Külső területek - Krenkataur barlangrendszer
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Kikötői erdőség (új)
Krenkataur barlangrendszerNincs "kisebb" helyszín
Ezen a helyszínen lehetőséged van zenét hallgatni. (4.99 MB)

<< Előző oldal - Mostani oldal: 9 (161. - 180. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

180. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-22 07:02:01
 ÚJ
>Tharirin Silaphos avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 45
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

*Nem telik bele sok idő, és a hangok okozója végül csak felfedi magát egy hatalmas skorpió képében. Ha őszinte akarna lenni magához, akkor rosszabbra számított. Valamire aminek nem ollói és fullánkja van, hanem hatalmas karmai és hegyes fogai. De ez is éppen elég veszélyes, elég csak a farkára nézniük. Ráadásul elképzelése sincs, hogy mit kereshet egy ilyen állat a felszínen. Ha annak a végén a fullánkja mikor azt feléjük csapja támadólag valakit akárcsak megkarcol, abból még komoly problémák lehetnek. De elméletileg addig nem lesz baj, amíg meg tudják tartani a legalább kép méteres távolságot, hogy a támadás ne érhesse el őket.
Futni, vagy hirtelen mozdulatot tenni ismét nem lenne célszerű, mert akkor nagyon nagy valószínűséggel az állat is támadásba lendülne. Ahogy így elnézi a mozdulatait a Nassiky inkább csak ideges, mint dühös. Az is lehet, hogy behatoltak a területére, és most azt igyekszik megvédeni. Persze az is elképzelhető, hogy ennek semmi köze az egészhez.
Ha hátrálnának nagyon lassan, talán az állat is megnyugodna, de ismét nincs garancia rá, hogy ne iramodjon utánuk. Egyelőre amíg a farka hatósugarán kívül tartózkodnak minden rendben.
A hálónak amit magukkal hoztak nincs túl sok haszna, azokkal az ollóival egy pillanat alatt kiszabadítaná magát az állat. Vasláncokból készült háló már inkább hatásosabb lenne ez ellen. Bár végül is igazán felesleges ezen gondolkoznia, a gnóm világosan megmondta, hogy csak olyan kell élve amit még nem ismernek. Egy Nassiky így nem tartozik az elfogandó állatok listájára. Ő személy szerint ez után csak két lehetőséget lát. Vagy megpróbálnak nyugton maradni biztonságos távolságban tőle, és megvárni, hogy az állat végül mit lép, vagy kockáztatni, és megpróbálni lassan elmenni, hátha ez lenyugtatja, és az is megy utána a dolgára. Vagy nem... A futást viszont teljességgel kizárja, mert akkor biztos utánuk eredne, ha meg valakihez két méteren belül ér, biztos kicsapja felé a méregfarkát. A támadás kezdeményezése is veszélyes, elég hármójuk közül bárkinek is egy óvatlan mozdulat, és vége. Így egyelőre nem tesz, és nem is mond semmit, csak vár az esetleges utasításokra.*


179. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-21 22:36:58
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 216
OOC üzenetek: 153

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

*Szerencsére a csapat gyorsan reagál. A harcosok összeszokottak és óvatosak, talán éppen ez fogja megmenteni őket a rejtőzködő vadállattól. Amint felvették formációjukat, nem kell sokat várniuk, hogy megláthassák a zaj forrását. A mozgás egyre erőteljesebb, mígnem végül a bokor ágai szétnyílnak és egy hatalmas, majd két méter hosszú skorpió szerű bestia mászik elő. Farka fenyegetően teste főlé emelkedik. (Ez a feltehetően mérgező nyúlvány is legalább két méter hosszú lehet!) Az állat egyelőre nem támad, habár méretes ollóit veszélyesen csattogtatja. Három pár ízelt lábát türelmetlenül rakosgatja maga alatt, minta megfelelő állást keresne, hogy mindhárom jelenlévőt láthassa. Külsejét sötét kitinpáncél fedi, azonban itt-ott barna por foltok borítják, mintha kőpor hintené be testét.*


178. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-21 21:45:53
 ÚJ
>Shauri Sethi Ishani avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kitiltott felhasználó
IC üzenetek: 303
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

* Leadja a kulacsát és Harath mellett indul el, még jócskán látótávolságon belül, felhúzott íjával. Hegyes fülét furcsa hang üti meg, a mozgolódáson kívül, a levelek súrlódása, ahol rejtőzik valami. A csattogó, sziszegő hang így nem ismerős számára, de a sziszegésről valahogy a kígyó jut eszébe. ~Mi a franc lehet ez?~ Íját a bozótosra fogva hátrál a barlang irányába, vissza két társához. Úgy áll meg, hogy ne legyen egyikőjüknek sem útba és könnyen eltalálja azt, ami kijön onnan. Hegyes fülei finoman rezdülnek, ahogy minden neszre figyel. *


177. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-21 19:45:53
 ÚJ
>Tharirin Silaphos avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 45
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

*Pár percnyi pihenő ahogy a barlanghoz érnek. Egy fának dőlve figyeli az eseményeket, talán még az sem kizárt, nem csak néhány percre álltak meg.
Harath szavára már indul is felé, közben ő is előveszi a kulacsát, de nem dobja, csak szimplán átnyújtja a lánynak.
Nem kell kétszer közölni vele, hogy ne távolodjanak el egymástól, amíg nem kapja külön parancsba nem is nagyon lenne kedve magánfelfedezésekbe kezdeni.
A léptek neszére, és a levelek, ágak mozgására a többiekkel együtt kapja a fejét a hang irányába. Nem látván a zaj gazdáját már a kezében is a kardja. Lehet, hogy csak valami növényevő állat, de jobb biztosra menni, főleg, hogy a bokor méretéből ítélve a nesz okozója sem lehet túl kicsi. Esze ágában sincs túl közel maradni a bokorhoz, így már pár másodperccel azelőtt kezd hátrálni néhány lépést mielőtt erre elhangzana az utasítás. Nem lenne túl kellemes dolog, hogyha az a valami egyszer csak rájuk ugrana, bár ha időben képes vagy képesek reagálni még az is megeshet, hogy pont a kardokba veti magát az a micsoda. Viszont annak a gnóm valószínűleg nem örülne túlzottan, hogy az első állatot kapásból már megölik, és nem fogják el neki élve.
Hármójuk közül ő az egyetlen aki nem igazán sorolható távharcos kategóriába, de ha íja is lenne akkor sem biztos, hogy használni akarná. Nem látják a célpontot, és ha vakon belelőne bárki, lehet eltalálnák, viszont a lábán, vagy hasonló elhanyagolhatóbb helyen, ebből pedig az következne, hogy az eddig viszonylag nyugton lévő állat rendesen bedühödne, már biztos támadna. Kivéve, ha növényevő. Akkor valószínűleg csak elfutna.
Így csak hátrál a többiekkel meredten figyelve a bokrot, várva, hogy az a valami tiszteletét téve előttük előmerészkedjen.*


176. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-21 18:37:43
 ÚJ
>Harath Hardoghar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 747
OOC üzenetek: 33

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

*A csapat barlangnál maradó része úgy látszik ért a szóból, és teszi a dolgát csöndesen. Így Harath némileg megnyugodva lép maga is a felderítés "ösvényére". Igyekszik még az elején szóban felhívni társai figyelmét, hogy ne távolodjanak el túlságosan egymástól. Látszólag sikerül is tartaniuk a távolságot, így fésülve át az erdő ezen részét. Az is igaz, hogy nem akar túlzottan benyomulni a vadonba, hisz jöttük igazi oka nem itt, ámde a kövek sötét üregében keresendő. Mégis, a tátongó lyuk már nem látszódik innen, mikor felfigyel a hangra.
Nem tudhatja, hogy utoljára ő hallotta meg a bokorból eredő zajt, de azonnal arra irányítja figyelmét és persze íját is, rajta, az idegre helyezett vesszővel. Még nem feszíti meg, hiszen a lánc másik két tagja van arra, a célpont pedig még homályos, azaz még nem ismert. Ezért megindul arra, hogy a nőszemélyek közelébe "furakodjon", s ahogy közeledik úgy célozza be egyre jobban a vélt veszélyforrást. Érzékei kiélesedtek, fülel és szemével is próbálja nem csak azt a bizonyos cserjét, de a környéket is valamelyest figyelni. Ha sikerül, hát a két nő közé helyezkedik, egymástól nem is túl messze, de nem is túl közel.
Íj kezében, vállán kis kerek pajzsa, oldalán rövidkardja másikon tegez. Lehet, hogy vértje, sisakja és alkarvédője hamarosan teszt alá vétetik, vagy fegyvere kóstol ma vért?*
- Mozgás!
*Terelgeti kicsiny csapatát úgy, hogy a barlang felé mutasson hátuk, miközben szemmel tartják az ismeretlen bokor rejtette valamit. Ráadásul ha lehetséges, hát ne is legyen egyikőjük se túl közel hozzá. Ha már íjaik vannak, használják ki annak előnyét amennyire az erdő engedi.*
- Hátrébb!
*De nem akar lőni a semmibe, meglehet békés legelészőt rejt, ha pedig mégse, úgy is lehet szerencséjük, hogy nem bőszítik fel.*
~Remélem Hildiéknél minden rendben!~
*Gondol arra is, és fülel, hogy időben meghallja esetleges vészjelüket.*


175. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-21 15:42:38
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 216
OOC üzenetek: 153

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat//

//Hildi, Zrekil és a madárijesztő figyelmébe//

*A forrás halk csobogása finoman lengi körbe a barlang bejáratának körzetét. A csapat harciasabb fele már eltűnt a fák között, már nem is látszanak. Hosszú percek múlnak el amíg az összes kulacs megtelik a forrás vízével, semmi érdekfeszítő nem történik. A kövek nyugodtan pihennek, a fák susognak és kincseknek eddig nyoma sincs. Persze, az igazi zsákmány (már ha lesz ilyen) a barlang gyomrában várhat rájuk. Mitagadás, bepillantva a földalatti rendszerbe az embert rögtön kirázza a hideg. A sötét, kísérteties bánya feketén tátong az erdő mélyén. Nem csoda, hogy Arthenior népe egy szörnyeteg művének hitte az üreget. A jelenlévők csendben várakoznak, amikor is hirtelen felismerhetetlen eredetű hangok törnek fel a bányából. Nehéz lenne megállapítani, hogy mi is adhatja ki magából a furcsa neszt, hiszen leginkább kövek és apró fémdarabok csiszorgásának hangzik. A zaj egyre közeledik, pár percen belül a felszínen lehet a forrása.*

//Shauri, Tharirin, Harath részére//

*Az erdő fái között halkan lépdelnek a kalandorok. Viszonylag távol haladnak egymástól, azonban éppen elég közel ahhoz, hogy figyelhessenek egymásra. Nem kétséges, hogy tapasztalt csapat indult felderítésre. Pár perc telik el a fák között, már szabad szemmel nem kivehető a bánya bejárata. (Ez persze köszönhető a fák sűrűjének is.) A fák és növények meglehetősen eltakarják látósugarukat, így kivételesen figyelniük kell. Shauri hallja meg először a közeledő lépteket, majd Tharirin és végül Harath. Majdhogynem egy emberként fordulnak a hang felé, melyet mozdulat követ. Egy Shaurihoz közeli bokorból ered a zaj, ami leginkább valamiféle vadállat mozgolódásának hangzik. A bokor hatalmas, jó öt méter sugarú körhöz hasonlít. Alig telik el egy pillanat, hangos csattogáshoz hasonlatos hang szissegés csap fel. A feltételezett állat helyét nem lehet pontosan behatárolni, azonban egy kis szerencsével egy nyíl talán megoldhatja a problémát. Vagy talán jobb ötlet lenne felzargatni a vadat?*


174. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-21 09:29:12
 ÚJ
>Brynhild Tem'lintuma avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 71
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat//

*Hildi nem igazán lelkes, ami nagyon is érthető mert egyrészt nemrég esett át a hátvédet ért támadáson (csoda, hogy megúszta egy karcolás nélkül), meg a tündér-féle atrocitáson (emiatt itt-ott sebes a teste, de a lelke meg még jobban), másrészt nem valami nagy harcos (de meglepő fürgeséggel és csendben tud elszaladni), harmadrészt pedig a madárijesztőtől kitöri a frász.
A megfelelő helyeken bólogat (igen érti, hogy mi a feladat), vagy a fejét rázza (neki ugyan nincsen kérdése), de egyébként szavát nem hallani.
Az a ruha van rajta, amit Chiari hajtott fel neki a minap, egy egyszerű vászon zsákruha, ami nem szép, de legalább funkcionális (eltakarja a hordó testét), a bocskor továbbra is az a példány amit már nagyon régóta hord és aminek továbbra is lyukas az orra. Fegyvere természetesen nincsen.
A málhák tekintetében Hildi meglehetősen jó teherhordónak bizonyul, bármit visz amit a kezébe adnak, ráaggatnak. Persze nem mondhatni, hogy nem fárad el ettől seperc alatt, még a homloka is gyöngyözik, arca kipirul. De szavát nem hallani. Persze ha szolgák között lenne akkor éjt nappallá téve panaszkodna, de a többieknek az a szerencséje, hogy más rab nincs velük.
Harath parancsára bólint és nekiáll megtölteni a kulacsokat. Szokás szerint csendben. Aztán vár. Igazából arra az alkalomra, hogy elszaladjon.*


173. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-20 20:56:44
 ÚJ
>Shauri Sethi Ishani avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kitiltott felhasználó
IC üzenetek: 303
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat//

* Nem egy nagyon izmos amazon, aki három napon át elbír cipelni a vállán egy döglött vaddisznót, de azért kitartó és szívós. Nem városi puhány, aki hiányolja a feje fölül a tetőt, és a kőház oldalait, vagy egy kis sátrat. Jól érzi magát a szabad ég alatt is. Főleg este, mikor szép csillagos az ég, az kicsit romantikus. Nagyon romantikussá akkor válik, mikor Harath mellé kucorodik. Összebújás, néhány csók, lopott simogatás. Ilyenkor kényelmesebben alszik. Az éjszakai őrködése viszont éberen telik el. Vizéből nem fogyasztott el nagy mennyiséget, helyette megtorpan pár pillanatra egy-egy zöld levelet leszakítani és elrágcsálni, ami a folyadékon kívül plusz energiával látja el.
Most pedig íját felhúzva indul el körbenézni és figyel arra, hogy ne csapjon nagy zajt és ne kerülje el a figyelmét semmilyen apróság. *


172. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-19 20:03:07
 ÚJ
>Harath Hardoghar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 747
OOC üzenetek: 33

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat//

*Még az út során meggyőződhetnek egymás jó és rosszabb tulajdonságairól, teherbíró képességéről, fegyelmezettségükről. Nem hagy semmit a véletlenre, és minduntalan őrt állít váltásban pihenőik alkalmával, éjjel is.
Amúgy pedig takaróját és fekhelyét a hegyesfülű nőstény közelébe helyezi. Bár nyílt testi kontaktust az út során, a küldetés alatt nem kíván kezdeményezni. Na, mondjuk egy kis odabújás azért nem a világ.
Mennek, mendegélnek, míg a barlangokhoz nem érnek. Ott is a forrás közelében állítja meg a társaságot, míg társait kiküldi felderítésre. Ő is megy, így hamarabb végeznek és, mert így maga is meggyőződhet a hely biztonságáról.*
-Tharirin, Shauri! Nézzünk körbe!
*Hiszen megeshet itt éjszakáznak majd, vagy ha nem is, hát jobb, ha hátuk, a barlang szájával a kiút biztonságosnak ítéltetik.*
-Hildike, töltsd fel ivókészletünket!
*Dobja oda saját kulacsát a dundi rabszolgának. Eztán jut eszébe, hogy már nem parancsolhat igazándiból neki. Ezért hezitál egy picit, de mégsem kér engedélyt a kis gnómtól, gazdájától. Úgy ítéli meg, hogy ez közös érdek, hovatovább most ő a vezető.*
-Legyetek résen, és csak csöndesen!
*Szólítja fel a szeleburdi madárijesztő életre keltőjét remélve, hogy a hátrahagyott trió megfogadja intését. Saját érdekében.
Íját leveszi hátáról és úgy veti be magát a környező aljnövényzet és fák közé kétrét görnyedve, óvatosan közlekedve. Az újoncokért bár aggódik kissé, mégis meggyőzte már korábban magát, hogy a nomád törzs leánya, és az aranyhajú elf fajtájából adódóan megbirkózik a feladattal, és ha veszélyt észlel, nem követ el ostobaságot.*


171. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-19 19:51:24
 ÚJ
>Shauri Sethi Ishani avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kitiltott felhasználó
IC üzenetek: 303
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat//

* Szalmakócot is felmálházzák és mennek tovább útjukon. Rövidebb mondatával pedig csak annyit kívánt megvilágítani, hogy a mágus is elfárad egyszer, ha sokat bűvészkedik, úgyhogy ezt jó lenne elkerülni. A gnóm szavalásai, magyarázata a bábura és az alkalmazott varázslatra, újabb kérdéseket vet fel benne. Mégsem kérdez rá, mert egyszerűen nem ez a legjobb időpont erre. S amúgy is, egy barlangba készülnek és ki tudja mi vár rájuk ott bent? A fenének sem kell egy frusztrált varázsló. Lehet csak sokat képzel dolgokba, de a varázslat, az entitás és a Thary-féle elszólás meghorgad elméjében.
Viszont időközben megérkeznek a barlanghoz, ami, hála a Szellemeknek, nem valahol magasan van. Mentségére legyen mondva, hogy nem ismeri ezt a barlangot, kicsit sem, még csak nem is nagyon hallott róla még eddig. S bár a gnóm a vezető, a biztonságért Harath felel, következő kérdését ezért hozzá intézi. *
- Legyek én a hátvéd?
* Hegyes füleivel felfigyel minden apró neszre. Habár a hímjének is aranyos, rágcsálni való fülei vannak. *


170. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-19 18:49:40
 ÚJ
>Tharirin Silaphos avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 45
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat//

*Az út azon részével, mi alatt a mágia használatáról folyik hosszasan az eszmecsere Shauri és Zrekil között nem igazán akar odafigyelni. Nem véletlenül használ hideg fémet a harcokhoz, és nem hókuszpókuszt. A mai napig sem érti, hogy valakit hogy visz rá a szájíze, hogy ilyen bűvészmutatványok kitanulására hajtsa a fejét, ráadásul később elnevezze ezt harcnak. Ha valaki csak áll egy helyben és varázsigéket mormol, azt korántsem lehet Harcnak nevezni.
Még jól is esik neki, mikor a gnóm a kérdésén kezd el gondolkodni, legalább egy elhanyagolhatóan rövid ideig élvezheti a csöndet. Persze azzal sincs baj, hogy válaszol, és ismét kimerítően részletezi a dolgokat, hisz ő kérdezte.
Igen, arra már magától is sikerült rájönnie, hogy egy élettelen dologba akartak életet lehelni, de ez részben az ő hibája, a kérdés nem volt elég egyértelmű. Azon, hogy neki mi oka volt erre, azon már egy fokkal jobban rácsodálkozik. Pont hogy ezt nem hitte, hogy az egyetlen ok az a teszt, hogy működik-e. Zrekiltől pedig elég furcsa azt a mondatot hallani, hogy vicces volt...*
- Hát...elméletben tényleg az, de így... *Halványan grimaszolva néz a bábu irányába. Ha képes a hozzájuk hasonló "logikus" gondolkodásra, és érti is amit ők mondanak, akkor még talán kicsit sajnálja is az önjáró Holdentitást, vagy mi a fenét.* A harcot mi is le tudjuk rajta tesztelni még mielőtt igazi küzdelemre kerülne sor. Beszélni, vagy valahogy kommunikálni tud? *Semmibe se kerül ha érti ki mit mond, hogy elmagyarázzák neki, hogy próbáljon rátámadni valakire, és akkor meg tudják állapítani, hogy a bábu alkalmas-e erre, avagy sem. Mondjuk még nemigen hallotta azt a valamit megszólalni, de ki tudja ezek a mágusok mit ki nem tudnak már találni.
Lassan a barlang bejáratához is megérkeznek. Hosszabb útra számított, úgyhogy neki eddig még kényelmes ez a túra. Ezután jön majd a neheze a barlangokban.*


169. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-18 17:22:58
 ÚJ
>Zrekil Losef avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 333
OOC üzenetek: 22

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat//

*Lám, eljő az indulás ideje, ehhez híven össze is rakják a pakkokat, mi több, még a madárijesztőt is bevonják a szállításba.*
- Nos, elvileg tud cipekedni *vakarja meg az állát a gnóm. A halót meg a kötelet biztosan el tudja vinni, jó eséllyel a tömlőt meg az ételadagokat is.* Szerintem nem lesz gond vele. Aligha tervezne elfutni.
*Shauri megszólalására csak hümmög. Persze van igazság abban, amit mond, némelyik szóban több, némelyikben kevesebb, de akad.*
- Minden azon múlik, hogyan használjuk. Viszont az tény, hogy van, ami kifárasztja a mágust, no de olyat nem tervezek használni, amitől padlót fogok. Vagy csak akkor, ha feltétlenül szükséges. *amint végre sikerül elindulni, úgy előveszi a maradék kérdést is, ami arról szól, hogy mi értelme volt ennek a mágiának. A séta segít a gondolkodásban, ezen az elven még kicsit vár is, mielőtt kibökné a választ, pedig ezen nem sokat kell gondolkoznia.*
- A célja a mágiának? Hogy élettelen dologba egy Holdentitást ültessen, mely attól élőként viselkedik. És íme, ezt a madárijesztőt.... találtam erre a varázslatra *nagyjából erről van szó, az más kérdés, hogy nem épp találta a madárijesztőt, hanem eltulajdonította. Így már úgyse kéne nekik vissza. Tehát ő tulajdonképpen csak kölcsönvette. Majd talán egyszer visszaviszi. Ha a Holdentitás kiszáll belőle, ami elég valószínűtlen a bábú megsemmisülése nélkül.*
- Szóval hát mikor a szántóföldeken kóboroltam a szentélyben tett látogatásom után, muszáj volt kipróbálnom ezt is. Viccesnek tűnt. De nem pusztán egy követ akartam, valami emberszerűt. Erre esett a választásom. Utólag már nem olyan vicces, de ezt is ki kellett próbálni, nemde? Csak azt az egyet nem tudom, tud-e harcolni, mivel erre még sosem került sor. Itt a remek lehetőség, ha összefutunk valamivel. Nassiky *megborzong. Igazán nem akarna óriási skorpiókkal találkozni, inkább valami hatalmas kukac, ami járatokat váj. Azt be lehet fogni élve, és eladni. Ha nem jön közbe semmi, akkor valószínűleg (kevesebb vagy több idő árán, de) eljutnak a barlang bejáratához. Ha ez megtörténik, akkor újból létszámellenőrzés, a gnóm halkan mormolja a neveket, míg tekintetét végighordozz a környező személyeken, ez főleg amiatt történik, hogy könnyebben megjegyezze a neveket.*
- Hildi, Shauri, Thary *megrázza a fejét* Tharirin, Harath, és a madárijesztő. Akinek még nem adtam nevet *remélhetőleg nem fog hiányozni senki, ha pedig így van, akkor amint leküzdötte a Thary említésére feltóduló rossz szájízt, rögtön kiadja az indulási parancsot.*


168. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-08 09:58:36
 ÚJ
>Dward Engrel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 10
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Szelíd

* Léptei végül elviszik a magas domb irányából. Helyette kényesebb terepre téved - a távolban barlangokat lát talán? Minden bizonnyal. Krenkataur barlangrendszerének közelébe érkezett, bár Ő aligha tudhatja, hogy ez a hely neve. Nem is csoda, hisz épp azért indult ezen irányba, mert erre még sosem járt - nem mintha a környéket, a várost annyira ismerné kívülállóként, egyszerű utazóként. Talán a saját hazáját sem ismerte, hisz az erdő volt az otthona. Inkább csak a kíváncsiság vezérli - nem, még véletlenül sem kalandvágy. Minél többet megtudni a környezetről, melybe belecsöppent hosszú utazása során, s talán nem hiábavaló ittléte. Mit is keres? Talán válaszokat. Talán a vesztébe rohan... de jelenleg most inkább csak vadat, vadnyomokat keres, hisz már két napja nem evett normális ételt. Talán a barlangok körül talál valami legelésző vadat, esetleg rágcsálót, mit nyárson megsüthet - a gondolatra is éhes lesz, de nincs idő álmodozni. *
~ Egyelőre éljük túl az ittlétet, aztán majd gondolkozunk, mit kezdjünk magunkkal. ~


167. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-04-04 22:58:54
 ÚJ
>Ingon Lilliath avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 50
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Mesélő 3//

*Lilliath nem tudja, hogy örüljön-e a megérkezésnek, mert az utazás borzalmai se könnyen felejthető élménynek felfoghatóak, nem lepődik meg, hogy csak egy ember kíséri közvetlenül a rendeltetési helyéhez, valószínűleg nem egy vidám hely az a bánya. Nem örül, hogy megbámulják, sőt úgy is lehet mondani, hogy egyenesen zavarja a dolog, de elfojtja magában a vágyat arra, hogy rájuk ordítson, végül is fontos az első benyomás. A szakállas őr nem túl bizalomgerjesztő. A lóról való leszállás viszont annyira nehéznek bizonyul, hogy még az se zavarja, hogy egy szakállas férfi bámulja őt. Ez után kapja meg újdonsült karperecét, amire valami jelek vannak róva, de Lilliath nem tartozik az olvasni tudók közé, így azonnal arra gondol, hogy mágikus jelek, amik megakadályozzák a szökést, és ez szerint is tekint újdonsült ellenségére, a fogoly lét velejárójára. Ez után jön a szakállas furcsa gyengédsége, és ez eléggé arra utal, hogy valamilyen nem túl tisztességes dolgot tervez, vagy jobban mondva vannak hátsó szándékai. Lilliath, alig jött meg, de már próbálja a kiutat megtalálni, bár ezt nehezíti, hogy még mindig megviselt az utazás gyötrelmeitől, így egyelőre elég felületesen vizsgálja a többi rabot, és a felügyelőket. Valahogy nem tudja elképzelni magát ahogy egy csákánnyal vagy egy kalapáccsal a követ ütlegeli, pedig minden valószínűség szerint ez vár rá, vagy valami még rosszabb, már ha lehet ennél valami rosszabb, ami nem a végső búcsú.*


166. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-03-28 15:24:22
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 338
OOC üzenetek: 542

Játékstílus: Szelíd

//Ingon Lilliath//

*Tehát a sötételf és kísérete megérkezik a bánya közelébe ahonnan emberek, csákányok, és kövek hangjai indulnak útnak a levegőben.
Csupán egy ember húzza maga után a nő lovát, egészen az első őrposztig, ahol pár percre el is tűnik, míg a nőre számos férfi - és jóval kevesebb nő - vizslatja. Mikor a férfi visszatér, már egy nagydarab, szakállas őr is vele tart, ki elégedetten bólint, majd kezet fog a másikkal.*
- Akkor a gondjaira bízhatom? *kérdezi az alak, ki az út folyamán Lilliath előtt ügetett.*
- Persze, innentől már a mi gondunk. Na kisasszony, leszállás *mondja a szakállas, így jobb lesz engedelmeskedni. A nőt persze számos alkalommal engedték leszállni a lóról, hogy elgémberedett testrészeit átmozgassa, s a legutóbbi ilyen alkalom is csak órákkal ezelőtt volt, így bizonyára nem lesz nehéz feladat a leszállás. Azonban ha mégsem menne, vagy csak nem akarózna menni, bizonyára lesegítik.*
- Tudjuk a neved, vagyis amit megadtál nekik *bök az őr a távozó alak felé, miközben leveszi a nőről a bilincseket.*
- Ez persze különösebben nem számít, csak annyiban, hogy a neved mellé kapsz egy másikat, ami pedig ez *azzal az éppen megszabadult csuklóra egy másik karperecet helyez. Látszatra megviselt darab, bizonyára nem új, de a nő bárhogy próbálkozna is, nem tudná leszedni. Az új neve pedig 0741L.*
- Nos hát akkor, körbevezetlek *mosolyodik el a férfi, bár ki tudja miért. Úgy tűnik élvezi amit csinál, vagy csak tud valamit, amit a nő nem. Mindenesetre furcsa.*


165. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-03-20 19:29:31
 ÚJ
>Jaz Loghin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 725
OOC üzenetek: 11

Játékstílus: Vakmerő

*Na nem! hiába az apai szigor Jaz nem fogja felvenni vizes ingét, és kabátját, épp elég a csöpögő nadrágot elviselnie magán. A haját azért összeborzolja, ne foghassa rá senki, hogy látott fésűt. És mivel jobbjában az említett nedves ruhadarabokat tartja, így baljával kénytelen eme szépészeti beavatkozást végre hajtania, vagyis elengedi Halax lila. Nem is, mert vörös karját. Jelen pillanatban cseppet sem érdeklik apja színbeli problémai. Figyelmét teljesen leköti a lányok felől érkező hangzavar. A beszéd forrását is beazonosította szép lassan, és bár milyen hihetetlen az a Thelát körül zsongó bogárhadból érkezik.*
-Azt hiszem értem az állatok beszédét. *Jegyzi meg vigyorogva.* Lépjünk le
*Adja ki az utasítást vöröslő felmenőjének. És indul is nagy vígan, mikor a lányokhoz ér egy pillanatra megáll, kicsavarni a vizet ruháiból, persze. Meg leginkább hallgatózni, majd vigyorogva indul tovább.*
-Viccesek ezek a kis dögök. A pettyesek arról dumálnak milyen büdös Thela torka, és áldanak valami Végső Zümmögőt, hogy kiszabadulhattak. Miközben a többi meg morgolódik, hogy kívülről ugyan jó illatú, de ilyen benga, hadonászó gazt még sose láttak, borzasztóan elegük van belőle, és ha nem marad nyugton ők aztán be nem porozzák.
*Szövegel menet közben Halaxnak, azért elég hangosan ahhoz, hogy a lányok is meghallják*
-Juj! Segítségért kiabálnak a szoknyája alól. Sokan. Ah, a vén poloska szerint nem kell komolyan venni, azt a nyüzsgő népséget, szeretnek ott ugrabugrálni a pihék között, és csak sajnáltatják magukat.
*Fordít bőszen atyjának miközben ráfordulnak az ösvényre, ahogy tisztességes ifjú magyarázza el a világot a vak öregnek.*


164. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-03-19 19:41:57
 ÚJ
>Ingon Lilliath avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 50
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Mesélő 3//

*Lilliath sok mindent elmondhat, de azt nem, hogy kényelmesen utazott, az alfelén véres hólyagok keletkeztek a sok lovaglástól, és ugyan ki törődne egy fogollyal, főleg ha az illetőt olyan helyre kísérik, aminél talán még a halál is jobb, és nem minden ok nélkül. Ahogy közelednek, úgy szenved egyre inkább a sötételf, bár ez elsősorban annak tudható be, hogy alig tud ülni, ez valahogy elviselhetőbbé teszi, az új és egyben első munkahelyét, mert ott legalább lovagolni nem kell, legalábbis a kőtörés sokkal valószínűbb, bár lehet akármilyen sötételf, ő inkább ügyes mint erős, és kétséges, hogy huzamosabb ideig bírja a munkát. Eme gondolatok járnak a fejében, mikor meghallja, hogy nemsokára elválik kísérőitől.*


163. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-03-19 19:08:40
 ÚJ
>Halax Lamans avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 186
OOC üzenetek: 28

Játékstílus: Megfontolt

*Meghökken. Nem kicsit. Nagyon.*
- Ezt meg honnan tudod, te átok?
*És a taknyosnak van képe elsunnyogni a halmozott válaszadási kötelezettségek elől! Hát milyen neveltetése volt a büdös kölöknek?! De nem ússza ezt meg olyan könnyen, ahogy a sellős bulit, az már egyszer biztos!
Halax dúlva-fúlva caplat Jaz után.*
- Az a tizenhuszadik volt, de legalább jó tudni, hogy nem süvít át minden azon az üres fejeden…
* Bosszús grimaszt vág, ahogy válaszol a másik imént feltett kérdésére. Mert ő képes rá, nem úgy, mint amaz. Bizony, gyerekszobája is volt, meg minden.*
- Az hagyján, hogy furcsát nem látok, de ruhát is alig! Öltözz már fel, mert az én szemem is kifagy tőled! A hajad meg… Még mindig olyan, mintha valaki egy éjjeliedényt borított volna a fejedre, aztán ami kilógott alóla, azt levágta egy életlen vajazókéssel.
*Gondolkodik rajta, hogy megkérdezze, ugyan miért is érdekli ez, de aztán letesz róla. Így legalább kevesebb kérdés marad megválaszolatlanul.
Magában fortyogva rongyol Jaz után, egészen addig, míg az meg nem áll, hogy megmutassa neki a bigéket. Akik mintha tényleg kicsit furán néznének ki. Unottan vállat von. Kit is érdekel ez, tulajdonképp? Halaxnak személy szerint mindenféle zöldtől, zöldségtől és növénytől elment egy időre a kedve.
És lassan Jaztől is. Lassan komolyan elkezd attól félni, hogy neveltje, illetve nem nagyon neveltje, megbuggyant, de úgy istenigazából. Rámarkol annak tapogatózó karjára, hogy felrántsa, de ledermed. Annyira azért nem fázik, hogy elliluljon a karja! Lehet, hogy a süvölvény tényleg beteg ő meg óvatlanul elkapta.*
- Kölök! Ha a nyavalyádtól festek úgy, mint egy szilva, akkor mocskosul megmorcosodok!
*Ám ekkor Jaz visszakozik. Hősünk agyát meg nem sok választja el, hogy megülje a vörös köd. Mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy lilából pirosba vált a karja.*
- Mi a…?
*Gyors ellenőrzést hajt végre, és megállapítja, hogy nem csak végtagja ment át színváltósba, hanem úgy cakkumpakk mindene.*
- Érdekes…


162. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-03-19 18:24:07
 ÚJ
>Jaz Loghin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 725
OOC üzenetek: 11

Játékstílus: Vakmerő

-Halovány lila gőzöd sincs, mi?
*Veti oda a pimasz szavakat Halaxnak fuldokolva a röhögéstől. Miközben elindul az ösvény felé, egyrészt mert ő tudja az utat, másrészt, mert vágyik a nap melegére, ami itt a barlang árnyékában annyira nem adott, és leginkább azért, hogy Halaxot minél inkább kínozza.*
-Hiába, ahogy megboldogult, drága, jó nagyapám, a tizensokadik is megmondta; boldogok a tudatlanok, mert nem aggodalmaskodnak lilába. Vagy valami hasonló nagy igazság
*Egy fél pillanat alatt fagy arcára a vigyor, és hamar kapja tekintetét saját meztelen hasára, de az teljesen természetes módon csak ott lilul, ahol összerugdalták.*
-Mond, látsz rajtam valami furcsát? *Érződik némi aggodalom a hangjában.* Jó a hajam?
*Na ez meg aztán pláne olyan kérdés, mely soha még száját nem hagyta el. Ám mivel bőrszíne nem változott kezd kissé megnyugodni.
Lépteit nem lassítja, nem is szaporázza, csak akkor áll meg, mikor megpillantja a két lányt egy fa alatt játszódni. Közel nem kíván menni, épp elég volt ennyi belőlük, jó pár lépés távolságból figyeli a szerencsétlenkedést, arcán egyre szélesebbre terülő, kárörvendő vigyorral.*
-Nézd. *Inti közelebb apját.* Mindketten megbokrosodtak.
*Majd harsányan kacag fel, és kócos-csatakos fejecskéjét kissé oldalra döntve kezdi figyelni Theláékat. Homloka szép lassan ráncba fordul a koncentrálástól, miközben keze a levegőben tapogat Halax karja után, ha sikerül azt elérnie erősen markolva kapaszkodik a másikba.*
-Azt hiszem megbetegedtem, talán lázam lehet.
*Közli halál sápadt arccal, elfúló hangon.*
-Vagy várj! *Ismét felröhög.* Mégse.


161. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-03-19 17:49:39
 ÚJ
>Halax Lamans avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 186
OOC üzenetek: 28

Játékstílus: Megfontolt

*Sajnos halványlila gőze sincs arról, hogy merre is kellene elindulni. Hiába nem telt el egy nap sem, legalábbis szerinte, akkor se találna vissza a városba, ha zsákszámra hordanák neki az aranyat. Maximum szerencsével, de mostanság mázlija sem a régi. Pedig akár meg is lilulna, ha ezzel könnyebben boldogulna. Elgondolkodva vakarja meg tarkóját, és szegezné neki a kérdést Jaznek.
Ám az ekkor megbolondul. Legalábbis Halaxnak nincs jobb ötlete, hogy mi ütött a másikba. Bosszúsan vonja össze szemöldökét, csípőre teszi karját, és meglehetősen elégedetlenül áll meg szembe fiacskájával. A ruhájából kifolyó kisebb tócsába kezd el gyűlni lába alatt.*
- Mi olyan roppan mulatságos, kisköpet? Hajlandó lennél velem is megosztani?!


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 965-984