Kikötő - Tenger és szigetek
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
<< Előző oldal - Mostani oldal: 58 (1141. - 1160. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

1160. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-18 22:47:40
 ÚJ
>Undasassya Udra avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 58
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//Két ütem között//
//2. Csapat//
//A hozzászólás +16 elemeket tartalmaz//

*Udra pipával a kezében áll félig meredten a szfinx előtt. Nem tudja mit szóljon a történéshez. Szó szerint szóhoz sem jut.
A kérdések sem segítenek oldani hangulatát. Érzi, hogy sehogy sem lesz jó, ha rosszul válaszolnak. Ugyanakkor az is gyanús, hogy nincs jó válasz ezekre a kitekert rejtvényekre. A két társa már okoskodni kezd, dobják fel az ötleteiket. Legalább nem állnak kukán, mint ahogy szerény személye.*
- Mi ä szäbály? *Fordul feléjük.* Äz, högy küssoljünk, äz högy nincs szäbály, äz högy a tëtves kälóz mindën szétcsëszett emlékünkët kitëkervë, mëgrágva és felöklendëzve zúdítjä visszä egyënesën a képünkbë?
*Kérdezi ingerülten. Akcentusa hajszálnyival megenyhíti szavait.
A képes kérdés taglalása előtt szív egy mélyet, majd ismét a páros felé fordul.*
- A tündér mönd välamit.
*Érzi, hogy ez így túl egyszerű. Szíve szerint csak ráturházna a falra, hogy ragadjon oda az a kép.*
- Hä ëlevë ött a szög? *Dobja fel ezt az ötletet is. Sandán a cicára tekint és nagyon szeretne a szőrébe bújni.*


1159. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-17 12:35:52
 ÚJ
>Antriszy Khaja avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 53
OOC üzenetek: 5

Játékstílus: Vakmerő

//Két ütem között//
//2. Csapat//

*A legszörnyűbb harminc másodpercét élhette át a kis fehérség, szó szerint a mancsai alá gyűri a szfinx. Alig kap levegőt, így csak kapálózni tud. Nem volt szerencséje a vörös hajúnak a kezeit megfogni, de ez legyen a legkisebb gond.

Amint elregéli a hatalmas mitikus lény a mondandóját, szerencsére már ismét, szabadon lélegezhet Khaja is, az elején, még köhécsel egy sort majd összeszedi magát. Viszont van nagyobb próbléma is a légszomj után, hogy teljesen megvan lőve, mert egy kukkot sem ért az egészből, mivel elég tág fogalom az "itt" ezért az első kérdésre képtelen válaszol.*

~ Végül is azt nem mondta, hogy nem kérdezhetünk vissza. Vajon lehet nála puhatolózni?~
*Azonban amint leporolta magát a kis tündér, először a két társához megy, és nem a lényhez, mert valami beugrik neki.*
~ Vajon tényleg az lesz a büntetésünk, hogyha rosszul válaszolunk akkor megesz minket, tényleg ugyanúgy kell elképzelni őt is?~

*Még belegondolni is rossz, ellenben muszáj cselekedni még akkor is ha csak vaktában tudnak lövöldözni aminek nincs sok értelme, ám ahogy mondani szokás a vaktyúk is talál szemet.

No, de akkor a társai, nem hagyja a figyelmen kívül az óriási lényt, aki majdnem kilapította, azonban, addig nem mer elé állni ismét, míg nem tud felelni a feltett kérdésre.*
- De, hisz egy Szfinx nem egy kitalált lény? Ami "valakinek" a fejéből pattant ki? Vagyis egy álom szabályai játszanak itt? A másik, hogy nem igen merek elé lépni, mert lehet megint lecsap, vagy-
*Erről ne is beszéljünk.*
- Vagy esetleg arra kell válaszolni, hogy mi a játékszabály? Kérdést kapunk amire feltétlenül válaszolni kell különben büntetést kapunk?
*Utána jöhet a következő rejtvény.*
- A másik kérdés meg eléggé furcsa, miért ne tudnám feltenni a falra a képet ha mindent elvesz tőlem? Én is oda tudom rakni, bármilyen felületre, ha odanyomom a kezemet, és azt sem mondta meddig kell ott maradnia.


A hozzászólás írója (Antriszy Khaja) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2017.02.17 13:14:33


1158. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-17 11:12:07
 ÚJ
>Lenaney Cahtelor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 65
OOC üzenetek: 7

Játékstílus: Vakmerő

//Két ütem között//
//2. Csapat//

*Eddig alaptalannak bizonyult az óvatoskodásuk, egyik helyiségben sem várta őket gonosz, sötét erő vagy megmagyarázhatatlan jelenségek. Persze, ha a szfinxet nem számítjuk, amit azért nehéz lenne kimagyarázni. Végül Udra is követi őket, és mikor már mind benn vannak, a hölgy nyájasan köszönti őket. Lena már előre fél a következőkről. Sosem találkozott még ehhez hasonló mitikus lénnyel, de olvasott róluk, hallotta a mondákat, miszerint nagyon intelligensek és ravaszak, a legtöbbször kérdésekkel és fejtörőkkel bombázzák az ártatlan vándorokat. Nem is csalódik, ez a példány is pont ezt teszi velük.*
-Ez nekem magas... *Dörmögi a kérdések hallatán. Ahhoz képest, hogy sosem járt iskolába, kifejezetten értelmes, ám a rejtvények kifognak rajta. Ha a másik kettőnek sincs hirtelen használható ötlete, kénytelenek lesznek összedugni a buksijaikat, hogy kitaláljanak valamit.*
-Szerintem... *Kezdi a fejtegetést.* Ha rájövünk, mi az elsőre a válasz, akkor a második már könnyen meglesz. Hiszen ha tudjuk, milyen szabályok vannak itt, a szobában, tudni fogjuk, hogyan viselkedne egy kép a falon. *Eddig szerinte triviális, már csak rá kéne jönni, milyen törvények uralkodnak a teremben.*
-Tapasztaltatok valami furcsát? Valami törvényszerűt? *Végül is ők voltak, főleg a tündér, akik alaposan megvizsgáltak minden apróságot még kinn a folyosót, hátha találtak valami használhatót.*


1157. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-16 15:44:29
 ÚJ
>Grubek Norragimhak [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 198
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Megfontolt

//Két ütem között//
//1. Csapat//

*A Nagy Grubek Norragimhak útjába nem kerülhet olyan ajtó amit ő ne tudna kinyitni. A nagy fényességre és hidegre ő is összébb húzza a még így is termetes testét. A látványra pedig nem tud mit szólni. Egy újabb furcsaság került az általa látott dolgok listájára. Értetlenül megvakarja a sisakját. A furcsa mozdulatot látva meg és az invitálásból ítélve hamar megérti a helyzetet. Vagyis úgy hiszi, hogy megértette a helyzetet. A lány kérdésére mintha természetes lenne válaszol is.*
-Ők azok. Mi meg a megmentők, de mi az a parola?*Majd a törzsiek felé fordul.*No, vezessetek a vezérhez és a sámánhoz. Közben mondjátok mi a helyzet?


1156. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-16 12:40:31
 ÚJ
>Velnora Saelnys avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 91
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Megfontolt

//Két ütem között//
//1. Csapat//

*Grubek az ajtónyitásnak egy sokkal kevésbé konvencionális módját választva zúzza szilánkokra a falapot, mégis ez az igen érthetetlen - ámbár mikor egy hatalmas lovag önbecsülése csorbul, extrém módszerekhez kell folyamodni, hogy visszanyerje hódolói rajongását - módszer eltörpül az ajtó túloldaláról érkező süvítés és hófúvás mellett. Velnor a vállait a nyakába húzza és karba teszi a kezét, ahogy a hűvős szél eléri őket, de ahogy a hirtelen betóduló vakító fényár kezd csillapodni, a túloldalon az előző kettő meglepetést is kenterbe verő látvány fogadja.*
~Mi a jó fene?!~
*Kiált fel magában, mikor tudatosul benne, hgoy előtte teljes harci díszben törzsi táncot járó figurák üvöltenek. Grubek gyönyörűen kidolgozott, széles, izmos háta mögött valahogy mégsem érzi magát annyira biztonságban, mint ahogyan egy ilyen legendás harcos társaságában illene. Sem előre sem hátra nem óhajt most menni, illetve hátra menne, de minek. Az utolsó dobbantást kísérő mély, artikulálatlan kiáltás keretezi az előadott műsort, ami után a középső figura, kicsit törten, de felszólal. Minden mondandójának a végére érvén meginvitálja a csapatot, s Velnora a színjátszásban látva a túlélés kulcsát, sodródik az árral. Ha Grubek vagy a falábú még nem tette meg, úgy előlép a nyílt térre, és elrebegi a választ, kedves mosollyal az arcán.*
-Úgy. Hozói békének. Vedzsibó törzs.
*Ismétli meg a hallottakat. Nagyon mellélőni nem tud. Hogy az említett név a vendéglátó, vagy a vendég, az még kérdéses. Hátra is fordítja a fejét, hogy az aggályának megvitatását kezdeményezze diszkréten a társaival.*
-Szerintetek ők a vedzsibó vagy mi?
*Suttogja feléjük, majd újra felölti a mosolyt és lassú léptekkel megindul a fogadói felé.*


1155. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-15 22:01:29
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Két ütem között//
//2. Csapat//

*Odabent a szfinx bájos mosolyokat villantva nézelődik. Az ember már várná, hogy megkérdezi azt is, hogy "szép időnk van, nem?". Aztán persze odáig fajulnak a dolgok, hogy a tündér megszólal.*
-Csss!
*Csitítja már az első kimondott hangnál egy villámgyorsan a szájára, és ezzel egész testére tapadó mancs Khaját. A súly alatt pár másodpercig nem kap levegőt. Habár baja nem lesz, egyértelmű az erőfölény az oroszlántestű nő oldaláról.
Amint mindenki megérkezik, és Udra kezében is benne marad a pipa a mancs lekerül Khajáról, így alig fél percet kellett lapulnia alatta, minden komolyabb sérülés nélkül. A szfinx pedig szóra is nyitja száját.*
-Szép estét hát nektek utazók. Ha jól sejtem ezt keresitek.
*Szed elő mellei alól egy ékszert, amin eddig rajta feküdt, és kiemeli láncát nyakából. Aztán kinyitja, és a trió elé tárja. Rajta a "12-es raktár" felirat található.*
-Na de ugyebár sejtitek, hogy ki kell állnotok egy próbát. Két kérdésem lesz.
*Hatásszünetet tart.*
-Mi itt a szabály?
*Hangzik el az első. Ezután mindenkinek komolyan és magasztosan a szemébe néz. Aztán jön a második.*
-Itt vagy ebben a szobában. Elveszek mindent tőled, és bezárlak. Fel kell tenned egy képet a falra. Hogyan tennéd meg?
*Hangzik el a második is. Aztán csak a fürkésző pillantások zápora marad a hármason, akik jobb, ha jól megfontolják válaszaikat. Főleg, ha át akarnak jutni a medálba zárt ajtón.*

//1.Csapat//

*Bizonya törpénél ott van minden. A Nagy Grubek nagy ellenfelet fogott ma ki magának. Az ajtót hívja ádáz párbajra, aki az első csapásra széttörik. Csörömpölő fém és fa hangja ha el lassan. Hátrább látható az enyhén havas, fagyott táj, és egy széles kőlépcső. Aztán egyetlen furcsa dolog hallatszik csupán. A csörömpölés ugyanis nem hal el, és a betóduló hideg szél furcsa hangokat hoz magával. Ütemes zörgést, és mély torokhangot.*
-Hou-ou-ou-ou.
*Hangzik fel monotonon, és ahogyan közelednek, úgy lesz egyre hangosabb is a zaj. Grubek, közvetlen a legyőzött ajtó mögött láthatja, hogy harminc, enyhén rezes bőrű állig díszfegyverzetbe öltözött, törzsi harcos ugrál ütemesen fel és alá.*
-Hou-ou-ou-ou.
*Szemüket Grubekre meresztik, és egyikük most kissé kiválik a csapatból, de nem hagyják abba. Kezükben lándzsa, ruhájuk állati prém, és arcukon fehér hamu jelei.*
-Hou-ou-ou-ou.
*Kísértetiesen a berobbant ajtóra szegezik tekintetüket.*
-Hou-ou-ou-ou.
*Az első átlépőre pedig a félkörben elhelyezkedő csapat közepére kiugrált furcsa figurát mutat be.*
-Hou-ou-ou-ou.
*Aztán az utolsó ugrásra még mélyebben és határozottabban bőg, és abbahagyja az ugrálást, és csapata követi őt.*
-Hu!
*Végezetül az ajtónyílásra, vagy az azon átjövőkre emeli tekintetét. Régies közöst beszélve szólal meg.*
-Hozói békének Wejibo törzs üdvözölni legyetek!
*Dől meg pontosan harminc fokban pár másodpercre, majd kiegyenesedik.*
-Szertartás lejátszás, nagy béke, Főnökünk vár titeket készen már parola csinálás kuruzsló sátorában.
Erre, erre, le lábatok teszitek ni, földre!
*Invitál mosolyogva. A hangsúlya egyértelmű. Másik törzs tisztelt vendégeit invitálja most főnökük elé komoly, béketeremtési célzattal.*


1154. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-15 16:34:18
 ÚJ
>Féllábú Jorrih [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 93
OOC üzenetek: 12

Játékstílus: Vakmerő

//Két ütem között//
//1. Csapat//

* A férfi nem tesz továbbra sem hőstetteket. Egy ideig elbámulja a fenti világítót, de nem tartja logikus döntésnek, hogy hozzá is nyúljon, vagy ilyesmi, ezért inkább csak némán követi a többieket. Mindössze az alábbi szavakat ejti ki száján, mikor felfedezi az ajtó tényét. *
- Megmondtam. Itt sincs semmi veszélyes, nem kell félni. Ha csapda lesz, szólok előtte.


1153. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-13 17:55:43
 ÚJ
>Grubek Norragimhak [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 198
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Megfontolt

//Két ütem között//
//1. Csapat//

*A másik jól megmondta amit megmondott mert tényleg látnak egy ajtót belépve. Látszik, hogy tudja mit beszél és nem csak a levegőbe mondja a nagy okosságokat. Ha épségben odaérnek ahhoz a másik ajtóhoz és a lány kérdőn néz rájuk akkor Grubek nem várja meg a többiek beleegyezését mert meg lett sértve a büszkesége. Ha nála van a felszerelése akkor a buzogányával csapja szét az ajtót, ha meg nincs akkor lenyomja a kilincset és lábbal rúgja be az ajtót, de mindenképp válaszol a lánynak mert ő ugye egy udvarias legnagyobb törpe harcos.*
-Kinyissuk!


1152. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-13 06:00:06
 ÚJ
>Antriszy Khaja avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 53
OOC üzenetek: 5

Játékstílus: Vakmerő

//Két ütem között//
//2. Csapat//

*A Virágtól semmiféle információt nem kapnak, így hát ezzel nem is próbálkoznak tovább.
Szerencsére a keze épségben van. Nemsokára Undra leteszi a földre, és így szól felélje a nagy boci szemeivel a tündérke.*
- Hálás köszönet.
*Mosolyodik el kedvesen. Nem haragszik rá, mert utánuk jött, csak a tündérke szemszögéből, az volt, hogy talán kint biztonságosabb, mint bent, de hát most a félvérnek volt helyén az esze.

Tündérke mindenesetre igyekszik kitapasztalni az "e világi törvényeket" már amennyiben ez lehetséges.*

~ Hagyjuk itt? Biztos jó ez így? Nem célszerű együtt maradni?~
*Lenának talán igaza van. Khaja még egy kicsit hezitál, de úgy tűnik a farkasbőrbe bújt félvért nem nagyon izgatja, hogy kell itt maradnia egy kis időre.*
- Vigyázz magadra! Amint lehet te is gyere! Muszáj mindhármunknak kijutni.
*Követi a vörös hajút, de amint belép szó szerint fenékre csüccsen a Sfinx látványán. Fal fehérré válik az ábrázata, mert sosem gondolta volna, hogy egy ilyen lénnyel valaha is szembekerülhet.*
~ NE NE NE NE.~
*Szinte remeg. Egyszer hallott mesét róluk, és aki nem felelt meg az bizony nem úszta meg ép bőrrel.

Egy ideig kapkodja a levegőt, de majd szép lassan feláll. És amennyiben nincs ellenére, Lenának akkor kezébe kapaszkodna, halk nyöszörgés közepette csak ennyit szól.*
- Fhélekh.




1151. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-12 22:59:58
 ÚJ
>Velnora Saelnys avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 91
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Megfontolt

//Két ütem között//
//1. Csapat//

-Minden kétséget kizáróan.
*Válaszolja hasonlóan velősen.*
-Pont ott.
*Fordul az említett ajtó felé, hisz más nincs semmi, ami lekötné a figyelmét. Óvatos léptekkel indul meg az említett ajtó felé, figyel, nehogy valami nyomókőre lépjen vagy rántson meg egy zsinórt. Ha folyosó olyan ártatlannak bizonyul, mint ahogy kinéz, eljuthatnak a 21-es raktárba vezető ajtóig, s ott Velnora tanácstalanságot tettetve megáll.*
-Hogyan tovább?
*Teszi fel a kérdést, annak ellenére, hogy jelen helyzetben - s talán korlátozott fantáziájának köszönhetően - egyetlen kiutat lát, egyértelműen arra várva, hogy vagy a hős lovag vagy a már jártas rafinált kalóz kezébe vegye az irányítást, és benyisson a gyanúsan védtelen ajtón.*


1150. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-11 20:07:18
 ÚJ
>Undasassya Udra avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 58
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//Két ütem között//
//2. Csapat//

*A tündér elfogadja a segítő kezet, s Udra fel is emeli, hogy vizsgálódjon, amíg csak jól esik, ha az a jól esés kevesebb ideig tart, mint három tetves nap. Teljes lelki nyugalomban szívja a pipáját és füstjét legyezi el a kis teremtéstől és a virágtól.
Ha a lány megunt a virágot, akkor a félelf fél térdre ereszkedve teszi le. Nem pontosan érti, hogy mit szeretne a kicsi, de ezen a ponton - a különleges leveleknek köszönhetően - nem hatja meg semmi sem és mindenbe készséggel bele egyezik. A vörössel megbeszélik a dolgokat, s Udrát nem zavarja, ha egyedül hagyják. Ezt jelezve legyint is egyet, hogy menjenek.
Nem gondolt bele, hogy mit indított el azzal, hogy bejött a sötétségbe. Első látásra nem úgy tűnt mintha a lányok végveszélyben lennének, így feleslegesnek érezte magát odakint ácsorogva.
Leoldja kezéről a szíjat, aminek másik vége még a tündéren lehet, gondolván, hogy szüksége nem lesz rá ezután. Az ajtó felé fordul, ahol a vörös már menetre kész és úgy néz, ki nem is vesztegeti idejét.
Nem világos neki a tündér terve, itt szeretne maradni zárt ajtók között, vagy átszeretne menni a másik szobába. Udra a folyosó barlang közepén, a növénnyel a feje felett áll, pipázik, a virág lágy fénye omlik farkas bőrös fejére.
Ha a vörös lány és a tündér átmennek a raktárszobába, ő itt marad, s csak néhány perc elteltével megy utánuk, ha hamarabb nem kap utasítást rá.
A hatalmas tér és a macskanő látványára elakad a szava. Nem mintha eddig is olyan sokat beszélt volna. Jobbjával megtartja pipáját, hogy földre ne essék tátott szájából, majd egy kis idő elteltével újra ajkai közé veszi. Nem ereszti tekintetét a cicalány, hangot nem hallat a látványra, megadja az esélyt a vörösnek és a tündérnek a beszédre.*



1149. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-11 18:08:41
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Két ütem között//
//1. Csapat//

*Átlép hát először Velnora, aztán Grubek, a nagy kalandor is. Odabent a fényárban úszó kis folyosócskán nem sok látványosság akad. Fentről aranyosan ragyogó fémgömb szolgáltatja a fényt. Az átjáró pedig teljesen üres. Lehetne benne hely patkányoknak, jetiknek, és egyéb rémségeknek, de ez csak egy üres folyosó, erről meggyőződhet a kis társaság is. Hátul remegő, áttetsző picit szürkítő "hártya" található, igazából pont olyan, mint amin átdobta kalózunk az előbb a széklábat. Ha már a kalóznál tartunk, őt láthatják a túloldalon, ahogy őket szúrós szemmel vizslatva döcög befele, talán mintha egy picit lassacskán is menne, nem túl elsietvén a dolgokat. Aztán mivel látható baj nincs, belép, és mond máris egy nagyon bölcset, amiről Velnora és Grubek már meggyőződhetett. A folyosó nem túl messze, egy másik ajtóban végződik, mely a 21-es raktárba vezet, ahogyan felette egy felirat is jelzi. Jól kiképzett, fedélzeti faajtóról van szó, rajta pedig kilincs. Kinyitni pedig egyszerűen ki lehet, mögötte pedig nyilvánvalóan van valami, amit a gyűjtemény díszes tagjai csak kinyitása után szemlélhetnek meg.*

//2. Csapat//

*Tisztázandó a körülményeket, bárki, aki körbenéz egy folyosón találhatja magát, benne a szétszórt négy arannyal, ami bárkié lehet, aki felszedi azt. Ennek a folyosónak, mint általában a legtöbbnek, két vége van. Egyik az az ajtótlan vég, melyen átsétáltak eddig mindhárman, furcsa mód Lena is erről jött. Másik vége pedig egy ajtóban végződik, emögött van a fehérre meszelt szoba, amit, ha kitárnak megnézhetik abban mi van. Persze ennyire ne fussunk előre. Térjünk vissza egy átlagos, amúgy bugyuta virág mindennapjaihoz, aki a plafonból nő. Ha van bármilyen felfogóközpontja ennek a lénynek, nagyjából az elmúlt pár percben ez futhatott át rajta.*
~Levél a mozgón, levél a mozgón, jó, még mindig rajta, két mozgó, egyikre, másikra, három mozgó, mi? mi? most hogy, merre? riadó, riadó!~
*Pár perc elmebéli csend követheti ezt, aztán megszületik a döntés.*
~Térjünk vissza az autofotoszintézishez~
*Persze a ne és a félj nincs az eszköztárában, sőt, magukat a szavakat sem érti így, ahogyan gondolatait egy sötét csuklyás ócska pergamenre tudja vetni, szóval nem reagál igazán, csak Khajára irányítja leveleit, és csak úgy van. A kis tündér keze sem rohad le az érintéstől, így jogos lehet Lena felvetése, miszerint tovább érdekesebb dolgok találhatóak, és akkor el is jutottunk a meszelt szobácskához. Az ajtóhoz tartozó kilincs nem ugrik el a helyéről, a talaj is végig szilárdnak bizonyul, így Lena bemerészkedhet.*

//11es raktár//
*Odabent a szoba szinte végtelenül nagynak tűnhet, az, ami az ajtó túloldalán szinte semminek látszott, most úgy néz ki, mintha a gazdagnegyedet, vagy a kikötőt is magába tudná fogadni, a falak fehérek, a padló pedig barna fa, és van odafent valahol plafon is, mely a felhős égnek is tűnhetne a szintén fehérségével. Visszafordulván Lena, és az esetleg vele tartók láthatják, hogy ott az ajtó szinte a semmiben, és mögötte egy hatalmas cica. Vagyis elsőre cicának tűnhet mellkasa és formája alapján, azonban feljebb tekintve női arcot pillanthatnak meg. A társaság műkedvelőbb tagjai felismerhetik a mesebéli alakot, ő egy szfinx, teljes életnagyságban, ami most nagyjából ebben a hasaló helyzetben mellkastól fejbúbig húsz lépést jelent.*
-Psszt! Ne szólj semmit, megvárjuk a többieket!
*Emeli egyik karmos mancsát, és annak egy karmát mutatóujjként kifeszítve kecses szája elé, mikor az első belép. Maga az alak nőies, arcának ívei szépek, még mellei is vannak, és szavait is kellemesen formálja. Amíg pedig a fent nevezett többiek be nem érnek, nem kíván többet szólni, csupán egy kedves, szívélyes mosolyt küld a már bent ácsorgó, vagy ácsorgók felé.
Fontos megjegyezni, hogy a hang és a látvány továbbra sem megy ki az ajtón, és a már bejutottak ebbéli szándékait vendéglátó szfinxük elegánsan a bejárat elé biggyesztett manccsal igyekszik megakadályozni.*

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2017.02.11 18:31:19


1148. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-11 16:14:46
 ÚJ
>Féllábú Jorrih [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 93
OOC üzenetek: 12

Játékstílus: Vakmerő

//Két ütem között//
//1. Csapat//

* Sereghajtóként lépheti át a küszöböt, már ha átlépi. Ez persze attól függ, hogy nem tapasztal-e bármi szokatlant, azt leszámítva, amit már a széklábnál is látott. Tehát, ha Velnora és Grubek is fejükkel a nyakukon állnak még odabent pár másodperc múlva is, abban az esetben Jorrih sem nagyon tétovázik; lassúsága csupán abból adódik, hogy fél lábbal nem olyan gyors a menetelés. Időközben eszébe jut az is, hogy elméletileg ők félig-meddig már halottak. Ez könnyíthetne azon, hogy gyorsabban és kevesebb odafigyeléssel haladjon szobáról szobára, azonban pont ennek ellenkezőjét váltja ki belőle a helyzet. Ha már most halott, akkor igazán szörnyű lehet, ha újból meghalna és egy mégrosszabb helyre kerülne. Nem is beszélve arról, hogy kissé ideges is attól a gondolattól, hogy "fél lábbal a sírban van" - elvégre ő élete eddigi részében is ezt hallgathatta folyton azoktól, akik úgy gondolták, hogy humorosabbak, mint ő. Fél meg fél az ugye egy egész, tehát ő már teljesen halott ebben az értelmezési tartományban. *
- Remek. * Szólal meg akkor is, ha társai élnek még és akkor is, ha csak kintről figyeli a földrerogyó hullákat. Az alábbiakat azonban csak akkor mondja, ha egy légtérbe kerül a többiekkel. *
- Itt van valahol egy újabb ajtó. * Erről persze fogalma sincs, de mégis milyen hely az, ahol nincsenek újabb ajtók, csak egy sötét, üres helyiség. Szóval azért az a kijelentés, hogy "itt van ajtó" elég tág és szinte biztos, hogy igaza van, azaz ha minden igaz, továbbra is fenntarthatja annak az illúzióját, hogy ő már járt itt. *


1147. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-10 15:07:21
 ÚJ
>Grubek Norragimhak [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 198
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Megfontolt

//Két ütem között//
//1. Csapat//

*Grubek valódi képességeinek lajstroma igen hamar kimerülő, de rajta van a nagyszájúság és a nagyotmondás amivel ha megkérdezik a rövid listából olyan hosszút tud csinálni, hogy sosem ér véget. Mikor pedig büszkeségét megsértik általában őrült dolgokat tesz még ha csak kicsit is lesz megsértve. A kalóz pedig jól számolt. Grubek már fel is fújta magát, hogy magas hangon megmutassa a világnak, hogy milyen fából is faragták őt, de a lány megelőzi. Így csak mintha egy lovat fogott volna vissza tör ki belőle a levegő.*
-Hőőőő!
*Majd be is megy a lány után és szétnéz.*
-Jöttem volna én is előre ám. Nem kéne annyira ugrálni itt. Hej.


1146. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-09 23:44:13
 ÚJ
>Lenaney Cahtelor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 65
OOC üzenetek: 7

Játékstílus: Vakmerő

//Két ütem között//
//2. Csapat//

*A másik kettőt -főleg a tündérkét- igencsak leköti a fénylő növény vizsgálata, de Lena csupán egy kósza pillantásra méltatja. Szokatlan, szabályok nélküli világba csöppentek, ha megállnak minden különös jelenség előtt és tátják a szájukat, sosem fognak kijutni.*
-Gyertek! *Int az ajtó felé. Ennél többet nem tehet értük. Ha kell, egyedül folytatja az utat.* Nem tudom, mit akar az a növény, de én nem nyúlnék hozzá. *Ha viszont ez a kulcs, és megmutatja a kijáratot, hát csak örülhet, hogy nem egyedül van.*
-Én átmegyek veled, ha Udrát nem zavarja, hogy egyedül hagyjuk egy időre. *Fordul a másik lány felé. Lehet naivitás, hogy meg van róla győződve, a raktár felé kell tovább menniük, de még mindig nem tud elvonatkoztatni Lanawin törvényeitől: az ajtók mögött mindig van valami. És ez a valami legyen szörnyű, gonosz vagy kedves és jóságos, esetleg a kivezető út, nem tudják meg, mit rejt, amíg ki nem nyitják. Már nyúl is a kilincs felé, és ha az valami oknál fogva el nem mászik előle, akkor lenyomja, és remélhetőleg feltárul előttük a következő helyiség. Óvatosan merészkedik beljebb, lassan teszi egyik lábát a másik után, mindig ellenőrzi a talaj szilárdságát, mielőtt ránehezedne.*


1145. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-09 23:21:55
 ÚJ
>Antriszy Khaja avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 53
OOC üzenetek: 5

Játékstílus: Vakmerő

//Két ütem között//
//2. Csapat//

*Eddig nincs semmi gond, viszont Khaját, megijeszti a harmadik társuk, mikor betoppan az ajtón.

Az ijedségére egyből megfordul, és egyből meg is nyugszik a pipázó félvér láttán.*
~ Most mindhárman bent vagyunk ez nem fog gondot okozni?~
*Sajnos Khaja a hibás, hiszen azt nem mondta Undrának, hogy semmi esetre se jöjjön be, hiszen nem akarja egyiküket sem veszély sodorni. Ha megtalálják a megoldást, akkor a tündérke részéről nincs akadálya, hogy megossza mindenkivel.*
- Egy növény? Lehet érti amit mondunk?
*Teljesen megvan zavarodva, mintha egy "kisgyereket" látna.

Talán tudna velük kommunikálni, akár igen nem szintig?

Sajnos elfáradt a párperces röpködésben, és nagyon megörül, mikor a bajtársa felemeli a növényig.*
- Ne félj.
*Bármi megtörténhet ebben a világban, szóval meg sem fog lepődni, ha valamiféle "értelmes" reakciót fog kapni a növénykétől.

Óvatosan megsimogatja, gyengéden végighúzza a kezét a szárán. És a tapasztalatokat megjegyzi szépen.
(Amennyiben, nem történik semmi rossz, csak akkor tudja megtenni a következő lépeseket.)

A másik elgondolása, hogy egy "mozgásérzékelő" "növénylámpásról" van szó, és hiába beszélnek hozzá.

Csilingelő hangon elkezd a társai felé beszélni.*
- Elnézéseteket kérem. De biztos jó ötlet, hogy mind hárman itt vagyunk?
*Leginkább csak megerősítést vár, mert Lena, amit tudott átnézett és nem talált semmit, továbbá abban is igaza van, hogy ott "kint sem" lehetnek kevésbé veszélytelenebb helyzetben.

A próbléma nagyobb része az-az, hogy a hang biztosan nem jut ki.

Nem ismeri egyikük képességet sem, viszont a legrosszabb forgatókönyvet kell mindig nézni az ilyen helyzetekben.*

- Látattok befelé jövet négy darab aranytallért?
*A "Növénykét" nagy valószínűséggel nem nagyon érdekli a csillogó érmék, mert azokra a már nem világít rájuk, s nem is pásztázza. Csomó dolgot, ki akar próbálni, de az idő akkor is ketyeg, és nem lehet egy valamit órákon átvizsgálni, ott van még a szobát.

A káprázat "vagy valós" amit látnak? A legtöbb gond ezzel van. A sorstársait nem akarja veszélynek kitenni. De mindenképp meg akar bizonyosodni.

Ismét a vékonyka hangján szólal meg.*
- Valamelyikőtök bent maradna úgy velem, hogy becsukjuk az ajtót?
*A fehérre meszelt szoba az ahonnan jöttek, de már más "helyiség van ott. Talán már vissza sem tudnak menni az eredeti helyükre.

Jobb nem abba belegondolni, hogyha a félvér megpróbálta volna kirángatni tüncikét.*
- Először azt ajtót kéne becsukni ahonnan Lena jött be.
- A növényként pedig ne bántsuk.




1144. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-09 19:43:28
 ÚJ
>Velnora Saelnys avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 91
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Megfontolt

//Két ütem között//
//1. Csapat//

-Ó jaj, igen, hallottam az esetről.
*Válaszol azonnal a hantázásnak vélt mesére.*
-Rémes. Ott helyben haltam volna szörnyet.
*Velnora képességeinek lajstroma fárasztó olvasmány lehet egy kölyöknek, s köztük bizony kitüntetett helyen van az ártatlan nemes hölgy előadása, holott valójában a lehető legtávolabb áll a két jelzőtől egyben, és külön-külön is. Ahogy a kalózkapitány is felvette a felelősséget Grubekre hárító hangnemet, Velnora alig észrevehetően forgatja a szemét. A férfiak mind egyformák, csak addig nagy a szájuk, míg nem kell tényleg lépni, akkor viszont fülüket-farkukat behúzva ujjal mutogatnak egymásra. Meg sem várja, hogy Grubek reagáljon a falábú megjegyzésére, dühösen sóhajt egyet, s megragadja a kezdeményezést.*
-Na jó.
*Böki ki egykedvűen, majd előrelép, át a félfán, s még néhány óvatosat előre, közben ha még a nyakán találja a fejét, körbekémlel ott, ahol kilyukadt, s bevárja a két megilletődött fazont.*


1143. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-09 14:49:36
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Két ütem között//
//1. Csapat//

*Mivel kalandoraink, vagy jelen esetben börtöntöltelékek új vidékeket nem fedeznek fel, így csak értékes perceket vesztettek, azonban se kraken, se a Repülő Spagettiszörny nem ugrik rájuk jelenleg.*

//2.Csapat//

*Odabent nem olyan nagy a tér. Nem is egy kis sötét zug, mint ahogyan elsőre látszott, de azért mégis csak egy folyosó, amin egy szekér alig-alig férne el, inkább csak egy kis kocsicska. Lena beléptével a növény kissé elveszti tájékozódóképességét, és vadul hullámozva hol egyiküket, hol másikukat veszi célba leveleivel, mire rájön, hogy nem csak egy van neki, és így kettébontja "figyelmét". Udra belépte azonban nem hagy neki sok nyugalmat. Lassan ismét alábbhagy tudathasadásos rázkódása, és újra követni kezdi a mozgó és élő alakokat.
Khaja láthatja, hogy bizony szépen két kő hasadékából nő ki, és harangvirágszerű méretes arany kupolában a bibék azok, melyek ténylegesen a fényt szolgáltatják. Érintésre puha, elsőre nem is szúr, vagy csíp, de ezt ugye csak tapintással tudja megvizsgálni. Tovább kutakodva pedig kiderülhet, hogy a növényt ki is lehet tépni helyéből, de talán ez nem tanácsos. Talán az egész szoba csak egy átjáró, és a lényeg, de a továbbjutás reménye biztosan, a feliratos, egyelőre zárt raktárajtó mögött van.*

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2017.02.09 14:49:46


1142. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-09 11:55:00
 ÚJ
>Undasassya Udra avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 58
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//Két ütem között//
//2. Csapat//

*Nem mond le a pipázás kecsegtető lehetőségéről. Amint átnyújtotta a lángot a tündérnek el is fordul tőle. Hátával nekitámaszkodik a sziklafalnak, kényelembe helyezkedik. Két csipet levelet tesz pipájába, s rá is pöfékel, mintha nem is egy őrült mágus-szellem csapdája közepén állna, hanem otthon a kényelmes székében töltené az időt.
Jó ízűt ásít két fújtatás között.
Eltelik pár percnek tetsző idő, mire ráveszi magát, hogy fejét oldalra fordítva megnézze, mi folyik odabent a sátorban. Hamarabb is megtette volna, ha hallotta volna a vörös szólítását. Mire odafordul a távozó fajtársát látja és a tündért, aki valami világító gazt vizsgál. Lemondóan sóhajt, pipáját fogai közé fogja és beveti magát maga is a többiek után.
A tündér mellé érve rá néz, majd a növényre. Kezet nyújt neki, ha már így össze vannak kötve, s ha a kis teremtés elfogadja, akkor vállára emeli őt, hogy magasabbról tudja megnézni, amit szeretne. Fél kezével megtartja, másikkal pedig füstjét terelgeti egy másik irányba.*


A hozzászólás írója (Undasassya Udra) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2017.02.09 11:59:08


1141. hozzászólás ezen a helyszínen: Tenger és szigetek
Üzenet elküldve: 2017-02-07 18:32:01
 ÚJ
>Antriszy Khaja avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 53
OOC üzenetek: 5

Játékstílus: Vakmerő

//Két ütem között//
//2. Csapat//

*Senki nem rest ebben a csapatban és mindenki hozzáteszi a maga részét. Csupán ennyi kell, hogy meg legyen az esély a kijutásra. _Aki nem mer az nem is nyer_ ez ilyen egyszerű. A farkasbundás félvér is tele van meglepetéssel, és olyannal rukkol elő ami igencsak megkönnyíti (remélhetőleg) a sötétben való tájékozódást. Most már nem repül, és a lábait "Padlóra" helyezi, nem tud sokáig repkedni a levegőben, ez is megterhelő volt a számára. Amint átvette a fényforrást, rögtön el is kezdi a kutakodást.

Ettől még ne legyünk óvatlanok, igaz nincs végtelen idejük, ahogy ezt Lenaney is gondolja, de a meggondolatlanság nem célravezető akkor sem.

A tündérke úgy lép be az ajtón, hogy ami "kint van az kint is marad."
Nemsokára a vörös hajú félvér követi a "túloldalról", ami igencsak zavarossá teszi a dolgokat. A beltér sokkal nagyobb bent, mint kívülről, vagy megint a képzelete játszik vele?

Khaja nem nagyon szól, Undrához, mert ha a "aranytallérokból" kiindulva, hangokat nem biztos, hogy kijutnak, vagy esetleg ami még rosszabb, csak "részlegesen" jutnának ki "hangok" és félrevezetné a másikat ezzel, így hát inkább csendbe marad, azonban vörös hajú megszólal, így talán az elmélete megbizonyosodhat. Jelenleg jó, hogy hárman vannak, mert így az egyikükből lehetne egy közvetítő.

Közben amennyiben az öv engedi, a tündérke elsőként "fényforrást" vizsgálja meg. Két lehetőség van, vagy megpróbál egyedül felrepülni, egyenesen a növényhez, vagy Lenától kér segítséget, hogy emelje a magasba, hátha talál rajta valami nyomot, s majd csak ezután jön a többi.*



1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1912-1931