Arthenior - Temető
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Templom (új)
TemetőNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 29 (561. - 580. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

580. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-10-10 15:07:45
 ÚJ
>Henua Tikron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 288
OOC üzenetek: 57

Játékstílus: Szelíd

//Csontok, csontok, csontok//

*A gnóm varázslata sikerül és igen gyorsan tud futni a járat végéig. Azonban olyan hosszú utat kell így megtennie, hogy a végére elmúlik a gyorsítás hatása. Tikron egy kissé liheg, de benéz a terembe. Ahogy a térképen is látható volt, egy nagy, szélesre vájt helyiséget lehet itt találni. Nincs ideje túl sokat nézelődni, mivel éppen harc van. Egy kardos férfi áll szemben két testőrrel. Mellettük is fekszik kettő, ha a gnóm jól látja, különböző nemesi családok címereivel. A terem körbe van rakva polcokkal, amiken sorakoznak az ellopott és csontvázként újra összerakott maradványok. Az elsárgult, pusztulásszagú darabok övezte terem közepén pedig két oltár van. Ezekről szólhatott a dal és Tikron sajnos látja is a gyönyörködés tárgyát: egy halottat, akinek az egyik lábából a csont már el van távolítva. A másik oltárnál áll háttal a páncélos alak. Tikron a lábát ki tudja ütni és a szerencsétlen tündérnő, akit meztelenül szorított le az alak, most már meg tud mozdulni. A gnóm a bottal hiába koppant rá a páncélosra, az csak nevet. A karjaival pedig megragadja Tikront és jó ersen odavágja a szemközti oltárhoz. A gnóm a homlokát üti be kőmasszívumba és el is kezd csordogálni rajta a vér. A fejét erős fájdalom járja át. Talán agyrázkódása is lett, gondolja magában Tikron. Szédül, de megpróbálja összeszedni magát, mivel a maszkos is hamar talpra áll.

A többiek is megérkeznek és a gnóm megpróbálja kitalálni, mi lenne a legjobb taktika. Aki a két testőrrel küzd, az a csapat másik feléhez tartozhat, hiszen a bolond páncélos egyedül dolgozott itt, csak a testőrökkel volt kapcsolatban. Az a póruljárt tündér pedig szintén segítő lehet, de nála csak egy csont van és a testi ereje sem túl nagy. Az íjászok a páncélost meg tudják lőni, de talán a másik gnóm parittyája még hasznosabb lenne a nagydarab éneklő dilinyós ellen. Ő inkább annak a férfinek fog segíteni, mert jobb, ha a támadóit nem íjjal lövik. Biztos, hogy jól céloznak, de ha a férfi véletlenül pont úgy mozdul, hogy a nyílvessző útjába kerül, még a végén azt találnák el, aki velük van.

Amíg a maszkos készülődik, Tikron elmond egy varázslatot, amivel az egyedül maradt férfi egyik támadóját próbálja meggyengíteni, méghozzá azt, aki két karddal hadakozik. Ezután előrántja a szablyáját. Noha szédüléssel és nyomasztó fejfájással küzd, készen áll arra, hogy ha a maszkos rátámad, akkor hárítsa a támadást és egy erős vágással a lábát támadja meg. Lehetőleg azon a részen, ahol a páncél illesztése van és ahol ezért gyengébb és sebezhetőbb. Abban pedig csak reménykedni tud, hogy a vérrel bekent tündért egy kósza nyílvessző sem fogja eltalálni és élve megússza. Komolyabb lett a helyzet, mint amire számítottak. A nemesi testőrséggel küzdeni nem könnyű feladat, de szerencsére velük is van két testőr és a társai sem utolsóak, amint már megmutatták. Bátrak, amikor tenni kell valamit és célozni is tudnak. A gnóm vesz egy nagy levegőt és felkészül a nála sokkal nagyobb, páncélos őrült csontrabló közeledésére.*

A varázsló egy Mana lövedék nevű varázslatot varázsolt, melynek hatására kis energialövedék indul meg az általa rámutatott célpontra, találat esetén enyhe lassító, bénító hatása van.

579. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-10-10 14:13:51
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 106
OOC üzenetek: 34

Játékstílus: Szelíd

//Csontok, csontok, csontok//

*A zsoldos varázslata eléri a célszemélyt, ki ennek hála lebénul. Ezt az alakot Echnal sikeresen ki is végzi, a középső azonban még időben képes megszabadulni az őt ért 'átoktól'. Ketten maradnak csupán, meg a maszkos, ki a vergődő tündért fogja az asztalra. Az imént még egyensúlyával küzdő most magabiztosan áll lábain. Szabad kezébe kapja egyik holt társa kardját, majd a kettővel ront neki a zsoldosnak, társulva az imént még középsőnek nevezettel. A bal oldali alul s középütt vág fegyverével, a jobb oldali pedig fent a magasban, miközben pajzsával igyekszik megütni a férfit.
Tikron közben lehagyja társait, hála a sikeres igének. Mire a terembe ér, varázslata megszűnik. Hosszabb volt a járat, mint sejthette. Ennek ellenére, ki mögé kerül, az igencsak elfoglalt, hála a fogva tartottnak. Az érkezők két kőasztalt láthatnak. Az egyiken, pontosabban a járathoz közelebbin egy holt férfi, kit több helyütt felvágtak, egyik lábából pedig hiányzik egy jókora csont. A másikon a tündér, kit korábban társuknak tudhattak, most már ki tudja, hogy minek. A maszkos azonban ott van előtte, háttal a berontó gnómnak, ki ügyességének hála képes lábon vágni az alakot. A maskarás hátra esik, a fejét ért ütés azonban meg sem kottyan neki. Csak elneveti magát, mikor a bot koppan a kemény fém álarcon, aztán két karjával megragadja a gnómot és a holttal megáldott oltár oldalának dobja. Az idősebb apróság erős fejfájással gazdagodik és némi kellemetlen szédüléssel, nem mellékesen homloktájt érezheti folyékony létének szivárgását.
A tündér eközben kiszabadul. Ulippo is megérkezik az íjászok kíséretében. Kalys pedig rá néhány percre. A felállás pedig amit láthatnak talán elég elkeserítő. Az egyik kőasztalon egy holt, mellette a szédelgő Tikron, ki korábban előre sietett. A másik asztalszerűségen az immáron szabad kezekkel bíró tündér, kinek támadási körzetében senki ellenséges nem tartózkodik. A tündér és Tikron között a hamarost lábra vergődő maskarás fickó. Echnal pedig az ájult Torert védelmezi két felfegyverzett ellenféltől. Mindehhez hozzájárul a falak mentén keresztfákra helyezett csontok sokasága és a levegőt elárasztó vérszag.*


578. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-10-08 10:22:11
 ÚJ
>Urfang Ulippo avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 49
OOC üzenetek: 29

Játékstílus: Szelíd

//Csontok, csontok, csontok//

*Miután Urfang elvégezte a kis dolgait a csapat nyomába ered. Kissé eltávolodtak már amíg ő az ügyeit intézte, így csupán a fáklyájuk fényét látja, de fülét ismét heves kiáltások zaja tölti meg. Nem kétséges, hogy újabb banditák törtek rájuk. Szíve még mindig erősen ver a legutóbbi akció után és ebben a hevületben tőle szokatlan módon fellelkesül az új kihívás előtt. Előkapja parittyáját és lelki szemei előtt máris rettenthetetlen hősként látja magát, a harc diadalmas isteneként, olyan lesz mint egy tomboló ciklon amely halálos jégesőt zúdít az ellenségre.*
-Várjatok jövööök!


577. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-10-07 21:02:40
 ÚJ
>Echnal Garm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 473
OOC üzenetek: 232

Játékstílus: Vakmerő

//Csontok, csontok, csontok//

*A varázslat sikeres volt, de annyira sajnos nem bizonyult hatásosnak, mint amilyenre tervezte. Persze lehet, hogy az ő döntése volt hibás, hisz rögtön lecsaphatott volna a lebénult emberre, ezzel eggyel kevesebb főre redukálva az ellent. Ám most nagyobb gondja is van annál, hogy a hibáin merengjen, hiszen ha nem segít Torernek, úgy a fiú élete hamar véget érhet.
Echnal öreg róka már a harcszíntéren, hogy gyorsan feltudja mérni a körülötte uralkodó káoszt. S most nem is több száz emberrel van körülvéve, hanem csak hárommal. Egyikük még egy ideig az előző csapás hatása alatt lesz, a másik éppen azon ügyködik, hogy talpon maradjon, és akkor ott van a harmadik, akivel mindenképp csinálni kell valamit. Echnal nem szereti ismételni magát, de nincs új a nap alatt, így ismét beveti az előbb már félig-meddig hatásos varázslatát. Most azt a férfit veszi célba, aki Torerre ront. Ha nem sikerül a varázslat, akkor a pajzsát vágja a férfihez, hisz ahogy a múlt eseményei bizonyítják, Echnal igen ügyesen képes elhajítani a nagyméretű, diszkoszalakú pajzsát.
Akárhogy is legyen, Echnal módszeresen végigmegy az ellenfelein, hisz a középső alak még bénultm az egyik oldalon lévő éppen az egyensúlyozással küzd, a harmadik pedig jó eséllyel szintén ki lesz téve a varázslat hatásának. A zsoldos igyekszik a középsővel, s a harmadikkal mindenképp végezni, de legalább az egyikükkel, ha több ideje, vagy alkalma nem akad.*

A varázsló egy Mana lövedék nevű varázslatot varázsolt, melynek hatására kis energialövedék indul meg az általa rámutatott célpontra, találat esetén enyhe lassító, bénító hatása van.

576. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-10-06 22:37:26
 ÚJ
>Quaoldanraku Echomalerana avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 71
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Megfontolt

//Csontok, csontok, csontok//

*Echomelarana próbál kiszabadulni a maszkos karmai közül, így nem veszi észre amit a zsoldos cselekszik. Nem tudja fogvatartója miért kiabál, de nem is érdekli, ami részben abból ered, hogy érzi a fáradságot, és, hogy izzad, egyre jobban izzad. A nedvességcseppek lefolynak testén, ahogy próbál kiszabadulni. Minden erejét összeszedi, de az sem elég az elmebeteg ellen, ezért felada a harcot amit nem nyerhet meg. Utolsó erejét arra használja, hogy egy adag nyálat küldjön az ellenfele szemébe, hátha ezzel meg tudja zavarni, ezután még egyszer összeszedve erejét megpróbál kitörni a szorításból.*


575. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-10-05 19:35:22
 ÚJ
>Clisthe Sagel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 23
OOC üzenetek: 12

Játékstílus: Szelíd

//Csontok, csontok, csontok//

* Veriar biztosít egy kötelet a másik gúzsba kötéséhez, ezért a kendő sebkötöző szerepet kap. Heuna-t hallva halványan elmosolyodik, majd bólint. Akármilyen segítőkész, természetesen nem ajánlotta volna fel a derékkötőt, ha nem volna meggyőződve róla, hogy a ruha a nélkül is rajta marad.
Ekkor Kalyshoz fordul és leguggol. Lefejti a sebről a beleragadt anyagot, majd egy hevenyészett kötést köt a sérülés köré. Miután elkészül a férfit támogatva elindulnak. Őt nem igazán érdekli a térkép, a tájékozódást a többiekre bízza. Lassan elérnek egy újabb járatot, ahonnan kiáltás szűrődik ki. Clisthe felismeri a hangot, ugyan az a személy, aki már többször is dalra fakadt, a bolond, aki a csontokat "gyűjti". Az öregebb gnóm már indul is, hogy utána nézzen a dolognak. A nő nem tudja, hogy pontosan mit tervez, ezért elengedi Kalys-t és mikor megbizonyosodott róla, hogy a férfi stabilan áll leemeli válláról az íjat és egy nyilat is készenlétbe helyez, hogy a megfelelő időpontban támadni, esetleg védekezi tudjon.*


574. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-10-05 18:58:25
 ÚJ
>Henua Tikron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 288
OOC üzenetek: 57

Játékstílus: Szelíd

//Csontok, csontok, csontok//

*Tikron kap egy kötelet Veriartól. A másik gnóm felajánlja a segítségét és összeköti a csuklókat. Tikron közben segít fogni a bénult karjait, hogy fajtársának már csak a kötéllel kelljen bíbelődnie. A másik gnóm közben elmondja az aggodalmait. Arra gyanakszik, hogy Veriar is a csontrablókhoz tartozik, merthogy olyan gyorsan rájött, merre kell menni. A gnóm csak halkan válaszol:*
- Én nem hinném. Ha ő is áruló lenne, a másik kettővel könnyen elintézték volna Kalyst. Szerintem csak jól tájékozódik vagy ért a térképekhez. De persze nem árt nyitva tartani a szemünket.
*Clisthe is igen készségesnek mutatkozik. A saját ruhájáról oldja le a kötőt, hogy segítsen. Nem beszélt sokat, de jószándékú és értelmes hölgynek tűnik, ez pedig nagyon szimpatikus Henua Tikronnak. Mivel Veriartól kapott kötelet, ezzel a kendővel a sebet lehetne bekötni. A gnóm a nőhöz fordul mosolyogva:*
- Köszönöm, Clisthe! De remélem, azért nem fog Magán szétnyílni a ruha. Ha nem baj, hogy összevérezzük, akkor bekötném vele Kalys lábát.
*A férfiak biztosan örülnének, ha a hölgy többet mutatna magából, de Clisthe számára ez kellemetlen volna. A gnóm pedig saját kedvesén kívül másra nem gondol úgy.
Tikron megnézi a térképet és összeveti a jelekkel, amiket láttak. Az ábrán egy központi rész igen jól látható. Az lehet a szentély az oltárral, ahol a maszkos van. Oda tarthatott ez a kettő lefizetett testőr is. A nemesi családok majd veszekedhetnek és magyarázhatják egymásnak, hogy miért is történt mindez és a gnóm nagyon kíváncsi lesz az okokra. Nekik csak annyi a feladatuk most, hogy megállítsák a tolvajokat, de a gnómok kíváncsisága és tudásszomja most sem nyugszik. Követni fogja az eseményeket.
Tikron támogatja Kalyst és Clisthe is segít neki ebben. Ha a többiek is jönnek, akkor így haladnak addig az elágazásig, amelyiktől már megközelíthető az a bizonyos terem. Bizarr jelenség lesz, ha telerakták csontokkal...
Már egészen közel járnak, amikor kiáltást lehet hallani. A maszkos, vagy ahogy a testőrök nevezték, a "bohóc" az. Most nem énekli végig azt a szamár dalt, csak a csontokat emlegeti. Tikronnak rossz érzése támad. Ha ez a bolond összetalálkozott a másik csapattal és a csontokról kántál, akkor lehet, hogy harc van és ő áll jobban. Ez esetben viszont azonnal be kell avatkozni.*
- Szerintem harcba bocsátkozott a kutató csoport másik felével. Én megyek segíteni. Ha az íjakkal tudnak fedezni, azt köszönöm szépen!
*A gnóm ezzel elmond egy varázslatot, ami megnövelheti a sebességét és a hang irányába rohan. Közben figyel, hogy hol lát fényeket és ha támadót lát, megpróbálja meglepni az illetőt és hátulról kiütni a lábát a fabottal, utána pedig jó erősen orrba vágja. Ha észreveszik és megtámadják, akkor kitér, még mindig gyorsan mozogva és az illető háta mögé kerül ve ugyanazzal próbálkozik, mintha meglepte volna azt. Sajnos megint nem a szavakkal megoldható helyzetek közé tartozik, ha csontozásról van szó...*

A varázsló egy Gyorsítás nevű varázslatot varázsolt, melynek hatására pár percen keresztül, a levegő járása úgy kedvez a varázslónak, hogy könyebben, ezáltal gyorsabban tudjon futni.

573. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-10-05 14:42:39
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 106
OOC üzenetek: 34

Játékstílus: Szelíd

//Csontok, csontok, csontok//


//A zsoldos és a tündér//

*Echnal varázslata sikerül. A középső alak lebénul, ezzel nagy meglepetést okozva. A másik kettő ledermed. Látszik rajtuk, hogy nem értik mi történt. A zsoldos meg is indul a lassabban felocsúdó felé, ki épphogy védeni tudja támadását. A férfi kibillen egyensúlyából, mi talán még kapóra jöhet. Közben a lebénított is kezdi újra uralma alá venni karjait, de lassan halad.
Echomalerana teljesen megfeledkezik arról, hogy le van fogva és csapkodna. Csapkodna, de hiába, mert bár a maszkos talán bolond, ereje még van. Ahhoz bőven elegendő, hogy lefogja a tündért. A harmadik ellenálló Torert veszi célba. A maszkos ekkor felkiált:*
- Csontok, csontok, csontok!
*Úgy tűnik akar még néhányat belőlük.*


//Kalys csapata//

*Veriar készségesen bocsát kötelet a bölcs gnóm szolgálatára.*
- Tessék. A kimászást majd megoldjuk a másikkal. A kendő... Kérem, kösse be vele a kapitány lábát! Másunk nincs amivel tudnánk. *teszi még hozzá az íjász, aztán megindul.
Tikron kérésére hagyja, hogy ránézhessen a térképre. A gnómnak talán sejlik, hogy nemrégiben lefordultak, ahol azonban több járat is keresztezte egymást. Veriar ujjával mutatja, hogy addig akarja visszavezetni a csapatot, majd elindulna egy másik ösvényen, mi láthatóan ugyan abba a terembe vezet mint az, melyet elzártak előtte.*
- Látja már? Bizonyára oda tartottak, másik ilyen nagynak tűnő pont nincs a térképen. *magyarázza.
Ha senkinek semmi ellenvetése, terve szerint kezdi vezetni a csoportot. Mikor már a másik járatban van a társaság, kiáltást hallhatnak, a korábbi idétlen hangon.*
- Csontok, csontok, csontok!


572. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-10-02 19:20:33
 ÚJ
>Clisthe Sagel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 23
OOC üzenetek: 12

Játékstílus: Szelíd

//Csontok, csontok, csontok//

* Örömmel látja, hogy a nyíl célba talál, elősegítve a férfi térdre rogyását. Közben Kalys lábra tornázza magát és Veriar támogatásával megindul a másik felé, akit elhagy néhány perccel ezelőtti bátorsága. Ennek köszönhetően hamarosan a birtokukban tudhatják a térképet, ami valószínűleg fel fogja gyorsítani az előrehaladásukat. Ezt megerősíti Veriar következő mondata is. Ám mielőtt magabiztosan tovább indulnának az öreg gnómnak újabb ötlete támad. Mivel senki sem mozdul, hogy kötelet adjon Heunának, ezért ő is végignéz magán, hátha.. Pillantása megáll a derekára kötött szalagon.*
~ Nem kötél, de a semminél jobb.~
* Gondolja és lefejti a ruháról. Nem túl hosszú, alig egy méter, de az anyaga elég erős ahhoz, hogy sakkban tartsa a másikat.*
- Ha nincs más, akkor esetleg ezzel meg lehetne próbálni.
* Nyújtja át az öregnek. Ezután odalép Kalys oldalához és, a gnómhoz hasonlóan, segítő kezet nyújt a sebesültnek és ha szükséges támogatja.*


571. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-10-01 15:14:21
 ÚJ
>Quaoldanraku Echomalerana avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 71
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Megfontolt

//Csontok, csontok, csontok//

*Echomalerana meglepődik a harcos láttán, számára teljesen váratlan a megjelenése, és zavarba is hozza, mivel így meg kell magyaráznia mit tervezett, és azt miért tervezte, de zavara nem tart sokáig, sőt be is száll a harcba, már amennyire tud. A csonttal ha eléri a három közül valamelyiket, akkor azzal próbál ütni, ha nem, akkor a karjáról letört lánc darabjaival próbálja megdobálni őket, hogy ezzel megzavarja a zsoldos támadóit, aki így előnyösebb helyzetbe kerül, mint ha nem lenne semmilyen segítsége. Csak remélni tudja, hogy a katona győztesen jön ki a csatából, és meg tudja magyarázni neki mit miért tett. Nem állt szándékában komolyabb kárt tenni az fiatal segítőben, de valahogy mégis túl nagyot ütött. Ez számára nem túl kellemes, de annál inkább meglepő, mivel sosem az erejéről volt híres, sőt kifejezetten gyengécskének számított mindig is.*


570. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-10-01 13:39:06
 ÚJ
>Urfang Ulippo avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 49
OOC üzenetek: 29

Játékstílus: Szelíd

//Csontok, csontok, csontok//

*Urfang elereszti a parittyagolyót, de sajnos a sötétben nem igazán tudja követni a lövedék útját. Az is lehet, hogy mellément, de az is elképzelhető, hogy betalált, csak az illető a bódulatában meg sem érezte. No nem baj, amúgy sem nagy híve az erőszaknak és nem is tervezte, hogy most fog gyilkossá válni.

Szerencsére sikerült ártalmatlanítani a támadókat és még a térképük is hozzájuk került. Az viszont elég gyanús, hogy Veriar alig vet egy pillantást a térképre, de máris tudni véli merre kell menniük. Urfang fejében már ezelőtt is megfordult a gondolat, hogy a bűnöző elemek közéjük is beszivároghattak, és ezt csak megerősíti az a tény, hogy az előző két briganti is a megbízóik embere volt. Az egyikük cinkos mosolya sem kerülte el figyelmét az előbb. Veriarral amúgy sem túl jó a kapcsolata, úgyhogy róla bármit el tud képzelni. Követi tehát, ha az egész csapat megindul utána, de igyekszik távol maradni tőle és szemmel tartani, közben pedig keresi a megfelelő alkalmat, hogy titkon megoszthassa Tikronnal az aggodalmait.

Az öreg gnóm igyekezete a támadó megkötözésére jó alkalmat teremt, hogy négyszemközt közölhesse vele a megfigyeléseit. Szívesen segít neki, ugyanis remek csomókat tud kötni, amiket még a mestere műhelyében tanult, sőt át is vállalja ezt a feladatot, Tikron csak segítsen inkább ellátni Kalys sebeit. Mellesleg, mikor a gúzsba kötött támadó már teljesen ártalmatlan, akkor szemrevételezi az erszényét, hátha megkerül az a bizonyos plusz pénz is. Jobb helyen lesz az Urfangnál. Ha akad még idő és nem indult még el a csapat, akkor utánanéz a másik támadó erszényének is. Neki már úgy sincsen rá szüksége többé.*


569. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-10-01 12:05:22
 ÚJ
>Henua Tikron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 288
OOC üzenetek: 57

Játékstílus: Szelíd

//Csontok, csontok, csontok//

*A csapat minden tagja kiveszi a részét a harcból és Kalys segítségére sietnek. A másik gnóm a parittyáját veszi elő, Chliste pedig az íját, amivel térdenlövi a lebénult testőrt. Henua Tikron varázslata ugyanis sikerült és egy kis időre szinte teljesen mozgásképtelen lesz a férfi, aki egyelőre még ismeretlen okból csatlakozott a holtak csontjaina nyugalmát bolygató társasághoz. A gnóm nagyon kívánics, hogy miért tették mindezt, de a válasz talán csak a nemesi udvarokban lesz meg. Ezek az emberek parancsot teljesítenek és lehet, hogy nem kötötték az orrukra, miért is van szükség erre az egész undorító és kegyeletsértő műveletre, amivel ráadásul veszélyessé teszik a temetőlátogatást is. Nagy munka és sok idő lesz helyrehozni a károkat, amiket a földben okoztak.
A testőr hamarosan már nem is tud továbbmenni és a térdébe lőtt nyíl, valamint a gnóm hátsó ütése ledöntik a lábáról és térdre rogy. A gnóm nem igazán szereti az efféle megoldásokat, inkább szavakkal oldja meg a helyzeteket, de egyértelmű volt, hogy itt erre nincs lehetőség. Akkor pedig nem rest megvédeni magát és azokat, akikkel éppen egy csapatban van. Szerencsére ez alkalommal a többieket sem kell félteni.

Kalys sikeresen feltápászkodik és Veriar támogatásával elindul a testőr felé. Az ellenséges férfi tudván, hogy most nincs esélye ellenük, könyörög az életéért és átadja a térképet. Ő csak egy zsoldos, aki pénzért vállalta ezt a munkát. A családjáért tehette, hiszen most is arról beszél, hogy nem szaratné, ha nélküle maradnának, látszik, hogy fontosak neki. A tetteire ez sem mentség és noha az életét itt nem veszik el, de a családja mégis nélkülözni fogja őt. Az ilyeneknek ugyanis a tömlöcben van a helyük, hogy ne csináljanak több hasonló bajt. Bár az is igaz, hogy pénzért mindenre vagy szinte mindenre kapható gazemberekből sosem fogy ki a világ, de szerencsére az őket megállító alakokból sem. A másik gnóm, a magas hölgy és a két testőr pedig Tikronnal együtt közéjük tartozik. A gnóm pedig boldog attól, hogy egy nemes ügyért harcolhat.

Persze még nincs vége. Kalys büszkeségét sérti, hogy másra kell támaszkodnia. Nem elég, hogy segítségre szorul, még a vezetést is átveszik tőle és ez nincs ínyére. A térkép alapján elindulhatnak. Most már nem kell vadászni az x-ekre és az egyenesekre, a testőrtől kapott útmutatóról minden világos lehet.
A gnóm azért megkéri Veriart, hogy ő is vethessen egy pillantást a térképre. Kíváncsi, hogy pontosan mit jelentenek ezek a jelek és arra is, hogy mennyire volt közel a megoldáshoz a találgatásaival ő vagy a másik gnóm. A tudásszomj ugyanis most sem csillapodik benne. Az is eszébe jut közben, hogy mi lehet Tillivel, merre járhat? Talán már a fogadóban van és ott szobrozik az ajtó előtt, mert Tikronnál van a kulcs. Nem számított rá, hogy fogadott leánya eltűnik a temető ködjében. Ha itt végeznek, meg fogja keresni, ha kell, segítséggel.

Kalys támogatására nem egy majdnem feleakkora gnóm a legalkalmasabb, de Tikron nem várja el, hogy a magasságban a testőrhöz jobban illő hölgynek kelljen ellátnia ezt a feladatot, ezért odamegy a lábsérült testőrhöz és hagyja, hogy az a vállára támaszkodjon. Így haladhatnának tovább, de előtte még a gnóm néhány dolgot fontosnak tart:*
- Ezt az embert meg kell kötözni, mert a bénulás nem tart örökké. Nem lenne jó, ha hátbatámadna minket. És ha valaki ért a sebellátáshoz, akkor azt a combsérülést is el kéne látni.
*Ha Tikron kap kötelet valakitől, akkor meg is kötözi a testőr kezeit. A sebekhez viszont nem igazán ért, csak alapszinten. Ha van nála ügyesebb, akkor rábízza Kalys ellátását, mielőtt a vállára támaszkodva követik a térképet.*


568. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-10-01 10:52:55
 ÚJ
>Echnal Garm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 473
OOC üzenetek: 232

Játékstílus: Vakmerő

//Csontok, csontok, csontok//

*Echnal dühe úgy látszik ugyanolyan hatásos, mint hajdan volt, hiszen első csapásával máris végez egyik ellenfelével. Bárhogy is igyekszik, bármit is tesz, ő egy harcos marad, egy zsoldos. Gondolhatja magáról, hogy most már nem a pénzért ont vért, hanem egy magasabb cél érdekében, de a végeredményen ez ugyan mit változtat?!
Hárman maradnak - s a maszkos, kitől valójában nem igazán tart - s ahogy kitűnik, nem ma kezdtek vívni. Echnal viszonylag könnyedén hárítja a csapásokat, de egyértelmű, hogy a hármas még csak felméri a férfi képességeit, s inkább csak a túlerőben bíznak, mint saját tudásukban.
A zsoldos háta mögötti rész, még mindig szabad utat biztosít, ha esetleg menekülni akar, de ez meg sem fordul a fejében - részben a büszkeség, részben pedig Torer miatt.
Sajnálja, hogy előző varázslata nem sikerült, hiszen ellenkező esetben most minden további nélkül tudná lekaszabolni az ellent. Ám meg sem fordul a fejében, hogy ismét egy olyan bonyolult varázslattal próbálkozzon.
"A kevesebb néha több" gondolja, s már indítja is a kis bénító, lassító labdacsot a középső alak felé. Ha sikerül, úgy feltételezheti, hogy a szélsők is megriadnak egy pillanatig, s ő ezt akarja kihasználni. Amelyik szélen lassabban ócsúdik fel a harcos, arra fog rátámadni.
Ha pedig ez a varázslat sem sikerül... úgy marad a puszta erő, melyből Echnal számára nem kevés jutott, s jaj, annak, akin ezt beakarja bizonyítani.*

A varázsló egy Mana lövedék nevű varázslatot varázsolt, melynek hatására kis energialövedék indul meg az általa rámutatott célpontra, találat esetén enyhe lassító, bénító hatása van.

567. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-10-01 10:14:10
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 106
OOC üzenetek: 34

Játékstílus: Szelíd

//Csontok, csontok, csontok//


//Kalys csapata//

*A támadó ellen bevetett varázslat sikeres. A férfi azon nyomban lassulni kezd, majd meg is áll. A megkerülés bonyodalmaival tehát nem kell foglalatoskodni. A nyílvessző és a bot egyszerre találja el az ellenfél lábát, ennek hatására pedig térdre is rogy. Mikor azonban meghallja a szavakat, csak elvigyorodik magabiztosan.*
- Bízzák csak rám a dolgot! *szólal meg Kalys, ki most már lábain áll, Veriarra támaszkodva egyik karjával.
Másik kezében kardja pihen. A két férfi megindul a lebénított felé, kinek bátorsága mintha elszállna a pillanat hevében és inkább könyörgőn a földre borul.*
- Ne, kérlek, nem fizetnek ezért annyit! Elvállaltam, mert plusz pénz, de annyit nem ér, hogy magára hagyjam a családom! Tessék, itt a térkép. Ezen rajta vannak a járatok meg minden. Most... itt állunk. *mondja, remegve túrva zsebébe, hogy előhalássza a térképet és már mutatja is a pontot.*
- Látod, megy ez! *mosolyodik el elégedetten Kalys, Veriar pedig magához veszi a térképet.*
- Ha ez valós, akkor tudom merre kell menni. Kérem, valaki segítsen a kapitánynak haladni, én megyek mostantól elől és mutatom az utat! *szólítja fel az íjász a társaságot, mi láthatóan nem tetszik felettesének.
Elhúzott szája legalábbis erre ad okot.*


//A zsoldos és a tündér//

*Echomalerana cselekedete nem valószínű, hogy a várt hatást éri el. Torer ugyan összeesik, fején pedig mintha vér is kezdene csörgedezni, az ellenségeskedők azonban csak kinevetik, amiért saját bajtárást vágta kupán.*
- Szép munka, pici lány!
- Talán üsd le a másikat is, akkor hamarabb tudunk veled foglalkozni.
- Most, hogy az a barom meghalt, már nem kell neki engedelmeskednünk, mi is élvezhetjük a társaságod. *mondják hárman felváltva.
Egyikük aztán int a maszkosnak, ki hamarost ott terem a kőasztal mellett és rá szorítja a tündért, hogy még véletlenül se csapkodjon másokat is. Így már van idejük Echnallal foglalkozni, kinek varázslata nem sikerül, de így is hatásos belépővel köszön a társaságnak. Egyiküket váratlan éri ezen érkezés, s első csapásával végeznek is vele. Már csak három marad, meg a maszkos, plusz a tündér, amennyiben tényleg helyben akarja hagyni. A három férfi köré áll, kardjaikat előre szegezik, majd felváltva kezdik el csapni a zsoldost, egyszerű mozdulatsorral: közeledik, csap, hátraugrik. Így próbálják elkerülni az ellentámadást, ugyanakkor ha a zsoldos elmozdul helyéről, mindhárom egyszerre veti magát felé.*


566. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-09-30 20:58:33
 ÚJ
>Maou Kalaki avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 149
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Megfontolt

//Ingrtan Moer//

*Kicsit furán néz a fiúra, de aztán csak elmosolyodik és átkarolja őt.*
- Ne félj, nem harapok. * Kacsint a fiúra.* - Nosztalgikus ez a hely. A szülőfalumra emlékeztet. Kiskoromban utáltam a temetőket, de később jó búvóhelynek bizonyult, ha el akartam menekülni a világ elől.
*Fecsegéssel próbálja oldani a feszültséget, evvel bátorítva a fiút.*


565. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-09-28 17:51:50
 ÚJ
>Clisthe Sagel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 23
OOC üzenetek: 12

Játékstílus: Szelíd

//Csontok, csontok, csontok//

* Végül a hangokat követve elindulnak a járatban. Clisthe reméli, hogy az előttük haladók nem vették észre őket, viszont a valóság hamar meghazudtolja, mikor szembe találják magukat a két férfival. Kalyst hallva megérti, hogy két másik család embereiről van szó és ekkor benne is fel vetődik a kérdés.*
~ Mi ez az egész?~
* Választ ugyan nem kap, mivel egy dobótőr fúródik a kísérőjük lábába, így az önkénytelenül térdre esik. Mikor Veriar küld a páros felé egy nyílvesszőt a nő is magához tér a pillanatnyi sokkból és ő is kezébe veszi az íját és egy nyilat. Lőnie azonban nincs ideje, mivel Heuna megelőzi és egy energialövedékkel megcélozza a támadót. Ha a varázslat sikeresen célba talál és az öregnek sikerül a földre kényszerítenie, akkor visszarakja a fegyvert a vállára és a férfiakra hagyja a "vallatást". Ha a férfinek sikerül kitérnie a gnóm támadása elöl, akkor kilő egy nyilat az őr felé, ami -,ha jól célzott- a térdében áll meg.*

A hozzászólás írója (Clisthe Sagel) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2013.09.28 17:52:26


564. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-09-28 11:26:01
 ÚJ
>Urfang Ulippo avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 49
OOC üzenetek: 29

Játékstílus: Szelíd

//Csontok, csontok, csontok//

*Na tessék, Urfang már régóta tartott tőle, hogy itt akármikor életveszélyessé válhat a helyzet, épphogy csak elkezdte szoktatni magát a baljós szituációhoz, amikor egyszer csak minden előjel nélkül elszabadul a pokol. Kések repkednek, nyilak süvítenek, emberek rogynak térdre sérülten vagy holtan, egy őrült rohan feléjük üvöltve pengével a kezében.

Urfang ösztönösen keresi a legvédettebb pozíciót a csatatéren, naná hogy nem fog rárontani csorba csontkésével arra a hivatásos gyilkosra. A helyzet viszont elég kritikus, Kalys már megsérült és talán ha nem fordított volta gúnyosan hátat Veriarnak, akkor most ő fedezhetné a hátsóját, de így nem bízhat meg benne nyugodt szívvel. Annyi tartás azért benne is bőven akad, hogy nem fog a nő háta mögé bújni. E pillanatban az öreg Tikron tűnik a legbiztosabb személynek, aki mellett talán szerencsésen túl lehet élni ezt a vad összecsapást. Az öreg ismét a hókuszpókuszaival van elfoglalva így Urfang nem is próbálja megzavarni őt, hanem inkább előkapja a parittyáját amolyan minden mindegy alapon.

Tikron varázslata sikerül és egy fénylő energialövedék repül a támadó őr felé. Mikor eléri az őr megtorpan, mintha fejbe kólintották volna. "Itt a kiváló alkalom!" *gondolja Urfang* "Ha a fürge mókusokat sikerül levadásznom, akkor ez a nagy álló célpont sem jelenthet túl nagy gondot. És ha az óriás Gólemet is le tudta győzni egy parittyagolyó, akkor ugyan kit nem?"

A hozzászólás írója (Urfang Ulippo) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2013.09.28 12:06:16


563. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-09-27 21:55:11
 ÚJ
>Echnal Garm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 473
OOC üzenetek: 232

Játékstílus: Vakmerő

//Csontok, csontok, csontok//

*Echnal csele bevált, s a csapat vezetője felé küldi pár emberét, míg ő maga továbbra is a tündérrel foglalatoskodik. Nem is várhatott volna mást egy ilyen embertől, úgy látszik ha elkezd valamit, azt szereti is befejezni.
Bármennyire is volt eddig ellenszenves és haszontalan a kikötözött nő, Echnal nem nézheti végig amint akarata ellenére magáévá teszi egy utolsó féreg.
A varázslat mely láthatatlanná teszi hamarost elmúlik, így meg kell ragadnia az alkalmat, hogy minél közelebb jusson a kőoltárhoz. Éppenhogy elindul, bőre, s ruhája színe kezdi visszanyerni eredeti színét, ám a lelepleződése még várat magára, ugyanis a sírrablók figyelmét Torer vonja el, ki megtagadva Echnal utasítását beront a járatba. A buzgó fiatalnak nem esik nehezére ártalmatlanná tenni a csapat vezetőjét, s a zsoldos szinte már büszke is a harcosra. Echnal is számtalan alkalommal mondott ellent parancsoknak, s sok alkalommal nem is volt ilyen eredményes, mint most Torer.
A fiú a tündérről is gondoskodik, ki ocsmány módon elárulja megmentőjét. Echnal először nem is hisz a szemének, de mikor a rüfke szóra nyitja a száját, s alkut ajánl a banditáknak, elméjét elönti a méreg. Kardot ránt, s vad, állatias üvöltést hallat. Eztán egy komolyabb varázslattal próbálkozik, de attól függetlenül, hogy sikerül vagy sem, karddal, s pajzzsal veti magát a harcosokra. Nem fogja vissza karjait, s indulatát. Most ölni indul. Ám nem fog megállni a sírrablóknál, dühe igazi erejét a tündérnek tartogatja, kit ha nem is öl meg, de úgy helyben hagy, hogy senkinek nem fog kedve támadni megerőszakolni.*

Echnal Garm megpróbált varázsolni egy Kombinált mana aura nevű varázslatot, de a varázslat nem sikerült, elrontotta, így nincs hatása!

562. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-09-27 17:06:45
 ÚJ
>Quaoldanraku Echomalerana avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 71
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Megfontolt

//Csontok, csontok, csontok//

*Az egyik járatnál, valami felkelti a figyelmét, de nem sokáig foglakozik vele, mivel nem lát ott semmit, sokkal inkább fontos számára a vetkőző férfi, aminek egyik oka, hogy nem teljesen bizonyos abban, hogy ő szeretné a saját megerőszakolását megélni. Csak remélni tudja, hogy a vonaglás legalább addig megvédi amíg valaki meg nem menti, bár ki tudja, lehet a megmentő is csak valami perverz disznó lesz. Kissé meglepődik, mikor az erőszaktevő bezúzott fejjel összecsuklik, és a hős lovag még a láncaitól is megszabadítja, ám ő törékeny nőhöz méltóan inkább fekve marad, valahogy nincs a tervei között a halál, legalább is egyelőre. Nemes cselekedetnek tartja amit a számára ismerős férfi tett, sajnálni fogja amikor meghal. Bár lehet a holtestet sikerül majd valahogy megkaparintania, ami nehéz feladatnak tűnik, de nem lehetetlennek. Ekkor eszmél rá, hogy nála van még a csont, amivel esetleg kicsit változtathatna a helyzeten. Támad is egy ötlete amivel segíthet megmentőjén. Egy mozdulattal ül fel és meglendítve karját vágja kupán a harcost akinek lehet, hogy az ájulás lesz a menedéke a halál elől. Ezután megszólal.*
-Mi lenne, ha elengednétek? Segítettem nektek, szerintem megbízhattok bennem, bár nem tudom, hogy kik vagytok, mivel csak véletlenül keveredtem bele ebbe az egész agymenésbe. Tehát ti elengedtek, én meg segítek amiben tudok.*Reméli, hogy ennek nem lesznek tanúi, vagyis inkább, hogy sikerül üzletet kötni ezekkel a senkiházi zsoldosokkal, bár némileg kételkedik, de mégis csak ez volt a legértelmesebb megoldás amit tehetett.Mely esetben Echnal cselekszik még az előtt, hogy az ütés megtörténne, nem cselekszik semmit, inkább marad fekve, esetleg akkor, ha tud segíteni valamit a harcban anélkül, hogy komolyabb veszély fenyegetné akkor csatlakozik, már amennyire tud.*


561. hozzászólás ezen a helyszínen: Temető
Üzenet elküldve: 2013-09-27 16:31:50
 ÚJ
>Henua Tikron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 288
OOC üzenetek: 57

Játékstílus: Szelíd

//Csontok, csontok, csontok//

*A másik gnóm nem áll elő újabb ötlettel, Clisthe pedig ráhagyja Henuára a felvetését, így a csapat elindul, hogy kövesse a hangokat. Kalys ügyel rá, hogy elöl-hátul legyen fáklya és így kisebb figyelmet keltenek. A párs nem sejti, hogy követik, vígan fütyörésznek a kanyargós járatokban. Amikor a hangok elhallgatnak, akkor viszont nagyon hamar megtörténik a baj.
Kalys észreveszi, hogy két másik nemesi család emberei vannak előttük, ez a címerekből látható. Mielőtt bárki válaszolhatna, a bozontos szakállút megdobják egy tőrrel. A combját éri a támadás és az izmai elengedik, így térdre rogy. A beszédük alapján nagyon biztosak magukban. Két fegyveres őr egy megsebzett őr és egy íjász ellen, nem is csoda, hogy bíznak a sikerükben. A többieknél is van ugyan íj és fegyver, de valószínűleg nem olyan képzettek, mint a nemesi testőrök. Veriar már meg is lövi a beszélő őrt, a másik viszont a sérült felé indul.

A gnóm tudja, hogy itt hiába beszélne, ezeknek nem fog használni a szavak forgatása és nincs is rá idő. Akit torkon lőttek, az már nem jelenthet nagy veszélyt, valószínűleg hamarosan meg is hal. A gnóm nem örül ennek. Még akkor sem, ha ezek kegyeletsértő, álnok emberek. A börtön nekik is jár, de sajnos nem hagynak más utat. Ha viszont mindkettő meghal, akkor nem fogják tudni, merre kell majd menni. A gnóm egy kitérő megoldást választ.Megpróbálkozik egy olyan varázslattal, ami nem okoz sérülést, de lelassítja az ellenfelet. Utána pedig fejbe lehet kólintani és le lehet fogni. Veriar és Kalys majd kivallathatják, hogy elárulja az út további részét. Már közel vannak, hogy megtalálják a "bohócot" és a csontokat, amiket ellopott a sírokból. Lehetnek még további őrök is és ez esetben a leküldött csapat másik fele veszélyben lehet. Igyekezniük kell, nem szabad tétovázni.

A gnóm koncentrál és megcélozza a Kalys felé induló férfit a varázslattal. Utána pedig előveszi a fabotját és megpróbál a testőr mögé kerülni. Ha ez sikerül, akkor le akarja dönteni a lebánult testőrt a lábáról egy ütéssel, amit a hátsó térdhajlatra mér. Ha sikerül leteríteni a fickót, akkor pedig már csak le kell fogni és egy tőrt vagy hasonlót szorítani a nyakához, hogy megmondja, merre kell menni.
Ha nem sikerül a varázslat, akkor az íjászokra hagyja a munkát és csak ennyit szól:*
- Életben kell hagyni, hogy elárulja az útvonalat!

A varázsló egy Mana lövedék nevű varázslatot varázsolt, melynek hatására kis energialövedék indul meg az általa rámutatott célpontra, találat esetén enyhe lassító, bénító hatása van.

1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1946-1965