ütközött komoly ellenállásba. Eközben egy kísértet rátámadt a főcsapatra. A földből törve elő földre kényszerítette és szétszórta a páncélosokat.
Mikor megközelítettük a hírnököt az sötétséggömböt vont maga és több az első sorban küzdő harcos köré. Mivel a parancsom az ő megsegítésük volt úgy döntöttem behatolok a gömbbe és (sötételf) faji adottságaik miatt magammal viszem a két önkéntest is, míg a közlegényt hátvédként a gömbön kívül hagytam. A gömb belsejében azonban elváltam a sötételfektől. A páros érthetetlen okból kifolyólag megfordult és elrohant a helyszínről. Egyikük úgy kiáltozott mintha félelem, vagy elmebaj kínozná. A hírnököt csak a sötétség elmúlásával találtam meg ismét, és végül sikeresen megsemmisítettem.
Ekkora már a holtak nagy része megsemmisült és újabb egységek is érkeztek a csatatérre. Azonban a Grombar felől szintén érkezett egy csapat. Hét darab lovas a kikötőnél is látott fekete lovag vezetésével, elpusztította Herlan csapatát majd az immáron egyesült élő seregre vetették magukat.
Az élő sereg gyorsan szétszórta a lovasokat, majd a túlerőt kihasználva egyesével körbevették és elpusztították az ellenséget. És hasonló módon végeztek a holtakat vezető lovaggal is.
A kikötőbe szállított lámpaolaj segítségével sikerült csapdába csalni és megsemmisíteni Herlan időközben élőholttá váló csapatát.
A csata közelében még láttam egy öregembert. //Amos Thenior személyleírása// Mikor a közelébe értem, hogy információt szerezzek tőle ő mágia használatával eltűnt. Nem tudom mágus volt e, vagy az élőholtak egy újabb lidérce.

Élőholt bestiárium.
Kísértetek: Átlátszó, hatalmas, emberszerű, csak mesterkarddal sebezhető teremtmények. Az átlagos tárgyak és fegyverek egyszerűen átmennek rajtuk. Karmaikkal támadnak. A támadásuk fájdalmas és gyorsított öregedést okoz, ám sebet nem ejt.
Fantomok: A lovag és a kísérői nem átlagos élőholtak voltak. Az általuk hordott különleges anyagból készült páncélon belül különös zöld lángnyelvek úszkálnak, mely a fantom teste és melyet a páncél tart egyben. Úgy vélem, ha a páncél elegendő károsodást szenved el, nem képes tovább tárolni a lángszerű matériát és az emiatt szertefoszlik.
Alakváltók: Eredeti alakjukban torz fekete teremtmények melyek könnyen öltik magukra az ellenfél bármely harcosának alakját, és veszik fel annak képességeit és fegyverzetét, ezzel okozva kavarodást a sorok között. A mágikus képességeket és a mágiával erősített tárgyakat feltehetőleg nem képesek másolni.
A hírnök: Szintén anyagtalan teremtmény. A csukja alatti tér teljesen üres. A nyíllövésre nem reagált, viszont az első fizikai támadás után megszűnt a jelenléte. Veszélye abban rejlik, hogy több mágiaágban is jártas erős varázsló aki sokféleképpen képes támogatni a csapatát. *


4530. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-01 20:37:38
 ÚJ
>Stosha Dyyeka avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 33
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

*Miután végzett a Pegazusban, visszatér a város utcáira. A főtéren lát valami fényes páncélú hőst, tipikusan azt, aki nem fogja megnyerni a harcot. Mert a hozzá hasonló nagyarcú szájhősök sose mennek az első sorokba, azt az orkok, meg egyéb, az emberek számára pótolható lények teszik.
Felhúzza a kendőjét az arca elé, és a barakk felé indul, hogy pótolja az edzést, ami az utazása miatt kimaradt. Végigmegy a szegénynegyeden, ahol rámorran azokra az utcagyerekekre, akik túl közel merészkednek hozzá. Aztán már a gazdagnegyed utcáit tapossa, örülve, hogy a kendője elrejti a gúnyos mosolyt, ami az arcára ül.
Sikeresen el is éri a barakkot, ahol rájön, hogy a kölyöknél igenis le kéne adnia a fegyvereit. Teszi ezt teljesen némán, teszi ezt és gyorsan végez vele.
A gyakorló fegyverekhez sétál, ahonnan kiválaszt egy íjat, nyilakkal, meg egy pallost. Először az előbbit veszi használatba, és gyakorlottan kezdi el püfölni a bábukat. Időnként sikerül olyat csapnia, amibe beleremeg az egész, de nem elégedett. Saját meglátása szerint a vándorútja legyengítette és rontott a képességein.
Aztán áttér az íjászatra, és a célpontok felé fordul. Hamar rájön, hogy régen használt egyszerű íjat, és nem is ok nélkül, egy ork erejéhez egy ilyen íj sokszor törékenynek tűnik.
Visszaviszi a fegyvert, és kiválaszt egy hosszúíjat helyette, hogy folytassa az edzést.*


4529. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-01 20:10:39
 ÚJ
>Assag Rugia avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 148
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Vakmerő

//Zagurraz-Felszabdalt Hadművelet//

*Assag a vezér szavai után a barakk felé veszi az irányt a kifejezetten sikeres üzlet után. Talán csak el akar büszkélkedni, talán csak egy perc csendet és nyugalmat akar a piac nyüzsgése után, talán csak az undorító népektől akar minél messzebb kerülni. Nem járt még itt, de hamar megtalálja a gyakorlótérre jellemző hangok után a helyet, de mikor gondolkodás nélkül átsuhan a bejáraton, a portásfiúról tudomást sem véve, hogy szemügre vegye vezérét, a taknyos kiáltozva szalad utána. A nő ezt persze rutinosan figyelmen kívül hagyja, de mikor szigorú tekintetű városőrök állják az útját, és határozott szorításba zárják a csuklóját, készségesen meghallgatja a mondandóját.*
-Milyen fegyvert? Ezzel tisztességes férfin maradandó kárt sem lehet okozni!
*Bömböli visszafogottan a tőrére utalva, majd egy pillantást vet a meglepően nyüzsgő gyakorlótér felé. Mivel nem látja Hagrart, úgy dönt nem is foglalkozik a dologgal tovább, s visszaindul a piac felé folytatni a beszerzést. Szándékát jelezvén a bejárat felé indul, csuklóját pedig határozott mozdulattal, már-már sértődötten rántja ki a helyeslő őr ujjai közül.*


4528. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-01 19:01:35
 ÚJ
>Gidralds Mohen avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 287
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

// A Templomi eseményekkel egy időben //

* Gid nem verte Botjot, épp csak gyakorolt vele, és az edzés lényege most az ügyesség és egyensúlyérzék fejlesztése. Jól tette, hogy végigjárta gyorsan a rönköket. Egyszer kétszer meginog de szerencsére le nem esik. Botjo fürgén veti utána magát. A kacagásra mosollyal válaszol.*
- Ha száz nem is de félszáz biztos. *mondja derűsen. Nincs kedve most magyarázkodni, hogy náluk a nyolcvan év még nem számít túl korosnak és, hogy ő, Gid még annyi sincs. Nem is volna rá ideje mert amíg ő Botjot próbálja csendes szóval jóra oktatni addig a gyermek a bokája ellen támad. Természetesen nem figyelt oda rá, várta azt a bizonyos "most" szócskát amivel a gyermeket figyelmeztette. Nem sújt nagyot a bokája környékére de épp eléggé megüti, hogy egyensúlyát vesztve, csodálkozó szemekkel találja magát a földön.*
- Egy pillanat. *nyújtóztatja meg a lábát és végez egy két guggolást is mielőtt ismét a rönkön teremne. Nem szól arról, hogy fáj vagy sajog pedig igen is megérezte a fakard koppanását.*
- Készen állok. *mondja és most figyel is a nőstényke minden rezdülésére.*


4527. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-01 16:41:07
 ÚJ
>Féllábú Jorrih [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 93
OOC üzenetek: 12

Játékstílus: Vakmerő

* Megy, megy és megy. És megérkezik a barakkba. De ő nem is ide akart jönni.
~ Hoppá, eggyel arrébb. ~ Állapítja meg, mikor ahelyett, hogy fegyvert akarnának neki kovácsoltatni, még a fegyvereit kérik el. De mivel nincs nála semmi, így nem kell semmit leadni. Tehát csak besétál, kifizeti azt a kis pénzt, ami az edzésért jár, majd körbenéz a helyen.
~ Ez tényleg nem egy kovácsműhely. ~ Elhúzza a száját, de ha már itt van, akkor felvesz három fakardot, mind a hármat hozzáhajítja egy bábuhoz és így szól. *
- Ez nem a legizgalmasabb hely. Itt nem lehet semmit sem tanulni. A tengeren... Na, ott van bőven izgalom, és harcolni is mindenki megtanul... Vagy, ha szerencsés hajóra száll, még akkor is nagyobb esélye van megerősödni a sok kötél-dolognak köszönhetően. * Azzal otthagyja a helyet, és megy vissza a gazdagnegyed utcáira, hogy most már tényleg a kovácsműhelybe jusson el. *


4526. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-01 15:30:17
 ÚJ
>Aoneer Hraefg Glimriorathan [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1087
OOC üzenetek: 37

Játékstílus: Vakmerő

//Edzőtér//
//Aoneer Hraefg Glimriorathan//

-Mindenek előtt tisztázzuk, hogy az őrség nem indít egységeket a karavánpihenő visszafoglalására. Legalábbis a jelenlegi helyzetünkben ez lehetetlen. *Ez talán szíven üti a lovagot, az őrmestert magát is megrázta bár őt inkább a tény miszerint már nem képesek mindent megtenni és van egy erő amire a törvényes rend nem tudja rákényszeríteni az akaratát.*
-A grombar kastély mellett egy többezres élőholt horda gyülekezik. Jelenleg minden erőnkkel a várost és a kikötőt kell védelmeznünk egy esetleges támadással szemben és valami módon elpusztítani a déli hadsereget. Mivel a holtak miatt az északi karavánutak járhatatlanok a karavánpihenő megtartása szükségtelenné vált. Két egykori tanácstag Naruhil Cyl Dalburn és Birnael Avartor elhagyta a posztját, hogy önkéntesekből sereget toborozzon. Amennyiben északra szándékoznak menni úgy velük kell felvenniük a kapcsolatot. De mint mondtam a városi őrség ezt nem támogatja. *Ez úgy véli elég hivatalos sőt még akár propagandaszövegnek is megteszi. Persze az igazság ennél szörnyűbb és kétségbeejtőbb, de erről bőven elég ha az őrség vezetősége tud. Az embereknek továbbra is hinniük kell, hogy az őrség ura a helyzetnek, különben Artheniorban eluralkodik a pánik.*
-Adatokat sajnos nem tudok adni. A jelentések sok mindenben különböznek. ~Mert már nem volt kapitány aki hivatalos nyilatkozatot tegyen és mert az egyik főmágust is megölték a csatában.~ A holtak taktikáiról és terveiről pedig szinte semmit sem tudunk. Az biztos, hogy gondolkodnak, és képesek csatarendbe állni, fegyvereket forgatni de ezt nem mindig alkalmazzák, és a lépéseik sokszor teljesen logikátlanok. *Vagy legalábbis az élők logikai képességeit haladja meg a dolog. A Grombar melletti csatában a fekete lovagnak túl sok önbizalma volt és ráfizetett, ezt a lépést egyelőre nem sikerült magyarázni. Ahogy azt sem miért támadnak egyszer úgy mint az őrült máskor pedig lassan és taktikázva. Miért küldték ki a három felderítő alakulatot, és azok miért mozogtak egymással szimmetriában... És a többi és a többi. Ha nagyon le akarja egyszerűsíteni a dolgokat akkor az élőholt invázió nyilván valamiféle felsőbb entitás műve és az ilyenek logikáját az embereknek nem kell megmagyarázniuk.*
-Mindenesetre rendkívül változatos seregről van szó. Az karavánpihenő falait élőholt hárpiákkal és egy tetrillel támadták meg. A déli frontról pedig kísérteteket melyeket csak a mágia sebez, és testetlen mágusokat. Alakváltó teremtményeket akik akár az ellenség vonalába is beépülhetnek. Emellett mindkét sereget egy egy erős mágiával bíró élőholt vezeti, melyek közül a déli "kapitányt" Kagan hadúrnak és lovagjainak sikerült megsemmisíteniük. *Szívesen mondaná, hogy az őrségnek, a valóságban azonban egy jelentéktelen megfigyelője volt csupán a történteknek. A csata második felében már alig tudott valamit csinálni. Jól végigméri a lovagot. Nem egy gyenge gyerek, és nyilván jobban bánik a karddal mint az egyszerű munkásemberek. Szeretne is valami biztatót mondani, de az igazság az, hogy ha egyedül szembetalálja magát egy olyan fantomlovaggal, vagy akár a "hóhérként" elhíresült északi bestiával akkor nem ad sokat az életéért.*
-Creton Helwy úr az őrség vezetője és több főtanácsossal ellentétben ő a válsághelyzet közepén is a posztján maradt. ~Az ember a gáton.~ Sajnos még én magam se beszéltem vele soha személyesen, így ha a városi őrséggel szeretne tárgyalni kénytelen lesz beérni egy alacsonyabb rangú tiszttel. *A magasabb rangúak többsége az utóbbi időben mintha nem is létezne. Neki és az Acatel nevűnek lassan megszokássá válik, hogy hadnagyi feladatokat látnak el mert nem találnak rá más embert az őrségnél, vagy épp az adott emberek meghalnak mielőtt befejezhetnék a dolgukat.*


4525. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-01 14:53:49
 ÚJ
>Botjo Gaear avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 224
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Megfontolt

// A Templomi eseményekkel egy időben //

*Ha most valami úri gyerkőc volna biztosan beárulná a lovászt Mordinál vagy Ryznél, vagy akár Moonnál, hogy veri. Az életére tört.
Botjo viszont a bosszút részesíti előnyben.
Csalfa ábrázattal kaparintja kézbe a fa kardot és várja, hogy Gid felkészüljön.*
- Neugrájjá'!
*Szalad utána, hogy beérje, aztán jót vihog.*
- Há' beztosan vagy sok száz éve mán'! Vín kecske!
*Két kézzel megragadja a fegyvert és felszólítás nélkül célozza meg a férfi bokáját. Kissé srégen kell tartsa a kardot és erőtlen, vézna karjához még a gyakorlófegyver is nehéz, az orvtámadás így valószínűleg nem olyan sikeres, mint amilyennek szánja.*


4524. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-01 12:22:17
 ÚJ
>Maereh Ertgrimmsa avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 276
OOC üzenetek: 9

Játékstílus: Megfontolt

//Kis kiruccanás//

– Bizony, azért kell ide, a Barakkba eljönni időnként, hogy valamennyire fel tudjunk készülni. Én nem vagyok egy olyan nagyon nagy fegyverforgató. Úgy értem, találkoztam már törpékkel, akiknek mindenük volt a háború, és a békében csak unatkoztak. De én nem ilyen vagyok. Egyszerűen nem sikerül sose unatkoznom *mondja pergő szóval.
Odalép a céltáblához és kihúzza a pengéket, közben a szeme sarkából néz Guridra.*
– Szörnyetegek! Igen, majd visszatérünk a témára, ha esetleg engedem, hogy velem gyere féldrágaköveket keresni a hegyekbe. Bizony.
*Elmosolyodik, mert a mosoly amúgy is könnyen jön nála. Maereh alapvetően vidám természetű lány, aki inkább csak akkor válik paprikássá vagy harapóssá, ha valaki okot ad neki rá.*
– Helyes! *vágja rá.* Arra gondoltam, kimehetnénk a piacra. Ha már úgyis fel akarsz menni a hegyekbe, ahhoz kell ellátmány. Igazság szerint, én meghallgatnám a gazda mit mond, lévén nem akarom őket csak úgy étel nélkül hagyni, de még korábban beszélt valamilyen építkezésről is. De akármelyik is, mi következik majd, csak ki kellene sétálni még egyszer a piacra, esetleg útba ejthetnénk a szegénynegyedet is *szúrja még közben, miközben ő is magához veszi a fegyvereit.*



4523. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-01 10:44:45
 ÚJ
>Bentrass D' Vanderen avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 67
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Edzőtér//
//Aoneer Hraefg Glimriorathan//

*Úgy tűnik a fickó nincs ellenére a dolgoknak, sőt kifejezetten kedvesen fogadja a jövevényt. Acatel őrmester nevét megjegyzi magának, hátha esetleg a Bíborlovag még ismeri is.*
-Őrmester úr! *húzza ki magát.* -Örvendek a találkozásnak. *futja le a kötelező köröket, ami egyáltalán nem teher számára, és nem is ez látszik rajta. Vannak akik savanyú unott képpel teszik mindezt, de Bentrass nem ezen táborba tartozik. A férfi égési sebei így elsőre elég csúnyának tűnnek, de látszik az őrmesteren, hogy nem csak messziről csodálta már élete során a harcteret.*
-Köszönöm! A legutóbbi információim alapján a Karavánpihenő elesett. Tudunk e esetleg valami számadatot arról mennyien lehetnek az élőhalottak, vagy hol bujkálhat a vezetőjük? Tudom őrmester úr ezt lehetetlen meghatározni, de ha lenne egy viszonyítási alapunk az már jó egy kiindulópontnak. Továbbá nagyon kíváncsi lennék a harci stílusukra... taktikai alakzatban támadnak e, követnek e parancsot vagy csak ösztönösen cselekednek? Milyen fegyvereket használnak, és milyen páncélzatot viselnek, mennyire ellenállóak és erősek a dögök? Így első ízben ezekre szeretnék választ kapni őrmester úr! És természetesen a Védelmezők Szövetsége nevében felajánlok mindent támogatást a Karavánpihenő visszafoglalásához. *koppintja meg öklével szíve tájékát.* -Jól tudom, hogy jelenleg Creton Helwy Főtanácsos Úr az őrség vezetője? *érdeklődik, mert hát neki ezt a Bíborlovag mondta, aki bizonyára utánaérdeklődött előtte, nem csak a hasára ütött és úgy adta meg a nevet.*


4522. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-05-01 07:40:35
 ÚJ
>Gidralds Mohen avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 287
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

// A Templomi eseményekkel egy időben //

* Örvend a "kis" játékuknak még ha a lányka bokája egyszer kétszer meg is bánja ezt a nehezítést. A sémát hamar fel lehet fogni. Három egyszerű csapás majd egy dupla amit ismét három egyszerű követ. A dupla előtt mindig ott van egy.*
- Most! *szócska is. Az edzést Botjo egészen jól tűri és igazán ügyes is. Talán megcsinálják oda-vissza az utat vagy kétszer.*
- Jó harcos lesz belőled. *dicséri is meg hisz nem csak veréssel és ijesztgetéssel lehet ösztönözni. Amikor a lányka elunja és cserére szólítja fel az elfet igen csak meglepődik.*
- Na ez lesz aztán csak a furcsa. *nevet ismét egy jót a lovász hisz legalább tíz éve nem végezte ezt a feladatot.*
- Legyen. *adja át a kardot a lekászálódó gyermeknek és veszi át a helyét a rönkökön. Először megpróbál gyorsabb lenni és hosszú lábait felhasználva végig szaladni a rönkökön de a másik végén amikor megáll és megfordul bevárja Botjot.*
- Meg kellett néznem, hogy nem esek-e le. Rég volta annyi idős mint te.


4521. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2016-04-30 23:03:31
 ÚJ
>Syma Crafynel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 77
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Barakki túra//

-Már hogy ne csináltam volna! *Válaszol úgy, mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga. Bármit alkotott, még ha nem is működött olyan jó áron el tudta adni, hogy az irigylésre méltó, de most tényleg olyannal akar pénzt keresni, ami hasznos is és a nevét meg persze Jezét is belevéshetik.*
-Szóval valami elegánsat szeretne, amin nem látszik hogy fegyver, de mégis tudja annak használni, ha rákényszerítik? *Nem lehet nehéz, de mindenféleképpen valami kicsit kell kifejlesztenie, ami mellé elfér pár ékszer is átalakítva.*
-Hát mondjuk állhat több darabból is, mint hajtű, amiben van titkos penge, amit egy gombnyomással elérhetővé tesz, meg hát ékszerekbe is lehet rejteni pár dolgot, de nem mennék bele a részletekbe. *Nem fog mindent elkotyogni, ami az eszébe jut, mert ki tudja mihez ért amúgy a hegyes fülű nő, lehet valaki szakértő küldi hozzá, hogy kifaggassa őt.*
-De, ugye a kovács se dolgozik előleg nélkül, így én sem árulhatok el mindent a fegyverekről, mivel ez benne pont a lényeg, hogy ne ismerjék sokan.


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1961-1980 , 1981-2000 , 2001-2020 , 2021-2040 , 2041-2060 , 2061-2080 , 2081-2100 , 2101-2120 , 2121-2140 , 2141-2160 , 2161-2180 , 2181-2200 , 2201-2220 , 2221-2240 , 2241-2260 , 2261-2280 , 2281-2300 , 2301-2320 , 2321-2340 , 2341-2360 , 2361-2380 , 2381-2400 , 2401-2420 , 2421-2440 , 2441-2460 , 2461-2480 , 2481-2500 , 2501-2520 , 2521-2540 , 2541-2560 , 2561-2580 , 2581-2600 , 2601-2620 , 2621-2640 , 2641-2660 , 2661-2680 , 2681-2700 , 2701-2720 , 2721-2740 , 2741-2760 , 2761-2780 , 2781-2800 , 2801-2820 , 2821-2840 , 2841-2860 , 2861-2880 , 2881-2900 , 2901-2920 , 2921-2940 , 2941-2960 , 2961-2980 , 2981-3000 , 3001-3020 , 3021-3040 , 3041-3060 , 3061-3080 , 3081-3100 , 3101-3120 , 3121-3140 , 3141-3160 , 3161-3180 , 3181-3200 , 3201-3220 , 3221-3240 , 3241-3260 , 3261-3280 , 3281-3300 , 3301-3320 , 3321-3340 , 3341-3360 , 3361-3380 , 3381-3400 , 3401-3420 , 3421-3440 , 3441-3460 , 3461-3480 , 3481-3500 , 3501-3520 , 3521-3540 , 3541-3560 , 3561-3580 , 3581-3600 , 3601-3620 , 3621-3640 , 3641-3660 , 3661-3680 , 3681-3700 , 3701-3720 , 3721-3740 , 3741-3760 , 3761-3780 , 3781-3800 , 3801-3820 , 3821-3840 , 3841-3860 , 3861-3880 , 3881-3900 , 3901-3920 , 3921-3940 , 3941-3960 , 3961-3980 , 3981-4000 , 4001-4020 , 4021-4040 , 4041-4060 , 4061-4080 , 4081-4100 , 4101-4120 , 4121-4140 , 4141-4160 , 4161-4180 , 4181-4200 , 4201-4220 , 4221-4240 , 4241-4260 , 4261-4280 , 4281-4300 , 4301-4320 , 4321-4340 , 4341-4360 , 4361-4380 , 4381-4400 , 4401-4420 , 4421-4440 , 4441-4460 , 4461-4480 , 4481-4500 , 4501-4520 , 4521-4540 , 4541-4560 , 4561-4580 , 4581-4600 , 4601-4620 , 4621-4640 , 4641-4660 , 4661-4680 , 4681-4700 , 4701-4720 , 4721-4740 , 4741-4760 , 4761-4780 , 4781-4800 , 4801-4820 , 4821-4840 , 4841-4860 , 4861-4880 , 4881-4900 , 4901-4920 , 4921-4940 , 4941-4960 , 4961-4980 , 4981-5000 , 5001-5020 , 5021-5040 , 5041-5060 , 5061-5080 , 5081-5100 , 5101-5120 , 5121-5140 , 5141-5160 , 5161-5180 , 5181-5200 , 5201-5220 , 5221-5240 , 5241-5260 , 5261-5280 , 5281-5300 , 5301-5320 , 5321-5340 , 5341-5360 , 5361-5380 , 5381-5400 , 5401-5420 , 5421-5440 , 5441-5460 , 5461-5480 , 5481-5500 , 5501-5520 , 5521-5540 , 5541-5560 , 5561-5580 , 5581-5600 , 5601-5620 , 5621-5640 , 5641-5660 , 5661-5680 , 5681-5700 , 5701-5720 , 5721-5740 , 5741-5760 , 5761-5780 , 5781-5800 , 5801-5820 , 5821-5840 , 5841-5860 , 5861-5880 , 5881-5900 , 5901-5920 , 5921-5940 , 5941-5960 , 5961-5980 , 5981-6000 , 6001-6020 , 6021-6040 , 6041-6060 , 6061-6080 , 6081-6100 , 6101-6120 , 6121-6140 , 6141-6160 , 6161-6180 , 6181-6200 , 6201-6220 , 6221-6240 , 6241-6260 , 6261-6280 , 6281-6300 , 6301-6320 , 6321-6340 , 6341-6360 , 6361-6380 , 6381-6400 , 6401-6420 , 6421-6440 , 6441-6460 , 6461-6480 , 6481-6500 , 6501-6520 , 6521-6540 , 6541-6560 , 6561-6580 , 6581-6600 , 6601-6620 , 6621-6640 , 6641-6660 , 6661-6680 , 6681-6700 , 6701-6720 , 6721-6740 , 6741-6760 , 6761-6780 , 6781-6800 , 6801-6820 , 6821-6840 , 6841-6860 , 6861-6880 , 6881-6900 , 6901-6920 , 6921-6940 , 6941-6960 , 6961-6980 , 6981-7000 , 7001-7020 , 7021-7040 , 7041-7060 , 7061-7080 , 7081-7100 , 7101-7120 , 7121-7140 , 7141-7160 , 7161-7180 , 7181-7200 , 7201-7220 , 7221-7240 , 7241-7260 , 7261-7280 , 7281-7300 , 7301-7320 , 7321-7340 , 7341-7360 , 7342-7361