//Rajtaütés - A kiemelés//
*Az előbb még oly békés kocsmában pillanatok alatt helyes tömegverekedés alakul ki, ahogy a félrészeg bűnözők hőzöngő tömege megpróbálja dühből elsöpörni a városőrök jobban felszerelt, de súlyos létszámhátránnyal küzdő csapatát. A levegő több-kevesebb célzás után pályára állított söröskorsókkal és bútordarabokkal telik meg és állandósul az őrjöngő üvöltés. Delgair őrmesterre husánggal rontanak ketten is, de hamar nagyot fordul a kedvük, meg a beleik is, kifelé. Az őrmester a jól sikerült vágás után kicsit hátrébb lép és a pillanatnyi nyugalmat arra használja fel, hogy jobbra nézve felmérje, állják-e a sarat a katonák.
//Ald'as//
Ald'as rutinjához, felkészültségéhez kétség sem férhet. Támadójának még annyi ideje sincs, hogy átgondolja, egyáltalán mit is akar elérni, máris bordái közé siklik az őrmester acélja. A leszúrt férfi teste egy pillanatra megfeszül, aztán lecsúszik a katona lábához és hörögve próbálja felfogni, mi is történt. Valószínűleg pillanatokon belül üvölteni fog a félelemtől és a fájdalomtól, ami az általános hangzavarhoz nem sokat tud már hozzátenni. A veterán katona lendülete nem törik meg, másik keze már tolja is támadója arcába a pajzsot. A hirtelen jelentkező ellenállásból és a nedves csattanásból tudhatja, hogy talált a csapás, a felemelt ököl irányt változtat és összetört orrot szorongató kézzé minősül vissza. A felemelt pajzson szétcsattanó korsó hangja szintén jó hír.
//Naesala//
//Csúnya nézés sikeres//
Naesala jó katonához méltó módon egy pillantással felméri a helyzetet és arra jut, egyelőre nem szükséges halálos erőt alkalmaznia az ellenfelével szemben. Hirtelen csapása váratlanul éri a félkegyelműt, akinek a kezén csattan az acél. Tirádáját félbeszakítva felüvölt és hátra ugrik, de a sörös korsót nem engedi el. Sérült kezét magához szorítva, hitetlenkedve néz fel a lányra. Nem tetszhet neki, amit a kékesszürke szemekben lát, mert ijedten hátrálni kezd. Ennek eredményeként a mögötte széktámlával a lány ellen indulni készülő ork útjába kerül, aki megbotlik benne. Amint visszanyeri az egyensúlyát, első dolga, hogy felrúgja a szerencsétlen sérültet, így az elf lány egy pillanatra ellenfél nélkül marad és elgondolkozhat, mihez kezdjen hirtelen szabadságával.
//Xebog//
//Csúnya nézés sikertelen//
Xebog nem fogja vissza magát. Ütése talál, a kalapács kegyetlenül elbánik a támadóval. A késsel rohamozó bátorság gombóc összetört bordákkal zuhan hátra, a kés messzire repül a kezéből. Ahogy próbál feltápászkodni, vért köhög föl és hörögve kapkod levegő után, sérülése valószínűleg perceken belül a sírba viszi. Mögötte emberkedő társa döbbenten nézi az eredményt, majd az óriásra mered. A düh és a bosszúvágy láthatóan elveszi az eszét, újra nekigyűrkőzik a szék felemelésének, ami ezúttal sikerül is neki. A jobb sorsra érdemes, egyébként masszív bútordarabot a feje fölött tartva ront az óriásra. Ahogy mozdul, látszik, hogy egy izmos, körülbelül 180 cm magas ember a támadó.
//Freshko//
Az elf a becsapódás pillanatában hátra szökken, így a lökés csak kicsit éri, nem adódik át a teljes energia, a támadója nem tudja feldönteni. Ráadásul megbotlik és saját összeakadt lábán átesve repül tovább, egyenesen neki Freshkonak, hiszen amaz egyenesen hátrafelé ugrott, nem kikerülve így a támadó útjából. A becsapódást így nem ússza meg, az egyensúlyát vesztett férfi a derekánál éri el és taszítja neki a falnak. A katona, bár háta, feje koppan a kövön, talpon marad, de elmozdulni nem nagyon tud, mert a lábán ott tápászkodik a rosszul sikerült rohamtól és a méteres eséstől kába martalóc. Így persze Delgair felé húzódni sincs ideje.
//Broeq//
A törpe a Freshkot becserkészni igyekvő sötételf fejét veszi célba. Zömök termete, döcögős járása ellenére úgy csap le a sunyi gyilkos jelöltre, mint az égből leszakadó villám, szerencsétlen ellenfele se köpni, se nyelni nem tud. Nem is lesz ilyesmire szüksége eztán, mert arcából, koponyájának elülső részéből éppen csak annyi marad, amiről rémtörténeteket lehet mesélni, már, ha valaki felismeri, hogy mi volt az eredetileg, mert a pöröly csapása nyomán visszamaradt zúzalék eredetét azonosítani igen nehéz feladat. A test a becsapódás lendületétől hátra repül, letarolva egy-két, szintén a katonák ellen fenekedő kocsmatölteléket. A törpe az eredménnyel elégedetten hátrapillanthat az ajtó felé. Ott láthatja, hogy a szótlan mélységi egyszerre két támadóval vív, a jelek szerint irányítás alatt tartva a helyzetet. A törpe egyébként is csak az ablakon keresztül siethetne a segítségére, mivel az ajtót, így a ki- és bejutás útját a sötételf elállja.*
A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2017.01.13 22:18:36