Azt is láthattátok, hogy a felhasználók és a karakterek külön lesznek választva, és \"át lehe [...]" />


OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Új oldal
<< Előző oldal - Mostani oldal: 3 (41. - 60. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

60. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-30 15:46:46
 ÚJ
>Lathspell Solannis avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 88
OOC üzenetek: 72
Hy!
Úgy gondolom ideje ide is írnom :D (miután átrágódtam az eddigieken)

Szerintem a klán, a szervezetek, ház vétel jó ötlet, bár tényleg nem kéne facebookot csinálni az oldalból :D De azért klánterület foglalás meg házalakítás szerintem belefér.

A munka eldöntését illetve részben Beliarhoz csatlakozok. Jó lenne, ha maradna ez a rendszer, max kicsit kötöttebben, és kevesebb pénzért. Plusz munkát lehetne csinálni mesélők segítségével. Pl mint Ayen karakteremmel (csak Mesélőm éppen nem ér rá) épp egy bérgyilkosságra készülök. Ehhez hasonlóan lehetne pénzt szerezni Mesélők segítségével.

Egyenlőre ennyi :D


59. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-30 15:03:49
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0
Esetleg lehetne hibrid formája, hogy fel lenne sorolva néhány munka, ha elvállalod megjelenik a reagodban és a következőben (akár többen ha kell), vagy még abban teljesíted, és akkor egy mesélő eldönti, hogy mennyit kapsz érte (lenne egy maximális és minimális értéke). Tudom szubjektív, de ha nincs fix érték és mesélőnek kell mondani áment, sosem lesz objektív:) Én elfogadhatónak találnám ezt.


58. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-30 15:01:24
 ÚJ
>Beliar Sorgoroth avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 190
OOC üzenetek: 57
Szerintem jó ez a munka úgy, ahogy van itt. Tehát, hogy minden hozzászólás után lehet dolgozni. Jó ötlet az is, hogy IC leírjuk, hogy "dolgozunk". De aki nem ilyen "jómunkásember" beállítottságú karakter, annak nem lesz kellemes leírni, hogy össze-vissza dolgozik. Meg szerintem kedve sem lesz... Úgyhogy az én véleményem az, hogy ez a rendszer maradhatna, de aki plusz pénzt akar, az egyeztet mesélővel, leírja IC, megkapja, és ennyi.
Ja, és ahhoz igen sok mesélő is kellene. Amiben most ahogy látom, kissé szűkölködünk. Persze ez még változhat...


57. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-30 14:54:29
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Azt majd a mesélő eldönti, nyilván az aapján, mennyire volt hangulatos, és reális a hozzászólás-sorozat. Más megoldást nem tudnék elképzelni, ha az automatikus, mostani rendszer nem jön be Nektek... nekem sem nagyon. :)

Eredar tud alkalmi munkákat elvállalni. Pl. egy gyilkosságot, vagy bármi hasonló alvilági tevékenységet. :)

A legnagyobb gond ott van, hogy nekem sincs nagyon ötletem ezzel kapcsolatban. Ezért kérném, hogy gondolkodjatok Ti is ezen, és ha valakinek van egy kidolgozottabb ötlete, azt ossza meg velünk itt.


56. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-30 14:50:38
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0
Az a baj, hogy mondjuk egy városőr, hogy dolgozik? 5 reagon át nyomoz, akkor az 50 arany? Szóval nehéznek találom ezt a megoldást is.

Meg kíváncsi vagyok, hogy egy eredar mit fog dolgozni:)

Megmondom őszintén gőzöm nincs mi a jó megoldás:S


55. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-30 14:45:22
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Dyhr: lesz majd házvételi lehetőég, de azért túlzásokba nem fogok esni, hogy meg kell venni mindenféle bútort. Leírást készíthetsz majd a házról, az lesz a helyszínleírás. Ennél jobban szerintem nem nagyon kell. Esetleg a leírást elkészíted, elküldöd nekem, átnézem, mondok egy árat, amennyiért a leírásban szereplő dolgokat be tudnád szerezni, és mikor berakom a leírást, levonom a pénzt. Ám szerintem ez sem kell. Bőven jó, hogy veszel egy házat, és készítesz róla leírást. :) Erre értettem a berendezését a háznak.

A munkára: de, lehetne egyeztetni a mesélővel, hogy dolgozol ezt-azt, leírod ic, és ő felülírja a pénzed. Csak itt jön a képbe három fontos dolog:
1.: Lehet, hogy 2-3 órát is várnod kell egy mesélőre, netalántán többet is.
2.: Lehet, hogy egyik mesélő több, másik kevesebb pénzt ad ugyan azért a karakternek.
3.: Elég nagy meló lenne a mesélők számára napi 50-100 munkát átnézni, és ez egyre csak nőne.
Ettől függetlenül, egyre jobban hajlok erre a megoldásra. Jelezhetnéd egy mesélő számára, hogy milyen munkát szeretnél elvállalni, és ic kijátszod. Így aki városőr szeretne lenni hosszútávon, keresheti azzal a kenyerét, ugyan úgy, mintha fát vágna az erdőben, vagy tudom is én mit csinál.

A klános dologra, és céhekre én is hasonlóképp jutottam. Tényleg lehet, hogy felesleges lenne, de érdekes dolgokat lehetne belepakolni. Egyrészt, ha a korhoz hűek szeretnénk lenni, akkor valami tömörülési, és összefogási lehetőséget meg kéne adni, azon túl, hogy ic kijátszható... szerintem. Továbbá, gondolj bele, milyen érdekesek lehetnének egyes klánok területért vívott harcaik például. :) De lehet, tényleg felesleges.

A munka mindenképpen finomítva lenne, van karakter, aki több ezer arannyal rohangál. Továbbá, a bájitalok fel lesznek turbózva, és picit módosítok az árukon is. Így használhatóbbak lennének, felkerülnének a karakterlapra használat után, stb. Lesznek harci cselek is, amikre tudnak a harcos beállítottságúak pénzt költeni. Ahogyan lesznek illúziók is, amiket egy nem mágus karakter is megtanulhat.


54. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-30 11:52:34
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0
Én szintlépésre teszem, másra nem tudom használni...mondjuk ha lehetne venni ruhákat, meg ilyesmiket, házat stb, akkor el tudnám:)

A hozzászólás írója (Annalyn Mylene) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.09.30 11:53:18


53. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-30 11:50:31
 ÚJ
>Dyhr Wargun avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 195
OOC üzenetek: 134
Hali

@Emphus: akkor lesz olyan lehetőség is, hogy bebútorozom a házam mint a facebookon? Mindenféle bútorral meg egyébbel? Nagyon, nagyon jó :P

Najó viccet félretéve ez most miért is kell? Nem lehet ezt is leegyeztetni a mesélővel a mesélő megmondja mennyi pénz osztán felírod a karatkered lapjára?

A klános dolog sem igazán tetszik. Ez most egy szerepjáték fórum és nem holmi stratégiai építkezős játék vagy más. Ugyanaz a véleményem, játssza ki a kari meséken keresztül és a mesélő biztosítsa neki a hátteret, amit felír a karilapra.

A karakter fejlődés viszont nagyon-nagyon tetszik. Igazán a leírom ami történt és kész :)

A munka részemről ok. Amúgy most sem tudom, hova is tegyem a pénzt amit a karimmal keresek :D Igazán a varázslat tanulás visz el nagyon-nagyon-nagyon sok pénzt a nem mágus karakterek szinte semmire sem költik el (max fogadó, esetleg 1-2 bájital). Bár lehet, hogy ezzel csak én vagyok így. Kérlek osszátok meg velem a tapasztalataitokat.


52. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-29 21:09:50
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678
Hm, ez nehéz kérdés. Nekem őszintén semmilyen világrengető (vagy oldalrengető?) ötletem sincs a munkáról, szóval ez rátok marad :D


51. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-29 18:57:34
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Erre a munkára kéne valamit kitalálni. Mi alapján lehessen dolgozni szerintetek?? Hogy legyen a munka??


50. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-29 18:20:57
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ööö. Nem lesz szint az új oldalon, így szintlépés és tapasztalati pont, avagy xp sem. :) Erről írtam már korábban.

A sérüléseket (ezt is írtam) majd nem kötelező bekapni, csak egy lehetőség lenne. Bár most meg már úgy képzelem, hogy ne legyen. Ha valaki sérülést szeretne bekapni, ugyan úgy ki tudja játszani, beírja pl. a karakterlapjára...


49. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-29 11:44:30
 ÚJ
>Quin Mortel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 24
OOC üzenetek: 5
Nekem nagyon tetszenek az elképzelések a fejlesztésekkel kapcsolatban. Még nem volt időm csak pár szerepjátékos hozzászólást elolvasni, így nem tudom mennyire "tápolnak" a karakterek. A bekapott sérülésekhez csak annyit fűznék hozzá, hogy ez az ötlet is tetszik, de van hátulütője. Az esetlegesen megnyomorodott karakter miatt lehet, hogy sokan inkább új karit kezdenek. Ezért szerintem ez úgy lenne jó, ha mondjuk a templomnál a papok (persze borsós áron) de gyógyítanának ilyen sérüléseket. A hozzászólás "tetsziknél" még lehetne "tapasztalati pontot" is adni. A kalandoknál a mesélők nem biztos döntik el, hogy lép -e szintet a karakter. Ezzel csak az a baj, hogy valahol kéne vezetni, hogy ki mit tett. Értem ez alatt, hogy valaki sok jó dolgot tett, de nem elégséges a szintlépéshez. A következő kalandban is csak kissé nyújt jó teljesítményt ezért akkor sem lép szintet. Ha tudnátok vezetni az XP-t akkor igazságosabb lenne a dolog.

A hozzászólás írója (Quin Mortel) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.09.29 11:48:41


48. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-28 21:37:09
 ÚJ
>Marcus Marra [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 96
OOC üzenetek: 14
Egy tetsziket máris kap a 42.hsz-ed Emphus. Tetszenek a leendő újítások.
Viszont egy olyan opció is lesz majd, hogy esetleg nem csak pénzt, de tárgyakat is át lehet adni a másiknak?
Teszem azt: lenyúltam Knox rövidkardját. Én is tudom, ő is tudja, viszont ez sehol nem jelenik meg. Természetesen ez kétuseres döntés lenne, mint minden ilyen.


47. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-28 21:30:18
 ÚJ
>Darnol Luminas avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 212
OOC üzenetek: 148
Elnézést a figyelmetlenségem miatt Emphus:).
Tehát akár 2000 karakter kell, hogy legyen egy hozzászólás a munkára? oké:D
Viszont ha kevesebb lesz a munkalehetőség, és nehezebb (tehát helyszínhez és képességhez kötött) akkor nem nagyon lesz pénzed...és így házad sem...pedig én majd házat szeretnék:D


46. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-28 21:12:01
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Turrog: igen, arról már volt szó, hogy úgy lenne, mintha frissen regisztrálnál. Mármint a tulajdonságokkal és képességekkel. Pl. aki tanult mágiát, azt megkapná újból az új oldalon, ahogy a pénz és bájitalait is, a munkalehetőségeket, stb.

Darnol: ez esetben nézz jobban körül. :) 7 tetszikes hsz is van, sőt, két darab is belőle. :) Hatos nincs, 5-ösből van 11 darab. Négyesből pedig húsz.

Liante: szerintem azért drasztikus játékosállomány csökkenés nem lenne amiatt, hogy ki lennének iktatva a tápra játszók. Az aktívabbak között nagyrészt nem ilyenek vannak szerencsére.
A karakter megnyomorítása pedig természetesen a játékos döntése. Ha nem szeretne maradandó sérült összeszedni, nem szed. Ez csak egy lehetőség lenne.
Mivel még mindig cél, hogy a játékos száz százalékig irányíthassa a karakterét, ezért még a jk-jk harcnál és lopásnál sem kéne mesélői beavatkozás, ha csak ezt nem kérik maguk a játékosok.
A tetszik linket pedig használják a játékosok néha (szerencsére), egyre jobban. Ezért gondoltam, hogy ezt aknázzuk is ki, és legyen neki valami haszna is.
Azt pedig nem támogatnám, hogy a mesélők döntsenek a sikeres munka felől. Egyrészt, bármennyire is pártatlannak igyekeznek maradni, nem fog összejönni. Másrészről pedig igencsak sok meló lenne ezzel.

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.09.28 21:20:10


45. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-28 21:11:23
 ÚJ
>Csalántüske Liante avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 214
OOC üzenetek: 126
A (jóformán) fix karakterértékek első pillantásra jó ötletnek tűnnek, ezáltal nagy eséllyel lecsökken a létszám. De akik csak a tápolásért írnak, előbb-utóbb amúgy is megunják. ;)

Amit szvsz ki kellene hagyni, az a karakterek megnyomorítása, mindenféle gyógyítási lehetőség nélkül. Lehet olyan ember, aki szeret eljátszani egy tehetetlen fadarabot, de szerencsére a többség nem ilyen. ;) Vagyis igen, lehet végzetes sérülés/átok/esemény, ami kihat az értékekre, de akkor viszont valami gyógylehetőséget be kellene iktatni. Akár következő kaland központi szála is lehet megkeresni az öreg remetét az erdőben, akinél van a csíkoshátú zöldkígyó mérgére gyógymód. :D

A Tetszik opció nagyon jó ötlet, bár szerintem eléggé kevesen használják. Vagy csak az írások minősége hagy maga után kívánnivalót. ;)
esetleg lehet olyas opció, hogy mielőtt írnál reagot, egy random írást be kellene sorolnod a rossz, átlagos, jó hármasba (a skála tetszés szerint finomítható); akinek összejön X felsőkategóriás értékelés, az kap valami jóságot.

A munkadolgot én továbbvinném egy sorral: minek az auto munka? Leírod, hol, hogyan igyekszel pénzhez jutni, jelzed vmelyik felügyelőnek (akár megnyomsz egy gombot, amire a hozzászólásod száma, helyszíne bekerül egy közös listába, amit csak a mesélők látnak) és ha ő úgy látja, megvan hozzá a képességed, akkor jóváírja neked a pénzt. Hozzászólás végén módosításként átad x aranyat, megjegyzésben szerepel a ki és mikor adta.
Esetleg ugyanilyen elbírálás alá eshet a jk-jk harc vagy tolvajlás is.

Persze, ez aktív mesélői részvételt követel, ami pont az egyedinek számító automata funkciókat iktatja ki...


44. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-28 21:11:16
 ÚJ
>Darnol Luminas avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 212
OOC üzenetek: 148
én még nem láttam három 'tetszik'-nél többet...valaki használja, de a legtöbben nem és nem is lehet kötelezni rá senkit...tehát mi a sok tetszik?:)

Egyébként támogatom mindegyiket, csak legyen:D


43. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-28 21:09:23
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678
Nekem tetszik. :) Így jóval nőhet a játékélmény ^^

Viszont, akkor majd az új fórumon újra kell alakítanunk a karaktereket? Mert ha igen, akkor inkább magamnak a 'harcos' kasztot választanám :D


42. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-28 20:50:52
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Nos, még egy apróság:
Szerintetek mennyire legyen alapjaiban befolyásoló tényező, hogy a karakter miben milyen jó?? Sajnos egyre inkább azt látom, hogy sokszor valaki nem is magát a játékot, hanem a karakterének a tápolását preferálja, ami megöli a játék élvezetét. És ennek a kialakulásában erősen részt vett az is, hogy funkciókkal, pont alapú lehetőségekkel van ellátva az oldal.

Ezért aztán, a jövőben, az új oldalon picit más megközelítésből oldanám meg a dolgokat. Az ötletem, amit nemsokára felvázolok, már nem pont, hanem játék alapú lesz. A baj csak az vele, hogy van egy emberi befolyásoló tényező, ami eddigi tapasztalataim szerint "csalásra" és "utálatra" buzdítja a játékosokat sajnos. Ezért kérdeném mennyire tetszik ez a rendszer, amit íme, fel is vázolok.

Az egyik legfontosabb különbség, hogy a karakter fejlődése részben ki lenne lőve. Választasz alapból egy fajt és egy kasztot. Ezek alapján meghatározóik, hogy a karaktered miben mennyire jó alapvetően (ahogy arról már volt szó, ez nem számokban lesz meghatározva, hanem szöveges jelzőkkel). Ezen felül, magad, regisztrációnál még módosíthatsz pár dolgot, és máris kész a karakter. Ezek után, többé már nem javíthatsz egy tulajdonságodon sem. A tulajdonságok maradnának, fixen. Talán egyszer-egyszer egy kaland után valami kis pluszt kaphatsz (kalandmodul lesz, mesélők beállíthatják, hogy pl. erőből egyel magasabb szintre lép a karaktered a kaland után). Ám alapvetően fixált érték lenne. Ezen kívül a képességeket viszont lehetne fejleszteni, de nem úgy, mint most. Nem egyszerűen edzéssel és meditációval, hanem annak a képességnek a használatával. Ám ez a képesség dolog sem ilyen egyszerűen működne, hogy odamész, vásárolsz, és máris nőtt az alkudozás képességed. Tenned kéne valamit érte. Pl. egy mesélő létrehozhat irányíthatja Neked az NJK-t, az eladót, és őt kéne meggyőznöd. Ám itt jön a képbe, hogy egy mesélő, bármennyire is elfogulatlan, szeretheti, vagy nem szeretheti a karakteredet, és máris bejött az a csúnya emberi tényező, amit az elején említettem. Másik megoldás lenne, hogy megpróbálsz a vásárlásnál alkudnod (feljön egy olyan ablak, amibe beleírod, mennyire szeretnéd lealkudni az árat, és vagy sikerül, vagy nem, ha igen, picit fejődik az alkudozásod).

A lényeg az lenne, hogy a karaktered tulajdonságai közel fix értékek lennének, a képességeket pedig azok használatával tudnád fejleszteni.

Illetve, akár balszerencse is érheti a karakteredet, aminek folyamán egy képességed leromlik. Pl. ha megtámadják, és súlyos sérüléseket szerez a harcban, akkor lehet, hogy a jövőben a kardforgatás már nem fog menni a karakternek, mert egy fontos izomba belevágott az ellenfél. Akkor hirtelen leesik az adott képesség nagyon rosszra, és ahogy felépül a karaktered, egyre jobb és jobb lesz belőle. Csak ehhez rengeteg tapasztaltabb mesélőre lenne szükség (akik irányítják ezeket a történéseket), így egyenlőre nem igazán működne a dolog.

A második fő változás a munkával, és a kapott munkalehetőséggel lenne összefüggésben. Hozzászólás hossz alapján még mindig járna munkalehetőség, de sokkal magasabb lenne a korlát. Ez alapvetően kevés munkát adna. Ám cserébe lehetne olyan, hogyha sok embernek tetszik a hozzászólásod, kapsz még 1-2-3 darabot. Természetesen saját hozzászólásra nem lehetne tetszést nyomni (és lenne egy rendszer, amivel szűrném a multi felhasználókat... nem karaktereket, felhasználókat), illetve, ha olyat tapasztalnék, hogy valaki ezzel szeretne bármilyen formában csalni, kapná a tiltást. Így elméletben azokért a hozzászólásokért járna több munka, melyek jók, és tetszenek másoknak. Így alapvetően nem a hossza, hanem a minősége lenne meghatározó az adott hozzászólásnak.

Ahogy említettem, munka téren is változtatás lenne. Minden munka helyszínhez, tulajdonsághoz és képességhez kötött lenne. Csak egy (vagy 2-3) helyszínen lehetne elvégezni, csak akkor, ha megvan egy minimum tulajdonság vagy képesség, és lennének bizonyos értékek, amelyekből ha jobb a karakter, többet kap a munkáért. Itt azért gondoltam megtartani az értékeket, mert azok nem nagyon változhatnak, így nincs olyan, hogy játék elején 10, pár hét után meg már 30-40 aranyat keres a karaktered. Hanem közel fix pénzt. Ezen kívül, alapvetően nem hozzászólás hossz alapján lenne adva munka ugyebár. Ezért ez a rendszer így működőképesnek tűnik.

Továbbá, ami az egésszel kapcsolatban fontos lenne még, hogy alapvetően olyan funkciókat tervezek, amik a játékkal kapcsolatosak, és nem értékekre feküdnek rá. Értem ez alatt, hogy pl. a küldetések el lennének törölve, vagy nem ilyen egyszerűek lennének, hogy írj oda, és kész. Továbbá nem lenne edzés és meditáció (edzés max harci cselek tanulására), mert ugye nem fejleszted a karakteredet így (nincsenek szintek, régebben már írtam). Ezen kívül, pl. az beleférne, hogy saját házat vegyél, és esetleg azt fejleszd, ahogy az is, hogy saját céhet, vagy klánt alapíts, stb. Ezek mind lesznek, nagyon izgi dolgokkal. De pl. az nem férne bele, hogy gombnyomásra meglopd a másik karaktert. Minden történjen szépen a fórumon. Írd le, hogy megpróbálod meglopni, és ha ő úgy gondolja sikeres, akkor szépen átadja Neked a pénzt egy reagban. Egymásra kell, hogy alapuljon a játék, és nem pontokra. Ez egy ilyen játék. :)

Várom a véleményeket! ;)


41. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-09-28 12:57:59
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ez a téma nem a térképekről szól. Ez a téma az új oldalról szól. Kérlek, hogy az adott témába csak azt írd, ami az adott témához tartozik. :)

A rajz és térképpályázat a bejelentések fórumrészben, a megfelelő témában található meg.

A segítségedet örömmel vesszük, jó lenne egy jó kis térkép. Ám ez abba a témába tartozik. ;)


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 228-247