Nincs játékban - Szegénynegyed
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínSzegénynegyedNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 274 (5461. - 5480. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

5480. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-17 16:32:34
 ÚJ
>Ald'as Cotys avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 586
OOC üzenetek: 37

Játékstílus: Vakmerő

//Helyszínelés//
//A hozzászólás 16+ jeleneteket tartalmaz!//

*És végül befordul a páros a szegénynegyedbe. A félvért mindig mellbe vágja, hogy mekkora is a kontraszt a város ezen két része között. A hely most nagyon más képet mutat, mint mikor legutóbb erre járt. Az utcák szennyének átható bűze felett most egyre erősebben érzi azt a semmivel össze nem hasonlítható émelyítő bűzt, ami már néhány utcával arrébb is megütötte az orrát. Ahogy útitársa arcára néz, egyértelmű, hogy már ő is érzi azt amit Cotys.
Itt már ha nem éreznék a szagot, akkor is megtalálnák azt a házat- vagyis inkább annak romjait- amelyről a jelentés szólt.
A két városőr megáll az épp állapotában is valószínűleg nyomorúságos kis viskó kiégett gerendái előtt.
Az őrmester csak ekkor döbben rá, hogy mi volt olyan furcsa neki, mikor ezekre az utcákra ért.*
~Hol vannak a járókelők? És a koldusok?~
*Jellemző. Tudták, hogy az eset miatt ellepik a környéket a katonák és senki nem akar belekeveredni.
Ald'as leszáll a nyeregből és egy biccentéssel jelzi beosztottjának, hogy kövesse példáját. Kikötik a hátasokat a szomszéd épület egy gerendájához.*
-Nézz körül! Keress tanúkat! Bárkit aki tudhat valamit. Derítsük ki kik élhettek itt!
*A kopasz közlegény sietve elrohan, szemmel láthatóan őt is megviseli a látvány. Az épület csontig leégett, de egy két gerendája itt-ott még parázslik és sűrű, nehéz füst száll fel belőlük, ami beteríti az egész városrészt, hőjük pedig több méterről is érezhető még. A félvér alig néhány perce áll itt máris izzad. Gondterhelten néz végig a pusztulás eme nyomain.*
~Hol a fenében van már Yazir?~
*Jobbjával előveszi egyik rövid kardját és belép a valaha volt házba. A kard hegyével turkálva a hamuban. Rövid keresgélés után találja meg az első két elszenesedett holttestet.*
~Tudtam. Az égő hús szaga eltéveszthetetlen.~
*Kisvártatva rábukkan egy harmadik, az előzőeknél kisebb test maradványaira. Közelebb hajolva vizsgálgatja.*
~Jöhetne már az erősítés.~

A hozzászólás írója (Ald'as Cotys) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.05.17 16:37:19


5479. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-17 15:04:28
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Második szál//
//Tavaszünnep//
//A három karám//

//Daranel-2//

*Ahogy a férfiú lábai a sárba süppednek, kiderül, hogy jól tette azt, hogy a cipőjét levette. A gyanútlan csirkék közül a beugrással már meg is szerez egyet, de van még több, mint egy tucat szabadon. A sarokba szorítás azonban igen keveset ér ellenük, igaz, hogy a tyúkok megijednek, de ez csak okot ad arra, hogy elővigyázatosabbak legyenek, és bizony egy ember széttárt karjai igen nagy területet adnak neki a választásra, hogy merre fusson. Végül azért egy idő után csak-csak belemelegszik a dologba Daranel is, így összesen négyet kap el simán, ami ugyebár tíz másodperc a bikánál, vagy egy fejrefordított malac. Már felnagzik a "tíz", mikor Daranel az utolsó tollas után veti magát, és tocsogásának a sárban lesz is eredménye, no nem elsőre, akkor csak tollakat markol, de másik kezét és egy újabb lépést bevetve "négy"-re már meg is van a tyúk.*

//Ante-4//

*Az ork farkasszemet nézhet tehát a disznók mélyen ülő, amúgy a "felsőbb hatalom", vagyis, khm, a közbeszéd szerint ocsmány szemeivel. Ő is ügyesen, mezitlábasan kerül be a ringbe, ahol összesen tizenkét disznó röfög, persze mindet egy perc alatt megforgatni... talán egy legendás birkózó. Az első malac megijed a rá vetülő árnyéktól, és sivalkodva ugrik előre, ahol azonban záródnak az ajtók, és Ante el is tudja kapni így a röfit. Egy a baj. Jó mázsás súlya van a dögnek, így a látványos, "felemelem, megpörgetem, földhöz csapom" akció helyett csupán az oldalra szenvedés, majd továbbfordítás marad, miközben az állat rúg, fészkelődik, csavarja ki magát. De végül a természet nagyobb gyermeke nyer. Jól leizzadhat azért bele, de jöhet a második. Őt váratlanul éri a csapás. Visít egy nagyot, sőt, harapni is akar, de az ork szorosan tartja. A baj csupán ott van, hogy sárosak már mind a ketten, a rózsaszín ördög tovasiklik. Na Ante sem rest. Jól utánakap, elkapja a farkát, mire a kunkori testrészét fájlaló disznó megáll, picit meg is dermed a dolog okozta sokktól, így egy második malacra is jut idő, ekkor Ante által már ismert szám hangzik fel "kettő" ez bizony kettő másodperc, és két malac, több már egyik sem lesz.*

//Mindenki//

*Eközben a harmadik karámban az úrfi a bika ellen. Na ő nem vette le a csizmáját. Pár másodperc szemezés után a Tökös öklel. Észrevehető, hogy szarvainak hegye le van tompítva valami szövettel, vagy ki tudja mivel, hogy azért ki ne nyírjon senkit, és a karám szélén három testes segéd vár lasszókkal, egyebekkel. Az úrfi az első bökést hárítja is egy elegáns csípőmozdulattal, ám a visszakézből (vagy szarvból) érkező mozdulat elkaszálja, ez nagyjából négy másodperc lehetett. Fenékre csücsül. A segédek lefogják Dowint, a szőke lovagféle feláll, bólint, elengedik. Szerelmesei visítanak neki, majd sikoltanak. A csizmája ugyanis a sárba cuppan, ő meg Dowin rásegítése nélkül kényszerül térdre, végül a játékmester segédje egy hatost diktál be, aki fennhangon be is jelenti az eredményt.*
-Az első kört Daranel nyerte, öt csirkével, második lett Ante két malaccal, ami négy csirke.
*Itt odaszól a nevezetthez, halkabban, hátra.*
-Ha még egyre ráveted magad testvér, ez egál lett volna.
*Majd hirdet tovább.*
-Sheldene pedig a harmadik lett, hat szempillantással, vonjátok le a tapasztalatokat, kezdődik a második kör!
*Bődül, és ismét hárommal kezdi a visszaszámlálást.*


5478. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-17 14:28:58
 ÚJ
>Syessiss Opsyscalla avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 310
OOC üzenetek: 31

Játékstílus: Vakmerő

//Vohmor//

* A vörös hirtelen pisilhatnékjára halkan felkacag. Nem túl bizalomgerjesztő ugyan, hogy egyedül indul el ki tudja merre, ráadásul ittasan, de hát nincs mit tenni, nagylány, tud magára vigyázni. Csak fel ne bukkanjon egy kanos mélységi, vagy ilyenek. A pénzre bólint, majd gyorsan elrejti. Vohmor hiába próbálja elkerülni a sztorizgatást, azt csak úgy lehet, ahogyan a cseléd teszi: jó gyorsan minél messzebb szaladni. Az itt maradó két apróságnak viszont hosszú mese lesz, mire megkapják azt a 2 Világoszöld varázsitalt. Vohmor Tumunn minden bizonnyal halálra fogja unni magát, csakúgy, mint a tündérke is. *
- Na, jertek, kölykök! Várjá' csak... te nem is kölyök vagy, hanem törpe!
* Csillan a felismerés Ap Óka kifakult barnáiban. Megnyálazza ajkait, mielőtt ismét szólna, de ami késik, nem múlik, belekezd hát a történetbe. *
- Egyszer régen én is vó'tam ám egy törpefaluban! Nem vó't ott nagyobb embör, mint a vállam, pedig aztán én se vagyok egy nagydarab. Hogy is vó't? Ja, igen. Azon a nyáron lettem húsz talán, fiatal csikó vó'tam még!
* Röhög fel, megmutatva hiányos fogsorát. *
- Az egyik főzetnek erős alap kellett, és hát aszondják', hogy a törpék a legjobb piások, hát elmentem a legjobb pálinkájukért.
* Ha akármelyiküket is érdekli, mégis miféle történet fog ebből kikerekedni, nagyot kell csalódjanak, ugyanis az idő közben leült vénember hirtelen elhallgat. Syss rápillant, minden bizonnyal a gnóm is. Ekkor mindketten észrevehetik, hogy elaludt. Az idősek már csak ilyenek, viszont így Vohmor Tumunné a feladat, hogy felébressze, és megvegye azt az 1 Világoskék varázsital, ami neki kell. . *
- Szerintem ébresszük fel, és térjünk át gyorsan az üzletre.
* Ajánlja fel Syss. Ha Vohmor rápillant, láthatja az unott, fáradt tekintetet, amely arról árulkodik, hogy a tündérnek is elege van a sztorizgatásból, holott még szinte el sem kezdődött. Ő már tudja, milyen az, ha az öreg nem alszik el a mesélés közben. Ez a legjobb lehetőségük a gyors menekülésre, hát használják ki! *


5477. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-17 11:18:37
 ÚJ
>Lewonor Ante avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 215
OOC üzenetek: 34

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//
//Tavaszünnep//
//A három karám - 6//

* Nem is válaszol már Daranel kérdésére, ugyanis épp pislog, jó hosszan. Valahogy nem fér össze neki a srác, és a bikaviadal, meg a többi. Amikor meghallja, hogy sár lesz, akkor pedig már szélesen elvigyorodik. *
- Jó fürdőzést! * Vihog, majd amíg a karám szépen lassan kezd megtelni sárral, maga is arra a következtetésre jut, hogy cipő nélkül könnyebb lesz járni-kelni. Van már tapasztalata a mocsarakkal, egyszer majdnem bele is fulladt egybe. A 150 aranyat ott hagyja, ahol fegyvereit (Mesélő (Daidalos)). Bakancsát szintén csak elhajítja a közelébe, aztán várja, hogy elkezdődjön a szórakozás.
Hogyha a dolgok kezdetét veszik, nem rest egyből megindulni a sárban, egy pillanatig sem gondolkodva azon, hogy a másik ork honnan tudja a nevét. Természetesnek véli, hogy hallottak már róla históriákat, legendákat, vagy csak élménybeszámolókat. *
- Na, gyere te disznó! * Kiált fel, és megpróbál minél kisebb közt hagyni lábai között, kezével pedig ollósat játszik. Hogyha sikerül megközelíteni egy malacot, nem rest rávetni magát, és a lehető legnagyobb erővel megfordítani azt, hogy háta érje a földet. Mármint a malac háta. Nincs ebben nagy kihívás, csak jókor kell mozdulni, és elég nagy erővel kell beletuszkolni a talán visítozni kezdő állatot a sárba. Hogyha elsőre nem sikerül rávetni magát, így csak a sárba esik, úgy azon nyomban felkel, és üldözni kezdi, amíg nem lát újabb lehetőséget a fentiek megcsinálására. *


5476. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-17 01:04:53
 ÚJ
>Névtelen X'Threa avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 100
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Nyílt//

*Alacsony, kissé görnyedt fekete... kupac cikázik az emberek és egyéb lények között, időnként felkapva a földtől távolabbi felét, ilyenkor egy kormos arca néz, többnyire fel a járókelőkre, erős gyűlölettel a szemében. De már a környékén érezni ezt a kellemetlen kisugárzást, ami a legtöbb lakost valószínűleg távol tartja.
Gyűlöl nappal kijárni. Utál nappal a város utcáira lépni, mert nagy a tömeg, és világos van, ami bántja a szemeit, még a csuklya árnyékában is. Meg ilyenkor mindenki bátornak tűnik, még azok is, akiket éjjeli kijárásai alatt sírni és jajgatni hallott az otthonaikban vagy egyenesen az utcák valamelyikében. Meg tudná ölni őket, de sajnos abban nincs semmi haszon, hogy nincsteleneket gyilkolgat.
A fekete valami, név szerint X'Rhea, most a gazdagnegyed felé vezető utcára kanyarodik, és arra siet tovább, magában tovább szidva a napot, az eget, a felszínieket, ahogy más sötételfektől hallotta, és az ő minden ésszerűséget nélkülöző gondolatukat, hogy minden esetben, amikor kiteszi a lábát az utcára éjszaka, ő biztos, hogy bajt akar keverni, akkor is, ha csak edzeni menne.*


5475. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-16 22:18:25
 ÚJ
>Zöldszarvas Daranel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 774
OOC üzenetek: 21

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//
//Tavaszünnep//
//A három karám - 10//

*Éppen akkor jelenik meg a szőke herceg amikor megkérdezi Antetől a nyereményét... és megdöbbenésében már nem is figyel a válaszra.*
~Ez fogja itt bepiszkolni magát?~
-Megfelel. *bólint és adja oda a 150 aranyas nevezési díjat az orknak (Mesélő (Daidalos)*
~Tényleg őrült drága itt a szórakozás.~
*A három kártya közül éppen azt húzza amivel nyitni szeretne... a csirkekergetés elsőre így bemelegítésnek tökéletes lesz számára. A malacforgatós feladat is kiderül immáron, hogy mi is lesz pontosan, a szőke herceg meg megmutathatja mennyire nagy legény, megkapja rögtön a bikát... bár legalább túl lesz rajta.*
-Szép... sár.
*Mivel így állnak így Daranel elkezd jobban öltözködni. Ugye köpenyét már levette és az íját és tegezét rárakta, most azonban inge ujját könyékig feltűri, nadrágja szárát térd fölé húzza, elf csizmáját pedig leveti így mezítláb lesz. Úgy véli a bakancson ha megragad a sár akkor háromszor vagy ötször is nehezebb lehet, ez olyan mintha béklyót kötne a lábaira... mezítláb marad a kellemetlen lábujjak közé behatolós tapadós ragadós érzet ami egy fokkal azért jobb.
Az egy perc alatt inkább csak várakozik.*
-Sok sikert! *mondja a társaknak, amikor az egyet hallja pedig belép a karámba. Berogyaszt, két karját pedig széttárja annyira amennyire csak tudja, ezzel igyekszik elzárni a csirkék útját és sarokba szorítani őket. A csirke elég nagy pánikba esik ha fejét jobbra-balra mozgatva nem lel kijáratot, akkor hangosabban is kotyog, igaz jobban is szeretne menekülni. A ruházattal a taktikája és a csirkék befogására a terve tehát ez, aztán lesz ami lesz. A másik két karámra nem figyel, csak az ő feladatára koncentrál.*


5474. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-16 21:26:05
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Második szál//
//Tavaszünnep//
//A három karám//

*A két tag várakozik, az ork odaszól még fajtársának a dobogóról.*
-Honnan valósi vagy?
*Pillant a beszélgetőkre, és talán érthető, hogy miért nem a másikhoz szólt.
Végül azonban a kialakuló csevejt egy harmadik érkező szakítja meg. Magas, sudár testalkatú, erős tejfel szőke férfiú közeledik, drága ingének ujjait felgyűri, miközben két legyezős, kissé már a részegségtől kótyagos leányka sivít neki.*
-Csapj oda nekik Sheldi!
*Sipítoznak, és gyorsan leülnek a nézők közé, onnan folytatják tovább az erőtlen rajongást, a szőke herceg pedig inkább a porondhoz battyog.*
-Én, Herdlin fia, Sheldene benevezek a versenyre, a tétem pedig kerek 150 arany!
*Húzza ki magát büszkén, ahogy odalép.*
-Uraim, ez megfelel?
*Néz a másik kettőre, és leveti ingét végül teljesen, ahol szinte csupasz, de kidolgozottan izmos felsőteste jelenik meg, a szurkolótábor nagy örömére. Ő maga pedig csak szinte hátra hajítja az inget, és a semmiből... vagy éppen eddig is ott ácsorogva egy apró apród fiúcska ugrik érte, és el is nyakal a nagy sietségben.*
-Figyelj oda Bromi!
*Morran oda a férfi a hangra, majd lezárul a műsorszám, és a copfos ork elérkezettnek látja az időt arra, hogy elkezdjék.*
-No uraim, akkor húzzanak sorsot.
*Tart három kártyát eléjük. Amit Daranel húz, azon csirke lesz, míg Antéén malac jelenik meg, így sejthető, hogy a pojáca jut a bikás karámba.*
-Nos, akkor kérjük a versenyzőket letenni ide a tétet, és befáradni a karámjukba, az első menet hamarosan kezdetét veszi.
*Itt kinyílnak a karámok, illetve a bikás karámhoz létrát támasztanak, hisz ott bent maradni a cél csupán, a versenyzők pedig felkészülhetnek.*
-Tehát, Daranel feladata csirkéket fogni, Ante a malacok hátát kell, hogy a földre nyomja, míg Sheldene Tökös Dowin ellen fog küzdeni a talponmaradásért.
*Kommentálja.*
-És, hogy ez az egész még izgalmasabb legyen!
*Int segédeire, akik hordókkal érkeznek.*
-Hoztunk egy kis sarat a városon kívülről. Elsőosztályú az állaga!
*Vár egy-két percet, míg a segédek beöntik a karámokba az iszapot, ami nagyjából bokáig érhet a versenyzőknek így. Végül felnyújtja három ujját.*
-No, ha mindenki kész, egy percetek lesz, akkor hát HÁROM, KETTŐ, EGY!
*Számol (vagy inkább üvölt) vissza hangosan, és ezzel elindítja az első kört a versenyben.*


5473. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-16 20:43:39
 ÚJ
>Jhulrynn N'oqulyl Orlyrae avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 7
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//A vajákos - nyílt//

*A templomkerthez közel áll egy aprócska kalyiba. Mondhatni, hátával a kerítésnek dől. Szedett-vedett téglafalát fehérre meszelték kívül-belül. Két parányi ablak engedi be a fényt az egyetlen helyiségbe. Hátsó falán keskeny ágy foglalja el a helyet. Mellette egyik oldalról szekrény és láda áll, míg a másikon egy polc. Az ajtótól balra apró asztal székkel, míg a másik ablak alatt mosdótál. Az ablak és az ajtó között ezen az oldalon vézna kályha, melyben állandóan lobog a tűz, hiszen nem csak meleget kell szolgáltatnia, hanem a tea is ezen fől. Olykor leves is.
Nem igénytelen, csak nem futja többre. Mostanában kevesebb a vendég. Talán csak néhány lány a szegénynegyed utcáiról tér be néha főzetért.
A kis kalyibát néhány méter széles kertecske övezi három oldalról. Csak hátul nincs, ott a templomkert van. Ezen kertben különféle gyógynövények illatoznak. A ház bejáratával szemben apró, épp csak csípőig érő kertkapu enged bejutást a kertbe. A keskeny ösvény egyik oldalán rózsalugas alatt, egyszerű fapad áll. Nem mintha Jhul annyit üldögélne itt a napon, elvégre nem annyira kedveli a napfényt. De néha esténként, alkonyattal kiül ide, és hallgatja a város neszeit.
Most házának ajtaja tárva, kesernyés teaillat kígyózik csalogatón az utca irányába.*


5472. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-16 16:17:44
 ÚJ
>Zöldszarvas Daranel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 774
OOC üzenetek: 21

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//
//Tavaszünnep//
//A három karám//

*Hát ha egy ténylegesen malacot kell pörgetni az még rendben van, egy akkorát amit egybe szoktak nyárson megsütni almával a szájában az még nem olyan nehéz éppen... bár nyilván az ork faji adottságaiból kifolyólag erősebb.*
-Hát... valamiféle kártyajáték azt tudom. Én soha életemben nem kártyáztam, nem is szeretem, meg nem is fogok... a sors fintora, hogy azt hiszem ahhoz való ez a két lap. *nyúl be köpenye zsebébe és előhúzza a Császár és a Mulatság lapokat.* -Ez volt a fődíj. Nem tudom mennyit érnek, de megtartom... szépen vannak megrajzolva.
*Másra neki tényleg úgysem lesz jó, egy szép kis emlék semmi egyéb.*
-Te mit nyertél a céllövöldében? Elég ócska nyilat adtak nemde? *mosolyog. Ezt még egy olyan is észreveheti aki nem szokott nyilazni.* -Bár gyanítom, hogy ha az enyémmel lőttem volna saját nyílvesszőkkel szétszaggatta volna azt a gyenge céltáblát.
*Igen erősen nevezhető annak.*


5471. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-16 14:30:21
 ÚJ
>Lewonor Ante avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 215
OOC üzenetek: 34

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//
//Tavaszünnep//
//A három karám//

* Maga is hallja Tökös Tovinnak, vagy kinek a legendáját, de nem igazán rettenti el. *
- Ha bemegyek mellé, kezesbárány lesz! * Mondja fennhangon és röhögcsél is mellé egy sort.
Mikor Ante már eleget ordibál fennhangon, végre észreveszi őt valaki, nem más, mint a játék szervezője. Kiáltására felvonja szemöldökét. *
- Testvér? * Végigméri az orkot, de nem ismerős neki. Testvérei valószínűleg már nem élnek, de tudja jól, hogy nem csak a vér szerinti testvérek a testvérek. Ez viszont még orknak is furcsa, nemhogy testvérnek. Már épp morranna rá, lökné el magától, vetné rá magát, verné laposra, mikor belecsap a felismerés, hogy ez bizony a játékvezető, aki felügyeli az egész esetet. Ha nem is fog tudni vele összebarátkozni túl gyorsan, de az mindig jó, hogyha a "főnökkel" jóval van az ember. Vagyis az ork. *
- Ja igen! Testvér! * Kiált hát fel, így pedig már egy cseppet sem zavarja, hogy összeérnek vállaik. Közben a céllövölde főnyereményét elnyerő alak is előkerül. Szóval ő Daranel. *
- Möh. * Üdvözli a gyenge vérűt, majd kérdésére megvonja vállát, köp egyet oldalra és megszólal. *
- Gondolom a fejünk felé kell emelni, és addig pörgetni, amíg... Amíg tudjuk. * Persze jelen esetben "gondolom" "remélem"-et jelent. Ezután körbenéz, hátha megjött a harmadik versenyző, de mivel még mindig csak a zöldbőrű ordibál, ezért visszafordul Daranelhez. *
- Te tudod, mi az a Negyvenes? * Ha már az előbb ilyen fontos információt közölt a férfival, a legkisebb dolog, hogy amaz is mond neki valamit, amit eddig nem tudott az ork. Bár olyanból bizonyára sokkal több van. *


5470. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-15 18:35:18
 ÚJ
>Zöldszarvas Daranel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 774
OOC üzenetek: 21

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//
//Tavaszünnep//
//A három karám//

*Nyel egy nagyot amikor meghallja Tökös Dowin eredményeit... ház ez igazán csodás.*
~Mi lenne ha teljes erejében lenne?~
*Mivel Daranel nem az az erőember így azt sem bánná ha csak csirkéket kellene kergetni... de hát a bika izgalmasabb, és az ügyességét meg a gyorsaságát kamatoztatja, illetve ellensúlyozhatja vele fizikai erejének hiányát.*
-Akkor maradunk a túlélésnél. *erőltet magára egy mosolyt, bár biztos meglepődne a bika ha ráugrana a hátára... vagy mégsem? Kérdés az megéri e megkockáztatni.
Úgy tűnik a második versenyzővel ismételten összeakad, egy intéssel és egy biccentéssel üdvözli.*
-Üdv ismét!
*Igen a céllövöldében már találkoztak, bár ott nem igazán voltak fej fej elleni ellenfelek, de a telitalálatot Daranel vitte, és nyilván az ork is arra pályázott leginkább.*
~Na hol marad a harmadik?~
*Miközben várakoznak Ante mellé lép... ha már mostanság állandóan orkokba botlik bele akkor beszélgessen már velük valamit.*
-Szerinted a malacforgatás az mi lehet?


5469. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-15 14:14:58
 ÚJ
>Rhebosse Dunos avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 755
OOC üzenetek: 45

Játékstílus: Vakmerő

// Selyem és vászon, na meg bájitalok //

- Hát öregapám. Ami azt illeti. Marhára kell pisilni.
*Rhebosse elgondolkodva mered a távolba miközben fél kézzel még mindig arról gondoskodik, nehogy a girbegurba házfal meg találjon indulni feléjük. Egy más alkalommal talán kevésbé találná bizalomgerjesztő jelenségnek Ap Ókát, most ha egy beszélő kacsa jönne vele szemben, sem lepődne meg.
Értelemszerűen nem itt és most szeretne magán könnyíteni, ezért úgy dönt magára hagyja Vohmort meg Sysst hadd smúzoljanak a fogatlan öreggel. De előbb persze meg kell teremteni a jó hangulatot, hogy a fickó biztosan belemenjen az üzletbe.*
- Arról volna szó. *Leinti a gnómot, aki próbálná menteni saját helyzetét és belekezdeni az üzletelésbe.* Itt van a mi Vohmor Tumunn barátunk. Kéne neki. Mi is? 1 Világoszöld varázsital. Meg. 1 Világoskék varázsital. Vagy több. Vohmor Tumunn? *néz a gnómra de csak egy pillanat erejéig.* Több. Van vagy nincs? Fizetünk is érte. Lehetőleg keveset.
*Ő elmondta a magát, ezért most megfordul és Syessiss Opsyscalla kezébe nyom 50 aranyat. Próbálja mindezt úgy véghezvinni, hogy Ap Óka ne lássa, de ugye saját helyzetfelismerő készsége jelenleg nem remekel olyan igazán. Egy üveg bort ivott (csupán), ez mégis jobban kiütötte mint mikor… Mint máskor. Igaza volt ennek az Aelalának, a Szüzek Mosolya alattomos ital.*
- Pénz. Ennél többet ne adjatok neki. Én most. Megyek. Aztán ne engedj a vén kujonnak! A szeme se áll jól!
*Sárkánylehelettel és suttogást valójában jócskán meghaladó hangerővel suttogja oda a szavakat a kis tündérnek. Valószínűleg a bájitalárusra gondol, de akár Vohmor is magára veheti a szavakat. A gnómtól azért nem félti oly nagyon a lánykát, máskülönben nem hagyná vele magára. Rendtag, meg minden, ha Namos megbízik benne tán csak nem kéjgyilkos titokban. Ami azt illeti ez más tagokról nem feltétlen mondható el, de az alkimista rendben van.
Rhebosse megpaskolja a lány vállát, aztán kihúzza magát és egész egyenesen indul haza. Vagy a legközelebbi árnyékszék irányába. Vagy a legközelebbi bokor mögé.*


5468. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-15 12:21:24
 ÚJ
>Vohmor Tumunn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 75
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Selyem és vászon, na meg bájitalok//

* Valóban furcsa, hogy eddig senkinek nem jutott eszébe az ötlet, ami most Rhebossénak mégiscsak beugrott. Habár az is lehet, hogy jutott már másnak is eszébe, csak olyan rosszul sült el az átszínezés, hogy feladta a dolgot. Vagy rájött, hogy költségesebb volna átszínezni őket, mint erősebbet csinálni belőlük. Bár ki tudja. Az is lehet, hogy most is vannak a világban olyan italok, amiket csak egy tréfás kedvében lévő öreg színezett át. Ez megmagyarázná, hogy miért nem sikerülnek olykor még a legegyszerűbb kotyvasztások sem egy olyan tapasztalt alkimistának, mint Vohmor Tumunn. Persze nem ő tartja magát olyan nagyra, csupán a tapasztalat mutatja azt, hogy a város legtöbb alkimistáját felülmúlta, hamarosan talán már a saját nevét fogja hallani az utcai szóbeszédekben. Már csak az kéne! Hogy ne csak a szegénynegyed mocskos utcáin hallhassa olykor a nevét, mint korábban hivatásos méreg és bájitalkeverő, hanem az egész városban, ráadásul csak utóbbit. *
- Jó napot, ö... * Kérdőn maga mellé tekint, ahol idáig Syss állt, azonban mivel ő háttérbe vonult, így egy kicsit általánosabb nevet mond. *
- Uram! * Elvégre ő egy úr, ha Vohmor szeme nem csal, akkor pedig az "uram" alighanem helyénvaló név a foghíjas férfinak. *
- Hallottuk, hogy bájitalokat árul... Vagy árult régen... * Tér egyből a lényegre, hátha meg tudja előzni az órákig tartó élettörténet meghallgatását. Nem szívesen menne akkor haza, mikor már az orráig sem lát (még, ha nagy orra is van), ráadásul amilyen szeszélyesek a tavaszi hónapok, talán tényleg beigazolódik az, amit még korábban Rhebossénak mondott: mármint, hogy eső lesz. Azt meg ugyebár még annyira sem akarná, mivel innen messze van azért a Namos-ház... *


5467. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-15 00:35:52
 ÚJ
>Arthemos Ghatigam avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 62
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Megfontolt

*A gazdagnegyed hátrányos helyzetbe hozza a lassan vándorrá felcsapó szakácsot. A sok gyaloglástól már igencsak elszokott, de azért még gyűri az utat, közben azon gondolkodik, hogy a gazdagok negyedének csillogó házain már csak a latrinás városi őrség kószáló, vagy őrjáratozó tagjai tesznek túl, akik oly nagy buzgalommal védik a nagy semmit, hogy közben megfeledkeznek a csatornák kitisztításáról. Egyszóval akár hogyan is szépítenénk a feladatukat, egy biztos, hogy elhanyagolják a tisztogatást, talán ezért is van olyan büdös. Ahogy távolabb kerül a gyönyörű házaktól, úgy fogynak el a köztisztasági tisztek hadai is. A nagy őrző védő egyesület, mindig a szakács kedvence, hiszen az általános semmittevés a tevékenységük igazi mikéntje. Csak akkor képesek megmozdulni, ha épp a kedven ételüket tolják az arcukba.
Végre átjut a nyomorultak gazdag negyedén, ahol azért érdekes volt megfigyelni, hogy a háború rút valósága miatt sokan már felszámolták érdekeltségeiket. A lényeg viszont az, hogy sikerül elhagyni a negyedet és átlépin egy határozottan szebb és békésebb, valamint a lelkének is kedvesebb területre. Itt már nincs olyan sok fakabátos, latrina nyalogató, tehát a közbiztonság is sokat javul. Ahogy halad előre és egyre másra a házak nyomorultabbá válnak körülötte, megpillant jó pár örömleányt. Erről rögvest eszébe jut, hogy vajon a kikötőben, vagy a városban látott város őr hölgyek biztos azon munkát végzik e, mint férfi kollégájuk, vagy inkább azon szerepkört látják el, mint az útszéli szajhák. A szakács nem egy nagy észlény, de még ő is hamar képbe kerül, hogy bizony a latrina őrség női tagjai bizonyára a takarításban elfáradt férfi társaink testi, lelki egészségért felel. Jót kacag ezen, és azon tűnődik, hogy ez a szabados város, micsoda lehetőségeket tartogathat. Még a végén szereznie kell egy saját városőr szukát. Ezekkel a szép gondolatokkal telepedik le egy kiszemelt romos ház melletti kőhalomra, hogy rápippantson.*


5466. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-15 00:11:18
 ÚJ
>Hás, az Erdőlélek avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 212
OOC üzenetek: 15

Játékstílus: Vakmerő

*Borzasztóan unatkozik, valamit most már kezdenie kell magával. Talán tényleg keresnie kellene egy másik tündért, de vajon hol kezdje? Kérdezősködjön? Jobb ötlete úgysincs. De kit kérdezzen meg? Csak úgy bárkit? Azt azért mégsem lehet... Talán a fogadóban kellene kezdeni, a pult mögött álló fickó bizonyára sokakat ismer, talán lesz ötlete. Nos akkor arra veszi az irányt, le is röppen a háztetőkről az útra. De milyen lehet egy másik tündér? Vajon miért jönnének a városba? Hát majd megkérdezi ha talál egyet.*


5465. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-14 19:27:18
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Második szál//
//Tavaszünnep//
//A három karám//

*A copfos ork játékmester nem lép le dobogójáról, körülötte morognak a részeg nézők, de leginkább a sörcsaphoz állnak be, egyelőre inkább szomjasak, mint izgatottak.*
-Rendben hát Daranel, várjunk még két másik versenyzőt, és mehet is a menet.
*Fordul egyet, követve az íjász tekintetét, hogy Dowint megnézze magának haja, mint egy buzogány szeli a levegőt feje mögött.*
-Tökös Dowin volt régen a bikaviadalok királya. Tizenkét embert ölt meg, míg nem a tizenharmadik kifogott rajta, illetve... ő is megdöglött, csak jókora sebet hasított Dowin hasán.
*Mutat egy drappos csíkra a fekete szőrben.*
-Azóta le van százalékolva, de még így is bivaly, vagy inkább bika erős.
*Hahotázik egyet, mire kivillan egy arannyal koronázott nagy vaskos ork foga szájából.*
-Megülni, nos, sok sikert hozzá, láttam már embert is, magamfajtát is rajta, egyik se ment gyalog haza.
*Ad végül konkrét választ, majd felfigyel az üvöltöző Antera.*
-Szervusz Testvér!
*Morran torokhangon, ahogy meglátja a másik orkot. Majd lehuppan a dobogóról összecsapni vállát fajtársával, melyet más egy igen agresszív ölelésnek vélhet, de ork olyat ugyebár nem tesz, majd visszakászálódva felelget neki.*
-Majd megalkusztok, ott van Daranel, ő lesz az egyik versenytársad.
*Mutat a másikra.*
-A nyeremény meg... a tétek összege, mindkét legyőzöttét elnyered.
*Tisztázza ezt is gyorsan.*
-Fegyvert, testvér, na ne nevettess...
*Csap combjára.*
-Mi pusztakézzel küzdünk a Tökös ellen is, te is biztosan lenyomod.
*Horkan, aztán a lassan itallal a helyükre kászálódó népre emeli tekintetét.*
-EMBEREK! Még egy kell!
*Üvölt teli tüdőből egy irtózatosat helyzetjelentésül.*


5464. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-14 18:54:25
 ÚJ
>Letrion Raeyan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 193
OOC üzenetek: 75

Játékstílus: Megfontolt

//Farkasverem//

-Tényleg? *Néz Arsenora, nem tudta hogy ilyesmi képességei vannak egy gwuffnak, de elhiszi az állítást.*
- Igen, a másik meg, hogy otthonosan mozog az erdőben, olyan mélyre be lehet vele menni, amennyire egy lóval sohasem.
*Teszi hozzá egyéni megállapítását. Persze nem rettenthetetlen ő, hogy a haját jobban féltette bármi másnál, ez közel sem így van. A hármasból talán ő félt a legjobban, mégis az ilyen apróságokat elbeszélve jobb inkább eltussolni. Mindenesetre a maradék bornak a végét veti, ahogyan a beszélgetésnek is.*
- Nagyon örülök az újra találkozásnak, de ha megbocsátotok, folytassuk ezt a beszélgetést az után, hogy megpihentem. Azon kívül olyasmiben, hogy előkészíteni a fürdővizet, segíthetek? A vörös ezen árnyalatát nem szeretem, ráadásul rendkívül szagos is.
*Ajánlja fel, nem azért, hogy a fogadóst megsértse az önkiszolgálás megkísérlésével, hanem mert tényleg szívesen felgyorsítaná a folyamatot, amely a fél egészséghez vezeti.*


5463. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-14 18:26:33
 ÚJ
>Lewonor Ante avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 215
OOC üzenetek: 34

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//
//Tavaszünnep//
//A három karám//

* Végre valami ínyére való. Vagy, hogy mondják. Nem tétovázik sokat, egyből a ketrecek közelébe tolakszik és hangja felharsan. *
- Hogyan lehet ide benevezni?! * Míg válaszra vár, szemügyre vételezi a karámok lakosait. Vérszívó tyúkok, gonosz páncéldisznók, valamint egy egyszerű bika. Alighanem a harmadik lesz a legkönnyebb, míg az első a legnehezebb. *
- Hadd lám a nyereményem! * Üvöltözik tovább, mivel bár a szabályokat még pont elcsípi, azonban azok túlságosan is bonyolultak számára. Legjobb lesz, ha addig kiabál, míg valaki fel nem figyel rá, és be nem löki az egyik ketrecbe, vagy valami ilyesmit tesz velük. *
- Na, mikor kezdünk?! * Bődül még el, miközben körbe-körbe forog, hátha meglát valami normálisabb alakot, aki eligazítja, hogy mit kell itt csinálnia.
~ Most jól jönne a vakító ital. Bár nem tudom, hogyan tudnám megitatni a hülye bikával. ~ Fut át az agyán, majd mivel a négy az egy szép szám, ezért negyedjére is felordít. *
- Ugye fegyvert lehet bevinni?! Vagy mi van má' itt?!


5462. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-14 14:52:02
 ÚJ
>Syessiss Opsyscalla avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 310
OOC üzenetek: 31

Játékstílus: Vakmerő

//Selyem és vászon, na meg bájitalok//

* Nem ismerhet mindenki mindenkit, a gnóm is valószínűleg jóban van olyanokkal, akikről Syss még csak nem is hallott, és valószínűleg olyan helyeket ismer, amelyeken még sosem járt, így nem meglepő, hogy ez fordítva is igaz, s a tündér elvezeti őt Ap Ókához. Régebben gyakran futott össze a már akkor is vén emberrel, aki szeretett véletlenszerűen kiragadni embereket a tömegből és elmesélni nekik az életét. Hát a tündért már legalább háromszor megtalálta, és sosem szabadult a mesedélutántól. Ráadásul szenilis is lehet a fószer, mert sosem emlékezett rá. Ellenben Syss nagyon is jól, ezért is találták most meg őt. Amennyire ismeri, jobb esetben is legalább másfél órán át fognak vásárolni tőle, bár végighallgatni az életrajzát nem is biztos, hogy olyan rossz, talán cserébe még olcsóbban adja, mint szokás. A bájitalokról meg... hát senki sem tudhatja előre, hogy milyen minőségűek, ezt a gnómnak kell kikísérleteznie. Rhebosse szavaira csak megvonja a vállát, hiszen biztos valami olyasmire gondol a "gusztus" alatt, amiről ő nem tud, mert hát a tündér önszántából jött el; ezt mondta is. Vagy netán elfelejtette volna megemlíteni? De ugyan, ki hinné el a szerzetesről, hogy el tudná hajtani a tündért csak azért, hogy egy nővel legyen? Hát a részeg házvezetőnő biztosan... *
- Ná, hát hogy tetszik lenni, kedves hő'gyem?
* Ap Óka sem éppen a legjobb formájában szólítja le a vöröst, s ehhez még hozzá is jön fogainak és úriemberi mivoltának hiánya. A mellmagasság alatt levő két szerzetet meg egyelőre nem veszi észre, amíg Syss vagy éppen Vohmor nem üdvözli az urat. Vagyis inkább Vohmor, mert a tündérke innentől a háttérbe húzódik, lévén ő megtette, amit kértek. *


5461. hozzászólás ezen a helyszínen: Szegénynegyed
Üzenet elküldve: 2016-05-14 00:18:55
 ÚJ
>Ranae Gius avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 179
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//A hozzászólás 16+ jeleneteket tartalmaz!//

*Nem azt az utat követi, amelyiken érkezett, igyekszik megtalálni a legrövidebb utat az átmeneti otthonukként szolgáló, háznak csak nagy jóindulattal nevezhető romhoz. Nem kerüli el a sötét, gyanús sikátorokat sem, a legrövidebb úton halad. Így, hogy úgy látszik, sikerült megoldani a közeli éhenhalás problémáját, visszatér a régi magabiztossága, élvezi, hogy kockázatot vállal, hogy figyelnie kell a háta mögé is. Kicsit otthon érzi magát az árnyékokban, a mocskot kerülgetve, a gyanús rongykupacokat szemmel tartva. Nem jó ilyen körülmények között élni, de nem is unalmas. Szinte sajnálja, hogy mindenféle atrocitás nélkül eléri a romos házikót.*

*A repedt, korhadt ajtó már régen nem úgy áll a keretben, ahogy egy ajtónak kellene, de most határozottan máshogy nem áll jól, mint mikor elindult. Persze lehet, hogy a lány megállapodásuk ellenére mégis felfedező útra indult, de mire ezt végiggondolja, már kivont karddal vesz lendületet az ajtó berúgásához. Ahogy keresztül lépett a nyílászáró roncsain, jöttére ketten fordultak meg, kezükben véres pengékkel. Gius gondolkodás nélkül ragad föl baljával egy hajdan jobb napokat látott széktámlát és a baloldali férfi feje irányába hajítja, majd a mozdulat sima folytatásaként előrelép és teljes erővel lecsap a másik ellenfél kardjára. A csel sikerül, a férfi szemei a repülő fadarabra fókuszálnak, így kardja a csapástól messzire kilendül teste elől, védtelenül hagyva mellkasát. Mire eszmélne, Gius pengéje már megtalálja a szívét az olcsó bőrvért alatt.*

*A másik férfi félrelép a széktámla útjából és csapásra emeli a kardját, de Gius a halálos szúrás után újra előre lép, így összerogyó áldozata kettőjük közé kerül. A másik támadó úgy dönt, kardja helyett egy ugrással oldja meg a problémát. Ő és Gius összekapaszkodva zuhannak a padlóra, ahol hely hiányában ököllel folytatódik az élet-halál harc. Gius bizonyul gyengébbnek, egy arcára mért ütéstől hátrazuhan, de ahogy kettőjük között egy kis hely adódik, villámgyorsan tőrt ránt és a kivégzésére fölé hajoló férfi torkába nyomja. Az előzubogó vér elől gyorsan félregördül, majd felpattanva kardja után nyúl és gyorsan ellenőrzi, hogy elfogytak a támadói, de csak az előbbi ellenfele haldoklik zajosan a padlón, más nesz nem hallatszik. Ami csak egyet jelenthet…*

*Az ágyhoz lép, amin a lány széttépett teste hever, körülötte minden csupa vér. A csuklójához nyúl, de már a sebeket látva tudja, nincs remény, egy élettelen testet lát. A feltörő zokogás elakad valahol félúton, csak hörgésnek is beillő nyögés jön ki a torkán, ahogy térde csúszik az ágy mellett.*

*Amikor újra tisztulnak a gondolatai, fogalma sincs, mennyi idő telt el, a fal repedésein vöröses fény szüremlik be és festi még hátborzongatóbbá a helyszínt. Mint aki nem is hiszi, amit lát, pillant körül a sötét helyiségben. Rémálomba illő kép, ahogy a többszörös gyilkosság küzdelmeinek eredményeként a berendezésnek gyakorlatilag nem maradt ép darabja és mindent a száradó vér borít. Agyában a bűntudaton és dühön kívül egy józan hang azt ismételgeti, hogy a múlt elől nem lehet elszökni. Íme, akárhogy próbálták maguk mögött hagyni, a Dokk halszagú, sötét mocska utánuk nyúlt és elérte őket. Illetve, Őt még nem. Neki még ott a lehetőség egy új életre, amit ketten terveztek, Ő holnap reggel útra kelhet…*

*Azonnal elönti a bűntudat, de a józan hang csendes kérdésére, hogy akkor hogyan tovább, nincs jobb válasza. Mennie kell, tovább, el innen. Ahogy a lány arcát nézi, már a végtisztesség megadásán gondolkozik. A kérdésekre gondol, amiket meg kell válaszolnia, a városőrökre, akiknek az ügyek megnyugtató lezárása fontosabb az igazságnál…*

*A két bérgyilkost átkutatva talál tűzszerszámot. Holttestüket a szoba sarkába rugdossa-cibálja, majd a berendezés éghető tárgyait a lány ágya körül halmozza fel. Még egy percig némán nézi a szép arcot, ami fogadott testvérét, játszótársát, sorstársát és végül, talán az első szerelmét is jelentette, majd a meggyújtott széklábat az ágy alá csúsztatja és mikor a lángok éledezni kezdenek az ágy bélését adó szalmán, köpenye csuklyáját a fejére borítja és kilép a szürkületbe. Arca még könnyektől nedves, de már hideg fejjel számol és a házak között, árnyékok rejtekében surran el, hogy ne legyen szemtanú.*

*Már több háztömb távolságban jár, mikor szervezete megadja magát a sokknak. Ahogy egy sötét sikátorban görnyedve okádja ki magából a fájdalmat, messziről kiáltozást és füstszagot hoz a szél.*


A hozzászólás írója (Ranae Gius) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.05.14 00:27:18


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1961-1980 , 1981-2000 , 2001-2020 , 2021-2040 , 2041-2060 , 2061-2080 , 2081-2100 , 2101-2120 , 2121-2140 , 2141-2160 , 2161-2180 , 2181-2200 , 2201-2220 , 2221-2240 , 2241-2260 , 2261-2280 , 2281-2300 , 2301-2320 , 2321-2340 , 2341-2360 , 2361-2380 , 2381-2400 , 2401-2420 , 2421-2440 , 2441-2460 , 2461-2480 , 2481-2500 , 2501-2520 , 2521-2540 , 2541-2560 , 2561-2580 , 2581-2600 , 2601-2620 , 2621-2640 , 2641-2660 , 2661-2680 , 2681-2700 , 2701-2720 , 2721-2740 , 2741-2760 , 2761-2780 , 2781-2800 , 2801-2820 , 2821-2840 , 2841-2860 , 2861-2880 , 2881-2900 , 2901-2920 , 2921-2940 , 2941-2960 , 2961-2980 , 2981-3000 , 3001-3020 , 3021-3040 , 3041-3060 , 3061-3080 , 3081-3100 , 3101-3120 , 3121-3140 , 3141-3160 , 3161-3180 , 3181-3200 , 3201-3220 , 3221-3240 , 3241-3260 , 3261-3280 , 3281-3300 , 3301-3320 , 3321-3340 , 3341-3360 , 3361-3380 , 3381-3400 , 3401-3420 , 3421-3440 , 3441-3460 , 3461-3480 , 3481-3500 , 3501-3520 , 3521-3540 , 3541-3560 , 3561-3580 , 3581-3600 , 3601-3620 , 3621-3640 , 3641-3660 , 3661-3680 , 3681-3700 , 3701-3720 , 3721-3740 , 3741-3760 , 3761-3780 , 3781-3800 , 3801-3820 , 3821-3840 , 3841-3860 , 3861-3880 , 3881-3900 , 3901-3920 , 3921-3940 , 3941-3960 , 3961-3980 , 3981-4000 , 4001-4020 , 4021-4040 , 4041-4060 , 4061-4080 , 4081-4100 , 4101-4120 , 4121-4140 , 4141-4160 , 4161-4180 , 4181-4200 , 4201-4220 , 4221-4240 , 4241-4260 , 4261-4280 , 4281-4300 , 4301-4320 , 4321-4340 , 4341-4360 , 4361-4380 , 4381-4400 , 4401-4420 , 4421-4440 , 4441-4460 , 4461-4480 , 4481-4500 , 4501-4520 , 4521-4540 , 4541-4560 , 4561-4580 , 4581-4600 , 4601-4620 , 4621-4640 , 4641-4660 , 4661-4680 , 4681-4700 , 4701-4720 , 4721-4740 , 4741-4760 , 4761-4780 , 4781-4800 , 4801-4820 , 4821-4840 , 4841-4860 , 4861-4880 , 4881-4900 , 4901-4920 , 4921-4940 , 4941-4960 , 4961-4980 , 4981-5000 , 5001-5020 , 5021-5040 , 5041-5060 , 5061-5080 , 5081-5100 , 5101-5120 , 5121-5140 , 5141-5160 , 5161-5180 , 5181-5200 , 5201-5220 , 5221-5240 , 5241-5260 , 5261-5280 , 5281-5300 , 5301-5320 , 5321-5340 , 5341-5360 , 5361-5380 , 5381-5400 , 5401-5420 , 5421-5440 , 5441-5460 , 5461-5480 , 5481-5500 , 5501-5520 , 5521-5540 , 5541-5560 , 5561-5580 , 5581-5600 , 5601-5620 , 5621-5640 , 5641-5660 , 5661-5680 , 5681-5700 , 5701-5720 , 5721-5740 , 5741-5760 , 5761-5780 , 5781-5800 , 5801-5820 , 5821-5840 , 5841-5860 , 5861-5880 , 5881-5900 , 5901-5920 , 5921-5940 , 5941-5960 , 5961-5980 , 5981-6000 , 6001-6020 , 6021-6040 , 6041-6060 , 6061-6080 , 6081-6100 , 6101-6120 , 6121-6140 , 6141-6160 , 6161-6180 , 6181-6200 , 6201-6220 , 6221-6240 , 6241-6260 , 6261-6280 , 6281-6300 , 6301-6320 , 6321-6340 , 6341-6360 , 6361-6380 , 6381-6400 , 6401-6420 , 6421-6440 , 6441-6460 , 6461-6480 , 6481-6500 , 6501-6520 , 6521-6540 , 6541-6560 , 6561-6580 , 6581-6600 , 6601-6620 , 6621-6640 , 6641-6660 , 6661-6680 , 6681-6700 , 6701-6720 , 6721-6740 , 6741-6760 , 6761-6780 , 6781-6800 , 6801-6820 , 6821-6840 , 6841-6860 , 6861-6880 , 6881-6900 , 6901-6920 , 6921-6940 , 6941-6960 , 6961-6980 , 6981-7000 , 7001-7020 , 7021-7040 , 7041-7060 , 7061-7080 , 7081-7100 , 7101-7120 , 7121-7140 , 7141-7160 , 7161-7180 , 7181-7200 , 7201-7220 , 7221-7240 , 7241-7260 , 7261-7280 , 7281-7300 , 7301-7320 , 7321-7340 , 7341-7360 , 7361-7380 , 7381-7400 , 7401-7420 , 7421-7440 , 7441-7460 , 7461-7480 , 7481-7500 , 7501-7520 , 7521-7540 , 7541-7560 , 7561-7580 , 7581-7600 , 7601-7620 , 7621-7640 , 7641-7660 , 7661-7680 , 7681-7700 , 7701-7720 , 7721-7740 , 7741-7760 , 7761-7780 , 7781-7800 , 7801-7820 , 7821-7840 , 7841-7860 , 7861-7880 , 7881-7900 , 7901-7920 , 7921-7940 , 7941-7960 , 7961-7980 , 7981-8000 , 8001-8020 , 8021-8040 , 8041-8060 , 8061-8080 , 8081-8100 , 8101-8120 , 8121-8140 , 8141-8160 , 8161-8180 , 8181-8200 , 8201-8220 , 8221-8240 , 8241-8260 , 8261-8280 , 8281-8300 , 8301-8320 , 8321-8340 , 8341-8360 , 8361-8380 , 8381-8400 , 8401-8420 , 8421-8440 , 8441-8460 , 8461-8480 , 8481-8500 , 8501-8520 , 8521-8540 , 8541-8560 , 8561-8580 , 8581-8600 , 8601-8620 , 8621-8640 , 8641-8660 , 8661-8680 , 8681-8700 , 8701-8720 , 8721-8740 , 8741-8760 , 8761-8780 , 8781-8800 , 8801-8820 , 8821-8840 , 8841-8860 , 8861-8880 , 8881-8900 , 8901-8920 , 8921-8940 , 8941-8960 , 8961-8980 , 8981-9000 , 9001-9020 , 9021-9040 , 9041-9060 , 9061-9080 , 9081-9100 , 9101-9120 , 9121-9140 , 9141-9160 , 9161-9180 , 9181-9200 , 9201-9220 , 9221-9240 , 9241-9260 , 9261-9280 , 9281-9300 , 9301-9320 , 9321-9340 , 9341-9360 , 9361-9380 , 9381-9400 , 9397-9416