Külső területek - Krenkataur barlangrendszer
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Kikötői erdőség (új)
Krenkataur barlangrendszerNincs "kisebb" helyszín
Ezen a helyszínen lehetőséged van zenét hallgatni. (4.99 MB)

<< Előző oldal - Mostani oldal: 35 (681. - 700. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

700. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-21 08:37:00
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő


//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Észre veszi hogy a bestiák az élő törpét részesítik előnyben. Nem marad más hátra mint hogy ő is átvegye a többiek példáját és gyilkolja a kis szörnyeket.
Addig üti őket rögtönzött fegyverével amíg bírja, mást nem lát kilátásban. Bár tudná hogy miért csak a törpét támadják. Akkor kitalálhatna valamit hogy elcsalja őket a közeléből és mehessenek tovább. Ha ennek a tudásnak a birtokában lenne az elkövetkező akadályokat is könnyebben letudnák küzdeni.*


699. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-19 21:06:01
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*A törp nem sokat tud tenni ezek ellen a lények ellen. A végső, harci kiáltással halálba történő rohanás szép gondolat, de szánalmasan gyengén sikerül. Zopal a törpe szerencséjére ott van és ismét megmenti annak az életét. Egy pár skorpiót sikerül is szétcsapnia, de nem túl sikeresen. Viszont nem is nagyon érdekli ő a skorpiókat. Inkább a törpe kell nekik. A tündér javaslatára Zopal a csatabárdját egyik kezébe kapja a fejhez közel, hogy ha úgy alakul valamennyire oda tudjon sújtani másikkal meg megragadja a törpét és igyekszik hátrálni vele és lerázni róla a közben rámászott lényeket. Ha Zopal is áldozattá válik akkor magáról is igyekszik ezeket a valamiket lerázni és néhány gyenge csatabárdcsapással kilapítani párat.*


698. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-19 20:34:40
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Nem támadják őt, a tűz hatásos ellenük, így hát ezt veti be. Hogy ne tudják körbekeríteni őket, odaszól Zopalnak.*
- Húzd visszafelé, hogy ne tudjanak rá mászni, én meg pörkölöm őket. *Ha hamarabb kezd kifogyni az olajból, mint a skorpiókból, akkor a törpe hátizsákjában kezd kutatni, hiszen neki is olajlámpása volt, úgyhogy olaja is kell legyen.*

A hozzászólás írója (Griwor Hurygon) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2017.06.19 20:34:58


697. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-19 20:26:06
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Hrothi előre rohan saját vesztébe, mely most kicsiny gusztustalan skorpiók formájában testesül meg. Noha a Thargodar névre nem hőkölnek hátra, mint páran tennék egy csatatéren, azért a hirtelen mozdulatokkal még elalélta előtt ki tud lapítani párat a dögökből. Szerencséjére eszmélete elvesztésekor rögtön mögé is áll az ork, így el tudja kerülni, hogy az ízeltlábúak felé meresztett szuronyos farkába essen arccal. Érdekes lehet az, hogy a skorpiók ismét csak az élő törpêt célozzák, a többiek csapásai elől csak igyekeznek kitérni, de nem támadnak. Ha netán Zopal két kilapított skorpió között magasabbra emelné testes társát, akkor rá is elkezdenek felkapaszkodni, már amennyire tudnak (ez elég esetlen próbálkozás marad csupán). Úgy tűnik törpékre vadásznak. Griwor észreveheti, hogy a legkisebb tűz elől is hátrálnak egy kicsit, ha pedig meggyulladnak, akkor sivítva menekülnek a falhoz, így spórolva tudja csepegtetni a tüzes gyilkot.*

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2017.06.19 20:27:17


696. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-19 20:17:21
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Hrothgaar az állapota ellenére előre rohan. Vagy támolyog, Zopál utána. Ő pedig próbál a nyomukban maradni. Előveszi a kalapácsát és rácsap arra a skorpióra, amelyik az útjába kerül. Ha sikerül összezúznia, akkor a továbbiakkal is így tesz, ha nem sikerül, akkor inkább a botjával lökdösi odébb a skorpiókat, amíg lehet. Ha túlságosan összesűrűsödnének előtte, akkor jöhet az olaj, önt rájuk valamennyit és meggyújtja, próbálja kitapasztalni, hogy mennyitől döglenek meg. Ezek közül választja a legmegfelelőbb taktikát, ahogy megy utánuk.*


695. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-19 20:07:08
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Mindenki megteszi a szükséges előkészületeket és indulhatnak is a barlangba. A törpe nincs túl jól és ezt ki is mondja. Zopal felmordul ennek hallatán. Már számára is furcsa, hogy mindenki szerencsétlen törpéket akarja itt megölni. A hazafiasság és a hősiesség olyan dolgok melyek az ork szívét nagyon kicsit meg tudják melengetni, de ezt a helyzetet nem találja megfelelőnek a hősi halálhoz. Maga is megindul a kis lények felé és csatabárdja laposabbik végével igyekszik szétlapítani ezeket.*
-Ne, ma akarj meghalni törp! Látnod kell az istennőd könnyét.


694. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-19 19:46:40
 ÚJ
>Hrothgaar Skyllagrimmson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 856
OOC üzenetek: 175

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Új lábszárvédőivel azért valamivel magabiztosabbnak érzi magát a törpe... de nem túl sokáig. Ahogy haladnak vissza, újra szédelegni kezd, de ezúttal nem hallgatja el a dolgot.*
- A varázsital... eddig tartott a hatása.
*Nagyot köp maga elé a porba és fejét rázza, mint akinek a látását zavarja valami.*
- Valami sötét praktika hat rám...
*Hangosan szuszog és fegyverét lóbálja, de nem támad egyelőre. A gnőm akcióját viszont nem hagyhatja szó nélkül.*
- Ha túlélitek, temessétek el a csontjaikat!
*Eget rengető csatakiáltás harsan fel a járatban, ahogy Hrothgaar meglódul előre. Minden fizikai és mentális erejét latba vetve küzd, hogy kitartson és ne essen össze. Terve szerint magára húzza a skorpió csordát, így lehetőséget biztosít a többieknek, hogy tovább haladjanak.*
- THARGODAR!
*Mennydörgi és újra és újra lesújt harci kalapácsával.*
- WYLNURANA! HOZZÁD JÖVÖK, TEREMTŐ ANYA!


693. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-19 19:33:13
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Dhekäy is bólint, s megteszi ami tőle telik, hogy betekerje lábait rongyokkal a bakancs szárán felül. A bakancs elégnek kell lennie, vastag bőrből készült és kicsit bővebb is, mint a nő lábszára, így abba legfeljebb beleakadhatnak, de nem jutnak el bőréig.
Eztán megsürgeti a lépteit a többiek után, hogy mentől gyorsabban átvágjanak a dögökön. A törpe megint rosszul néz ki, mintha sápadna. Most már nincs kétség, itt biztos valami isteni beavatkozás működik, kicsi az esélye, hogy a törpék teremtő anyjának egy feltételezett ereklyéje helyén pont a törpe kezdjen el furán viselkedni és csak ő, senki más. Erről a gnómnak eszébe ötlik a mítosz, ami az ő népének teremtését magyarázza, akkor pedig egy részben ő is hordozza a törpe géneket. Még jó, hogy ő félig sem beteg.
Megfigyeli, hogy a skorpiók szakadatlanul a csontokhoz sietnek. Hirtelen ötletből vezérelve odasiet az egyik csontvázhoz és igyekszik letépni annak koponyáját, hogy nekivágja a dög hadseregnek. Reméli, hogy ezzel el is ér valamit. Ha nem sikerül akkor felkapja az egyik holt törpe fegyverét, hogy legalább azzal össze tudjon nyomni néhányat.*


692. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-19 19:19:26
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Akkor hát a többség előállt a tervvel, irány vissza. Egészen az első hulláig is eljuthatnak, kinek sértetlen törpe lábszárvédője legalább olyan jó szolgálatot tud tenni, mint a nedves, netán összekötött rongyok. A felvételre is van még idő, sőt, pár jó szóra is, míg a gusztustalan ízeltlábúak meg nem jelennek. Halk, izgatott recsegő hanggal közeledik a had, sok tucat apró lábacskán, közben hangtalanul jön a nagyobb vész, Hrothgaar újra szédelegni kezd. Míg Zopal elkezdhet átszellemülni a rovarirtáshoz, a többiek észrevehetnek egy fura mintázatot a skorpiók mozgásában, mindegyik egy irányba megy, ez pedig nem más, mint a törpe harcosok holtteste, maguk mellett a szakadatlanul poros légkör miatt egyre fehéredő Hrothgaarral.*


691. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-19 19:02:41
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*A tündér varázsitalokkal kapcsolatos kérdésére ő megrázza a fejét. Túl sok ötlet nem született. Náluk a törzsben ilyen kis lényekre nem vadásztak az előzésükhöz meg füstöt használtak, de nem tudja mennyire bölcs döntés volna egy barlangot telefüstölni. A többi ötlet sem sokkal jobb. A törpe kérdésére is erősen ráncolja a szemöldökét.*
-Biztos meg tudjuk tizedelni őket, de sokan vannak és gyorsak. Én pedig csak a csatabárdomat merem használni mert a kardomról magam sem tudom mire képes csak, hogy veszélyes. Nem akarom magunkra omlasztani a járatot. Talán ha nedves rongyokba tekerjük a lábunkat térdig az segíthet. Annyi kötelünk is van ami tökéletesen elég a célra. Csináljuk.
*Ezzel követi a tündér példáját és felőle mehetnek.*


690. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-19 18:44:29
 ÚJ
>Hrothgaar Skyllagrimmson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 856
OOC üzenetek: 175

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Nem érti pontosan, hogy a tündér honnan találta ki vagy hallotta meg gondolatait, de végül is lehull a lepel a csodálatos felépüléséről.*
~Varázsital.~
*Enyhe csalódottságot érez és mellette némi dühöt, amiért a tündér belepiszkál az ő csodás feltámadástörténetébe.*
~Wylnurana vezérelte mellém.~
*Nyugtatgatja és emlékezteti magát, hogy mindezek mellett azonban köszönettel tartozik társának.*
- Köszönöm. *Recsegi és a tündér vállára teszi vaskos tenyerét.* Úgy látszik, neked is jövök eggyel.
*Az ötletelés azonban megakadni látszik. Hrothgaar érdemben nem is nagyon tud hozzátenni.*
- Én nem tudok jobbra gondolni. Át kell gázolni rajtuk, minél gyorsabban. *Teszi hozzá merengve.* Annyi lámpaolajunk nincs, hogy sokáig hatásosan elvágjuk az útjukat. De megpróbálhatjuk agyonverni őket, nem?
*Kérdezi elsősorban az orktól, elvégre ő a másik harcos beállítottságú tagja a kompániának.*
- Ha visszajutunk a holttestekig, felhúzom a lábszárvédőket, mert azon nem tudnak átszúrni, akkor meg már térdig védve vagyunk. Védjük a hátatokat, míg átvágunk rajtuk.


689. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-19 18:23:54
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

- Nézzük, hogy mit tudunk. A skorpiók nem másznak a falra, csak a padlón mennek. Ugrani se láttuk őket. Repülni se tudnak. A fullánkjuk biztosan erős, lábon szúrták őket valószínűleg. Láttál az áldozatok lábvértjén lyukakat? Ha egyáltalán volt lábvértjük. *Fordul Hrothgaarhoz a kérdésével.* Egyébként nem isteni csoda történt, hogy magadhoz tértél, hanem egy lila varázsital, amit magammal hoztam. Ha van még valakinél, az jó lenne a skorpiók mérge ellen is. Hozott valaki még varázsitalt? *Néz a többiekre kérdően. Meghallgatja Cin ötleteit, de valahogy kidolgozatlanoknak érzi azokat az eddigi ismereteik fényében.* Két ötletem van, az egyik, hogy visszamegyünk egy darabon, Hrothgaart lelógatjuk a plafonról, alá csalogatjuk a skorpiókat, ő meg addig tunkolja őket a kalapáccsal felülről, amíg egy is marad belőlük. Hogy ne menjenek el, kilocsoljuk úgy a maradék lámpaolajat, hogy a tűz elzárja az útjukat előre és hátra is. A másik ötletem az, hogy ugyan erős lehet a fullánkjuk, de ha vastagon betekerjük rongyokkal térdig mindkét lábunkat, akkor abban elakad a fullánkjuk. Nem szabad szaladni, csak csoszogni, nehogy átszúrják a cipő talpát. Ketten előre mennek a nagyok, kilapítják a bestiákat, mi meg félrelökdössük azokat, amik átjutnak, hogy ne tudjanak felmászni a lábunkon. Ez utóbbira van lehetőség. *Kérdően néz a többiekre. Ha azt választják, hogy felveszik a harcot, átvágnak a skorpiókon, akkor vastagon betekeri a lábfejét és a lábszárát térdig rongyokkal, még a vastag felső ruházatát is csíkokra vágja, hogy elég vastag réteg legyen.*

A hozzászólás írója (Griwor Hurygon) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2017.06.19 19:00:49


688. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-19 16:36:06
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Akárhogy böngészi a térképet nem talál másik utat. Kerülő ezáltal nem lehetséges. Rejtekajtó pedig ha nincs megjelölve, a sötétben aligha fogják észre venni.*
- Nincs mit tenni... *Ingatja meg a fejét a térkép felett, amit le is ereszt a lába mellé.* Valahogy ki kell őket nyírni... vagy rájuk omlasztani a sziklát, mert tucatnyian lehetnek még. *A szokásos stílusától eltérően fogalmazza meg a dolgokat, ez lehet félelmének kiütközése, ami rossz hatással van kimért, semmitmondó, komorságára.*
- Csak arra vigyázzunk, hogy magunkat ne öljük meg. *Teszi hozzá, mert a szikla ötlete ebben az esetben elég veszélyes. Nem tudják hol van repedés, amivel a saját fejükre ejthetik az omladékot. Másik pedig, robbanó szerük sincs, amivel ezt kivitelezhetik, ahhoz hogy véssenek, vagy kalapáccsal intézkedjenek közel kell kerülniük hozzájuk. Egyszerűbb lenne addig taposni őket, amíg élnek, de félő, hogy ez öngyilkos vállalkozás.
Még egy lehetőség, hogy rohanjanak befelé, aztán ha átjutottak rajtuk, akkor tüzet gyújtsanak és távol tartsák őket. Egyik lehetőség sem életbiztosítás. A sötétbe rohanás, a szikla megbontása, a küzdelem... mind könnyen ellenük fordulhat. Talán tényleg jobb lenne egy sárkánnyal vagy óriás féreggel harcolni, mint megannyi apró döggel.
Előző ötleteit röviden ismerteti is a közönséggel, hátha együtt ki tudják dolgozni azt a megoldást, aminek nagyobb az esélye, hogy sikerüljön.*


687. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 22:02:31
 ÚJ
>Hrothgaar Skyllagrimmson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 856
OOC üzenetek: 175

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//
//A hozzászólás 16+ jeleneteket tartalmaz!//

*A hullámzó és egyre sötétedő világon keresztül Hrothgaar csak a fénylő nőalakot látja. Fejfájása már szinte elviselhetetlen méretet ölt, amikor is szinte varázsütésre - vagy amit ő Wylnurana érintésének gondol - minden fájdalma tovaszáll. A földön fekve ébred, és gyorsan fel is kászálódik onnan, csak hogy tudatosuljon benne, bajba kerültek. Égő olaj szaga terjeng a levegőben és ahogy tekintetét abba az irányába kapja, meglátja a két lángoló förmedvényt.*
- Az ég szerelmére!
*Nyögi ki és fegyvere után kap, ám a mellékelt ábra azt mutatja, hogy jobb lesz futniuk.*
- Még több van ott!
*Bök a lángok fényében felsejlő skorpió lényekre és egy lépést hátrál. Ha nem is nagyok ezek a bestiák, de számbeli fölényük és fürgeségük bajt okozhat... így Hrothgaar is futásnak ered. Ő fut leghátul, folyamatosan ügyelve arra, hogy követik-e őket a dögök. Pár percnyi loholás után azonban megállhatnak.*
- Szarom le a lámpást, jó ötlet volt! Meg van még három fáklyám a zsákban, ehh...
*Szuszogja szinte kétrét görnyedve, mielőtt kiegyenesedne és mély lélegzeteket venne.*
- Azt hiszem, arra nem kellene visszamennünk. Ez a por meg csak engem üt ki úgy látszik. *Homlokáról verejtéket töröl le.* Verjem beléjük... Nincs valami kerülő, vagy rejtekajtó?


686. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 21:45:42
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*A tűz láthatólag hátráltatja a kis bestiákat, kettőnek az életét is veszi, vagy legalább egy kicsit ropogósabbra pörköli őket a természetes állapotuknál. A gnóm pedig fut. Ha már megúszta anélkül, hogy ruhája, s így bőre is leégjen, akkor nem kockáztatja szerencséjét, a tettek mezejére lép. Szó szerint elkezd rohanni abba az irányba ahonnan elindultak. Kicsit sajnálná a dolgot, ha nem a lábkapkodáson járna az esze, mert így igencsak kevés esélye van annak, hogy eljutnak oda ahová kell. Ha van másik út, akkor viszont már csak akkor tudja megkeresni, ha az apró szörnyeket lehagyták elég időre, hogy tanulmányozni tudja a térképet.
Ha ez megtörténik, akkor meg is áll halkan szuszogva a rohanás fáradalmai miatt. S ha van egy kis fény még a közelükben - feltételezve, hogy a tündérnek még meg van a lámpása - akkor elő veszi a rajzot. Ha nincs akkor kénytelen lesz fáklyát gyújtani és utána olvasni a papírost.*
- Bocs a lámpásért. *Szól miközben már hajtogatja szét a térképet, s nézi is a lehetséges utakat. Addig hátha eszébe jut valakinek egy ötlet a skorpiók kinyírására.*


685. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 21:44:34
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Falra mászni nincs idő, Cin próbálja tűzzel feltartani a dögöket, ami valamennyire sikerül is, Zopal viszont futni kezd visszafelé. Több sem kell neki, ő is inaszakadtából fut visszafelé egészen addig, amíg a lábacskák zaja meg nem szűnik. Kiszuszogja magát, utána válaszol Zopal kérdésére.*
- Vagy feladjuk, vagy készítünk egy tervet, hogy hogyan tudnánk elpusztítani a skorpiókat, vagy keresünk másik utat.


684. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 21:42:29
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Az olaj és a tűz megtette a hatását. Nemcsak felgyújtott kettőt azok közül a valamik közül, de még arra is rávilágított szó szert, hogy több kis valami is van. Ez pedig tökéletes helyzet arra, hogy meneküljenek. A termetes ork nem alkalmas az ilyesmire. El is kezd sietősen haladni arra amerről a csapat jött. Időközben talán a törp is magához térhet attól a löttytől amit a tündér öntött le a torkán és az orknak nem kell azt is húzni maga után.*
-Egy rohadt sárkánynak jobban örültem volna.
*Mondja mikor már lehagyták azokat a valamiket.*
-Akkor most mi lesz? Van valakinek ötlete?


683. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 21:32:06
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*A fénykört gnómunk szélesíti ki drasztikus módszerekkel, egy villámgyorsan eltört lámpa és kilocsolt olaj képében, így két lényen is átcsapnak az amúgy kicsi lángok, talán egy kevéssel több olajjal megtoldva jobban égne, egyelőre azonban elég ahhoz, hogy az első hét egy pillanatra megtorpanjon, ebből kettő égni kezdjen, és a többlet fény felfedjen még legalább tíz ilyen kis bestiát. Ezidő alatt Hrothgaar minden mérgezettsége elszáll Griwor itókájától, így szeme felpattan, jobban van, mint az elmúlt fél napban bármikor, csupán a kiesett idő és a furcsa helyzet okozhat zavart. Falmászásra nem sok idő marad, ha minden igaz, akkor épelméjű ember, elf, tündér, gnóm, törpe, ork, netán eredar is futna ilyen helyzetben, futna, vissza oda, ahonnan jöttek. És nagyjából hét perc rohanás után már nem is hallják a csattogó kicsi lábacskákat, eddigre a por is kissé felszakadozik mind a padlón, mind a levegőben, már ha futnak.*


682. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 21:17:01
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Zopal elkapta a törpét és megkérdezte merre tovább, de a válasz magától jött. Méghozzá kis szúrós lények képében. Az ork sosem kerülte a harcokat, de az esélyeket belátja. Az ellenfél kicsi és sok. Hátrálniuk kell. Legrosszabb esetben itt hagyni a törpét és magukat menteni. A csapatnak pedig csak a fele használható. Ő fél kézzel nem tudja a csatabárdját forgatni a kardját meg nem venné elő. A tündér sem segít a helyzeten. A gnóm már inkább. A tűz hatásos lehet. Ha mégsem akkor hátrál. Abban biztos, hogy ha ezt túléli akkor vasat tesz a csizmájára.*


681. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-18 21:06:57
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Már indulna tovább, amikor megjelennek azok a fullánkos átkok. A tündér menekülőre fogja a dolgot, egy magaslatot igyekezve készíteni magának. A gnóm megretten és egy lépést hátrálni kezd, majd a törpe letett lámpására esik a tekintete. Gyors mozdulattal igyekszik felkapni és előrébb lépni a csapat és a skorpiók közé, hogy ott a lámpást szétnyitva az olajat ki tudja nyerni belőle, s még ezen folyamatában felgyújtani. Hogy ő maga megsérül azzal keveset foglalkozik a mostani állapotában. Ha sikerülne az ollós állatok köré vagy rájuk irányítani a lángoló olajat, akár a lámpa összetörésével, ha kell, igyekezne hátra lépni a tűztől és szedni a sátor fáját, arra amerre nem zárta el magukat az úttól.
Ha nem sikerül a fáklyával próbálkozik, ha lángra kap valamije, akkor pedig igyekszik lesöprő mozdulatokkal kioltani.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 965-984