Külső területek - Krenkataur barlangrendszer
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Kikötői erdőség (új)
Krenkataur barlangrendszerNincs "kisebb" helyszín
Ezen a helyszínen lehetőséged van zenét hallgatni. (4.99 MB)

<< Előző oldal - Mostani oldal: 4 (61. - 80. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

80. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-12-17 14:33:25
 ÚJ
>Mesélő (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 56
OOC üzenetek: 87

Játékstílus: Szelíd

//A barlang titka - vége//

* Mikor letelik a két perc, akkor Arzurel végtagjai újra engedelmeskednek az akaratának. Egy kis zsibbadást még érezhet utóhatásként, azonban idővel az is elmúlik. May mikor eldobja a pengéjét ,az egy láthatatlan falnak ütközik és lepottyan a fegyver a földre. Felhívja magára a fegyelmet, így megpördül tengelye körül. Akik tétlenül állnak azokra nem reagál, így jelenleg Mayt nézi ki magának.
~ Meghalsz! ~ Varázslatra emelné karmol mancsait Dwahir, mikor Gleadyss első nyílvesszője becsapódik a láthatatlan falba, ami egy sistergő hang után megszűnik. A második nyílvessző telibe találja az agyát fordulás közben. Fennakadnak a szemei, aztán teljes sötétségbe borul a világ. Eldől mint egy szeneszsák és többet nem mozdul. Ily könyörtelen halált kap a valaha élt mágus, aki tudománynak szentelte az életét. Alig telik el öt perc a bányász lép elő, közben erősen húzza a lábát.*
-Megöltétek őket? Pompás! * Hálásan néz felétek, majd mindenkinek jelez, hogy jöjjön közelebb. Mikor mindenki megérkezett, akkor így szól.*
- Köszönök mindent! Jah és a pénz. * Nyúl a zsebébe. Kereken 350 aranyat ad át Arzurel Dalhysharnak. A tolvaj May Linn Zentai markát pontosan 350 arany üti. A védelmező Quae Quarriannak, szintén350 arany a jussa. A gyilkos Hawul Raannál 350 arany köt ki. A bájos Caram Solithiannál 350 csengő arany szólal meg. Az íjász Gleadyss Eytheraheal pedig 350 aranyat tudhat magáénak. Mikor kiosztotta az aranyakat, akkor kicsit körbenéz.*
- Ég óvja elhunyt társainkat! * Ezzel bicegve elindul haza, hogy biztonságban és családja körében tudhassa magát.*
- További jó szerencsét! * Köszön el, majd kis idő után eltűnik alakja.*


79. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-12-17 11:28:27
 ÚJ
>Gleadyss Eytheraheal avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 106
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Szelíd

//A barlang titka//
*Örömmel nyugtázza, hogy sikerül a közelükben az ellenséges szándékkal közeledő szörnyeket a földdel egy síkúvá tenniük. Szerencsére nem okoz már komolyabb fejtörést sem, az átváltozott Nia. Hamar meggondolja magát és inkább a halált választja, Gleadyss pedig teljesen egyetért ezzel a döntésével. Mondhatni már épp nyerésre állnak csapatával, ám az öröm nem tart sokáig, mivel hamarost megjelenik a szörnyek alkotója és nem épp a boldogságban úszik 'gyermekei' holtteste felett. Az elf férfi láthatóan megpróbál a közelébe férkőzni sikertelenül. Gleadyss megrökönyödve néz Arzurelre, aki láthatólag mozgásképtelené válik a szörny ereje miatt.* ~Rossz jel. *gondolja magában a nő. Tanul társa hibájából és egy közeli fa mögé rejtőzik és onnan veszi célba a lény fejét. Tudja nem a legjobb megoldás, viszont a semminél mégiscsak több. Nem is vesztegeti az idejét, hanem céloz és egymás után két nyilat is lő a biztosabb hatás érdekében.*


78. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-12-15 17:16:24
 ÚJ
>Quae Quarrian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 81
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Szelíd

//A barlang titkai//

*Úgy látszik ezennel győzelmet arattak. De csak egy csata volt, dolguk még nem bevégezett. Zihálva engedi le a fegyvert, majd helyükre is teszi azokat, a kardot a hüvelybe, a fokost az övére csatolja. A kósza hajszálakat eltűri és utoljára hagyva ráveszi magát, hogy végignézzen a testén, undorodva, ugyanis a nyálka, amit a már döglött Gwaird hagyott maga után, nem tűnik el csak úgy. Köpenyét áldozza fel - leoldja a válláról és amilyen alaposan csak lehet ledörgöli a bőrpáncélt. Mikor végzett, a csatakos rongyot laza mozdulatal dobja az egyik hullára. Már csak a tőrét kéne megtalálnia, ami meg is történik nemsokára, az egyik hanyatt fekvő ellen vállából húzza ki, megtörölgeti az élettelen testben, és a helyére teszi.
Már készen állna, hogy induljanak befelé, a többiek felé indulna, hiszen egyik társuk odabent van. De akkor földindulás hallatszódik belülről és egy ismerős alak jelenik meg a barlang szájában. Nem vacilál, rögtön támad, ráadásul _mágiával_. Arzurel válik áldozattá, rögtön el is terül a földön. Quae a többiek felé pillant, ők mit tesznek, esztelenségnek tűnik az egyszerű roham. Egyelőre Arzurel elé áll, hiszen jelenleg védtelen, és amúgy is egyenlítenie kell az adósságát. De a hajdani tudósnak hátat fordítani már nem mer.*


77. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-12-12 19:12:06
 ÚJ
>Caram Solithian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 406
OOC üzenetek: 68

Játékstílus: Megfontolt

//A barang titkai//

*Se Niával, se Hawul foglyával nem kell tovább törődniük, mindkettő a halált választja, Caram nem kis meglepetésére. Mivel úgy látja, egyelőre a csapat is kifogyott az ellenfelekből, úgy dönt, megenged magának annyi pihenőt, amíg vet egy pillantást a karmolásra az oldalán. Ezt most épp az ellenkező oldalra kapta, mint az előző sebét a démontól.*
Milyen jó, nem leszek féloldalas *jegyzi meg inkább csak úgy magának, miközben a táskájából előhalászott tiszta rongydarabbal nagyjából megtörölgeti a seb környékét. Úgy tűnik, a karmolás nem veszedelmesen mély, csak fájdalmas, és bár nem erősen, de kitartóan vérzik.
Hogy legalább a vérzést elállítsa, és legalább azzal ne legyen gondja a kaland végéig, Caram ismét kotorászni kezd a táskájában, az ehhez megfelelő bájitalt keresve. Épp akkor találja meg, amikor a barlang szájában megjelenik egy újabb rémség, aki sokkal erősebbnek tűnik, mint a többi, hiszen a helyett, hogy rájuk rontana, inkább mágiát alkalmaz, és lebénítja Arzurelt.
Caram kipattintja a dugót az üvegcséből, és megissza a kortynyi bájitalt, majd dobócsillagai után nyúl, és célba veszi a rémség szemét - az legutóbb is működött.*

Megivott egy világoszöld varázsitalt, ezért 2 körön keresztül kevéssel nőtt a fájdalomtűrése, és begyógyultak az apróbb felületi sebei.

76. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-12-09 22:46:34
 ÚJ
>Hawul Raan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 228
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Vakmerő

// A barlang titkai //

*Meglepetés. A tozszülött azon vágya, hogy életen maradjon, úgy tűnik nem volt elég ahhoz, hogy mozdulatlanul maradjon. Hawul azonnal elengedi az ernyedt testet, nehogy a bűzös vére összemocskolja a kezét. Hiába, a gyilkos szívesen falatozik emberekből, és issza meg a vérüket, ebből a dögből semmit sem kérne vacsorára az asztalára.
A csata igen heves volt, ám mostanra teljesen elcsitult. A hajdan volt ember nő, csak néz bután, majd végez magával. Hawul kétségbeesetten néz társaira, majd kezeit felemelve kérdezi:*
- Mi a franc folyik itt?
*A gyilkos már kezdi azt hinni, hogy az emberek puszta látványa halálba kergeti a lényeket, de ez mégis csak túlzás lenne, hisz mégis ők támadtak először. Mindegy.
A férfi céltalanul elindul a halottak között, ám nem sok ideje marad nézelődni, hisz máris egy újabb fordulatnak lehet szem és... elmetanúja. Az alkimista, varázsló, sámán, vagy micsoda ott áll a barlang szájánál, s valamiféle varázslattal taglózza le a csapat másik férfi tagját, kit Hawul maga is szívesen belezne ki egy kiskanállal.
A városőr nem szándékozik semmit sem lépni, részben azért, hogy végre egy kis izgalom gyanánt lássa, amint egy újabb csapattársa leheli ki a lelkét, részben pedig azért, mert túl messze van ahhoz, hog érdemi támadást tudjon véghez vinni. Most inkább az íjnak, a dobótőrnek, meg a szemfüles lányak van itt az ideje, kit Hawul ugyan nem lát, de a vesztét sem tapasztalta a harc közben.*


75. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-12-07 08:29:54
 ÚJ
>May Linn Zentai avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 28
OOC üzenetek: 33

Játékstílus: Szelíd

// A barlang titkai //

'Vér, s dögrovás, pusztulás kövezte útját...'
*Jut eszébe az egyik szörnyvadászról szóló mese eleje, mely most akár rá is illene. Ezen el is mosolyodna, ha a kocsányos lény életnedve nem spriccelne mindenfele vörösre festve az áthatolhatatlan sötétséget. Szinte csak kapálózik, vakon tapogat, s próbálja magáról letaszítani az immár élettelen testet.
'Olyan merev.'
Gondolja miközben épp karját igyekszik lefeszegetni magáról...
Aztán csak ül, mivel ez volt első gyilkossága. Felesleges látnia, tudja, hogy csöpög mindene az gusztustalan trutymótól, s ez az egész eléggé felkavarja, nem beszélve az émelyítő szagokról. Óhatatlanul is öklendezni kezd, majd megszabadul gyomra tartalmától. Ennyit arról a finom, tápláló gyíkhusitól. Undorodva törli meg száját, majd arcát egy kendővel, végül eszébe jut, hogy tőrét sem ártana visszaszereznie, így nyelét óvatosan kitapogatja, s ha bírja kihúzza (ha nem akkor kénytelen lesz ott hagyni). Csak ezután indul útjára, vagyis az elsuhanó alak felé.
Baljós előérzet gyötri. Nem tetszik ez neki, de mivel a mennyezet mállik amíg fényt nem lát viszonylag gyorsan szedi lábát. Szorosan a fal mellett haladva botorkál, remélve nem lesz elágazás. (Tolvaj)ösztöneire hallgatva jut el a többiekhez, illetve a furcsa parancsszónak köszönhetően, mely mint egy mécses lángja dereng fel előtte megmutatva a helyes utat. Mikor azonban látótávolságon belül ér egy pillanatra megáll, majd lassan kezd közelebb lopakodni. Ha jól sejti nemigen vette őt észre eddig, akkor pedig illenék kihasználnia a meglepetés erejét. Persze nem akarja figyelmét túlzottan magára vonni, s abban sem bízik, hogy képes lenne hozzá elég közel jutni, ezért csizmája szárába csúsztatja ismét tőrét (ha sikerült korábban visszaszereznie) s inkább ujjai közé kaparint egy-egy dobócsillagot, majd vár a megfelelő alkalomra, vagyis arra, hogy valaki letámadja. Abban a pillanatban fogja elhajítani a pengét amikor valamelyik társa a lény felé lendül, hogy elvonja annak figyelmét, s nagyobb esélye legyen rá, hogy a fegyver eltalálja. Hogy utána mit tesz miután hősiesen magára vonta a figyelmét... jó kérdés.*

A hozzászólás írója (May Linn Zentai) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.12.07 08:30:54


74. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-12-06 23:07:02
 ÚJ
>Arzurel Dalhyshar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 54
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Szelíd

// A barlang titkai //

*Szó sincs szerelemről, csupán apró láng éledt kettejük közt, s egy potenciális hölgyet, ki igencsak csalafinta villogású szemével el tudta varázsolni, illik megmenteni. Quae is megmenekült, hála Arzurel közbenjárásának, ám May ezáltal bajba került. Átkozhatja mindenki, kit csak akar, de ebből csak a baj van már megint.
Ám úgy tűnik, valami történt, hiszen elkezdtek fogyni a szörnyek, egyik hullik a másik után. S némelyik önkezével vet véget magának. Mocskos vérük fed mindent, merre csak látni, s a szag... Már Arzu is kezd émelyegni tőle. Pedig nagyon remélte, hogy ennél rosszabb nem lesz.
Hegyes fülét zaj csapja meg, mi bentről érkezik, s már éppen rontana befelé a férfi, hogy kimenekítse a sötétbe veszett lányt, mikor a "pokol kapujában" megjelenik a szörnyek atyja. Na, már csak ez hiányzott. Undorító hangja ott fröcsög elméjében, mi csak tovább fokozza a vágyat, hogy végezzen a döggel. Egyszer talán ember volt, de most már csak egy korcs fenevad, akire halál vár. Megindul felé, két fegyverét a magasba emelve, ám hirtelen egy lövedék csapja el. A mana érezhetően átjárja egész testét, ő pedig tehetetlen, mint egy zsák krumpli, eldől. A földre kerül és nem képes mozdulni, se karjai, se lábai, de még csak szája szeglete sem kíván mozdulni. Éppen csak annyinak örülhet, hogy látószögéből kívül esik a szörnyek alkotójának korcs pofája, így csak a szag, mi terjeng, melyből tudja, még ott van. Vajon belső izmai is lebénulnak? Talán csak pillanatok kérdése, hogy szíve is megálljon? Mindegy, csak vége legyen ennek a francos valaminek. Haljon meg, vagy éljen tovább, de ez, hogy csak mozdulatlan fekszik, elviselhetetlen az első másodperc apró töredékétől kezdve.*


73. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-12-05 20:05:27
 ÚJ
>Mesélő (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 56
OOC üzenetek: 87

Játékstílus: Szelíd

// A barlang titkai - Hiúzok //

* Mikor Arzurel elindul, akkor a kocsonyás dög ráront türelmetlenül. Valami hasonlóképpen érezhet , de annyi különbség van köztük, hogy ő szeretné megélni a holnapot is. A társa amelyik a földön hever próbál feltápászkodni, azonban teljesen úgy néz ki, hogy megvakult és tapogatózik a levegőben. Ennyi kell ahhoz, hogy irányt változtat, majd éles fogaival eltépi a vak Gwaird nyakát, majd undorító módon iszik a véréből egy keveset. Viszont hiába erősítette magát mert Quae fokosa lecsap rá, amire természetesen holtan esik össze.*

*May kapálózása sikeres, mert sikerül a lény nyakába beledöfni a tőrt. Egyszerűen az undorító vér spriccelni kezd belőle, amiből jut bőven a tolvajlánynak. A Gwaird lábai összeakadnak aztán elterül a földön a nővel együtt.


// A barlang titkai - Leopárdok //

* Hawul akciója sikeres, azonban a Gwaird úgy dönt, hogy véget vet életében. Megmozdul a fejével, hogy az éles penge elvágja a torkát.*

*Nia, vagyis a volt Nia látja társai bukását. Tanácstalanul áll egy jó darabig és karmai segítségével elmetszi a saját nyakát.*


// Mindkét csoportnak //


* May a barlangból valami robajt hallhat és észlelheti, hogy a plafon rá akar szakadni. Pár törmelék apró törmelék ráesik a fejére. Nem sokkal utána egy alak suhan el mellette szélsebesen, azonban a barlang előtt megáll. Nem más jött el hozzátok mint az alkotója a kocsonyás lényeknek. Mikor látja a pusztítást, akkor először sír, majd átveszi a düh az uralmat.
~ Meglakoltok mind! ~ Küldi az üzenetet mindenkinek, kivétel Maynek aki a háta mögött van.
-Glufdrlaknol * Ejti ki egy ezt a szót mire egy manalövedék csapódik ki ujjából,ami egyenesen nekicsapódik Arzurelnek. Hogy mi történik? Azt tapasztalhatja, hogy semelyik tagját nem tudja mozgatni egészen 2 percig.


72. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-12-03 21:03:53
 ÚJ
>Quae Quarrian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 81
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Szelíd

// A barlang titkai - Hiúzok //

*Az események nem pont úgy alakulnak, ahogy Quae remélte és eltervezte. A szörnyek megérzik, hogy jelenleg, harcban ki a leggyengébb láncszem és Mayt szemelik ki maguknak. Míg kettő a lánnyal, vagy talán inkább a fénnyel küzd, addig a harmadik még mindig ott nyáladzik előttük... Pont útban. A tétovázásuknak pedig meg is van az eredménye, a bestia eltűnik a barlangban, magával hurcolva Mayt is. "Összes tenger és óceán..."
Talán nem illendő, hogy családja bálványai legyenek szidalmainak áldozatai... De ezzel talán megharagítja őket és lecsapnak a szörnyekre. De tudja, hogy hiába, ezek hiú remények, nekik kell cselekedniük. Az elf talán túl hevesnek mondható dühvel ront a szörnyre... De azt nem állíthatjuk, hogy Quae ne vette volna észre, hogy nem közömbösek egymásnak a félvér leánnyal. Talán így esélyük is több van, hiszen a szerelem... Ha nem lennének éppen harc kellős közepén, nomeg egy másik életben, lehet, még mosolyogna is...
Kezében kardjával és a fokossal áll tőlük nem messze, felkészülve bármire, de érthető módon egyelőre nem közelít. Az elf dühe most elemésztőnek látszik... Ha győz, ha a Gwaird pusztul, a barlangba iramodik, May után és valószínűleg a férfi oldalán. Ha elbukik, akkor kihasználja, hogy ő lehet a hirtelen következő ellenfél és a fokost hátulról-felülről lendítve támad. Ha még ezen kívül is maradna egy szabad lélegzetvétele, ellpillant a többiek felé és elszörnyed azon, hogy mi lett hajdan volt társukkal.*


71. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-12-03 15:25:37
 ÚJ
>Gleadyss Eytheraheal avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 106
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Szelíd

//A barlang titka//
*Hawul egy jól irányzott ütéssel, földre teríti a vezér szörnyet és ártalmatlanná teszi. Gleadyss nagyon szívesen megadná neki a kegyelemdöfést, ám az emberre bízza a Gwaird valószínűleg rövid kis életét, és az íját egy gyors mozdulattal felkapja a földről. Eközben nem kerüli el a figyelmét a földön mozgó test. Nia feltápászkodni látszik, nem éppen az egészségtől kivirult arccal.* –Ez most komoly? * morogja maga előtt fejcsóválva Gleadyss miközben kardját övébe csúsztatja, és már emeli is az íját Nia felé. Az átváltozott nő fejét célba veszi és a biztonság kedvéért megpróbál elhelyezni egy vasat benne.Nem szívesen kockáztatja saját életét, ha nem muszáj*


70. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-11-30 22:28:50
 ÚJ
>Caram Solithian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 406
OOC üzenetek: 68

Játékstílus: Megfontolt

//A barlang titkai//

*Néha Caram támadásai is elsülhetnek pontosan úgy, ahogy ő eltervezte: kiválasztott gwairdja a földre omlik, ő pedig kihúzza a szeméből a tőrt, és utolsó ellenfelük felé fordul - későn, hiszen azt már leterítette Gleadyss nyílvesszője.
Abban a hitben, hogy minden ellenségüket megölték vagy harcképtelenné tették, Caram megfordul, hogy csatlakozzon csapattársaihoz és a tehetetlen vezérhez. Mielőtt azonban egy lépést is tehetne, megdöbbentő látvány tárul elé. Társai mögött egy nem várt alak tápászkodik fel a földről: Nia. A drow első érzése a megkönnyebbülés, azt hiszi, a nő mégis életben maradt valami egészen különös csoda folytán... aztán rádöbben, hogy valami nem stimmel.*
Basszuskulcs *morogja, és tőreit ismét harcra készen felemeli.* Vigyázzatok! *szól immár hangosabban, hogy a többiek is hallják. Egyelőre azonban nem támad, abban reménykedik, hogy ha át is alakult, Nia talán nem áll a másik oldalra, és még mindig a segítségükre lehet.*


69. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-11-27 18:41:26
 ÚJ
>May Linn Zentai avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 28
OOC üzenetek: 33

Játékstílus: Szelíd

// A barlang titkai - Hiúzok //

*Egy pillanatra elmosolyodik, amikor félszemmel látja Arzurelnek sikerül letarolnia a Quae fölött nyáladzó dögöt, azonban öröme kérészéletűnek bizonyul, hiszen hiába trükközik már már porondra illő manőverekkel kikerülni őket és minél tovább odázni az elkerülhetetlent ellenfelei annál sokkal agresszívebbek, mintsem ezzel összezavarhatná őket.
"Sebaj, egy próbát azért megért."
Sóhajt, de nincs sok ideje gondolkozni vagy kifújni magát, mert gyors rohamuk elsodorja törékeny alakját. Persze azért ellenáll. Amikor a fáklyát kilökik kezéből egyértelművé válik számára elérkezett a végszükség órája avagy inkább másodperce, s megpróbálja előkapni a tőrt csizmája szárából.
Amennyiben sikerült el felé menet azt a bestia nyakába vágja heves kapálózás közepette. Ha nem akkor pedig megpróbálja leoperálni övéről egyik dobótőrét és azzal kikaparni szemét.*
- Vidd a nyálkás pofádat arrébb!
*Hadakozik életéért, s ha korábbi próbálkozásai közül egyik sem sikerült igyekszik egy jól irányzott rúgást mérni térdére vagy ágyékára. Az esetek többségében ez a hímneműeket lelassítja, bár arra sajnos nem volt ideje, hogy megvizsgálja most épp mivel van dolga, így csak reméli, hogy ösztönei jót súgtak neki...*


68. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-11-27 16:21:24
 ÚJ
>Arzurel Dalhyshar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 54
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Szelíd

// A barlang titkai - Hiúzok //

*Sikerrel leszedi Quae testéről a mocskos szörnyet, kit hamarost ki is végez. Minő fenség, megmentette újdonsült társát. S az is kiderült, hogy a fejbe merülő pengék hatékonyak, hiszen kileheli a kocsonyás dög a lelkét, már ha leledzett még benne olyan.
Nyugtalanság lobban viszont benne. Férfiúi ösztönei azt súgják, hogy gond lesz, már pusztán abból, hogy elmozdult a szépséges May közeléből. S milyen igaz, rögvest lecsap rá az egyik csúfság, elrabolva a barlang felé. Majd el is tűnik vele a sötétben, míg ők ketten ott maradnak annak a társával. Ketten vannak egyre, így könnyű lesz. Ám úgy érzi, hogy sietniük kell. Nagyon is, hiszen nem biztos, hogy megúszná annyival May, hogy felfalja. Az a nő, aki kimondottan erősnek és agresszívnak tűnt, abból is valami hasonló lett, bizonyára így szaporodnak. Remélhetőleg, csak így.
A lény, mi kettejükre, Quae-ra és rá marad bizonyára kivárásra fog játszani, inkább túl akarja élni, hogy társa visszatérjen és ne legyenek ők erőfölényben. Ám most abban vannak, ez pedig nekik kedvez. Hirtelen megfordul a fejében, hogy itt hagyja a másik nőt, hogy küzdjön meg a lénnyel, amíg ő megmenti May-t. De nem így tesz, hanem egyenesen a Gwaird-nak ront. Hangos, őrült csatakiáltással, egyik pengéjét döfésre tartva, fejmagasságban, a másikat védőn tartja maga előtt. Nem tudja még, mi lesz a vége, de túl akar lenni rajta. Ha kell, itt hal meg, akár fel is nyársalhatja a szörny, az sem érdekli. Legalább túl lesz rajta, végre!*


67. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-11-27 10:21:19
 ÚJ
>Mesélő (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 56
OOC üzenetek: 87

Játékstílus: Szelíd

// A barlang titkai - Hiúzok //

* Arzurel cselekedete nemes, hogy segít Quaen.A nőről sikeresen lekerül a kocsonyás test, aki lakomára számított, azonban erre nem. Teljesen meglepődve érzékeli, hogy lekerült a földről, majd mikor felfogná a helyzetet, akkor már vége van az egésznek, mert a koponyájába behatoló pengék a másvilágra küldik.

Túl régen bántja szemüket a fény, és ennek egyedi kommunikációjukkal adnak hangot egymás között. Ketten indulnak meg végül May felé, hogy pár gyors szökelléssel ott teremjen előtte, majd egy erős csapással kiveri a kezedből a fáklyát, azonban a fény miatt fetrengeni kezd a földön. A másiknak csak ennyi kell, és nem több. Rögtön ott terem Maynél és nem csinál semmi mást, mint felkapja a nőt és beszalad vele a barlangba.Az arca közel van a tolvajlány arcához.*

Az a Gwaird ami csak végignézte két társát, az egyszerűen megindul Arzurel és Quae párosa felé. Időt akar nyerni társának, aki ha visszatér jóllakottan, akkor sokkal erősebb lesz.*

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.11.27 10:21:37


66. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-11-26 17:25:08
 ÚJ
>Hawul Raan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 228
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Vakmerő

//A barlang titkai//

*Hawul törekvései nem hiábavalóak. A szörnyek vezetője viszonylag egyszerű ellenfélnek bizonyul, így a barlangban való túrázás, máris sokkal kisebb kihívásnak tűnik, mint amire a gyilkos várt. Kár, ha őt kérdezik. Az ember eljön ide, a civilizációtól oly távol, s még egy jó kis harcra sincs kilátás.
Holott a férfi végezni akart a lénnyel, most másként határoz. Habár úgy tűnik nem tud beszélni - legalábbis a közös nyelven -, valmire még jó lehet. Ha másra nem, hát majd elvezeti őket az alkotójukhoz.
Hawul egy erős rúgással a lény térdhajlatába talpal, melytől a szörnyeteg több, mint valószínű a földre rogy. Ezt követően a férfi megkerüli a bestiát, s kardját annak törkához nyomja, ezzel sakkban tartva. Hawul nem látott még olyan állatot, ami ne küzdött volna az életéért, vagy vágyta volna a halált, márpedig ez a szörnyeteg valószínűleg csak egy okosabb állat értelmi szintjén van. Ha ezt helyesen ítélte meg, a lény bármit megfog tenni, hogy életben maradjon. Persze lehet, hogy Hawul téved, ám az sem baj, elvégre ígyis-úgyis megfogja ölni a szörnyszülöttet.
Tehát ott áll a férfi, kardját a lény nyakának nyomva, nem félve annak támadásától, hisz karjai hasznavehetetlenek, s ha elfordítja a fejét, a saját torkát vágja el. A következő mozzanat igazán érdekli Hawult. Éet, vagy halál, most nem ő dönt. A természet győzedelmeskedik, vagy a kötelességtudat? A szörny képes meghalni az "apjáért", vagy vállalja a kudarcot, s a megaláztatást? Hamarosan kiderül*


65. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-11-25 15:52:33
 ÚJ
>Quae Quarrian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 81
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Szelíd

// A barlang titkai - Hiúzok //

*Ahelyett, hogy a bestia a torkához kapna és holtan esne össze, egyáltalán nem nagy erőfeszítéssel tér ki a támadás elől, azután elrugaszkodik a földtől és telibe kapja Quae-t. Ahogy a pihekönnyűnek egyáltalán nem mondható nyálkás test nekicsapódik, a nő ezt egy meglepett nyögéssel veszi tudomásul. Végezetül pedig a hátán landol, csúszva a földön, rajta az acsargó Gwairddal.
Próbál hánykolódni, rugdalózni, de az ocsmány dög csak nem tágít. Fegyverrel sajnos sehogy sem bírja megsebezni, hiszen vagy nincs kézre, vagy nem tud elég lendületet összeszedni. Eddig tartott volna a kalandja? És akkor megtörténik az, amire kicsit sem számított, hiszen nincs hozzászokva a csapatmunkához, nomeg ahhoz, hogy mások húzzák ki a bajból. Egyszercsak megszűnik a rá nehezedő súly, az életére törő Gwairdnak remélhetőleg vége. Most pedig minél gyorsabban fel kell tápászkodnia, ha nem akarja elszalasztani azt a második esélyt, amivel éppen most ajándékozta meg a sors. Ha felé néz Arzurel, akkor gyors és rövid hálaként biccent egyet. Azután újra beveti magát a harcba.
Visszaoldalaz May és az elf oldalára, de abban az esetben, ha nem támadnak, kénytelenek hátrálni, hiszen a három Gwaird egyre közelít. Ezennel nem esik nekik ész nélkül. Az erőviszonyok kiegyenlítődtek, mindegyik oldalon hárman vannak, bár nem igazán biztos benne, hogy May-t tudnák hasznosítani... De mégis, jobb ha van stratégiájuk. A kardot és a fokost védekezően tartja maga elé, és az ellenről el nem emelve pillantását kérdezi.*
- És most?


64. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-11-23 22:02:59
 ÚJ
>May Linn Zentai avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 28
OOC üzenetek: 33

Játékstílus: Szelíd

// A barlang titkai - Hiúzok //

*Quae gurgulászó hangokkal aláfestett kiáltására kissé összerezzen, sőt egy pillanatra még a vér is megfagy ereiben, de ahogy a fáklya lángjai fellobbannak a fény hamar elűzi a szívére telepedett sötétséget, s vére ismét forrni kezd. Vadul zubog félelemtől lüktető ereiben kiirtva onnan a bátortalanság írmagvát egészen addig, míg Arzu mellette áll.*
- Hééé... *Pillant utána, majd vissza a kocsányos bestiákra.*
- Vissza ti mocskok! *Lép ki előre a fáklyával feléjük bökve, mintha csak egy kard lenne a kezében. Aztán a mozdulatot újra, s újra megismétli mindig a hozzá legközelebb esőre célozva.*
- Siess kérlek. *Csendül aggodalom hangjában. Tart attól, hogy dívik náluk a falkaszellem és megpróbálják majd körbekeríteni, aztán különböző irányokból betámadni ezért igyekszik őket összezavarni azzal, hogy fürgén ugrál jobbra-balra, előre-hátra változó mennyiségben és ritmussal. May két dolgot tart most szem előtt a dögökön kívül: az egyik, hogy ne szoríthassák sarokba, a másik ne vághassák el őt társaitól, mert számára mindkettő maga a halál. Az már részletkérdés, hogy ne kerüljenek túl közel hozzá. A tőrét minden esetre még mindig nem rántja elő. Azt inkább végszükség esetére tartogatja. Ami azok után, hogy látta Quae támadása mennyire feldühítette a vadakat talán nem is csoda. Reméli kihúzhatja így addig, míg az elf visszatér mellé. Utál közelharcba keveredni, nem is megy túl jól neki.*


63. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-11-22 09:44:17
 ÚJ
>Mesélő (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 56
OOC üzenetek: 87

Játékstílus: Szelíd

//A barlang titkai - Leopárdok //

* Hawul sikeresen odaérkezik Gleadyss közelébe, azonban a vezér sem egy buta. Mikor odaérne hozzátok, akkor hirtelen megtorpan, hogy felmérje a helyzetet. Ronda kocsonyás vérpiros szemei azt lesik, hogy miként cselezhetne ki és hogyan érje el, hogy a nőt elkapja. Gleadyss-t figyeli miközben megnyalja ajkait, mint aki finom vacsorát látott. Hawul támadása sikeres, amit éles karmaival szeretne védeni, ám a körömvágás sikeresnek tudható be. A meglepettségtől vagy az éppen kitörő dühtől nem cselekszik, aminek következtében a karján lévő izmai el lesznek vágva. Felüvölt mint egy oroszlán, majd karjai tehetetlenül lógnak maga mellett. Nincs más hátra mint a kegyelemdöfés.


Caram jól gondolkozik, mikor a sérült szeme felől közelít. A lény cseppet sem veszi észre a mozgásodat, majd a támadásodat is sikeresnek könyvelheted el. Amint a tőr hegye mélyen nyugszik a koponyában, ami egészen pontosan az idegközpontot találja el, ezért még rándul véletlenül a keze feléd, hogy apró és mély barázdákat szántson oldaladon. Ezek után puffanással terül el a földön.

Gleadyss csak egy nyílvesszője sikeresen fejbe találja az ágyékánál sebesült Gwaird fejét. Eldűl a földön, majd soha többet nem mozdul meg.

Míg el vagytok foglalva a harccal, úgy Nia teste megmozdul, majd feltápászkodik. Már nem élő, hanem sokkal inkább Gwairdnak néz ki.*


62. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-11-21 20:18:34
 ÚJ
>Gleadyss Eytheraheal avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 106
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Szelíd

//A barlang titka//
*Nyilai nagy része sikeresen földre kényszeríti a szörnyeket, viszont észreveszi, hogy azok halnak meg, amik fejlövést kapnak. Megpróbál ezentúl célirányosan a maradék ellenség feje felé lőni. Látóterébe kerül, ahogy az egyik szörny Niára veti magát és halálos sebet ejt rajta. Nem foglalkozva ezzel a ténnyel, mivel nem került vele olyan kapcsolatba, hogy sajnálja az elvesztését. A kilőtt nyilak a közeledő vezér Gwaird testét elkerülik és találat nélkül érnek földet. Nincs ideje gondolkodni, kezéből oldalra dobja az íját és kardot ránt. Szeme sarkából látja, ahogy az ember közeledik felé, éppen ezért úgy helyezkedik, hogy minél inkább teret engedjen neki, de útjaik ne keresztezzék egymást. Támadóállást vesz fel és felkészül, hogy az emberrel vállvetve legyőzzék azt a szörnyet, akire a többi is vélhetőleg hallgat. Átengedi Hawulnak az első ütést, majd ha védekező pozíciót vesz fel a férfi, Gleadyss is támadásba lendül.*


61. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2012-11-20 22:26:27
 ÚJ
>Caram Solithian avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 406
OOC üzenetek: 68

Játékstílus: Megfontolt

//A barlang titkai//

*A démonvadász csapat tagjai ismét bizonyítják rátermettségüket, Gleadyss mindjárt három bestiával végez, és bár kezdeti óvatossága miatt Hawul csak mostanra ér a gwairdok közelébe, úgy tűnik, kutya baja, sőt, remekül szórakozik. Ugyanez nem mondható el Niáról - bár Caram kezdettől fogva a csapat egyik leghasznosabb tagját látta benne, ő az első, akit elveszítenek a harcban.
Caram abban bízik, hogy Hawul és Gleadyss együtt majdcsak képes lesz ellátni a cakkosfülű baját, és saját ellenfél után néz. Az, amelyiket szemen találta, közelebb van hozzá és még élő csapattársaihoz, így azt választja ki magának. A lény sérült szeme felől közelít, hátha legalább megvakítania sikerült, és így később veszi észre. Ha ily módon sikerül a szörny közelébe férkőzni, felugrik, és ismét a sérült szemet célozza meg - ezúttal azonban tőrrel, ami remélhetőleg jóval mélyebbre jut a koponyában, mint egy aprócska dobócsillag.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 965-984