Külső területek - Szántóföldek
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Erdőszéli tisztás (új)
Taverna a Három Baráthoz (új)
SzántóföldekTharg birtokok (új)
Füves puszta (új)
Kikötői erdőség (új)
<< Előző oldal - Mostani oldal: 37 (721. - 740. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

740. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-29 08:58:39
 ÚJ
>Zöldszarvas Daranel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 774
OOC üzenetek: 21

Játékstílus: Vakmerő

//Felderítő osztag//
//Aoneer, Fragora//

*Daranel úgy ismeri a terepet már, mint a tenyerét, akár csukott szemmel is eltalálna a szántóföldekig majd kalácsfalvára. Mondjuk az is igaz, hogy erre nem igazán szokott jönni. Egyrészről vadászatra a környék nem igazán alkalmas, na meg minek jönne ide valaki, ha ott van egy karnyújtásnyira az erdő is. Másrészről a falusiak meghozzák a híreket, így kevésbé történnek váratlan dolgok. A falusiakra jellemző, hogy minden aprósággal rohangálnak fejvesztve a harcosokhoz. Utolsó látogatása a szilánkokkal volt itt, akiket elkísért egy öregúrhoz, akinek a birtokánál furcsaságokat láthattak... a föld alól valami pulzáló, zöld fény tört fel. Végül fogalma sincs, hogy mi lett az egészből, bizonyára a mágusok megoldották a helyzetet.*
-Na igen... a Vashegynél manapság aligha akad jobb hely a tapasztalatszerzésre. Talán csak a városi őrség az, ami képes megadni ezt neked.
*Az égi műsor természetesen neki is feltűnik, bár kétli, hogy lenne olyan, akinek nem. Nem különösebben foglalkozik az egésszel, szerinte a cél nem más, mint általánosságban a pánik keltése és az, hogy összezavarja az embereket. Aki igazi harcos az nem fog hasra esni előtte, vagy az előtt sem, aki leváltja ezt az első beszélőt.*
-Nem tudom, de ha egy mágus tart bolondok napját, akkor javasolnék neki egy béklyót és úgy három évet a zárkában.
*Aztán történik valami, de ezúttal nem az égen, hanem a távolban!*
-Csitt! *mondja, majd kirakja oldalra karját jelezvén, hogy állj és azonnal leguggol, vagy ha a terep erre megfelelő, hasra vágja magát.*
-Nézzétek! *mutat rá a távolban mászkáló alaktalan tömegre.* -Kétlem, hogy ez unaloműző lenne. Aoneer... azt hittem, a holtak egy halom csont, de ezek! Szerintem ez egy felderítő csapat lehet, vagy csak elkalandoztak errefelé.
*Elvégre is ha össze-vissza fejetlenül taktikáznak meg kiszámíthatatlanok, akkor bizony könnyen belefér, hogy véletlenül vannak itt... mondjuk erre igen csekély az esély.*
-Mi legyen? *pillant a másik kettőre. Ha észreveszik őket akkor bizony kevesebb választási lehetőségük lesz, de ha nem, akkor kitalálhatnak valami okosat.*


739. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-28 21:13:27
 ÚJ
>Fragora Risztin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 134
OOC üzenetek: 18

Játékstílus: Vakmerő

//Felderítő osztag//
//Daranel, Aoneer//

*Kár, hogy a szavak nem érnek semmit, mert ha az ember valamiben hisz azt már nagyon nehéz módosítani. Pedig nyugodtan bízhatna a kis félvérben. Sötétben amúgy is jobban lát mint a két ember társa. Éjjeli őrködésben, képes lenne helytállni, hiszen időben ki tudná szúrni, ha valami mozgolódás történne az éjleple alatt. Nem célszerű fáradtan ébredni, és ezt nem lehet sokáig csinálni. Remélhetőleg minél hamarabb megbíznak annyira Risztinben, hogy tudják nem az a fajta lány aki szavát szegné.

Daranel, ha átadja az őrséget, akkor természetes elvállalja. Addig nyugodtan alszik.

Mikor mindenki ébren van, az őrmester, már is egy kérdéssel nyit. Azért ilyen halk szavú a lány, mert érzi az ellenszenvet. De a bizalmatlanság nem oldja meg egy egyszerű kérdés.*
- Harcos íjász szeretnék lenni, s tapasztalatot akarok szerezni. A feltételek pedig kedvezőek voltak a számomra.
*Leginkább csak akkor beszél, ha muszáj. Ami az eddigiektől nagyon eltér. Ha kérdezik válaszol. Ha valamit jelenti kell jelent. Minimalizálja a felesleges beszédet. Az előítélet, megint ott vibrál a levegőben, és úgy vonnak le következtetéseket, miszerint nem ismerik egymást. Amúgy sem azért van itt, hogy kebelbarátok legyenek.

Végül ő is lóra pattan, és követi a két férfit.*
- Uram, ahogy elnézem megtaláltuk amit akartunk.
*Feleli, de nem hangosan.*
~ Úgy látszik nem is kellett sokáig várni, hogy történjen valami érdekes.~



738. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-28 19:15:35
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 237
OOC üzenetek: 85

Játékstílus: Szelíd

//Felderítő osztag//

*A társaság még napnyugta előtt elindult Amon Ruadhról, így kényelmes tempóban fésülhették át a Vashegy környékét. Éjszaka talán nem tanácsos kimenni a sötétbe, bátorságuk mégis ezt diktálta. Nem történik az éj leple alatt semmi, így biztonságban elérik a szántóföldeket.
Pirkadatkor sikerül ezt megtenniük, de végül úgy tűnik, hogy felderítő missziójuk nem marad eredménytelenül. A messzi távolban feltűnik egy alaktalanul kóválygó tömeg, ilyen távolságból nagyjából tucatnyian lehetnek.
Aoneernek egyébként rossz érzése támad, mert pontosan ehhez hasonló módon indult az a grombari csata is, ahonnan végül csúnya égési sérülésekkel távozott. Vajon a történelem ismétli önmagát?
Akárhogyan is nézzük, azóta tapasztaltabbak lettek és fel is fegyverkeztek.
Egyébként a holtak kicsiny csapata jelenleg éppen a kastély felé masíroz, talán éppen Artheniorból érkeznek.
Ezt követően jelenik meg nekik is az egész világot megrettentő Sa'argathot a felhőkben, s egy hosszú monológot kaphatnak tőle, valamint fültanúi lehetnek a halálának, s egyszersmind Sa'Tereth ébredésének. Az idő ehhez mérten borús, talán ezért virrad ilyen nehézkesen.*


737. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-28 14:10:09
 ÚJ
>Aoneer Hraefg Glimriorathan [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1087
OOC üzenetek: 37

Játékstílus: Vakmerő

//Fragora, Daranel//

-Jó, majd reggel felé add át az őrséget Fragorának.
*Mivel már késő van így nagyjából egyelő ideig maradnak ébren és vesztenek az éjszakai pihenésből. Nem ez a leghatékonyabb váltás, de nem bízik annyira a lányban, hogy ennél fontosabb, vagy a maga számára veszélyesebb posztra helyezze. Kérése szerint felébreszti a vadászt, aztán megy aludni.*
-Csak utánad. *Mondja reggeltájt a vadász válaszára. Ha a Tharg csapatok mindenhol jártak és akkor nem járt ott élőholt az nem jelenti azt, hogy most sincs ott semmi és senki. És persze nem lehet azt sem mondani, hogy az ellenség bármi módon következetes lenne. Az eddigi lépéseikben Aoneer nem látott semmi értelmet, és ez alapján akár a kikötő felé is vonulhatnak, akár vissza a romtáborba. Olyanok minta a hadvezéreik a legfontosabb döntésekben kockadobással döntenének, vagy mintha mindig már mondaná meg, hogy mit csináljanak, és ezek a folyton veszekedő urak sosem tudnának kibékülni.*
-Na és mond, mi vitt rá, hogy a Thargok mellett dolgozz? *Teszi fel a kérdést a félvérnek mikor lóra pattan. Valahogy próbálja oldani a helyzetet, hisz a másik eddig elég halk volt, de amint az látszik az őrmester sem tud valóban értelmes kérdéseket feltenni, sőt ennél csak rosszabb felütések jutottak eszébe. Ennek ellenére érdekli a dolog, hisz a vashegy sem a lenézett fajok tolerálásáról ismeretes. A holtak háborúja pedig csak kevés hozzá hasonló őrültet vonz a déli területekre.
Az ég szürke és borús. Talán ez is előjele valaminek, de ekkor még a városőr kiérve az erdőből jobban tart az esőtől mint valamiféle mágikus behatástól. Rettenetesen csalódnia kell. Az ég ugyanis hamar dörögni kezd, miközben hülyeségeket beszél, az egész zagyvaság a férfi számára rettentően szánalmas hiába jár villámokkal és égzengéssel mégis úgy tűnik mintha ez a hatalmas erő a használó számár irányíthatatlan lenne és ez a fajta szánalomérzet lengi át számára az egész élőholt sereget. Neki csak egy fegyvere van, de az mindig pontos és mindig oda vág ahová ő azt akarja, a mágia pontatlan és szerencsétlen. Nem mindig működik és akkor is inkább a szerencsén múlik mint a használója erején. Sokáig nézi az égi játékot, ingatja a fejét tátja a száját, szemöldöke összehúzódik és homloka egyre ráncosabb lesz aztán mikor végre befejeződik az égi jelenés csak ennyit tud kinyögni.*
-Ki az az életunt idióta aki ilyenkor ezzel szórakozik? *Az egész műsor még az élőholtak stratégiai színvonalához mérten is értelmetlen és kaotikus. Ha nem máguskölkök ostoba viccelődése az egész akkor hanem a valódi alvilági boszorkány szórakozott velük akkor akár hárman is levághatnák az egész mocskos bandát. Ilyen alakokat ő nem hajlandó tisztes ellenfélnek tekinteni.*


736. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-26 21:36:43
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 262
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Egy kis csetepaté//

*Zopal alaposan figyeli a lény mozgását. Vissza idézi közben a tapasztalatait a kikötői harcokról mikor látott hasonló lényeket. Repül a dobótőr ami elől a lény kitér, de már támad is és pont úgy ahogy azt Zopal számításba vett, de örült volna ha nem következik be. Viszont azt, hogy pajzzsal felfogja a lángokat meg sem próbálja. Megpróbál inkább kikerülni a láng elől és ha ez sikerült megindul a lény felé. Azokat a lángokat amik mégis elérik megpróbálja a pajzsával felfogni, de igyekszik minél kevesebbet érintkezni a tűzzel. Nem lenne túl jó ha megolvadna az acélpajzs. Közben odaszól a társának.*
-Vegyük körbe!
*Veszélyes ketté válni, de így a lény remélhetőleg csak egyikükkel fog tudni foglalkozni és a másikuk a közelébe tud kerülni.*


735. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-21 19:29:27
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 237
OOC üzenetek: 85

Játékstílus: Szelíd

//Egy kis csetepaté//

*Nagyon jó a meglátása Grakulnak azzal kapcsolatban, hogy támadást kezdeményez. Ha sikerül megölniük, vagy legalább meggyengíteniük a pokolkutyát addig, míg az élőholtak ide nem érnek, akkor jelentősen megnő a túlélési esélyük.
Közben talán új bajtársra is szert tesznek a háború végtelen eseményfolyamában, hiszen valahogy az orkok tiszteletreméltóan összetartanak, dacára az állítólagos gyenge intelligenciájuknak.
Most viszont mérget vehetnek rá, hogy a körülöttük lassan köröző förtelem és az ő céljuk nem egyezik meg. A démoni fajzatnak van ideje és ezt egészen addig nem is rest kihasználni, míg az egyik ork el nem dobja felé az egyik tőrét.
Grakul a szemét célozza, de a felé röpülő tőr elől egy jól irányzott mozdulattal elugrik.
Szinte azonnal, a lendületétől vezérelve megrogyasztja a marját egy picit és bekövetkezik az, amitől Zopal félt. Ez a dög is képes tűzgolyót köpni feléjük sajnos, méghozzá meglehetősen gyorsan, nagyjából egy méter átmérőjűt.
Kellemetlen lesz, ha ez becsapódik, mert bizony egyenesen Zopal pajzsa felé indul el a lángoló gömb, kicsit sem lassabban, mint ahogy Grakul tőre közeledett a kutyaszerű lény felé kevéssel korábban.*


734. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-19 16:17:09
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 262
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Egy kis csetepaté//

*Zopal felkészült az összecsapásra. Úgy látszik az a jószág is. Elkezd körülöttük körözni Zopal pedig igyekszik figyelemmel tartani.*
~A kikötőben tüzet tudtak köpni. Remélem ő nem.~
*A távolból közeledő élőholtak sem kerülik el Zopal figyelmét és a legfőbb veszélyt azokban látja. Ha túl sokan vannak akkor a túlerő elsöpri őket. A kutyával még csak-csak elbánnának, de ha az élőholtak közbe avatkoznak akkor bajok lehetnek.*
-Körülbelül hány hulla üldöz?
*A dobótőr megjelenésének Zopal kimondottan örül. Ha a kutya támadni akar akkor Zopal ahogy tervezte megpróbálja a pajzsával hárítani, oldalra szorítani a dög pofáját és annak a gyomra vagy nyaka felé szúrni.*


733. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-18 19:59:39
 ÚJ
>Grakul Thodak avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 54
OOC üzenetek: 24

Játékstílus: Vakmerő

//Egy kis csetepaté//

*Úgy tűnik a szellemkutyának már két ellenfél annyira nincs az ínyére, megáll és csak távolabbról kezd körözni körülöttük, akár az is lehet hogy tudatosan, hogy bevárja az erre battyogó zombikat, legalábbis Grakul fejében ez is megfordul, így hát ő nem is teketóriázik addig kellene legyőzni ezt a borjú nagyságú ebet amíg egyedül van, ha az élőholtak, nem is túl veszélyes ellenfelek magukban, a túlerő viszont hamar gonddá fokozódhat. Jobbját megemeli, úgy hogy a benne lévő dobótőr nagyjából a feje mellet helyezkedjen el, szemei rezzenéstelen követik a bestia minden mozdulatát, s a megfelelő pillanatban, egy gyors hirtelen mozdulattal útjára bocsájtja a fegyvert, mely egy oly gyakorlott fegyverdobó esetén mint Grakul elviekben gond nélkül szeli át a kb 10-12 méteres távolságot, és reményei szerint pontosan célba talál, s a kutya egyik szemében állapodik meg. De akár célt ér akár nem a tőr, már is készíti a következőt, hogy célra emelhesse, és szükség esetén azt is útnak indíthassa.
Ha a dög úgy dönt megindul feléjük igyekszik úgy helyezkedni, hogy fajtársa legyen előrébb, és ő keveredjen elsődlegesen közelharcba a bestiával, ő maga pedig ügyesen manőverezve inkább oldalba vagy hátba tudja támadni majd a kutyát.*



732. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-18 17:33:47
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 120
OOC üzenetek: 26

Játékstílus: Szelíd

//Grakul Thodak és Zopal Grognard//

*A Szellemkutya hamar utoléri az orkot, aki megáll, és társára kiált. Ezzel a szörny figyelmét is felhívja rá, így az soron kívül megtorpan. Lehet Szellemkutyának nevezni, mert kutyára hasonlít leginkább, leszámítva, hogy éjfekete színű, borjúnagyságú és warglelkületű. Amellett valami piszokságot is be tud vetni, de hogy mit, az még nem derül ki.*

*Mivel már két zsákmánya is van, és egyiket sem akarja futni hagyni, ezért 10-12 méterre körözni kezd a duó körül. A távolban, még igen messze, néhány újabb zombi kezd el közeledni. Nem sietnek, nem is tudnak, de előbb-utóbb oda fognak érni...*


731. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-13 16:42:30
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 262
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Archon, Zrakul Thodak//

*Zopal morózusan lépdel. Az elmúlt napok nem épp a legjobb morállal ajándékozták őt meg. Félni nem fél a haláltól. Csak reméli, hogy ha eljön érte akkor elég gyors lesz. Azt, hogy tisztességes temetésben legyen része azt már nem is meri remélni. Annak is örülhet ha ilyen időkben a halála után nem kel fel valami csúfság képében. Ilyen vidám gondolatait egy fajtárs zavarja meg.*
~Elég egyszerű felszerelései vannak. Ha úgy alakul biztos tudok értük jó pár aranyat kapni.~
*Viszont más probléma merül fel méghozzá egy valamilyen kutyadémon személyében. Zopal az elmúlt napokban ki lett zavarva az otthonából, ki lett rabolva és el lett zavarva mikor zsoldosnak akart állni. Erre a harcra szüksége is van. Ledobja a zsákját, a csatabárdját a földbe vágja, leakasztja a pajzsát a mellkasáról és előkapja a városőrségtől kapott kardját és várja azt a démont.*
~Ha csak mágiával lehet sebezni akkor most majd meglátjuk milyen kardot kaptam a "szolgálataimért".~


730. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-12 18:36:02
 ÚJ
>Grakul Thodak avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 54
OOC üzenetek: 24

Játékstílus: Vakmerő

//Archon, Zopal Grognard//

*Futás közben hátra hátra les az őt üldöző kutya felé, így későn veszi észre a vele szemben bandukoló fajtársát, s hogy elkerülje az egymásnak üközést hirtelen vált irányt, melynek köszönhetően majdnem orra is bukik, s végül egy fatörzsbe kapaszkodva állapodik meg. Egy pillanatig átfut az agyán hogy tovább rohan, de így biztosan csökkennek az esélyei, mi több egy másik gyanútlan orkot hagyna hátra aki úgy néz ki még nem vette észre a feléjük robogó démonfattyat. Így inkább előhúz egy dobótört és várja, hogy a kutya megfelelő távolságba érkezzen, közben egy mordulás kíséretében a fejével az érkező irányába bök, hogy fajtársának felhívja figyelmét.*
-Készülj! Veszélyesnek néz ki.
*Ha a fattyú hatótávba ér, annyi tőrt dob el amennyit tud úgy, hogy még legyen ideje kardjait is kézbe kapni mielőtt a dög rávetné magát.*


729. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-10 20:45:41
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 120
OOC üzenetek: 26

Játékstílus: Szelíd

//Grakul Thodak//

*Minden más lemaradt Grakul mögött, már csak a lángdémonkutyafattyú robog utána. Az ork szaladni kezd, és ettől túlélési esélyei mindjárt 50% fölé emelkednek, egészen pontosan hat a négyhez az esélye, hogy előbb ér a folyóhoz, mint hogy a dög utolérné. Vajon sikerül neki?*

*Amennyiben igen, akkor az ork át tud kelni az elhagyott Kalácsfalván és a Révész átmenekíti Thargföldre. Ha nem, vagy ha úgy dönt, szembeszáll a döggel, akkor harcolnia kell.*


728. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-09 10:20:44
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 262
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

*Zopal végül erre keveredett el. A gázló felől ballag eléggé éhesen és fáradtan. Nem így tervezte ezt az egészet azt meg kell hagyni. Az ő elképzelései szerint a thargok egyik kocsmájában kéne ülnie és innia amíg véget nem ér ez az egész. Erre kirabolták és mikor jelentkezni akart a seregükbe el lett zavarva. Így most páncélban, pajzzsal a mellkasán, kardal az oldalán, egyik kezében csatabárddal másikban egy zsákkal amiben a régi vértje és hosszú kardja van ballag a szántó felé abban reménykedve, hogy talán pár paraszt akik elmenekültek hagytak itt valamit amit majd eladhat Artheniorban. Ideáig süllyedt a Méregkarom törzs jog szerinti vezére. Bár volt már rosszabb helyzetben is.*


727. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-06 19:23:27
 ÚJ
>Grakul Thodak avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 54
OOC üzenetek: 24

Játékstílus: Vakmerő

//Archon//

*Délen megjelenő teremtmény nem kelt túl nagy bizalmat Grakulban vissza nem tud fordulni, mert arra az élőholtak csoportosulnak, így marad a kitérés, jobbra veszi az irányt, s a nyugatra lévő erdő felé próbál igyekezni, immár nem csak kocogva, hanem fut ahogy tud, néha hátra figyelgetve hol jár a dög ami üldözőbe vette.
Ha úgy véli képes lerázni, akkor nem áll meg, viszont ha úgy veszi észre, hogy a kutya gyorsabb és mindenféleképp utol fogja érni, akkor inkább próbál egy olyan pozíciót keresni, ami számára előnyösebb, ha harcra kerül a sor, egy kis magaslatot vagy sziklát, ha van, netán egy vastagabb kidőlt fatörzset, amin egy kis magaslati előnyre tehet szert az összecsapás kezdetén. Elsősorban dobótőreivel, próbálja a már közeledő lényt némileg megsebezni, hogy minél jobban javuljanak esélyei.*



726. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-05 13:12:33
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 120
OOC üzenetek: 26

Játékstílus: Szelíd

//Grakul Thodak//

*A stratégia az elején jó, a holtak nagyobb része lemaradozik, és északnak fordul, abba az irányba, ahonnan az ork érkezett. Néhány támolyognak csak utána, ám messze délen, a horizonton furcsa, amorf kutyaféle körvonalai tűnnek fel. Még nagyon messze van, de tekintélyes sebességgel indul meg Grakul irányába. Jó lesz igyekeznie.*


725. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-05 13:08:51
 ÚJ
>Grakul Thodak avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 54
OOC üzenetek: 24

Játékstílus: Vakmerő

//Archon//

*Hát úgy tűnik az útvonal amit választott nem is olyan szerencsés mint elsőre gondolta.
A felé közeledő alakokra nem is figyel először, egy kicsit a gondolataiba van elmélyedve, meg amikor a szeme sarkából észre is veszi őket azt hiszi csupán a földeken dolgozó embernép az.
De ösztönei nem hagyják, s csak jobban megnézi a feléje tartó teremtményeket, s milyen jól teszi, mivel ezek nem a falusiak, illetve lehet hogy azok voltak, de biza már nem élnek. Első reakciójaként fegyvereihez kap s kivonja mindkét kardját, de aztán mérlegelve a létszámfölényt, megpróbálja elkerülni őket, kocogóra fogva lépteit, s csak ha nincs más lehetősége keveredik harcba, akkor is csak inkább levágva aki az útjába vetődik, s már sietve is tovább.*


724. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-04 22:14:57
 ÚJ
>Daynah Yffer avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Megfontolt

//Második szál//
//Érkezés a kúriába//

*Az út kitaposott, látszik, sűrűn használták, mégis pár óra, de végül rendben odaérnek. Daynah bízik Negyvenes ösztöneiben, aki még nem jelzett horkantva veszélyt.
Érkezés után amennyire lehet az ajtóhoz közel áll le, leakasztja az egyik oldalon a láncot, a ló nehogy magától induljon meg, körbenéz. A ház szép, a kert is, de annyira nem kötődik hozzá, ő sosem élt itt, és vélhetőleg nem is fog.
A férfiak felfeszítik az ajtót.*
– Szerencsére nem jártak itt fosztogatók *jegyzi meg majd megy is Efamar nyomában.
Bólint, mikor a gyógyfüves kamrába érnek, és szaporán pakolni kezd, amint egy láda tele már fordul is vele, ha valami nehezebb, azt kikészíti Efamarnak.
Darel is gyorsan dolgozik, ahogy hallja vélhetően a kamrában van, az élelmet is viszik, és mindent, amit lehet.
Bekukkant az egyik szobába, majd a másikba, könyveket lát, intarziás írókészletet, annyira nem lesznek nehezek, még egy láda akad, sebtében rakja be őket, egy kis bonbonos dobozka akad a kezébe, azt is viszi, két kis tenyérnyi miniatúra, egy nő és egy baba portréja, jönnek, nem is gondolkodik rajta, hogy azok kik, sejti, tudja. Kirántja az asztalfiókokat, iratokat talál összekötve, azokat is beteszi, siet, kapkod, sajnálja magát az asztalt, de nem tud mit tenni.
Sietve viszi a ládát kifelé, benéz a konyhába még, szép porcelán teáskannát lát, hozzáillő csészéket is, nyel majd letépi az ablakról a függönyt, annak az anyagába burkolja őket hirtelen, ha megússzák az utat az jó. Be a ládákba, mindent!
Fel a szekerekre, a férfiak lekötözik.
Rózsabokrok, gyümölcsfák, Daynah észre sem veszi, hogy az arcán könnyek peregnek. Rohan, a tőrével vágja le a virágokat, amennyit csak tud, a kezét itt-ott megkarcolják a tüskék. Almákat, körtéket, szilvákat szakít, málnaágat tör, leandereket, muskátli hajtást, egy újabb láda telik meg.
Még egyszer körbenéz, nem lát már semmit, nem marad itt utánuk élőlény, nincs tyúk, nincs macska, bizonyára Efamar emberei elvitték őket.*
– Menjünk!
*A láncot visszaakasztja, és ahogy jöttek, most is a második az ő szekere. Negyvenes ellenvetés nélkül húz, jó ütemben haladnak visszafelé.*



723. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-04 22:03:07
 ÚJ
>Darel Corthyr Worf avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 468
OOC üzenetek: 100

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//
//Érkezés a kúriába//

* Hátul baktat a lován, s onnan tartja szemmel a területet. Hamar elérik a szántóföldeket, nyílt terep, messziről kiszúrni ha valami közeleg, jó esetben, bár nem elf ő, de azért igyekszik amennyire embertől telik. Csend, síri csend. Nyugtalanító, de egyelőre éppen megfelel. Hamar elérik az épületet és Efemar le is pattan a lóról nem lopják a napot, hamar megy és szó nélkül segít lerángatni a deszkákat, nem bonyolítja túl, betöri amivel éppen tudja, ha mással nem hát kardjának markolatával, vagy azzal a vállával amit épp nem láttak el. Legyen bárhogy az ajtó tárva lesz rövid időn belül.
Megkapja az utasítást s jó katonaként nem is kérdez, amit mondanak, teszi hát. Élelmiszer, zsákokban, ládákban, amit talál viszi s pakolja is a szekérre, nem sokat időzve. Szerencsére a holmik nincsenek szanaszét így nem tart túl soká a pakolászás, hordárkodás, gyorsan végeznek.
Megtudja a fiú, hogy a terület fel lesz égetve, egy lépésnek jó, normál ellenfél ellen volna is értelme, a felperzselt föld elve. De ezek nem mondhatók normálnak... Nem valószínű, hogy a birtokokért s a búzáért jöttek. De jelen esetben nem az ő dolga, csupán kóbor gondolat mely tova is száll az indulási paranccsal. Bólint. *
- Ahogy jöttünk, zárom a sort, haladjatok elöl! Ha bármi történik, ne álljatok meg, csak hajtsatok!
* Ez az ő parancsa, vagy kérése, ki minek nevezi, a racionális katonai logika diktálja, semmi több. *


722. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-04 21:51:04
 ÚJ
>Efamar 'Misscoulueryti avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 193
OOC üzenetek: 5

Játékstílus: Megfontolt

//Második szál//
//Érkezés a kúriába//

* Három szekér halad jó tempóban a kúria felé, az út itt elég jól ki van taposva, sűrűn járt erre szekér és ló is, a ház miatt. A kúria előtt meg is állnak és úgy tűnik, eddig minden rendben van. *
- Gyorsan, szedjük le a deszkákat az ajtóról.
* Feszítővassal szedik le azokat és dobálja félre. S bent mutatja az utat társainak. Meg sem áll a kamráig. *
- Innen, minden élelmiszer és fűszerek itt vannak. Darel, az összes zsákot, mindent ki a szekérre.
- Daynah gyere, a gyógynövények másik helyen vannak. Ott vannak ládák is.
* Minden fűszer, és a liszt, tartósabban elrakott húsok nem csak úgy szanaszét vannak. Zsákolva vagy dobozolva, felakasztva. A húsnak talál zsákot Darel. Egy másik szobában vannak a gyógynövények és más ilyen készítmények. Ezeknek a java is zsákban, tégelyekben, felakasztva és szárítva. Soha nem pakolt nagyon szét semmit, így ládák és a beléjük való szalma kéznél van. *
- Pakolj fürgén, én hozom a többit.
* Bemegy még vagy két szobába, csak úgy sebtében szed össze ruhaneműket, néhány vég kelmét, többfélét. Nem vacakol sokat a csomagolással és nem is akarja, hogy meglepjék. Kiviszi azt az egyik szekérre, körülnéz, és vissza a többiekhez. *
- Vigyünk ki mindent, amilyen gyorsan csak lehet.
* Sebtében hordják ki, egyik ládát a másik után, zsákokat. Segít Daynahnak és Darelnek is, amikor nehezebb zsák van soron. A deszkákkal elválasztják a törékenyebb dolgokat, lekötözik, hogy ne csúszkáljon el. Maradék vagyonát is, amit itt eldugott, ládában. *
- Már nincs miért bezárni a házat, elvben Kagan feléget majd mindent. Gyerünk vissza a majorságba.
* Felül az első szekérre és irány a majorság, ami, jó ideje már az otthona. *


721. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2016-09-01 21:26:37
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 120
OOC üzenetek: 26

Játékstílus: Szelíd

*A szántóföldeken nagy a mozgás: harcosok, katonák, dezertőrök mellett maga a nép is megmozdult: ki északra, ki nyugatra tart, de minél messzebb a Grombartól. Ezen népek egyike Grakul, az ork, aki célirányosan tart nyugat-délnyugat felé, hogy a Thargok sziklaerődjénél keressen menedéket. Nem ő az egyetlen... ám közvetlen közelében ő az egyetlen, aki élő.*

*A széles út, amit talált, a Kalácsfalvára vivő kereskedelmi út, de azt a néhány ligetet és kisebb fasort nem kell erdőnek hívni. Éppen ezért viszonylag gyorsan észreveszik őt az arra kószáló holtak, de ez kölcsönös. Délről, keletről és délnyugatról is cammog Grakul felé néhány, egyelőre lassan, az élőholtak szokottan nyugodt tempójában.*
- Vrééhjzz... *hörgi az egyik, és bizony már alig két tucat lépésre vannak. Sima holtak, fegyverként saját tört csontjaik és néhány husáng szolgál.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1961-1980 , 1981-2000 , 2001-2020 , 2021-2040 , 2041-2060 , 2061-2080 , 2081-2100 , 2101-2120 , 2121-2140 , 2141-2160 , 2161-2180 , 2181-2200 , 2201-2220 , 2221-2240 , 2241-2260 , 2261-2280 , 2281-2300 , 2301-2320 , 2321-2340 , 2341-2360 , 2361-2380 , 2381-2400 , 2401-2420 , 2421-2440 , 2441-2460 , 2461-2480 , 2481-2500 , 2501-2520 , 2521-2540 , 2541-2560 , 2561-2580 , 2581-2600 , 2601-2620 , 2621-2640 , 2641-2660 , 2661-2680 , 2681-2700 , 2701-2720 , 2721-2740 , 2741-2760 , 2761-2780 , 2781-2800 , 2801-2820 , 2821-2840 , 2841-2860 , 2861-2880 , 2881-2900 , 2901-2920 , 2921-2940 , 2941-2960 , 2961-2980 , 2981-3000 , 3001-3020 , 3021-3040 , 3041-3060 , 3061-3080 , 3081-3100 , 3101-3120 , 3121-3140 , 3141-3160 , 3161-3180 , 3181-3200 , 3201-3220 , 3221-3240 , 3241-3260 , 3261-3280 , 3281-3300 , 3301-3320 , 3321-3340 , 3341-3360 , 3361-3380 , 3381-3400 , 3401-3420 , 3421-3440 , 3441-3460 , 3461-3480 , 3481-3500 , 3501-3520 , 3521-3540 , 3541-3560 , 3561-3580 , 3581-3600 , 3601-3620 , 3621-3640 , 3641-3660 , 3661-3680