@Taitos: Sehogy nem alakulnak a játékstílus szabályok. A játékstílusoknak az égvilágon semmi köze a mágiarendszerhez. Az oltárok szétrombolása más karakter(ek)nek való károkozásnak számít, amire megvan a játékstílusbeli szabályozás.
A halál-bélyeg hatása pillanatnyi, csak a hatás el van tolva időben, nem azonnali. De nem 20 körig hat a varázslat, hanem csak abban a pillanatban, amikor öl. Így az oszlatás nem hat rá, lévén az csak az aktuálisan az élőlényre ható mágiákat oszlatja el.
@Amyccha: az összes kérdésed olyan JK vs. JK interakcióra vonatkozik, ahol a játékos dönti el, hogy mit szeretne. Így én egyikre sem tudok válaszolni.
@Aoneer Hraefg Glimriorathan: oda van írva, beidézted. Más módon elpusztítani a fény oltárt nem lehet.
"Mert egy mágus akár minden második reagjában oltárrá áldhat egy tárgyat, (a fény oltár esetén, a sötétség oltár ugye korlátozott és macerás)." - ajánlom a varázslat alapos elolvasását, mielőtt kérdezel róla. Fény oltár létrehozásához fény pont szükséges, amik kizárólag sötétség oltár elpusztításával szerezhetőek, amihez előtte valakinek sötétség oltárt kellett létrehoznia. Tehát a fény oltár létezésének előfeltétele a sötétség oltár létezése, logikailag lehetetlen, hogy fény oltárt könnyebb legyen tehát létrehozni, mint sötétség oltárt. És az 1. szintű fény oltár még sok dologra nem használható, harmadik szinttől izgalmas a dolog, ami összesen hat fény pontba kerül.
A koncepció szerint a sötétség oltárok elsősorban olyan formában léteznek, hogy felhúzzák őket, majd elpusztul ilyen vagy olyan módon (akár sötétség befogadása varázslattal sötétség pontért, akár fény pontokért), nincs sok értelme állandó jelleggel sötétség oltárt fenntartani. A fény oltárt nehezebb/drágább elkészíteni, viszont egy stabilabb, állandóbb dolog.
Az oltárok egy nagyon hosszú játékkoncepció részei. Nem cél, hogy holnapután tömegesen megjelenjenek.