Külső területek - Krenkataur barlangrendszer
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Kikötői erdőség (új)
Krenkataur barlangrendszerNincs "kisebb" helyszín
Ezen a helyszínen lehetőséged van zenét hallgatni. (4.99 MB)

<< Előző oldal - Mostani oldal: 33 (641. - 660. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

660. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 22:21:45
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*A következő pár óra eseménytelenül zajlik. Sehol semmi élet, leszámítva egy-egy kisebb mohát, vagy gombát a patakparton, a tükörisma réteg pedig foltokra szakadozik itt-ott már csak tenyérnyi van métereken át. Talán ezalatt megejthetik az első pihenőt is a kis csapat tagjai. Valamivel a negyedik sötétben bandukolt óra után lehetnek figyelmesek arra, hogy a patak lassanként alábukik, majd végleg eltűnik, a falakon pedig egyre vastagszik a por, a padló ismét teljesen sima, és a levegő furcsa illattal, ízzel telik meg. Gipsz. A térkép egyértelműen azt mutatja, hogy itt egy vastagabb rész jön, mely talán egy mérföldön belül elágazik, majd újra összeér, ott pedig már egyenes út vezet a tárnákat jelölő feliratig.*


659. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 22:16:01
 ÚJ
>Hrothgaar Skyllagrimmson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 856
OOC üzenetek: 175

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

- Jövök eggyel...
*Zihálja az orknak, amikor visszaszolgáltatja a butykost. Nem itta ki az egészet, de egy-két erélyes kortyot azért kiszivattyúzott belőle. Utolsónak ereszkedik le, addig is van még némi ideje összeszedni magát... Már amennyire lehet egy ilyen élmény után. A leereszkedés nem túl kellemes, sokat kivett belőle ez a por-incidens és a mellé járó fejfájás sem teszi kellemesebbé a dolgot. Odalenn pedig...*
- Valószínűleg ugyanaz a dög, ami annak idején minket is kihajtott innen. *Tenyerét a patak vizébe mártja, hogy megmoshassa azokat, majd arcára is lögyböl a egy jó adagot, hogy kissé felfrissíthesse magát, de bele nem iszik azért. Nem lenne jó, ha egy kellemes hasmenést is összeszedne itt, vagy valami még rosszabbat. Lámpáját újra életre kelti, feltekeri a lángnyelv erejét a maximumra és újra a sor elejére trappol.*
- Megyek én elöl... *Recsegi még kissé szuszogva, miközben harci kalapácsát újra kezébe veszi. Igyekszik összekaparni magát és minden idegszálával koncentrál.* Wylnurana, hozzád jövök, Teremtő Anya...
*Hangja halk, talán csak a közvetlenül mögötte haladó hallhatja néha-néha ezt a passzust Hrothgaar-tól. Nem siet, inkább lassabban halad előre, de biztos léptekkel és figyelve környezetére.*


658. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 22:01:41
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*A nő megjegyzése nem teljesen jut el Zopal tudatáig, de az ork annyit megért, hogy most visszavágtak neki.*
-Ennél a pornál talán nem te ha rám dőlne egy törp akkor nem csak kapálóznék mint egy vízbe hajított macska.
*Leengedi a tündért és a többieket is maga elé engedi. Ő csak ezek után mászik le. Ott a tündér kérdésére elmondja az ő tudását ami nagyon szegényes hisz egy ork törzs fiatal vezérének szerény tudása. Mióta onnan kikerült azóta kerülte a természeti népeket hisz a város kényelmesebb.*
-Kígyó vagy sárkány. Ebben a hegyben bármelyik megélhet. Mehetünk?
*Kérdi majd ha nincs ellenvetés el is indul kézben tartva a csatabárdját.*


657. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 21:50:55
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

- Meg-meg engem ne félts. *Hadarja el a törpe kérdésére, majd kicsit távolabb is mászik. Feláll a járat vége felé és letekint, míg várja, hogy vissza engedjék Gort.*
- Erősebb vagy, mint egy csipet por? *Kérdez vissza az ork szavait hallva. Utal ezzel arra, hogy a tapasztalt harcosuk padlót fogott egy nyelvhegynyi finomra őrölt sziklától. Már kezdi gyanítani, hogy ez se nem szikla, se nem homok, de még csak szén alapú sem. Valami gigászi csiga húzza maga után ezeket hatalmas fogakkal, amik egy pillanat alatt ledarálhatják a gnóm termetet? Lehet. Azt megnézné, még akkor is ha másodpercekre lenne a haláltól.
A leeresztett tündér után, ő is lemászik a kötélen, majd ha elérte a plafonon a széles repedést, onnantól csúszik a kötélen, hogy gyorsabban menjen a lejutás. A végén a víz partjára igyekszik két lábbal érkezni. Még mindég fáj a karja, ezért is fogta a kötelet ruhájának ujjával, hogy kevésbé csússzon és védje a sérülését. Ostoba volt hogy még nem kötötte be, de ezt bepótolja amint lent van. Míg várja a többieket tőrével leszakít egy csíkot az ujjból és körbetekeri a seben. Eztán kicsit jobban összehúzza magán a felöltőt.*
- Ráhibáztál. *Bólint a tündér felvetésére. Dhekäy nem is vesztegetné tovább az időt, máris indulna tovább.*


656. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 21:36:35
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Megfigyeli a törpét, hogy mi történt vele egy csipet por hatására. ~Hm, ez még jó lehet valamire... Mondjuk ha valaki megtámad, beleszórom a képébe.~ A kesztyűs kezével óvatosan minél nagyobb területről egybesöpri a port, a hátizsákjából elővesz egy kis szütyőt, amiben a kakukkfüvet tartja, azt kiszórja belőle, majd telerakja a porral, beköti a száját és egy külön zsebbe teszi. Majd újból nekiveselkedik a leereszkedésnek. Sikerül is minden, ahogy eltervezte, a kötelet is rögzíti. Ahogy leérnek a többiek feltesz egy kérdést.*
- Milyen szörny az, amelyik a hegyekben él, a hasát a földön vonszolja és mérgező? Mert szerintem arra lehet egy vagy több ilyen. *Mutat a sima út felé.* Ha jól sejtem, arra kell mennünk. *Mondja kissé savanyú arccal, és kérdően Cinre néz.*

A hozzászólás írója (Griwor Hurygon) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2017.06.17 21:38:43


655. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 21:27:41
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Hrothgaar aránylag lassan tér magához, mintha csak egy durva, már törpéket is kikészítő italozás másnapján lenne. Az a por tényleg furcsa dolog lehet, noha Dhekay még nem érez semmit a talajközeli tapicskolás után.
A kitervelt manővert végre tudják hajtani, és idővel le is tudnak így kezdhetnek is mászni, ami egyedül a víztől valószínűleg kissé felfrissülő törpének jelent nehézséget. Odalent egy jó méter mély és széles patak fogadja őket, két partján járható a padlózat. Előre a már jól megismert sima, erre folyik a patak is, erre tűnik jónak az út is a térkép szerint, ahogyan gnómunk ki tudja venni az irányokat. Hátra viszont érdes, rendes barlangtalaj van. A kis csapat észreveheti a port néhol a fal és plafon kiálló sarkaiba gyűlve, de ezen kívül szinte sehol. Ameddig a szem ellát egyenesen, néha egy-egy kicsi töréssel megy a járat, és a térkép szerint ez pár órán át így is lesz.*


654. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 21:19:13
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Zopal miután felhúzta a tündért van ideje értelmezni ezt az egész szituációt és megállapítani, hogy ez egy nagyon szerencsétlen kezdés volt. Sóhajt egyet és megrázza a fejét. Ezek után előveszi a kulacsát és átnyújtja a törpének. Közben pedig nem ő lenne ha megbírná állni, hogy ne szóljon be a gnóm lánynak.*
-Ha egy ájult törppel nem bírsz akkor mit teszel ha valami veszélyesebb jön?
*Valahogy nincs kedve olyanokkal itt lenni akik nem tudnak magukra vigyázni. Múltkor is magára maradt egy tucat élőholt és egy pokolkutya ellen. Nem éri meg megmenteni másokat. A tündér ötletére bólint. Nem nagyon gondolkozik. Nem is nagyon érti mi akar.*


653. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 21:07:26
 ÚJ
>Hrothgaar Skyllagrimmson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 856
OOC üzenetek: 175

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//
//A hozzászólás 16+ jeleneteket tartalmaz!//

*Éktelen fejfájás. Ez az az érzés, ami kiragadja őt a sötétségből. Mohón szuszog, mint partra vetett hal, úgy nyeldekli a levegőt. Ahogy eszméletéhez tér, azonnal oldalára fordul, ezzel mintegy lehemperegve a gnőmről. Az alagút falára tapasztja egyik kezét, miközben megpróbál féltérdre emelkedni, vagy legalább felülni valahogy, közben másik kezét ruhájába dörgöli, mintha próbálná a rá tapadt port letörölni, igaz, eléggé megkésett ezzel már.*
- A kurva anyja! *Recsegi fuldokló dühös hangján.* Megvagy te lány? Ehhe!
*Kérdezi lihegve, egyelőre még nem emeli fel tekintetét, igyekszik légzését szabályozni és uralni a rátörő sokkhatást. Ahogy foszlányokat kezd felfogni a külvilágból, rájön, hogy nem lehetett túl sokáig eszméletlen. Talán a törpe fajt jellemző stramm strapabírásának köszönheti, hogy nem órák hosszára dőlt ki, mindenesetre Hrothgaar egyelőre nem tud figyelni a tündér beszámolójára.*
- Vizet... valaki vizet...


652. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 20:56:34
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Jobban örült volna, ha a tündér esik rá, de most jobb a törpe alatt lenni, mint az ork súlya alatt, ha már muszáj lenne valaki alatt kilapulni. Még talán el is mosolyodna, ha kívülről látná ezt a paródiát, de szerencsétlenségére azon van, hogy levegőhöz jusson. Zopal végül felhúzza Gort és amaz fel is ér biztonságban, hogy még időben szemtanúja legyen a jelenetnek. Mire segít neki kijutni a rőt szakállú alól, a gnóm reméli, hogy Hrothgaar is összeszedi magát és sikeresen kijuthat. Odakint vesz egy pár mély levegőt feltartva a fejét.*
- Kösz... *Fejezi ki háláját a segítő kézért.* A por... *Lélegzik.* A por nem biztonságos. *Magyarázza, ha valaki más még nem tette meg. Persze egy ismeretlen helyen ülnek és voltak olyan buták, hogy megízleljék a kétes talajt - legalábbis egyikük. Most legalább nem fognak véletlenszerűen nyalogatni mindent, ami eléjük kerül.
Hallgatja eztán a tündér beszámolóját, míg összeszedi magát és megint visszavedlik a szerzetesi komorságába, s megfontoltságát is visszanyeri. A kérdésre válaszolni nem tud, mindenesetre neki nincs gondja az ötlettel.*
- Előtte... *Veszi elő a térképet és megnézi, hogy lejjebb merre kéne tovább haladniuk, mert ha minden igaz akkor a patak folyás irányából is van egy út és irányába is.*


651. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 20:44:06
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Hamar visszaér a kiindulási pontra, ahol furcsa látványban van része. Az ork döbbent arccal néz lefelé, a törpe rajta fekszik Cinen. ~Aha, semmi etyepetye, mi? De pont itt és pont most?~ Ez jut az eszébe, de aztán meglátja, hogy nem egészen erről lehet szó. Elkezdi kihúzni Cint Hrothgaar alól, reméli, hogy sikerül.*
- Mi történt itt? *Kérdezi meghökkenten, majd a válasz után elmondja, hogy mit látott.* Jó, hogy nem kezdtünk el csúszni, mert belezuhantunk volna egy lyukba, egyenesen egy hideg patakba, és alaposan összetörtük volna magunkat. A kötél nem elég hosszú, viszont ha lejjebb eresztenétek, akkor egyenesen a patakban kötök ki. Most úgy kéne csinálni, hogy ha leengedtek megint, akkor ki tudjak ugrani a kötélből, de ne engedjetek tovább, mint tíz méter. Ha már nincs rajta a súlyom, akkor engedjetek még kötelet. Úgyhogy itt most be kéne egy szöget verni, mert ha leérek, akkor levinném a kalapácsot és ott is bevernék egy szöget, rátekerném a kötelet, hogy ha leértek, ne a vízbe érkezzetek. Vagy nem jó ötlet odalent kalapálni? *Kérdezi bizonytalanul.*

A hozzászólás írója (Griwor Hurygon) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2017.06.17 20:47:58


650. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 20:26:52
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Griwor pillanatnyi késlekedés után, mely pillanatok azért elég fagyosan rettentőek, megindul felfelé, és hamarosan odafent is találhatja magát a gnómon ziháló, pár másodperc aléltság után felpattanó szemű Hrothgaarral szemben. Mögötte olyat láthat, amit kevesen pillanthatnak meg. Egy döbbent orkot pillanthat meg ugyanis, mely panoráma keveseknek adatik meg. Dhekay keze is enyhén poros lesz, de felverődni nem verődik fel por igazán, így talán nem jár úgy, mint a most magához kellemetlen fejfájással térő törpe.*


649. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 20:24:13
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Eddig egészen jól halad a dolog. Dhekäy meg van elégedve a menetük sebességével. Ha a tündér talál egy helyet, ahol tovább indulhatnak az több, mint remek lesz. Türelmesen figyeli, ahogy engedik le a tündért. Amikor a törpe megtántorodik és látszólag nincs túl jó bőrben, amit hangosan is kimond, a nő izgulni kezd a további útjuk veszélyeztetése miatt. Nem sokáig kell ezen törnie a fejét, mert az betörik e nélkül is - legalábbis a veszély fenn áll.*
- Oh ne ne ne... *Igyekezne négykézláb, ha kell, vagy ahogy tud Hrothgaar dőlés szögéből kikerülni. Balszerencséjére ez nem sikerül. A nála jóval nehezebb test, majdnem teljesen maga alá gyűri. Karjait még kitudja nyújtani, hogy azzal kaparásszon a törpe alól és ha sikerülne elérnie valamit, akkor kihúzza magát. Viselkedése most nem túl megfontolt, se nem kimért, inkább enyhe pánikot tükröző. Nyöszörög és mocorogni próbál a törpe súlya alatt, hátha sikerül kimásznia, vagy ha az ork felhúzza a tündért, akkor az ő segítségének kérését igyekszik kinyöszörögnie magából. Addig pedig csak kaparászik a kezével kicsit felkavarva a lábuk alatt a port, amit nem lenne jó belélegezni. Ki tudja, hogy az ő szervezetébe mennyi jut be, míg próbál kijutni szorult helyzetéből.*


648. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 20:15:42
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*A válaszra bólint. Nem nagyon ijesztette őt meg a dolog. A pokolkutyák is tudtak komoly károkat okozni a páncélokban.*
-Amíg meg lehet sebezni nem gond.
*Nem nagyon ijeszti őt meg a dolog. El is kezdhetik a tündért leereszteni. Minden rendben megy egészen addig míg a törpe nem kezd kicsit rosszul lenni.*
-Hé! A kötelet el ne engedd!
*Ezzel maga is megragadja és igyekszik megvetni a lábait. Erre nem készült fel. A két rántás jól is jön. Megpróbálja felhúzni a tündért. Remélhetőleg annak legalább nem esett semmi baja.*


647. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 20:06:38
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Egy ideig csúszik a kövön, aztán a lámpa fényében meglát egy lyukat, mintha egy terem teteje beomlott volna. Most már csak a levegőben lóg egy teremben. Lámpájával végigpásztáz mindent, egy patakot lát és hall csörgedezni közvetlenül maga alatt. Nem eresztik tovább. Nem tudja, hogy mit legyen, ezért többször megrángatja a kötelet, hogy húzzák fel.*

A hozzászólás írója (Griwor Hurygon) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2017.06.17 20:07:08


646. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 19:53:15
 ÚJ
>Hrothgaar Skyllagrimmson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 856
OOC üzenetek: 175

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//
//A hozzászólás 16+ jeleneteket tartalmaz!//

- Karmos lény volt, úgy tépte szét a vértet, mint a papírlapot...
* Válaszol az orknak, majd türelmesen várja végig a tündér monológját is. Biztosítja társát a biztonságos ereszkedésről, elvégre nem szeretné tovább ijesztgetni a népet... már akit lehet ezzel. Mivel a tündérke a legapróbb valamennyiük közül, azért nem kellene, hogy gondot okozzon a leeresztése, ám nem sokkal az után, hogy elkezdték a műveletet, Hrothgaar furcsán kezdi érezni magát. Homlokán verejtékcsepp kúszik le. Egy, kettő, végül már szinte patakokban izzad.*
- Valamih... valami nincs rendben...
*Hörög és szuszog, de nem meri elengedni a kötelet.*
- Nem jó... bassza meg, már a habot verem magamról... ez...
*Hangja el-elcsuklik a végére, szíve hevesen ver, szemei világa elhomályosul, míg végül egy varázsütésre elsötétül a világ Hrothgaar előtt. Az utolsó dolog, amit még felfogott környezetéből, az a gnőm hangja.*
- A por... ne nyald meg...


645. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 19:38:31
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 828
OOC üzenetek: 217

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Hrothgaar nem tud meg sokat íz alapján sem. Enyhén gipsz ízű valamivel van dolga, semmi furcsa.
Végül tündér tehát a "csúszdán" és elkezd lefelé ereszkedni. A sima fal csak surrogó hanggal kíséri, míg nem egy jó nyolc méter után el nem tűnik a szemközti fal, és gyakorlatilag a semmiben kezd lebegni, mert a meredek lejtő a plafonba torkollott. Odalent azonban furcsa, halkan csörgedező hangot hallhat, és nagyjából két lépéssel lentebb egy kisebb föld alatti patak tetejét is megpillanthatja. Maga a terem amibe leereszkedik azonban jóval nagyobb ennél. Három lépés széles, és kettő magas mind előre, mind hátra, és a fény körén belül a padló előre ugyanolyan sima, hátra pedig rendesen érdes. A plafonon azonban megjelennek a szabálytalan alakú kiálló sziklák is.
Pár perc alatt leér hát, és Hrothgaar kötele éppen csak nem engedi le a vízfelszínig, azonban ezt az információt a törpe mester már nem fogja megtudni, mert elkezd szédelegni, és a gnómra rogy.*

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2017.06.17 19:40:10


644. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 19:30:42
 ÚJ
>Dhekäy Vyrcin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 89
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*A lámpa remegő fényében meg kell állapítania, hogy nincs más út, hacsak nem akarnak ki menni és elölről kezdeni az egészet. Gondolta, hogy ez lesz. Össze is hajtja a papírost és öve alá tömködi azt erősen, hogy ki ne essék.
Gor ötletét ő is logikusnak tartja, hiszen négyük közül ő a legkönnyebb, egyszerűbb így, mint vakon a sötétségbe gurulni. Ő hátrébb is húzódik, hogy a két erős legény meg tudja oldani a tündér leeresztését. Előtte persze meghallgatja a történetet figyelmesen, majd ha az ork nem tenne fel hasonló kérdést, akkor őkelme is szóra nyitotta volna a száját. Szerencsére nem kell, így csak félrehúzódva várhatja, hogy a tündér férfi halálfélelmében ordítozni kezd e, vagy épségben leér és végre találnak is valamit, ahol folytathatják útjukat.*


643. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 19:24:21
 ÚJ
>Zopal Grognard avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 278
OOC üzenetek: 13

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*A törpe megállapítására Zopal ráncolja a homlokát. Ezek szerint nem tudják mi ez a por. Talán tényleg csak sima por hisz franc se tudja mikor járt itt bárki is. A katonák viselkedéséből ítélve szoktak. A rémmese őt nem nagyon lepi meg. Sőt! Inkább örül, hogy hall valamit.*
-Tudtam, hogy lesz valami, de nem hittem volna, hogy előre tudhatom mi. Milyen lény volt?
*Karos, fogas, szarvas, páncélos... Nem mindegy. A felé dobott kötelet az egyik kezére rátekeri és a másikkal megragadja a kötelet felkészülve, hogy elkezdje engedni a tündért.*


642. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 19:13:02
 ÚJ
>Griwor Hurygon avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 126
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Szelíd

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Hrothgaar megállapítására ő is bólogat, ez víz nem lehet, ha víz csiszolná a követ, abban vájatok lennének, no meg por helyett sárban csúszkálhatnának. A bestia hallatán azért kissé inába száll a bátorsága. De nem szól semmit. Amikor a kötél a derekára kerül, a másik végét pedig az ork megmarkolja, addigra úgy dönt, hogy a fenekén csúszva teszi meg lefelé az utat, a lehető legnagyobb csendben, nehogy a hang ide vonzza a bestiát. Ha viszont meglátja, akkor nem fogja kímélni a tüdejét.*
- Itt hagyom a kötelemet, a kalapácsomat meg egy erős szöget, hogy legyen mihez rögzíteni a kötelet, ha mindent biztonságosnak ítélek odalent. A kötelet meg azért, ha ez mégsem lenne elég. Rendben, kezdhettek ereszteni. Ha ordítok, húzzatok vissza ahogy bírtok. Ha nem szólok, akkor minden rendben, ha a kötélen nincs súly, akkor megérkeztem valahová és szétnézek. Ha jöhettek, akkor egyszer megrántom, aztán kétszer egy kis szünet után. Ha igen gyorsan rángatom, akkor is húzzatok fel gyorsan, mert baj van.


641. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2017-06-17 18:58:42
 ÚJ
>Hrothgaar Skyllagrimmson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 856
OOC üzenetek: 175

Játékstílus: Vakmerő

//Bárdmesék-Wylnurana Könnye//

*Lámpása fényénél nézegeti az ujjbegyeire tapadt finom port, így rá kell ébrednie, hogy az egészen biztosan nem szén.*
- Építkezés egészen biztosan nem folyt itt... sem víz, ami azt illeti. *Óvatosan emeli ujjait orrához, hogy "szagmintát" vegyen, de az nem árul el semmit, így nyelve hegyével érinti a port, hátha az majd mesél neki egy érdekes mesét.* És ha már itt tartunk, talán érdemes lenne most szólnom nektek... *Hangja kissé rezignálttá válik ekkor.* Mintegy két éve én már jártam itt egy bányászalakulattal és akkor az egyikünket megtámadta idelenn valami bestia. Megúszta, de nem volt szép látvány, annyi szent. Szóval a fegyvereitek azért legyenek kéznél.
*Jobbnak látta ezt a kis tényt közölni társaival, mielőtt továbbmennének valahogy. És mivel a térkép alapján a legközelebbi kerülő út mérföldekre van tőlük, ezért rövidesen kötelet kap a tündér. Persze nem a nyaka köré. Hrothgaar a saját köteléből csomóz egy jó adagot az aprócska teremtés derekára, majd az ork felé hajítja annak másik végét.*
- Ide kanyarítottam egy kengyelt, ebbe lépj bele. Az egyik kezeddel meg erősen kapaszkodj. Mi leeresztünk egy hosszon.
*Hrothgaar erősen markolja meg a kötelet, újabb erőpróbának nézhetnek elébe, bár ez talán nem lesz annyira vészes, mint amilyennek tűnik.*
- Kiálts, ha látsz valamit...


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 965-984