Külső területek - Krenkataur barlangrendszer
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Kikötői erdőség (új)
Krenkataur barlangrendszerNincs "kisebb" helyszín
Ezen a helyszínen lehetőséged van zenét hallgatni. (4.99 MB)

<< Előző oldal - Mostani oldal: 14 (261. - 280. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

280. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-11-08 11:13:45
 ÚJ
>Ingon Lilliath avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 50
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bánya//

*Nem kis öröm, hogy egy fajtája bélivel osztják párba, ugyan nincs hozzászokva a mélységhez, de így is érzi az őt körbevevő hatalmas kőmennyiséget. A hiányzó fényforrások némileg zavaróak számára, hiszen a föld felett egészen hozzászokott a naphoz, és elszokott a sötéttől, de azért egész jól boldogul, és megállapítja magában, hogy jó lenne keresni valamilyen helyet, ahol a föld alá költözhet. Próbálja alaposan felmérni a bánya méreteit, és kinézetét. Kezében a kés szerű kő pengével hirtelen nagyon bátornak érzi magát, egészen addig, amíg hirtelent megálljt nem parancsolnak neki. Megmerevedik, és enyhén összeszűkíti szemeit. A méretes lyuk a falon igencsak rémítően néz ki, de ugyan akkor egy ötlet is felvetül benne.~Talán egy ilyenen keresztül fel lehetne jutni a felszínre. De ezt nem értem, úgy néz ki, mintha az őrök nem jönnének ide le, mégse néz ki úgy, mintha megpróbálnának távolabb feltörni a felszínre egy járat segítségével. Talán spiclik vannak itt?~Leveszi szemét a mélyedésről, és a társait pásztázza végig, mintha lenne esélyes kiszúrni, ki köpi be a szabadságra vágyókat. Mivel rájön, hogy ez hülyeség, feljegyzi magának, hogy figyeljen, ki az aki fent beszél az őrökkel.*


279. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-11-06 09:22:44
 ÚJ
>Lanix Tasaqva avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 37
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

//Szökési kísérlet//

*Az őrök az ork felé indulnak ake rettenetesen nagy zajt csap. Lanix megfékezné az őröket, de úgy látszik, az ork a kutyájával, próbálja meg megállítani a két támadó őt. Lanixnek nem tetszik az ötlet, így közbelép. Az egyik őr, pont alatta van, ráadásul a hátsó, sóval nincs nehéz dolga. Egyszerűen előveszi tőrét, és és az őr nyakába ugrik. A tőrét egyenesen a szívébe ereszti, íg az egyik őr kimúlt. Arcmimikával próbál jelezni az orknak, hogy ne támadja meg az őrt, majd ő elintézi. Nem is tétovázik, felpattan a földről, befogja az őr száját, és elvágja a torkát. A pokolba, mennyire hiányzott ez Lanixnek. Megtörli véres kezeit. *
-Nincs náluk arany. * Állapítja meg, rövid kutatás után. De ezután következik csak a probléma. Az őrségváltás. Estefelé úgy tűnik megduplázzák az őrséget, mert négyen közelednek. *
-Raff, Háromfog! Ti következtek ezekkel a lányokkal! *Mondja röhögve az egyik bandita, és az egyik lány fenekére csap. Ezek ellen semmi esélye nem lenne, szóval, int az orknak, hogy tűnés. De, úgy tűnik elkéstek, mert a perverz fickó észrevette a holtakat, meg őket is. Ő ugyan l tudn tűnni, de nem hagyhatja itt az orkot. De miért nem? Elvenné a pénzét, aztán itt sem lenne. Azonbn nincs ideje gondolkozni, mert egy nyílvessző suhan el a feje mellett. Nincs terve. Egyetlen jó ötlet, most a rohanás. De, ha elég ügyes, a hátukhoz kerülhetne, és lelőhetné mindet. Csak rohan a sötét erdőben, kicsit talán gyorsabban mint az ork. Ha elég sokáig futkosnak a sötétben, talán lerázhatják őket. *


278. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-30 16:48:55
 ÚJ
>Lewonor Gravak avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kitiltott felhasználó
IC üzenetek: 383
OOC üzenetek: 14

Játékstílus: Vakmerő

//Szökési kísérlet//

~Hát ez már megint hova tűnt?~ *Szemeivel hiába kutatja, sehol nem találja a csuklyást. Már korábban is történt hasonló, de ez a helyzet most komolyabb a korábbiaknál.
Az orknak persze fogalma sincs róla mi felé is közeledik, amíg meg nem hallja a banda hangjait és az előtte lévő bokron át nem szűrődnek a tábortűz lángjai. Már ebből is látható, hogy nem a bányát találták meg. Ha ő is látná amit Lanix lát akkor tudhatná, hogy még előőrsnek is kevés. Viszont a képet bőven helyettesíti néhány érthetetlen női hang. A zöldség ostoba módon még közelebb kúszik a helyhez. Elsősorban kíváncsiságból teszi, jobban szét akar nézni a terepen, még fogalma sem lehet róla, hogy legalább tizenöt fegyveres van az útjában, ő meg ugyebár sebesült, fáradt és a két emberét kitevő gyomra egy teljes napra nem kapott semmi táplálékot. Szóval kellően ideges, de nincs elég ereje, maximum egyet tudna feldarabolni.
Mikor épp megpillantaná a tábort a feléje eső két őr, mozgolódni kezd. Valószínűleg meghallották amint az ork kemény lábaival közeledik feléjük. Bár mindent megtett azért, hogy halk legyen, a nagy tömeg és a zörgő avar ezt lehetetlenné teszi.
A két őr egyre közeledik Gravak rejtekhelyéhez.* -Ki jár ott? *Kérdezi az egyik kardját szorongatva, még a másik egy fáklyával igyekszik megvilágítani az erdő lassacskán éjszakába forduló sötétjét. A banda többi tagját, csak a fán gubbasztó orgyilkos láthatja. A kardos fickó egyre közelebb kerül hozzá. Nem tudja vajon harcolnia, vagy futnia kéne inkább, harcolni még csak tud valahogy, az a dolgok egyszerűbb fele, de a futás, pláne két őrrel a nyomában teljesen lehetetlen. Tanácstalanul várja a fejleményeket és a hideg vas csillogás csak még jobban fokozza tanácstalanságát. A dolgoknak, végül az ork kutyája vet véget. Az állat gyorsan kapcsol és a fáklya fényébe ugorva morogni kezd az őrökre, nyakában a csilingelő aranytallérokkal. Az ork most már tudja mit fog csinálni. Kezébe szorítja egyik csatabárdját. A két ember a hangokat nyilván a rusnya állatnak tudják be, a zöldbőrű viszont túlzottan félti a dögöt, ahhoz, hogy csak úgy hagyja megnyúzatni, a rajta lévő aranyról nem is beszélve. Minden erejét összeszedve felkészül a támadásra.*

A hozzászólás írója (Lewonor Gravak) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.10.30 16:50:04


277. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-30 16:04:26
 ÚJ
>Lanix Tasaqva avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 37
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

//Szökési kísérlet//

*Úgy látszik, a zöldség is készen áll az indulásra. Lanix már rohadtul unja, hogy nem találtak semmit, de ezt inkább nem teszi szóvá. Ő persze nem azért látta el az orkot, hogy az adósa legyen, de ha az ork így veszi, hát legyen. Felpattan, és már indul is tovább az ösvényen. A szél a ruhája alá kap. Össze is húzza csuklyáját. Az égre pillant. Sötétedik, és még felhők is gyülekeznek. Lanix útközben a kutyát és gazdáját veszi szemügyre. *
~Első pillantásra harcosnak tűnik, de nem az. Még csak a fegyverét sem látom! ~
*Azonban lehet, hogy ezért van kutyája. Veszélyesnek néz ki a dög, és valószínűleg az is. A "veszélyes dög" egyszer csak szimatot fog. Nem tudni, hogy kinek a szagát érzi. Már szólna, hogy talán óvatosabban kellene követni a nyomot, a zöldség egyenesen a kutyáját követi. Nincs mit tenni, ő is követi őket, de nem a földön futkosik utánuk, hanem ágról ágra kapaszkodik. Kis idő után megpillant egy tisztást, ahol hat-hét ember nyüzsöghet a tűz körül, mindegyiknél fegyver. Persze ezeknél sosincs mesteri penge, egy harcos egy fabottal is tud ölni ha kell. Tawin megáll, és szemügyre veszi a terepet. Tizenkét sátor, egy-két szajha, valamint asszonyok is ordítozó csecsemőkkel. Valószínűleg még a sátrakban is vannak. A sátrak mögött egy árkot pillant meg, valamint megpillant két-két őrt minden égtáj irányába. Túl sokan vannak, esélyük sem lenne. Közben, ha az ork tovább megy, és nem veszi észre a veszélyt, akkor egyenesen a két őr karjaiba rohan. Ha így van, Lanix amilyen gyorsan csak lehet, előveszi köpőcsövét, majd mindkettő őrbe ereszt legalább három töltényt. Viszont, ha észrevette az őröket, akkor tűzre készen tartja a csövet, hátha szükség lenne rá. *


276. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-22 10:44:09
 ÚJ
>Nawen Aklinh avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 48
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bánya//

*A vezető maga mellé parancsolja, ő pedig jobbnak látja ha engedelmeskedik. Most legalább már van fegyvere is, egy tőr, ami hozzá képest kardnak számít, nyilván nem olyan éles mint mondjuk a sarló amit az őrök elraktak előle.*
~Maroth~ *Gondolja a hatalmas alagútra nézve. Nem jó amikor egy képeskönyv szörnyetege csak úgy megelevenedik az ember, illetve tündér előtt. Félelmében mozdulni se mer. Egy ekkora dög ellen aztán sokra megy a tőrrel, legszívesebben visszamenne egy nagyobb fegyverért, de inkább nem rohan el Zim mellől ha már ilyen rövid pórázon tartja.*


275. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-19 11:38:21
 ÚJ
>Lewonor Ragurk [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 25
OOC üzenetek: 10

Játékstílus: Vakmerő

//Bánya//

*Miután a kalapácsát senki nem próbálta elhappolni előle, ő is megindul, másodikként. A két mélységi előre ment, érthető okokból, hisz ők sokkal jobban látnak a sötétben.
A fáklyával vadul hadonászik a sötétben, és bár fénye elég csekély, apróbb nyugalmat áraszt az a tény, hogy fegyver is van nála, meg fény is.
A parancsra ledermed, mint egy jégszobor.
~Mekkora vakond lehet ez?~ -kérdezi magától remegő szemhéjjal.*
-Mi ez? Mi ez?


274. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-17 15:59:35
 ÚJ
>Lewonor Gravak avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kitiltott felhasználó
IC üzenetek: 383
OOC üzenetek: 14

Játékstílus: Vakmerő

//Szökési kísérlet//

*Igaz ami igaz eléggé meglepődik társa gondoskodó hajlamán. Ami viszont még ennél is jobban zavarja, hogy az adósává vállt. Nem fél, hogy esetleg kirabolják, hiszen pénzeszsákja a kutya nyakában lifeg és esze ágában sincs leszedni onnan.
Miután a roppantul aggasztó sérülés eltűnik a fehér szövet alatt egy köszönetnek is értelmezhető fejbólintást intéz Lanix felé. Az esemény túl bizarr ahhoz, hogy véleményt formáljon róla.* -Na induljunk.
*Nem merészkedik el a hatalmas üreg partjáig, attól jó tíz méterre áll meg és elkezdi forgatni kopasz zöld fejét. Néz jobbra is balra is, hátha megtalálja azt az ösvényt amelyik tovább vezet. Végül el is indul a legjárhatóbbon remélve, hogy az a megfelelő irányba vezeti majd, aztán megy egyenesen az orra után.
Az idő este felé járhat. Ismét úgy tűnik, hogy a kirándulás eredmény nélkül zárul. A szél most a hegyek felől fúj éj az esti levegőben valami megcsapja a kutya orrát. Az állat megáll az ork előtt épp az útjában, és lekuporodik ami a zöldbőrű számára csak egyet jelenthet. Emberek vannak a közelben, ráadásul sokan. Gravak leguggol az állat mellé.* -Azt hiszem megtaláltuk. *Suttogja. Habár az állat jelzése embereket jelent, és nem bányát, ez pedig igen sokértelmű jel egy erdőben ahol nyüzsögnek a banditák.*


273. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-17 15:16:25
 ÚJ
>Lanix Tasaqva avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 37
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

//Szökési kísérlet//

*Még szerencse, hogy a terület változni kezd, ugyanis már kezd elege lenni az erdőből. Az, hogy már látja a hegyet az egy kicsit megnyugtató, de az, hogy milyen messze van, az már nem annyira. Azonban elzárja az utukat egy Lanix számára hatalmas lyuk. Cseppet sem örül annak, hogy ez a lyuk sehová nem vezet ó, csak a lenti sötétségbe. A zöldség fáradni kezd, és leül. Mit tagadja, Lanixnek is jól esne egy kis pihenés, de amikor meglátja, hogy mit csinál az ork, úgy érzi segít rajta. Még mielőtt az ork ostobaságot csinálna, megállítja kezét. Ez talán úgy tűnhet, hogy ki akarja fosztani, mert már vágleg elege van belőle. Ütéstől tartva, ugrásra készen áll, azonban nem akarja kifosztani az orkot. Még nem, csak akkor, ha az ork végleg felidegesíti. Bár lehet töb haszna lenne, ha elvenné a pénzét és itt hagyná. Azonban akkor meg is kellene ölnie, különben hamarosan visszatérne két kutyájával. Óvatosan leszedi a kötést, és amint feltárul a seb, orrfacsaró bűz árad belőle. Lanix majdnem a zöldség pofájába okádja az ebédjét, de még bírja türtőztetni magát. Ezen kissé meglepődhet az ork, de köpenye alól gyolcsot húz elő. Mindig hord magánál, ki tudja mi üt ki balul. A vérzést valahogy el kell állítani, ha esetleg a célpont ellenkezne. Mindegy, Lanix végigtekeri a gyolcsot az orkon, a jobb vállán, és a bal hónalja alatt. Van annyi esze, hogy a hónaljnál visszatartja lélegzetét, mert tényleg nem szeretné leokádni az orkot. Amint végzett, a használt kötést elhajítja, majd maga is lehuppan. Az ork furcsállhatja ezt a a fajta viselkedést, de mindent az ügyfélért. Ha már azt sem tudja merre kell menni, legalább ennyit tegyen meg. Lanix rövid pihenő után feláll, majd így szól: *
-Indulhatunk?


272. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-16 21:53:57
 ÚJ
>Lewonor Gravak avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kitiltott felhasználó
IC üzenetek: 383
OOC üzenetek: 14

Játékstílus: Vakmerő

//Szöktetési kísérlet//

*Lassan a terep egyre kevésbé emlékeztet erdőre. A fás bokros területet sziklák váltják föl. Az ork most megpillanthatja mennyivel közelebb kerültek a hegyhez és hogy még mindig bőven van távolság amit odáig le kéne tudniuk. Gravak valahol úgy hallotta, hogy a hegyhez nem vezet ösvény, és hogy nincs értelme az odáig vezető bozóttal birkózni mert az előbb töri meg a vándort minthogy az utat törhetne magának.
Ami viszont még mindezek előtt az útjukat állja az a krekataur barlangrendszer hatalmas bejárata. Egy gigantikus gödör ami a lenti sötétségbe vezet. A küldetés tehát félsikert ért el, találtak egy bányát, de nem azt amelyik Ragurkot zárja magába, hanem egy olyant ami már igen régóta nem hallott csákánycsattogást.
A zöldbőrű leül. Megfárasztotta az idefelé vezető út, mellkasa viszket a kötés alatt, homlokáról pedig hatalmas cseppekben csordogál a veríték. Nagyot szusszan, közben kioldja a kötést és nekiáll leszedni, majd, más gyolcs híján ugyanúgy visszarakni, legfeljebb most azt a részét veszi előre ami eddig a hátán volt és nem kapott a vérből.* -Bányának ez is bánya. *Zsörtölődik* -Csak épp egy másik. *Eddig bele se gondolt vajon hány bánya lehet az erdőnek ezen részén.* -Tudod mit kerestek itt a törpék annak idején? *A kérdés egyáltalán nem költői, inkább az időt húzza vele amíg a kötés újra a helyére kerül. A művelet egy cseppet sem szép, vagy kellemes, a vastag bőr már hozzágyógyult a kötéshez, és most sikerült felszakítania azt. Végül csak befejezi és feláll, hogy jobban megszemlélhesse a barlangok bejáratát.* ~Na ide se akarok beesni.~ *Az orkok jobban bírják a sötétséget mint az emberek, sőt az apja kifejezetten utálta a napfényt, ő viszont a mélységbe lefolyó víztől irtózik.* -Annak a másik bányának is itt kell lennie valahol a közelben. *Az egyetlen amire ezt alapozni tudja a megérzés és erősen túlértékelt sámáni képességei, amiknek ebben a kérdésben semmi hasznuk.*


271. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-14 18:06:11
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 338
OOC üzenetek: 542

Játékstílus: Szelíd

//A bánya//

*Miután mindenki választott magának fegyvert, Zim az egyik alagút felé int, miközben valamiféle jegyzetet vizsgálgat.*
- Itt kezdünk ma. Két sötételf előre *mutat Ingonra és egy férfire* utána egy ork a törpével *bólint Lewonor és Harax felé* a tündér velem jön. A többiek tudják a dolgukat.
*A menet megindul a sötételfek vezetésével, s a férfi egy lándzsaszerű fegyverrel veti bele magát a félhomályba, ahol is a szeme nagy szolgálatot tesz. Természetesen nem mennek fény nélkül, bár elég szűkösen vannak a világító kövekkel ellátott fáklyákkal. Egyet Lewonor kap, a többit pedig hátul osztják szét, ami általában a veszélyesebb fertálynak számít.
Az alagútban úgy ötven méterenként fáklyának kéne világítania, de több helyen is hiányzik. Ezt Zim fel is vezeti a jegyzeteire.*
- Megállni *mondja egyszer csak a sötételf férfi, ki szemét szinte beledöfi a sötétségbe. Ha Ingon is összpontosít, láthat egy méretes lyukat a falon, úgy húsz méternyire tőlük.*
- Vakondok *mondja a sötételf, undorral s gyűlölettel a hangjában.*


270. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-10 16:07:48
 ÚJ
>Lanix Tasaqva avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 37
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

//Szökési kísérlet//

*Elveszi az ork pálinkáját, majd kivezeti a sűrűből, vissza az ösvényre. Nos, igazából ő sem tudja, hogy merre is van a hegy, úgyhogy tanácstalanul elindul az ösvényen. Eddig fel sem tűnt neki, hogy az ork mennyivel magasabb nála. Egyáltalán nem zavarja, inkább örül, hogy nem kell a zöldség ronda pofáját bámulnia. Annál inkább zavarja az, hogy csuklya nélkül van. De ha logikusan nézzük az egészet, akkor rájöhetünk, hogy ez tulajdonképpen nem is akkora őröltség. Mégis ki gyanakodna, egy alacsony fickóra?
Még tömegben is mutatkozhat, ugyanis az ilyenek általában nem keltenek akkora feltűnést, mint a sarokban üldögélő csuklyás alakok. Viszont a feltűnősködéssel óvatosan kell bánnia, nem mehet át a másik végletbe. Ennek annyira megörül, hogy gyorsít a léptein, és őrülten vigyorog. Már egy jó ideje bandukolnak az ösvényen, de még mindig nem lát egyetlen egy elágazást, vagy csapást sem. *
-Pedig erre kell lennie! Nem hiszem, hogy egy hegyet nem találnánk meg!
*Egészen addig mennek előre megállás nélkül, legalábbis ő, míg el nem érik azt a rohadt bányát. *


269. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-07 18:28:25
 ÚJ
>Lewonor Gravak avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kitiltott felhasználó
IC üzenetek: 383
OOC üzenetek: 14

Játékstílus: Vakmerő

//Szöktetési kísérlet//
//Lanix, Vérpisti//

*Újra az erdőben van. Vagyis a tájékozódó képességének ismét búcsút kell mondania. A nagy fáktól még a hegyeket sem látja maga előtt pedig, az kellőképpen irányadó lehetne.* -Sok szerencsét. *Átnyújtja az üveget az immár csuklyátlan Lanixnak.* -Ha tudod merre van az a hegy akkor arra kéne indulnunk, utána majd csak meg lesz az az elátkozott börtön. *Ő természetesen nem tervez túlzottan a hely közelébe férkőzni, de ha messziről is látni akarja azt a helyet. Igazából nem tudja, vajon az ösvény tényleg arra vezeti mint amerre a bánya található, sőt nincs oka rá, hogy egyáltalán a bánya létezésében higgyen. Ő viszont még mindig hisz a csuklyások mágikus képességeiben, még, ha nincs is rajtuk az a bizonyos ruhadarab.*
- Egyelőre találjuk meg azt ahova be kell jutni. Nem hiszem, hogy kitesznek ide egy táblát, hogy "Börtönbánya itt balra." *A tábla persze nem sokat segítene rajta. Bár nem látszik rajta sihederként tanulta az olvasást. Két szóig jutott, az egyik a kocsma, a másik meg a sör. És ezzel a két szóval azóta is remekül elboldogul.*

A hozzászólást Emphus (Adminisztrátor) módosította, ekkor: 2014.10.11 00:56:51, a következő indokkal:
Köszönöm, hogy vagy annyira igényes, és a rendszer által számodra kijelzett hibákat máskor javítod a hozzászólásodban, mielőtt elküldöd azt.



268. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-06 19:37:17
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 330
OOC üzenetek: 89

Játékstílus: Szelíd

// Brennus Thargodar és az Ősök Sírjai //

*Az üvöltés semmit sem használ, a fal még mindig erősen áll, készen arra, hogy bárkit megszabadítson életétől, aki arra téved. Viszont ez a sok védelem minden bizonnyal arra utal, hogy valami nagyon komoly dolog bújik meg mögötte, s ha gyenge védelem lenne, akkor mindenki megtalálta már volna a sírt, s kifosztotta volna. Egy Kiválasztott nem csak azért kiválasztott, mert jó helyre született, hanem a képességei miatt is, s ha egyszerűen csak átsétálna a barlangon a férfi alig csinálva bármit is, nem lehetne joggal nevezni őt kiválasztottnak, hiszen semmit se küzdene. A vér s a cselekedet együttes ereje vívja ki magának e címet...
Tehát, az írás megértésének hiánya nem sokat változtat az utóbbi tényen, hiszen enélkül is talán meg lehet oldani a rejtélyt. Talán csak a Sors fintora s próbája, ki tudja... Mindenesetre az előző teremben a másik két járat, illetve eggyel feljebb a bal oldali járat még mindig ugyanott áll, így Brennus előtt igen sok lehetőség van még, nem kell azonnal feladni a küldetését.
Ebben egy pillanatban valami erős rengés rázza meg a barlangot, s enyhe omlást is hallhat a férfi a teremből, melynek közepén ott virít a leszakadt mennyezet. Nem tudni, hogy honnan jött, de teljesen bizonnyal a centruma valahol a barlangban lehetett.*


267. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-05 08:54:38
 ÚJ
>Ingon Lilliath avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 50
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bánya//

*A mélységi ugyan még sosem járt a föld alatt, de a vacsorát követő lemenetel során úgy érzi felpezsdül a vére. Ahogy egyre lejjebb érnek úgy lesz egyre élénkebb. Az ötperces út végén úgy érzi magát, mint aki igen hosszú alvás után ébred fel. A világító kövek láttán felvonja a szemöldökét. A város nincs így kivilágítva, és a raboknak mégis ilyen fényforrásokat biztosítanak.~Fura egy hely ez, alig figyel az őrség, itt lent pedig egyáltalán, és ilyen felszerelések vannak.~Amikor leérnek automatikusan azoknak a selfeknek a közelében próbál maradni akikkel együtt érkezik le, hiszen a fajtája béliek még mindig megbízhatóbbak mint a mocskos orkok vagy a hülye emberek. Azért figyel a csoportvezetőre is, mert legyen akármilyen alávaló fajból való is, ő az akitől a legtöbb információt tudja begyűjteni, legalábbis egyelőre, majd ha nem lesznek olyan sokan, hanem szétosztódnak csoportokba akkor megpróbál érdeklődni a dolgok menete felől. A fegyverek igencsak érdekesek számára, hiszen ezek nem csak megmenthetik az életét most, de később a szökésnél igencsak jól jöhetnek. Nem rohan azonnal fegyverért, így feltehetően a maradékból választhat csak magának. Ha akad valami rövidebb fegyver, ami nem túl nehéz számára akkor azt próbálja megkaparintani.*


266. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-03 23:06:24
 ÚJ
>Brennus Thargodar [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 87
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

// Brennus Thargodar és az Ősök Sírjai //

*Megtartja hát a sisakot, a fejével együtt, s a mocskos dögöt is sikerül belevágnia az energia falba, de súlyos árat fizet ért. A nyakát majdnem keresztül vágja saját bőr szíja. Térdre rogy, s igyekszik kikapcsolni, hogy végre lélegzethez jusson. Leveszi a sisakot, s a földre ejti. Erősen szédül, s némi vért is érez a torkában, sajnos nem csak belül, de kívül is. Ez egy randa forradás lesz. De él, és győzött, ez mindennél fontosabb. Fél perc kell neki, aztán acél csapódik a kőnek, s a robosztus északi talpra áll.*
-Rohadj meg.*Mordul, s leköpi a döglött denevért, aztán levágja a fejét. Biztos ami biztos ugye, sose lehet tudni. Ha kész, a levágott fejet a füleinél fogva, egy szíj segítségével az övére köti.*
-Te velem jössz.*Aztán megvizsgálja az energia falat, amikor megpróbál átmenni az erősen megrázza, furcsa, fájdalmas érzés, és látta mi lett a denevérrel. Kutatásba kezd tehát, maga se tudja mit keres, mikor egy feliratra bukkan, de alig érti a szöveget. Vannak betűk melyek stimmelnek, de ez a szöveg közel 3 ezer éves. Holt nyelv, nem tudja kiolvasni érthetően, valami varázsról van benne szó, amit üvegbe zártak, meg vérről. Nem ért az egészből semmit.*
-ÁHHH.*Bődül, akár egy sebzett oroszlán, aztán kardjával dühödten a felirat közepébe vág.*
-HÁT EZÉRT HÍVTATOK? HOGY EZZEL AZ ÁTKOZOTT FALLAL MEGÁLLÍTSATOK?*Üvölt elkeseredetten a hullámzó energiába.*


265. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-03 13:40:28
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 330
OOC üzenetek: 89

Játékstílus: Szelíd

// Brennus Thargodar és az Ősök Sírjai //

*Tekintve, hogy a denevér nem tudja olyan könnyen leszedni a sisakot Brennus fejéről, így erősen rászorítva enyhén felemeli a férfivel együtt pár pillanatra, majd visszadobja a földre sikertelenségében. A férfi ugyanakkor erős fájdalmat érezhet nyakában, hiszen a bőr annyira meghúzódott rajta, hogy szinte pillanatokon belül lilás, pirosas színben világít, mintha csak megnyúzták volna. Ám mikor akarna tovább reppenni, váratlanul kéz ragadja meg egyik lábát, s erősen a földre hajítja! Ő pattog egy kicsit, neki is esik hamar az energiafalnak, mikor is lába beakad egy a sziklán levő szűkebb résbe, így nem tud mozdulni onnan. Aminek meg is lesz a következménye... Teste egyre csak rázkódik, ahogy hozzáér a falhoz, mikor is égett hús szaga sejlik fel a levegőben, majd élettelenül hullik végleg a földre ez a dög.
Egyértelmű, hogy a fal nem engedi át, s ez Brennussal is ugyanígy történhet, ha próbálkozik. Természetesen ha hozzáér, még nem hal meg, de erős rázást érezhet kezében. Ha megpróbálna átmenni, akkor az egyenlő lenne a halállal - s még át sem jutna egyáltalán. Azonban ha figyelmes, valamit felfedezhet oldalt a sziklafalban. Mintha valami régen odavésett szöveg lenne... Le kell persze előbb tisztítani, hogy lásson valamit az ember belőle, de ha ez kész, akkor egy kis odafigyeléssel az alábbi szöveget lehet kivenni belőle:

"Az út csak a Kiválasztott vérének áldozásával nyílik meg, melyet A bájitallal kell keverni. Csak e kettő segítségével tárul fel az út, addig az örök homály borítja sötét leple alá."

Az nem derül ki a szövegből, milyen bájitalra van szükség - hogy mi lehet A bájital, nagybetűvel írva -, de annyi biztos, hogy Brennus vérét s ezt kell keverni, majd meginni azt. Talán így lehet átjutni az energianyalábokon. Ám hogy ki tudhat erről a löttyről valamit, s hogy hol kutakodjon... Hát az kérdéses, ám annyi biztos, hogy a barlangban még akad pár járat. Tán ott kell valahol kutakodni? Ki tudja...*


264. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-02 22:00:27
 ÚJ
>Nawen Aklinh avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 48
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bánya//

*Az ebéd nem múlik el egy kiadós hasfájás nélkül. Nem tudja, mit evett, de nyilván egy erősebb gyomornak szánták.
Kissé aggódik mikor a bányába indulnak, nem igazán érti mi az amit neki csinálnia kell. Nincs ereje ahhoz, hogy köveket törjön. A lefelé tartó öt perces utazás alatt végig valami nyugtalanító érzés járja át. Magában számol.* ~1, 2, 3...~ *Majd körülbelül háromszáznál a felvonó leér a föld alatti mélységbe, ahol már csak a kéken derengő kövek világítanak. Hallott már hasonló varázslatokról, csak azok nem voltak ennyire tartósak, nem világítottak ennyire sokáig. Aztán jön a csille, és még mélyebbre viszi. Most is sereghajtóként az utolsó helyet foglalja el, az utolsó csillébe kuporodik bele. Ha nem foglalkoznak vele akkor ott is marad, kis termete miatt ki se lógna belőle, de ha azt látja, hogy figyelik akkor rendben, szépen megy a többiek után és igyekszik egy méretben hozzáillő lándzsát, vagy egy kardféleséget keresni, persze ha a többiek nem kapkodják el előle és akad olyan amit hosszabb távon is képes cipelni.
A hírre, hogy csak járőrözni kell, kissé megnyugszik, ez mégis csak egyszerűbb és kevésbé életveszélyes mint egy hegy gyomrában törni a plafont tartó kőfalat.*


263. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-02 13:56:55
 ÚJ
>Brennus Thargodar [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 87
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

// Brennus Thargodar és az Ősök Sírjai //

*A lény meglepően ügyesen, és gyorsan reagál, ahoz képest hogy a föld alatt él. Mikor a fáklyát kicsapja a kezéből már sejti, hogy gond lesz. De mikor a dög neki megy a sisakjának, már egészen biztos benne. Természetesen bekapcsolta a sisak szíjat, különben mi értelme lenne egy sisaknak, ha bárki leverheti a fejéről?
Tehát a helyzet az hogy ha a lény fogást tud rajta találni akkor azt Brennussal együtt kell vinnie, vagy letépnie a fejét, ha akkora erő van benne. De azért a Thargodarok ifjú vére sem olyan védtelen azért mint amilyennek az a dög hiszi. A sisak lekerekített, nehéz benne fogódzót találni, másrészt a bölény nyakú Brennusnak sem olyan nagyon könnyű egy mozdulattal elroppantani a nyakát. Akárhogy is legyen, a sisak szíj nem ereszt, neki pedig nem nagyon akaródzik sem letépett fejjel tovább menni, sem megfulladni a szíjtól, mely a nyakába vág. Szabad bal kezével tehát igyekszik ráfogni a denevér sisakot tartó lábára, s amilyen erősen csak tudja a föld felé rántani, húzni, ha kell teljes testsúlyával dőlve lefelé rántani, csak hogy lélegzethez jusson. Végső elkeseredésében egyenesen fölfelé döf a jobb kezében tartott kardal, hogy szabadulni tudjon. Nem adja a sisakját. Vagyis adná ő, de nem tudja, mert a fejére van szíjazva.*


262. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-10-02 10:20:01
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 330
OOC üzenetek: 89

Játékstílus: Szelíd

// Brennus Thargodar és az Ősök Sírjai //

*A lény annak ellenére, hogy a denevérek általában nem a gyorsaságukról híresek, most mégis azonnal kicsapja Brennus kezéből a fáklyát, amint az a pofája elé kerül. A fáklya oldalra esik a földre, meggyújtva a méretes pókháló réteget, viszont szerencsére nem alszik ki, csupán elkezd ropogni a férfi mögött a háló, ahogy ég. Talán a gyorsaság az oka annak is, hogy a lény hirtelen hátrébb röppen, enyhén neki az energia falnak véletlenül, ahol rázkódik egyet az érintéstől. Feltűnhet így Brennusnak, hogy azon a falon talán nem lesz olyan egyszerű átjutni... Tehát a denevér nem várja meg, hogy a kard eltalálja mellkasát, hanem egy kis trükköt alkalmazva a férfi fölé röppen, épp mikor az szúrna, s egy erős mozdulattal letépi fejéről a sisakot, majd elhajítja. Imádkozhat, hogy az ne legyen rögzítve valahogy rajta, mert akkor bizony a feje is a sisakkal együtt megy... Úgy néz ki, hogy a dög nem hagyja magát, ide-oda ugrál és repül, így halálos sebet egyelőre nem igazán lehet rajta ejteni, persze ő sem halhatatlan. Talán ki kéne fárasztani? Esetleg van valami más megoldás is, mondjuk nem messze tőlük? Ki tudja... A barlangban olyan lények tanyáznak, melyek nem teljesen úgy viselkednek, mint a fentiek, így néha eléggé kreatívnak kell lenni ahhoz, hogy legyőzze őket.*


261. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-09-30 23:40:34
 ÚJ
>Brennus Thargodar [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 87
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

// Brennus Thargodar és az Ősök Sírjai //

*Áthatol a sötétségen és minden akadályon ami csak elé kerül. Az acél úgy vágja a hálót, mint a vajat, ő pedig tör előre rendületlenül. Mígnem el nem tűnik az akadály nagy része, s ő újra a sötét folyosón találja magát, melynek végében cikázó energia nyalábok látszódnak. Érzi hogy közel jár. Nagyon közel van a sírhoz.
Ám ekkor, hirtelen feltűnik valami, melyről eleinte nem is tudja eldönteni, hogy mi lehet. Annyi biztos, hogy ez a lény nem az mely ősei sírját védelmezi. Az minden bizonnyal átengedhette őt, vére tisztasága folytán. De ez ami itt előtte van, most útját állja, és ha ilyesmi történik, annak mindig vérontás az eredménye.
Amint a denevér támadásba lendül, ő is hasonlóan cselekszik. A baljában tartott fáklyát a lény pofája felé hajítja. Az ilyesmire mindenki érzékenyen szokott reagálni, főleg az éjszakai állatok viselik rosszul. Akárhogy is, a fáklya után ő következik. Teljes súlyával, mely vértben együtt megközelíti a 160-170 kilót is, neki lendül, s igyekszik a hosszú kardal mellkas magasságban keresztül szúrni a fáklyától megzavart lényt. Ha sikerrel járt, akkor pedig a kardal kordában tartani, és lefelé szorítani, hogy bal öklének csapásával az állkapcsát is ripityára törje. Legalábbis ez a terv.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 965-984