Arthenior - Temető
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Templom (új)
TemetőNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 4 (61. - 80. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

80. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-21 12:58:14
 ÚJ
>Serra Errdam avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 86
OOC üzenetek: 16

Játékstílus: Szelíd

//Skree Yanah//

*Errdam végig a baltáján könyököl és figyel. Őrködik, virraszt, résen van. Nem akarja, hogy bárki vagy bármi megszakítsa a ceremóniát.
Amikor a pap végez ismét kezet fog vele és vet egy pillantást a sírra, majd Skreere néz és így szól:*
-Akkor ne is álldogáljunk itt tovább Úrnőm.
*Mondja Errdam, és odanyújtja fémvértes felkarját Skreenek ha akar belekarolhat és elindulnak vissza a fogadóhoz.
Errdam nem bírja megmagyarázni de nem bírná már itt hagyni Úrnőjét. Talán már szerelmes is bele...*


79. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-18 11:15:04
 ÚJ
>Skree Yanah avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 125
OOC üzenetek: 297

Játékstílus: Szelíd

//Serra Errdam//

*Mikor a pap belekezd, Skree könnyei akaratlanul is hullani kezdenek. Mortas egy nagyon kedves elf volt és sajnálja, hogy máris eltávozott az élők sorából. Szerelmes is volt a férfi, de Elanie(Skree barátnője) és ő már soha többé nem lehettek együtt.
A fájdalom közepette észre sem vette, hogy a lovag őt figyeli sisakja mögül. Csupán akkor eszmélt, mikor a ceremóniának vége lett.
Mikor már a test a sírban nyugodott, megköszönte a papnak, hogy segítségükre volt, majd Errdamhoz lépdelt.*
- Menjünk. Azt hiszem jót fog tenni egy kis pihenés a fogadóban.*Hangján érződik némi levertség és csüggedtség, szemei bágyadtan merednek lefelé, ahogy elindul. Ha a férfi nem vigyáz rá, hamar baja eshet.*


78. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-16 19:13:34
 ÚJ
>Gleadyss Eytheraheal avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 106
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Szelíd

//Vénülő átok//
*A lény tombolása közepén találja magát Gleadyss. Egy sírkő előtte ér földet, darabjai záporoznak szerte szét. Pár lépést tesz hátra, megpróbálja elkerülni a szilánkokat, kevés sikerrel. A részek felszakítják ruháját, alatta bőrét és utat találnak a már sérült karján is, amivel arcát védi. A seb újra felszakadt, vérző nyomot hagyva a fehér vászonkötésen. Az elf porfelhőben úszik, torkát por marja. Egy újabb nyilat tesz az idegre, a lényt célozza, keze egy pillanatra megremeg a fájdalomtól, de rá sem hederít. Mielőtt még ellőhetné nyilát, Coinleach egy jól irányzott lövéssel megtalálja a szörny egy érzékeny pontját, amivel sikerül az ellenünk irányzott újabb sírkövet a szörny ellen fordítani. 'Szép lövés' Gleadyss egy halvány mosoly kíséretében elismerően biccent egyet a mágusnak. Mit sem törődve sebeivel, biztosan áll lábain. Előrelendül, hogy az immár kába démon elé kerüljön, de kissé Caram mögé helyezkedik, hogy ha kell, védeni tudja.*

A hozzászólás írója (Gleadyss Eytheraheal) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.06.16 19:17:22


77. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-16 13:19:35
 ÚJ
>Serra Errdam avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 86
OOC üzenetek: 16

Játékstílus: Szelíd

//Skree Yanah//

*Errdam bólint Skree javaslatára meghajol és így szól:*
-Legyen ahogy kívánod Hölgyem.
*Mondja beleegyezően és végignézi, amint Skree elsiet a papért.
Amint a hölgy eltűnik, Errdam nekilát ásni, persze baltáját és sisakját leveszi és úgy kezdi el ásni a sírhelyet közben persze a testet óvatosan rendbe rakja, szemeket lecsukja, állkapcsot bezárja és mire Skree visszaér a pappal a gödör meg van ásva.
Mikor a pap megjelenik Errdam odalép és kezet fog vele.*
-Atyám...
*Üdvözli a lovag, mire a pap fejhajtással viszonozza.*
-Ő volna az akit el kíván temetni Úrnőm.
*Mondja Errdam a holt Mortasra mutatva, majd Skree mosolyára mély főhajtással felel és eláll a pap útjából, hogy a ceremóniát elkezdhesse. Kicsit távolabb áll és fejére húzza a sisakját.
A pap időközbe elkezdi a ceremóniát. Persze a lovag le sem veszi szemét Skreeről, újdonsült úrnőjéről.*


76. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-14 12:12:14
 ÚJ
>Skree Yanah avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 125
OOC üzenetek: 297

Játékstílus: Szelíd

//Serra Errdam//

*Kicsit még gondolkodik a lovag szavai hallatán majd végül úgy dönt, hogy mégiscsak méltón kellene eltemetni szegény szerencsétlen Mortast.*
- Hát...Csináljuk azt, hogy kiásod a sírgödröt én meg addig keresek egy papot, aki a szertartást elvégzi.*Mondja és már indul is a templom felé. Némi keresgélés és magyarázás után talál is egy papot, akivel együtt visszatér a férfihoz és a halotthoz. Időközben valószínűleg már a gödör is készen áll az eltávozott testének befogadására.*
- Csak egy egyszerű kis temetés lenne.*Mondja még a papnak, majd Errdamhoz fordul és egy halovány mosollyal ajándékozza meg a lovagot.*


75. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-12 08:44:42
 ÚJ
>Hynder Ylfax avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 4
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Szelíd

*Hynder, mint tudatlan vándor érkezik meg. Nagyon kíváncsi a temetőre, így azonnal átugrik a kerítésen, hogy megnézhesse a temetőt. Ahogy járkál a sírkövek között, rájön, hogy valaki figyeli. Hátra, majd körülnéz, de nem lát senkit. Továbbmenve észrevesz egy sírkövet, mely különáll a többitől. Már semmi sem látszik rajta, de Hynder érzi, hogy kötődik hozzá. "Talán egyik ősöm, amelyik itt lakott." Gondolja. Ahogy továbbmegy egyszer csak hátulról nekitámad valaki. Hynder ösztönösen hátralép, majd lesújt kardjával. Erre a lény visszafordul, majd elmenekül.*

A hozzászólást Odin (Moderátor) módosította, ekkor: 2012.06.12 15:51:20, a következő indokkal:
Jelek javítása, kisebb helyesírási hibák



74. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-10 22:51:32
 ÚJ
>Caram Solithian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 406
OOC üzenetek: 68

Játékstílus: Megfontolt

//Vénülő átok//

*Épp csak egy pillantást vet Gleadyss felé, hogy lássa, egyben van-e többé-kevésbé, többre nincs ideje. Coinleach találata, úgy tűnik, hirtelen közelebb hozza a csata végét - Caram legalábbis ebben reménykedik. Másik kezébe is tőrt vesz - azt, amit a kovácsinas készített neki, és ami végigkísérte ezen a rémálmon -, és feláll a földről. A piros varázsital ad neki annyi erőt, hogy viszonylag könnyedén mozogjon, bár régi gyorsaságát és ügyességét meg sem közelíti. Kicsit tart is attól, ami most következik, hiszen nem egészen van tisztában a határaival.
Határozott, állapotához képest fürge léptekkel a démon felé indul. Tudja, sietnie kell, mert ha a lény hamarabb észhez tér, mint ahogy ő használatba vehetné fegyvereit, az esélyei gyakorlatilag nullára csökkennek. Ha épségbe odaér, egyik késével a lény torka felé sújt, a másikat egyelőre nem használja, meghagyja arra az esetre, ha hirtelen védekeznie kellene.*


73. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-10 12:15:32
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 385
OOC üzenetek: 56

Játékstílus: Szelíd

//Vénülő átok//

*A lény egyre dühösebb. Karjaival hadonászik még egy darabig, majd rúgni is kezd ide-oda. Szemét végük Caramnak sikerül kidobnia. A jelenés azonban, mielőtt mindenki elégedettséget érezne bensőjében, új szemet növeszt homlokára.
Néhány sírkövet ragad meg. Egyiket kitépi a földből és Gleadyss felé dobja, ami lába előtt törik darabokra, a szilánkok és kisebb sírkőmaradványok viszont záporozzák az elf testét, kisebb-nagyobb sebeket ejtve.
A másik megragadott sírkövet Coinleach felé dobná, de a férfi szerencséjére, valamiféle szerencse kedvez neki, mert pont a magasba tartott kart találja el. A teremtmény felmordul, karszerű képződménye elereszti a méretes követ és az a fejére zuhan. A démon kissé kábán kezd tántorogni, fejét jobbra balra rázza, végtagjai azonban lomhán lógnak teste mellett.*


72. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-09 15:23:14
 ÚJ
>Coinleach Loon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 203
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Megfontolt

//Vénülő átok//
*Coinleach megunta a tétovázást és rövidre kívánja zárni az ügyet, mielőtt valamelyikőjük komolyan megsérülne. Felemeli kezét, és varázsolni készül, de meglepetten veszi észre, hogy bár nem érzi túlságosan elfáradtnak magát, az idézés, és a rengeteg negatív energia közvetítése, ami ennek a démonnak a megidézéséhez kellett teljesen elvette mágikus erejét. Csodálkozva rándít egyet karján, s fogait kétségbeesetten összeszorítja. Ismét nem sikerül összehoznia semmit. Így a fizikai erejéhez kell folyamodnia és íja után nyúl, melyet harcban még sosem használt. "Itt az ideje, hogy másféle hasznodat is vegyem!" súgja fegyverének. Befog egy nyilat, és lő. Nem céloz testrészre, csak a lényt találja el, az a lényeg. A nyílvessző célba ér, de nem okoz nagyobb sebesülést, mint amelyektől már eddig is szenved a lény. Coinleach dühösen állapítja meg, hogy mágikus kimerültsége miatt, varázsereje híján itt nem tud érdemben segíteni.*


71. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-08 23:25:14
 ÚJ
>Aida Nomini avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 52
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Szelíd

*Batyuval az oldalán, vágott virágokkal a kezében lép ki a Templomból Aida. Nem sokat teketóriázik, azonnal a Temető kapuja felé veszi az irányt.
Léptei gyorsak míg odaér, majd mihelyst belép a kapun már céltudatosak: pontosan tudja, melyik sírt hol találja, ami nem is csoda, hiszen egészen kisgyermekkora óta majdhogynem minden héten végig megy ezen az útvonalon. Bár a legtöbb szerzetest nem ismerte személyesen, szinte mindegyikőjükről hallott már anekdotát atyáitól, így azokat az emlékhelyét is nagy gonddal ápolja, akik még születése előtt eltávoztak.
Legtöbbször elidőzik egy-egy sírnál, ám most, hogy siet csak leteszi a friss- és elveszi a kókadt virágokat. Miután minden sírral végez, már indul is tovább a Templomkert felé.*


70. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-08 22:39:51
 ÚJ
>Caram Solithian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 406
OOC üzenetek: 68

Játékstílus: Megfontolt

//Vénülő átok//

Örömmel látja, hogy a lény közel sem sérthetetlen, bár tudja, hogy a harcnak még nincs vége. Újabb dobócsillagokat vesz kézbe, de közben a másik kezében már az Issedtől kapott tőrt tartja arra az esetre, ha a démon közelebb jönne. Célba veszi a még ép szemet és még néhány testrészt, ami sérülékenynek tűnik, többek között a nyakszerű rész torokszerű szakaszát. Remélni se nagyon meri, hogy ilyen egyszerűen végezhet egy ekkora ellenféllel, de egy próbát megér, és minél jobban le kell gyengítenie, mielőtt közelharcra kerülne a sor.
Erre az esetre készülve szabaddá váló kezével felemel egyet a maga mellé készített bájitalos üvegcsék közül, a tőr hegyével kipöcköli az apró dugót, majd megissza az élénkvörös főzetet.*

Megivott egy piros varázsitalt, ezért 2 körön keresztül kevéssel nőtt az ereje és állóképessége.

69. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-06 19:43:06
 ÚJ
>Solander Tyr Targash avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 14
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

*Sol kisebb nehézségek árán lenyomja a vaskapu nehéz kilincsét. "Biztos azért ilyen nehéz ez a kapu, hogy a démonokat és lidérceket a temetőben tartsa." Ennek ellenére nyitva felejti a kaput. Sétál a sírok, kripták között, hosszasan elidőzik egy-egy érdekesebb nemesi címer előtt. Egyre csalódottabb. "Sehol egy szellem vagy lidérc. Azt hittem izgalmasabb lesz ez a temető." Nagyot sóhajt, majd maga mögött hagyja a temetőt.*

A hozzászólást Emphus Engora (Adminisztrátor) módosította, ekkor: 2012.06.07 10:18:41, a következő indokkal:
Hiányzó jel pótlása.



68. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-06 17:18:14
 ÚJ
>Gleadyss Eytheraheal avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 106
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Szelíd

//Vénülő átok//
*Gleadyssnek sikerül egy kis időre elterelnie a démon figyelmét. Társai csatlakoznak hozzá a harcban, fájó sebeket ejtenek a démonon. A nő örömmel látja, hogy sikerült felbosszantaniuk. Tehát érez. halvány, de elégedett mosoly jelenik meg az arcán. Azonban a démont nem tántorítják el a kapott sebek, a célpontjától, Caramtól. Yordi megindul a sötételf felé. Az elf nő a szörny háta mögött van, innen próbál az ember által ejtett sebhez minél közelebb lőni, növelve a fájdalmát és remélhetőleg gyengítve a lényt. Majd a lény elé kerül és kellő távolságból, kapva a lehetőségen, a démon még épen maradt szeme felé lő. Az elf újabb érzékeny célpontot keres ellenfelükön. Keres egy másik végtagnak látszó kiálló részt és a lágyabbnak tűnő felére lő, majd még egy nyilat kap a hörgést okozó szájféle nyílás is. Tegezéből előhúz egy újabb nyilat készenlétbe tartva. Fél pillantást vet Coinleach felé van-e valami mágia a tarsolyában, de vissza is fordul ügyelve 'védencükre'.*


67. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-04 22:36:24
 ÚJ
>Hawul Raan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 228
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Vakmerő

//Vénülő átok//

* Hawul támadása sikeresnek bizonyul, s a lény egy végtagját éri a csapás. Ám a démon túl erős, így könnyedén hajítja arrébb a férfit.
Pár pillanatig letaglózva fekszik a földön, majd nehézkesen feláll. A kardot borító vér sötét, mint az éjszaka, s a férfi nem tudja megállni, hogy le ne nyalja a pengét. A vér íze teljesen más, mint az embereké, bár Hawul azt sem szereti igazán, ezt inkább le sem nyeli, hanem kiköpi a sírkőre aminek nekivágódott.
A szörnyeteg össze-vissza forgolódik, így a gyilkos meglátja, hogy a bestia egyik szemére már vak. Ha a másikat is sikerülne valahogy kiszúrni, azzal igen nagy előnyre tehetnének szert. Hawul azonban nem bolond, hogy még egy ilyen támadást vigyen végbe, ez is épp elég bátor dolog volt tőle. Az íjásznak és a mágusnak valamiképpen le kell lassítania a lényt, vagy legalábbis jobban kiszolgáltatottá kell tenniük, hogy Hawul bármit tehessen.
Addig a legjobb amit tehet, hogy megvédi Caramot, elvégre a lény érte jött, tehát ha a sötételf meghal, talán a démon is eltűnik - s Hawul azt egyelőre nem akarja.*


66. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-02 17:51:08
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 385
OOC üzenetek: 56

Játékstílus: Szelíd

//Vénülő átok//

*Gleadyss nyila egy pillanatra megállítja a teremtményt, de nem tart tovább. Néhány lépést megindít az elf felé, majd meggondolja magát és újra Caram felé törtet. Úgy tűnik jobban érdekli az átok áldozata, mint bárki más.
A sötételfnek sikerül eltalálnia a démon egyik szemét. A lény felüvölt, majd dühtől tajtékozva rohanni kezd. Ekkor Hawul támadása ér célt. Mivel a jelenség mozgott, így csak a lábra hasonlító részét sikerül eltalálnia. A kardot sötét, szinte fekete vér szennyezi be. Ez jó jel, ezek szerint ez is képes vérezni. A démon rúg egyet, mire Hawul az egyik sírkőnek csapódik. A teremtmény most tombol egy magában, egyenlőre nem mozdul, csak dühösen fújtat és hadonászik karjaival.*


65. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-02 08:28:12
 ÚJ
>Coinleach Loon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 203
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Megfontolt

//Vénülő átok//
*Fokozatosan tér magához a mágus a révületből, melybe el kellett juttatnia magát. Először csak tompa hangokat hall, majd szemét kinyitva a homályos kép is kezd kitisztulni. Társai már javában küzdenek a démonnal, mindenki megteszi a tőle telhetőt. Coinleach testében még gyengének érzi magát, így inkább meg sem kockáztatja, hogy harcba szálljon a démonnal. 'Az én harctudásom itt most úgysem érne túl sokat.' próbálja oldani saját gondolatainak komolyságát. Inkább a háttérbe vonulva figyeli az eseményeket, és addig nem lép közbe, míg Gleadyss nagy veszélyben nincs.*


64. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-06-01 22:43:37
 ÚJ
>Caram Solithian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 406
OOC üzenetek: 68

Játékstílus: Megfontolt

//Vénülő átok//

*A csapattagok támadása egy időre eloszlatja Caram velük kapcsolatos kétségeit. Coinleach kezd egészen ijesztően festeni, de ha ez a módja a démonidézésnek, hát legyen.
A drow dobócsillagokat vesz kézbe, és megcélozza velük a démonnak azt a részét, ami a szemének tűnik. Sohasem küzdött még ilyesféle lénnyel, a mélység szörnyei egészen másképp festettek, de a legtöbb lényt összezavarja és gyengíti, ha megvakul, talán vele is így történik.*


63. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-05-31 06:37:28
 ÚJ
>Ana Liena avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Szelíd

*Amint megérkezett, kinyitja a kaput. Nagy nehezen vesz ki mindent a felszálló köd miatt. Kicsit félelmetessé is teszi a helyet. Na de amiért idejött, arra a rejtélyre mindenképpen rá kell jöjjön, mert addig nem tud nyugodni. Hát minden esetre reméli, hogy itt választ kap a kéréseire. Szeretné minél hamarabb megfejteni ezt a különös rejtélyt. Majd miután kizökkent a gondolatmenetéből, hirtelen kirázza a hideg. Nem tudja igazán miért. Valószínűleg a köd nyújtotta látványtól. Inkább betér a templomba.*

A hozzászólást Emphus Engora (Adminisztrátor) módosította, ekkor: 2012.06.04 15:05:24, a következő indokkal:
Múlt helyett jelenidő; tartalmi korrekció.



62. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-05-30 17:49:15
 ÚJ
>Hujio Plemermy avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 17
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Szelíd

* A keze lomhán ránehezedik a temető vaskapujának szépen kidolgozott kilincsére. Kissé nehéz kinyitni, de azért megbirkózik vele. A köves út szélén csak itt ott nő egy egy fűcsomó és az is mind elszáradt, sárga fűszálak kupaca. A Nap már lement, s vérvörösen hagyta ott maga után az eget. De is elmúlt már. Most csak a Hold gyenge fénye világítja meg a kőbe vésett, vagy fába faragott neveket. Bár nem kötődik ide, azért ez kisérteties látványt nyújt. Mármint nem az, hogy gyakorlatilag halottakkal van körülvéve, hanem a hideg sírkövek keresztjei, és a szívszorító idézetek összesége valahogy túlságosan romantikusra sikerültek. Egyébként sosem értette, és máig nem érti akik a haláltól félnek. Ez a természet körforgása. Egyszer csak megpillant egy nagyon-nagyon régi sírhelyet. Gondozatlan és ócska. A gazdája neve már elmosódott, de a családi nevet ki tudta silabizálni. A melette lévő négy síron is ez a név volt. Valószínüleg ezért nem gondozza senki, ennek az öregnek a fekhelyét. *


61. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2012-05-25 23:00:26
 ÚJ
>Hawul Raan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 228
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Vakmerő

//Vénülő átok//

* Hawul kénytelen elviselni, hogy valami ragadós anyaggal kenjék be a fejét, ami az elején eléggé idegesíti, de mikor a mágus belekezd a kántálásba, el is felejti, hogy rajta van.
A démon láttára, a gyilkos szíve is elszorul, na persze nem a félelem, vagy valami hasonló végett, csupán csak mert sosem látott még effélét. A jókora példány egyetlen csapással kettévágja az öregasszonyt. Hawul szája mosolyba görbül, ő sem csinálta volna jobban. A szörny ezek után Caram felé ront. Hawult az elf húrjának pendülése emlékezteti feladatára, bár legszívesebben most már ő maga végezne a lénnyel.
A dögnek jókora karjai vannak, így szemből támadni bolondság lenne. Hawul kihasználva, hogy a szörny elsősorban Caramot támadta meg - most pedig valószínűleg az elfet fogja -, nagy ívben akarja megkerülni a lényt, hogy aztán hátba támadhassa. Habár nincs tisztában a démonok anatómiájával, reméli, hogy sikerül egy olyan helyen megsebesítenie, ami nem öli meg ugyan, de minimum lelassítja.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1946-1965