Arthenior - Temető
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Templom (új)
TemetőNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 68 (1341. - 1360. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

1360. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-28 13:01:12
 ÚJ
>Atehaner Nemarek [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 487
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

- Sajnos igen.
*Mást nem tud mit mondani, és rögtön butának is érzi magát miatta. De miért kellene így éreznie magát egy kisfiútól? Egy gyerektől.*
- Nem, nekem nincs itt senkim.
*Rázza a fejét.*
- Vándor vagyok. Menekülök néhány gonosz személytől és erre keveredtem.
*Néz érzi okát, hogy hazudjon. Ha ezzel elijeszti a kisfiút hát akkor menjen, Atehanernek nem sok dolga van elfek kölykeivel azon kívül, hogy legszívesebben megnyúzná az összeset, csak azért, hogy fájdalmat okozzon nekik. De fogalma sincs, hogy ki az anyja vagy az apja ennek, bizonyára semmi köze azokhoz, akik neki fájdalmat okoztak, így nem is fogja bántani. Elég fájdalom van a világban enélkül is.*


1359. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-26 22:13:24
 ÚJ
>Nyph Nilav avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 68
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Szelíd

//Második szál//

*Hiába határozta el, hogy némán lerója a kegyeletét a fiú iránt, ez az ismeretlen megszólítja őt. Egy igen értelmes kérdéssel, ugye, de a fiú jó szándékot vél felfedezni mögötte, de lehet, hogy téved. Ezzel a lendülettel el is söpöri magától a rosszérzést, a bizalmatlanságot, hiszen ha ilyen kérdést tesz fel neki, nem lehet rossz ember. Véli a fiú.*
-Hiányzik. De már régen meghalt, nincs mit tenni vele. *Elhúzza a száját, hiszen a válasz nem sikerült túl kedvesre. Próbálja fenntartani a beszélgetést, hiszen ha már elkezdte, tiszteletlenség lenne szó nélkül elmenni innen.*
-Önnek is nyugszik itt valakije, akihez jött? *Nos, értelmetlen kérdésekkel dobálóznak úgy látszik, de milyen beszélgetnék illenék ide a temetőbe, ha nem ilyen semmitmondó? Nem igen jut eszébe tartalmasabb téma.* ~Egyáltalán minek beszélgetek ezzel a fickóval? A legjobb lenne, ha elmennék innen minél gyorsabban.~ *Eszébe jut, hogy még van egy félkész rajz, amit be kell fejeznie, mert megígérte magának, hogy ma befejezi, és talált egy jó könyvet is, annak is hátravan még a fele.*



1358. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-26 22:04:24
 ÚJ
>Atehaner Nemarek [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 487
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*Már éppen eszébe jut, hogy elmehetne a piactérre és körbenézhetne egy kicsit, még akkor is, ha nem vesz éppen semmit, jó egy kicsit körbenézni, ám valaki mellé lépked. Egy elf kisfiú. Már megint az elfek! Hát nem lehet tőlük nyugta a félvérnek? Mondjuk csak egy gyerek, mit árthatna Atehanernek? Amikor az felé biccent a férfi is megteszi, majd elkezd gondolkozni valamin, amit mondhatna. Most legalább törtnéik valami.*
- Hiányzik?
*Büki ki végül, de ahogy kimondja úgy bánja meg. Hogy lehet ilyen szerencsétlen? Hát persze, hogy hiányzik neki, azért jött ide. Mindenesetre még mindig a földön ülve várja a választ.*


1357. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-26 21:45:18
 ÚJ
>Nyph Nilav avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 68
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Szelíd

//Második szál//

*Nyph éppen a napi sétáját teszi meg, és éppen ide került be a temetőbe. Nem tudja hogyan mert ezt a helyet jobbára el szokta kerülni, főleg amilyen vészjósló dolgok mostanában vannak a környéken. Azonban elbambulhatott, és lábai ebbe az irányba vitték. Nos, ha már itt van, odaköszön egy ismerősének, aki a föld alatt fekszik. Egy régi utcakölyök, akivel jóban volt, de egy kórság elvitte, s végül egy kedves ember, valami rokona sírt csináltatott neki. Ez még azelőtt volt, hogy ő írni tudott volna. Amikor ő is az utcákat járta.* ~Én is ugyanígy lehetnék itt.~ *Azonban, mikor odaér az úti céljához, látja, hogy nincs egyedül. Egy igen sápadt arcú idegen foglalt helyet pont annál a kőnél, amihez ő jött. Lépteit lelassítja, mert tudja, hogy veszélyesek az olyan emberek, akik ilyen helyekre járnak. Vagy, ha nem veszélyes, és csak látogatóba jött, akkor meg nem illendő megzavarni. Így ér oda, csendben a sír elé, és csupán akkor biccent az idegen felé egyet. Nem akar most éppen szóba elegyedni vele, hiszen meg akarja adni a néma nyugalmat a holtaknak, ahogyan azt nevelőapja tanította neki.*


1356. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-26 21:34:26
 ÚJ
>Atehaner Nemarek [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 487
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*Atehaner a templom mögött sétál kedvtelenül a félszürke, az ilyen helyek mindig rossz hatással van a jókedvére. Már amennyi kijutott neki jókedvből. Azt sem tudja, hogy hova menjen, csak úgy megy, erre itt lyukadt ki. Ez is egy peches nap lesz, úgy érzi. Éppen kezd derengeni valami világosság a horizonton, nagyon korán van még. Kellene egy kis reggeli, egy ital, vagy bármi, ami jó kedvre deríthetné a félszürkét, persze ilyen nincs. Leül egy sír mellett, azt sem tudja, hogy kit tettek ott. Csak ül és néz arra várva, hogy törtjén valami, várja a csodalatos ihletet a mai napra nézve.*


1355. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-18 08:44:51
 ÚJ
>Dviak Donk avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 6
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Szelíd

*A tyúkszeme még a Temetőben is lüktet, ezért jobb lábát kímélve csak a sarkára lép. Amúgy sem egy túl szép látvány, de ez a bicegő mozgáskultúra rátesz még egy lapáttal. Messziről figyelve, akár egy élőholt, halad egy lépést és megtámaszkodik egy kriptán, majd morogva továbbhalad.*
-Grrr. Az a mocsok. ~Elhajítottam azt a mocsok kis kavicsot. El én!~
*Baktatva ér a Temető folyóhoz közeli részébe. A falból nyíló kapu mögött már látszik a meredek ösvény, amely a Folyópartra visz. A ködöt szinte vágni lehetne, de néhol épp annyira áttetsző, hogy az oldalról közeledő szintén bicegő-morgó alakok körvonalai látszódjanak.*
~ Remélem, nekik is csak a tyúkszemük fáj, vagy a bokájuk.~
*Egy oszladozó bűzös kéz markol Dviak vállára, amire a vándor úgy elszalad, hogy még ordítani sem hagy magának időt.*


A hozzászólás írója (Dviak Donk) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.07.18 08:58:45


1354. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-17 19:52:33
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Sa'argathot Ébredése//
//Halotti beszéd//

*Ahogy ott ül a székben, Q furcsa dologra lehet figyelmes. Fázik a feneke. Mondjuk ez nem új a gránit székeknél így az éjszaka második felében. Na de lássuk a kísérletet. A bagoly így is hasznosnak bizonyul. Q pedig szépen hagyja kimúlni az állatot. Az kapálódzik egy sort. És valamiféle aprócska eredményt fel is mutat. Utolsó rúgásával egy pillanatban egy cseppet felviláglik az élettelen kő ott, ahol a már majdnem tetem hozzáér, majd az állat kimúltával ki is alszik. Nem fénylik, lüktet a kő, mint most, csak tisztán egy rövid pillanat.
Lehet, hogy a széket sehogyan sem tudja majd működésre bírni, lehet, hogy más módot kell találnia a rejtély felgöngyölítésére. Az, hogy miért most lennének ilyen jelenségek már biztosan tiszta, de hogy miért pont itt, Artheniornak ezen a részén, ebben a temetőben, ennél a sírnál. Az még egyelőre titok.*


1353. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-17 18:55:00
 ÚJ
>Qu'yl Vyrae avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 138
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

//Sa'argathot Ébredése//
//Halotti beszéd//

*Q-nak nem tettszik, hogy a számára nem fénylik fel a szék és így nem tudhatja meg amit ők már tudnak. Ennek ellenére kieszel valamit, hátha a sír valami mágikus erőt rejt magában. Jelez a bagolynak és odarendeli majd halkan sziszeg neki és elküldi vadászni. Majd visszafordul a sírhoz és alaposan átnézi az egész környezetét, hátha talál valami megoldást. Majd beleül a székbe és gondolkodik. Végig pörgeti az eseményeket amiket látott és mindig csak egy következtetésre jut el. Bizony ha holt az ember akkor talán megláthatja amit a nők. Az okos kis állatka lassan visszatér a vadászatból és egy kis kölyök nyuszit hoz a karmai között. Az állat még él habár már a végét járja. Q előveszi a tőrét és tesz egy finom vágást a nyúl hasa táján így az állatnak csak körülbelül egy perce lehet hátra. Q odaszorítja az állat testét a sír azon részéhez ahol a rusnyaságok is fogták, méghozzá olyan módon teszi ezt, hogy az újai vége hozzáérjenek a kőhöz. A nyúl lassan megdöglik és a mélységi várja a hatást.*

A hozzászólás írója (Qu'yl Vyrae) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.07.17 18:56:27


1352. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-17 17:58:43
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Sa'argathot Ébredése//
//Halotti beszéd//

*Igen, bizony a holtak sok kérdést vetnek fel. Habár Q a beszédet csak feltételezni tudja, hiszen Kémfül varázslatot nem alkalmazott, netán a szájak mozgását, a gesztikulációt sejti a beszédnek betudni.
A sír maga a gondozott, de nem fényűző környéken leledzik. A bagoly még mindig köröz, de rajta kívül mást nem zavart fel az éjszaka.
A síron a következő felirat áll:

Gforden Sed
demonológus, holt kutató
"Fekete virágnak is barna a töve!"

Semmi több. A szék is "csupasz" a maga megszokottságában, és ami még rosszabb. Sajnos Q érintése nyomán nem fénylik. Lehet, higy egy purgáló berendezés volt, mely élőkre nem hat? Végül egyetlen eshetőség maradt, amit nem tud megvizsgálni.
Miért pont ehhez a sírhoz jött ez a két rusnya nőszemély?*


1351. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-17 17:47:35
 ÚJ
>Qu'yl Vyrae avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 138
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

//Sa'argathot Ébredése//
//Halotti beszéd//

*A két gyanúsan élőholt nő végül elmegy, és ezzel jó sok kérdést hagynak maguk mögött. Az első talán az, hogy mit kerestek itt, a második, hogy tudnak beszélni. Ilyen még a grombarnal is csak egyszer fordult elő. A harmadik, hogy vajon merre mentek. Q ahogy látja a távozókat, gyors döntésre kényszerül. Figyel még a bagollyal, vagy kinyitva a szemét megnézi a sírt. A második mellett dönt és kinyitja a szemét. A varázslat azonnal megszűnik majd amikor összeszedi magát, óvatos léptekkel lopakodva indul a helyszínre, hogy meglesse a két nőt mi érdekelhette. Az alakváltó bőrének álcája alatt és az éjszaka óvó leple alatt gyorsan és csendben odaér a sírok közelébe. Még nem megy közel először megbizonyosodik arról esetleg nincs e más is ott rajta kívül. Ennek érdekében nem csak látását és hallását használja, hanem egy kicsit körbe is járja a terepet. Ezzel talán időt is veszíthet, ha két alak után akarna eredni, de most a sírt fontosabbnak véli.
Amikor túlesik a biztonsági intézkedéseken akkor oda megy a sírhoz és körbejárja. Feliratokat keres, végül pedig megérinti ott ahol a két halott is tette.*


1350. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-16 18:23:50
 ÚJ
>Meira Alais [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 61
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Vakmerő

//Sa'argathot Ébredése//
//Halotti beszéd//

*Valóban így történik, és a nagy fényességben a másik lány el is tűnik Meira elől. Ő meglepettségében elfelejti elengedni a kőszéket, és otthagyott csont ujjai miatt ő is ugyanúgy eltűnik a temetői éjszakából nyom nélkül, mint nemrég megismert feltámasztott "testvére". Valyon most mi vár rá, hogy nem tanult Yilan esetéből, és ő is sokáig fogdossa a kifaragott széket valaki valószínűleg fel nem támadt sírja tetején?*


1349. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-16 08:38:08
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Sa'argathot Ébredése//
//Halotti beszéd//

*Nyilvánvalóan a bagoly nem fárad el percek alatt. Továbbra is állja a sarat, így Q láthat mindent fentről ismét.

Végül Meira is ráteszi a kezét a kőre, és az még jobban lüktetni kezd. De talán csak a fény többforrásúsága emeli valamelyest a világosságot. Ami érdekes, az az, hogy Yilan keze alatt jóval fényesebb a gránit szék. És kicsit gyorsabban is lüktet. Majd egyszerre... már nem lüktet.
Na de ezzel csak annyi a baj, hogy Yilan sincs ott. A talán nem kellett volna annyi fenyest fogdosnia élőhalottként, nem tudni. Meira sem láthatta mi történt vele. Egy biztos. A fény az ő keze alatt is erősödik.*


1348. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-16 07:54:32
 ÚJ
>Qu'yl Vyrae avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 138
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

//Sa'argathot Ébredése//
//Halotti beszéd//

*A két nő egyre furcsább dolgokat tesz. A síremlék, amelyet tapogatnak, pedig fényt áraszt. A viselkedésük, kinézetük és mindaz, amit tesznek, egyre kíváncsibbá teszi a mélységit. Egyelőre nincs miért feladnia a pozícióját, hiszen a védett kényelmes hely, amit választott sok kellemetlenségtől megóvja, ha kell. Viszont a kíváncsiság nagy úr és mint olyan hamar győzedelmeskedhet a most látottakon. Elgondolkodik, hogy érdemes e közelebb menni, mivel jó lenne megtudni a sír nevét, hátha többet is elárul abból, amire a két nő készülni látszik. De végül úgy dönt, hogy marad a helyén és jobban megszemléli a furcsa kinézetű nőket. Mivel Q grombari veterán bőven volt része látni sokféle holtat. Látott már csontvázakat, oszladozókat, frissen feltámadott harcostársakat, fekete lovagot, alakváltókat akiket képességük végett igencsak nagyra tart, valamint még az egész pereputty úrnőjét is, sikerült megpillantania, amely olyan emlék, hogy talán soha nem ver ki a fejéből. A Két nő kinézete és sebei, egyre erősebb gyanút keltenek Q-ban, hogy bizony a holtak már a városban vannak és habár csak a temetőben is, de a híres Theniori védőfal mögött. Ami ezek szerint jócskán megkerülhető és kijátszható. Szemléli az eseményeket és várja, hogy miként alakulnak majd az események. A bagoly tovább köröz felettük és az okos kis állatka, mindent megmutat majd a leskelődő mélységinek.*


1347. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-15 22:10:23
 ÚJ
>Meira Alais [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 61
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Vakmerő

//Sa'argathot Ébredése//
//Halotti beszéd//

*Minden félelme eltűnik, ha arra gondol, hogy a hatalmas Mester nyilván okkal támasztotta fel kettejüket, ezért nem kívánja puszta szórakozásból rögtön a feltámasztásuk után megsemmisíteni őket. ~Habár, ki tudhatja, hogy mi járhat a Mester fejében. Biztosan nem olyan könnyű kiismerni őt, mint bármelyik halandó pondrót.~ Ezért egyezik bele abba, hogy ő is hozzáérjen a székhez. Csontos, pontosabban csont ujjait így a Mesterbe és "testvérébe" vetett bizalommal helyezi a kőből faragott szék kartámasztó részére. Fényre számítva becsukná a szemét, ha lenne neki, most viszont a szabad kezével takarja el szemgödreit, hátha újra fényleni kezd a sír.*


1346. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-15 18:49:13
 ÚJ
>Yilan Irda [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 26
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Vakmerő

//Sa'argathot Ébredése//
//Halotti beszéd//

*Meira karcos-kárörvendő kacagása zene füleinek, bár él a gyanúperrel, hogy életében a hideg futkározott volna tőle a hátán. De az régen volt, egy olcsó, fakó valóságban, ami fele ennyire sem volt gyönyörű és részegítő...
A gránitszék jeges szívként lüktető ragyogása azonban nem hagyja nyugodni. Biztos benne, hogy a fénynél valami többnek kéne történnie ezen a különleges helyen. Úgy érzi, jól kell szolgálni a Mestert, talán többel, mint hogy vakon és némán követi a parancsait... Halott szíve minden vágya jelenleg az, hogy a hatalmas démonúr kedvére tegyen, így nem is tétovázik sokat, mikor felmerül elméjében a következő ötlet.*
-Jöjj, húgocskám, érintsd meg te is a sírt! *invitálja a nőt kedvesen és jéghideg kezének meglepően gyengéd mozdulatával nyúl Meira csonttá aszott ujjai után, s ha ő nem ellenkezik, finoman a trónnak tűnő kőszék támlájához vezeti a lány kezét, a sajátját pedig melléfekteti, hogy immár mindketten hozzáérjenek. Beesett szemgödrei mélyén élénken villanó szemmel figyeli, változik-e ettől a szoborból derengő fény természete.*


1345. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-15 10:52:48
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Sa'argathot Ébredése//
//Halotti beszéd//

*Ahogy Yilan megérinti a széket, mely nem igazán trónus, de azért robosztus, gránit, ismét acélkék fény költözik bele. Ez az az esmény, minek hirtelen bekövetkezése okot ad a bagolynak egy újabb meglepett hang kiadására, de a hangtalanságból ítélve nem lehet megmondani, hogy elment-e, vagy sem.
A szék pedig csak világít. Egyre fényesebben, és ha Yilan jól figyel, észreveheti, hogy lüktetőn kissé.
Azonban a várt jel, már ha a fentiek között nem bújt meg, nem érkezik meg.

A bagoly körözése folytán Q is láthatja fentről mindezt. Az újabb fény megjelenésekor ugyan a bagoly megtorpan, talán megijed, vagy a hirtelen fény bántja a szemét, de ott marad. Sőt, előtte még a nők egyike fel is pillant rá. Arca, nyaka nagyon sebes, vagy mocskos, talán mindkettő. Jobban belegondolva talán annyira kedves, hogy meg akarja spórolni az emberiségnek saját sírja megásását, ezért van itt.*


1344. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-15 10:14:52
 ÚJ
>Qu'yl Vyrae avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 138
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

//Sa'argathot Ébredése//
//Halotti beszéd//

*Micsoda élmény és micsoda tapasztalat. A bagoly reptetése és a vele való megfigyelés pontosa olyan, mint amit remélt. Sőt ennél sokkal több is, hiszen az okos állatka pontosan arra kíváncsi, mint a gazdája. Hiába egy jól idomított bagoly pontosan olyan, mint a gazdája. Ennek öröméén Q megszemlélheti a temetőt madártávlatból, ami a megszerezni kívánt információn túl sokkal nagyobb élmény is. Nem sokan lehetnek szemtanúi olyan eseménynek, amelynek ez a félig hajléktalan sötételf.
Amikor a madár valami fényeset vesz, észre okosan a helyszín felett kezd körözni, így a mélységinek, akinek látása igen jó a sötétben kényelmesen meg tudja szemlélni mi az ami, történik. Amit lát, hogy két alak egy sír felett álldogál, és mintha várakoznának valamire, vagy beszélgetnek. Nem tudni. Ami lényeges, hogy valami történik. A temető a holtaktól való félelem és háború hatására mindig üres. Néha egy egy őrjárat végig nézi, de jellemzően az sem éjszaka. Ennek ellenére most két láthatóan nem katona, őr vagy egyéb fegyveres, hanem két hölgy kinézetű alak álldogál a sötét éjszaka a város jelenleg legveszélyesebbnek tartott területén. Ez már, nem hogy érdekes Q számára, hanem egyenesen gyanús. Itt valami több van a levegőben, valamire készül a két alak ez nem kétséges. A sötételf úgy dönt, hogy biztonságos rejtekhelyét nem hagyja, el inkább kivár, és még figyel egy keveset, hátha többet is megtudhat az idegen éjjeljárókról. Nem mellesleg a villanás és a fények furcsa egyvelegéről, amely csak tovább erősítik Q gyanúját. tehát a szeme csukva és az új szemei a hölgyeken.*


1343. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-15 09:48:00
 ÚJ
>Meira Alais [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 61
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Vakmerő

//Sa'argathot Ébredése//
//Halotti beszéd//

*Végül minden fajta ellenállás nélkül érhet a másik arcához, (amennyire csak tudja) lassan végigsimít rajta egyet lefelé, majd a nyakon lévő seb körüli területet tapintja végig. Furcsa dolog, hogy egy élőhalott nevessen, de úgy látszik nem példa nélküli. Meira is szeretne picikét együtt nevetni "testvérével", hát ő is megpróbálja. Elég érdekesre sikerül, szinte már olyanra, mint egy halkabb kárörvendés. 'Ezek szerint én csak erre vagyok képes.' Azt, hogy a másik az ő hajával játszadozik, nem nézi rossz szemmel. Hogyan is tudná, amikor nincsen neki szeme. Ő viszont mégis lát, és próbálja megkeresni a baglyot az égen, amire a lány azt nondja, hogy a pockoknak maga a halál. Meira személy szerint jobban kedveli a kígyókat; sokkal nagyobb teremtmények félnek tőlük, mint a pockok. A fényjelenség, amit a trón megérintése okozott, egy picit meghátrálásra ösztönzi Meirát. Sosem szerette a nagy fényt, főleg nem most, élőhalottként.*


1342. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-15 00:15:29
 ÚJ
>Yilan Irda [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 26
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Vakmerő

//Sa'argathot Ébredése//
//Halotti beszéd//

*Az acélkék villanásra ugyan felfigyel, de az érkező nő pillanatnyilag jobban leköti a figyelmét.
Szó nélkül, mosolyogva hagyja, hogy a másik az arcához nyúljon, csak akkor kuncog fel, mikor Meira a nyakán ejtett sebhez ér.*
-Csiklandós *jelenti ki nevetve, miközben visszahúzza földes, töredezett körmű ujjait a másik lány hajáról, amivel eddig játszadozott.
A bagolyhuhogásra azonban felemeli arcát és vértelen, száraz ajkai boldog csodálkozásra nyílnak.*
-Az éjszakában némán suhanó Halál maga... *mondja ábrándos hangon* már persze csak a pockoknak. Nekünk jó előjel, úgy gondolom.
*Sokáig követi szemével a madár röptét, bár a sötét miatt gyakran elveszíti szem elől.
Pár pillanat némaság után -ha Meira az alatt nem tesz vagy kérdez valami érdekeset- figyelmét ismét a sír felé fordítja, újra megérinti a hűvös márványt, és figyel a fényre. Legszívesebben beleülne a faragott székbe... miért is tétovázik hát? Hiszen a legrosszabbon már túl van, nem igaz? És a Halál nem is olyan rossz dolog... épp ellenkezőleg! Mégis tétovázik kissé, mint aki még egy utolsó jelre vár, mielőtt megteszi.*


1341. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2016-07-14 09:19:00
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Sa'argathot Ébredése//
//Halotti beszéd//

*Eleinte imbolygó kép tárul Qu'yl szemei elé. A bagoly ugyanis kicsi, bizonytalan, sőt, tán már vidám (hogy szabadon repül), íveket ír le, mielőtt stabilan pályára állhatna az éjszakában. Az bizonyos, hogy a környező házakba is belóg a kép, de amúgy a temető felülnézetét láthatja a sugaras kis ösvényekkel, a sírok össze-visszaságával, és a mauzóleumok tarkította gazdagabb részekkel. Igazából semmi érdemleges. Izgalmas látvány, a bagoly meg suhan keresztbe kasul. Egy pillanatra meg is pihen az egyik sírépület tetején, és potyadékával fejezi ki tiszteletét, majd újra szárnyrakap most kicsit a templomkertbe lóg át körözésével. Aztán kezdi az egészet majdhogynem az elején. Mikor szemet szúrhat neki is, és Qnak is valami, ahogyan a kémbagoly a kripták, és a kidolgozottabb sírépületeket elhagyja, és a gondozottabb, de régi sírok felett halad el éppen, valami kékesen csillan. A mélységi szemét még bánthatja is a hirtelen villanás az éjszakában, de baglyunk egyértelműen érdeklődik a dolog iránt. Elkezd körözni a sír felett, jó hatvan méterrel. Ebből a távból Q két alakot is kivehet fentről, ahogy valamit a sírnál csinálnak, egymáshoz lépnek. Hajuk kopottas, egyiküknél egy bot is van, bőrük, fentről látható ruháik pedig koszosak. Talán koldus sírrablók? De akkor mi volt az a villanás? Q innentől a bagoly elreppentéig, mely okos állat esetén igen sokáig tarthat, vagy szeme kinyitásáig követheti az eseményeknek csupán látványát fentről, de talán ez is elég.*

*Odalent a sírnál a két nő célba érkezett. Megtalálták egymást is, nameg a kijelölt helyet, és mivel felsőbb utasítást nem kapnak most várniuk kell. Azonban Yilan érintése nyomán gránit kezéhez közeli részén acélos fény fut végig, majd ha kezét elveszi kialszik. Furcsa egy sír. Annyi bizonyos.
Azonban a Sötétség nem hagyja őket újabb jel nélkül. Ugyanis az éjszaka madara, egy bagoly állapodik meg felettük. Néha aprót huhhant is. Amúgy csendesen köröz, habár néha a szárnyak halk hangja érzékelhető a nők számára, ha felnéznek szemükkel, vagy valami olyasmivel is keresni a madarat, néha láthatják, hogy egy árny takarja el az égi fényeket.*

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.07.14 10:04:31


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1946-1965