Külső területek - Krenkataur barlangrendszer
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Kikötői erdőség (új)
Krenkataur barlangrendszerNincs "kisebb" helyszín
Ezen a helyszínen lehetőséged van zenét hallgatni. (4.99 MB)

<< Előző oldal - Mostani oldal: 11 (201. - 220. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

220. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-06-15 11:39:26
 ÚJ
>Drayen Agron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 199
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Megfontolt

//Kasuro//

*Talán most a mágus mellé áll a szerencse. Kopogtatására egy helyen kongás a válasz. A férfi felcsillanó szemekkel szól társnőjének.*
-Kasuro! Jöjjön ide. Lehet, nyomon vagyunk.-
*Hangját izgatottság itatja át, ahogy felméri a lehetséges üreg átmérőjét, majd a talajon kezd kutatni. A tőrét sajnálja erre használni? így egy nagyobb követ keres, amivel talán áttörhetik a falat.*
-Kérem segítsen! Keressünk valamit, amivel betörhetjük ezt a falat. Nem tűnik vastagnak.-
*Amennyiben találnak megfelelő darabot, Drayen erejét próbára téve ostromolja a falat, időnként megállva és figyelve, hogy repedezik-e a fal.*


219. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-06-15 08:19:56
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 224
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Szelíd

//Kasuro és Drayen//

*A férfi kopogtatja a falat, s ahogy előadja a nőnek, miért is tesz így, arra lehet figyelmes, hogy egy nagyobbacska foltot körbekopogtatva a kő nem tömören kong, hanem úgy, mint ami arról árulkodik, hogy üreg van a felszín alatt, nem is olyan sokkal.
Megvizsgálhatják ezt, megpróbálva betörni az üreget, de tovább is mehetnek akár, ezúttal még mindig három irányból választhatnak: egyenesen tovább a bányászok által kialakított, megtámasztott és aládúcolt falú folyosón, illetve jobbra és balra is.*


218. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-06-12 22:48:44
 ÚJ
>Shauri Sethi Ishani avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kitiltott felhasználó
IC üzenetek: 303
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat//

* Kardjának pengéje megakad a dög vacak lábában és nem bír sebet ejteni rajta. Legalábbis komolyabb sebet biztosan nem, pedig jó lett volna, ha komolyabb sebet tud ejteni. Így viszont kénytelen a lábban hagyni a kardját, a skorpió mozgásából érzi, hogy ha egyszer megindulna vele, vinné a karját is, ő meg lemaradna mögötte. Kész elugrani mellőle, ha úgy helyezkedik a Nassiky, vagy ha megszabadul holt terhétől. Most már úgy is hiábavalóak a mágus szavai, ez most nem számít. Már rátámadtak, nem fogja őket elengedni élve. Viszont megpróbál mindent megtenni azért, hogy mentsék, ami menthető. Nyilat kap elő a hátán lifegő tegezéből és megpróbálja alulról hasba szúrni a skorpiót. Olyan helyet keres, ahol át tudna hatolni a páncéljával. Célja, hogy minél több sebet ejtsenek rajta. Ekkor jut eszébe az, hogy a lepakolt táskáiknál vannak a kötelek, amiket magukkal hoztak és egy csákány is. Barlangba készültek, hoztak magukkal mindenfélét. A szúrás eredményétől függetlenül megpróbál elugrani a csomagjaik felé. Ami legalább két, de inkább három ugrásnyi táv lesz az ő hosszú lábaival is. De ha meg tudná szerezni a kötelet, el tudnák gáncsolni, mozgásképtelenné tenni. Egy próbát ez is megér, csak sikerülne!*


217. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-06-10 21:54:34
 ÚJ
>Harath Hardoghar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 747
OOC üzenetek: 33

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat//

*Nem fékezi meg őt immár senki és semmi, a harc heve, a hajsza izgalma a vadászat íze magával ragadja, s ő a szavakat hallva ugyan, de arra rá se hederítve vágja pengéjét a kitinpáncélon keresztül a farokrészbe. Mélyen hatol és húst, inakat és izmokat is vághat keresztül, ahogy erejétől mérten, minden (nem kevés) tapasztalatát bevetve két kézzel tartva szorosan kardját kirántja, hogy újra támadhasson. Közben vélhetően újabb kényes és érzékeny sebet ejt rajta, csakúgy, mint a csatlakozó nomád emberlány is. Immár ketten dolgoznak verejtékezve azon, hogy harcképtelenné tegyék a Nassiky legmérgesebb felét, a látszólag áldozatában ragadt farkát.*
-Ha kiszabadul, bekeríteni!
*Súlyt le újfent attól függően, hogy mennyire sikerül megnyissák a lény páncélját. Újfent szúr, avagy vág keményen, hogy mozgásképtelenné tegyék, jó esetben levághassák e veszedelmes fegyvert, míg gazdája képtelen kiszabadítani a százlábúba ragadt tüskéjét. Csupán az erőlködéstől nyög fel egy -egy mozdulatnál, ugyanakkor nem vakon és figyelmetlenül "csépeli" a dögöt.
Látja, hogy Shauri nem bír az ízelt lábakkal, hogy megszorul a penge, érzékeli a mellette hadakozó Tharirint is, ahogy arra is ügyel, hogy mozduljon, ha adott esetben ellenfelük feléjük tud végre fordulni. Ekkor bizony még azt is megreszkíroztatja (ha muszáj), hogy Shaurit félrerántva hemperegjenek odébb. Avagy csak maga kell hátra és félresasszézzon, ha a lány helyzete kielégítőnek mondható. Ugyanakkor Tharirin felé sem fog megindulni, nehogy összegabalyodjanak lábaik könnyű prédává téve mindkettejüket a vérgőzös bestiának.
De Hildi és a varázsló kettősével, no meg annak haszontalan szalmabábújával nemigen törődik, hisz fel nem használhatja őket egyelőre. Jól vannak ott, ahol; a hátuk mögött, messzebb, biztonságban.
A támadást most már akkor sem szakítaná félbe, ha tehetné vagy győzködnék. A sebzett vad, mindig a legveszedelmesebb mind közül. Örök törvény. No meg már az elején eltökélte, nincs kedve később a barlang mélyén, saját vadászterületén összefutni ezzel. Többek között ezért is döntött a folytatás mellett. Hiszen itt remélhetőleg azért mégis csak zavarja valami (fény, szagok, levegő) ezt a lényt, melynek otthona a föld mélyi barlangok sötétje. Habár korábban tesztelték, és úgy tűnik hall és lát, érzékel, reményei szerint azért bizonyos korlátok közé szorítva, sokkal kevésbé, mint például odalent. Itt legalább ők (is) kitűnő körülményeknek örvendhetnek.*


216. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-06-10 19:06:22
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 216
OOC üzenetek: 153

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat - Minden résztvevő részére//

//Hildi NJK státusztban//

*Habár Zrekil szavai valóban éles észről tanúskodnak, a gnóm kissé későre hagyta a szónoklatot. Hogyha van is valami összefüggés a százlábú és a Nassiky viselkedése és ellenségeskedése között, nem töltenek el időt azzal hogy túl sokat gondolkoznának rajta. Az első csapások már megtörténtek. Zrekil szavaira még abbahagyhatják a támadást, bár nem biztos hogy jó ötlet ez a már felbőszült skorpió mellett. Hildi félve húzódik még jobban a gnóm mögé, amit jól is tesz. A Tharirin és Harath reccsenve hatol mélyre a két penge a bestia testébe. Shauri kardja habár a skorpió ízelt lábába vág, nem képes azt keresztül szelni. Az ízek közé szorul a kard, így a harcosnő veszélyes helyzetbe kerül. Hogyha elengedi a kardot, elveszti egy fegyverét, azonban ha tovább markolja azt, a csapkodó lény magával ragadhatja. Gyorsan kell döntenie, hiszen a társai által ejtett sebek úgy tűnnek nagyon is felmérgesítették a Nassikyt, aki most hangosan sziszegve rángatja magát, kínlódva próbálja kitépni farkát a százlábú holtestéből. (Nem sok sikerrel.) A harcosok most érzik igazán a lény erejét. Egy ló erejével dobálja testét, bár szerencséjükre ollóival nem képes elérni egyikőjüket sem.*


215. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-06-10 18:03:38
 ÚJ
>Zrekil Losef avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 333
OOC üzenetek: 22

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat - Minden résztvevő részére//

*A varázslat ugyan sikeres, habár ez sovány vigasz az adott helyzetben. Hirtelen meghallja a kiáltásokat, azonban mire felfogná, hogy valaki valóban a Nassiky nevét mondta, a teremtmény előbukkan, és őrületes sebességgel támadja oldalba a kis harci felállásukat. Igazából Zrekil még a skorpió megjelenésének pillanatában is teljes mértékben a százlábúra figyel, így a lény gond nélkül széttéphetné. Mire odafordul, már csak villanásokat lát maga előtt, ahogy a szörnyeteg végül kikerüli, és mire újabb fordulatot tesz, a százlábú már a földön van sok kis darabban, a Nassiky pedig kedélyesen aprítja tovább. Valamelyest egyet is ért Harath tanácsával, azonban mivel jelenleg nem a skorpió a legnagyobb veszély (illetve most gyakorlatban igen, DE...), így még mielőtt megközelíthetnék a lényt, gyorsan megszólal:*
- Ne! Várjunk! Talán nem a Nassiky a fő veszélyforrás *remélhetőleg erre valóban letesznek a szándékukról, ha más nem, a Holdfal kéznél van, azzal szétválaszthatja a felderítőket és a szörnyet.*
- Mit keres itt egy Nassiky? Azok átkozottul mélyen szoktak élni, ha jól tudom. és mégis mi volt ez a százlábú? Rettenetes bestia, de erről még életemben nem hallottam. Ezt a bestiát meg *int a skorpió felé fejével* nem a gyilkolási vágy, vagy az élelemszerzés vezérelte, akkor könnyűszerrel célba vehetett volna minket. Közelebb voltunk, és kevésbé veszélyesek. Ez a dög céltudatosan ment a másik felé *ezzel ugyebár azt a teóriát is kizárta, hogy valamit védeni akart az állat, ami a barlang szájánál van* Bárhogy is, a Nassiky sokkal jobban gyűlölte ezt a lényt, mint minket. És talán nem véletlenül. Szerintem ezek mind összefüggenek, nem tudom, talán ilyen dögök a felszínre szorították őket, vagy hasonlóra gondolok. Nem azt mondom, hogy veszélytelen, és azt se, hogy a barátunk, vagy akár semlegesen viszonyul hozzánk, de muszáj várnunk. Hátha kiderül, mi a fene ez a lény, és honnan került ide *miután gyorsan elhadarta a gondolatait, azért újból felkészül a varázslatra, méghozzá egy Holdfal megidézésére, szintén azért, hogy elválassza őket a Nassikytől, de ezúttal már saját védelmük érdekében lenne ez jó, ha az állat a kegyetlen hentesmunka után úgy döntene, hogy öt ellen támad egyedül (ami mellesleg ostoba döntés volna a gnóm szerint).*


214. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-06-06 22:39:04
 ÚJ
>Drayen Agron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 199
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Megfontolt

//Kasuro//

*Drayen némiképp csalódottan veszi kézbe az egyetlen dolgot, amit a holttestnél talált. A pénz ugyan mindig jól jön, ám az ő esetükben egy csákány célszerűbb lett volna. Zavartan csörrenti meg az erszényt társnője előtt.*
-Nos, legalább ez megtérití a fáradozásait.-
*Mondja, majd ahogy haladnak, tőre markolatával elkezdi a falat kopogtatni.*
-Egy könyvben azt ìrták, hogy a kristályok amolyan üregekben lelhetők fel, közel a fejtési területekhez. Az opálok ennél jobban felismerhetőek, ugyanis nem a bánya köveiben rejtőznek, hanem amolyan kitörésszerüen bukkanak elő a földből. Ha jól tudom.-
*Magyarázza, miközben egy újabb elágazáshoz érnek. A patkányok továbbra is körülöttük mozognak, ám a férfi most nem figyel rájuk. A falban futó ereket méricskéli, illetve a két járat lejtését próbálja kideríteni. Végül, ha sikerül eldönteni, hogy melyik járat lejt jobban, azon indulnak el.*


213. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-06-06 20:21:32
 ÚJ
>Shauri Sethi Ishani avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kitiltott felhasználó
IC üzenetek: 303
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat - Minden résztvevő részére//

* Fut Harath után, a közelben ott van a másik lány is, Tharirin, szemének sarkából látja őt. Leginkább villanás formájában, ahogy sebesen futnak a sikítás irányába, a Nassiky után. Hamar kibuknak a barlangnál, a kis tisztáson, ahol nem is olyan rég még a mágus és a husis Hildi teljes nyugalomban készülődött a nagy kalandra és felfedező túrára. Most meg nagy pácban vannak, a skorpió feléjük tart. Fut tovább és egy kis fordulás után már a másik jószágot is látja, egy randa százlábút. A két dög közé szorultak társaik! Egy pillanatra ledöbben, ahogy a skorpió a százlábúra veti magát, de ez a támadás nekik épp kapóra jön. Íját a vállára dobja s már húzza is elő kardját futás közben és a skorpió egyik lábára csap le vele. Megpróbálja levágni azt a tagot és ha lesz rá ideje, akkor megpróbálja hasba szúrni alulról. Csak rá ne szakadjon az egész dög! Lehet, hogy a skorpiónak kicsinyei vannak és azokat védi, a százlábú étlapján pedig azok az "apróságok" jelentik a főmenüt. *


212. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-06-06 17:40:09
 ÚJ
>Tharirin Silaphos avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 45
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat - Minden résztvevő részére//

*Tartja a tempót közvetlen Harath mögött, próbálva utolérni a bestiát ami sehogy sem akar sikerülni. Pár pillanat és már elő is tűnnek a fák mögül, ahol már ő is észreveszi Hildi sikításának az okát. Pár másodperc sem telik bele, mire felméri a helyzetet. Az a kettő nagyon nagy bajban vannak két tűz közé szorulva, ők pedig sehogy sem tudják beérni a skorpiót. A férfihoz hasonlóan ő is tehetetlenséget és döbbenetet érez, megállni viszont esze ágában sincs. A skorpiónak lassan majd lassítania kell, vagy megállnia, és akkor talán még menthetik ami menthető.
Az elején azt hitte, hogy az állatot Hildi sikítása csalta ide a bejárathoz, ami részben igaz is, viszont a skorpió tudomást sem véve Zrekékről, nemes egyszerűséggel megkerüli őket, majd ráveti magát a barlang szájánál lévő százlábúra. Ez utóbbi már inkább válik Tharirin döbbenetére. Az is meglepi kicsit ugyan, hogy nem a lány vagy a gnóm a célpont, viszont pár perccel ezelőtt ugyanezt tette velük is annak ellenére, ők hogy már támadást indítottak felé.*
- Lehet, hogy védeni akar valamit, ami itt a barlang szájának a közelében lehet. *Jegyzi meg éppúgy magának, mint a többieknek, közben hallva a parancsot követi az előtte rohanót, aki már kardra is cserélet az íját.
Persze tévedhet is, ez csak egy szimpla következtetés, mi logikai alapon helytálló lehetne. Az állat nem támadt rájuk, hiába volt ideges, megpróbálta kikerülni őket, a sikításra pedig ami innen a barlang bejárata felől jött talán megijedt, és nem törődve azzal, hogy ők már megtámadták, szélsebesen sietett ide vissza, majd ismét kikerülve még két embert inkább a százlábúra ugrott rá ami pont a barlang szájánál volt. Nem kizárt, hogy esetleg itt a közelben lehetnek például a kölykei, vagy hasonlók.
Követi Harathot, majd ahogy meglátja a támadása mozdulatát, már azelőtt megérti mit akar a férfi, mielőtt lesújtana a fegyver. Talán tényleg hatásosabb lenne most szúrni a vágás helyett. Ha a szúrás sikerrel jár, és a rövidkard az állat méregfarkának a tövébe mélyed, megpróbálja pár másodperc alatt felmérni, hogy mennyire repedt meg a páncél, majd a kard és a farok között egy ismételt vágó mozdulattal átlósan a már felrepedt faroktőnél átvágni az állat azon részét. Reméli így most már sikerrel tudnak járni, és a százlábú is elég mérget kapott be, hogy vele már ne kelljen nagyon foglalkozniuk.*


211. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-06-04 21:07:55
 ÚJ
>Kasuro Nabumi avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 19
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Drayen//

*Drayen átvizsgálja a holttestet de nem talál semmit ami segíthet a drágakövek megtalálásában csak egy pénzes erszényt amire Kasuro vet egy pillantást de semmi érdeklődést nem mutat. Ezek után tovább haladnak míg egy újabb kereszteződéshez nem érnek.*
-Bonyolultabb a barlang felépítése mint elsőre gondoltam de ahogy látom már közel lehetünk bár a patkányok még okozhatnak egy kis fejfájást. *Mondja Kasuro majd Drayenre néz és várja tőle, hogy merre indduéjanak.*


210. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-06-04 07:12:36
 ÚJ
>Harath Hardoghar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 747
OOC üzenetek: 33

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat - Minden résztvevő részére//

*Mikor kibukkan a fák közül talán ő elsőként a felderítők hármasából érdekes és egyben kétségbeejtő látvány fogadja. Noha kiáltásuk megelőzte őket, mégis a két szerencsétlen épp a két állat közé keveredett, és félő, hogy hamarjában véget ér rövid életük.*
~Szellemekre, ne!~
*Suhan át a gondolat, hiszen ezzel küldetésük sikere, saját sikere forog kockán. Hiába úgymond kívülállók (immár Hildi nem a törzsé, de Zrekil mester tulajdona), Kagan elé ilyen hírrel mégsem kíván állni. Továbbá nem hiába jelentkezett önként és elsőként az expedíció vezetőjének, mert mítoszaik, legendáik szintúgy említik eme barlangrendszert, noha nem ezen a néven. Plusz a kalandvágy és kíváncsiság is fűti. Most viszont áthúzni készül számításait a sors, méghozzá egy Nassiky és egy óriás-százlábú képében. De egy pillanatra sem áll meg eközben, követi a száguldó bestiát.*
-FÉLRE! EL ONNAN!
*Kiáltja kétségbeesett tehetetlenséggel. Hiába céloz, hiába emeli íját, lőni nem mer, hiszen áldozata épp úgy lehet a skorpió, de ugyanúgy védenceik is. Menten le is ereszti hát, majd elképedve nézi, ahogy ízelt lábain társai felé közelít a halál és ő hiába fut utána, utol nem érheti előtte, hogy megakadályozza.*
-Fordítsuk egymás ellen ezeket!
*Teszi hozzá jobb híján immár a másik két harcosnak. A skorpió kitérését sem karba tett kézzel nézi, követi azt, és mikor a százlábú szörnyűségre támad, rögvest megfogalmazódik a terv.*
-Míg nem figyel!
*És hogy jó példával járjon elől (szó szerint is) rövidkardját rántja ki, és fogja két kézre, hogy a lefoglalt faroknyúlványba mártsa annak tövében, vagy ahogy kézre esik. Persze csak, ha nem gátolják meg holmi varázslattal, vagy figyelmeztetéssel a többiek.
Úgy saccolja a korábbi nyílvesszők okozta reccsenésekből, hogy ekképp sebezhető lesz, mégpedig elég mély sebet ejthet rajta. Mégpedig egy rövidkard teljes hosszával akár, és talán harcképtelenné téve a lény eme legveszélyesebb fegyverét. Lényegesen több, mint egy nyílvessző. Reméli közben Shauri becélozza majd, Taririn pedig valahol a közelébe ér addigra, és besegíthet majd. Ahogy azt is, hogy a százlábú vagy mifene csáprágóival még képes lefoglalni egy ideig a bestiát.*


209. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-06-03 18:51:18
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 216
OOC üzenetek: 153

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat - Minden résztvevő részére//

*A barlang előtti kis tisztásra először a harcosok figyelmeztető kiáltásai érkeznek meg, amik figyelmeztetően csattannak fel a feszült helyzetben. A barlangból előkúszott szörnyeteget a varázslat igen csak lelassította. Támolyogva, botladozva fejét rázva próbál haladni, ám láthatóan nehezére esik a haladás. Zrekil és Hildi csak egy pillanatig tud megnyugodni, hiszen a kábult bestia helyébe máris új érkezik. A fák közül hirtelen egy óriási skorpió tör ki félelmetes sebességgel, és egyenesen a barlang száját célozza meg. Ízelt lábai kopognak a poros kövön, ahogy egyre közelebb és közelebb kerül. Alig telik el egy pillanat, a felderítő csapat is megérkezik, természetesen kivont fegyverrel. A következő pillanatok mintha lassítva történnének. Az erdőből kitörő kalandorok fejében szinte egyszerre realizálódik a kép, hogy képtelenek lesznek időben elérni két társukat, míg egy nyilat a bestia után lőni talán még veszélyesebb lenne. Zrekilnek és Hildinek még elkeserítőbb a sorsa. Két fenevad közé szorultak, és habár a százlábú kissé elkábult, a skorpió igenis vadállat módjára tör feléjük. Egy pillanatra mindenki előtt megáll a világ, az adrenalinnal kevert félelem és izgalom túl gyorsan pumpálja a vért az erekben. Mi fog történni ha a skorpió eléri a célpontjait? Vajon Zrekil elég gyors ahhoz, hogy gyorsan elmormoljon egy varázslatot? Talán ez lenne a felderítés vége? Egy pillanat kell csak mire eldőlnek a kérdések, hiszen a Nassiky a másodperc tört része alatt kerüli ki Zrekil és Hildi kettősét, majd pedig veti rá magát a kábult százlábúra. Az elvarázsolt állatnak esélye sincs a veszettül támadó skorpió ellen, aki először farkával szúrja meg erősen ellenfelét, majd rögtön ollóival kezdi azt ízekre szedni. Mérgező fullánkját végig áldozatában tartja, hogy az ne legyen képes mozogni. Furcsa harcstílus ez, azonban kétségkívül hatásos. Habár a veszély elmúlt (?) a helyzet nem túl biztató. A harcosok hamar a barlang szájához érnek, ahol csatlakozhatnak társaikhoz. Vagy éppen most kéne lecsapni a skorpióra, míg el van foglalva ellenfelével? A méregfarka ebben a helyzetben nem jelent veszélyt, hiszen azt csak pár rántás útján tudná kiszabadítani a százlábúból, az idő alatt pedig súlyos sebeket mérhetnek rá a harcosok. De vajon miért támadott a százlábúra? Miért nem ugrott a két betolakodónak?*


208. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-06-02 15:48:42
 ÚJ
>Shauri Sethi Ishani avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kitiltott felhasználó
IC üzenetek: 303
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

* A sikítás hallatán sem fordul el célpontja felől, mégsem ér célba nyila. Az a dög fogja magát és elfordul! Sőt, elhúz a másik irányba a barlang felé! Legalább nem tapossa el őket. Nem pazarol több nyilat most rá, inkább rohan utána és másik két társa után is persze. Út közben azon töpreng, hogy miként tudnák legyűrni ezt a nagy dögöt, ha már a reccsenésből ítélve nem olyan kemény az a kitin. Fürgén szalad Harath másik oldalán, kidőlt fák, bokrok sem állhatják útját, átugrik fölöttük, ha kell. A figyelmeztető kiáltáshoz ő is hozzá fűzi a magáét, hogy a garabonciás tudja, mire is vigyázzon. *
- Egy Nassiky!


207. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-06-02 12:18:08
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 224
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Szelíd

//Drayen és Kasuro//

*A férfi átvizsgálja a tetemet, s ha csákányt nem is, egy kisebb pénzes erszényt lel a holtnál. Ugyan a rágcsálók fogai láthatóan ennek bőranyagát is megkezdték, ám akkora lyukakat nem ütöttek rajta, hogy a benne lévő aranyak kipotyogjanak rajtuk. Ha belenéz a pénztároló eszközbe, Drayen Agron hozzávetőleg 213 aranyat talál benne.
Tőrével megkapirgálva a falat, egyre biztosabb lehet benne, hogy érclelőhely van a közelben. Tovább haladva pedig, újabb bő tíz perc múlva aztán ismét elágazás következik, ám ezúttal balra és jobbra is tovább lehet haladni az eredeti "folyosón" kívül. Az előző erek itt már sűrűbben, s vastagabban is futnak a falakban, és a páros felé szűrődő hangok még mindig patkányok jelenlétét jelzik.*


206. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-06-01 23:15:45
 ÚJ
>Tharirin Silaphos avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 45
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

*Épp elég, hogy foglalkozniuk kell ezzel a döntésképtelen, idegi zavarban küzdő bestiával, de a helyzetet még forrósítja a nemvárt kiáltás a barlang szája felől. Vajon mennyi az esélye, hogy az a lányka már egy pici póktól is megijed ami véletlenül rámászott a ruhájára, és most amiatt sipítozik itt össze ilyen erős hangon?
Neki szerencsére van annyi esze, hogy egy pillanatra sem tekint félre az állattól abba az irányba ahonnan a sikítás érkezik. Még épp időben figyelmezteti saját magát, hogy nincs értelme elfordulnia a célpont felől, hisz úgysem láthatja a sikítás okát. Inkább kihasználja a pillanatnyi zavart a támadás erejéig. A kard lendül, de a penge lepattan az állat méregfarkának a páncéljáról.*
- Mi a...? *Bukik ki a száján, meglepetten pislogva egy pillanatig a fegyverére, utána a támadásával mit sem törődve elsuhanó skorpióra, majd ismét a kardját ellenőrzi.* Nem vágta a kardom? *Pislog még mindig meglepetten. Azt gondolta, hogy a lény hátát erős kitinpáncél védi, ezt a nyilakból is látták, de azt álmában se gondolta volna, hogy a farkán is ekkora a védelem. A reccsenést viszont jól hallotta, ahogy egy pillanatra a farok páncélján okozott repedést is. Még egy találat oda már lehet több eredményt is hozna. De mennyi az esélye, hogy megint ugyanott sikerül eltalálnia az állat méregfarkát?
Nem sokáig érdekli a tény, hogy nem sikerült levágnia a skorpió talán legveszélyesebb részét, lesz rá alkalma még valószínűleg bőven, hogy kárt tehessen az állatban, így Harath szavára -ami egyértelmű volt- már siet is utánuk, próbálva tartani a tempót. Nem kifejezetten könnyű feladat, az állat irreálisan gyorsan lőtte ki magát, de nem is lehetetlen azt figyelembe véve, hogy nem örvend rossz erőnlétnek, csak kicsit meg kell erőltetnie magát, és már lépést tud tartani úgy néhány méterrel Harath mögött.*


205. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-06-01 11:01:34
 ÚJ
>Drayen Agron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 199
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Megfontolt

//Kasuro//

*Ezúttal jók a megérzései, és a hangok forráisai valóban patkányok. Egy csapat patkány, ami épp egy tetemből lakmározott.*
-Szerencsétlen alak. Nem szép vég, az biztos.-
*Mondja hangosan, majd maga is szemügyre veszi a holttestet, illetve a közvetlen környezetét, hátha akad valami használható.*
~Béke poraidra, szegény ember. Hm. Legalább egy csákányod lehetne.~
*Gondolja magában a férfi, majd amint itt végez, megindul a társa után. Újabb elágazás, újabb cincogás. Az egyetlen változás, a kőben található. Vékonyka ér fut a kőben. Drayen izgatottan nézegeti, ha talált valamilyen csákányt akkor azzal, ha nem, akkor a tőrével igyekszik kicsit láthatóbbá tenni a nyomot. Csak ezután néz a kereszteződésbe.*
-Rendben van, akkor szerintem halandjunk tovább toronyiránt. Ha megint elágazáshoz érünk, majd meglátjuk a továbbiakat.-
*Válaszolja, majd int, hogy indulhatnak.*


204. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-31 19:07:51
 ÚJ
>Brynhild Tem'lintuma avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 71
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat - Hildi és Zrekil//

*Hildi valószínűleg annyira nem ronthatta el a dolgot, mert ha fél pillanattal később kezd sikoltozni a lény akkor is felbukkant volna. Jó ronda mindenesetre, egy ilyen mellett Hildi akár még csinosnak is érezhetné magát, ha éppen nem akarná ez a rusnyaság felfalni. Merthogy a csattogó csáprágók erre engedik az amúgy kocsonya módjára remegő Hildit következtetni.
Zrekillel és a lénnyel így hát nekiállnak valamiféle groteszk körtáncnak. A lény közeledik Hildi felé, Hildi igyekszik távolodni tőle, Zrekil pedig közéjük sasszézna.
Hildi konkrétan olyan kis béna, hogy körülbelül minden kiálló kődarabban meg hasonlóban hasra akar esni, így aztán jóval lassabban halad, mint amúgy szeretne, meg több zajt is kelt. De legalább képes arra, hogy a sikításon kívül mást is csináljon (amivel amúgy már felhagyott akkor amikor meglátta ezt az izét).
Egyébiránt már azt is eldöntötte, hogy a madárijesztő egy meglehetősen kedves lény, vagy ha nem is kedves, hát nem félelmetes. Szemben ezzel az óriás százlábúizével. A madárijesztő pedig például nem akarja megenni, amit Hildi gondolatban a szalmabábú számlájára ír.
Sikerül végülis megúsznia anélkül, hogy felnyalná a földet, de a varázslat azért továbbra is megijeszti. No persze nem annyira, mint a lény, de azért egy pillanatra földbe gyökerezik a lába.*


203. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-31 12:18:12
 ÚJ
>Kasuro Nabumi avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 19
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Drayen//

*Ahogy Drayen kimondja Kasuro már el is indul előre ahonnan cincogásokat hall. Hamar kiderül, hogy a hangok patkányoktól jönnek amik az előttük a barlangba érkezett ember tetemét ették. Miután a fáklya lángja miatt elrohannak a patkányok láthatóvá válik a test ami már alig hasonlít egy emberre.*
-Az ő nyomait láttuk a bejáratnál. Nem hiszem, hogy aggódni kéne miatta de a patkányok okozhatnak majd egy kis bosszúságot.
*Kasuro egy ideig a testet nézi de hamar tovább is indul amíg egy újabb kereszteződéshez ér.*
-Maradjunk annál, hogy maga mondja az irányt.


202. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-30 20:18:22
 ÚJ
>Harath Hardoghar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 747
OOC üzenetek: 33

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

*Épp a legrosszabbkor érkezik a nem várt sikítás.*
~Hildi, hogy az a!~
*S bár nem lehet tisztában a barlang előtti eseményekkel, de hirtelen harag gyúl benne, és úgy érzi meg tudná fojtani a dagi szolgát.
Hiszen saját kiáltása után az útjára engedett vessző ezáltal célt tévesztett, noha látszólag annyit azért elér, hogy Harath szakavatott szemeivel észreveszi, ha jó szögben sikerülne eltalálni, bizony áthatolhat a kitinpáncélon.*
-Sebezhető!
*Dünnyögi maga elé dühét hamarjában feledve, és inkább a bestiával és legyőzésének módjával foglalkozik. Valamit ki kellene találnia, de újabb nem várt fordulattal az ízelt lábain hihetetlen gyorsaságról téve tanúbizonyságot, az állat már át is vág köztük. Hiszen hárman aligha tudták résmentesen elzárni, bekeríteni. Tharirin hősies karddal való támadása sem kerülte el figyelmét, noha kevesebbet látott belőle, de úgy veszi észre sérülést ő sem tudott okozni a skorpiónak.
Egyetlen pillanatnyi kihagyás, míg az új helyzetet agya felfogja, és megleli a válaszreakciót rá. Aranyhajú társnőjére vet egy oldalsó pillantást, majd kiáltja is.*
-Utána!
*És már iramodik is a közben némi teret nyerő, és a barlangok, így társaik felé trappoló zsákmány után. Reméli társai is követik, és felfogták, hogy bizony igen kellemetlen végkifejlete lehet a dolognak, ha nem ők, de a szörny ront hátrahagyott, békésebb társaikra.
Mikor felderítésre adta fejét, nem egészen így képzelte. Pont az ilyesféle veszélyeket megelőzendő cselekedett. Most pedig.*
~De akkor mitől sikoltozik?!~
*Üt szöget fejében. Némi ijedtséggel küzdve kettőzi meg erőfeszítéseit, hogy oldalába kerülhessen, és ha más nem legalább együtt érjen a tisztásra a fenevaddal. Nem is sejti, milyen meglepetés várja majd ott. De mikor már nem lehet túl messze, talán hangjával jelezhet a mágusnak.*
-Vigyázzatok!
*Figyelmezteti őket. Egyben jelzi érkeztüket is.*

A hozzászólás írója (Harath Hardoghar) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.05.30 20:19:41


201. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-30 15:12:33
 ÚJ
>Zrekil Losef avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 333
OOC üzenetek: 22

Játékstílus: Szelíd

//A barlang szájánál//

*Nos, Hildi sikít, ehhez nem fér kétség. Végül is nem is tévedett, bár Zrekil nem hiszi, hogy ilyen hamar látta volna, hogy ellenséges szándékú lény jön. Amint a dög megjelenik, gyorsan hátrapillant, és úgy kezdi hadarni (halkan, de azért elég hangosan ahhoz, hogy Hildi hallhassa a furcsa szörny keltette zajokon át is):*
- Ha ez az izé a barlangban élt eddig, akkor biztos hogy nincs hozzászokva a fényhez. Biztos rosszul lát. Elvakítja a világosság. Mintha most ébredt volna, csak pacák vagyunk neki, szóval ne mozduljunk, semmi hirtelen mozdulat, és semmi hang. Szóval be kéne fejeznem a beszédet... *reménykedik benne, hogy helyesen feltételezi, amit feltételez. Van ennek a dögnek egyáltalán szeme? Lehet, hogy hangok és szagok alapján mászkál? De ez hülyeség, szeme mindennek van, azzal látunk. Gyorsan végigveszi a varázslatainak listáját, mivel a hosszúkás rondaság megindul Hildi felé. Nagyon lassan igyekszik kettejük közé osonni, miközben a kezével int Hildinek, hogy szintén ilyen lassan húzódjon a gnóm szörnytől átellenes oldalára. Így megint az eredeti alakzat jöhetne létre, miszerint a lény és Hildi között Zrekil próbál varázsolni. Csak ezúttal fog is, nem csak latolgatja. A legjobb, ami eszébe jut, és amit már használt, az a tudatbörtön. A hárpia ellen hatásos volt, mi több, a dög le is zuhant tőle. Talán most is szerencséje lesz. Ugyanazzal a néhány intéssel próbálja megidézni a varázslatot, amivel akkor ott, a Grombar kastélyban. Ha a varázslat nem sikeres, akkor jobb híján kiadja a futási parancsot, viszont amennyiben igen, úgy gyorsan megjegyzi:*
- Ez lelassítja, de talán ki is üti. Szépen lassan kezdjünk el hátrálni, amíg kitalálom, hogyan tovább *igazából hogyan folytatódhat a dolog? Arról kénytelen lesz letenni, hogy ezt a szörnyet élve kapja el, pedig egy tudósnak vagy mutatványosnak eladva átkozottul gazdag lehetne. De mégis hogyan szállítanák? Nem, kénytelenek lesznek végezni vele. Na de azt pedig hogyan? Ha ez a varázslat nem küldi padlóra, akkor sajnos kicsivel erősebbekhez kell folyamodni. és a fegyvere... nos az az egy, amit ott felejtett a táborban. Fene essen beléje! Igazán gondolhatott volna erre az indulás előtt. Tehát akkor mindketten fegyvertelenek, és itt ez az óriás rettenet... remek kilátások.*

A varázsló egy Tudatbörtön nevű varázslatot varázsolt, melynek hatására a célpont reakcióideje lecsökken, nem lesznek tiszták a gondolatai és akár az eszméletét is elvesztheti.

1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 965-984