Nincs játékban - Taverna a Három Baráthoz
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínTaverna a Három BaráthozNincs "kisebb" helyszín
Ezen a helyszínen lehetőséged van vásárolni! Kattints ide, hogy vásárolhass!


<< Előző oldal - Mostani oldal: 35 (681. - 700. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

700. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-07-28 11:22:08
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 575
OOC üzenetek: 10

Játékstílus: Szelíd

//A Három Barát kifosztása//
//Nimral, Ewica//

*A mélységi lánynak sikerül ruganyosan felugrani a tavernától távolodó szekér hátuljára és onnan már könnyűszerrel beéri a bakon ülő Ewicát. A lovakat ostorozó lány észleli, hogy üldözője felkapaszkodott a szekérre, féloldalt fordulva igyekszik szemmel tartani a sötételfet, de közben tovább hajszolná az igásokat, akik mostanra megelégelve a gyeplő csapásait, gyorsítani kezdenek.
Ewica védekezne ugyan, hogy Nimral ne tudja fojtásba fogni, de a mélységi ügyesen kerüli meg a fél kézzel a lovakat ösztönző lány védekezésre emelt karját és fogja fojtásba a bakon ülőt. Azonnal nem sikerül lefojtania, mert azért Ewica védekezik, de pár méter után előbb a védekezése lanyhul az egyre kevesebb levegő miatt, majd végül el is ájul.
A mélységi nem öli meg áldozatát, oldalra dőltve a gyeplőért nyúl és megállítja a szekeret, ott pedig a fák közé vonszolja a magatehetetlen testet. Az üldözés véget ért.
Az igások berzenkednek még kicsit az események miatt, de aztán a határozott irányítástól visszavezetik a szekeret a taverna mögé, ahova Nimral irányítja őket. Ott van is egy ajtó amin keresztül Ewica menekült, az még nyitva, azon keresztül beérhet az épületbe.
Roshnek az ájulás szélén lévő pultos mellett ellépve a pult mögött nyíló, elfüggönyözött ajtóhoz lép és "kincsek" után kutat. A függöny mögött a konyha fogadja, parázsló tűztér, konyhai felszerelések, de semmi kirívóan értékes. Kis ajtó nyílik onnan, amelyet ha kinyit, a raktárt találja meg. Ott sonkák, kolbászok, füstölt húsok lógnak a plafonról kampókon. A polcokon sajtok, befőttek takaros rendben, több csupor méz és italok felcímkézve, talán a taverna kínálatában szereplő tételek. Van ott még tojás, edényekben kevés mennyiségű készétel és további nyersanyagok. Nem valódi kincsek, de értéket képviselnek.
Rlilla a Barátban marad, pár lépéssel lemaradva az orktól kezd kutatásba a pult aljában vérző elf mellett. A pultban italok vannak leginkább, egy-egy nyitott üveg mindenből, csapra vert söröshordó és még pár plusz üveg. Ha talán kicsit tovább kutat, esetleg aranyat is találhat, de erre még nem került sor. Roshnek közben az elfüggönyözött ajtóba belép, Rlilla még láthatja, a visszaeső függöny mögötti konyhát.*


699. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-07-21 11:17:56
 ÚJ
>Rlilla Ravaatris avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 151
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Megfontolt

//A Három Barát kifosztása//

* Mivel Nimral úgy tűnik megoldja a helyzetet Rlilla az üzletben marad. Elhúzott ajakkal konstatálja, hogy rossz embert sikerült lelőni, így a kincskeresősdi egy fokkal nehezebb, mert híján lesznek az idegenvezetőnek.
Mivel nem bízik Roshnekben ezért csak néhány lépés lemaradásban, de követi. *
- Ne aggódj itt vagyok mögötted - * biztosítja az orkot csivitelő hangocskáján. Közben bízik abban, hogy társa gyorsan visszatér. Sietniük kell, ki tudja mennyi idejük van, egy szekéren való menekülés meg ezerszer gyorsabb mint kétlábon.
Ő is elkezd kutakodni, keresi a motyót, kihúzogál fiókokat, de ügyel arra is, hogy Roshneknek ne fordítson hátat, fél szemmel mindig oda-oda tudjon pillantani. *


698. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-07-10 13:38:59
 ÚJ
>Nimral Destrila avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 209
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//A Három Barát kifosztása//

* Nagy szerencséje, hogy a két igásló nem éppen díjazza a hirtelen jött indulás ötletét. Így van esélye beérnie a mélységinek a távolodó szekeret. A legegyszerűbb, ha hátul felkapaszkodik a szekérre és hátulról közelíti meg a szőke lányt. Legszívesebben megölné, de inkább kerülné a felesleges vérontást. Még a végén hajtó vadászatot indítanának utánuk. Ha csak egy módja van rá, akkor hátulról egy fojtó fogással megragadja Ewcát és addig tartja így, amíg el nem veszíti az eszméletét. Ha sikeresen végrehajtotta ezt, akkor megállítja a szekeret és az elalélt lányt behúzza valahova a fék közzé. Addig el lesz itt, amíg végeznek. Így legalább sakkban tarthatja vele azt a fiút. Vissza állna a szekérrel oda, ahol a raktárt sejti, hogy aztán visszatérjen társaihoz. Az orkot alapból fenntartással kezelte. Reméli, hogy semmi hülyeséget nem csinált.*


697. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-07-09 22:20:30
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//A Három Barát kifosztása//

-Hol rejtegeted az aranyat? Hol van a raktár, mi?! *Nem nagyon számít épkézláb válaszra, ezért megkerüli a földön fekvőt és az elfüggönyözött helyiség felé veszi az irányt. Feltett szándéka minden aranyat kipakolni, amit csak talál, talán még többet is.
Faképnél hagyja hát a sebesültet és elhúzza a függönyt. A fegyvert persze markában szorongatja, készen rá, hogy szúrjon és vágjon, ha a szükség úgy hozza. Apró szemeivel vadul kutat a zsákmány után. Bármi csillogó vagy értékes, el fogja vinni. Egy kis szerencsével nem is kell osztoznia... Amennyiben a másik kettő a gyerek után loholt oly nagy kétségbeesés közepette, talán megléphet az egész holmival... Az lenne csak az igazán jó!*



696. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-07-09 12:06:05
 ÚJ
>Gaelein Warlin [KKK] [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 72
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//A Három Barát kifosztása//

*Ewicának sikerül kijutnia, de Gaelein nem tudja kideríteni, hogy sikerrel járt-e, mert két lövés is éri. Mindkettő a felsőtestén és a fájdalomtól, a lövések erejétől esik neki a pultnak és csúszik le a padlóra. Ugyan mindkét lövés nagyon fáj, de még nem veszítette el az eszméletét. Az ork lép fölé és az aranyakat követeli tőle.*
- Mondtam, nincs sok arany, ilyenkor nincs forgalom. *Nyögi és megpróbál felülni, sikertelenül. A bordái közé kapott lövés fájdalma ütemesen nyilal végig idegein.*
- Vigyetek, amit akartok. A raktár nincs bezárva. *Teszi hozzá nyögve és a fájdalom csillagokat rajzol a szeme elé.*
- Vigyetek mindent. *Kicsit az esély rá, hogy bárki kisegíti most, ilyenkor tényleg kevesen járnak erre és az egyetlen vendégét, Ewicát is üldözik. Reméli, hogy sikerül kereket oldania, hogy el tud jutni Mil'Ochassba és onnan segítséget hozni. De ki tudja, lehet, hogy neki talán akkor már késő lesz.*


695. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-07-09 12:01:47
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 575
OOC üzenetek: 10

Játékstílus: Szelíd

//A Három Barát kifosztása//

*Ewica a bakon ülve próbálja gyorsabb mozgásra ösztönözni az igásokat, de azok nem állnak a határozott gyeplőcsapásoknak, csak nem akarnak megindulni. Így Nirmal futva beéri a távolodó szekér végét és akár fel is tud kapaszkodni rá vagy ha tovább szalad, akkor el is érheti a bakon ülő lányt.

Roshnek a pult aljában fekvő, kétszeresen is meglőtt pultoshoz lép, de láthatja, hogy az elf férfi nincs abban a bőrben, hogy őt bárhova is kísérje. A hosszúéletű sebei véreznek és bár nem tűnnek életveszélyesnek, ettől még ellátás híján lehet belőlük nagyobb baj.
A pult mögött nyílik az elfüggönyözött ajtó a hátsó traktusba, amely talán a konyhát és a raktárakat rejtheti. Szabad az út, a vérző és sebesült pultos nehezen tudná az útját állni.*


694. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-06-24 19:13:10
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//A Három Barát kifosztása//
//A hozzászólás 16+ jelenetet tartalmaz!//

*Nem érdekli a menekülő leány, apró, sötétlő szemeit inkább a csaposra szegezi.*
-Gyerünk. Kísérj oda, ahol az aranyat tartod és add ide. *Fenyegető szavainak kardjával ad némi nyomatékot, melynek éle néhány centiméterre állapodik meg a férfitól.*
-Vagy itt helyben ontom ki a beled. *Vicsorba illő vigyort küld a másik felé. Nem törődik a társaival, csupán a zsákmány jár az eszében. Talán még meg is léphet vele, ha az ostoba nőstények a gyermek után loholnak. Megmondta előre, hogy kár az álcáért és a sok előkészületért. Őt nem érdeklik holmi szemtanúk. Vagy aranyat kap, vagy vért ont. Így is túl sokat időztek már, kár lenne bevárni az esetleges vándorokat.*


693. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-06-19 10:58:48
 ÚJ
>Taitos, a Zöldfülű avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1853
OOC üzenetek: 355

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//
//Ragron és Erri, meg akik velük vannak//

*Taitos hagyja a másikat beszélni. Örül neki, hogy legalább a nyelve megered a tündérnek, még ha félelme utórengései még csak most hagytak is alább.*
~Mindenféle Ragronok, mi?~
*Mosolyog magában, aztán úgy dönt, hogy kijavítja. Nem beszél gyorsan, még mindig rajta ül a reggeli meditáció nyugalma.*
-A neve. Ragron egy warg.
*Ejti el olyan könnyen ezt a súlyos mondatot amennyire csak tudja. A vadászat megrázkódtatásaira biccent.*
-Igen, nos... Ez az élet körforgása.
*Emlékszik vissza a történetre, melyet tanítói meséltek neki arról, hogy a Wegtoren menti gyér erdőkben az oroszlánok miként okítják gyermekeiket.
-A család, csapat, társ szerepe pedig az, hogy vész idején helyettünk cselekedje meg azt, amit nem biztos, hogy megtenne magától.
*Átnyúl az asztalon és vállon veregeti a fiút.*
-Dicséretet érdemelsz, ez biztos.
*Taitos következő mondata is egy kis magyarázatra szorul. Jeleznie kell, hogy azért nem madárnak nézte a fiút.*
-Ez egy olyan képzeletbeli szárny. Egy olyan helyre repíthet, melyet csak elméd ereje képes kinyitni.
*Nem lovalja bele magát a magyarázatba, igyekszik közel tárgyilagos maradni.*
-Talán segíthetne a barátodon is.
*Biccent a madárra.*
-Amúgy a városban keresd Eeyr templomát, ők tudnak segíteni neked. Talán tanácsokkal, munkával is. Ha mégsem, akkor Amon Ruadh hegyére menj fel, tudtommal ott vannak állatokhoz értő druidák is.
*Persze hogy manapság mi a helyzet azt Taitos sem tudja, de eléggé esélyes, hogy megvannak még a borzalmas medgolyokat őrző emberek.
-Talán a füveidet is el tudnád adni. Milyen füveket gyűjtesz?
*Ekkor jelenik meg a pult mögül kilépő személyzet is, akit Taitos illendően köszönt, és kér is egy kis reggelit, már ami a folyadékpótlást illeti.*
- Egy Ánizspárlatot, ha van még, 9 arany, ugye?
*Kérdezi, és a fogadós biccentésére fizet is, majd visszafordul a fiú felé.*
-Az erdőn belül merre laksz?
*Kérdezi érdeklődve, hiszen nem tudja, hogy ebben a rengetegben hol él meg az, aki olyan védtelennek tűnik, mint ez a fiú itt.*


692. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-06-15 10:14:39
 ÚJ
>Sricmor Renkraos avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 16
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

*A szántóföldek végtelen tengere után egy kellemes kis erdős szakaszt pillant meg a távolban. Elindul felé azt remélve, hogy ezen átmenve eléri Arthenior városát. Az erdőben menve egy kisebb házikót pillant meg. Olyan fogadó kinézete van, de mögötte újra csak erdőség. Gyanítja, hogy rossz irányba fordult a szántóföldeken. Elmegy a kisház mellett vezető úton és megpróbál visszafelé kanyarodni, hogy a kiserdőből rátaláljon a városhoz vezető útra. Szó se róla, az erdőség szép és kellemes, de nem ide szeretett volna elérni, ezért nem időzik semmit sem.*


691. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-06-09 12:21:14
 ÚJ
>Ezüstös Frekderkun avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 168
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Vakmerő

//Dalthondan//
//Zárás//

* Frekderkun nagyon jót mulatott a kis előadáson, de sajnos olyan táncpartnere nem akadt akivel eltudott volna valami jó kis hancúrozást képzelni. Mikor végeztek a zenészek a férfi teljes szívéből tapsolt hiszen, ha a muzsika annyira nem is volt fenomenális,mégis csak megkedvelte ezt az elfet, mert látta rajta, hogy szívből muzsikál. A dicséretet Dalthondantól örömmel fogadja. Aztán elköszönnek egymástól. Egy ideig Frek gondolkozik, hogy maradjon-e vagy sem, de inkább a hazafele utat választja még akkor is ha lehet, hogy sötétedéskor még nem lesz otthon. *


690. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-06-08 19:17:51
 ÚJ
>Dalthondan Rohirdehwing avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 93
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Megfontolt

//Frekderkun//
//Zárás//

*A zenélés közben nem igazán figyel oda, hogy mi történik a tánctéren, lefoglalja az, hogy odafigyeljen a zenész társaira. A furulya nem olyan hangszer, ami lehetetlenné teszi a zenélés közbeni táncot, de a színpadon nem szívesen táncolna, hiszen akkor a zenész társait is zavarná, így csak helyben dobol a talpával a zene ritmusára. Jó néhány zenét eljátszanak, ő maga már nem is számolja és az időérzéke is elhagyta, így azt sem igazán tudja, hogy mennyi ideje zenélnek. Érzi, hogy lassan kezd elfáradni, de ez nem csak rá igaz. A táncolók közül is igen sokan visszaültek a helyeikre, vígan beszélgetve a társaikkal. Ezt nem csak ő vette észre, hanem a többi zenész társa is. Egymásra néznek és egy bólintással beleegyeznek, hogy itt a műsoruk vége.*
-Reméljük tetszett az előadás.
*A többi zenésznek is köszönetet mond azért, hogy csatlakoztak az előadáshoz. A színpadról távozva Frekderkunhoz sétál.*
-Szép kis ének volt amit előadtál.
*Dicséri meg a férfi énekét.*
-Nagyon fárasztó volt az utazás és ez a játék is, úgyhogy én most elteszem magam holnapra. Örülök, hogy összefutottunk, további jó szórakozást.
*Búcsúzik el a férfitól. A pulthoz sétál és ott kivesz egy Szobat 17 aranyért. Amint megkapja a szoba kulcsát megköszöni és a szobák felé veszi az irányt. A szobájába belépve első dolga, hogy bezárja az ajtót, majd leveszi felesleges ruhadarabjait és befekszik az ágyba. Pár percig még ébren fekszik, de aztán gyorsan elnyomja az álom.*


689. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-06-07 11:11:48
 ÚJ
>Ezüstös Frekderkun avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 168
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Vakmerő

//Dalthondan//

*Frekderkun már várta ezt, hogy megmutathassa tánc tudományát. Először egyedül táncol, aztán felkér egy tőle nem sokkal idősebb hölgyet. A nőszemély elfogadja a táncba hívást. A férfi önfeledten táncol a hölggyel mikor meglát egy nagy erős bikanyakú parasztot aki vicsorogva néz Frekre. A táncoló sejti mi a helyzet. A tagbaszakadt férfi vagy irigy rá, vagy akár közelebbi kapcsolatban is állhatnak tánc partnerével, ezért leülteti a hölgyet a bikanyakú asztalához. Nem arról van szó, hogy nem tudná kiütni az embert, csak éppen nem akar balhét. Elkezd inkább a zene dallamára énekelni valamit *
- Szép az esténk legények mi vagyunk a kemények nem vagyunk mi szegények örülünk a női fenéknek!
* Ezt a pár sort találta ki magának, és kíváncsi valakit megtudott-e nevettetni kis rímecskés pár sorával. *

A hozzászólást Anomália (Adminisztrátor) módosította, ekkor: 2021.06.08 10:20:14, a következő indokkal:
Kérésre.



688. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-06-07 08:08:05
 ÚJ
>Dalthondan Rohirdehwing avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 93
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Megfontolt

//Frekderkun//

*Útitársa igen jó kedvében van. Amint kihozzák rendelését, megköszöni és nekilát az evésnek. A leves meglepően finom, a bodza likőrről sem tudna rosszat mondani, de nem a személyes kedvence. Míg eszik körbenéz, hogy hány zenész is van a fogadóban. Mikor bejött látott néhányat, de pontosabban nem nézte meg őket, most viszont van alkalma rá. A pulthoz közelebbi asztalnál ketten is ülnek méghozzá gitárral.
~Talán mester és tanítványa.~
Gondolja magában. Egy másik, ablakhoz közeli asztalnál, egymagában egy csörgődobos alakot lát magányosan ülni. Lassan befejezi uzsonnáját és italával leöblíti. Végül felkel székéből.*
-Készülj a táncra és éneklésre, mert lassan kezdődik a móka.
*Mondja mosollyal a száján Frekderkunnak. Feláll a színpadra és egy kis bevezető után rögtön nekilát a zenélésnek.*
-Hölgyeim és uraim. Most egy kis zenei előadást kapnak, hogy élvezetesebbé tegyük az estét. Ha van a közönség között bárki, akinek van hangszere és ért is a játékhoz az nyugodtan csatlakozhat.
*Majd belekezd a játékába. Nem sokáig kell egyesül játszania. A csörgődobos, magányosan üldögélő zenész rögtön csatlakozik is hozzá. Nem sok idő telik el és a két gitáros is csatlakozik a zenéléshez. A kezdetben egy kissé sebesebb ritmussal kezdenek, de ez szép lassan egyre, gyorsabbá válik, ahogy a tánctéren lévő emberek tánca is.*


687. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-06-06 16:23:02
 ÚJ
>Ezüstös Frekderkun avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 168
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Vakmerő

//Dalthondan//

- Én is rendelek magamnak valami itókát. Nézzük csak mi van itt.
* Frekderkun böngészi az étlapot. *
- Kérek a Buzgó vérből. Tessék itt van érte a 9 arany
* Mikorra oda adják az italt a szomjas vendégnek az egyből lehúzza. *
- Hm ez aztán nem semmi. Megjött a kedvem egy kis daloláshoz! Miért nem keresel egy társat, és kezdtek el zenélni? Persze előbb fogyaszd el amit rendeltél. Nem akarlak én siettetni.
* A férfi feltérképezi a területet nő ügyileg, és szerencséjére van pár asszonyka vagy fiatalabb leányka akivel szívesen megismerkedne, de előbb majd bemutatja énekhangja mellett tánctudományát is. Ami persze laikus szemmel és füllel is alig mondható az átlagosnál kicsit jobbnak. *




686. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-06-06 05:37:51
 ÚJ
>Dalthondan Rohirdehwing avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 93
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Megfontolt

//Frekderkun//

*Már a fogadó környéke is igen barátságos és igen kreatív. Artheniorban nem látott még kint az utcán, a fogadók előtt, asztalokat, itt viszont a szabadban semmi akadálya nincs annak, hogy ezt megtegyék. Már most elnyerte a tetszését a fogadó, bár azért még kíváncsi, hogy milyen lesz belül a fogadó. A kinti asztaloknál lát néhány vendéget, úgyhogy nem lehetetlen, hogy bent is lehetnek.
~Úgy látszik lesz közönség.~*
-Nagyon remélem, hogy lesz néhány zenész odabent, nem lenne rossz, hogy ha másokkal együtt is játszhatnék és remélem te sem maradsz ki a mókából.
*Mosolyog a férfira. Belépve látja, hogy nem kell csalódnia. A vidékies dekoráció illik is a környezethez.*
-Remek kis hely.
*Mondja kurtán Frekderkunnak. A fogadó belső terében is vannak vendégek és még zenészeket is lát az asztaloknál. Ő is helyet foglal egy szabad asztalnál az ablakok közelében.*
-Kíváncsi vagyok, hogy vajon mi jót kínálnak itt.
*Az étlap igen érdekes ételeket tartalmaz, elég nehezen tudja eldönteni, hogy mit rendeljen végül rendel egy pohár Bodza likőrt 10 aranyért és egy tányér Medvehagyma-leves, friss cipóbant 10 aranyért. *


685. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-05-19 16:10:06
 ÚJ
>Gaelein Warlin [KKK] [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 72
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//A Három Barát kifosztása//
//A hozzászólás 16+ jelenetet tartalmaz!//

*Még van idejük kitárgyalni, hogy a bors milyen jól áll a forralt bornak (is), de a könnyed idill hamarosan szilánkokra törik.*
- Ugye? *Kérdi mosolyogva a forralt borról folyó diskurzusra. Gaelein számára senki sem idegen, hisz általában azért jönnek ide, hogy egy jót egyenek-igyanak, esetleg jót beszélgessenek egy pultossal.*
- Elf nyelven van, mint mondtam, azt jelenti, ezer levél. Mert bár mind különbözők vagyunk, mint a fa levelei, de egy tőről fakadunk. *Magyarázza a közösség nevének jelentését kicsit mélyebben.
Még azt is sikerül megbeszélni, hogy Ewica esetleg egyszer elkíséri, mert aztán a nyugodt légkör felrobban, amikor az idegenek megérkeznek és rablást kiáltanak.
Szerencsére Ewica azt teszi, amit mond és el is indul hátrafelé az apró konyhán át a hátsó ajtó felé. Ám Gaeleinnek nincs szerencséje, mert a haramiák megpróbálják lelőni a menekülni kezdő lányt, így mindkét lövés a csapost találja el.
A két lövés a pultnak löki, de nem veszíti el az eszméletét, bár a fájdalom faltörő kosként rohamozza elméjének falait.
A lövésektől eltalálva a szédülés szélén egyensúlyozva nem tudja végrehajtani az ork parancsát. Hogy tartanak-e aranyat, nem mondja el és igyekszik eszméletén maradni, bár nem könnyű.*
- Csak kevés arany van, de vigyetek, amit akartok. *Nehezen jönnek az ajkára a szavak, hisz a fájdalom ködén át nehezen forog az agya.
Talán látja még, ahogy a mélységi rabló eldobja a nyílpuskáját és kiiramodik az ajtón. Csak reméli, hogy Ewicának sikerül kereket oldani és a rablók inkább a zsákmányt, mint egy menekülő lányt tartják szem előtt. Mire bárki ideérne, ők már messze járhatnak.*


684. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-05-17 12:48:12
 ÚJ
>Nievesha del Ventus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 258
OOC üzenetek: 10

Játékstílus: Vakmerő

//Egy apa álma//

*Niev nagyon-nagyon nehezményezni fogja, hogy elmaradt a beígért sütizés. Még akkor is, ha reggelre a saját ágyában ébred. Mert neki sütizés lett ígérve és egy városi fogadó ágya. Nem egy nyafogós fajta, de most lehet, hogy Pycta nyakába zúdítja majd a sütizés elmaradása miatti frusztrációit. Mert mi ez, ha nem frusztráció? Süteménnyel álmodik, tisztán látszik arcocskáján, mert mintha álmában rágna valamit. Persze az is lehet, hogy pacalpörköltet fal éppen, de valahogy a sütemény sokkal valószínűbbnek tűnik.*


683. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-05-17 11:06:27
 ÚJ
>Pycta del Ventus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1277
OOC üzenetek: 24

Játékstílus: Vakmerő

//Egy apa álma//

*A tavernáig nem szándékozik bemenni, miért is tenné. Ilyenkor úgyis alszik a fogadó és mindenese Gaelein és eddig szerencséje is van, mert az egész napos utazásban Nievesha is eléggé elfáradt ahhoz, hogy ne ébredjen fel. Éjvihar lépteinek monoton üteme talán ringatásként hat a kislányra és az erdőmélyi elf óvón öleli és tartja karjával miközben elhaladnak a Három Baráttól nem messze.
A szántóföldek után már újra az erdő veszi őket körbe, de a sötétség és az éj ellenére sincs oka aggodalomra, hisz hazatért. Az erdő az igazi otthona és prófétaként nincs is mitől tartania. Ha van olyan, ami veszélyt jelentene rájuk, az bizonyosan nem az erdő része.
Az ösvényt még a sötétben is jól tudja követni és a telivér sem először teszi meg ezt az utat a fák között. Ugyan az erdőmélyi elfnek nincs olyan éjjeli látása, mint az ibriszeknek, mégis talán kitűnően tud tájékozódni az ismerős terepen. Mil'Ochass se lehet messze már, bár már jócskán benne járnak az éjszakában. A csuhátlan csuhást éberen tartják gondolatai, az előtte álló megpróbáltatások kétségei és homályos jövője. Csak a cél tiszta, de döntéséről csak a végrehajtás után derül ki, hogy milyen fogadtatásra talál. Mást nem tud, csak remélni a legjobbakat, ahogy követi az erdei utat a közösség felé.*


682. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-05-03 12:04:37
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 575
OOC üzenetek: 10

Játékstílus: Szelíd

//A Három Barát kifosztása//
//A hozzászólás 16+ jelenetet tartalmaz!//

*A száraz tények a következők; az ajtóban megjelenő három, nevezzük őket banditának, a bevételt- és egyebeket követelve szólal a bent ülők felé.
A helyszín; az ajtóval szemközt, hidegben izzó parázzsal meleget árasztó, jó időben virágokkal feldíszített búbos kemence, tőle balra pedig egy söntéspult látható. Az ajtótól jobbra és balra is beállított asztalok közepén gyertya egyszerű tartóban, vagy mezőről frissen szedett virág, vázában. A mennyezetről szárított paprika felfűzve és fűszernövények lógnak, csomóba kötve. A söntéspult vége, már a helyiség végét is jelenti, s innen ajtó nyílik, vélhetően a főzőtérbe.

A söntés végében ül a fogadó pultosa és vendége, akik a belépőkre felpattannak. A sötételf áll elől, hisz ő lépett be elsőként, majd az ork és a másik lány. Az ork felszólítja Ewicát, hogy menjen oda hozzá, de a lány ezt vonakodik teljesíteni, a pultos pedig kiküldené őt a hátsó ajtón, amit viszont Ewica készségesen teljesít és meg is indul kifelé.
Gaelein és a pult jól takarja a görnyedve futót, de a mélységi és a másik bandita lány elereszt felé egy-egy lövést.
Ugyan mindkét nyíl elkerüli Ewicát, de mivel a lány a pultos előtt futott el, így sajnálatosan mindkét nyílvessző Gaeleint találja el a felsőtestén. Az egyik a válla mellett fúródik a testébe, a másik a bordájába, de nem tudni, hogy elérte-e a tüdőt. A pultos a két lövéstől a pultnak esik, megszédül, de nem veszti el az eszméletét.
Ewica kijut az egyszerű konyhába, onnan ki az udvarra, ahol valóban megtalálja az indulásra kész szekeret a két igáslóval. Kérdés, hogy otthagyja-e a sérült pultost, mert a lövéseket hallotta, ahogy Gaelein valószínűsíthető fájdalmas hangjait is.

HA Ewica tartja magát a céljához, azaz a szekérhez, akkor gyorsabban kiér, mint a rálövő és társainak utasítást adó Nimral, így van ideje felugrani a bakra és minden ügyességét latba vetve a lovak közé csapni, de sajnos nem elég gyakorlott, így az igások megindulnak ugyan, de lassan, viszont folyamatosan gyorsulnak. A mélységi bandita akkor ér oda a hátsó ajtóhoz, amikor a szekér tíz lépésre járhat a fogadótól, futva beérheti, ha jól használja a gyorsaságát.*


681. hozzászólás ezen a helyszínen: Taverna a Három Baráthoz
Üzenet elküldve: 2021-04-15 21:14:31
 ÚJ
>Rlilla Ravaatris avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 151
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Megfontolt

//A Három Barát kifosztása//
//A hozzászólás 16+ jelenetet tartalmaz!//

* Körbenézve teljesen üres a hely, pusztán ketten téblábolnak odabenn, közülük is az egyik a csapos. A beszólást nem bánja, legalább marha jó kedve lesz tőle, hogy ennyire gyerekes és lüke megjegyzéssel kezdheti a dolgot, bár lehet aztán kap a fejére Nimraltól egy tockost, mert bohóckodott élesben.
A férfi hősködve az elf hősködve a lány elé áll, hogy megóvja az orktól. *
~ De romantikus ~ * gondolja, ám annyira nem hatja meg a dolog, hogy ne lője ki a nyilat, amikor Nimral parancsot ad rá. Céloz és lő, próbálva a törzsébe találni, mert az kisebb eséllyel eltéveszthető mint a végtag. Ha sikerül neki vagy Nimralnak a mutatvány akkor vigyorogva tapsikol néhányat, ha azonban nem, akkor újra tölt és a férfira céloz. Nem érzi úgy, hogy segítségre volna szüksége Nimralnak, ha azt a lányt bárki el tudja kapni akkor az csakis a sötételf. A férfiak amúgy is veszélyesebbek, így nem árthat ha van megerősítés, ha esetleg úgy dönt amaz, hogy hősködni szeretne. Amennyiben megadóan viselkedik kikísérés közben is, Rlilla úgy gondolja, nem árt, ha a pultot hamar átnézi, hátha talál itt is valamit. Bármi ami hasznosnak vagy drágának tűnik a lány zsebébe kerül, de ha az ork utána szól akkor hezitálás nélkül hagy mindent a fenébe és megy segíteni, mert az aranyakat valószínűleg neki kell elővennie, hiszen az ork összpontosít a férfira, a férfi meg lefogva szóban diktálhat maximum, hogy mi merre van. *


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 732-751