Az egyik nem zárja ki a másikat. Annak, hogy vannak egymás melletti helyszínek a könnyebb átláthatóság szempontjából szerintem nagy szerepe van, tehát ezen nem módosítanék. Az, hogy van 1-1 ház, azt eddig is ki lehetett játszani külön téma nélkül is... persze ez csak magánvélemény.
Az, hogy 'csak te lásd a házad leírását' (ha nem ezt akartad írni, akkor bocs) semmi értelme, mert ha nekem például eszembe jut kirabolni téged, akkor nem árt, ha tudom, hogy a konyhád nem a földszinten van, hanem az emeleten. De ugyan ez érvényes arra is, ha betörök, hogy elvigyem az almádat, de te nem vagy otthon, ki is játszom ezt, és a végén kiderül, hogy csak körtéd van a házban, de én ezt nem láttam, stb...
Ha szétdaraboljuk a világot (lásd, igazából minden második szerepjáték), akkor számomra valószínűleg, elveszti az egész a varázsát.
A karakterfejlődés tetszik, ha tényleg sikerül megvalósítani, hogy így legyen, az király lenne.
Biztos én vagyok kukacoskodó, de szerintem nem sok értelme van az 'Új játékos' rangnak. Az, hogy valaki új, nem jelenti, hogy rosszul játszik, és ez visszafelé is igaz. Meg kell adni mindenkinek a lehetőséget, hogy a maga tempójában fejlődhessen, nem kell hozzá külön elnevezés. (Én értem mire szolgálna a rang, nem kell még egyszer elmagyarázni, ettől függetlenül tartom a véleményemet. De szerintem aki így kapná meg a Kezdő játékos rangot, az elég gáz lenne.)
A hozzászólás írója (Xierrius) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.09.19 17:54:12