Azt is láthattátok, hogy a felhasználók és a karakterek külön lesznek választva, és \"át lehe [...]" />


OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Új oldal
<< Előző oldal - Mostani oldal: 11 (201. - 220. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

220. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-24 21:13:18
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0
Én még bevezetnék pár alapanyagot is (mondjuk tízet), amiből kikeverhetőek lennének a bájitalok. Így egy alkimista kijátszhatná IC, hogy keresdi az erdőben, vagy vesz a piacon. A hatásokkal egyet értek, a +5 pont elég lesz, a három kevés. Hazudni lehessen, miért ne lehetne? Beleteszi egy olyan üvegcsébe, ahol nem látszik, a másik meg megissza. Kissé zavaros, amit írtam...:)

szerk: akár lehetne még öt fajta különleges növény, ami a hatásokat növelni, de azokat nagyon nehéz lenne beszerezni, vagy pl kaland során kaphatók lennének....

A hozzászólás írója (Annalyn Mylene) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.10.24 21:14:20


219. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-24 21:01:03
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Mivel a bájitalok sokkal többet fognak számítani az új oldalon (értsd: több hasznuk lesz, és értékesebbek is lesznek), természetesen szükséges az átdolgozásuk (nem beszélve arról, hogy klánoknak lehet majd saját alkimista műhelyük). Eddig még nem nagyon gondolkodtam, hogy kéne átalakítani, de most belegondoltam, és hirtelen egy elég kidolgozott valami ötlött az eszembe (már csak ilyen vagyok, ontom magamból a jó ötleteket :P).

Az alap megmaradna, olyan lenne, mint most, csak ki lenne egészítve pár méreggel. Tehát nem csak bájitalok, hanem mérgek is lennének. Előbbi pluszt adna, utóbbi pedig mínuszt természetesen. Ezek egy kalap alá lesznek véve, egy listában fognak megjelenni, csak az egyik neve varázsital, a másik neve pedig méreg kiegészítést kap (mint most, csak nincsenek mérgek). Tehát az alap az lenne, hogy a piactéren lehetne válogatni néhány mindenki számára elérhető italból. 10-15 bájital, és8-10 fajta méreg. A mérgek közül soknak nem is az értékekre lesz kihatása, hanem IC kijátszható cselekedetekre (pl. ha megiszod, valami bajod lesz, stb.).

Az alap italok mindenki számára elérhetőek lesznek a piacon, mindenki megveheti őket. Ám egy jó alkimista bármit ki tud belőlük hozni. Ugyanis össze lehet keverni az italokat, de nem olyan egyszerű kis rendszerben, mint most.

Tegyük fel, hogy van egy karakter, aki úgy dönt, hogy pitypang, és sárkányvér nevű italokat összekeveri (az alap italok nevei fixek, és megváltoztathatatlanok lesznek). Tegyük fel azt is, hogy tökéletesen sikerül neki, ekkor 2 új italt hoz létre (hisz anyag nem vész el, csak átalakul, és 2 italt kevert össze). Tegyük fel azt is, hogy pitypang ital +1 erőt ad 3 körön keresztül, míg sárkányvér +1 erőt, és +1 ügyességet, 5 körön keresztül.

Gondolatmenet megszakítása: egy bájitalon/mérgen nem látszódik, hogy milyen hatása van, viszont a színéből és szagából ítélve össze lehet hasonlítani többivel, és megmondani, hogy ez ugyan olyan, vagy nem. Ennyit lehet, és semmi többet.

Gondolatmenet folytatása: a két új bájitalról a karakter tudja, hogy ugyan olyan, vagy különböző. Viszont egyikről sem tudja a pontos hatását, kivéve persze, ha a korábban kikevert italok közül már van egy pont ugyan olyanja neki, ilyenkor azt is tudja, hogy ez ugyan olyan. Ha volt, de már elhasználta (tehát jelenleg nincs) akkor is felismeri az italt (feljegyezte, megjegyezte, stb.).

Ha a két ital ugyan olyan, és már volt olyan ital a játékosnál, akkor persze, pontosan tudni fogja, hogy azok az italok milyenek. De valószínűleg nincs ilyen szerencséje. Induljunk ki abból, hogy két különböző italt hozott létre, olyanokat, amiket eddig nem.

Ha összekeversz két italt, akkor bizonyos értékek között véletlenszerűen jönne létre az új ital. Tehát pitypang és sárkányvér ital összekeverésekor nem biztos, hogy ugyan az jön ki, mint az előbbi ilyen keveréskor. A példával élve (az italok értékeit már leírtam), az új italok minimum 3, de maximum 8 körig fognak tartani. A 3 az a pitypang ital hatásának ideje (ő a kevesebb), és ez a minimum, a 8 meg a két ital hatásidejének az összege, és ez a maximum. E két érték között teljesen véletlenszerű lesz mind a két italnak a hatásideje. Továbbá a hatás is véletlenszerű: minimum +2 erőt, és +1 ügyességet ad majd az új ital (ezek az italok hatásának az összege), de maximum ennek a kétszeresét, azaz +4 erőt, és +2 ügyességet.

Gondolatmenet megszakítása: 7 fokú skálán lesz ugyebár az értéke és tulajdonsága a karakternek. Azt még nem döntöttel el, hogy mennyi bájital által adott plusz növeljen egyet egy valamin. Szerintem ha valamiből +5-öt ad egy ital, akkor kéne, hogy növeljen egyet. De gondolkodtam a 3-on is, de az elég kevésnek tűnik (túl erősek lennének a bájitalok). Az 5 viszont reálisnak tűnik. Így egy jobb alkimista, sok pénzbefektetéssel durva italt is létre tudna hozni. Ám ehhez tényleg sok pénzbefektetés kell, és jó alkímia képesség + lásd lejjebb, hogy hogy tudhatja meg az értékeit az italnak.

Gondolatmenet folytatása: De a karakter nem tudja, hogy mennyit. És két féleképpen derítheti ki: leteszteli magán. Ekkor megiszik egy ilyen italt, és máris pontosan tudni fogja annak értékeit. Ez az egyszerűbb mód, ám ez mérgek esetében nem feltétlenül hatásos, illetve nem mellékes az sem, hogy „elveszik” egy bájital.

Ezért a másik lehetőség, hogy megvizsgálod. Ahhoz, hogy egy bájital értékeit vizsgálásból kitaláld, az adott bájitalból három ugyan olyan darabra szükséged van. Ha egy bájitalból rendelkezel három darabbal (azt ugyebár tudod, hogy ugyan olyan vagy nem), és nem tudod az értékeit, akkor ha megvizsgálod, tudni fogod. Ennek hátránya, hogy három ital kell, de előnye, hogy nem veszik el egy sem.

Miután megtudtad, mindig tudni fogod, hogy az olyan ital mit tud. Akkor is, ha kikevered, vagy veszed másoktól.

Az érdekesség még az, hogy olyan nevet adsz az italodnak, amilyet csak akarsz, és miután adtál neki, átnevezheted. Lesz egy bájitallistád, amiben az összes varázsital és méreg fel lesz sorolva, és ha tudod, mellettük a hatásuk (függetlenül attól, hogy van-e Neked olyan, vagy sem). És bármikor át tudod nevezni.

Még egy plusz csavar: amikor átadsz másnak egy italt, akkor kiválasztatod, hogy elmondod neki, hogy mit tud az adott ital, vagy sem. Tehát átadhatsz úgy is italt másnak, hogy elárulod, hogy milyen hatása van, de úgy is, hogy nem. Amin még gondolkodok, hogy megtehesd, hogy hazudhass a hatásáról. Ez főleg mérgek esetében lenne érdekes. Így azokat nagyban lehetne használni a fórumon, hisz átadod őket, hogy milyen hűdejó bájital, idd meg, azt elájulsz. :D

Várom a véleményeket. Főleg azon részekre, hogy hány + után növeljen egy fokot a staton az ital, és, hogy lehessen-e hazudni az italról, mikor átadod.


218. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-24 19:41:34
 ÚJ
>Dormac Wordor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 177
Ha nekem esetleg lesz műhelyem:
1.: Én adhatok nevet a főzeteimnek?
2.: Én szabhatom meg, hogy milyen értékeket módosíthat?

Én ezt igazából úgy gondoltam, hogy egy rendes bolt lenne. Én lennék a "kiszolgáló". Szóval itt nem NJK lenne, mint például a fogadóban, hanem én. Én csinálnám ugye a mérgeket, és hasonló dolgokat - mindenféle alapanyagból.
Ezért személy szerint örülnék neki, ha csak azt a két pontot én határozhatnám meg. :)
Persze nem arra értem, hogy a Piactéren törölve legyen az, hogy lehet bájitalt venni.


217. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-23 22:45:14
 ÚJ
>Andreasel D Morra avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 261
OOC üzenetek: 118
A levegő tornya ez így nekem is ok. Megmarad a fontos funkció, az elemek kiemelt fontossága, a 'templom' értelmezés megtévesztő volta megszűnik. Megmaradhat nagyjából a helyszín leírása, a nagy mágus elődök szobraival, stb. S egy régi, de nevében új helyszínre toppanhatnak be a mostani oldal már meglévő szereplői. Nekem ez egy fontos szempont, köszi a jó ötletet Darnol! A mostantól sziklára épült monumentális torony (mindig is ennek képzeltem és nem vallási értelemben vett templomnak) továbbra is betöltheti az Artheniorban elfoglalt központi helyét.

Igennel szavazok :)


216. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-23 17:55:16
 ÚJ
>Darnol Luminas avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 212
OOC üzenetek: 148
Szerintem lehet nyugodtan a 'Levegő varázslótornya'. Nyilván a többi helyszínen, meg a tűz, stb. De akár iskola is lehet, bár arra is sok asszociáció lesz. Jó az iskola, varázslótorony, stb., a templom név eltörlését nagyon támogatom:).


215. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-23 17:11:14
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Jelentem itt is, hogy az első alappillérét lefektettem az új oldalnak, kód szinten is.

Ettől függetlenül a téma nem erről szól, szóval azt folytassuk. ;) Másnak mi a véleménye a pár hozzászólással ezelőtt felvázolt ötletről??

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.10.23 17:11:32


214. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-23 16:55:04
 ÚJ
>Arcnélküli Art avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 100
OOC üzenetek: 99
Nekem is tetszik ez az ötlet. :)


213. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-23 14:19:47
 ÚJ
>Lathspell Solannis avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 88
OOC üzenetek: 72
Jó ötlet :)


212. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-23 12:53:56
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678
Szerintem jó :)


211. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-23 12:45:13
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Mit szólnátok ahhoz, hogyha az új oldalra annyiban átalakulna a város, hogy a templom helyett iskola lenne, a templomkert helyett pedig valami más helyszín. A története pedig az lenne, hogy még az ork támadásnál lerombolták a várost, ugyebár 1 túlélő maradt. Ezt a várost valamilyen szinten újraépítették, és a régi templom helyett egy iskolát húztak fel, ugyanis már nem játszik fontos szerepet a vallás az itteniek életében. A vallásosságukat inkább egy iskolára cserélték. Ennyire egyszerű kis sztroival le lehetne cserélni a templomot egy hasznosabb épületre. Az iskolában lehetne tanulni mindenfélét, pl. a mágia nyelvét, hogy tudd olvasni a tekercseket (persze, ehhez szükségeltetik némi képesség is).


210. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-22 18:04:16
 ÚJ
>Andreasel D Morra avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 261
OOC üzenetek: 118
'A templom helyszín a terveim szerint úgy fog átalakulni, hogy egy totálisan vallásfüggetlen épület legyen. Azaz, ha a Te karaktered xyz vallást vallja, akkor be tud menni, és a saját vallásának keretein belül egy imát elmondhat mondjuk. Ha más www vallású, akkor ugyan ezt megteheti.'

Azért fontold meg a javaslatomat :) Nekem ez a vallási dolog nem jön be annyira, de hát mit lehet tenni :)


209. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-22 14:47:08
 ÚJ
>Dyhr Wargun avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 195
OOC üzenetek: 134
Empush, igen-igen, Liantének igaza van, nem lehet mások hozzászólásait figyelmen kívül venni, de mikor a kaland pl egy Sőtét szobában játszódik, a szegénynedben és közben még másik 10 ember is ott játszik, megkönnyítené a játékosok dolgát, ha a megjelölésed alapján is tudnának listázni adott helyszínről. Így teszem azt, nem kell 3-4 oldalnyit visszalépnem, ha valamit szeretnék visszaolvasni (pl egy NJK neve).

Csak mint kényelmi funkcióként jutott eszembe :)


208. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-22 14:33:03
 ÚJ
>Dormac Wordor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 177
Remek. Akkor egy méreg(és más)keverő már lesz. Úgyhogy majd lehet lefizetni. :P


207. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-22 14:15:08
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Liante:
"boltolásnál lehet majd el is adni a cuccokat, ugye? Mármint NJKnak, aki folyamatosan ott lébecol a boltnak kinevezett helyen."

Itt mely helyszínre gondolsz?? Ugyanis a piactér, ami rendszer szinten megvan, szinte ugyan ilyen marad, míg a "bolt", mint klánhelyszín pedig JK alapján fog működni.

A klánhelyszín létrehozásánál majd választhatsz egy vagy több funkciót hozzá, hogy ott mit tehet a karakter. A "bolt" (legyen már piactér :D) klánhelyszínen más JK-k számára tud a karaktered felajánlani dolgokat, pénzért, és fordítva. Azaz a JK-k egymást közt tudják ott adni-venni a cuccokat.

Pénztermelésre ha a boltot szeretnéd használni, és NJK számára eladni valamit, akkor egy mesélő bevonásával tudod ezt megtenni.

Dyhr:
A veled egy kalandban lévő karakterek hozzászólásai meg lesznek jelölve egy pici valamivel. Továbbá lesz lehetőséged egy karakter összes hozzászólását kilistázni időrendi sorrendben. Ennél többet nem gondoltam, hogy lehessen.

Teljesen kizárni mások írásait nem lehet, lásd Liante hozzászólása. Ez egy fórum alapú játék, nem lehet csak úgy a fórumra írt dolgokat semmisnek venni.

Andreasel:
A templom helyszín a terveim szerint úgy fog átalakulni, hogy egy totálisan vallásfüggetlen épület legyen. Azaz, ha a Te karaktered xyz vallást vallja, akkor be tud menni, és a saját vallásának keretein belül egy imát elmondhat mondjuk. Ha más www vallású, akkor ugyan ezt megteheti.

A tekercsek tanulásában majd a könyvtár helyszín nyújthat segítséget, vagy a klán saját, erre a célra kialakított helyszíne.


206. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-22 14:14:23
 ÚJ
>Dormac Wordor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 177
Szerintem fölösleges a szűrés.


205. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-22 13:59:37
 ÚJ
>Csalántüske Liante avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 214
OOC üzenetek: 126
Andreasel javaslatát támogatom.

A szűrés nem rossz ötlet, csak sztem feleslegesen megbonyolítja a dolgot. Vegyük pl azt a lehetőséget, hogy zajlik egy történés, és egy történetesen arra járó karakter megszólítja az egyik résztvevőt. Hacsak nem nagyon tüskés (mint pl Liante ;)), nagy eséllyel válaszol valamit, még ha nem is vonja be a sztoriba. Amennyiben minden külsős reagot kiiktatsz, akkor ez a lehetőség kimarad. Azt meg sztem nem várhatjuk el senkitől, hogy számontartsa, kik vesznek részt mesélő által vezényelt játékban, hogy azokat a játékosokat véletlen se szólítsa meg.


204. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-22 11:17:14
 ÚJ
>Andreasel D Morra avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 261
OOC üzenetek: 118
Mágiával kapcsolatban a templom funkciója talán annyiban megmaradhatna, hogy ott könnyebben tudna a kari a tekercsből tanulni. Így maradandó lenne a helyszín folytonossága és eddigi szerepe a tanulni vágyók életében. Tanulás képesség bónusz a helyszínen vagy valami ilyesmi.


203. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-22 09:50:34
 ÚJ
>Dyhr Wargun avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 195
OOC üzenetek: 134
Újabb ötlet:

Nem lehetne esetleg nézeteket kialakítani az új oldalon, hogy szűrhessünk hozzászólást? Nagyban megkönnyítené az együtt játszók dolgát, hogyha el tudnák rejteni a nem hozzájuk tartozó JK-k hsz-eit


202. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-22 09:25:26
 ÚJ
>Csalántüske Liante avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 214
OOC üzenetek: 126
A tekercses megoldás szimpatikus. Ha meg tudja tanulni magától, akkor ismeri is a varázslatot, ha meg nincs meg hozzá a tudása, keres tanítót (akinek meg is lesz a haszna: megtanulhatja tekercsből, ha nem ismerné), vagy eladja mondjuk a sarki közértben egy fél kifliért. Innentől kezdve a saját döntése, hogy a varázslatért küzd, vagy a pénzt nyeri ki belőle.

Apropó: boltolásnál lehet majd el is adni a cuccokat, ugye? Mármint NJKnak, aki folyamatosan ott lébecol a boltnak kinevezett helyen.


201. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-22 08:17:27
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ehhez még valakinek valami hozzáfűznivalója?? Akkor hogy legyen a mágikus tudású karakterek átvitele??


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 228-247