OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Bejelentések >>
Átalakuló, megszűnő, összevont helyszínek
Mostani oldal: 1 (1. - 20. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

20. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-24 16:47:52
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Üdvözletem!

A Szegénynegyed helyét a Népek Tanácsának döntése értelmében mától a Polgárnegyed veszi át.
Akkora szintugrás természetesen nem történt, de a javulással és a névváltással kapcsolatban eszközöltem pár változtatást.

A Polgárnegyedet új helyszínként hoztam be, nem csak átneveztem, ennek oka a sok karakterlapos felírás, melyek a Szegénynegyedre hivatkoznak, így nem fog kelleni sem most, sem később gondolkodni azon, hogy akkor az hol is található.

A régi játékok továbbra is olvashatóak lesznek itt:
[LINK]

Illetve a negyed leírása is módosult, hogy megjelenítse az időközben történő lassú javulást.

Kérek mindenkit, hogy a játékaitokat a Polgárnegyed helyszínen folytassátok innentől!


19. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-14 10:54:16
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Üdvöz!

A klán kérésére a következő módosítások történtek Amon Ruadh helyszínfán:

-Senki földje helyszín külön megszűnt, az IC épület maga a Tharg birtokokon érhető el innentől, a helyszínleírás itt módosult, a játékosok is ide kerültek át.

-Pitypangoskert helyszín megszűnt, az IC terület és funkció Amon Ruadh-on érhető el innentől, a helyszínleírás itt módosult, a játékosok is ide kerültek át.

A folyó játékokat az új helyszínen tudjátok folytatni, a régi helyszínek hozzászólásait itt találjátok:

Pitypangoskert: [LINK]
Senki földje: [LINK]


18. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-02 21:28:02
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Kedves Mindenki!

A Krenkataur barlangrendszer leírása frissült, a még folyó, régi leírás szerinti játékok lezárultával kérlek ezt vegyétek figyelembe innentől!


17. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2019-11-03 11:59:46
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Kedves Játékosok!
Klánügyek miatt kicsit átalakult a játéktér, íme a változtatások:

-Kósza Pinty átnevezve Wegtoreni Kalmár-ra. A karakterlapos mesélői bejegyzéseket frissítettem a helyszín megadásnál.
Vásárlás funkciót kapott a helyszín.

-Pincerendszer, Romhalmaz helyszín megszűnt, a klán feloszlása miatt. A játékosokat Sárvárosba mozgattam, a hozzászólások itt elérhetők:
Pincerendszer: [LINK]
Romhalmaz: [LINK]

-Pitypangos Nagymajor helyszín megszűnt a klán feloszlása miatt, a játékosokat a Tharg birtokokra mozgattam. A hozzászólások itt elérhetők:
Pitypangos Nagymajor: [LINK]

-Vaskorsó Taverna helyszín vásárlás funkciót kapott.

-A változtatásokkal együtt a helyszínfákat kicsit átrendeztem.


16. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2019-04-29 10:35:54
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Kedves Játékosok!

A Staardhal és Vasudvar helyszínek megszűntek, Amon Ruadhba olvadtak, itt csökkentett (mesterkard nélküli) kovács funkció vált elérhetővé.
A helyszíneken tartózkodó játékosok Amon Ruadhra kerültek. A hozzászólásokat itt érhetitek el.
Staardhal: [LINK]
Vasudvar: [LINK]


15. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2019-01-14 17:53:06
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Kedves Játékosok!

Arthenior helyszínfáján részben az IC játék lekövetése végett, részben OOC megfontolásokból (letisztultabb, kevesebb helyszínt tartalmazó fára való törekvés) teljesen átdolgoztam.

A változtatások listája:
Istálló -> Arthenior főtere
Fürdőház, Szálláshely, Holdudvar -> Pegazus fogadó
Templomkert, Könyvtár -> Templom
Kovácsműhely -> Bezár
Sárváros -> Bekerült (Csonthíd funkcióval együtt).

Az IC tudnivalókról a ma esti hírverő fog tudósítani nem olyan sokára.

A beolvadó helyszíneken tartózkodó játékosokat a célhelyszínre helyeztem át.
A Kovácsműhelyben tartózkodó játékosok a Piactérre kerültek. Minden még folyamatban levő játékot ezeken a helyszíneken fejezhettek be a régi leírások mellett.

Az egyes helyszínek hozzászólásait itt érhetitek el:

-Istálló:
[LINK]

-Fürdőház:
[LINK]

-Szálláshely:
[LINK]

-Holdudvar:
[LINK]

-Templomkert:
[LINK]

-Könyvtár:
[LINK]

-Kovácsműhely:
[LINK]

Sárváros és Romváros és Meredély helyszín között a Csonthíd (melyet a hídépítést használók és még páran segítettek felépíteni) helyezkedik el. A hídra lépéshez a funkció használata szükséges, ezután tudtok utazni egyik helyszínről a másikra.
A korszak szokásainak megfelelően hídvámot is szednek, az egyik oldalon megbízott őrök vámolnak fix díjjal mindenkit, a másik oldalon haramiák csapnak le azokra, akik nem slisszolnak át elég hamar. Ők pofátlan sarcot szednek, de a szerencse és a karaktered pénze és értékei is sokat számítanak abban, hogy áldozatul esik-e az önjelölt vámszedőknek a túloldalon.
A levont aranyakról PM-ben kaptok tájékoztatást.
Ha bármi rendellenességet tapasztaltok azonnal PM-ben jelezzétek kérlek!

A Holdudvar beolvadásával megszüntettem az Arthenior közelében-Holdudvar kapcsolatot, mely fizikailag kb 100 lépésre lehet Arthenior főterétől, így komoly szükség nincs rá.

A beolvasztott helyszínek funkcióit a befogadó helyszínen továbbra is elérhetitek mind IC, mind OC. Továbbá néhány helyszínkapcsolat is öröklődött, hogy az IC meglevő kapcsolatok továbbra is érvényesek maradjanak.
Az itt megjelenő helyszínek leírásai pedig módosultak, hogy tükrözzék a teljes általuk reprezentált IC területet.

További szép játékot!
M.

A hozzászólás írója (Mátrix) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2019.01.14 17:53:34


14. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-11-13 00:12:14
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Kedves Játékosok!

A Barakk felrobbanása és a Gazdagnegyed feldúlása nyomán frissült Arthenior helyszínfája.

Artheniorról az eddig Folyópart néven ismert területet leszakította a robbanás nyomán létrejövő szakadék, így a változások ezt a helyszínt is érintik.

A változások tételesen:

-Romváros és Meredély BEKERÜLT (Régi Barakk és Gazdagnegyed területén a szakadékkal kiegészülve.) Hídépítés funkcióval, mely az edzéshez hasonlatos.

-Gazdagnegyed KIKERÜLT a játékból, minden ott tartózkodó játékos és helyszín kapcsolat a Romváros és Meredély helyszínre került, a játékaitokat is itt folytassátok!
A hozzászólások itt elérhetők: [LINK]

-Barakk KIKERÜLT a játékból, minden ott tartózkodó játékos és helyszín kapcsolat a Romváros és Meredély helyszínre került, a játékaitokat is itt folytassátok!
A hozzászólások itt elérhetők: [LINK]

-Folyópart KIKERÜLT a játékból, minden ott tartózkodó játékos a Romváros és Meredély helyszínre került, a játékaitokat is itt folytassátok!
A hozzászólások itt elérhetők: [LINK]

-Erdőszéli tisztás - Piactér KAPCSOLAT LÉTESÜLT, így a Piactérről egy kis úton juthattok el az erdő szélére.

A helyszínfát minimálisan átszerveztem.

A gazdagnegyedi JK lakások csak a mesékben eddig leírt, avagy minimális károkat szenvedtek, a Romváros és Meredély helyszínen található maroknyi álló házhoz tartoznak (illetve dönthettek a megsemmisülése mellett is szabadon).

A következő hetekben fokozatosan az Artheniori helyszínfa leginkább OOC átszervezése várható (leginkább összevonások, egyszerűsítések képében), hogy egy technikailag kevésbé szétszórt várost kapjunk.

A hibákat (akár helyesírási, akár funkcionális), a hibajelzések fórumban tudjátok jelezni, kérdésekkel a segítség fórumot árasszátok el nyugodtan!

Jó játékot a módosított helyszíneken!

A hozzászólás írója (Mátrix) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2018.11.13 00:22:33


13. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-10-30 17:45:48
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Kedves Játékosok,

Vadvéd és Udvarház helyszínek megszűntek, az ott tartózkodók Erdőmélyére kerültek. A hozzászólások itt érhetőek el:
Vadvéd - [LINK]
Udvarház - [LINK]

Amon Ruadh helyszínfáját pedig frissítettem.


12. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-03-04 18:17:01
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kedves Mind,

Az Ellentétek Rendje klán feloszlásával megszűnt a Z9öldzug helyszín. A hozzászólások elérhetőek itt: [LINK]

A Kárhozottak klán feloszlásával pedig megszűnt az Üvöltő-szirt helyszín. hozzászólások itt: [LINK]


11. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-02-20 20:59:37
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kedves Mind,

A templom helyszínleírása kapott egy frissítést, hogy igazodjon az elmúlt időszakban történt változásokhoz. A leírásért köszönet Mátrix moderátornak.


10. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2018-01-19 23:02:43
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A Révész klánhelyszín megszűnt. A hozzászólások továbbra is elérhetőek itt: [LINK] - de a helyszín már nincs játékban.


9. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2017-06-19 21:00:03
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kedves Mind,

Mostantól a külső területen lévő helyszínek között nem lehet "ugrálni", ott játékos rangtól is kötelező azonos vagy szomszédos helyszínre írni. Ez két város közötti utazást nem befolyásol, hisz ott eddig is gyakorlatilag kötelező volt végiglépni a helyszíneken. A döntés oka, hogy pár játékos képtelen figyelembe venni, mi merre van, és ész nélkül csinálja a dolgokat. Így rá van kényszerítve a helyes haladási irányra (pl. ha északra lép ki Artheniorból, ne tudjon a kikötőhöz ugrani a következő reagban).


8. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2017-03-28 20:53:27
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Az Ametiszt majorság a klán feloszlásával megszűnik aktív játéktéri hely lenni.

Az üzenetek továbbra is elérhetőek itt: [LINK]

A karakterek át lettek rakva az Arthenior közelében helyszínre, és a helyszín nem funkcionál tovább (IC sem, magyarán nincs benntartva, összeomlott, elburjánzott a növényzet, akármi, nem lakható vagy használható az épület).


7. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2017-03-14 14:23:34
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A Sillerforw villa a klán feloszlásával megszűnik aktív játéktéri hely lenni.

Az üzenetek továbbra is elérhetőek itt: [LINK]

A karakterek át lettek rakva a gazdagnegyedbe, és a helyszín nem funkcionál tovább.


6. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-12-02 18:31:48
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kedves Mind,

A következő és egyben utolsó lépcsőben Arthenior városában kerül pár dolog a helyére, ott alakulgatnak a dolgok. A jelenleg tervezett módosítások a következők:

- Az istálló beleolvad a főtérbe, nem lesz külön helyszín.
- A szálláshely beleolvad a Pegazus fogadóba, a kettő immár egy helyszín lesz. Ezzel egy időben az átöltözés funkció a jelenlegi formában megszűnik, a tervek szerint a klánkassza/klánraktár veszi majd át a helyét, ott lehet majd tárolni felszerelést, a klánkassza megszokott módján (berakni bárki tud az adott helyszínen, kivenni viszont csak azok, akik hozzáférnek a raktárhoz, ami a kasszától külön lesz a tervezettek szerint).
- A fürdőház beleolvad a gazdagnegyedbe, nem lesz külön helyszín, és nem lesz átjáró a fogadóba.
- A kovácsműhely beleolvad a piactérbe, közösen fognak egy helyszín alkotni. A piacon lévő vásárlás fogja helyettesíteni a kovácsolás funkciót, a kettőt egybeépítem a tervek szerint.
- Az erdőszéli tisztás megszűnik/beleolvad az Arthenior közelében helyszínbe (Külső területek, itt található az Artheniori erdő is, ennek a része a tisztás), a meditálás funkciót a Holdudvar veszi át.
- A temető beleolvad a templomkertbe, szintén egy helyszínt alkotva, valószínűleg Sírkert néven fog majd továbbfutni.
- A könyvtár pedig beleolvad a templomba, valószínűleg az áldás és élet istenének a nevével vagy magával az Áldás és Élet temploma névvel fog továbbfutni.

Ennek megfelelően a helyszín kapcsolatok is némileg újraalakulnak majd, illetve középtávon szeretnék majd új Arthenior térképet is, mert a jelenlegi sosem szemléltette jól a helyszíneket, még ha kb. stimmel is az elrendezés.


5. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-11-12 19:13:52
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kedves Mind,

A mai napon a kikötő háza tájékán került egy nagyobb ráncfelvarrás.

Megszűnő helyszínek:
- Dokkok beleolvad a Dokkok és kikötő helyszínbe, a hozzászólások elérhetőek ott.
- A Kikötő beleolvad a Dokkok és kikötő helyszínbe, a hozzászólások elérhetőek ott.
- A Leégett árvaház megszűnt, hozzászólások elérhetőek itt: [LINK]
- Morajló Merina megszűnt, hozzászólások elérhetőek itt: [LINK]
- Szállás beleolvadt a Rumos Rókalyuk helyszínbe, hozzászólások elérhetőek ott.
- Sziklaszirtek megszűnt, hozzászólások elérhetőek itt: [LINK]
- Tündérkert átalakult Vérkertté, hozzászólások elérhető ott.
- Artheniori folyó megszűnt, hozzászólások elérhetőek itt: [LINK]

A fentieken felüli:
- Sellőház, Csatornarendszer, Vámház és Világítótorony

Ami a közeljövőben jön:
- Mágustorony "átköltöztetése"

Elvileg minden karaktert átraktam megfelelő kikötőbeli új helyszínekre, ha ez valahol hiányzik, jelezzétek a hibajelzésekben. Továbbá az Artheniori folyóról a Kikötői erdőségbe került mindenki, ami külső terület, figyeljetek erre. Mindenki elérheti, hogy hova került, ha megnézi a karakterlapján vagy az "utolsó hozzászólásom helyszínére" linkre kattint.

Az utazás mostantól a Kikötői erdőség és a Dokkok és kikötő között lehetséges.

Helyszínfunkciók és miegyéb hamarosan.


4. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-10-26 19:25:43
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Azoknak, akiknek a játékuk miatt szükséges, hogy még elérjék a régi helyszíneket, és olvassák az ottani reagokat, itt vannak a linkek, amikkel ezt megtehetik:

Ork barlang: [LINK]
Kalácsfalva és birtokok: [LINK]
Gázló és ösvény: [LINK]
Romtábor: [LINK]
Mocsári rév: [LINK]
Lugas labirintus: [LINK]
Harsogó borászat: [LINK]
Grombar kastély: [LINK]
Erdei ösvény: [LINK]
Csonttemető: [LINK]
Artheniori erdő: [LINK]
Arthenior erdeje: [LINK]
A karavánpihenő közelében: [LINK]

Ahogy korábban leírtam, minden helyszín továbbra is elérhető ugyan azon a webcímen, mint eddig, de a játékból kikerültek, reagot oda nem fogsz tudni írni. A játékokat azokon a helyszíneken kell folytatni, ahova a karaktered átkerült.

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.10.26 19:26:48


3. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-10-26 18:53:56
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kedves Mind!

Bekerült mindaz, amit lentebb írtam. Ezen kívül nagyon fontos, hogy megváltozott az utazás menete. Mostantól nem kell kattintgatni hozzá. Felkerül egy új súgó pont is a játékmenethez, ami taglalja hogy működik:

[LINK]

Fontosnak tartom megjegyezni, hogy a helyszínleírások néhol változhattak, az új helyszíneken pedig nyilván vannak új helyszínleírások is. Ezen kívül sok helyszínváltozásos kiírás megszűnt, továbbá az utazás módosítása miatt az utazás funkció is lekerült mindenhonnan.

Ha valaki bármi problémát tapasztal, kérem, hogy a hibajelzésekben jelezze. Ez lehet:
- nem tud oda írni, ahol van jelenleg
- nem tud olyan városba írni, ahol van jelenleg
- nem tud utazni
- valami rossz valahol a helyszínfával (akár a naggyal, akár a helyszínváltós táblán lévő helyszínekkel)

Köszönöm.

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.10.26 19:06:05


2. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-10-26 15:55:42
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ez már be lett lengetve, így a Sárgatót következtében pedig lassan tényleg bekerül (remélem ma vagy holnap, de nem ígérek semmit). Alább leírom, hogy aki eddig valamilyen megszűnő helyszínen volt, az milyen helyszínre kerül majd át automatikusan (a reagok a régi helyszínen/linken lesznek elérhetőek, illetve a karakterek össz reaglistájában is megmaradnak):

Külső területeken lévő helyszínek:
- Arthenior erdeje > Arthenior közelében
- Erdőmélye > nincs változás, marad
- Vadvéd > nincs változás, marad
- Arthenior közelében > nincs változás, marad
- A karavánpihenő közelében > Arthenior közelében
- Hold karavánpihenő > Ingoványos vidék
- Mocsári rév > Ingoványos vidék
- Harsogó borászat > Arthenior közelében
- Füves puszta > nincs változás, marad
- Ork barlang > Füves puszta
- Lugas labirintus > Arthenior közelében
- Csonttemető > Ingoványos vidék
- Romtábor > Ingoványos vidék

A fentieket már korábban kb. leírtam az előző hozzászólásomban. Azonban a külső területek változása magával vonja Amon Ruadh teljes változását is, hisz több ottani terület kerül ki a külső területekre. Amon Ruadh kifejezetten az ott lévő klánok helyszíneivel lesz feltöltve, "NJK" helyszínek nem lesznek. A változások:

Amon Ruadh területen lévő helyszínek:
- Krenkataur barlangrendszer > átkerül a külső területekhez, egyébként marad
- Ametiszt majorság > nincs változás, marad; utazni lehet majd: Kikötői erdőség, és közvetlen helyszínkapcsolat lesz Amon Ruadh helyszínre
- Vaskorsó Taverna > nincs változás, marad
- Erdei ösvény > Kikötői erdőség
- Gázló és ösvény > Szántóföldek
- Amon Ruadh > nincs változás, marad; utazni lehet majd: Kikötői erdőség
- Thargarod > nincs változás, marad
- Synmira > nincs változás, marad; utazni lehet majd: Kikötői erdőség, és közvetlen helyszínkapcsolat lesz Amon Ruadh helyszínre
- Szántóföldek > átkerül a külső területekhez, egyébként marad
- Kalácsfalva és birtokok > Szántóföldek
- Grombar kastély > Szántóföldek

Szintén változás jön be Artheniorban is, ez az első kör, későbbiekben még lesz:
- Artheniori erdő > Arthenior közelében, a hozzátartozó helyszín kapcsolatok teljesen megszűnnek, a Holdudvarból lesz lehetőség Arthenior közelében helyszínre utazni, a Kovácsműhely viszont "bezárja" a hátsó ajtót.

Első körben ez az egy változás lesz Artheniorban, a későbbiekben még magát a várost is kicsit meggyúrjuk. Artheniorban nem nagyon lesz új helyszín, megszűnni egy sem fog, a város gyakorlatilag teljes mértékben megmarad olyannak, amilyen, csupán pár helyszín lesz egybevonva, hogy a kihasználtságon növeljünk, a fölösleges helyszíneket elhagyjuk.

A Kikötő lesz majd az, ami a Sárgatót következményeként nagyobbat változni fog, de erről majd később...

A hozzászólás írója (Emphus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.10.26 18:49:56


1. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-10-09 11:47:43
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kedves Mind,

Sa'argathot és az utána megjelent istenek harca/ténykedése során számos átalakítás történik főleg a külső területek tekintetében. Ezek a változások Október során kerülnek be a játékba, valamikor.

A legtöbb változás meglévő területek összevonását eredményezi, új, nagyobb területekké, így a külső területek nem lesz egy ekkora nagy katyvasz talán, mint most, illetve jóval kevesebb "kötelező hozzászólás" kell majd az utazáshoz is. Fontos változás lesz még, hogy a távolságok is jelentősen csökkennek: ami most 50km a térképen (ld. jobb alul a mértéket), az olyan ~15km lesz a későbbiekben, azaz picit kevesebb mint harmadára csökken mindennek a távolsága, így több minden akár egy napi sétával is elérhető lesz, nem kell napokat vagy heteket utazni feltétlenül. Ennek valószínűleg lesz valami IC magyarázata is a hírverőben az istenek harca/tevékenysége nyomán.

Fontos változások lesznek még a Kikötőben is természetesen, ami teljesen evakuálásra került, és csak az alja/mocsok nép maradt ott. Nem titkolt cél alvilági központot ott létrehozni, és az IC változásokat lekövetve változnak, alakulnak át majd a helyszínek.

Természetesen Arthenior sem maradhat ki, ha már változások vannak, de ott nem nagyon fog se megszűnni helyszíne, se átalakulni, sokkal inkább összevonva lesznek. Ez alól egyetlen kivétel van, majd meglátjátok. Örömteli hír a mágusoknak, hogy a mágia-tanulás is vissza lesz állítva a városban, illetve máshol is, de ez egy teljesen külön téma lesz még. Így Artheniorban kevesebb helyszín lesz, általában egymáshoz tartozó helyszíneket vonunk össze.

Első körben a Külső Területek kap ráncfelvarrást. A teljes tervezett átalakítás erre a területre:

Az átláthatóság kedvéért definiálnám a "blokk" szót a térképen: egy blokk, amit minden irányból vagy folyó vagy tó határol. Pl. a Hold kp. egy blokkban van, amiinek a határai a Lihanechi-tó északról, keletről nyugatról és délről pedig a legközelebbi folyók.

- Erdőmélye megmarad, de délről kicsit kisebb lesz (ahol a folyó tesz egy nagyobb hirtelen kanyarulatot a hegység felé, ott lesz vége), Északról viszont felnyúlik majd egészen a Lihanechi-tóig.
- Ingoványos vidék: egy új helyszín lesz, ami tartalmazza a jelenlegi Mocsarat, Mocsári révet, a Hold kp. romjait, a Romtábort és a csonttemetőt. Igazából két blokkból fog állni, az egyik blokk, amiben a mocsár is van jelenleg (4-estől nyugatra), a másik blokk pedig az, amiben a Hold kp. is van.
- Arthenior közelében: a teljes blokk, amiben Arthenior is van, tehát bele fog tartozni a Karavánpihenő közelében, Arthenior közelében, a Harsogó borászat, Arthenior erdeje és a Lugas LAbirintus is, a teljes Hold kp. romjaihoz vezető úttal együtt.
- Füves puszta: a jelenlegi füves puszta + a kopár síkság, a déli végén lesz egy ici-picit máshogy, de semmi különös változás itt.
- Szántóföldek: a Grombar miatt a jelenlegi szántóföldek déli területeit nem volt ki művelje (meghalt, elfutott stb.), ezért kicsit közelebb kúszik Artheniorhoz: Arthenior és Amon Ruadh közé, ahol a "gázló és ösvény" jelenlegi helyszínből az ösvény is megy, oda be fog lógni, jelentősen kiszorítva onnan az erdőt.
- Kikötői erdőség: Igazából eddig nem volt a játékban ez a terület, most kerül be, méghozzá a teljes erdőséget tartalmazza, ami a Kikötőtől északra, északnyugatra van, egészen a barlangrendszerig. Beleértve az erdei ösvényt is.
- Krekataur-barlangrendszer: Megmarad jelenlegi formájában, de kicsit északabbra kerül, délről fogja határolni erdőmélyét, északról a kikötői erdőséget.


Fontos változás lesz majd még, hogy az utazáshoz nem kell "kattintgatni". Egyszerűen át tudod majd írni magad a megfelelő helyszínre. Így pl. ha a Kikötői erdőségben van a karaktered, ahonnan lehet majd a Kikötőbe és Amon Ruadhra is utazni, akkor egyszerűen reagot írsz a megfelelő helyszínre, ahova át tudsz utazni, és átutaztál. Utazási kapcsolatok lesznek:
Arthenior közelében (Külső területek) - Arthenior főtere (Arthenior)
Szántóföldek (Külső területek) - Folyópart (Arthenior)
Kikötői erdőség (Külső területek) - Dokkok (Kikötő)
Kikötői erdőség (Külső területek) - Amon Ruadh (Amon Ruadh)


1-20 , 10-29