OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
Kasztok barátságosabbá tétele
<< Előző oldal - Mostani oldal: 6 (101. - 105. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása:

90. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-07-28 22:40:38
 ÚJ
>Relael Ellerin lae'Natar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 755
OOC üzenetek: 261
Sziasztok,

Úgy gondolom a bárdzene elég ideig volt már ennyire rendszert eltörő, kiegyensúlyozatlan képesség, amit az új bárd aktív bevezetése nem old meg kellőképpen.

Érdekelne, hogy milyen javaslatotok volna rá. Elhangzott már olyan, hogyha a célpontot támadás éri, akkor felocsúdik a bűvöletből, és akár negatív módosítókkal, de képes lenne védekezni, elmenekülni, viszont támadni.

Akár teljes reform is lehet, bennem felmerült egy olyan is, hogy inkább defenzív, nem harci helyzetekben volna hasznos, hanem játéklehetőségek teremtésében. Például a célpontot megigézi a bárd, ezért a célpont x körig úgy látja a bárdot mintha az legendás karizmával rendelkezne, aki ezáltal képes hatással lenni a döntéseire, meggyőzni őt.

Ezek csak példák, nem feltétlenül jók, de érdekelne, hogy van e bármi elképzelésetek arról, hogy mi lehetne egy ötletes, hasznos aktív képesség, ami nem venné el a játéklehetőségét a kiszemelt célpontoktól, mert valóban nem korrekt jelenlegi módon a Bárdzene.


89. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-21 09:15:17
 ÚJ
>Salwar Caleihaisan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 421
OOC üzenetek: 145
Hát, Hádész rendszerében valóban semmis. Viszont Emp rendszerében volt értelme:

Vért hatása: Ha a karakteren nehéz vért van, akkor minden körben automatikusan úgy kell venni, mintha eggyel több szegmenst használna, és úgy növelni a fáradságot. Tehát ha 3 szegmenst használt, akkor 3+1=4 szegmensnek kell venni a fáradás szempontjából. Ha a karakteren könnyű vért van, akkor a kitartását kell eggyel csökkenteni a harc idejére. Bőrvértek esetén csak az első fáradságpont megkapásáig csökken eggyel a kitartás (ekvivalens azzal, hogy úgy kezdi a karakter a harcot fáradság szempontjából, mintha 1 szegmenst alapból használt volna).

Arról, hogy ez nem lett implementálva, szerintem nem a passzív tehet, ezért igyekeztem harcrendszer oldalról megközelíteni.


88. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-20 20:36:02
 ÚJ
>Darenn Soreyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 515
OOC üzenetek: 152
Bocsánat.

Bizonyára félreérthető lehettem mikor behoztam a passzívot is a képletbe, mintha azzal volna probléma.

A problémát rendkívül jól megfogta Pash az imént. Az hogy az aktív képesség, a JELENLEGI RENDSZERBEN (a megfelelő értékekkel, vagy éppen a passzív mellett) Csupán játékszínesítő elem. Harcrendszerben semmi haszna.

Ezt olyan elmésen megfogta, hogy meg is akarta oldani a problémát a harcrendszer megváltoztatásával.

Azt a választ is elfogadom, hogy maradjon játékszínesítő elem, és ússzak páncélban folyót, harcrendszerben meg örüljek annak ami van.

De ha már az összehasonlításnál vagyunk, és visszatérünk az eredeti topicra, néhány bejegyzéssel lentebb.

Jó - nagyon jó erővel a jelenlegi rendszerben nincs negatív módosító vértekre, tehát nem vonatkozik se kardforgatóra, se szerzetesre, se orvgyilkosra, se íjászra, se mágusra, se henteslegényre.

A vértviselet aktív, gyakorlatilag annyit csinál (Szebben megszövegezve), hogy leveszi a módosítókat, melyek amúgy sem vonatkoztak rá. Mást nem ad, ha csak nem akarom magam kényelmesebben érezni harc közben.

Tehát eztán, ha csak a nyers aktívokat nézzük, nekik van, a lovagnak, olyan ami érne bármit is a harcrendszerben, nincs.

De nem gond, végre egy kaszt, aki hasznos a szerzetes aktívja ellen. Itt nincs mit megszakítani.

Tehát a problémát tisztáztuk, és azt is látom, hogy értjük, és örülök hogy gondolkodtok rajta. :)


87. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-20 20:07:40
 ÚJ
>Nimeril Drimanow avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 584
OOC üzenetek: 406
Én nem támogatom a vértekhez a TÉ csökkenés, VÉ növekvés dolgot. Ha valaki nehézpáncélban lesz nagy pajzzsal, akkor kábé 0 lesz a TÉ-je. Jó, hogy magas a védelme, de ezzel annyit érünk el, hogy egyes 1v1-ek állóháborúvá válnak. Te nem tudod megsebezni, de ő se fog tudni téged. A másik, hogy miért növelné a páncél a védekezési értéket? A páncél arra van, hogy a sebzést csökkentse. Talán a szegmensekkel lehetne variálni. Az adott páncéltípusok csökkentenék x értékkel a szegmensek számát. De ez csak egy felvetés.


86. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2022-02-20 16:00:31
 ÚJ
>Salwar Caleihaisan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 421
OOC üzenetek: 145
Megkövetem magamat, valóban nem tér ki Hádész rendszere a vértekre, az a pajzsoknál van, összekevertem. Ez esetben javaslom, hogy a pajzsokhoz hasonlatosan kerüljön be a rendszerbe a vértekhez egy kapsz, de veszítesz is rész. Növeli a VÉ-t, de csökkenti a TÉ-t. Ezt lehessen a lovag aktívval "kikapcsolni".

Ezen kívül a passzív szerintem rendben van, továbbra sem értem a problémát vele kapcsolatban.

Az íjász szintlépésnél 3 képességet növel, 0 passzívot kap.
A harcos szintlépésnél 3 képességet növel, 0 passzívot kap.
A szerzetes szintlépésnél 2(!!!) képességet növel, 1 passzívot kap.

A lovag szintlépésnél 3(!!!) képességet növel, és kap 1 passzívot, ami maxos karakternél már nem számít. Mi a probléma?


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 86-105