Külső területek - Szántóföldek
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Erdőszéli tisztás (új)
Taverna a Három Baráthoz (új)
SzántóföldekTharg birtokok (új)
Füves puszta (új)
Kikötői erdőség (új)
<< Előző oldal - Mostani oldal: 107 (2121. - 2140. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

2140. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-25 16:39:24
 ÚJ
>Dongnor Arsenor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 375
OOC üzenetek: 99

Játékstílus: Vakmerő

// A kandalló melege //

*Arsenor ismét kísértette a sorsot, de most vagy a szerencséje hiányzott vagy ügyes nem volt eléggé. A lény magához húzza és ismét csak a láncing menti meg a biztos haláltól. A kalandor megpróbálja ellökni magát a bestiától és nem is akar ismét a közelébe kerülni. Bátor alak ő és a kalandok nincsenek ellenére, de nem ostoba. Észreveszi ő mikor túl veszélyes a dolog. És még valami segíti a döntése meghozásában. Mégpedig, hogy már nincs egyedül. Mikor látja az orkot akkor igyekszik valahogy úgy mögé keveredni, hogy közben ha megtámadják akkor még el tudjon hajolni. Ha ez sikerült akkor a felé nyújtott fegyvert is igyekszik átvenni.*
-Vigyázz a karmaival és nincsenek csontjai!


2139. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-25 14:06:46
 ÚJ
>Ishala Hietzyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 220
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Vakmerő

// A kandalló melege //

* Hiába talál két lövése is, a fiú a következő pillanatban felordít, mint akit nyúznak. Letekintve a lábára látja, hogy bőre alatt apró valamit kezdi el felrágni magukat, alighanem a banya valamiféle átkot szórt rá. Egyetlen ötlete, hogy megszabaduljon a dögöktől, és ahogy a húsába vág, ki is fordít egy férget. Diadalmasan igyekezne a többit is kivágni magából, amikor az ork rákiabál, és egy hirtelen ütést érez a hátán. Nem esik el teljesen, a karjaival tompítja az érkezést, és furcsán tompa fejjel próbál nem gondolni a fájdalomra, és a bőre alatt lévő dolgokra. Ha képes, akkor megpróbál megint az íjához nyúlni, és újabb lövést leadni, ezúttal a lény fejét célozva. Ha képtelen, akkor csak a földön fetreng a fájdalomtól. Bárhogy is történik, az biztos, hogy folyamatosan ordít, és nem mozdul, illetve igyekszik a bokájából ömlő vérrel se foglalkozni, pedig tudja, hogy fontos lenne ellátni a sebet, de a banya jelenleg az egész csapatot veszélyezteti, míg az elvérzés csak az elfet. *


2138. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-25 11:12:12
 ÚJ
>Lastar Harg avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 48
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

// A kandalló melege //

*Lastarnak sikerül kitisztítania a fejéből a fájdalmat és ugyan még mindig érzi egy kicsit az utóhatását, azt látja, hogy csak ő szenvedett ilyen nagyon ettől a boszorkányságtól. talán a többiek jobban fel vannak készülve mentálisan, de hát mit is várjon bárki egy ostoba orktól? Aztán már éppen indulna rá a házban lévő szörnyetegre, hogy kis levegővételhez engedje a férfit, aki egyedül hadakozik azzal a rémséggel, amikor hirtelen felüvölt a banya. Ez azt jelenti, hogy a nyílvessző, amit Ishala kilőtt, talált. Aztán ahogy oda mer nézni Lastar, azt is látja, ahogy a kezében lévő szerv szétdurran és a férgek és csótányok mászni kezdenek rajta meg mindenfelé. Ő ork, neki ez nem igazán okoz gyomorgörcsöt, hiszen már evett is csótányt régebben, nem nagy dolog. Azonban nem sokkal később a nyilazó társa megőrül és elkezdi magát csépelni látható ok nélkül. Lastarnak se kell sok, ráüvölt.*
-Ájjá má le te barom! Hát a gyász vigyen el, mit csinálsz? *Azzal mivel nem mer igazán közelebb se menni, kicsit a lapátjával taszítja meg hátulról. Na nem erősen, csak, hogy kicsit kizökkentse a dologból. Aztán újra ráüvölt.*
-Nincs rajtad semmi! Lődözzed a nyilaidat vagy meghalunk! *Még dühösen morran is hozzá tehetetlenségében. Függetlenül az eredménytől, próbál Arsenor felé mozdulni, egyik kezében a lapáttal, másikban a sarlóval, hogy azt odaadhassa neki. Ha tudja, a szörnyet lapátjával igyekszik eltolni társától.*



2137. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-24 02:15:46
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Elvtárs) (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 260
OOC üzenetek: 120

Játékstílus: Szelíd

// A kandalló melege //

//Dongnor Arsenor, Lastar Harg és Ishala Hietzyl//

*Dongnor egyszer nagyot merített a szerencséjéből, de másodszorra már nem szabadott volna kísértenie a sorsot. A lény támadásai kiszámíthatóak és egyszerűek, így kerülni tud, azonban a lény karjában pusztító és általa már ismerten veszélyes erő és gyorsaság lapul, melyen fogva nehogy nem képes eldobni, maga rántódik a szörnyeteghez egy lépéssel és ahogy elcsapják a karját, még ha hátrálna is, a lény csapását ily helyzetből kerülni nem tudja, mely három fájdalmasan felvérző sávot húz a mellkasára és a fémszemek soros pattanása után megkönnyebbülnek a vállai és zörgés hangjára lesz fülelmes. Ezzel a vértezete meg is adta magát a bestiának, innentől már bármelyik csapás az életébe kerülhet.*

*Ishala számára sokkalta kellemesebb a hangulat hátul meghúzódva. Lövése belefúródik a banya gyomra fölé, mely fájdalmas üvöltést és szitkokat vált ki. A második viszont a jobb vállát lövi ki, melyből eleinte úgy tűnik, mintha kihull a tüdő, majd szerencsétlenebb sorsa lesz a tárgynak, hisz olya erősen kap oda a banya, hogy pár ujja beleszalad. Ettől a szerencsétlen szerv elvérzik és a kör végére ki is múlik. Mindenki a szobában érzi a dühöt és gyűlöletet, melyet ezen tette kiváltott. Érthetetlen szavakat fröcsög Ishala felé, szájából fehér habfelhőként hullanak a földre férgek és csótányok, melyek a kezén lefolyva visszaássák magukat a bőre alá.*

//Ishala Hietzyl//

*Ishala ekkor nyomó fájdalmat érez és végtagjai végén a bőr úgy mozog, mint a kocsonya. A csuklóján és a lábszárán kisujjnyi dudorok jelennek, meg, melyek lassan és kegyetlen kínnal elkezdik felrágni magukat a végtagjain, ízletesebb létfontosságú szervei felé. Ishalát elfogja a halálfélelem és ijedtségében azonnal eldobja fegyvereit. Reflexből megbízható csonttűjéhez nyúl, hogy kivágja a mocsadékot. Nem fog valami szarból összeeszkábált rusnyaság kifogni rajta. Az első csapással utat vágott ki a gerinctelennek, a többivel fel is szabdalta a szemétjét. Már csak három van hátra.*

//Lastar Harg és ha tud figyelni rá, akkor Arsenor Dongnor//

*Lastar múló lassú remegéssel búcsúzik a sötét praktikától, amit a nyakába varrtak, de szerencséjére nem ő lett a következő varázslat kiszemeltje. A banya undormányos trükkhöz nyúlt, melynek semmi hasznát nem látja, amíg Ishala hirtelen el nem dobja a fegyvereit és elkezdi üvöltve szabdalni a bokáját csonttűjével. Retteg és kiveri a víz, beszéde gyors, mozgása mint egy részeg marionetté. Nem kell sokat gondolkodnia azon, hogy kösse össze a pontokat, a banya úgy mereszti a tekintetét rá, hogy még bele is dől és kínkéjes hangon röhög a nyomorulton, ahogy magán bosszulja meg tettét.*

//Morwon Loree Dedion//

*Morwon jól látja, a fegyver nem sokáig bírja majd a játszadozásukat, ám ha töri, ha csak elengedi a dögnek, egyelőre a bestia szája tele lesz vele, amíg ő egy manőverrel hátralöki a lényt. Morwon örömmel tapasztalja, hogy van olyan erős, mint egy warg, legalább is, ezen wargnál egy kicsivel többre futja neki, viszont, amit erőben nem bír, azt ügyességben és gyorsaságban kompenzálja a dög, így négy lépést tudott menekülni a házhoz, mielőtt a rohamozó bestia megpróbálja rávetni magát. Ez még félút sem a házig. A lény karmaival és fogaival előremarva indul meg feléje, még ha kitérni nem is tud, a lehetőségei nem teljesen bekorlátozottak.*

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2018.12.24 02:35:54


2136. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-23 17:27:32
 ÚJ
>Morwon Loree Dedion avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 770
OOC üzenetek: 1329

Játékstílus: Vakmerő

// A kandalló melege //

* A bestia nem adja magát egy könnyen, Morwont pedig egyre inkább kezdi ez zavarni. Hiába rúgott teljes erővel, semmi haszna nem volt. *
– Ó, ha itt vóna a Ződfülű… ~ Ő bizton tudja, mit kell kezdeni ezekkel, hisz' neki is van egy ilyenje. ~ * Ha nem is pontosan ilyenje van Taitosnak, valahonnan mégiscsak szerzett egy wargot.
~ Felőlem varázsolhatna amit csak akar, csak hagyjon mán békében ez a dög! ~ Neki viszont bizonyára sokkal fontosabb dolgai vannak, úgyhogy kár is arra várni, hogy megérkezzen és megnyugtassa a vadállatot.
Mivel a rúgás sem vált be, ezért kezdi azt hinni, hogy Lastarnak volt igaza, mikor elfutott.
~ De mégis honnét tudta, hogy ilyen erős lesz?! ~ Mindenesetre elkezd gondolkodni a menekülésen. Illetve a gondolkodás egy kicsit erős kifejezés. Fogalmazzunk úgy, hogy elkezd cselekedni, hogy elmenekülhessen.
Ha a fegyver eltörik, alighanem két szép nagy kezére kell bízni a továbbiakat. Leejti a törött fadarabokat és minden izmát megfeszítve megragadja az ocsmányságot és megpróbálja hátralökni. Nem az a lényeg, hogy másvilágra küldje (mivel olybá tűnik, hogy ez nem is lehetséges), hanem csak, hogy egérutat nyerjen addig amíg berohan a házba és szól a többieknek, hogy baj van. Aztán majd együtt legyőzik a gonosz lényt és iszik egy üveggel a házigazda boraiból. *


2135. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-21 15:58:11
 ÚJ
>Dongnor Arsenor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 375
OOC üzenetek: 99

Játékstílus: Vakmerő

// A kandalló melege //

*Bár az valódi kalandozó dolog, de Arsenor-nak még sose volt része kocsmai verekedésekben. Széket is eddig csak ülésre használt. Fegyverként még soha, de ugye mindent el kell kezdeni valamikor. Leginkább arra tudja használni az eszközt, hogy feltartsa, azt a szörnyeteget. Ha a többi alak akik állításuk szerint szintén a munka miatt jöttek ide felbukkannának annak Arsenor nagyon tudna örülni. Főleg mivel a szék egyre inkább kezd fogyatkozni a kezében. Már csak egy háttámla van a kezében mikor az ajtó kitárul és egy valódi gyerekevő boszorkány jelenik meg benne. Elenor, aki már nem tűnik olyan kedvesnek mint elsőre. El is szörnyed Arsenor mikor meglátja. Főleg azokat amik a kezében vannak. Már a varázslat kezdetén érzi, hogy baj van, de aztán ez az egész csak rosszabb lesz. Ha Arsenor nem élt volna már át pár durva dolgot, talán beleértve a rémálmait is akkor most tuti vége lenne ugyanis mintha az ő fejét is leharapta volna a nő nem csak a patkányét. Összeszorítja a fogát és megpróbál a karmolászó lány következő támadása elől nem ellenállni hanem oldalra lépni. Ha sikerülne meglepni akkor egy veszélyes manővert próbálna ki. Mégpedig, hogy megragadja a lány karját és hozzá hajítja az anyjához. Ha ez sikerülne akkor megindulna az ajtó felé természetesen egy pillanatra se hátat fordítva a nem túl kedves családnak.*


2134. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-21 15:26:44
 ÚJ
>Ishala Hietzyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 220
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Vakmerő

// A kandalló melege //

* Hiába sikerül a terve, azért vannak bukkanók. Ilyen bukkanó az is, hogy a lény végigkarmolja nem is egyszer, de kétszer a mellkasát. Az egyik alkalommal még a bőrt is eléri. A másik alkalommal még a csontot is. Ishala jobbnak látja, ha kicsit távolabb húzódik, miközben a lény haragosan kapálódzik, de ezúttal már nem éri el. Nem tetszik neki a sérülés, veszettül fáj a mellkasa, és abban sem biztos, hogy a karmokról nem került valami fertőzés, vagy méreg a testébe. Örülne neki, ha lenne kéznél valami erősebb alkohol, amivel kifertőtleníti a sebet, de nem sok ideje van ilyesmin gondolkodni, mert megjelenik a ház "asszonya", aki félelmetesebb, mint eddig minden, amit láttak. Szerencsére a fiúnak sikerül egy fal mögé húzódnia, de nem nagyon tudja, hogy újra rá merjen-e pillantani a nőre, vagy hagyja inkább a fenébe. És a mellkasa, az is fáj, de nagyon. Könnyek szöknek a szemébe, amik elhomályosítják a tekintetét, és ezen a fátyolon keresztül próbál újra odahúzódni, hogy láthassa a veszélyt. Nem tud túl jól célozni, és nem is lát túlságosan, de meg kell próbálnia segíteni a többieknek. A fiú bele se gondol, hogy ez milyen veszélyes, ahogy felaljazza az íját, és a nő irányába igyekszik tartani a nyilat. Nem akarja cifrázni ebben a helyzetben a lövést, egyszerűen csak el akarja találni. Ha sikerül, amiről jobb híján csak hang alapján bizonyosodhat csak meg, akkor erejét megfeszítve igyekszik minden gyorsaságát, és tudását bevetve rázúdítani a legtöbb nyilat. Ha már az első lövés sem talál, akkor nem próbálkozik tovább, inkább ismét fedezékbe húzódik, amíg megpróbálja kitalálni, hogy hogyan tovább. Az egész közben Lyz jut eszébe, és a többiek, akiket ott hagyott. Ha ilyen veszély leselkedik a környéken, nem olyan messze attól ahol ők is vannak, akkor figyelmeztetnie kell őket. Sőt, Lyzt meg kell védenie, Umon mondta... Igen, fel kell keresse őket ha ennek vége. Szükségük lehet még rá, de Ishalának mindenképp szüksége van rájuk. *

A hozzászólás írója (Ishala Hietzyl) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2018.12.21 15:34:15


2133. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-21 15:10:06
 ÚJ
>Lastar Harg avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 48
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

// A kandalló melege //

*A szörnyeteg kemény munkájuknak és jó összjátékuknak hála hamar kimúlik, és csak Ishala szerez némi sebesülést, bár az sem a halálos kategória. Már éppen örömittasan verné szét a koponyát valami útjába akadó bottal, hogy ne a drága lapátot tegye tönkre, amikor megjelenik valami borzalmasan ocsmány rusnyaság. Lastar először tágra nyílt szemekkel mered rá, aztán elbődül.*
-Jobban kéne nevelni őket és nem döglenek meg! Kutya fattya! *Már éppen emelné fel a lapátját, hogy hozzávágja a boszorkányhoz, amikor valami történik. Először csak valami nyomást érez a gyomrában, ami még nem igazi fájdalom. Aztán egy reccsenés hangja önti el az agyát és a kínok kínja fut végig az egész testén. Úgy puffan el a földön, mint egy zsák olcsó krumpli, de a lapátot még azóta is bőszen szorongatja fektében is. nagyon reméli, hogy két társa közül az egyik tenni fog valamit, hogy ő ne hagyja itt az agyarát.*


A hozzászólást Anomália (Moderátor) módosította, ekkor: 2018.12.21 18:11:52, a következő indokkal:
A játékos kérésére javítva.



2132. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-21 04:11:53
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Elvtárs) (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 260
OOC üzenetek: 120

Játékstílus: Szelíd

// A kandalló melege //

//Dongnor Arsenor//

*A székek valóban valódiak, meg is érzi, ahogy rája markol, viszont az előtte álló veszély is. A dög dühöng és még ha fegyvernek megkérdőjelezhető a haszna, egy ideig bizonyosan fel tudja vele tartani a dögöt, amíg darabokra szedi pajzsát. Minden ütés hátrálásra készteti, látja és hallja, ahogy a fékevesztett csapkodása a szörnyetegnek megreccsenti az ülőeszközt és lábakat szaggat le, valamint csíkokat húz az aljába. A kör végére nem is marad több a kezében, mint egy támla. Az asztalba egy isteneset rúg, de túlbecsüli erejét, így az asztalt bár sikerül megmozgatnia, csak kedélyesen a banya mellé csúszik, cserébe rohadtul fáj neki. Ráadásul ez a kisebb gondja.*

//Lastar Harg és Ishala Hietzyl//

*Bár Lastar könnyen képes tartani a távolságot a lapátjával, Ishalának nincs ekkora szerencséje a csonttal. De először a sikere érdemel szót. a tűje szúr és vág, mint egy keselyű karma, még is könnyed, így egy kisebb habozás után kalapálás nélkül is tud egyet rántani, ezzel egy hatalmas sebet rántva a szörnyetegre, a belseje pedig ütemesen kezd előfolyni. A közeli vesztére teljesen megveszik haragjában a lény és a legközelebbi, azaz a szerencsétlen Ishala felé nyomorodik maradék erejével és az újonnan lecsapott másik lába nélkül. Az első csapása volt a legveszélyesebb, az egyszerű bőrlamellákat vérgőzös támadása le és átszaggatja, karmaival a mellcsontját horzsolva az elfnek. A saját érdekében ösztönösen távozóra fogja. A második támadás mintha még vérengzőbb lenne, a lamella szegecselései mint gombok pattannak el, szerencséjére ez már csak fájdalmas csíkokban szaggatja fel bőrét, de mélyebbre nem jut. Utolsó csapása elsuhan az elf előtt, majd a saját mocskában vonagló dög elterül a földön. Egyes részei még mozognak, a feje dühödten vergődik, a karjai össze-vissza csapkodnak a földön, de már kevés veszélyt jelenthet számára.*

//Dongnor Arsenor, Lastar Harg és Ishala Hietzyl////

*Hangos nyikordulásra lesznek fülelmesek a házból, melyet az asztal elrúgása okozott.*
-Mit csináltok a gyermekeimmel!? *Figyelme Lastarékra és a művükre vetül.*
-Ezért megfizettek!
*Hördül fel érdes, nőiesség egy már csak torz utánzatának hallatszó hangon. Hallhattak kísértetmeséket a banyákról, mocsokszürke, hulladozott hajú rémségekről, melyek rossz gyerekeket esznek és rusnyák, mint a penészesen rohadt alma, de sose gondolták, hogy látnak is egyet. Mocsárzöld rücskös, tikkadt bőre van, mint a békáknak, szeme teljesen fekete, írisze sincs, felsőtestét csak a száraz gallyakként aláhulló maradék haja takarja. jobb kezében egy fekete varratokkal összetartott, dobogó, emberi fél tüdő van, a másikban pedig egy még hasonlatosan élő patkányt látnak, melyet maga fölé tart, miközben egy, a számukra érthetetlen, sötét litániát fröcsög. A karján lefele gombócnyi sötétzöld hólyagok türemkednek elő. Nem értik a szavait, de ahogy szorítja a szerencsétlen állatot, mintha a gyomrukban éreznék félelmét és az ujjak nyomását. Ishala azon kényszerhelyzetbe kerül, hogy a nyilvánvaló veszély ellenére miatt, melyet a dög okoz neki, távolodnia kell, de érzi, hogy ha ez nincs, magától képtelen lett volna levenni a tekintetét. Így sem tette, csupán a mozgása miatt egy fal került közéjük, mely őt megvédi a mágia további hatásától.*

//Dongnor Arsenor, Lastar Harg//
//A hozzászólás 16+ jeleneteket tartalmaz!//

*A rituálé elszorítja szívüket, mintha előre látnák, hogy mi következik. A banya úgy harapja át a patkány koponyáját, mintha csak perecet ennek és fogainak mintha egyenesen agyukba hatolna és széttrancsírozná. Ahogy a kis lény agya pukkan, mintha a sajátjuk is felrobbanna, mintha minden csontjukat egyszerre porrá zúzták volna. Látásuk egy pillanatra elhomályosul. Lastart elborítja a fájdalom és a külvilág megszűnik a számára, a hangok hirtelen elnémulnak, érzi, ahogy elhagyja ereje, de eszméletét nem veszti. Hét-nyolc szívdobbanásnyi időbe is kerül, mire feldolgozza, ami vele történt, bár az ő állapotában az lehetett vagy egy tucatnyi is. A fejet ezután le is tépi és fogyasztja. Tekintete a magatehetetlen orkra feszül, csámcsogva röhög és fröcsköli a szerencsétlen állat nyakából kilüktető vért.*

//Morwon Loree Dedion//

*Ahogy Morwon emeli a villát, érzi ahogy az eszköz meghajlik a kezében és pár pillanata el is emelte a lényt a földről, mely nyomán idegesen kezdett el kaparózni lefele. Ha ennél tovább tervezi fenntartani, a szerszám roppanva adja meg magát. A rúgásért persze az ilyesmiről le kellett mondjon és egy hatalmasat küld a lény gyomrába. A cipője majdhogynem a száráig beleáll a nyomorultba, de még egy üvöltést se hall, sőt az egyetlen, amit elért, hogy kicsit megimbolygatta a saját egyensúlyát. Egyelőre patthelyzetben vannak, de nem úgy tűnik, mintha a warg fáradna ettől. Vagy csak edzettebb, mint Morwon és tovább bírja. Az biztos, hogy ezt nem játszhatják a végtelenségig.*


2131. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-21 02:30:55
 ÚJ
>Noximya, a Feltaláló avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 18
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

*Noximya fejébe húzza a védőmaszkot. Ló és lovasa száguldó fergetegként nyargal ki Thargiából. Kikönnyíti az ülését, teljesen a kengyelekbe terheli a súlyát, előredőlve a térdeire nehezedik, mire Kiméra azonnal galoppba vált. Párás fújtatás, dübörgő patadobogás. Beérnek a fák közé, közelednek a kereszteződéshez. A sötételf lány agya már a várható problémákon, és azok megoldásán kattog. Szeret több lépésben előre tervezni, de most nincs tisztában a városi állapotokkal, amikor nagynénjével elhagyták a várost, még mások voltak a körülmények. Annyi előnye van, hogy ismeri a várost, ellentétben Thargiával, de ettől függetlenül helyzetfelmérést kell végeznie, hogy megfelelő intézkedéseket javasoljon. Persze, az első lépés, hogy beszéljen egy városi előjáróval, hogy felajánlja gyógyítói szolgálatait, és informálódjon a jelenleg uralkodó körülményekről.*
~ Bürokrácia, hivatali formaságok, diplomácia, tintanyalók, paragrafusok, előírások… hát, nem lesz sétagalopp… mert ezek mindegyike csak nehezíteni fogja a gyógyítást. ~

A hozzászólás írója (Noximya, a Feltaláló) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2018.12.21 02:32:39


2130. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-20 16:34:56
 ÚJ
>Morwon Loree Dedion avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 770
OOC üzenetek: 1329

Játékstílus: Vakmerő

// A kandalló melege //

* Nem küzdött még ugyan warggal, de az a sejtése, hogy ezzel valami igazán nem stimmel. Nemcsak rusnya, de még szurok is ömlik a szájából. Ha pedig ez nem lett volna eddig elegendő, hát itt a következő szépséghibája: nem döglik meg. Igaz, ami igaz, ha nem talált el létfontosságú szervet, akkor még joggal áll ellen a bestia. Azonban nem lenne baj, ha legalább egy kicsit megrendítené a rajta okozott néhány szúrás. De nem. Vagy nem eléggé.
Mit van mit tenni, küzdeni tovább.
~ Höh, ha mán így akarod a villát… ~ Eszébe jut valami egészen mókásnak ható. Hogy kivitelezhető-e és, ha igen, megéri-e, az sok mindenen múlik. Első lépésként megpróbálja felemelni a vasvillát – ha a fenevad továbbra is ragaszkodik hozzá, akkor megfeszíti lábát és egy hatalmasat rúg az állat hasa tájékára. Ha sikerül, néhány lépést hátrál, majd megint előre szegezi a fegyvert (már, ha az még egyben van – ha nincs, jöhet a pusztakezes harc).
Ha viszont amaz idő előtt elengedi a szerszámot, jobb híján suhint vele kettőt-hármat oldalirányban, hátha sikerül hátrébb kergetni. Ez esetben hátrálni kezd, közben megint csak előre szegezi a fegyvert. Nem mintha megijedt volna, de úgy véli, jobb lenne szólni a többieknek is. *


2129. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-20 13:32:32
 ÚJ
>Umon Palasan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 659
OOC üzenetek: 249

Játékstílus: Vakmerő

//A magányosok útja//

*Élvezi a napfényt, előző éjjel jócskán belenyúlt az éjszakába. Még így kialvatlanul is érdeklődve nézelődik, jóllehet, ahogy korábban most sem különösen köti le a hóval borított szántó. Méla mozdulattal arcát simítja végig, hol nem érez mozgást, olybá tűnik stigmái lassan a homályba vésznek. Egy határozott mozdulattal csuhája alá tekint, hogy mellkasát vegye szemügyre, de ott nem lát különösebb változást, talán inkább, mintha formát öltöttek volna, s megfagytak a hidegben.*
- Tökéletes. *Sziszegi, mert valóban elégedett a látvánnyal. Umon a háta közepére sem kívánja az érzelmei után kíváncsiskodók tekintetét, így megfelelően tudja azokat palástolni, végre legyőzte átkát, kérdés, hogy milyen áron. Magában tervezgetésbe fog, sok mindent kell majd vásárolnia, faanyagot, deszkákat, szeget, s mindent, mi az új ivó megépítéséhez szükséges. Előtte fejlődnie is kell, minden téren. Hogy mennyire hagyja, hogy átjárja a sötétség, majd még eldönti, egyelőre csak élvezi a kezében formálódó hatalmat. Az edzéseket sem szeretné abbahagyni, így nem fog ártani egy kis gyakorlótér sem. Lassan meg kell keresni a többieket is, majd utána beiktat egy két változtatást kinézetén is. A jelenleg külső már nem ínyére való, sokkal inkább szeretne valami mutatósabbat, valami kihívóbbat. A régi Umon a köd homályába vész.*


2128. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-17 20:01:15
 ÚJ
>Noximya, a Feltaláló avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 18
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

*Galoppban haladnak a szántóföldek között. A tarlóhántások édes illattal lengik be a tájat. A port nem verik fel a nyirkos, hófödte talajon, így nem zavarja semmi a látási viszonyokat. Kiméra nyaka már csillogni kezd a verítéktől, de még mindig úgy vágtat végig az úton, mint aki több hatos istállóba zártságból szabadult ki.
A nyargaló furcsa trió meglehetősen különös látvány lehet. Egy tündöklő fekete ló, lovasa gyógyítói védőruházatban, a vállán, a nyakába kapaszkodva, egy kis majommal. Azonban, nem találkoznak össze sem dolgos parasztokkal, se valahová igyekvő utazókkal. Az előbbi teljesen érthető is, hiszen ebben az évszakban nem sok munka akad a földeken. Csak a ló ritmikus patadobogásának és fújtatásának egybehangzó elegye zengi be a vidéket.*

A hozzászólás írója (Noximya, a Feltaláló) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2018.12.17 20:02:33


2127. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-17 15:45:00
 ÚJ
>Syv Co'rax avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 58
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

// A halott Lea parancsa //

*A menetszél most kellemesen simogatja arcát, ahogyan egyenletes de feszes tempóban haladnak a Vashegy felé. A többiek lassan szóvá teszik a pihenő lehetőségét, Waldran azonban határozott utasítást ad, hogy az első és egyetlen megálló majd csak a tharg földeken esedékes. Lepillantva végig simít lova sörényén, a jószág is fárad de már nincs messze a köztes megálló. Az elf mélyet szippant majd hosszan fújja ki a levegőt folytatva útját a csoport mögött.*


2126. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-17 14:04:41
 ÚJ
>Dongnor Arsenor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 375
OOC üzenetek: 99

Játékstílus: Vakmerő

// A kandalló melege //

*Arsenor sikeresen eltaszítja magától a bestiát bele a lángokba. Úgy tűnik mégsem olyan erős csak el kell kerülni a karmait. Viszont a helyzet továbbra se túl kellemes. Főleg mivel a lény átrepül a lángokon, de nem ég meg. Az is csak illúzió. A pokolba. Elméletileg a székeknek valódinak kell lenniük mert az egyikre Arsenor rá is tudott ülni. Így mivel van egy lélegzetvételnyi ideje megpróbál fegyvernek szerezni egy széket. És ha van rá ideje a beérkező anyukát megküldi egy asztallal. Nem szokott amúgy így bánni a nőkkel, de ezek nem emberek szóval nincs bűntudata.*


2125. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-16 20:59:01
 ÚJ
>Wymnter Sayqueves avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 147
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Indulós//

* Felcsillan szeme a válaszra és megsarkantyúzza lovát, hogy Dram után iramodjon, neki semmi hasonló dolog a veszélyről nem ötlik eszébe, kit érdekel, hiszen ez játék. A férfi pedig nem túl gyarkan bohóckodik és játszik, ezért is akar megfogni a lány minden alkalmat arra, ha mégis ilyen jókedvű fivére, s most sem hagyja veszni a dolgot, amint beér a tábla közepére leugrik lováról és belerohan Dram karjaiba, elvégre el kellett kapnia őt, tehát mindenképp kötelező ez a letámadás szerű viselkedés.
A kalászgyűjtögetés épp olyan eredményes mint a lóhere keresgélés meg persze testileg is olyan jólesően fárasztó, ám minden perce megéri.*


2124. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-16 20:50:55
 ÚJ
>Drameiloten Sayqueves avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 248
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Vakmerő

//Indulós//

* Úgy tűnik, hogy mindkettejüknek jó a kedve, és amikor összetalálkozik a tekintetük, akkor húga rá is kérdez arra, ami Dramban is ott motoszkált. Elgondolkodik kicsit, ahogy a búzakalászokat kémleli, aztán bólint. *
- Ha elkapsz! * Teszi hozzá, és lovával beleveti magát a szántásba, nem gondolva arra, hogy ez milyen veszélyes. Szegény állatnak könnyen kitörhet a lába, és akkor bizony át kell üljön testvéréjének a paripájára, amit jobban belegondolva nem is bánna annyira. Viszont ilyenről szó sincs, beérnek a búzatenger közepére, ahol megállítja a lovát, és lecsusszan a nyeregből, hogy ismét eltűnjenek a kíváncsi szemek elől. Ki tudja, ha a tisztáson négylevelű lóherét gyűjtöttek, akkor itt lehet, hogy a tökéletes kalászt akarják megtalálni. Az biztos, hogy egy ideig nem bukkannak elő. *


2123. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-16 20:44:15
 ÚJ
>Wymnter Sayqueves avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 147
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Indulós//

* Fülig élő vigyorral ül a lóra, legszívesebben kuncorászna meg dudorszána, mint azok a cselédek otthon, ha egy inaslegény elcsavarta a fejüket, mert igen, Wym megfigyelte, hogy azok máshogy vihorásznak, mint a fruskák, akik találtak egy érmét a földön vagy hamarabb letudhatták a munkát.
Amikor bátya hátranéz ő is követi a példáját, elvégre sokáig éltek itt, viszont egyvalami nem fog változni, együtt maradnak. Ezért sem gyászolja igazán a dolgot Wymnter, lesz, ahogy lesz, míg Dramot látja, nem lesz gond. *
- Menjünk! - * biccent és elindítja lovát csizmája sarkával.
A szántóföldre érve körbenéz, ugyanazt amit fivére is végigmustrál, ám semmi hasonló gondolata nincs, amíg nem találkozik tekintetük. Ám azokból a tudálékos színű szemekből máris kiolvasta a férfi gondolatait és ajkába harap. *
- Szeretnél egy kis... pihenőt?


2122. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-16 15:52:25
 ÚJ
>Lastar Harg avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 48
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

// A kandalló melege //

*Miután a lénynek úgy tűnik, hogy nem igazán van tartása. Mintha egy megrohadt nyúltetem lenne, úgy esik szét mikor a bőre szétszakad a lábán. Ezt egy kisebb sikernek is elkönyvelhetik, de a dolognak még nincs vége. Közel sincs vége, úgyhogy már támad is a másik lába felé, mielőtt egyáltalán társa meg tudna szólalni.*
-Tudom magamtól is! *Közben a hosszúfülű átvált az íjról a lény darabkáira. Lastar célja, hogy levághassa a másik lábat is. igyekszik úgy helyezkedni, hogy ne legyen túl közel a szörnyhöz, tehát ha van rá elég ideje, akkor a másik irányból támad. Nagyon reméli, hogy újabb meglepetésekre már nem kell számítaniuk, és minél előbb vége ennek a rémségnek. Ha esetleg még egy másik csapásra is van ideje, akkor a bordák alatti részt próbálja felhasítani. Azt megtanulta már, hogy a csontok acélkeménységűek. Nem szeretné a jó szolgálatot tett lapátját kicsorbítani.*



2121. hozzászólás ezen a helyszínen: Szántóföldek
Üzenet elküldve: 2018-12-16 15:51:55
 ÚJ
>Drameiloten Sayqueves avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 248
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Vakmerő

//Indulós//

* A lovak takarásában töltött kellemesen kihasznált idő végén egy kisimultabb, és sugárzó arcú Dram segíti fel testvérét a földről, és a lovára. Maga is hamar a nyeregben találja magát, mármint a lován, és igazi nemeshez méltó módon, magas lóról tekint a városra. *
- Menjünk, húgom. Synmira messze van. * Sóhajt, és elindul előre, amennyiben a lánynak sincs ellene kifogása. Nem siet, és elég kellemes tempóban érkeznek meg a szántóföldekre, ahol több farm is magányosan áll, kéményükből nem száll füst, és maga a szántás is elhagyatottan leng a szélben. Sokkal alkalmasabb terep lett volna arra, amit korábban folytattak, azonban Dram most nem állna meg magától, hogy éljen a természet adta lehetőségekkel. Persze azért testvérére pillant, hogy ő mit gondol a tájról, de ha nem történik semmi, akkor mosolyogva, és némán vezeti tovább az állatot Synmira felé. Fiatalok, de nem kell minden percet kihasználni. *


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1961-1980 , 1981-2000 , 2001-2020 , 2021-2040 , 2041-2060 , 2061-2080 , 2081-2100 , 2101-2120 , 2121-2140 , 2141-2160 , 2161-2180 , 2181-2200 , 2201-2220 , 2221-2240 , 2241-2260 , 2261-2280 , 2281-2300 , 2301-2320 , 2321-2340 , 2341-2360 , 2361-2380 , 2381-2400 , 2401-2420 , 2421-2440 , 2441-2460 , 2461-2480 , 2481-2500 , 2501-2520 , 2521-2540 , 2541-2560 , 2561-2580 , 2581-2600 , 2601-2620 , 2621-2640 , 2641-2660 , 2661-2680 , 2681-2700 , 2701-2720 , 2721-2740 , 2741-2760 , 2761-2780 , 2781-2800 , 2801-2820 , 2821-2840 , 2841-2860 , 2861-2880 , 2881-2900 , 2901-2920 , 2921-2940 , 2941-2960 , 2961-2980 , 2981-3000 , 3001-3020 , 3021-3040 , 3041-3060 , 3061-3080 , 3081-3100 , 3101-3120 , 3121-3140 , 3141-3160 , 3161-3180 , 3181-3200 , 3201-3220 , 3221-3240 , 3241-3260 , 3261-3280 , 3281-3300 , 3301-3320 , 3321-3340 , 3341-3360 , 3361-3380 , 3381-3400 , 3401-3420 , 3421-3440 , 3441-3460 , 3461-3480 , 3481-3500 , 3501-3520 , 3521-3540 , 3541-3560 , 3561-3580 , 3581-3600 , 3601-3620 , 3621-3640 , 3641-3660 , 3661-3680 , 3669-3688