OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
Kasztok barátságosabbá tétele
<< Előző oldal - Mostani oldal: 3 (41. - 60. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

60. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-04 21:56:13
 ÚJ
>Nimeril Drimanow avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 584
OOC üzenetek: 406
Ahogy láttam most lesznek ilyen % -os sérülések, meg kitérések stb. Esetleg lehetne a gyógyítás is % -ban. De az jogos szerintem is, amiről Bredoc írt. Esetleg lenne egy ötletem, amit példába felvázolok.

Van egy frissen levágott végtag. Ez 5-ös sérülés. Most 80-100 % körül mozog a veszélyessége. Gyógyást alkalmaznak rá valanilyen formában. Ebben az esetben mondjuk lemegy 50-80% veszélyességre. Vagyis már nem ömlik belőle a vér, de még azért komoly. További gyógyítást alkalmaznak rá. Ekkor már lemegy 0-15% köré a veszélyessége. Most már szakszerűen el van látva a sérülés. Egyelőre nem kell tartani a fertőzés veszélytől sem. A fájdalom is nagyjából bírható. További gyógyítással már nem lehet javítani rajta. Szóval nem fog 4-es szintre csökkeni. Ezzel már az esemény helyszínéről nyugodtan el lehet szálítani, de további ápolásra szorul. Mondjuk ahol ilyen súlyos sérülések történnek ott biztosan mesélő is van. Szóval ha a mesélő, úgy itéli meg, hogy lehetséges, akkor mondjuk lehetne csökkenteni a súlyosságon is. Mondjuk egy dúrva vágásnál. Azt ha nagyon pöpecül ellátják akár egészen jól el lehet viselni.


59. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-04 21:37:50
 ÚJ
>Bredoc Droyn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 504
OOC üzenetek: 148
Szerintem pont az a baj a mostani gyógyítással, gyógyításokkal hogy nagyon kötve vannak a harcrendszer sérülés értékeihez, és én úgy képzelem, hogy csökkenteni a sérülések súlyosságát x szinttel az nem annyira realis. Mármint van egy levágott végtag, az mondjuk 5-ös sérülés, és hiába gyógyítja körönként eggyel kisebbé, nem fog visszanőni a végtag, legfeljebb eláll a vérzés, stb.

EDIT: Másik példa, ha valakit szíven szúrnak azmondjuk 10-es sérülés, nem érzem reálisnak, hogy az gyógyítás képességgel összeforrassza a szívét és ezáltal 9-es lesz a sérülés, aztán meg 8?

De tényleg csak az én véleményem az egész, és kérem vitatkozzon velem bárki ha félreértem:D

Személy szerint hasznosabb, vagy inkább IC jobban kijátszhatóbb és reálisabb lenne, ha konkrétabbra vennénk a gyógyítást, például: el tudja állítani a vérzést, meg tudja gyógyítani a betegséget( lázzal járó vírusok, baktériumok, fertőzések bármi), ki tudja venni a nyilakat, össze tudja varrni esetleg a belső ereket is ha nagyon skilles, de nekem annyira idegen az, hogy 3-as sérülésből 2-est csinál, mert ő orvos.

A hozzászólás írója (Bredoc Droyn) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2020.04.04 21:39:33


58. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-04 21:30:37
 ÚJ
>Nimeril Drimanow avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 584
OOC üzenetek: 406
Engem most megmozgatott a tudósnál ez a gyógyítási irány. Főleg, hogy az én karimnak elvileg van köze a gyógyításhoz. Esetleg mi lenne, ha lenne egy olyan képessége, ami s sérülések súlyosságán csökkent? Ezt ötvözném a harcosnál a olvasott fejlődős képességgel.
PL: Képesség neve: Gyógyítás

- Gyógyítás: A tudós képes a sérülések értékeit csökkenteni xy értékkel. Ehhez nem szükséges semmilyen felszerelés. Amennyiben akad valami pl: elsősegély csomag stb. akkor hatékonyabb a képesség. Bizonyos számú sérült ellátása után fejlődik. A csúcsa akár az is lehetne, hogy megfelelő orvosi eszközökkel (jól felszerelt orvosi táska) akár vissza tudná hozni a friss halottakat. Értelmes határok között.

Vagy esetleg egyedüliként kaphatna még 3 x 5 képességet. Akkor az egyik ág specializálódhatna a gyógyításra. Ebben az esetben az egyik a biológiai tudományokat ösztönözné. A másik ezt a kémi kotyvasztást, ami most a bájoló. A harmadik meg a világi a fizikát támogatná.

Most hirtelen ennyi. Remélem nem kombináltam túl. ( Hajlamos vagyok rá)




57. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 23:28:00
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 106
OOC üzenetek: 20
//Bredoc//

- Lovas harcmodor

Nekem viszont az a bajom vele, hogy kicsit irreális, hogy lóról jobban harcol mint talpon, így nem adnék támadás módosítót, csak a vágta adta lendület sebzését.

Azzal egyetértek hogy ezerszer jobban harcol lóról mint mások, de én mint mesélő, én a nem lovag kasztúakra raknék negatívot.

De az ötleted alapján:

-Ne szállj le a magas lóról / Rohamvágta

Ha a környezeti tényezők adottak, és van helye a lovagnak lendületet venni hátasával, akkor sikeres támadódobás esetén, a vágtázó lóról bevitt sebzés (k)_X_-al növekedik. Ha a támadást elvéti, és az ellenfél visszatámadása sikeres, akkor le tudja őt rántani a nyeregből. A következő körben a lovag csak védekezni tud, és 1-2 szintű sérülést szenved.
(Mekkora mázli, hogy lanán lehet 2 oldalúval is dobni. :D )



56. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 23:09:43
 ÚJ
>Bredoc Droyn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 504
OOC üzenetek: 148
Én alapvetően úgy értettem, hogy reggel jön egy bánatos falusi bácsi, hogy a gaz banditák elrabolták egyetlen szem lányát Major Annát, te pedig mint lovag megesküszöl hogy visszahozod a lányt! Elindulsz megkeresni de a siker kapujában szükséges lenne egy erőpróba hogy kiszabadíshasd láncaiból, így ahhoz a próbához + módosítót kapsz, így gondolnám én user szemmel, máshogy nem is tudom elképzelni. Más helyzetben nyilvánvalóan de a koncepcióra értem.

Vagy eltemetem halott bajtársaim lovagi becsületemre esküszöm, és az állóképesség próbádhoz adhat egy pluszt ásás közben.

Lovas aktív képességgel kapcsolatban felmerül, hogy meghalhat-e a hátas,és ha igen lehet-e másik, mert ha nem akkor elég cink.

Egy ötlet:
Lovas harcmodor:
A lovag hosszas és kemény kiképzésének hála képes lóhátról harcolni, ezáltal fürgébb és könnyebben védekezik. (+x támadóérték/+x gyorsaság/+x védekezőérték)
Viszont ha lelökik a lováról a következő körben súlyos negatív hatások érik(-sok védekező érték és nem tud visszatámadni) -> Így magát a lovat kvázi nem lehet bántani, az elmegy onnan vagy valami, ic nem ad számottevő segítséget, viszont fixen megmarad.


EDIT: A gyógyítást mi lenne ha úgy fogalmaznánk át, hogy belekerüljön az, hogy :Ha rendelkezik a szükséges alapanyagokkal (ideértve: gyógynövények, elsősegélycsomag, bármi ilyesmi) akkor képes meggyógyítani a nem mágikus eredetű betegségeket?

A hozzászólás írója (Bredoc Droyn) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2020.04.03 23:20:24


55. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 23:01:14
 ÚJ
>Intath Aldeis avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1194
OOC üzenetek: 231
Hát azért az egyik karim majd egy éve van egy kalandon, hogy maihhin bőrt szerezzen. Mire azt megcserzi, formára vágja vágja és lamellás bőrcsizmát készít belőle nem tudom mennyi idő lesz, de ha aztán feltöri a lábát mert rosszat dobtam, falnak megyek. Főleg, hogy lehet a piacon is megtudnám venni. Én azért ha elég munkát fektetnek valamibe akkor valamivel mindenképp jutalmaznám. És itt tényleg úgy értem ha munkát fektet bele és érődik is rajta.


54. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 22:50:12
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 106
OOC üzenetek: 20
-Ne szállj le a magas lóról / Rohamvágta

Ha a környezeti tényezők adottak, és van helye a lovagnak lendületet venni hátasával, akkor sikeres támadódobás esetén, a vágtázó lóról bevitt sebzés (k)_X_-al növekedik. Ha a támadást elvéti, akkor az ellenfél visszatámadás lehetősége a hátast éri. A hátas ekkor a lovag Védekező Értékének felével (Lefelé kerekítve) és _Y_ életponttal rendelkezik.



(Ez nagyon fun... Miért késtem én le ezekről)


53. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 22:42:19
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Szóval:

Lovas harcmodorra jöhet konkrét ötlet.

Hogyan máshogy lehetne kicsit inkább erősítve átfogalmazni a most is aktív tudós képességet, hogy a gyógyítása jobban megfogható legyen.

Illetve akkor javasolnám kivételre a megtorlást a kóbor lovag betételével együtt.


52. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 22:40:12
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
No, még a lovaghoz... Akkor a kóbort adaptálhatjuk, eddig az tűnik minden érdekelt gondolkodó főnél befutónak.

Az igazmondást én pont ezért tartanám meg. Mert egy lovag alapból nem húzza ki ezeket a dolgokat, de ő lesz az, a harcosok közül, aki beszédet mond Eger várában. Ekkor jön jól az, hogy mégis képes erre.

Az eskü pedig kifejezetten nem harci cselekedetekre lett kitalálva. Ezt tisztázni is fogom, ha nem érthető.

~~~~~~~~~~
Int:

A tárgykészítést az alábbi rendszerben igyekszünk egységesíteni majd. Ezt elég sokszor teszteltük már, aránylag jó és szabad. [LINK]

A tíz mesélői pontba számítható bele az ET-s szépen kijátszott tudás, illetve az IC megjelenő gyártás is generál majd szakmai pontokat. Ezt dobja meg a polgár kasztképessége (a szakmai pontok lehet, hogy kicsit átvariálódnak, de a séma ez marad). Tehát a szakma és a kaszt csak egy rendszerszintű valami, egy név ebben az olvasatban. IC lehet lovag olyan is, aki mágus kasztú, és lehet kovács olyan is, akinek nincs szakma képessége.
Tulandonképpen a sima szakmai tevékenységeket könnyebben végzi majd az, akinek van ilyen.

Ha nem sikerül, akkor egyszerűen ócska/rossz minőségű lesz a dolog. Van ilyen is.

A tudós gyógyítós dolga megint csak olyan, hogy segít. Arra ha tudunk egyenértékű, de jobb hatást, én nyitott vagyok módosítani, de ahhoz a kaszthoz inkább hozzátenni kéne még. Ez megint nem kizárólagos. Ismerheti más is, csak másnál nem olyan biztos a felismerés. A kasztok tulajdonképpen egyfajta beállítottságból adódó képességcsomagot jelentenek, mindent lehet enélkül is, csak nehezebb.

Állatot szelidíteni lehet, csak nem lehet általad mozgatva, mikor előnyhöz jutsz általa, ilyenkor mesélőt kell bevonni. A druidánál ez automatikusan mehet, csak a másik játékossal kell lemeccselni a dolgot. (Megint, mint a gyógyító tudós esete).

Igen, mindenféléket lehet kapni kalandjutalomból, ez marad örökre.

A szakma képességhez valószínűleg csinálok majd foglalkozáscsoportokat, amikbe tágan értelmezve belefér minden, és lesz ilyen földművelés jellegű is. Ugyanígy, ha egy vetés-aratás párost ezzel a munkaminősítővel értékelünk, akkor lehet vonatkoztatni a termény hozamára, minőségére a dolgot.
Hogy pontosan milyen előnyökkel járhat az attól függ, hogy mire használod. Ad rá +2t :D


51. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 22:17:04
 ÚJ
>Bredoc Droyn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 504
OOC üzenetek: 148
Szerintem az eskü az menő, az használható, az igazmondás pedig nem mérhető, lehet úgy is hazudni, hogy nem mondasz igaztalan dolgot, + általában egy lovag nem fejleszti szerintem ezeket az értékeket annyira, hogy legyen olyan IC helyzet, amikor ez kijátszandó. Az eskü szerintem sokkal reálisabb. :Esküszöm, hogy visszaszerzem/megbosszulom/megmentem/bármi, és milyen hasznos egy pr{bánál az a módosító!

Az elesett bajtársak is jogos, lehet ritka az az élethelyzet, mikor sok társad meghal, és azokat megbosszulod (ez is lehet egx eskütétel akár pl, megbosszulom elesett társaim és voálá)

Én inkább csavarnék egyet a dolgon és felvetném az ötletet, hogy ha már ilyen képességek, mi lenne, ha ráépítenénk arra a tényre, hogy elvileg az összes kaszt közül a lovag az egyetlen, aki "tanult" lovas harcmodort, a ha már megvan a hátasa, akkoe lehetne egy valami, ami erre irányul. Pl lóháton harcolva plusz TÉ, vagy ilyesmi.

A kóborlovag meg menő szerintem is


50. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 22:10:02
 ÚJ
>Morwon Loree Dedion avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 844
OOC üzenetek: 1416
A fegyvertörés szerintem op, már amikor sikerül. Kicsit lehangoló lehet, ha egyetlen kockadobással elveszíti valaki a fegyverét + szinte biztosan a harcot + talán még az életét is.

Nekem is a Kóborlovag jön be leginkább, habár nem ismerem ezeket a TÉVÉ-ket.

Kivenni pedig a megtorlást kéne, mert bár nem rossz az ötlet, de ez a "lovagklán" dolog már más képességekkel is erősítve van, szóval a magányos lovagoknak is kéne valami.


49. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 22:09:26
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
A fegyvertörés nem menő, ha biztosra megy (már annyira és szerintem), viszont azt el lehet érni máshogy is, pl sima támadással.

Az igazság szava szerintem fontos egy lovagnak. Legproblémásabbnak éz az eskü-t látom onnan, lehet, hogy attól válnék meg, noha az is lehet érdekes.

A mesterhátas csak eladáskor jár vesztéssel. Tulajdonképpen elveszti lovagi becsületét aki így cselekszik (még ha fekete lovag is, a hátas az hátas). Alapvetően szövetségesek alatt én azt hiszem mindenhol humanoidokat értettem, szóval alapvetően nem számít annak, bár ez egy lehetséges erősítés. Ha szükség lesz rá betehetjük (egyelőre kihagynám).


48. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 22:05:46
 ÚJ
>Intath Aldeis avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1194
OOC üzenetek: 231
Nagyon tetszenek a kasztképességek! Ezek tényleg nagy pluszt adnak szerintem a rendszernek és a staffnak, aki dolgozott ezzel egy nagy vállveregetés. Köszönjük a rá áldozott munkát.

Nekem is lenne pár kérdésem.

Tárgykészítés érdekelne, hogy mi a helyzet a képzetlen, de előtöri alapján képzett karakterekkel. Pl: egy nomád harcos aki magának fűzi be a bőrvértjébe a lapokat ha az megsérül. Vagy az egyszerűbb tárgyak készítésével. Pl egy bicska nyele?
Ezen kívül ha nem sikerül egy próba az mit jelent? Mondjuk nagyon szépen leírja, hogy készítette el az adott eszközt. Látszik, hogy utána is nézett és dolgozott vele. Ilyenkor lehet alapból elfogadni vagy esetleg olyat, hogy ha nem sikerül akkor még egy reagot foglalkozni vele? Főleg ha még az alapanyagokat is a jk szerezte be és azzal is dolgozott.

A tudósok gyógyító képzettségét pedig én sose értettem. Ahogy a jelenlegi polgárkaszt leírásában se, azt hogy nekik lehet szakmájuk. Lévén minden kasztnak lehet szakmája. Harcos, aki közben kovácsol, alkimista aki orvos is, kereskedő aki ötvösmester is egyben... Bár most már ha jól értem a polgár kasztúak ha megfelelő képzettséget vesznek fel akkor ebben jobbak lehetnek másoknál. Viszont visszatérve az eredeti ötletre, hogy az orvoslás nem egy olyan kaszthoz köthető dolog. Szóval maradhatna csak az, hogy nekik a vajákosmérgek felismerése azonnali. Mások meg talán tudják, hogy valami méreg, de csak ha ügyik.

És a nem druida kasztúak mire tudják tanítani az állataikat? Harci vagy vadászkutyát képesek idomítani?

Az, hogy egy kalandjutalomként valaki egyedi varázslatot kaphat azért megmarad a rendszerben ugye?

Polgár kasztúaknál a szakma lehet földművelés vagy állattenyésztés? Ha igen ezek milyen előnyökkel járnak?

Nekem tetszik a kóborlovag dolog. Nekem is olyan lovag kasztú karim van, aki nem pajzshasználó, nem egy hadvezér alkat szóval hozzá jobban illene az olyasmi.


47. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 21:57:50
 ÚJ
>Darenn Soreyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 515
OOC üzenetek: 152
Ha én mégis szavazhatok nekem a fegyvertörés tetszik a legjobban.

Mindenesetre, én a megtorlást, vagy az igazság szavát tudnám lecserélni. (Tudom hogy sokat gondolkoztatok rajta. Ez nem azt jelenti hogy nem tetszik, csak na. Kard... Szóval érted. :D )

Kérdés:

Mesterhátas A lovag választhat egyet a mesterhátas listáról, amint kiképzése véget ért. Onnantól kezdve hű társa lesz. Az állat szelíd, IC játékban szerzetthez hasonlatosan kezelendő. Ha a lovag eladja, minden lovagi képességét elveszíti.

-Akkor is elveszíti, ha az állat meghal?
-Frissen regelt kariknál értem, de az új rendszer bevezetésével ezeket a hátasokat ic bemesélhetjük magunknak, vagy azért szerezzük be valahogy mesélővel. (Nyilván nem terem nálunk csak úgy, ha még akkor is a bányában leszünk.)
-Egy ilyen lelki kötődésű állat szövetségesnek számít a "megtorlás" szempontjából?


46. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 21:45:59
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
A fegyvertörés nem rossz, az élharcos... Hát szerintem határeset, van ugyanez az orgyilkosnál. A túlerővel szembeni harc viszont kifejezetten tetszik. A Dicső vonalba elmenne szerintem, csak ahhoz ugye valamit ki kell venni.

Kóborlovag pártiak vannak még, hogy látjátok, milyen lenne egy ilyen?


45. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 21:24:20
 ÚJ
>Darenn Soreyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 515
OOC üzenetek: 152
Szuper, és köszi az elbírálást.

Önfeláldozó lény vagyok, szeretek segíteni, ím néhány terv a pallos lovagra, amiből ha úgy érzi a staff (Szarkazmus majd nem szavaz :D) akkor lehet belőle válogatni. :)

Ahol számokat kell írni, azt kihagyom. Oda találgassunk olyan számot ami oda illik. :D

-Fegyvertörés

A lovag egy kétkezes, vagy szálfegyverrel, egy erős, és precíz ütést mér az ellenfele valamely felszerelésére. Ez lehet fegyver, pajzs, de akár páncél is. A támadás -X módosítóval dobandó, a mozdulatsor nehézsége végett. Ha sikeres, akkor a tárgy, ha az nem mágikus, eltörik. Bizonyos esetben használhatatlanná válik. (Harchelyzetenként egyszer használható)


-Élharcos

Ha a lovag szemtől szemben,(Tehát nem váratlanul támadták meg) egy az egy elleni küzdelemben vesz részt, és nem használ pajzsot ami lassítaná, akkor az első körben kétszer támadhat, így az első körben az ellenfélnek nincs visszatámadási lehetősége, viszont a második harci kört mindenképpen az ellenfél kezdi. Ha mind a kettő csapás talál, akkor a két kidobott sebzés közül, a kisebbik érvényesül mind a kettőnél. (15 reagonként egyszer használható)


-Kóborlovag

Ha a lovag egyedül néz szembe túlerővel, és kétkezes kardot, vagy szálfegyvert forgat, akkor TÉ-je a túlerő mértékével növekszik, míg VÉ-je a túlerő felével (lefelé kerekítve) csökken az adott harchelyzetre.
(15 reagonként egyszer használható)
Pl:
1vs2 = +1 TÉ
1vs3 = +2 TÉ -1 VÉ
1vs4 = +3 TÉ -2 VÉ
stb...
Illetve lehet ennek a fordítottja ha pajzsot használ. Egész érték VÉ-re, és fél minusz TÉ-re



Megpróbáltam nem túl erős képességeket összeválogatni. Nem az a lényeg, hogy a lovagok legyenek a legnagyobb legények a gáton, de ha már van a világba Lovagi kard, akkor legyen vele, egy epic mozdulat. :)

Szeretettel, egy önzetlen segítő lélek. :)

Ui.: Faemberek.

A hozzászólás írója (Darenn Soreyl) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2020.04.03 21:26:38


44. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 21:17:34
 ÚJ
>Bredoc Droyn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 504
OOC üzenetek: 148
Chat alapján javasolnám, hogy a lovagok és a kardforgatók vértviseletét illessük valami más névvel, hogy ne keverdjenek össze.


43. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 20:43:24
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Ez egy jogos kritika.

A biztos hárítást megtoldhatjuk egy két kézzel forgatott karddal vagy szálfegyverrel. Szerintem ez belefér.

A másiknál pedig az éppen aktuálisan halott. A feltámasztás meg azt hiszem élőhalottat csinál, annak meg a nevében is benne van...

A lovagnál tényleg nem volt a pallosos vonal különösebben megnyomva. Látszik, hogy Szarkazmus nem vett benne aktívan részt.


42. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 20:39:14
 ÚJ
>Darenn Soreyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 515
OOC üzenetek: 152
Mindenek után - Az ördög a vállamon aki minden szempontból csak azt nézi, hogy ő egy JK!

Szóval az egyetlen számomra kicsit érdekes aspektusa, hogy ezzel a rendszerrel a saját teljesen személyes törekvéseim vannak fejlődésileg megnehezítve. :D :D

Viccet félretéve, látom, hogy mindenki másnak hasznos fejlesztések vannak benne, és az okait is értem. :)

Az egyetlen amit nehezményezek kicsit, hogy a lovag kaszt aktív képességei nekem nagyon a pajzshasználatot részesítik előnyben, és nincs aktív képesség a kétkezes kardokra. (Pallos, Lovagi kard)
Ha lehet sírni egy kis buffért. :D

"Biztos hárítás

A képesség aktiválásakor a lovag tettrekészen vár, (következő körben utolsó lesz) ebből kifolyólag egy, tőle legfeljebb 3 lépésre található célpontú nem mágikus támadást blokkol pajzsával."

Szerintem ezt lehetne kétkezes kardra is kiterjeszteni, illetve szívesen látnék egy direkt pallosspecifikus képességet.

És hogy ne csak nyígás legyen, itt egy kérdés is:

"Megtorlás

A lovag minden az adott harchelyzetben elesett bajtársa után +1 sebzésbónuszt kap a harchelyzet végéig.(Ha kétes, hogy szövetséges-e, akkor nem.)"

Mi számít elesett bajtársnak? Lefegyverzett? Harcképtelenné vert? Halott?

(És ha csak azt hisszük hogy halott? És ha egy Satista feltámasztja, akkor mi lesz? :D )

Köszönöm hogy nyíghattam is.


41. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-04-03 20:20:15
 ÚJ
>Valuryen Meloar'c avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 287
OOC üzenetek: 18
A poén az, hogy a karakterem nagy életcélja egy egyedi varázslat(nem egy random, hanem egy bizonyos) és hónapok óta agyalok, hogy milyen kalandban tudnám megszerezni, de végre...:D


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 86-105