Azt is láthattátok, hogy a felhasználók és a karakterek külön lesznek választva, és \"át lehe [...]" />


OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Új oldal
<< Előző oldal - Mostani oldal: 12 (221. - 240. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

239. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-27 15:39:47
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0
Vigyázz Dhyr, az óriás tud a legnagyobbat koppanni. XD

Amúgy. Liante ötleteivel egyetértek.
Darnol várostérképére annyit mondanék, hogy a főtérről valóban el kéne jutni a gazdagnegyedbe, hiszen nem valószínű, hogy a sok sznob nemes átvágna a szegénynegyeden, mikor a főtér környékén vannak a hivatalok (logikusan). Viszont a piactér jó ott ahol van, annak nem kéne csatlakoznia hozzá a nagy nyüzsgésével.


238. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-27 15:06:38
 ÚJ
>Dormac Wordor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 177
Szerintem jó ötlet. :)


237. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-27 11:58:45
 ÚJ
>Darnol Luminas avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 212
OOC üzenetek: 148
Még valami eszembe jutott. Annyit javíthatnánk a várostérképen, hogy a piacra, gazdagnegyedbe stb. ne kelljen már a szegénynegyeden keresztül mennie az utazónak. Én úgy gondoltam legyen egy szintben az előbb említett helyszínekkel. Tehát a főtérről el lehessen jutni ezekre a helyszínekre. Így javulna a városkép is szerintem egy egyszeri utazó számára, kikerülhetővé válna a szegénynegyed.

Tetszik még valakinek az ötlet?:)


236. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-27 08:59:15
 ÚJ
>Dyhr Wargun avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 195
OOC üzenetek: 134
AZ óriás faj maradjon :) A többi nem érdekes, akár mehet is a levesbe :P

A hozzászólás írója (Dyhr Wargun) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.10.27 08:59:37


235. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-26 18:47:57
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Én is. És ez a jutalom nem más, mint a pénz, amit összeszedett a 250 hozzászólással...

Liante:
"Ha már a kezdők témája felmerült:
Induló felszerelésként/tudásként a vonatkozó karakterek ..."

Az eddigien felmerült dolgokat ezekkel ki lehet egészíteni természetesen.

Amúgy kérném, hogy reagálj valamit a fajnév változtatós témával kapcsolatban. :)


234. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-26 16:40:22
 ÚJ
>Dormac Wordor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 177
Egyetértek veled.


233. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-26 15:15:42
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0
Liante gondolatmenetéhez kapcsolódóan felmerült bennem egy lehetőség.

"Induló felszerelésként/tudásként a vonatkozó karakterek (képesség/képzettség/kasztfüggően) kaphatnának minimális tudást, amiért nem kell külön tanulni.
Pl a varázsló indulhat egy választott alapvarázslattal (esetleg olyan erősségig választhat, amit meg is képes tanulni), a kotyvasztómester pedig egy random itallal, aminek a hatásával tisztában is van. (Mondjuk mesterétől ezt tanulta meg, aztán különböző okok miatt érkezik a képbe...) Ahogy a harcos is választ egy tetszőleges fegyvert (amit elbír), úgy a tudós-mágus is ismerhet egy bizonyos varázslatot/löttyöt (amit kezelni képes). Talán nem ad túl nagy fort, de azért mégiscsak használható a karakter, már az első pillanattól is."

A régi játékosok kompenzálásához, lehet pl. egyszeri (hiszen új-régiek nincsenek:) lehetőségként bevezetni azt, hogy pl: 50 hsz-enként a varázsló kap plusz 1 varázslatot, a harcos is valamit....a lényeg, hogy egy 250 körüli hsz számmal (Turrog) ne ugyanonnan induljon a karakter, mint aki éppen beregelt, hanem legyen meg a jutalma, ha már ennyit játszott, ill. tett az oldalért. Mostanában elég érthetetlen fogalmazok, de remélem érthető mire gondolok...


232. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-26 14:48:55
 ÚJ
>Csalántüske Liante avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 214
OOC üzenetek: 126
Itt most az a kérdés, hogy rendszerszinten mi a probléma, nem az adott karakterrel.
Ha a rendszerbe nem tudsz belekötni, akkor nagy eséllyel nem azzal van a gond.

Ne vedd kioktatásnak, mert nem annak szánom. Az a vicces az ilyen játékokban, hogy a rendszerhez és a lehetőségeidhez kell alakítani a háttértörténetedet. Ha a rendszer nem engedi, hogy egy bizonyos karaktert generálj, akkor bizony alkalmazkodnod kell hozzá.

Ez természetesen személyes vélemény, nem az oldal adminjáé.


231. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-26 14:39:39
 ÚJ
>Dormac Wordor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 177
Bérgyilkos klánban voltam, ahol mindenkinek más volt a szakterülete. Nekem ez lett. De ez benne van a leírásomban...

Nem hinném, hogy valaki ebbe a városba teljesen képzetlenül jön.

Nem vagyok kezdő karakter. Úgy tervezem, majd ha szintet lépek, akkor minden pontot alkímiára fogok "költeni"...

A hozzászólás írója (Dormac Wordor) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.10.26 14:41:33


230. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-26 14:35:46
 ÚJ
>Csalántüske Liante avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 214
OOC üzenetek: 126
Nem tudom, milyen tápos és jövőbelátó szervezet dönti el születésekor egy gyerekről hogy mire fogják oktatni, de nem is firtatom.

A karaktered általad vázolt tudása nem egy kezdő karakteré. Vagy vársz, amíg megszerzi azt a tudást, vagy módosítasz a történeten. Más lehetőséged nem nagyon akad.


229. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-26 14:19:40
 ÚJ
>Dormac Wordor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 177
Nem azt mondtam, hogy mindent ismerek. Csakhogy majdnem mindent, mivel három éves korom óta tanítanak. Amit meg nem fogok ismerni, azt letesztelem máson. Egyszerű...

Szerintem egyértelmű volt, hogy nem a piacon fogom megvenni a növényeket, hanem én magam gyűjtöm össze. Ha pár hozzászólást elolvasol, kiderülhet elég könnyen.


228. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-25 22:00:52
 ÚJ
>Csalántüske Liante avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 214
OOC üzenetek: 126
No, most van egy kis időm, leírom ami felgyülemlett.

A méregkeverésről:
Tökéletesen egyetértek Emphussal. (Legalábbis ha jól értelmezem. ;)) A kotyvasztómester tapasztalás útján tanulja meg, hogy melyik lötty (alapanyag) mire jó, az adott pillanatig összegyűjtött tudása alapján max becsülni tudja, mikre lehet képes az adott anyag.
Most lehet azzal jönni, hogy "nadeeddigénmindentmegtanultam", de ilyen nincs. Egyrészt, egyetlen játékban sem találkoztam azzal, hogy az induló, játékba szálló karakter akár csak a szakterületén is mindenre kiterjedő tudással rendelkezzen. Másrészt, lehet akármilyen titkos és részletes tudásod, más klánok/társaságok rejtett titkait biztosan nem ismered. Kezdőként. ;)

Ha már a kezdők témája felmerült:
Induló felszerelésként/tudásként a vonatkozó karakterek (képesség/képzettség/kasztfüggően) kaphatnának minimális tudást, amiért nem kell külön tanulni.
Pl a varázsló indulhat egy választott alapvarázslattal (esetleg olyan erősségig választhat, amit meg is képes tanulni), a kotyvasztómester pedig egy random itallal, aminek a hatásával tisztában is van. (Mondjuk mesterétől ezt tanulta meg, aztán különböző okok miatt érkezik a képbe...) Ahogy a harcos is választ egy tetszőleges fegyvert (amit elbír), úgy a tudós-mágus is ismerhet egy bizonyos varázslatot/löttyöt (amit kezelni képes). Talán nem ad túl nagy fort, de azért mégiscsak használható a karakter, már az első pillanattól is.

A méregkeverőhöz javaslat:
Esetleg jártában-keltében (bizonyos helyszíneken, mint pl erdő) észrevehet bizonyos eséllyel alapanyagokat, amikből csekély energia/pénzráfordítással az általa ismert alapitalok valamelyikét ki tudja keverni. Korlátozva van a megszerzett tudása által, de azért valahogy visszakapja a tudós druidahangulatot, aki mongyuk egy marék bogyóból kotyvaszt varázsfőzetet. ;)

Vélemények?


227. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-25 19:41:50
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 247
OOC üzenetek: 257
Lehet fegyvermérgeket is keverni...gondolom

szerk: meg ha le van kötözve megissza:)

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.10.25 19:42:08


226. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-25 19:24:06
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
"Az utolsóhoz hozzáfűzném, hogyha nem azt a főzetet adom neki, amit kér, és ebből baj lesz, akkor valószínűleg egy vásárlót el is veszítek. (persze a hazudozás arra is értendő, hogy esetleg én ajádékba adok egy löttyöt, ami nem éppen olyan hatású, amit mondtam, vagy esetleg valakinek belekeverem az italába, stb...)."

Erre van egy mérhetetlen egyszerű megoldás: nem hazudsz neki. :)

Attól még, mert lenne egy ilyen lehetőség, nem kötelező ezt választani. :P

Viszont - ahogy azt már írtam is -, ha nem lehetne hazudni az italról, akkor pl. a mérget soha az életben nem inná meg senki IC-n, csak 1-2 emberke, aki tényleg annyira ott van a játékban, hogy ezt megtenné. És meg tudom érteni a többséget, hogyha épp nincs kedvük kijátszani az ájultat...

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.10.25 19:25:23


225. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-25 19:21:24
 ÚJ
>Dormac Wordor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 177
A tesztelés akkor rendben - persze nem magamon.

"csak ő tud növényekből és egyéb alapanyagokból bájitalt létrehozni (IC kijátszható)": ez rendben, én is így gondoltam.

A keverést nem konkrétan két ital keverésére értettem, hanem különböző növényekből kevert italra.

A "mit miből"-t is úgy értettem, hogy bármilyen két növényt összekeverhetek. A hatás az most nem lényeg (rossz, jó).

Az utolsóhoz hozzáfűzném, hogyha nem azt a főzetet adom neki, amit kér, és ebből baj lesz, akkor valószínűleg egy vásárlót el is veszítek. (persze a hazudozás arra is értendő, hogy esetleg én ajádékba adok egy löttyöt, ami nem éppen olyan hatású, amit mondtam, vagy esetleg valakinek belekeverem az italába, stb...).

A többi rendben.


224. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-24 22:02:28
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
"Szerintem, aki hivatalos alkimista, három éves korától kitanulja a dolgokat, eldönthetné saját maga, hogy milyen italokat kever, mi legyen a nevük."

A nevét eldöntheti (és ezt írtam is). Az értékeket pedig az alkimista tudása alapján tudja összehozni. Két valamilyen bájitalból, akárhogy is kevered, nem lesz csúcs szuper. Lehet, hogy kikeveréskor a randomizálásba beleveszem majd, hogy mekkora az alkimista képzettség. Ha magas, akkor nagyobb eséllyel keveri ki a jobbat (és persze, kisebb eséllyel rontja el).

"Egy képzett alkimistának pedig nem hinném, hogy tesztelnie kéne bármit is - elvégre nagyon-nagyon sok növényt ismer, és ritka az olyan, amit nem (lásd: én)."

Ahogy ennyi erővel egy mágus kasztú indulhatna 50 alapvarázslattal. De nem indul, mert ezt nagyon-nagyon-nagyon nehéz megoldani.

És a valóságban is, egy képzett kémikus a jelenleg ismert elemeket ismeri. Lehet, hogy van olyan, amit nem ismer, holott lehet, hogy Nobel-díjas kémikus, és 30 éve a szakmába van. Szóval maradjunk annyiban, hogy az elején nem, nem ismeri az ilyen bájitalokat. Esetleg annyi lehet, hogy aki ilyen irányú kasztot választ, annak elég 2 ilyen bájital egy fajtából (vagy neki 3, másoknak 4), hogy vizsgálattal kiderítse a hatását + az alap bájitalokról tudja pontosan, hogy mit tudnak (amit a piacon lehet venni), illetve, csak ő tud növényekből és egyéb alapanyagokból bájitalt létrehozni (IC kijátszható).

"És nem csak tíz húsz löttyöt tud csinálni, hanem szinte bármennyit tud keverni a növényekből, esetleg más dolgokból."

Nem tudom, hol láttál korlátozást. 12 bájitalból 66 különböző ital keverhető ki, és akkor nem néztük azt a tényezőt, hogy két ital keverésekor különbözőeket kaphatsz. Tehát már csak az alap, piacon vehető italokból több száz különböző keverhető ki. És akkor még ezeket össze tudod egymással keverni, majd ezeket is, stb. Konkrétan végtelen számú lehetőség van.

"Összességében szerintem aki mérgeket, italokat kever - mint én - eldönthetné saját maga, mit miből akar csinálni."

Aha. Akkor én most össze szeretném önteni a tollamban lévő tintát, és a teámat, és szeretném, hogyha megiszom, akkor duplájára dagadjanak az izmaim... ugye ezt Te sem gondoltad komolyan?? :)

"Plusz öt pont jó, és a hazudozás is, bár az én esetemben nem túl előnyös, ha vásárlókat is akarok... "

Ha nem lehetne hazudni, senki nem venne mérget, mert nem tudná felhasználni. Ugyanis ugyan a karakter nem tudja, hogy mérget adsz át, de a játékos tudhatja, és akkor sokan nem hajlandóak meginni csak a játék kedvvért (sajnos).


223. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-24 21:31:16
 ÚJ
>Dormac Wordor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 177
Szerintem, aki hivatalos alkimista, három éves korától kitanulja a dolgokat, eldönthetné saját maga, hogy milyen italokat kever, mi legyen a nevük. Egy képzett alkimistának pedig nem hinném, hogy tesztelnie kéne bármit is - elvégre nagyon-nagyon sok növényt ismer, és ritka az olyan, amit nem (lásd: én). És nem csak tíz húsz löttyöt tud csinálni, hanem szinte bármennyit tud keverni a növényekből, esetleg más dolgokból. Persze nem lenne millió ital: lenne valamennyi, amit én kotyvasztok, és arról a házamban lenne egy kis leírás, plusz lehet még különböző italokat rendelni - amiket nem tűntetek fel a leírásban.
Összességében szerintem aki mérgeket, italokat kever - mint én - eldönthetné saját maga, mit miből akar csinálni.
Plusz öt pont jó, és a hazudozás is, bár az én esetemben nem túl előnyös, ha vásárlókat is akarok...

A hozzászólás írója (Dormac Wordor) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.10.24 21:32:18


222. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-24 21:20:47
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0
Á, azt nem tudtam, hogy mesélő majd adhat bájitalt is. Biztos elkerülte a figyelmem. De így okés.

Az emberismeret, pedig lehetne inkább lényismeret, vagy léleklátás, vagy ilyesmi...hiszen nem csak emberek vannak...


221. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-10-24 21:18:20
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Annalyn:

"Én még bevezetnék pár alapanyagot is (mondjuk tízet), amiből kikeverhetőek lennének a bájitalok. Így egy alkimista kijátszhatná IC, hogy keresdi az erdőben, vagy vesz a piacon."

"szerk: akár lehetne még öt fajta különleges növény, ami a hatásokat növelni, de azokat nagyon nehéz lenne beszerezni, vagy pl kaland során kaphatók lennének.... "

Ezeket csakis mesélő közreműködésével. Tehát mesélő segítségével kijátszanád, hogy alapanyagokat szerzel be, aztán a mesélő jóváírná Neked a bájitalt, amit IC kijátszol, hogy léltrehozol az alapanyagokból. Ez kijátszható, nem a rendszer része. :)

"A hatásokkal egyet értek, a +5 pont elég lesz, a három kevés. "

Én is így gondolom. Jobb alap bájitalokból akár már első keverés után is összehozható, hogy 1-el növekedjen a 7-es skálán egy érték. De ez jobb bájital esetén csak. És azt is csak akkor, ha nagyon nagy mázlid van, és pont maximumot hoz véletlenszerűen össze a rendszer. Szóval inkább kikevert italok összekeverésénél jelentkezik ilyen. +3-nál már első keverésnél, amit keveslek. :)

"Hazudni lehessen, miért ne lehetne? Beleteszi egy olyan üvegcsébe, ahol nem látszik, a másik meg megissza. Kissé zavaros, amit írtam...:)"

Ha a másik tudja, hogy az a színű/szagú bájital mi, azt nem tudod átverni (megpróbálhatod, csak ő erről értesül). Ha viszont nem tudja, akkor igen. :) Természetesen, itt közrejátszana a karizmád emberismeret képessége.

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.10.24 21:19:50


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 228-247