Külső területek - Krenkataur barlangrendszer
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Kikötői erdőség (új)
Krenkataur barlangrendszerNincs "kisebb" helyszín
Ezen a helyszínen lehetőséged van zenét hallgatni. (4.99 MB)

<< Előző oldal - Mostani oldal: 10 (181. - 200. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

200. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-29 22:40:50
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 216
OOC üzenetek: 153

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

*A skorpió-fajzat úgy tűnik hall, vagy legalábbis érzékeli a környezet rezgéseit. Egy pillanatra a koppanó kő felé pillant, ami egy fa törzsén landol. A jó oldalról nézve a csapat megtudta, hogy a lény miként reagál a hangokra, azonban a hirtelen hang nem késztette támadásra a bestiát. Egyszerűen toporzékol tovább, hol balra, hol jobbra fordulva.
Pár pillanat alatt Tharirin sikeresen a lény háta mögé kerül. A bestia egyszer-egyszer felé pillant, azonban több pillantást szentel a nyilakkal felszerelt harcosoknak. Úgy tűnik egyre nehezebben bírja a nyomást, az ollóit hangosabban és hangosabban csattogtatja.
Hamarabb jön el a feszült pillant mint várták. Az alakzat átformálódott, az előny a harcosokhoz került. Mondhatni bekerítették az állatot, ami immár nem képes szemmel tartani mindannyiukat. A húrok feszülnek, a méreggel telt farok pedig egyre félelmetesebben remeg a megfeszített izmoktól. Az erdő csendes, mintha mindenki a parancsszóra várna. Csak a skorpió sziszegése hangzik már, mikor Harath elkiáltja magát, azonban szinte egy pillanattal a kiáltás előtt egy hangos, magas visítás töri meg a csendet. Hildi sikítása ez, és egyenesen a barlang felől érkezik. A skorpió a sikítástól megijedvén megugrik, így véletlenül elkerülve az egyik felé eresztett nyilat, ami előtte fúródik a földbe. A másik nyíl nem téveszti el, azonban sikeres lövésnek sem mondható. A szörnyeteg szeme helyett valahol a feje mögött súrolja az állatot, majd pedig lepattan a kitinpáncélról. A nyíl érkezését egy hangos reccsenés is kíséri, biztosítva a harcosokat arról, hogy a kitinpáncél sem olyan erős mint gondolták. Tharirin erőteljes és gyors lépéssel ugrik az állat mögé, azonban a támadása a nyílhoz hasonló sikereket ér el. A kard erősen lendül a farok felé, azonban a penge annak páncéljáról reccsenve pattan le. A hangos sziszegés arra enged következtetni hogy a skorpió kissé szenved, azonban a bestia hirtelen rohama másról ad tanúbizonyságot. Egy pillanat alatt elsuhan a barlang irányába, majdhogynem követhetetlen sebességgel. Nem törődik az útját álló harcosokkal, hihetetlen ütemben kapkodja az ízelt lábait egymás után, utat törve a fák és bokrok között. Ha a harcosok úgy döntenek, még ereszthetnek egy nyilat utána, de vajon megéri-e elpazarolni az időt ahelyett hogy Hildi és Zrek segítségére sietnének?*

//A barlang szájánál//

*Hildi sikítása erősen csap fel a levegőben. A barlangból érkező hangok egyre közelebbinek tűnnek, és nem kell sokat várni arra sem, hogy a hangok forrása feltűnjön. Pár másodperc csak, hogy egy több méter hosszú, homokkal és nyálkás szövettel bevont százlábú szerű lény jelenik meg a barlang nyílásában. A fényre érve csikorgó hangot hallatva felegyenesedik, testének hátsó részén egyensúlyozva méri végig a hívatlan látogatókat. Lassan mozogva, remegve indul meg újra a poros földön. Láthatóan nincs hozzászokva a fényhez, ám talán az éhség, talán a betolakodók a felszínre csalogatták. Miután lassan megszokni látszik a környezetet, Hildi felé kezd lassan mászni. Nem sieti el a "támadást", azonban nem kétséges hogy amint eléri a lányt, az komoly veszélynek lesz kitéve. A lény csáprágóig gyorsan csattogna, teste pedig undorítóan tekereg a kalandorok felé.*


199. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-29 17:54:30
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 224
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Szelíd

//Drayen és Kasuro//

*Egyenesen haladnak hát tovább, a folyosó szerűen folytatódó tárnában. A vékony, visongó hangokról kiderül, hogy valóban patkányoktól származik, amik egy tetemet lepnek el lakmározva - ám nincsenek túl sokan, így nem is támadnak a két érkezőre. Ehelyett szétszaladnak, ahogy c fáklya fénye közelebb ér, s ahogy azt a férfi is megmondta előre.
A tetem már igazából inkább csonthalom, mint néhai ember, így a halála okát is lehetetlen lenne megállapítani. Az viszont tisztán látszik a föld porában, hogy az előzőleg észrevett lábnyomok nem haladnak tovább ettől a ponttól. Az, akiről tehát feltételezhették, hogy megbújik a járatokban, már semmiképp sem jelenthet rájuk veszélyt.
Tovább haladva ugyan hallani újabb patkányrajok cincogását, de ezek továbbra is távol tartják magukat a kettőtől. Amelyik esetleg mégis közelebb merészkedik, az egyszerűen csak a fal tövébe lapulva eliszkol mellettük.
Jó öt percig gyalogolhatnak még, mire újabb elágazáshoz érnek. ezúttal előre és jobbra mehetnek tovább. A két lehetséges utat elválasztó falon már észrevehetők az ércek előfordulásának jelei: a kőben futó, de attól sötétebb, vékony erecskék.*


198. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-28 22:40:11
 ÚJ
>Drayen Agron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 199
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Megfontolt

//Kasuro//

*A nő valóban előre megy, és éles szemmel figyeli a környezetét. Sajnos eddig nem nagyon akadtak semmire, de a férfi nem csügged. Hamarosan egy elágazáshoz érnek, egyik sem mutat semmi érdekeset, ám olyan hangok hallatszanak, amitől fölszalad az egyik szemöldöke.*
-Patkányok. Sajnos ezzel nem számoltam. Alapvetően nem veszélyesek, és a tűz is elijeszti őket, ám nagy számban, főleg éhesen nagyon komiszak tudnak lenni.-
*Magyarázza Kasuronak, majd megvonja a vállát.*
-Legjobb lesz, ha egyelőre egyenesen megyünk. Ha valami balul üt ki, legalább nem tévedünk el visszafelé.-
*Mondja, és kezével int a velük szemben ásítozó járat felé.*


197. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-28 22:07:00
 ÚJ
>Shauri Sethi Ishani avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kitiltott felhasználó
IC üzenetek: 303
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

* Ő pedig valamiért ugyan azt teszi, mint Harath. Akkor a legjobb az esélyük, ha Tharirin a hátába tud kerülni. Ő is mozdul, egyre kifelé, a szélére, de ha kell, zajt csap ő is. Próbál valamilyen takarást keresni magának, egy szélesebb törzsű fát, ami legalább az első csapást fel tudná fogni, persze csak akkor, ha nem dönti rá a Nassiky. Legfeljebb arrébb ugrik majd. Parancsra útjára engedi nyilát, a skorpió egy szeme felé és fürgén újat kap elő tegezéből, s már illeszti is rá, készen arra, hogy arrébb ugorjon és gyors célzás után újra lőhessen. *


196. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-28 20:58:35
 ÚJ
>Harath Hardoghar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 747
OOC üzenetek: 33

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

*Kő repül utasítása szerint csapata egyetlen íjat nem feszítő és skorpiót célzó, így szabad "kapacitással" bíró tagjától az állat háta mögé. Jó eséllyel fa törzsén avagy az aljnövényzetben csattan, de legalábbis hangot ad. Ergo leellenőrizhetik, vajon nem csak lát, de hall is a bestia? Merthogy bizonyossá válik, hogy azok a szemek valahogy látnak. Bárhogy is, de minduntalan egyikőjükről a másik felé fordul célzatosan, így Harath célpontja immár eltökélten a felé eső szeme lészen.
Ha pedig a kő hangjára, vagy Tharirin bekerítő hadműveletére reagálva a Nassiky támadna, azonnal útjára ereszti nyílvesszőjét, és megpróbálja megvakítani vele a bestiát.*
~Nyugi!~
*Szuggerálja gondolatban. Mivel időt akar adni közelharcosuknak, hogy a hátába kerüljön, akár arra is képes, hogy helyezkedés közben -fedezéket keresve, vagyis két vékonyabb fácska között felvéve a lőpozíciót- visszaterelje a skorpió figyelmét magára a fa kérgét megkocogtatva. Ha ez nem használna, mert úgy vette korábban észre, hogy rosszul hall, akár még fel is kurjant csak, hogy fedezéket biztosítson társának. És ha még ez sem használna, vagy úgy látja, hogy sikerült a bekerítés és még mindig feléje pislog a dög, elérkezettnek látja az időt a cselekvésre. Hiszen nem várhatnak napestig.*
-Most!
*És ahogy kimondja, a következő pillanatban máris lő, majd azonnal újabb vesszőért nyúl a tegezébe, rengetegszer begyakorolt mozdulattal, hogy újra az idegre illessze amilyen gyorsan csak lehet.*


195. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-27 19:52:10
 ÚJ
>Kasuro Nabumi avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 19
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Drayen//

*Kasuro elindul előre és közben a bejárat környékét fürkész olyan jelek után ami arra utalna, hogy más is van a barlangban. Miközben figyel pár lábnyomot lát és a leszaggatott pókhálókat majd amikor Drayen megszólal Kasuro így válaszol:*
-Én is észrevettem a jeleket de ha van is itt valaki valószínűleg egy magához hasonló ember aki csak keres valamit, talán kalandot vagy a kígyót. *Kasuro mondanivalója kicsit komolytalanabbnak hangzik mikor a kígyóról beszél bár látott már szörnyet de a kígyóban még ő maga sem hisz.*
*Egy ideig csak szépen lassan haladnak előre míg egy kereszteződéshez nem érnek. Kasuro csak megáll és társa felé fordul.*
- Most merre?


194. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-26 17:44:31
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 224
OOC üzenetek: 17

Játékstílus: Szelíd

//Drayen és Kasuro//

*A napokban kovácsolódott páros szépen halad befelé a bányában. A kimondottan felkészült hölgy fáklyája elég fényt biztosít ahhoz, hogy belássák a járat zugait, s szétzavarják az itt-ott előforduló patkányokat is. Ezekből szerencsére nincs annyi a bánya bejáratához közelebbi területeken, hogy támadni merjenek.
A haladás így jó ideig zavartalan - pontosan addig, míg el nem érik azt a területet, ahol láthatólag már komolyabb ércfejtés is folyt jóval korábban. Itt azonban válaszúthoz érnek: egyenesen mehetnek tovább, avagy bal kéz felé. Különösebb jele nincs annak, melyik lehet a férfi számára, idekövetelük oka szerint megfelelőbb választás, azonban mindkét üreg felől éles-vékonyka hangok szűrődnek ki.*


193. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-26 16:52:11
 ÚJ
>Tharirin Silaphos avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 45
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

*A skorpió egyre idegesebb, látszólag nem sok idő van hátra, míg megelégeli a kétes helyzetet, és inkább támadásba lendül. Az utasításra lassan lehajol, és szabad kezével felkapja az első nagyobb tárgyat ami a keze ügyébe kerül. Ez jelen esetben egy nagyobb kődarab, amit azonnal hajít is az állat mögé, ügyelve, hogy őt ne találja el, hanem mögötte csattanjon a kő a földön. Ha az állat ennyitől még nem lendül támadásba, és elhangzik a parancs, úgy bólint a szavakra, majd oldalazva először lassan, minél kevesebb zajjal próbál eltávolodni, és megkerülni az állatot. Ha az a többiekre figyel, úgy folytatja az útját, hogy megkerülhesse, viszont ha felé fordul, akkor lemerevedik, és nem mozdul amíg valahogy ismét el nem vonják róla a skorpió figyelmét. Ha nem tudja a fejét legalább 180 fokkal elfordítani, és nem rendelkezik több pár szemmel mint a pókok, akkor egyszerűen képtelenség, hogy egyszerre mindhármukra oda tudjon figyelni, főleg, ha rendesen el is távolodnak egymástól. Tharirin a szemét természetesen végig az állaton tartja, és ügyel, hogy még véletlenül se kerüljön a méregfarok hatótávolságába, sőt! Próbál minél nagyobb kört leírni, így próbálva biztosítania magát arról, hogy amíg meg nem kerüli teljesen, még véletlenül se kerüljön a skorpió perifériás látómezejébe. Már ha rendelkezik egyáltalán az állat hasonlóval.
Ha sikerül elvonni róla a figyelmet, és a lény háta mögé kerül, nem tervez hibázni, ha azt a két méter távolságot megteszi -ami két gyors lépésnek felel meg- belépve a vörös zónába, akkor már támadni is fog a méregfarkát célozva, hisz ha attól megszabadítanák, akkor már lényegesen kisebb veszélyt jelentene rájuk nézve. De mindezt csak akkor, ha teljesen megbizonyosodott róla, hogy az állat figyelmét nem keltette fel. Akkor valószínűleg amilyen gyorsan csak tud felé fog fordulni, Tharirin viszont már a legkisebb jelre is legalább még plusz egy lépést tesz hátrébb ha úgy döntene az állat, hogy felé veszi az irányt.*


192. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-25 12:45:27
 ÚJ
>Drayen Agron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 199
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Megfontolt

//Kasuro//

*Mély lélegzetet véve készíti fel magát a barlangászásra Drayen. A nő szavai hozzák vissza a jelenbe.*
-Rendben van, majd akkor csak ön után. Nem lesz egyszerű a keresés, először meg kell találnunk a fejtőhelyeket, aztán kezdödhet csak a munka.-
*A mentalitásra utaló megjegyzésre csak legyint.*
-Hát, ezen nem csodálkozom. Ha olyan életem lenne, mint magának, és is így viselkednék. Fátylat rá.-
*Mondja, majd megindul a bejárat felé. A bejáratnál heverő törött deszkák jól mutatják, hogy a valaha lezárt bányában bizony ma is van mozgás. Hasonló benyomást kelt a padló is, hisz a földet beterítő porban lábnyomok láthatóak, és a mindenütt lógó pókhálók is meg vannak szaggatva. Az egész hely, a szúette és korhadt támgerendákkal, és dúcolásokkal együtt mégis az elhagyatottság érzetét kelti.*
-Csak óvatosan, nem tudom, van e rajtunk kívül most valaki benn, de nem árt vigyázni.-
*Figyelmezteti társát a férfi, miközben egyelőre egyenesen haladnak lefelé.*


191. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-24 15:16:13
 ÚJ
>Brynhild Tem'lintuma avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 71
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat - Hildi és Zrekil//

*Hildi teljesen békésen töltögeti a kulacsokat, igyekszik nem nagyon tudomást venni a külvilágról. A külvilág ugyanis tele van furcsa beszélő madárijesztőkkel és ijesztően ásító barlangszájakkal. Hildi egyelőre még nem döntötte el, hogy melyiktől is rettegjen jobban, de még azt sem, hogy milyen sorrendben tegye ezt.
Amikor meghallja a furcsa hangokat akkor jól hallhatóan nyel egyet, a kulacsot tartó keze pedig olyan éktelen remegésbe kezd, hogy egy kevés víz ki is lötykölődik. Persze a szája is rögtön kiszárad, és a legszívesebben egy bokor mélyére húzódna, hogy magzat-pózban szűköljön. Szinte automatikus reagál a gnóm utasítására így hát Zrekil mögé húzódik. Közben természetesen még most is azt latolgatja, hogy merre fusson el? Mert ugyanis legalább három Zrekilre lenne szükség ahhoz, hogy Hildi jól el tudjon bújni. Még akkor is, ha a gnómnak is van jócskán potroha.*
- ÁÁÁÁ!
*ő nagyon félreérti Zrekil utasítását és nem akkor kezd kiabálni amikor meglát valamit, hanem szinte azonnal, hogy a gnóm száját elhagyja a "sikítasz" szó.*


190. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-24 13:14:28
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 216
OOC üzenetek: 153

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

*Az állatnak nem tetszik a helyzet. (Persze kinek tetszhet az, ha három felfegyverkezett harcos keríti be?) A bestia egyre hangosabban sziszeg, toporzékol és meresztgeti fegyvereit, melyek hatalmas ollókban nyilvánulnak meg. Nem lehet tudni, milyen erős is az állat izomzata, azonban ha ugyanolyan izmok bújnak meg mellső lábaiban, mint amik a farkát mozgatják, akkor a veszélyes ollók könnyen elroppanthatnak egy csuklót támadásnál. Kérdés sem fér hozzá, hogy a bestia felettébb veszedelmes ellenfél... már ha támadna. A szörnyeteg nem indít semmiféle támadást, egyszerűen méricskéli a 'betolakodókat', csáprágóit csattogtatja és egymás után rakosgatja a lábait, így egy helyben forogva. Ha nem is lát a szemével a felszínen, valahogyan biztosan érzékeli a csapat tagjait hiszen egyértelműen hol Tharirin, hol Shauri, hol pedig Harath irányába fordul. Láthatóan a harcosok közelsége és a veszély egyre jobban kiborítja. Hangosodik, mozdulatai gyorsulnak és már csak pár másodperc választhatja el attól, hogy támadásba lendüljön. A teste fölé emelkedő farka néha félelmetesen megrándul, szinte érezni lehet a megfeszült izmokat, amik tartják a méreggel töltött tüskét. Egy szúrás ettől a fegyvertől könnyen halálos lehet.*


189. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-23 21:45:26
 ÚJ
>Shauri Sethi Ishani avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kitiltott felhasználó
IC üzenetek: 303
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

* A kitinpáncél sem áthatolhatatlan, sikerülnie kell. Más helyen is meg tudnák sérteni. A lábait, igen, talán ha az egyik lábát sikerülne úgy eltalálni, vagy megvágni, akkor már nem lenne ilyen fürge. Minden eshetőségre felkészülten; legalábbis reméli, hogy eléggé felkészült már ilyesmikre; vár és íját nem mozdítja el az állat fejéről. Hegyes fülével másik két társára figyel és az ő cselekedeteiktől függ, hogy a bazi nagy skorpió mit fog lépni és hogy ő mit fog majd lépni arra. Ha felé vágna farkával, akkor lehet lesz esélye arra, hogy lebukjon a földre előle és odébb gurulva támadjon. Vagy elindul balra, Harath parancsa szerint és lő, amikor alkalom adódik rá. *


188. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-23 17:59:42
 ÚJ
>Kasuro Nabumi avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 19
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Drayen//

*Kasuro követi Drayent a barlang felé miközben folytatják a társalgást.*
-Én inkább hiszek a logikában mint néhány feljegyzésben. Lehet, hogy igazuk van de én inkább megyek a saját fejem után. *Kasuro hallgatja tovább ahogy Drayen a bányáról és a kígyóról beszél ami után elnevezték.*
-Ahogy eddig észre vettem elég vidám és viccelődő. Sajnálom ha nem nevetek, de képtelen vagyok érzelmeket kimutatni, ezért néha elég ridegnek tűnök. *Magyarázza Kasuro.*
*A bányához érve Drayen előveszi tőrét amitől Kasuro már reflexből támadna de úgy hiszi ismeri a férfit és nem teszi.*
-Maga egy mágus így ha ránk támadna valami maga inkább maradjon hátul, majd én elintézem. Gondolom én jobb vagyok a tőrrel való harcban mint maga. *Mondja Kasuro majd elővesz egy fáklyát ami át ad Drayennek.*
-Gyújtsa meg és indulhatunk. *Mondja Kasuro majd előrántja két tőrét.*
-Maga keresi a köveket én majd addig vigyázok magára.


187. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-23 06:50:53
 ÚJ
>Harath Hardoghar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 747
OOC üzenetek: 33

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

*Tharirin felvetése szöget üt fejében. Ha zavarja is az erős napfény szemeit, azokkal érzékelheti őket másként. Így megeshet mégiscsak látószerve kell, hogy elsődleges célpontjuk legyen. Egyet azonban biztosan tud, mégpedig azt, hogy mennyire gyorsan toporog és forgolódik három pár lábán.*
-Thary, dobj mögé valamit!
*Szólítja fel a közelharci fegyverekkel bíró nomád nőt. Azért őt, mert másik társuk és jó maga íjat feszítenek, és nem kíván ezzel fontos, megeshet életmentő adut elvesztegetni. Ha sikerül zajt kelteni a bestia másik oldalán, letesztelhetik fürgeségét és hallását is. Ettől teszi függővé a következő lépést, noha már szinte biztos benne, hogy így vagy úgy, de végezniük kell a páncélossal. A kérdés csak a hogyan.*
~Lehet csak egy dobásunk lesz.~
*Éppen ezért ilyen körültekintő. És míg hátuk mögül nem hangzik semmiféle fenyegetésre utaló jel, hang, idejük van. Olyan messzire nem távolodtak el társaiktól a barlang szájánál. Plusz az erdőben egy ekkora dög bizony nehézkesen közlekedhet, forgolódhat, hiszen vagy farka, vagy ollói bele-beleakadhatnak a fák törzsébe, bokrok ágaiba. Míg ők kezdhetik bekeríteni, és két lábon viszonylag könnyen vehetik az akadályokat.
Attól függően, hogy az állat miként reagál az elterelő hangra háta mögül, mennyire gyorsan, kiadja parancsát. Ha lát esélyt a megkerülésre, és háta mögül való támadásra, úgy a következőképpen.*
-Tudod a dolgod.
*Bök fejével az állat mögé, ezzel küldve a közelharcost arrafelé.*
-Bekeríteni!
*Ezt már Shaurinak címzi, aki remélhetőleg kitér még inkább balra. Így a két íjász nézhet farkasszemet a döggel, és talán ki is lőheti szemét, ha az támad. Ő maga marad a középső úgymond, és egyértelmű, hogy bármely támadó mozdulatot, megindulást a skorpióféle részéről retorzióval honorálja. Bizony kilövi a felé eső szemét a dögnek, ha az Ősök szellemei megsegítik benne.*


186. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-22 22:03:16
 ÚJ
>Tharirin Silaphos avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 45
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

- Nem tudom, talán a hőmérséklet alapján észlel minket. *Fogalma sincs, hogy ezek a földalatti bestiák hogyan tájékozódnak, ilyenekről szóló órákat még nem vett. Aztán valami befészkeli magát a fejébe. Azért nem tudnak ezekről sokat, mert jó mélyen a barlangokban tartózkodnak. Ez viszont itt fönt van...*
- Igen, onnan! *Válaszolja halkan Shaurinak. Ez teljesen egyértelmű, hogy a barlangokból merészkedett fel.* Ezek nem szoktak a felszínre jönni. Nem lehet, hogy...valami más...valami nagyobb vagy veszélyesebb felüldözte? *Ez is egy lehetőség a sok közül, bár inkább a legrosszabbak közül, mi talán logikusan megtudná magyarázni, hogy miért is találkoznak egy skorpióval a felszínen, viszont ez két dolgot vonna maga után. Az egyik, hogy ehhez hasonló "menekültekkel" is nagy valószínűséggel még találkozni fognak, a másik pedig, hogy valami veszélyesebb is biztos van lejjebb. De ezen jobban nem gondolkozik el, amíg csak egy megalapozatlan feltételezés, addig nem érdemes a kelleténél jobban foglalkozni vele.
Még szerencse, hogy nem hallja a lány gondolatait, különben már engedné is útjára egy nem túl meggyőző gúnyos biztatás kíséretében. A skorpiók a fullánkjaikat egy szempillantás alatt képesek az áldozat felé csapni, azt megnézné mikor tud az elf lány egy ilyen mutatványt véghez vinni anélkül, hogy legalább egy finom szúrást vagy vágást be ne kapjon, ráadásul még sikerrel véghez is vigye az elképzelését.
Elnézi az állatot aki mintha egyre idegesebb lenne, legalábbis a mozgásából ez érezhető ki. Ahogy oldalazni kezd, akkor viszont Tharirin egy kicsit megzavarodik.*
- Ki akar minket kerülni? *Figyeli kérdőn az állatot, kardját viszont egy pillanatra se engedi le.* Mi legyen? Nem akarna támadni, ki tudnánk kerülni egymást, viszont arra van a barlang bejárata és a többiek is. *Valószínűleg meg kell majd támadniuk, még ha vissza is engedik a barlangba ott is összefuthatnak később, az egyetlen szépséghibája csak a dolognak, hogy anélkül kellene így most kockáztatniuk a bőrüket, hogy az állat még csak nem is kezdeményez. Melyik döntés a felelőtlenebb?*
- Nem vagyok benne biztos, de szerintem hátrafelé nem tud a fullánkjával támadni, mi meg hárman vagyunk. Lehetetlen, hogy mindünkre egyszerre odafigyeljen. Ha valaki észrevétlenül a háta mögé tudna kerülni, esetleg le lehetne vágni a farkát. *Veti föl az ötletet halkan, viszont ez is épp elég veszélyes, mivel aki az állat mögé megy az a fullánk hatósugarába fog belépni.
Persze ha ők is elkezdenek oldalazni a másik irányba, valahogy meg tudnák fordítani a helyzetet úgy, hogy az állat folytathassa az útját, de akkor még mindig ott van az, hogy a csapat két tagja abba az irányba van.*


185. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-22 21:15:30
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 216
OOC üzenetek: 153

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

*A levegőben szinte vágni lehet a feszültséget. A bestia, habár nem támad, de folyamatosan mozgolódik, ollóit csattogtatja és mérgező farkát meresztgeti. Vélhetően nem támadó szándék ez, sokkal inkább csak önvédelem. (Bár ki tudja, sosem lehet tudni mit gondolnak ezek az embertelen vadállatok.) Láthatóan nem tetszik neki az idegenek közelsége, Harath íj feszítő mozdulatára hangosan felszisszen. Mintha értené mit beszélnek körülötte, gyorsabb toporgásba és forgolódásba kezd. Félelmetes látvány, azonban a túlerő a kalandorok pártján áll. Az állat oldalazni kezd, kiutat keres a nem túl kényelmes szituációból. Könnyen leszűrhető, hogy a barlang felé akarja venni az irányt, mivel nem kezd az erdő felé hátrálni. Megkerülni sem tudja a csapatot anélkül, hogy túl közel kerülne bármelyikőjükhöz is, ezért mindkét fél kényelmetlen helyzetbe szorult. A skorpió fajzat útját elállják a kalandorok, a harcosok viszont nem engedhetik, hogy a vadállat folytassa útját a járatok felé, hiszen az Zrekil és Hildi veszélyeztetését jelentené. Kényelmetlen helyzet, ami megoldást kíván...*


184. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-22 20:27:07
 ÚJ
>Shauri Sethi Ishani avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kitiltott felhasználó
IC üzenetek: 303
OOC üzenetek: 3

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

* Így lenne mázlija minden másban is az életében! Induláskor felvetette, hogy találkozhatnak egy Nassiky fajzattal is és lám, itt is van egy, felettébb ideges példány. Lábait ide-oda kapkodja, próbálja őket egyszerre figyelni, amit ki tudnak használni ellene. Harath parancsa helyénvaló, lassan húzódik ki oldalra. Mindig akkor lép párat, mikor a skorpióféle a másik irányba csattogtat ollóival. Fürge elf, légy eszednél és ne hagyd el az íjad! *
- Nem lenne jó életben hagyni, a föld alól jöhetett, talán a barlangból.
* Nem lenne szerencsés ott küzdeni vele, inkább intézzék el itt fent. Még az is előfordulhat, hogy nem egyedül van. Talán a barlangban kucorodó kicsinyei miatt ilyen ideges? Mindenesetre rajta tartja szemét és az íjával a fejét célozza be, hogy alkalomadtán kilője szemét. Második lövésre már a "száját" célozná meg, csáprágóit, mert ott még talán tud kárt tenni benne. S eszébe jut még az is, hogy mi lehet vajon másik két társukkal? Vagyis hárommal, ha a szalmafickót is beleszámolja. Ha szét kell szóródni, ő az első, a Nassikynél magasabb fára fog felkúszni. Vad ötlet, de meglovagolná ezt a nyavalyást. Hátha saját méregtüskéjét tudja ellene felhasználni. Az lenne ám az extrém vadászat! *


183. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-22 19:25:55
 ÚJ
>Zrekil Losef avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 333
OOC üzenetek: 22

Játékstílus: Szelíd

//Barlangász csapat - Hildi és Zrekil//

*Nos, tény, hogy eléggé érdekesen néz Harathra, amikor Hildit utasítja, de közel sem mérges. Ahhoz sokkal több kéne. Mellesleg több oka is van, hogy nem emel szót ez ügyben, például hogy a víz valóban mindannyiuk közös érdeke. Ettől független legközelebb meg fogja említeni. A három 'zsoldos' gyorsan el is tűnik a fák között, ő maga azonban nem érzi úgy, hogy követnie kéne őket, hiszen csak tudják, mit csinálnak. Helyette 'felügyeli' a kulacsok megtöltését, azaz áll, és vár a csodára, vagy legalábbis valami történésre. És ami azt illeti, meglepően keveset kell erre várnia. Amint meghallja a furcsa hangokat, eldönti magában, hogy készíteni fog egy listát, mennyi időt bírt ki eddig anélkül, hogy valami bajba keveredett volna. Talán a táborban töltött néhány nap volt a leghosszabb.*
- Hát ezt nem hiszem el... *jegyzi meg a madárijesztő, akinek a figyelmét valószínűleg elkerülte a zaj* Én itt adom a madárijesztőt, meg sem szólalok kedvességből, erre már azt is megkérdőjelezik, tudok-e beszélni. Én egy... *itt Zrekil lecsitítja, halkan, de határozottan, majd a barlang irányába int. Ha Hildi netán még mindig a kulacsokkal foglalatoskodna, akkor neki is szól:*
- Gyere hátrébb, valami jön *majd ha ez megtörtént, hozzáteszi* Maradj a közelemben, amíg meg nem tudjuk, mi közeledik. Ha ellenséges, akkor több is lehet belőle, vagy talán egy csapat jön. És legkevésbé sem mehetünk az erdőbe. Az erdő tiltott *ha egy farkascsorda közeledik (bár ez a hangok alapján valószínűtlen, de ha valami ehhez hasonló) akkor a fák sűrűjében azok lennének előnyben, és ezt nem kockáztathatják meg.*
- Reméljük, csak egy megfáradt bányász *jegyzi meg, bár cseppet sem hiszi, hogy ez egy reális lehetőség. Bármi is jön, a gnóm készen áll. Ha egyedül jön, úgy talán nem lesz baj, ha többen jönnek... hát reméli, hogy nem jönnek többen.*
- Valahogy jelezni kéne a többieknek *jegyzi meg, ha még van rá ideje, majd Hildihez fordul* Megtennéd, hogy sikítasz, ha valami ellenséges mászik elő? *majd ha választ kapott, immáron minden figyelmét a nyílásra fordítja. Tulajdonképpen nem akar varázslatot alkalmazni, amíg nem tudja, hogy ellenséges szándékú valami érkezik-e, nagy gorombaság volna ezüstcsonttal letámadni egy szegény vándort, aki ide bújt.*


182. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-22 18:44:20
 ÚJ
>Harath Hardoghar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 747
OOC üzenetek: 33

Játékstílus: Vakmerő

//Barlangász csapat - Shauri, Tharirin, Harath//

*A feszült várakozás közben rendezetten, már -már összeszokottan verődnek laza láncba és hátrálnak, hogy ne rögvest a nyakukba szakadjon az a valami, és legyen idejük reagálni. Így balra Shauri, középütt Harath, míg jobbra Tharirin helyezkedik, ha minden igaz. Úgy látszik sikerrel. Közben talán van ideje végiggondolni a már bejárt terepet, és felidézni az esetleges nyomait ennek a a valaminek. Nyomolvasása jónak mondható, és releváns tapasztalattal is rendelkezik, hiszen amióta eszét tudja a puszták nomád életét élte. De figyelmét annyira nem osztja meg, hogy ne észlelje az esetleges veszélyt, első a biztonság.
És végül csak előbukkan a bestia. Még sosem látott ilyent élőben, inkább csak legendákból ismeri fel. Így igencsak meg is lepődik, mert információi szerint ezek nagyon ritka fajták.*
~Mit keres ez idefönt?~
*Az ideget megfeszíti azonnal, és még egy lépést hátrál óvatosan, lassan. Felméri a kitinpáncélját, vajon íjukkal képesek lennének kárt tenni benne? Mert közelférkőzni hozzá igencsak életveszélyes lehet, tekintve ollójának méreteit és hatalmas farkának mérgező hegyét. Egy pillanatig kivár, míg dönt, avagy a szörny dönt helyettük. Nem tud mit mondani, merje vagy ne merje egy kétesélyes küzdelemben kockáztatni a törzs két újdonsült tagját.*
-Csak lassan és halkan széjjelebb, hátrálunk. Nem hiszem, hogy lát minket.
*Figyeli a skorpióforma minden mozdulatát, hogy és milyen sorrendben rakja lábait, ahogy látszólag toporzékolva hezitál. Melyik ollójával merre és hogyan csippent, és farka mozgását pedig végképp bevési eszébe. Mindezt fel tudja majd használni ellene, amennyiben muszáj lesz. Addig is ő a kitérést választaná, hiszen elméletileg nem a barlang irányából jött a Nassiky, annak nyomát látták volna. Ha mégsem, és eszébe ötlik valami, ami elsőre elkerülte figyelmét, nos talán meggondolja magát.*
~Mit akarsz drágaságom?~
*Fordul vigyorféle grimaszba arckifejezése, és acélozódnak meg izmai, keményedik tekintete, hiszen rádöbben valamire.*
~Bent vagy kint, de megütköznénk, igaz?~
*Konstatálja, hiszen valószínű, hogy idekint nagyobb az esélyük ellene, mint a barlang szűkebb járataiban. Ha pedig nem is onnét érkezett, megeshet oda tart. Így meglehetősen nagy a valószínűsége, hogy előbb utóbb összefutnak vele. A Szellemek pedig úgy látszik előbbre teszik eme találkát. Ő pedig az ollók között található fejen ülő szemekbe néz és céloz is íjával.*
-Ha támad, a foltokat lődd elsőre! És szétszóródni!
*Reméli a többieket nem sokkolja a látvány, és képesek mozdulni, ahogy azt is, hogy Shauri is jól céloz! Talán a szemét kellene lőni, de idefönt a nap alatt inkább csak hátráltatja és vakítja az állatot. Majd elválik.*

A hozzászólás írója (Harath Hardoghar) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.05.22 18:51:01


181. hozzászólás ezen a helyszínen: Krenkataur barlangrendszer
Üzenet elküldve: 2014-05-22 17:25:09
 ÚJ
>Drayen Agron avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 199
OOC üzenetek: 20

Játékstílus: Megfontolt

//Kasuro//

*Ahogy elindul, ott meg is áll a nő szavaira. Bár a jegyzetek szerint a parton is lehet találni kristályokat, valóban logikusnak hangzik a barlang.*
-Hm. Lehet benne valami. Bár a feljegyzések szerint kristályt a parton találunk, lehet, most két legyet ütünk egy csapásra.-
*Mondja elgondolkodva, miközben korrigálja az irányt. Eközben a nőhöz fordulva magyarázni kezd.*
-Valóban itt van nem messze a barlang. Igazából egy törpe bánya volt, de a szakállasok elhagyták. Most Krenkataur barlangnak nevezik, azután a kigyószerű lény után, amely a bányában él a legendák szerint. Hangsúlyozom, szerint. Nincs több bizonyíték a létezésére, mint arra, hogy minden nagy mágus, szakállas öregember, csúcsos süvegben.-
*Mosolyogva néz a nőre, saját viccén derűlve. Ahogy sétálnak, a fák között, hamarosan észre lehet venni egy elég romos állapotú bánya bejáratot.*
-Azt hiszem, megérkeztünk. Nem tudom, mennyire van bennt sötét, nálam csak egy kissebb lámpás van.Ha szerencsénk van, a törpék hagytak befejezetlen fejtéseket, meg talán egy két régi csákányt is. Mert nekem nincs.-
*Vonja ki lassan tőrét a férfi. A pengébe mart villám drágakőpor felszíne felszikrázik a ráeső napfényben, valódi villám látszatát keltve.*
-Remélem nem lesz rá szükség, de nem árt az óvatosság.-
*Jegyzi meg, majd eltéve a fegyvert megvárja míg a társa is felkészül.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 965-984