Külső területek - Krenkataur barlangrendszer
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Kikötői erdőség (új)
Krenkataur barlangrendszerNincs "kisebb" helyszín
Ezen a helyszínen lehetőséged van zenét hallgatni. (4.99 MB)

<< Előző oldal - Mostani oldal: 32 (621. - 640. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

640. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 17:53:23
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Dhekayt kellemetlen csalódás éri ha a vibráló fénynél igyekszik kivenni azon utakat, melyek mostani helyzetükhöz vezethetnének, ugyanis egyetlen másik út csatlakozik be ide, és az egészen olyan, mintha jó öt mérföldre innen eredezne az erdő sűrűbb, és emiatt vadabb részéről. Ezek alapján lehet, hogy érdemesebb lenne mégis lenézni.
Az alagutat borító por színre egyáltalán nem tűnik szenesnek, sőt, fémesnek sem, talán az íze elárulhat még valamit, de kinézetre és szagra sajnos semmi nem derül ki.*


639. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 15:56:05
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Ahogy Zopal elmélkedik mintha már látta volna már azt a törpöt. Ilyen vörös üstököt nem felejt el még egy ork sem. Némi gondolkozás után eszébe is jut hol látta. A thargoknál. Nem túl szép emlék. Vegyes tapasztalatai vannak azzal a törzzsel. Személy szerint a törpével még semmi baja nem volt, de megjegyezte ezt. A hirtelen megállás nem lepi meg. Gondolta, hogy nem lesz ez olyan egyszerű. A kérdésekre ő sem tud sokat mondani. A tündér ajánlatát ő személy szerint elfogadná.*
-Felőlem. Ha gond van akkor meg felhúzunk.
*Azért a tündér többi mondata is megragadt a fejében.*
-Mi csiszolná a padlót? Víz? Ha valamit szállítottak volna itt akkor valószínűleg építettek volna síneket a csilléknek is nem?
*Néz a törpére hisz jelenleg ő a szakértő.*


638. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 15:37:21
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Hirtelen megállnak, mert meredekebbé válik az út. Látja, hogy a port vizsgálja Hrothgaar a talajon.*
- Nekem ez olyannak tűnik, mintha valami folyamatosan csiszolná a padlót és a falakat, és attól olyan sima és poros. És ha gondoljátok, leereszthettek lassan a kötélen, és megnézem, mi van odalent, hátha erre tovább mehetünk. Ha mégse, akkor elég új tervet készíteni​. *Tesz egy javaslatot a helyzet megoldására.*


637. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 15:28:55
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Egy gyors nyomorgást elkerülendő, a gnóm kicsit lejjebb lépked a csiszolt járatba, de mikor a törpe előre megy nem ússza meg a falhoz simulást. Igyekszik nem útban lenni.
Eztán ha mindenki elrendeződött a megfelelő sorrendben, a nő követi az elől járót lefelé, hogy aztán megint megálljanak. Eddig nem túl fényes a helyzet. A porra nem tud válaszolni, de a térképet előkapja, hogy a lámpás fényében megnézhessék. Nem fűz hozzá sok reményt. Ha lenne más út ahhoz vissza kéne fordulni, úgy hiszi. De ha találna mégis más utat a rajzon meg lehet próbálni arra is elindulni.*


636. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 15:13:37
 ÚJ
>Hrothgaar Skyllagrimmson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 856
OOC üzenetek: 175

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Talán elhamarkodott feltevés volt, hogy megszokta már a járat lejtését, ugyanis rövidesen megállni kényszerülnek.*
- Meg kell állnunk. *Szól hátra válla felett.* Innentől még meredekebben lejt a járat. *Ismét féltérdre ereszkedik, hogy lámpását használva megpróbálja kikémlelni mi lehet alattuk, ám nem jár sikerrel. Viszont ahogy tenyere a padlót érinti, feltűnik neki valami.*
- Szinte márványosan sima... és ez a fonom por... Mi lehet ez? Szénpor?
*Kérdezi fennhangon, de minden bizonnyal a többiek pont tőle várják a megoldást, így hát tovább járatja elméje fogaskerekeit, hátha végre rájön, miért is ilyen ez az alagút.*
- Lentre sajnos nem látni... Van másik ösvényünk esetleg?


635. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 13:47:12
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*A sorrend megcserélése járhat egy kis fel-le mászással, kötéltánccal, netán nyögve préselődéssel, de egy kis idő után a sorrend megvan, elől Hrothgaar, majd a kisebbek, a sort pedig Zopal zárja. A lámpások ingatag fényénél láthatják, hogy a padló márványosan sima, így talán csak lábbelijeik segítségével ússzák meg a szánkázást, illetve Zopal akár még felegyenesedvén a falhoz is tudja szorítani magát, hiszen a járat egyértelműen nem egy orkbarát dolog. Végül négy perc menetelés után jön a gond. Hrothgaar láthatja maga előtt, hogy a járat még meredekebbre vált, ezen viszont biztosan nem maradnak fent, lent pedig nem csillan semmi a lámpák fényénél (ez a kor technikai fejlettsége okán még nem biztosan jelent zsákutcát), dönteniük kell, hogy leszánkáznak-e ezen a "semmibe vezető csúszdán", avagy inkább átnyálazzák a térképet más utakért veszedelmet szagolva odalent.*


634. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 13:32:33
 ÚJ
>Hrothgaar Skyllagrimmson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 856
OOC üzenetek: 175

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Mire felkapaszkodik a kötélen, már csak a tanakodást hallja. Féltérdre ereszkedik, hogy hátizsákjából kiszedhesse az olajlámpását és amint fényt gyújt, legmagasabb lángra tekeri a fényhordozó.*
- Megyek én elöl. *Recsegi, ahogy újfent hátára kanyarítja a zsákot és felegyenesedik. Mire befejezi a mondatot, már előre is lép, lámpását maga elé emelve, hogy minél jobban bevilágíthassa a járatot. Pár pillanatig csak áll és figyel. Felméri a látottakat.* Figyeljetek a lábatok elé. Az ösvény lejt és erősen csúszhat is.
*Első pár lépése még megfontolt, kimért, hisz nem akar elvágódni, de lassan azért úgy érzi, megszokja ezt az alagutat és nem lesz gond. A biztonság kedvéért harci kalapácsát jobbjába veszi, míg bajában a lámpás himbálódzik előttük, bevilágítva az előttük lévő út egy szakaszát.*


633. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 12:53:05
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Sikerül felmászni bár elég szűkösre sikeredik. Az aprónépek megjegyzésére Zopal sóhajt egyet. Ha úgy alakul akkor ő szívesen megy előre és felfogja az érkező veszedelmet, de aztán eszébe jut, hogy talán ilyesmire nincs is szükség. A törpére néz és megkérdezi ami megfordult a fejében.*
-Te értesz az ilyesmihez? Mármint a bányákhoz. A te fajtád híres az ilyesmiről.
*Ez egy dicséret akart lenni. Ha meg akarta volna a törpét sérteni akkor a kőagyúságot és a részegességet jegyzi meg. De pont ő akinek a fejtája szintén nem az eszéről híres és még rosszabb pletykák is keringenek róluk nem sérteget senkit a fajával.*


632. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 10:39:31
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Itt az ideje, hogy meggyújtsa az olajlámpását, így is tesz. A bakancsa talpával próbát tesz, hogy mennyire csúszós a talaj. Ha nagyon, akkor a falhoz lép és abba kapaszkodva lép előre néhányat. A lámpásának a fényével rávilágít a falakra, a mennyezetre és előrefelé a sötétbe is. Szemügyre veszi az alagút formáját, magasságát, hogy vajon mesterséges lehet-e vagy sem, azaz látja szerszámok nyomait a falon. Látja, hogy Cin a kötelét vagdalja, nem nagyon érti, hogy miért, hiszen le lehet oldozni és az egészet eltenni. ~Talán arra gondol, hogy visszafelé rohanni kell, és nem lesz idő visszakötözni, hanem mászni kell azonnal? De ha még több ilyen akadállyal találkozunk, és a végén elfogy a kötél, az nem lesz rosszabb?~ Morfondírozik, de nem szól emiatt. Amint mindenki bent van, megszólal.*
- Ki szeretne előre menni? Az jó lesz, hogy mi kicsik megyünk középen, és közületek az egyik a hátunkat védi, a másik pedig előttünk megy? *Kérdezi bátortalanul, senkit sem szeretne megbántani az ötletével.*


631. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 09:45:59
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Amint felért a tündér is muszáj tovább indulniuk. A karját érő kedvességre halványan elmosolyodik, de aztán feláll, hogy tovább mehessenek. Megadja a lehetőséget Gornak hogy lámpást gyújtson mert tudja hogy nem szereti a fáklya szagát. Ha ő viszont nem gyújt fényt Dhekäynek kell. Akárhogy is világosságot csinálnak, majd a tőrével levágott maradék kötelet magával viszi és elindul a simára csiszolt meredekbe. Óvatosan mert nem akar leszánkázni.*


630. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 08:07:22
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Az őr megmutatja a legközelebbi pányvának használható sziklát, és kissé csendre inti az orkos vicceket mesélő másikat, hiszen felismeri a törpe harcost, vagyis azt, hogy erről a valakiről már hallott.*
-Oda.
*Mondja, aztán ha ezzel megvannak nem is nagyon szól többet.
A kötél is kiköttetik, azonban a magasan fekvő nyílás szájában egyszerre legfeljebb egy nagyobb, vagy két kisebb lény fér el, így ha Zopal fel akar jutni valakinek biztosan be kell lépnie az alagútba, ami sajnálatos módon lejtős és vaksötét, de ami még furcsább, szinte simára csiszolt is.*


629. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-16 15:49:40
 ÚJ
>Hrothgaar Skyllagrimmson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 856
OOC üzenetek: 175

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*A gnóm és a tündér kellemes meglepetést nyújtottak a törpének.*
- Az én nevem Hrothgaar.
*Mutatkozott be, majd nem sokkal később búcsút is intett a párosnak.*
- Ne vegyétek rossz néven, de előrelovagolok a bejárathoz. Ott találkozunk!
*Vetette hátra válla felett, miközben már lovát ugratta és kisebb porfelhőt csapott fel maga mögött. Mire a többiek megérkeztek, Hrothgaar már le is málházta hátasát. Felszerelései és minden egyéb holmija kiterített pokrócán voltak és a törpe lajstromot készített, immár harmadjára.*
- Tíz méter kötél, olajlámpás, csákány, ásó, fejsze, három fáklya, élelem és innivaló, itt a pokróc, itt a fegyver, azt hiszem mindenem megvan...
*Apró papírosra jegyzi fel számításait. Az egész felszerelése 250 aranyba került, ezt az árat adja majd át a kufárnak Mesélő (Daidalos) , hogy szállítson némi nyersanyagot, ha a városban jár legközelebb. Mindezek után pedig az estéje meditációval és pihenéssel zárul.*

*Másnap reggel korán ébred, gyorsan pakol. Míg a többiek megkezdik a leereszkedést, a törpe megáll diskurálni az egyik városőrrel, akit megkér arra, hogy visszatértéig vigyázzon már lovacskájára. Társait az első komolyabb megerőltetést jelentő akadálynál éri utol.*
- Én mászok majd utolsónak, menjetek!
*Szól a többieknek és még gyorsan ráncba szedi magát.*
*Hátán zsák, benne élelem, ital, fáklyák, a zsák oldalára szíjazva a csákány és az ásó. Övéről pedig harci kalapácsa lóg. Ha mindenki feljutott már, akkor Hrothgaar is megragadja a kötelet és elkezd felmászni. Törpékhez illő rendkívüli testi erejének és egész jó ügyességének köszönhetően nem kellene, hogy ez a mászás nehézséget okozzon neki.*


628. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-16 15:38:43
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Zopal néz a felfelé mászó nőre. Szinte unottnak is tűnhet és mikor amaz majdnem leesik az sem sokat változtat a helyzeten. Azért magában örül, hogy nem esett le mert akkor igen hamar véget ért volna a kalandjuk. A kötél elől hátrébb lép ő is és hagyja felmászni a tündért. A jelzésre ő is megragadja a kötelet és a régi emlékeket visszaidézve kezd ő is felfelé mászni. Ha felért ő is megnézi magának a helyet. A tapasztalatai alapján van egy olyan sejtése, hogy még áll előttük néhány akadály mielőtt elérnék a céljukat.*


627. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-16 15:31:25
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Izgulva nézi, hogyan mászik felfelé a falon Cin, amikor majdnem leesik, és megfájdul a keze, szinte érzi a sajátjában, megdörzsöli. A leendő kötél elől hátra lép, majd belekapaszkodva felmászik Cin mellé. Szemügyre veszi a kötelet és az orkot, és megállapitja, hogy Cin közeléből triplán kell az ork tesrsúlyához. Pont meg is oldható. Amint sikerül, visszaengedi a kötelet, miután ráköti a sziklára. Int az orknak, hogy mászhat, közben megmasszírozza Cin kezét, ha megengedi.*


626. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-16 15:06:03
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Mély sóhajjal kezd neki a mászásnak. Rendíthetetlenül megy előre egy darabig, amíg tud. Aztán már kicsit lassabban, végül igencsak lassan. Egy ponton aztán elvéti a fogást és már azt hiszi visszacsúszik és szépen a seggére esik a fal alján, de végül csak feljut és a karját fájlalja. A lyuk szájában leül egy pár pillanatra amíg a kezét magához szorítja, s enyhíteni próbál a fájdalmán. Eztán persze összeszedi magát és leveszi a kötelet a válláról, hogy egy kiálló sziklához erősítse azt. Próbál nem törődni addig az égő érzéssel, míg megszorítja a csomót és megpróbálja meghúzni azt, hogy véletlenül se csússzon le róla.*
- Lépjetek hátra. *Közli a lent állókkal és ledobja a súlyos kötelet. Egy méterrel talán többet is ráhagyott a kötésnél, de inkább több legyen, mint kevesebb. Addig ott marad, míg minden társa fel nem ért, majd csak ezután áll fel, hogy nézelődjön a környezetében.*


625. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-16 14:56:47
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Végül Vyrcin kezd el felmászni a sziklás falon, ami nagyon meredek, ezzel együtt sziklás is, és így egyszerre erő és figyelempróba is. Az első méter egy ugrással és húzással megvan, a második is nyögve, de a harmadik lesz az igazán nehézkes. A gnóm elvét egy fogást, és egyensúlyát vesztve egészen bajba is kerül. Baljával azonban meg tudja tartani magát, ahonnan pedig nem túl úriasan, de vissza tudja magát kaparni egy megfogható szikláig. Persze lehet, hogy közben átkozódik egyet, hiszen balját jócskán lehorzsolta ezzel az akcióval, mely tompán nyomva sajogni fog pár órán át így. Végül feljut a méteresnél kicsit szélesebb, sötét járat szájába.*

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2017.06.16 14:57:38


624. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-16 14:50:11
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Az őrök végül is elengedték őket. A figyelmeztetés Zopal-t sem ijesztette el csak óvatosságra intette. Mikor maguk mögött hagyták az őröket akkor az övén lógó kard gombját végig is simította. Reméli nem kell használnia. Főként mivel maga sem tudja mire képes az a fegyver. Maradna a jól megszokott csatabárdjánál akit alaposan ismer. A falat látva bólint. Ha fel kell menni akkor fel kell menni. A kérdésre komoly hangon válaszol.*
-Szolgáltam hajón a mászással nem lesz gond, de menjünk biztosra. A kötél biztos.


623. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-16 14:41:51
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Örül, hogy tovább engedték az őrök, ezért mosolyogva int nekik búcsút. Sőt büszke magára, hogy ezt ő intézte el. Osztagok lehet, hogy eltűntek a barlangokban, de neki ez nincs szándékában. Cin hamar megtalálja a bejáratot, de az jó magasan van. Ráhagyja, hogy másszon fel elsőnek. Ő a harcművész.*
- Ha felértél, akkor majd ereszd le a kötelet kérlek, hogy én is fel tudjak oda jutni. *Aztán az orkra pillant.* Te fel tudsz mászni magadtól, vagy kössük ki a kötelet egy nagy szöghöz? Van nálam pár darab, meg kalapács is.


622. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-16 14:35:00
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Halk sóhajt hallat, amikor tovább engedik őket, ám a figyelmeztetésre kicsit szorítóbbá válik a levegő a barlangban. Osztagokat elnyelő rendszerek, hát nem túl bizalomgerjesztő. Mindenesetre nem gondolhatta, hogy egy délutáni séta lesz a virágos kertben.*
- Uccu... *Mondja a többieknek, a vörös köpenyeseknek pedig biccent hálája jeléül, hogy nem dugták őket zárkába a gyanú első jelére. Kihajtja maga elé a térképet és elkezdi tanulmányozni, majd felnéz, majd megint a papírra bámul, közben pedig sétál előre. Viszonylag gyorsan rá is jön merre kell menniük, de a látvány már nem tetszik neki annyira. Máris gondokkal állnak szemben, máris mászás és barlangászás állt elő. Dhekäy tarkóját vakarva néz le a papírra, majd fel a lyukra.*
- Hát ez lesz az, amit itt jelöl. *Mondja, s megrántja a vállát.* Akkor másszunk. *Azzal máris kezdi nézni, hogy hol tudna elindulni felfelé.*


621. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-16 14:23:29
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Az őrök bólintanak.*
-No, hát csak meg van a magatokhoz való eszetek. Habár kétlem, hogy egy ork elég lenne ahhoz, ami osztagokat nyelt el odalent.
*Hangzik el egy figyelmeztetés, végül pedig csak intenek.*
-Menjenek csak a barlangászok, menjenek hát...
*Ezzel el is kezdhetnek nézelődni, hogy merre is lehet az a bejárat, amiről a térkép beszél. Nagyjából nyolcvan-száz lépés átmérőjű lehet a gödör amiben most tartózkodnak. Középen tó, a sziklák szürkések, és néhol megszakítja őket egy-egy lefele csorgó patak.
A térkép apró körrel jelöli a mélyedést, innen pedig látszik, hogy honnan is indul ki a járat. Pontosan átellenben áll az őrség által elállt kapuval, már a térképen, erre legelőször az apró gnóm jöhet rá. Egy dolog azonban ijesztően hat, ha átsétálnak oda, ott bizony van egy luk, de legalább három méter magasra kell mászni ahhoz, hogy az ember elérje az alját, és a luk, hát, nos nem túl méretes, de azért még Zopal sem lesz bajban. Úgy tűnik a barlangászat már most el is kezdődik.
Ha a kis csapat távolodni kezd, az őrök halk kuncogásban törnek ki, hallhatóan orkos vicceket mesélve egymásnak.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 965-984