Azt is láthattátok, hogy a felhasználók és a karakterek külön lesznek választva, és \"át lehe [...]" />


OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Új oldal
<< Előző oldal - Mostani oldal: 4 (61. - 80. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

80. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-05 09:35:17
 ÚJ
>Lord Ardith LLorvel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 130
OOC üzenetek: 58
Mesélő: Nem egyértelmű a reagod, hogy most akkor miként is lesz.

Munka: Bocsi, félreértés ismét. Automatikus munka helyett automatikus háttérből fakadó jövedelem, amit a rendszer magától jóváír a számládon. (Esetleg elvonj a hsz hossza után jóváírt munkalehetőséget).

Leírás: Ne haragudj azért amit mondani fogok, de ez már szakmai tanács: Hogy akarod lefejleszteni az egészet, ha nem veszed a fáradtságot összegzésre és pontosításra és egyértelműsítésre? Továbbá hogyan illeszted be az új elképzelésedet a már meglévők közé? Lehet, hogy te tudod követni (bár szinte biztos, hogy vannak hézagok amik kimaradtak), de én már nem :( Mind1, nem erőszakoskodom, de szerintem nagyon hasznos lett volna az összefoglalás.


79. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-04 21:09:08
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Cucc: Nem, nem szoba árat kell fizetni. Ha jól emlékszem, 10 aranyba kerül elhelyezni egy felszerelést a szálláshelyen, de már nagyon rég írtam, és most nincs kedvem megnézni. :) Egyszer kell fizetni csak, és max. 10 cuccot tárolhatsz ott.

Mesélő: milyen többi?? Mindenre reagáltam. :) Azt hiszem... :)

Klánok: rosszul értetted ezek szerint. Volt ugyan szó arról, hogy legyen céh, és céh ad JK-nak munkát, stb., de bonyolult, és nem volt jó a koncepció, ezért el lett vetve.
A munkával kapcsolatban: nem kell kifejteni az automatikus munkát. Külön lenne automatikus munka (amit hsz hossz, és tetszik-szám alapján végezhetsz), és külön lenne kifejtős munka, aminél a mesélő(k) ad(nak) rá pénzt.

Klán2: igen, váráson kívül lennének. A városon belüli házvétel az egyéni, semmi köze a klánokhoz.

Javaslat: itt vannak, ebben a témában összefoglalva a jelenlegi tervek. Mindig az aktuálist beírom, hogy reagálhassatok rá, aztán végül elmegy egy másik irányba, vagy épp jónak tartjátok. Egy nagy összegzést lehet, hogy fogok csinálni, de nem a felénél, hanem majd, ha minden meglesz. :)


78. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-04 20:58:37
 ÚJ
>Dyhr Wargun avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 195
OOC üzenetek: 134
Darnol, az uccsó mondat sehogy sem függ össze az elötte elhangzottakkal, csak jó érv.

A (:P) jelre pedig figyelni fogok ígérem. Amúgy nem neked szólt, hanem a mondandóm kihangsúlyozására igyekeztem használni - ezek szerint nem túl sikeresen.

Emphus: Pénzkérdéssel egyetértek és támogatom teljes mértékben a 77-ben leírtakat.

Cucc: Szálláshelyről nem tudtam, csak annyi kérdésem hozzá, hogy most vonja a rendszer automatikusan a szoba árát, ha már cuccot tárolsz ott? Ez csak afféle játéktechnikai kérdés. Amúgy ok megértettem.

Mesélő: ok, megértettem, fagyasztás mellőzve - a példa vélhetőleg rossz volt :) Azt viszont most nem értettem, hogy a többi akkor tetszik? Ötlet elfogadva?

Klánok: bocsi, nekem teljesen más jött le a klánokból. Én úgy értelmeztem, hogy Athenioron belül lenne céhalapítási lehetőség és úgy lenne építhető háttér mint a városőr. Mivel az automatikus munkáról írtál, így igazán jelentősége már nincs. Ez csak egy másik válfaj és kész. Összefoglalva: lesz automatikus bevétel a JK pedig karileírásban megmagyarázza, jól értettem?

Klán2: Akkor ha most jól értettem a klánok a város területén kívül vehetnének területet és építkezhetnének? Házat pedig a városon belül (is(?)) lehetne venni? Amúgy nagyon-nagyon tetszik, szerintem óriásit dobna a JK-k játékélményén, mivel úgy alakíthatnák a helyszíneket ahogy szeretnék és sokkal jobban támogatná a többféle elképzelést.

Javaslat: Ha lehetne valahova foglald össze az eddigi terveket, mert én (korlátos idővel és agyi kapacitással rendelkező személy) már nem tudom követni, hogy miben állapodtunk meg. AZ is jó, ha csak felírod, hogy hsz x,y,z :)


77. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-04 16:54:55
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Nos, szép sorjában, remélem nem hagyok ki semmit:

Mesélő 4:
Az üzenet küldés helyett mást támogatok. Lásd Dyhr hsz-t, és lentebb az arra való reakcióm.

Munkáról: a kettő munka vegyíthető. Ezt a koncepciót már leírtam régebben. Lenne egy automatikusan végezhető, visszafogott munka, hsz hossz és tetszik-szám alapján. Ebből jöhetne valamennyi bevételed. Ha ezen felül még szeretnél, akkor szólhatsz a mesélőnek (lásd lentebb, vagy Dyhr hsz-e), hogy nézze meg, és adjon rá pénzt. Fel lesz állítva egy kb. értékrend, amitől aszerint lehetne eltérni, hogy valaki mennyire jól/hangulatosan írta le az adott munkát.

A klánról és céhről hsz végén írok.

Dyhr:
6 nem tetszik Neked, mert korlátos a pénz. Nos. Ha a karakternél lévő pénz korlátozva lenne, nyilván megoldanám, hogy valahol azt lehessen raktározni. Án most látom, hogy van egy sokkal jobb megoldás, mégpedig amit írtál is a hozzászólásba. Minél több pénzed van, annál nagyobb eséllyel meglop valaki automatikusan egy-egy hsz írásánál. Ha a szegénynegyedben vagy, ez még nagyobb esély, ha a piactéren, ugyancsak. Míg a templomban/könyvtárban szinte nulla. Egy bizonyos pénzig nem lenne esélye. Ezután a pénzedtől és a helyszíntől is függően meglopnának. Ha viszont meglopnak, akkor a Nálad lévő pénz függvényében visznek el (pl. 10%-ot). Szerintem ezzel lehetne korlátozni a dolgokat.

A pénzzel kapcsolatban, ami már nekem is megfordult a fejemben, de Darnol írta, az a váltópénz. Ez pedig az ezüst lenne. 10 ezüst az 1 aranypénz lenne.

A cucc korlátozás most is él. Megvan, hogy egy fajtából max egy lehet Nálad, plusz max tízet tárolhatsz a szálláshelyen. Ez nem fog sokat változni. Max. annyit, hogy kétkezes fegyver mellett nem lehet még egy Nálad, ahogy két kard mellett nem lehet pajzsod, stb. Tehát csak annyi cucc lehetne a karakternél, amennyit használni is tud.

A mesélő sor... ok, megoldható, hogy könnyedén mesélőt kérj. Viszont nem támogatom, hogy amíg a mesélő nem jön, addig fagyott legyen a játék. Ugyanis, hozva a Te példádat: harchelyzetben nem mesélő dönti el, mi történik a karaktereddel. JK-JK harcban, a játékosok döntik el, mi történik a karakterükkel. Ezt max. felügyelheti egy mesélő, és ha nagyon nem reálist ír valaki, akkor megkéri, hogy módosítsa. Esetleg szól egy moderátornak. Kivétel ez alól, ha MINDKÉT fél szeretne mesélőt a harchoz. Viszont a mesélő "hívás", és a saját dolgok egyberendezése a mesélők számára jó ötlet, támogatva. :)

Klán / céh:
Dyhr:
Ezt az első bekezdést nem egészen értem. Tehát Te azt mondod, hogy a klánokban automatikusan kapjanak naponta X pénzt egyes játékosok, azért mert valamilyen rangjuk van?? Ezt én nem támogatom. Nagyon nem. A klánban (ha lesz) két rang lesz: alapító, tag. Oszt kész. Az, hogy klánon belül milyen munkákat vállalsz el (értsd: kereskedsz pl. a klán nevében), az már a klánra tartozik, nem rendszer szintű. Túlzásokba szerintem nem kell esni. Ha nem erre gondoltál, bocsánat, akkor nem értem. :)

Az én elképzelésem a klánokkal kapcsolatban:
Klánterület: a klán területe. Akármit csinálhat ott a klán: fát vághat, követ bányászhat, építkezhet, ha épített kovácsműhelyt, akkor fegyvereket tud ott készíteni, stb. Persze, ezt mind a karakterek tudnák megcsinálni. Alapból kap egy kis területet egy klán (klánalapításnak költsége lenne), és ezután minden vett területért fizetni kell, egyre többet egységenként.
Klánadó: a klánba a tagok a vezér által előírt adót fizetik be. Továbbá a klán adózik a hozzá legközelebb eső város irányába, attól függően, hogy mekkora a területe.
Klánváros: a saját területre épületek is építhetőek. Ebből hosszú távon összejöhet egy klánváros. A klánváros ugyan úgy helyszínekből áll mint Arthenior. A leírást a klánvezér készítheti el hozzájuk, amit jóváhagyok, és bekerül (ha...). Ez a város ugyan olyan játéktér lenne, mint az alap városok (pl. Arthenior), annyi különbséggel, hogy egy klán kezében van. Így ha ott készíttetsz magadnak fegyvereket a kovácsműhelybe, a klánkasszába kerül a kifizetett pénz.
Háború: Természetesen a területekért háborúzni is lehet. Ilyenkor egyik klán támadja a másikat, és mesélő(k) felügyeletével fórumharcot játszanak le a karaktereik. A győztes kláné lesz a terület. Ha a támadó győz, akkor ingyen kapja a területet (hisz ha vesz, akkor azért fizetni kell, lásd. fentebb). Ha a védők győznek, akkor megtarthatják a területet.
A klánnál beállítható az immunitás. Ilyenkor se támadni nem lehet, se a klán nem támadhat senkit. Ez pénzbe kerül, és még több pénzbe kerül a visszacsinálása.

Vélemény??


76. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-04 14:10:28
 ÚJ
>Darnol Luminas avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 212
OOC üzenetek: 148
Így már világos. Elvileg az új oldal féle képzettségrendszer szavatolni fogja ezek eldöntését, és khm...én sem fogok már ilyen elvadult harcművészeti dolgokat csinálni:).

Az utolsó mondatod nem tudom , hogy hogyan függ össze, az előtte leírtakkal, de egyébként így már értem. Jó elgondolás, kérdés Emphus leprogramozza-e:), vagy majd jól megmondja, hogy nem így lesz:D.

Amúgy a (:P) használatát kérlek irányomba ne használd, mert kezdem sértőnek érezni, hiszen általában mi vitatkozunk:). A sértődést meg egyértelműen nem támogatom felőled és felőlem sem:)


75. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-04 13:15:43
 ÚJ
>Dyhr Wargun avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 195
OOC üzenetek: 134
Jól értelmezed, azonban kifejtem, én miért találom hasznosnak.
Teszem azt, Darnol és Liante nyomoz és találkozik X karival akit keresnek. Erre te megpróbálod elfogni, Liante lelőni, Ő meg kitér mindkettőtök elől. Majd te valami speciális harcművészeti izét akarsz használni, ami 10%-os eséllyel sikerül, de ha sikerül akkor viszont tuti a buli. Ki dönti el, hogy sikerül te vagy X vagy Liante vagy egy Mesélő. Én most mondjuk utóbbira szavazok (persze az első/második is lehetséges és meg is beszélhetitek, de most válasszuk a nem bízunk a másikban és hívjunk egy mesélőt opciót). VAgyis hívsz egy mesélőt.

Jelenleg milyen folyamatot követsz? Szerintem írsz PM-t mindettőnek, hogy mesélőt kértél, majd írsz a mesélői topciba, hogy kéne egy mesélő. Aztán majd lelevelezed vele, hogy mi a helyzet ő meg reagál valamit.

Jelen esetben ez a te feltevésed szerint eltart 2 napig. Akkor mi van? Mivel nem írtál hszt a szabálykönyv szerint a másik kettőnek várnia kell, de ez nincs ellenőrizve, ha X nem vár és lelép akkor hiába jönne be a cseled, már nem lesz ott és jogosan háboroghatnál, hogy mindent a szabályok szerint tettél, ő meg cseszett a szabályokra. Visszacsinálni Emphus meg nem fogja, mivel az ő logikája szerint (Javíts ki ha tévedek), amit leírtak a fórumra az megtörtént. Ennyi.

Én úgy gondoltam, hasznos lehet egy ilyen befagyasztás, mivel betartatja a szabályokat és biztosítja, hogy a helyzet ne változzon, amíg mesélő nem jön. Továbbá azt is biztosítaná, hogy ne nyomogasd folyton a mesélői gombot hanem próbáld megoldani magadtól :P

A hozzászólás írója (Dyhr Wargun) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.10.04 13:18:39


74. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-04 11:20:55
 ÚJ
>Darnol Luminas avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 212
OOC üzenetek: 148
Lehet, hogy szükség lenne váltópénzre. Értsd egy arany egyenlő tíz buznyák. Csak azért, mert ha (mondjuk eddig még nincs leírva) elképzelsz akár egy 100 aranyas pénzes szütyőt, az elég vaskos, már amúgy is. három-négyszáz aranyat viszonylag gyorsan össze lehetett eddig szedni (főleg, ha rájöttél, hogy melyik munka ad többet a helyszínen), és az már elég hülyén néz ki a karakteren, vagy agyonyomja a súlya:). Egy pohár vízért meg sok a két arany...vagyis...szerintem. Ezzel finomítani is lehetne az áruk értékein. A banki rendszert én is támogatom.

Viszont Dhyr 4a pontját inkább nem. Tegyük fel befagyasztasz 3 embert, és utána 2 napig nem érsz rá, mert IRL gondod van és a mesélők sem tudnak reagálni. Ekkor a másik három játékos 2 napig beragad emiatt. Már ha jól értelmeztem a feltevésed:)

A hozzászólás írója (Darnol Luminas) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.10.04 11:23:32


73. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-04 11:05:46
 ÚJ
>Dyhr Wargun avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 195
OOC üzenetek: 134
Hali

No átrágtam magam a hszeken.

Emphus a klánokra visszatérve törpöltem és a karakterlapra való felvezetés ok. Mesélo4-nak alapvetoen igaza van, annyi kikötéssel, hogy a klánon belül betöltött szerep igenis fontos mivel ez meghatározza a karakter hátterét.
Továbbá ha már a kereskedo/városor stb.-rol beszélünk meg háttér akkor lehet, hogy kéne valami automatikus Miért? Pl.: kereskedo klán második embere kap a céhtol havi 100 aranyat csak mert o a második ember. (Persze ezért tesz valamit nyílván). De nem fog takaríani, orködni, tovább már nem megy ki a piacra kereskedni sem, mert azt az inasai végzik.
1a) automatizálod a pénzadást munkaelvételt.
1b) nem kaphat munkára esélyt sehogy, de cserébe automatice kap pénzt x ideig.
Tudom ez jól megbonyolítja a programozást, de a kihívásokkal szép az élet.

Aztán 1-5 tetszik, 6 nem. Nekem ez a 6 a Diabló (korlátos pénz, tárgy aztán kipkoltad a pénzeket a térképre :D).
Pénzt nem korlátoznám teljesen.
2a)bank ahol végtelen menyniségu pénzt tárolhatsz,
2b) a kari max pénzt tárol
2c) automatikusan meglopnak egy bizonyos kp mennyiség fölött :D persze ezt lehet esély %-ban megadni

A cuccokat viszont igen, az nagyon tetszik, mivel valóságos.
3a) A karakter X mennyiségu cuccal rohangászhat
3b) Hátizsákkal, szobával ezt növelheti (ugye ez viszont automatikus pénzvonással is jár, ha meg nem tudja fizenti akkor meséloi hozzászolást igényeljen)
3c) Házzal még tovább növelheti

A meséloigénylo QUEUE nagyon, de nagyon jó ötlet. Összefoglalva az igényeket:
4a) JK tudjon gombnyomással mesélot kérni. Tudja kiválasztani a többi karit aki vele egy reagban van és azokat befagyasztani a meséloi reagik
4b) Kell egy központi lista ahol a beérkezett kérések látszanak
4c) a listát tudnod kell szurni (view-al) uj keres, folyamatban lévo, megoldottra
4d) a meselo kell lássa saját listáját szintén a 4c) szerinti bontásban
4e) a meselo a hszt valahogy hozzá kell kötnöd a státuszhoz, hogy a karikat automatikusan feloldja

No ez utobbit bedobom csámcsogásra. Kinek hogy tetszik.


72. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-03 19:59:01
 ÚJ
>Darnol Luminas avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 212
OOC üzenetek: 148
Üdv!
Valahol már olvastam, nem én ötletem:). Tedd lehetővé Emphus, hogy az új oldalon lehessen követni hsz-ről hsz-re egy karakter ténykedését, mert így lehetetlen visszaolvasni a legtöbb régi karaktert, meg egyébként is segítség lenne.


71. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-02 12:10:42
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 197
OOC üzenetek: 185
Több funkció, illetve egyéb dolog kapcsán is felmerült, hogy kell e mesélői beavatkozás. Ehhez tennék hozzá annyit, hogy kellene egy funkció, ami üzenetet küldene a mesélőknek, hogy szükség van rájuk. Ugyanakkor egy másik funkció is kell, ami jelzi a többi mesélőnek, hogy egy mesélő már dolgozik az ügyön. Viszont ezt nem a megszokott pm levelezésben kellene szerintem megoldani. Lehetne egy oldal, ahol táblázatszerűen felsorolná a rendszer a kérelmeket, s a mesélő pipálhatná, hogy vállalja-e vagy sem. Mi a véleményed Emphus?
Persze akár létrehozhatunk bírákat, akiknek egyéb funkciójuk sincs, mint ezeknek az ügyeknek a bírálása, de mesélői tapasztalattal talán hatékonyabb lehet, annak ellenére, hogy fennáll a pártatlanság megszegésének veszélye.

A munkával kapcsolatban. Ha megoldható, szerintem honosítani kellene mindkét munkát. Azt a változatot, ami a jelenlegi rendszer egyszerűsítése, és pontosítása, és azt is, amelyik mesélői segédletet igényel. A felhasználó dönthet úgy,hogy azonnal pénzhez akar jutni, így nem is kell belefoglalnia a hszbe a munkát, de úgy is, hogy ő ki akarja játszani, s ezért hajlandó várni a mesélői bírálatra. Az objektivitásról annyit, hogy egyrészt felállíthatunk egyezményes kvótát a pénzre, másrészt listázhatná a rendszer, hogy mennyit ítélt a mesélő meg a munkára, ily módon ellenőrizni lehetne, hogy a mesélők visszaélnek e hatalmukkal.

A klán és céhjó ötlet, hiszen ebben a korban jellemzőek, de szerintem nem kell belemenni, hogy klánvezér, meg adminisztrátor, meg tudom is címeket osztogassunk, hanem egyszerűen szerepeljen a karakterlapon a klán vagy céh megnevezése/a tolvaj meg hasonlók persze nem, hisz nem célszerű/, s a klán leírása alapján lehet megítélni egy karaktert. Persze nem attól, hogy a felhasználó tudja, még a karakter nem, de talán elég felvilágosultak már a játékosok, hogy ezt megértsék.

A szöveges értékelés jó dolog, persze lehetnek apróbb eltérések az értelmezésben, de mindenképpen hatékonyabbnak tartom a pont alapúnál egy fórumos játékban, ami a reagálások és nem a kattintások elvén működik.

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.10.02 12:12:54


70. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-01 18:09:19
 ÚJ
>Marcus Marra [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 96
OOC üzenetek: 14
Jók az új ötletek. Így tovább. ^^ (Nem építő, de biztató hsz. :D)


69. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-01 15:18:46
 ÚJ
>Csalántüske Liante avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 214
OOC üzenetek: 126
Eddig is megoldható volt az eldobás: lásd legutóbbi piacteres hozzászólásomat.
átadtam a pénzt valamelyik mesélőnek, aztán a szerkesztésben kitöröltem a nevet. ;)
Tény, hogy egyszerűbb egy eldob funkció, de nem megoldhatatlan így sem. ;)


68. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-01 14:23:26
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678
Nekem tetszik Annalyn ötlete :)


67. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-01 11:26:27
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0
Eszembe jutott még valami. Lehessen csak úgy "eldobni" pénzt. Pl veszek egy ruhát, egy kenceficét, mittodoménmit, amit egyébként nem lehet, de nem ad semmit, csak szinesíti a karaktert. És akkor én kifizetem érte a reagban írt összeget, a ruhát, meg felírom a karakterlapra. A kereskedő karakter pl így juthatna is pénzhez (persze ehhez mesélői engedély is kellene). No vélemény?


66. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-01 10:18:29
 ÚJ
>Darnol Luminas avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 212
OOC üzenetek: 148
1a,b szuper!
2-3 remek, de ott több pénzt lehessen szerezni hasonló munkával, ha már dolgozik rajta valaki. Nem többszörösére gondolok, bár kirívó (tehát nagyon ötletes, színvonalas reag) esetén akár lehetne kétszerese is. De mindenképpen pár arannyal többet érjen, mint az automatikus munka. Mondjuk, most így visszaolvasva kb. ezt írtad le:). Annyi megjegyzés, hogy karakterfejlődés mindenképpen legyen, de a munkához (ill. képességhasználathoz) kötött. Lehessek mesteri szakács (kovács, ács, akármi) pl. ha már ötvenszer reagban szakácskodtam:). Mondjuk ezt nem tudom hogy lehet optimálisan megvalósítani, majd valaki okos kitalálja, ha tetszik az ötlet:). Mondjuk ez autmatikus munkával pl egyharmad arányban lehetne elérni, vagy ilyesmi.
4. abszolút jó ötlet, csak ehhez több aktív mesélő (és sok aktív játékos) kell
5. Szuper! A víz ne legyen két arany:D, csak a bubis:D
6. Ez is jó. Egy bankszerű (vagy pénzváltó) dolgot mindenképp támogatnék, ahová beteheted a pénzed (kamat, iylesmi nem lényeges, bár ha lehet...?:D)

Ilyen kreatív dolgokat lehet nyomni még Emphus!:) Jók az ötletek!


65. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-01 10:11:08
 ÚJ
>Quin Mortel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 24
OOC üzenetek: 5
Volt kb. 10 hozzászólásom eddig és van már vagy 400 aranyam.. Emphus által felvetett ötletek elég jónak tűnnek. Esetleg még az is jó ötlet lenne (nem tudom meg lehet -e csinálni), hogy a hozzászólásban pl. mint a tetszik gomb, jelezni lehessen a mesélőnek, hogy pl. munka vagy egyéb dolog elbírásra szorul. Gondolom nekik is nehézkes lenne átnyálazni minden hozzászólást. Így megkönnyíthetnénk az ő dolgukat is.


64. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-30 18:24:59
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678
Nekem ez tökéletesen megfelel ^^


63. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-30 18:12:12
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0
Én teljes mértékben pártatlan vagyok, mindenféle újításnak csak örvendeni tudok.
Mondjuk ez nem építő jellegű kritika, csak lásd, hogy az ötletek tetszenek, és bármelyik valósul is meg, én pozitívan fogom fogadni. :)


62. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-30 17:58:12
 ÚJ
>Ayen Anihe avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 104
OOC üzenetek: 11
Ez így tetszik nekem :)
1/b jó ötlet :D
Úgyszint 5,6
megúgy az összes :D

A hozzászólás írója (Ayen Anihe) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.09.30 17:59:28


61. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-30 17:48:06
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ez a hibrid dolog jónak tűnik, sőt. :)
Talán még mindig nem a legtökéletesebb, de már elég jó.

Tehát:
1./a: Megemelném a hozzászóláshosszt, ami után munkát lehet kapni (esetleg a 2 munkát eltörlöm, és csak 1-et lehetne kapni egy fix hossz felett).
1./b: Esetleg lehetne bizonyos számú "tetszik" után adni a második munkalehetőséget.
2.: Lehetőség lenne, hogy eljátssz egy munkát, majd erről (akár egy rendszeren keresztül) tájékoztass egy mesélőt (vagy többet), aki(k) cserébe jóváír(nak) Neked egy bizonyos összeget.
3.: Az automatikus munkákért reálisabb pénzt kaphatna a karakter, figyelembe véve, hogy az eddigi nagyon sok volt, és, hogy alapvetően a karakterfejlődés még lassabb, vagy egyáltalán nincs.
4.: Ezen kívül természetesen lennének kalandok, amikért járna jutalom.
5.: Több pénzelköltési lehetőség lenne: bájitalokat picit reálisabbá, és értékesebbé tenném, továbbá lenne házvételi lehetőség, a felszerelésnek is lennének következményei a karakterlapon, illetve lenne harci csel tanulási lehetőség.
6.: Ezen kívül, ahogy most van egy max mennyiségű felszerelés Nálad, lenne egy max mennyiségű bájitalszám, és max mennyiségű pénz (ami mondjuk kis pénzes zacskók vagy erszények vásárlásával növelhető, ahogy a Nálad lévő bájitalkészlet maximuma is).

Hogy hangzik?? :)

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.09.30 17:49:29


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 228-247