Nincs játékban - Barakk
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínBarakkNincs "kisebb" helyszín

IC változások a helyszínen, ld. hírverő 2016-08-30!
Ezen a helyszínen lehetőséged van edzeni! Kattints ide, hogy edzhess!


<< Előző oldal - Mostani oldal: 3 (41. - 60. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

60. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-05-03 16:39:06
 ÚJ
>Qaqal Galet avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 22
OOC üzenetek: 11

Játékstílus: Szelíd

"Hargal.."
*Szinte már kérdezne is, hogy mégis milyen, hogy be tudja azonosítani a nevek alapján, melyeket be kellett magolnia hosszú éveken keresztül, az összes fontos családról tud egy-két dolgot. Elnézi ezt most, és összeráncolt szemöldökkel hallgatja a történetet. Elfogadja őket, legalábbis úgy tűnik, és szétnézve, nehogy meglássa apja valamelyik 'jóbarátja', felé pillant. Az összegen elgondolkozik, igazából valami többre számított, nem aranyra, hisz az neki kisebb értéket képvisel: nemes, családjának van elég, de nem adnak neki, csak úgy szabadon, egy kis külön összeg nem ártana, ez pedig jó alapot szolgáltatna. Nem kapzsi ő, nem is tudja, mennyire sok az, vagy kevés, sosem kellett magának semmit vennie, de úgy gondolja, megfelelő lesz.*
- Hol van ez a fickó most? Hogy, hol álljak neki?
*Kérdezi, miközben már magához veszi rendes fegyvereit, visszaölti magára köpenyét, és felilleszti magára a csuklyát, azzal kezét Hargal felé nyújtja.*
- Uram..
*Biccent udvariasan, eggyezzenek meg rendesen, még akkor is, ha nem épp a legtisztességesebb ügyről diskurálnak.*


59. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-05-03 11:23:50
 ÚJ
>Rskalros Ajal avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 45
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Szelíd

*Miután távozott a Holdudvarból megfontolás tárgyává teszi az elgondolását, hogy meglátogassa-e a őrszemélyzettől és mindenféle kalandortól nyüzsgő gyakorlóteret.
Eme ötlete kivitelezését meglehetősen pimasznak és némi kellemetlenséggel járónak látja, elvégre eltelt némi idő mióta az az idegeskedő testőrkapitány üldözni kezdte. Tehát annak volt már alkalma a beosztottjait eligazítani egy bizonyos nagyon veszélyes és alattomos orkkal kapcsolatban. Bár eddigi tapasztalatai azt mutatják nem nagyon kapkodják el a ranggal nem rendelkező őrszemélyzet tájékoztatását. Bizonnyal csak a szolgálatba lépéskor kapnak eligazítás feletteseiktől. Kérdés persze, vajon hányszor váltják a város hős őreit egy nap?
Ajal úgy saccolja maximum két váltás lehet egy nap, mert a strázsálás és a város járása azért nem olyan iszonyatosan komoly igénybevétel az átlagos, őröknek. Persze fizikailag lehet fárasztó némelyikük számára. Más kérdés persze az vajon a testőrkapitány hány személyéhez legalább látszólag lojális besúgóval rendelkezik?
Hosszú töprengés után az ork úgy dönt mégis megteszi ezt a pimasznak számító lépést s bedugja a fejét az 'oroszlán barlangjába'.

Megérkezte után erősen koncentrál rá a területen jelenlévő alakok mutatnak-e irányában túlzott érdeklődést. S minden eddigi tapasztalatát felhasználva igen átlagos kalandornak próbálja láttatni magát, aki betért egy kis testedzésre, mielőtt dolgai után nézne. Eltölt itt egy órácskát, miközben páran, akiket már néhányszor látott megmosolyogják szerencsétlenkedését.
Az óra leteltével távozóra fogja, mert az egy dolog, pimasz lépéseket is tesz, de a komolyabb bajt jobb elkerülni, valamint igen nagy botorságra vall, ha valaki kísérti az Isteneket.

Távozása után eltűnik a szegénynegyedben. Hisz itt a legnagyobb az esély rá, hogy az utána kajtató őrük nem találják meg. Persze számol vele belefuthat pár besúgóba. De ez hozzátartozik egy olyan személy mindennapjaihoz, aki nem a törvényes úton keresi a betevőre valót. S a negyed lakói már rég megtanulták elfordítsák az arcukat, ha valaki véletlenül összeesik az utcán. Itt mindenki a saját dolgával törődik.*


58. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-05-02 22:31:02
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 385
OOC üzenetek: 68

Játékstílus: Szelíd

//Qaqal Galet//

A neven Hargal *feleli a csuklyás habozás nélkül.* Családnevem nincs, mivel soha nem volt családom sem. Avira viszont nemegyszer elárulta azt a kicsiny közösséget, ami a legközelebb állt ahhoz, hogy családnak nevezhessem, és ezt nem tűrhetem tovább. Olyannyira nem, hogy nem sajnálnék a gyilkosától négyszáz aranyat.
*Elhallgat, és várja, elégnek bizonyul-e a magyarázat és a felkínált fizetség.*


57. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-05-01 21:14:26
 ÚJ
>Kreyyon Daleszte avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 60
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

*Lumier láthatóan felháborodik Kreyyon mondandóján. Ez kicsit elbizonytalanítja a férfit. Nem tudja, hogy ezek után mit merjen mondani, hogy ne sértse meg és hogy előrébb kerülhessen terve megvalósulásához.
A következő gesztus viszont megnyugtatja. Engedi, hogy a lány azt tegyen kezével amit akar. A rövid csókot viszonozza és elmosolyodik. Nem ereszti a lány kezét. Továbbra is mosolyog, lassan már a megszokott féloldalas módon és követi Lumit.
A barakkhoz érve elcsodálkozik a hatalmas építményen. Nem sűrűn fordult meg ilyen helyeken. Edzésként egy homokba rajzolt, vagy kövekkel körberakott kör szolgált helyszínt. Ez azért jóval nagyobb és szilárdabb.
Nem ácsorog kint sokáig, csak néhány percet. Azalatt az idő alatt azonban magához húzza az elfet és hosszan megcsókolja, ha hagyja.*
- Csak hogy legyen még néhány percem, amíg finoman bánnak velem. *suttogja. Ezek után bemegy, fegyvereit szemléli. Nem szívesen adja ki kezei közül, még akkor sem, ha nem használja őket sűrűn. Végül egy sóhaj kíséretében csak beadja a derekát.*
- De aztán vigyázz rájuk, fiú! *A kardok helyett faeszközöket kap kezébe és azokat próbálgatja, amíg Lumier dönt, hogy mi mellett marad.*
- Tényleg... Mi a fegyvernem?


56. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-05-01 18:51:38
 ÚJ
>Echnal Garm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 473
OOC üzenetek: 232

Játékstílus: Vakmerő

* Echnal semmiféle üzenetet nem talált a fogadóban, így kénytelen lesz felkutatni az egész várost Saira után.
Sejtése szerint az erdőben van, hisz ő is találkozott a szellemmel, meg aztán volt egy közös barátjuk... Azonban Echnal ódzkodik az erdőbe menni. Nem fél, egyszerűen zavarja a tudat, hogy ha lesz alkalma megvívni a szellemmel kudarcot vall. Ha így lenne, akkor már inkább a halál.
Éppen ezért tért be a barakkba - holott nyilvánvaló, hogy a természetfelettivel nem a fizikai fájdalom fog végezni. Tervei között szepel még betérni a templomba is, hisz sok mindent kéne tanulnia, ha már elkezdte ezt az egész mágiás dolgot. Tudtára adták ugyanis, hogy már nem csak a levegő-varázslatok elérhetőek a városban. És ugyan mi lehetne nagyobb fenyegetés egy erdőre nézve, mint a tűz?
" Esetleg egy tucatnyi fejszés törpe" nevet jót magában a zsoldos, és megint elkacérkodik a réges-rég fejébe ágyazódott ötletével. Ám azt a dolgot nyélbe ütni, még túl korai lenne. Talán ezután a kiplakátolt megmérettetés után, amire szíve szerint minél előbb jelentkezne. Talán fog is.*


55. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-04-30 20:58:32
 ÚJ
>Qaqal Galet avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 22
OOC üzenetek: 11

Játékstílus: Szelíd

//A 10-es számú mesélő figyelmébe//

*Már hosszú ideje innen-onnan kerülgeti a bábut, néha finomabb vágásokat, máskor taktikásabb, egyenes támadásokat intéz felé. Este van már, besötétedett, s csak, mikor már jócskán megizzadt, indul vissza dolgai felé. Észreveszi a fickót, van néha néhány ilyen, különösebben nincs most kedve vele foglalkozni, éppen magára csatolja rendes övét, és valódi kardját, amikor megszólal.*
- Mondd, mit szeretnél. *Szól hozzá eléggé nyersen, jelenleg nem vágyik másra, csupán egy forró fürdőre, no meg pihenésre. Az is lehet, hogy átugrik valamelyik nőcskéjéhez utána, de mást nem tervez az estére.*
- Két kérdés merül fel bennem, sőt, inkább három. Ki vagy te? Nem férfi az, ki nevét sem vállalja fel. Második kérdésem, miért ennyire fontos neked az ő halála? S ne felejtsük el a harmadikat is - mi lesz a jutalmam?
*Mosolyodik el finoman, ha némi kalandra hívják őt, biztos, hogy benne van, unalmasnak tartja az életét, fel akarja pörgetni, izgalmakat, veszélyeket akar.*


54. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-04-30 20:23:07
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 385
OOC üzenetek: 68

Játékstílus: Szelíd

//Qaqal Galet figyelmébe//

*Magas, bő, sötét mintás köpönyegbe burkolózó, csuklyás alak figyeli Quqalt. Lazán a gyakorlófegyverek és a leadott valódi harceszközök tárolására szolgáló bódé falának támaszkodik, és elgondolkodva játszik ruhája egyik lelógó rojtjával. Bár finom bőrkesztyűt visel, látszik, hogy ujjai vékonyak, aligha szoktak kemény munkát végezni.
Megtehetné, hogy egyenesen odasétál Quaqalhoz, de az nem felelne meg a céljainak, így csak akkor lép oda a férfihoz, ha az végzett a gyakorlással, és a bódéhoz megy, hogy játékfegyverét visszacserélje az igazira.*
Tudsz rám szánni egy percet, jóuram? *kérdezi. A hangja férfihoz képest feltűnően magas, kicsit rekedtes, mintha túl sokat beszélt volna hangosan mostanában, vagy épp ellenkezőleg: mintha nem gyakran beszélne.
Ha Quaqal válasza igen, a jövevény még halkabban, szinte suttogva bele is vág mondandójába.*
Van ebben a városban egy szélhámos, bizonyos Avira Kanalim. Mindenkinek jót tenne, ha meghalna - ám annyi bajt okozott már, hogy nem érdemel gyors halált. Te finom úriember vagy, jó a modorod, ám nem annyira, hogy rögtön megbízzon benned, épp ideálisnak tűnsz a feladatra. Szeretném, ha elnyernéd a bizalmát, és megölnéd - de csakis akkor, amikor már gondolkodás nélkül rád bízná az életét. Hadd tudja meg ő is, milyen érzés, ha elárulják!

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.04.30 20:44:46


53. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-04-26 20:18:05
 ÚJ
>Lonea Silame Hyolde [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 60
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

*A barakk előtt megáll és elgondolkozik kicsit. Megígéri magának, hogy most időben befejezi az edzést és nem hajszolja a végkimerülés határáig magát, csakhogy ezt mindig megígéri. Sajnos azonban ha edz, akár bábuval, akár ellenféllel, csupán egy emlékkel harcol. Egy rémképpel, mely nem hagyja nyugodni.
Nyugodt mosollyal lép be az épületbe. A fegyvertárnál fogadja a fiú, ki az elmúlt nap is. Halványan elmosolyodik, majd kezét tartja a fegyverekért. Sil csak tenyerébe helyezi, majd rábök néhány eszközre, melyet magával visz bentre. Természetesen ezek az itt használható fafelszerelések darabjai. A feleslegeset ledobja a fal tövébe holmijával együtt, majd megáll mellettük.
Kezéről letekeri a kötést, mely oly sok éve rajta van már. Ez emlékezteti céljára minduntalan. Emlékezteti arra, hogy nem feledkezhet meg egy dologról. A bosszúról, mely ebben az esetben édes lehet, máskor hiába ellenezné. Ahogy az lekerül, egy régi seb nyoma mutatkozik meg. Hosszú vágás emléke, mely 'csupán baleset' következménye. A nő felvesz két kardot, majd megindul egy közeli és szabad bábu felé.
Azonnal ütni kezdi szerencsétlen képződményt. Nem melegít be, vagy egyéb, csupán ütlegeli a szalmaalakot. Egy kép van szemei előtt, mely ilyenkor eltölti egész elméjét. Vérrel áztatott kép, melyet még senkivel nem osztott meg. Nem is áll szándékában.*


52. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-04-22 10:41:09
 ÚJ
>Qaqal Galet avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 22
OOC üzenetek: 11

Játékstílus: Szelíd

*Miután fogadóbéli beszélgetőköre feloszlásra indult, s az újonnan érkezettek pihenésre tértek, ő elköszönve könnyedén kilép a fogadóból, s a főtéri beszélgetők mellett egy-egy intésre, szóra megállva, de viszonylag gyorsan elhalad.
A gazdagnegyed felé veszi az irányt, de nem megy haza, házuk előtt egyszerűen elsétál, a Barakk a célja valószínűleg, s így is van, a külső szemlélő is hamar láthatja, hogy rámegy a megfelelő útra, s ott is terem pillanatokon belül. A napi edzése ma elmaradt, ezt szándékozik pótolni.
Körülnézve látja, hogy már nincsenek itt túl sokan, a maradék embernek pedig biccentve tér be a fedett részbe, hogy lepakolja szövet értékeit, és szövet kabátját, s újra a szabadba lépve már is előterem a rövidkard, jelenleg egyetlen fegyvere, s egy bábuhoz odalépve máris különböző gyakorlatokba kezd, melyeket innen-onnan már eltanult. Sokat mozog, hiszen még be kell melegítenie, mielőtt durvább dolgokkal próbálkozna meg.*


51. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-04-18 09:25:07
 ÚJ
>Arian Tharamant avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 123
OOC üzenetek: 64

Játékstílus: Megfontolt

//Vértestvérek//

- Jól van, indulhatunk.
*Arian magához hívja a négylábú jószágot és új társa mellé szegődik. A gyakorlótérről kifelé válaszol Arun kérdésére.*
- Nem vagyok túl ismert, nem volt részem elismerésben a tetteimért. A város hálája nem ért utol. Még szerencse, hogy e falakkal börtönbe zárt környéken kívül is van élet.
*A nemesi származású ember konstatálja a másik észjárását.*
- Nem ismerem az alvilágot, de lenne ötletem a beolvadásra. Van egy olyan mondás, hogy 'táncolj a majomnak, ha az udvarában jársz.' Ezt kellene tennünk.
*A gazdagnegyed, majd a szegénynegyed utcái következnek, közben még a kutyájával gyakran beszélgető Arian mutat hajlandóságot a társalgásra.*


50. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-04-17 14:28:27
 ÚJ
>Sirnoch Dilumer Arun avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 38
OOC üzenetek: 14

Játékstílus: Szelíd

//Vértestvérek//

*Arun meghallja az ugatást. Mosolyogva néz az állatra. Közben meglátja az elinduló férfit a szavaira figyel és elgondolkodik. A férfi szavai logikusak. Ketten talán többre mennek.*
- Remélem nem vagy híres a városban. Főleg nem híres mint jótevő. Mert akkor sokkal nehezebb lesz a dolgunk. Viszont persze a segítséget mindig örömmel fogadom. *mondja és mosolyogva nyújt kezet.*
- Nem félek a kutyáktól. Láttam már rosszabbat. *Fejezi be mosolyogva és elindul kifelé a barakkból.*
- Szerintem látogassunk meg pár helyet ahol jártak már a kedves barátaink. *int a barakk felé mosolyogva és szegénynegyedbe veszi az irányt.*

A hozzászólást Zión (Moderátor) módosította, ekkor: 2012.04.18 11:22:04, a következő indokkal:
K. A. pótlása



49. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-04-17 13:44:44
 ÚJ
>Arian Tharamant avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 123
OOC üzenetek: 64

Játékstílus: Megfontolt

//Vértestvérek//

*Fickó lapát füleit emelgeti néha, de leginkább a szaglására hagyatkozik. Majdnem el is szalasztja a már fegyvereit felszedő simafejű kétlábút. Felpattan és odaszalad hozzá. Aruntól kevéssel halkan vakkantgat és a farkát csóválja. Arian felnéz a jól ismert jelzésre. Feláll és kényelmes tempóban odasétál.*
- Hova ily sietve? Egyedül akar nekigyürkőzni a feladatnak? Az nem lesz túl kifizetődő.
*A kutyás ember jól behatárolható mozdulattal mutat saját torkára ujjbegyével.*
- Nem kell tartania tőle, nem harapós fajta, csak parancsra öl.
*Mosolyog Ezüsttölgy neveltje álszerényen.*


48. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-04-17 13:22:36
 ÚJ
>Sirnoch Dilumer Arun avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 38
OOC üzenetek: 14

Játékstílus: Szelíd

//Vértestvérek//

*Arun végighallgatja a választ aztán biccent.*
- Köszönöm uram. Viszont látásra. *Zárja le a beszélgetést maga is. A férfi ingerültségére nem igazán tud mit mondani. A maga részéről teljesen feleslegesnek tartja a dolgot. Elindul kifelé a szobából és lemegy a barakkba. Mosolyogva figyeli az eseményeket. Látja, ahogy páran vívnak itt az egyik társa pedig a fa alatt áll. A férfi ölében ott van a kutyája is. Nem érdekli különösebben a dolog. Érdekesnek tartja az egész helyzetet. Végül Arra jut vissza kell kérnie a fegyvereit. A fiúhoz lép és mosolyogva szólal meg.*
- A fegyvereimet szeretném visszakapni. Egy Rapír és tőr bőrszíjra kötve. *mondja miközben vár még körülnéz hátha lát valamit ami érdekelheti.*
- Itt vannak uram. *nyújtja a felügyelő a fegyvereit. Ő mosolyogva csatolja fel őket aztán elgondolkozik. Vajon hova menjen. Végül arra jut körülnéz a szegénynegyedben. Mosolyogva indul el. Hosszú nap lesz a mai.*

A hozzászólás írója (Sirnoch Dilumer Arun) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.04.17 13:23:18


47. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-04-17 12:44:45
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 48
OOC üzenetek: 36

Játékstílus: Szelíd

//Vértestvérek - Sirnoch Dilumer Arun figyelmébe//

*Arian és a sötételf távoznak, Cranmer pedig sóhajt egy nagyot. Mikor felnéz, kissé meglepődik hogy Arun még mindig ott van, sőt mi több, további kérdéseket tesz fel neki.*
-Ide figyeljen ha tudnánk bármi kézzel foghatót, nem lenne szükség magukra. Annyit tudunk amennyit elmondtam, ezen felül a halált legtöbb esetben egy jellegzetes torokmetszés okozta, minek során az áldozatok nyelvét kihúzták a saját torkukon keresztül. Mások ennél jóval egyszerűbb módon haltak meg, mintha harcoltak volna valakivel. A mellkasukra, mindig felégették a "bukott" szót. Nincs szemtanú, vagy aki csak ismerne olyat aki látta ezeket. Senki nem köp.*sorolja az ismert dolgokat a várnagy, miután átgondolta a mondandóját.*
-A kérése természetesen el lesz intézve. Még valami esetleg?*kérdi ingerülten.*


46. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-04-17 12:30:43
 ÚJ
>Arian Tharamant avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 123
OOC üzenetek: 64

Játékstílus: Megfontolt

//Vértestvérek//

*Arian eleget hallott ahhoz, hogy távozzon. Sirnoch D. Arun láthatólag amúgy is kettesben szeretne maradni a várnaggyal. A lepecsételt listát magához veszi és kilép a szobából. Nem megy messzire, nincs értelme továbbállni egy harmadik irányba. Az épületen kívül várja meg a kopasz férfit, hogy szót tudjanak váltani. Közben a beígért megfigyelőkön gondolkozik. Körbenéz, hátha már el is kezdődött a macska-egér játék. "De ki a macska és ki az egér?" Nem szeretne egy koszos kis rágcsáló sorsára jutni. Leheveredik újra az ismerős fa tövébe, Fickó az ölébe hajtja a fejét. Próbál szunyókálni kicsit. A kutya jelezni fogja, ha közelednék feléje valaki.*

A hozzászólás írója (Arian Tharamant) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.04.17 12:33:23


45. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-04-17 10:44:54
 ÚJ
>Sirnoch Dilumer Arun avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 38
OOC üzenetek: 14

Játékstílus: Szelíd

//Vértestvérek//

*Arun figyeli, hogy miket kérnek a társai. A papírra vetett dolgok érdeklik, de nem kérdez rá. Cranmer láthatóan ideges.*
"Miért játszanak ennyit." *Gondolja miközben a tárképhez lép. Látja rajta, hogy mindent feltúrtak. Majdnem minden rossz hírű kocsmát és fogadót. Még a csatornákban is jártak. A várnagy alapos volt. Arun azt mondaná lehetetlen ennél jobban dolgozni, de tudja, hogy ez nem igaz. Mosolyogva gondolkodik el és pillant a várnagyra. Megvárja míg a társai kimennek az ajtón. Komoly tekintettel néz a várnagyra.*
- Uram hintse el a megfelelő körökben, hogy messziről jöttem vissza és elzüllöttem mint oly sok utazó kardforgató. Nem kell véres történetnek lennie. Csak tudják, hogy kereshetem őket. Semmi mást nem kell tudniuk. Valamint meg szeretném tudni, hogy az áldozatok milyen kapcsolatban állnak egymással. Milyen módszerrel ölik meg őket? Esetleg volt-e olyan aki látta a gyilkosságok egyikét?
*Fejezi be kivételesen komoly hangvételű monológját a férfi. Tudja, hogy Cranmernek mindenhol vannak emberei. Ugyanúgy ahogy a régi várnagyoknak is voltak. Artherion keze messzire elér. Az, hogy a kéz aranyból vagy vasból van már nem számít. Elér odáig.*

A hozzászólás írója (Sirnoch Dilumer Arun) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.04.17 10:46:44


44. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-04-17 10:24:56
 ÚJ
>Dariskel Skeldrather avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 151
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Szelíd

//Vértestvérek//

*A drow bólint, majd vet egy pillantást a térképekre."Nagyjából mindenhol jártak." Jegyzi meg magában."Viszont ha figyelemmel kísérjük a szegénynegyedet, talán találunk valami érdekeset, azonban ez várhat estig, most még sok a dolgom." Azzal újdonsült társaihoz fordul, majd megszólal:*
-Úgy hiszem minden el van rendezve, és nekem dolgaim vannak még amik nem tűrnek halasztást. A fogadóban megtaláltok este, addig pedig készüljetek fel ti is megfelelően. *Azzal meg sem várva a választ, kimért léptekkel kisétál az ajtón, a gazdagnegyed felé véve az irányt.*

A hozzászólás írója (Dariskel Skeldrather) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.04.17 10:47:18


43. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-04-17 10:06:32
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 48
OOC üzenetek: 36

Játékstílus: Szelíd

//Vértestvérek//

*A várnagy végighallgatja mindenki mondandóját, bár szemmel láthatóan kissé már kezdi irritálni a három illető jelenléte. Beszélgetésük során Arian Tharamant is 300 arannyal lett gazdagabb, előleg címén. Ugyanez a férfi nyújt át neki egy pergamendarabot, amire felsorolta milyen felszerelésre is lesz szüksége. Cranmer átolvassa, majd bólint, és hozzálát a pecséthez szükséges viasz melegítéséhez. Ezen közben a drowhoz fordul:*
-Javaslom nézzék át az előttem fekvő térképet. Rajta van minden banda tartózkodási helye akiket felszámoltunk, átkutattunk, rajta van az összes csatorna ahol jártunk. Javaslom kezdjék a keresést a szegénynegyedben, talán a Piás Patkányhoz címzett fogadóban sikerrel járhatnak. Mondanom sem kell, diszkréten kell eljárniuk. A nyomozás az önök kezében van uraim.
*Fejezi be, majd pecsétgyűrűjével hivatalosítja az Arian által igényelt felszerelés listáját, majd odabiggyeszti a pennával, hogy a levél tulajdonosának jogában áll a felsorolt tételeket az őrség raktárából elvinni.*
-Velem személyesen ezek után csak és kizárólag a legindokoltabb esetben fognak találkozni. Ez persze nem jelenti azt, hogy teljes mértékben megbízom önökben, mindenhol vannak besúgóim, egyszóval figyelni fogom magukat. Ezt ne vegyék zokon, csupán biztonsági óvintézkedés. Mellesleg maguknak is hasznuk származik belőle, ha nem kezdek kételkedni a szavahihetőségükben. A kapcsolattartójuk egy Drethon nevű férfi lesz, az említett csapszékben találkoznak vele, kezeljék régi barátként. A csapostól kérdezhetik meg, merre is tartózkodik.
*Ezzel a várnagy a maga részéről végérvényesen lezártnak tekinti a tárgyalást.*
-Uraim, járjanak szerencsével.
*Ezután visszafordul a térképhez és a feljegyzéseihez.*


42. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-04-17 07:48:48
 ÚJ
>Arian Tharamant avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 123
OOC üzenetek: 64

Játékstílus: Megfontolt

//Vértestvérek//

"Az alku megköttetett."
*Arian a várnagy viselkedésében történt fordulatot egyféle tiszteletként könyveli el, ha lehet egyáltalán ilyesmit feltételezni az őrség leghírhedtebb személyéről. Az előleget felmarkolja, majd hagyja, hogy a többiek előálljanak további kérdéseikkel. Kutyája halkan nyüsszant egyet, fejét gazdája kezéhez dörzsöli. Arian kevéske szárított húst kerít elő, leguggol Fickóhoz és megeteti, jutalmul a jó viselkedésért. Egy kis paskolás az eb oldalán, s megvan az igényelt törődés.
"Jó kaland?" A lenvászonba burkolózott férfi megjegyzi a többiek viselkedését, az elejtett mondatokat. Első benyomásai tarka képet festenek a csapatról, ami itt a várnagy talpa előtt, ha nem is tisztelgés okán, összeverődött. Amíg a többiek Cranmert beszéltetik kicsit, ő összeírja azt a kevés dolgot, ami felszerelésként eszébe jutott. A várnagy asztalának sarkán, egy üres papírívet és tollasvesszőt vesz a keze ügyébe. Csak tekintetével kér engedélyt a házigazdától, a diskurzust nem szakítja meg.*

'
- Egy kordé egy igavonó hámmal ellátva
- kötél, csáklya, fáklyák
- tiszta gyolcs és olaj
- tiszta víz és tartós étel
- több váltás egyszerű ruha '

*Átadja Cranmernek.*


41. hozzászólás ezen a helyszínen: Barakk
Üzenet elküldve: 2012-04-16 22:06:13
 ÚJ
>Dariskel Skeldrather avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 151
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Szelíd

//Vértestvérek//

*A drow őszintén meglepődik, de nem mutatja.*
-Nos 300al, alku esetén annak a duplájával, és még ezek szerint heti 200al ér egészen pontosan többet, de nem ez a lényeg, csupán hogy biztosítottuk azt, hogy nem tudnak többet fizetni, így megbízhatunk egymásban.*Mondja beszámíthatatlanul mosolyogva.*
-A jó kalandot is fizetségnek tekintem. Nekem megfelel ha mindenki másnak is.*Néz körbe a társain, majd ismét megszólal:*
-Kapunk némi útbaigazítást is, biztosan tud már valamit, és a legkisebb információ is segítség lehet. *Fűzi hozzá.* Vagy csak menjünk, és a föld alól is kerítsük elő őket? Még valami: a titoktartás érdekében jó lenne még azt az egy dolgot megtudni, hogy hogyan fogjuk tartani a kapcsolatot, mert személyes találkozók a várnaggyal véleményem szerint csak nagyon-nagyon ritkán engedhetőek meg.*A drow befejezve a mondandóját ismét körbepillant társain, várva azok, és a várnagy mondandóját.*

A hozzászólás írója (Dariskel Skeldrather) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.04.16 22:26:33


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1961-1980 , 1981-2000 , 2001-2020 , 2021-2040 , 2041-2060 , 2061-2080 , 2081-2100 , 2101-2120 , 2121-2140 , 2141-2160 , 2161-2180 , 2181-2200 , 2201-2220 , 2221-2240 , 2241-2260 , 2261-2280 , 2281-2300 , 2301-2320 , 2321-2340 , 2341-2360 , 2361-2380 , 2381-2400 , 2401-2420 , 2421-2440 , 2441-2460 , 2461-2480 , 2481-2500 , 2501-2520 , 2521-2540 , 2541-2560 , 2561-2580 , 2581-2600 , 2601-2620 , 2621-2640 , 2641-2660 , 2661-2680 , 2681-2700 , 2701-2720 , 2721-2740 , 2741-2760 , 2761-2780 , 2781-2800 , 2801-2820 , 2821-2840 , 2841-2860 , 2861-2880 , 2881-2900 , 2901-2920 , 2921-2940 , 2941-2960 , 2961-2980 , 2981-3000 , 3001-3020 , 3021-3040 , 3041-3060 , 3061-3080 , 3081-3100 , 3101-3120 , 3121-3140 , 3141-3160 , 3161-3180 , 3181-3200 , 3201-3220 , 3221-3240 , 3241-3260 , 3261-3280 , 3281-3300 , 3301-3320 , 3321-3340 , 3341-3360 , 3361-3380 , 3381-3400 , 3401-3420 , 3421-3440 , 3441-3460 , 3461-3480 , 3481-3500 , 3501-3520 , 3521-3540 , 3541-3560 , 3561-3580 , 3581-3600 , 3601-3620 , 3621-3640 , 3641-3660 , 3661-3680 , 3681-3700 , 3701-3720 , 3721-3740 , 3741-3760 , 3761-3780 , 3781-3800 , 3801-3820 , 3821-3840 , 3841-3860 , 3861-3880 , 3881-3900 , 3901-3920 , 3921-3940 , 3941-3960 , 3961-3980 , 3981-4000 , 4001-4020 , 4021-4040 , 4041-4060 , 4061-4080 , 4081-4100 , 4101-4120 , 4121-4140 , 4141-4160 , 4161-4180 , 4181-4200 , 4201-4220 , 4221-4240 , 4241-4260 , 4261-4280 , 4281-4300 , 4301-4320 , 4321-4340 , 4341-4360 , 4361-4380 , 4381-4400 , 4401-4420 , 4421-4440 , 4441-4460 , 4461-4480 , 4481-4500 , 4501-4520 , 4521-4540 , 4541-4560 , 4561-4580 , 4581-4600 , 4601-4620 , 4621-4640 , 4641-4660 , 4661-4680 , 4681-4700 , 4701-4720 , 4721-4740 , 4741-4760 , 4761-4780 , 4781-4800 , 4801-4820 , 4821-4840 , 4841-4860 , 4861-4880 , 4881-4900 , 4901-4920 , 4921-4940 , 4941-4960 , 4961-4980 , 4981-5000 , 5001-5020 , 5021-5040 , 5041-5060 , 5061-5080 , 5081-5100 , 5101-5120 , 5121-5140 , 5141-5160 , 5161-5180 , 5181-5200 , 5201-5220 , 5221-5240 , 5241-5260 , 5261-5280 , 5281-5300 , 5301-5320 , 5321-5340 , 5341-5360 , 5361-5380 , 5381-5400 , 5401-5420 , 5421-5440 , 5441-5460 , 5461-5480 , 5481-5500 , 5501-5520 , 5521-5540 , 5541-5560 , 5561-5580 , 5581-5600 , 5601-5620 , 5621-5640 , 5641-5660 , 5661-5680 , 5681-5700 , 5701-5720 , 5721-5740 , 5741-5760 , 5761-5780 , 5781-5800 , 5801-5820 , 5821-5840 , 5841-5860 , 5861-5880 , 5881-5900 , 5901-5920 , 5921-5940 , 5941-5960 , 5961-5980 , 5981-6000 , 6001-6020 , 6021-6040 , 6041-6060 , 6061-6080 , 6081-6100 , 6101-6120 , 6121-6140 , 6141-6160 , 6161-6180 , 6181-6200 , 6201-6220 , 6221-6240 , 6241-6260 , 6261-6280 , 6281-6300 , 6301-6320 , 6321-6340 , 6341-6360 , 6361-6380 , 6381-6400 , 6401-6420 , 6421-6440 , 6441-6460 , 6461-6480 , 6481-6500 , 6501-6520 , 6521-6540 , 6541-6560 , 6561-6580 , 6581-6600 , 6601-6620 , 6621-6640 , 6641-6660 , 6661-6680 , 6681-6700 , 6701-6720 , 6721-6740 , 6741-6760 , 6761-6780 , 6781-6800 , 6801-6820 , 6821-6840 , 6841-6860 , 6861-6880 , 6881-6900 , 6901-6920 , 6921-6940 , 6941-6960 , 6961-6980 , 6981-7000 , 7001-7020 , 7021-7040 , 7041-7060 , 7061-7080 , 7081-7100 , 7101-7120 , 7121-7140 , 7141-7160 , 7161-7180 , 7181-7200 , 7201-7220 , 7221-7240 , 7241-7260 , 7261-7280 , 7281-7300 , 7301-7320 , 7321-7340 , 7341-7360 , 7342-7361