Nincs játékban - Grombar kastély
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínGrombar kastélyNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 49 (961. - 980. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

980. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-20 16:42:51
 ÚJ
>Chiari Issanser avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 494
OOC üzenetek: 23

Játékstílus: Megfontolt

//Sa'argathot ébredése//
//H21 környéke//

//Chiari, Qu'yl//

* Ő még egész jól tartja magát, bírja még erővel, bár érzi, hogy "varázsere" jócskán megcsappant. A többiek viszont ramaty állapotban vannak. Persze, hiszen ő nem harcolt senkivel, csak mormolt néha egy-egy igét, vagy csak úgy suhintott a kezével. Az annyira nem vészes. A csapat legtöbbjére azonban ráférne egy kiadós pihenés, és némi gyógyital meg kötözés, varrás. Ahogy társait figyeli, szemet szúr neki egy, még igen távoli és apró csapat. Nagyobb figyelmet fordít most rájuk, a kóválygókra. A furcsa mozgásukra. Némi idő elteltével már jobban kivehető az ő számára, hogy miért is nem tetszik neki ez a csapat. A mozgásuk ugyan olyan idétlen, mint egykor volt harcostársuké, aki itt lett a közelben megölve, másodjára. A sérüléseket is látja némelyiken. *
- Juj.
* Próbál többet kivenni ebből a távolságból és így ismeri csak fel az embereket, és más lényeket, kik nemrég voltak még. *
- A városi csapat. Ebből még baj lesz.
* Nem tudja, hogy elér-e a hangja a közelebbi csapathoz, de hátha valaki meghallja. Nagyot kiált hát, s végül is, üvöltve adja hírül, hogy nagy baj közeleg. Megint. *
- A hat fős városi csapat! Halottak és felétek tartanak!


979. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-20 15:59:22
 ÚJ
>Kipp Norville avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 359
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Vakmerő

//Sa'argathot ébredése//
//O18 - Fantom 3//

*Nem tartja magát egy esztelenül a falnak rohanó embernek, egy felől ezért az óvatosság, a lóhátról való küzdelem, másfelől pedig egy ilyen masszív védelemmel felállt ellenséggel szemben öngyilkossággal is felérhet egy meggondolatlan cselekedet.
A rizikót vállalnia kell, ha lépéselőnybe akar kerülni és úgy fest a szerencse nem pártolt el mellőle, mert a ló rugdosni kezd, aminek a vége az, hogy az egyik jókora páros lábas rúgás el is éri a páncélost, aki tehetetlenül tesz eleget a leküzdhetetlen törvényeknek és némi levegőben töltött időt követően a földön találja magát.*
~Beletelik egy kis időbe, míg ezekkel a fémekkel a testén föltápászkodik és újra harcképessé válik.~
*Ennyi csupán a gondolatai közül, mert látva a sikeres támadását és az ellenfél esését, már le is ugrik nyeregből, hogy megnehezítse a fantom dolgát. Jobbjában fegyvere, ő maga pedig öles léptekkel közeledik, hogy vagy a földön fekvő, vagy a felkelőben lévő ellent célozza meg csapottjával.
A maga részéről időt nem veszteget, az adódott helyzetet ki kell, hogy használja ezért pár másodperc alatt a küzdőfélnél terem és egyenesen a buzogányt tartó karját célozza, legyen a még fekvő vagy akár félig álló helyzetében.
Ebben a szorult helyzetében feltehetően a totális védelem elvét alkalmazva védi fejét, így nyakát is könnyen eltakarhatja pajzsával. Kipp meg sem próbálja áttörni a védelmet, helyette inkább a fegyvert tartó kezét próbálja semlegesíteni és egy határozott vágással lemetszeni, hogy a későbbiekben ő használhassa a pajzs és páncélos a védelem ellen eredményesebben alkalmazható buzogányt.*


978. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-20 15:20:23
 ÚJ
>Ald'as Cotys avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 586
OOC üzenetek: 37

Játékstílus: Vakmerő

//Sa’argathot ébredése//
//J 18 körül//

*A dobótőr ártalmatlanul koccan le a Fantom sisakjáról. Ezen nem is akad fent a félvér. Csupán figyelem elterelésnek szánta. Arra legalább jó volt, hogy a közelben elhaladó ork nőstényt nem sikerült letaglóznia, mivel kénytelen Cotys-sal és a vele egy ütemben érkező törpével foglalkozni, akinek csapását pajzsával fogja fel a rém, míg a másodtiszt szúrása ugyanúgy haszontalanul csúszik el a másik vértjén, mint a dobó tőre. Ez már némileg bosszantó. Az viszont már mindennek a teteje, hogy miközben baljával a Tharg harcos támadását védi ki, buzogányt szorongató jobbja süvítve lódul meg a városőr jobb oldala felé aki szitkozódva rántja védekezésre saját pajzsát, és kissé összegörnyedve várja a becsapódást. Ha sikerül is megúsznia a dolgot akkor is csúszni fog néhány lépésnyit hátrafelé. Csak remélni tudja, hogy az időközben mögöttük beérő másik két Tharg harcos támadása leköti annyira az ellenséget, hogy Cotys némi lélegzethez jusson.
Ha minden tervei szerint alakul, rövid kardját újabb szúrásra indítja, ezúttal nagyobb precizitással célozva a síron túli lovag mellvértjének és vállvasának résébe. Szándéka szerint így bénítaná meg az aljasul buzogányt lengető kezet.
Harc közben kezdi érezni elkínzott izmaiban a fáradtságot és a fájdalmat. Tudja jól, hamarosan be kell fejezniük a rajtaütést és rendezniük kell soraikat az újabb csata előtt, de ehhez el kell pusztítaniuk ezeket a Fantom lovagokat, akik épp a visszavonulásuk útját zárják el.*


977. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-19 16:54:27
 ÚJ
>Tyran Razzury [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 131
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Sa’argathot ébredése//
//O19 - Fantom 4 – Raymond és Tyran//

* A terv jó, mégsem úgy sül el, ahogyan tervezi; nem tud időben cselekedni, így a kard érkezik a pajzsnak, nem ő maga, ahogyan kigondolta, és hát egy penge, legyen az akármilyen, igenis lecsúszik az acélról, még segítség sem kell hozzá. Azonban itt még egy kis pluszt is kap. A kardot meg kell pörgetnie markában, nehogy megsérüljön csuklója az ütközéstől, s lépnie kell párat, amíg szembe nem fordul ellenfelével.
Csupán ekkor pillantja meg a hátulról támadó Raymondot, aki még neki is meglepetést okoz, nem hogy a fantomnak! A barbár hatalmas előnyhöz juttatja, melyet nem rest kihasználni. Míg az lefoglalja ellenfelének figyelmét, ő a magasba lendíti a Klémort, s teljes erejét beleadva csap a lény fejére. Egy ilyen támadást a jelen helyzetben kétséges, hogy el tud kerülni, legyen akármilyen tapasztalt is az illető, s csak az istenek adják, hogy ne társa kerüljön a penge útjába, mert ezt sem ő, sem más nem fogja tudni megállítani. Ha célpontjának nem sikerül elkerülni a csapást, előreláthatóan függőlegesen nyílik szét a koponyája. Amennyiben nem jön össze… hát az nem valami bizalomgerjesztő dolog. Akkor már elgondolkodik az ember, hogy fogjon e még életében kardot, vagy inkább tegye le, legyen szó bénázásról vagy csupán szerencsétlenségről, nem számít, ha egy ilyen előnyös helyzetben nem sikerül bevinnie a végső csapást. *


976. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-19 11:35:57
 ÚJ
>Worenth Yosden [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 1521
OOC üzenetek: 51

Játékstílus: Megfontolt

//Sa'argathot ébredése//
//P10//

*Eireni fejben bizonyára teljesen máshol jár, vagy úgy ledermedt a csata látványától, hogy még mestere hangját is képtelen meghallani, vagy legalább hümmögni rá valamit. Worenth ezért nem is erőlteti a dolgot. Elfordul és tekintete immáron teljesen a frontra irányul, hogy követhesse az eseményeket... Eireni meg majd felébred ha akar.
Meg kell hagyni az ellenfelet kemény fából faragták, sokkal keményebből mint azt bárki is képzelte volna. És noha okoztak kemény veszteségeket az ellenfélnek, és látszólag most többé-kevésbé sikerül is megszorongatni őket, de sokáig ez nem mehet így, és kénytelenek lesznek visszavonulni. Ez a naptól is világosabb.
Mindeközben míg a fronton kemény harcok dúlnak a mágus folyamatosan nyeri vissza energiáját, amit a kimenekítésének köszönhet, mert így biztos távolságból jóval könnyebb regenerálódni, és hamarosan teljesen visszanyeri erejét. Azt azonban máris leszűri a történtekből, hogy legközelebb ha harcok lesznek mi az amit hozni kell magával saját magán kívül.*
~Bájitalokat.~
*Gondolataiból kizökkenti valami, ami meglöki a vállát. Kicsit meg is lepődik, gyorsan kapja oldalra tekintetét, majd megkönnyebbülve elmosolyodik.*
-Nyugodj meg. *mormolja Aletai lovának, és megsimogatja az orrát.* -A gazdád hamarosan visszatér.
*Ezután világoskék lélektükrei ismételten a harcteret fürkészik.*


975. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-19 10:10:40
 ÚJ
>Aletai Agetkin Rilash avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 460
OOC üzenetek: 115

Játékstílus: Vakmerő

//Sa'argathot ébredése//
//P 14 - Fantom 1//

*Az, hogy sietős léptekkel közelített a fantom felé, az nem egészen igaz, de tény, hogy nem olyan egyszerű betalálni egy mozgó célpont sisakrostélyába. Voltaképpen nem is számított rá, hogy sikerül, inkább csak magára szerette volna felhívni a figyelmet, ugyanis Aletai gyors. Amíg ellenfele vele foglalkozott volna, addig a többiek támadni tudták volna, lévén, neki a fegyverzete és a harcmodora sem a legalkalmasabb a konzervek felnyitására. Ellenben energiája még bőséggel akad, hiszen mindeddig nem vett részt az aktív harcokban (ezt egyébként rajta kívül Ethea mondhatja még el).
Ám, mielőtt terve bejönne, másképp alakul a helyzet, és Hrothgar szabály szerint felökleli a támadót, miközben láthatóan elborítja a harci láz az elméjét. Hasznos dolog tud ez lenni, jó eséllyel szétszedi a fantomot, ám egy kissé veszélyes is, jobb nem menni a törpe közelébe. Sok mindent most nem tud tenni az orgyilkos, így kivárja a harc kimenetelét, főként azért is, mert szüksége van a fantom kardjára és pajzsára a következő támadáshoz, amit majd a kettes számú ellenség ellen tervez véghezvinni.*
~Fel kell szabadítani az erőket, hogy megbillenjen a mérleg az élők számára. Jó lenne, ha erőt tudnánk csoportosítani a többi fantomra. Amíg ők itt vannak, nem lehetséges a visszavonulás.~
*Pedig a harcosok nagy része láthatóan elfáradt már, időszerű volna megpihenni és a sebesülteket ellátni. Egy valamit azonban mégiscsak tud tenni a félvér. A harcoló feleket megkerülve felszedi a sisakról lepattant dobótőrét, hogy alkalom aztán újra használhassa majd. Miután ő és Ethea a legfrissebb, nem kétséges, hogy kik fogják biztosítani a visszavonulást. Ám addig még nagyon sok idő van hátra a jelenlegi állásból kiindulva.*


974. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-19 09:01:23
 ÚJ
>Tretfil Raymond avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 82
OOC üzenetek: 7

Játékstílus: Vakmerő

//Sa'argathot ébredése//
//Tyran + később Raymond//
//O 19//

*Mikor odacsapott a fantom oldalába, már lendíti is a pajzsot nem máshova mint a fantom feje felé. Mivel a csatabárd egy kicsit beakadt a fantomba, így talán a pajzsos csapással ki is ránthatja a fegyvert a dögből. Ekkor hangosat ordít, de nem a fantomnak, hanem Tyrannak.* -Gyere gyere gyere! CSAPD LE A FEJÉÉÉÉÉÉT! *Ahogy ordít szájából fröcsög a vér, s ha a másik nem cselekszik időben már lendíti is a fejszét. Sőt ha cselekszik is, akkor lép egyet hátra. Megemeli a bárdot, hogy ha megérkezik a Tyrantól várt csapás a fantomra egyből le tudjon csapni ő is. Kezd fáradni Ray, és érzi hogy arca is lezsibbadt rendesen a rúgástól. De nem fog elmenekülni vagy visszavonulni, amíg tartani tudja a fegyvert.*


973. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-18 18:09:22
 ÚJ
>Viharpöröly Gworash avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 113
OOC üzenetek: 6

Játékstílus: Vakmerő

//Sa'argathot ébredése//

//O16 - Fantom2//

* A gyalogszerrel küzdő emberi nőstény meglepi Gworasht. Nem sokat látott közülük aki harcolni tudna, pláne így. A fantom viszont újra bemutatja természetfeletti mivoltát, amilyen erővel küzd. Mikor saját támadása nagy sikerrel jár elröhögi magát.*
-Haha, Virolerak!
* Ekkor tudatosul benne, hogy mindjárt nagyot fog kapni. Csak az ösztönök irányítják, ideje nincs ezen gondolkodni. Mivel csapása nagy lendülettel járt, ezért esélytelen volna fegyverével hárítani. Így egyetlen esélye, hogy megpróbálja fejét oldalra kapni, hogy enyhítse a sérülést. Viszont ha a csapást kibírja újra támadni fog, ezúttal pedig a fantom fejére. Hiszen bármi is az, bármilyen erős is, csak üsd a fejét! Legalább is ezt szokták mondani a nagy és kevésbé nagy harcosok odahaza. Ebben a hitben készül szétzúzni az ellensége fejét. Ezek után ki tudja még milyen meglepetésekben lesz részük. Ha túlélik ezt, biztosan valami darabot magával visz ezekből a szukafattyakból emlékbe, minden koponyát elvisz és kész ork pohárkészletet csinál belőlük. *


972. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-18 06:34:08
 ÚJ
>Kriag Warko avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 100
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Megfontolt

//Kriag, Aletai, Hrothgaar + Aoneer (?)//
//P 14//

* Sikeresen elkerüli a támadást, s még új társakat is kap a harchoz, ám ez kevés ahhoz, hogy leterítse ellenfelét. Csapása fennakad a fantom védelmét, nem úgy mint a frissen érkező törpéé. Az elképesztő erejű ütés úgy taglózza le szerencsétlent, mint nem is egy kalapáccsal, hanem egy hegynyi sziklával dobták volna meg. Kriag ugyan fiatal, de harcosnak született, és nem vak a lehetőségre, ami felkínálkozik. Látja, hogy a törpe kezd bevadulni, így igyekszik gyorsnak lenni. Hullámos kardja sietve emelkedik fel, s fordul lefelé, hogy kihasználja a fantom földhöz kötöttségét. Két kalapács ütés között, beleadva minden erejét, megpróbálja a földhöz szögezni az élőholtat. A csípőjét veszi célba, ahol a felső és alsó páncélzat találkozik. Amennyiben terve sikerül, úgy két kézzel szorítja kardját, hogy keményen tudja tartani a dögöt. Ha nem sikerül, úgy egy lépést hátrál, majd nekilendülve, újabb csapásra emeli a kardját. *


971. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-17 23:49:47
 ÚJ
>Hrothgaar Skyllagrimmson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 856
OOC üzenetek: 175

Játékstílus: Vakmerő

//Sa'argathot ébredése//
//P14//

*Úgy tűnik, a törpe ezúttal szerencsével jár. Rohama felkészületlenül éri az ellenséget, így Hrothgaar istenesen földre teremti a fantomot, aki arccal tompítja az esést és Hrothi nem akarja hagyni veszendőbe menni ezt az értékes előnyt. A Fantom(1) mellé lép és megpróbálja kirúgni ellenfele kezéből a fegyvert, vagy ha az a földön van, akkor odább rúgni, hogy az ne érhesse el. Egy pillanatra torpan meg csupán és máris emeli a harci kalapácsot, hogy a földbe döngölje az ellent. Klántársa, Aletai és a másik férfi is jól láthatja a törpén, hogy azt elkapta a harci láz és nem hagy sem magának, sem a földre hullott célpontjának még egy lélegzetvételnyi pihenőt sem. A Fantom(1) épphogy felvakarja magát, megfordul, egy rúgással próbálja meg a rőtszakállút megakasztani támadásában, ám az esetlen rúgást Hrothi fel sem veszi. Lábvasakat visel, felsőtestén pedig sodronyinget, ezek tompíthatják a nem túl erőteljes rúgást. Hrothgaar pedig lesújt: a harci kalapács nemes egyszerűséggel felülről zúdul alá a pajzsra. Minden erejét beleadja a törpe, nem gondolkodik, nem enged szusszanásnyi időt sem, máris újra emelkedik a harci kalapács, hogy ugyanolyan könyörtelenül sújtson le. Ha minden jól megy, és ellenfele nem tud visszatámadni, akkor előbb utóbb Hrothgaar-nak sikerrel kell járnia és a földbe gyógyítania a Fantomot. Ám, ha ellensége két csapás között megpróbálna visszatámadni, akkor Hrothgaar megpróbál tőle telhető legügyesebben hátraugrani. Ugyanígy, ha földön fekvő ellensége két ütés között megpróbálna odább gurulni, akkor Hrothgaar utána lép nem akarja, hogy célpontja egérutat nyerjen.*


970. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-17 23:48:11
 ÚJ
>Aoneer Hraefg Glimriorathan [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1087
OOC üzenetek: 37

Játékstílus: Vakmerő

//Sa'argathot ébredése//
//M13->O16 Fantom 2//

*Miután összeszedte magát, és felkapott Cotys elhagyott hátasára, készen áll, hogy apróbb sérülései ellenére is visszatérjen a csatatérre. A csapatnak nagyjából sikerült felülkerekednie. A félvér helyettese balra, három harcossal ver valakit, a vezér ötödmagával öli az ellenség parancsnokát, a törpe meg aki itt volt az előbb két társával csépel egy fantomot. Utánuk viszont még van három nyomorult élőholt, akik ugyan megszégyenültek, de sajnos még nagyon is mozognak.
Hamar ki is szúr magának egyet közülük. Aki ugyan szintén két ellenféllel küzd, de őt talán még eléri, szemben a mögötte lévő másik kettővel, akik ellen már nem jutna el egyetlen erős támadással. Megsarkantyúzza az állatot aki az első rohamot leszámítva pihenéssel tölthette el az időt, és alabárdját előre tartva a lova vesztett fantom felé rohamoz. Próbál a nő és az ork között elhaladni, de persze ha valami balul üt ki akkor inkább a zöldbőrűt taposná agyon érte mégse kár. Mikor a közelükbe ér nagyot füttyent, hogy felhívja a figyelmet az érkezésére. Ha minden jól megy oldalba kapja az élőholtat, és leszúrja vagy, letapossa a szerencsétlent. Nem lehet olyan nehéz hiszen egyszer már csinálta és akkor működött, igaz akkor egy teljesen átlagos lándzsás ellen, nem pedig a halállovag egyik fő csatlósával szemben. De még ha csak a hulla figyelmét és persze a pajzsát sikerül elvonnia egy kis időre, azzal is esélyt ad a másik kettőnek, hogy lenyakazzák a hullát.
Illetve ha nem sikerül egyetlen rohamból kiütni, és valami csoda folytán még ő is a nyeregben marad akkor még mindig ott van b tervnek az előbb újratöltött számszeríj, amivel hátrafordulva talán fejbe küldheti az ellenséget. Vagy zuhanás utáni sokkból felocsúdva közvetlen közelről az ellenfelébe lőhet.*


969. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-17 21:47:08
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678

Játékstílus: Vakmerő

//Sa'argathot ébredése//
//Aktív képesség aktiválása - Vértviselet//

*A törpe csapása betalál, azonban közel sem akkora hatással mint azt várta. A hatalmas lendület habár megrendítette a harcost, annak még bőven van elég lélekjelenléte hogy reagáljon a suhintásra. A fantom rá emeli narancs-lángú szemeit, amikbe Turrog ugyanennyi dühvel és elszántsággal tekint vissza. Egyetlen rövid másodperc alatt válik vicsora gúnyos vigyorrá ahogy ellenfele "íriszeibe" tekint, majd pedig a világ ugyanilyen gyorsan válik éles, gyorsan változó csatatérből hangos, kongó fehér fénnyé.
Irdatlan csapás érte sisakját, amitől néhány pillanatra elveszti irányítását legkedveltebb érzékszervei felett. Csupán stabil állásának és alacsony súlypontjának köszönheti hogy nem pördült egyenesen a földre, azonban így is nehéz pillanatokon megy keresztül.
Dühödten rázza meg magát hamar, szeme elég pedig a Thargok támadása tárul. Képzett katonák mindahányan, azonban úgy tűnik hogy ellenfelük sem bliccelte el az edzéseket. Sebesen reagál minden csapásra, amit pedig nem képes kivédeni az elől pusztán ködé válik. ~A francokat!~ Dörmög mérgesen magában a törpe, ahogyan nyugtázza az első csapássorozat végeredményét. Rengetegen támadtak a szörnyre majdhogynem egyszerre, de csapásaik mégsem voltak elegek. Haragosan húzza maga elé pajzsát ahogyan a fantom eltűnik, majd pedig újra megjelenik Gabrien háta mögött. Súlyos csapást mér a méretes lovagra, aki biztosan hálát ad minden istennek kemény vértjéért.
A csata kezdetén felszabadított adrenalin kezd lassan elpárologni, és ezt Turrog is érzi. Habár izmai még alig sajognak, pontosan tudja hogy nem húzhatják túl sokáig ezt a harcot. Gyorsan kell cselekedniük.
Elméjében egy pillanat alatt fut végig minden nehézpáncélos edzés amin fiatalkorában részt vett, közben pedig végig elvégzendő mozdulataira koncentrál. Szinte érzi ahogy minden felvillanó gondolattal és felidézett tanáccsal könnyebb lesz felszerelése, mígnem végül teljesen elveszti súlyát. Izmai némán sóhajtva köszönik meg a pihenőt, de Turrog már indítja is lépteit. Néhány percig képes csak elvonni figyelmét a rá nehezedő súlyos páncélról, így egy másodpercet sem pazarolhat. Terve merész és kemény, törpéhez méltó:
Pajzsát maga elé emelve szökell ki a Tharg harcosok köréből, hogy egyenesen a fantom oldalát lássa miután az befejezte a Gabrienre intézett csapását. A fantom kardos oldalával néz így farkasszemet ahogy újra megindítja rohamát. Még mindig lángoló kardját pajzsának pereméhez érinti, azt pedig feszített karjában tolja maga elé. Egyenesen a fantom térdének próbál rohanni pajzsának lapjával, megpróbálva ledönteni (vagy legalább kibillenteni) azt lábairól. Hogyha sikeresen belerohan ellenfelébe, akkor kardját is előretolja, hátha beletalál egy kis szerencsével a kolosszus páncéljának valamely résébe.
Más helyzetben igen nehéz lenne ez a manőver egy ilyen fürge és testes ellenfél ellen, azonban jelenleg Turrog olyan könnyedén mozog páncéljában, hogy még sikerülhet is.*


968. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-17 20:00:04
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 253
OOC üzenetek: 134

Játékstílus: Szelíd

//Sa'argathot ébredése//
//H21 környéke//

//Chiari, Qu'yl + az ottaniak, de ők lentebb külön//

* Szerencsétlen roncsolt hulla nem tart túl sokáig az ellene támadó viszonylag épp és persze élő bajtársainak. Üvegcsék csörrennek és kortyolva árasztják szét a testben az éltető nedűt. A kis csapat sorra hellyel közzel harcképes állapotba kerül újra. Meg is lódulnak, hogy a többieket segítsék. Qu'yl óvatoskodása és körültekintgetésének hála felfedezhet valamit a távolban: Kissé délebbre, olyan 50-100 méterre maximum, mozgást lát, ha jobban szemügyre veszi akkor kiveheti, a városi katonák azok. Furán mozognak, darabosan, nyakatekerten, nagyjából úgy mint ahogyan a halott társuk aki a lovas rohamban lelte halálát és tért vissza a félig meddig élők közé. Ha jobban belemegyünk a dologban akkor bizony pont a lovas rohamozó vonalán lehetnek, s nagyjából azon a ponton hívta életre a többi fantom lovast. Nagy eséllyel átgázolt a városi csapaton akik éppen hátulról akartak segítséget nyújtani a fronton harcolóknak. Legalább ez tűnik a leglogikusabbnak így hirtelen. Ettől függetlenül az a kis 6 fős csapat céltalanul mozog, nem erre tartanak, egyelőre nincs kifejezett céljuk. *

//Akheel, Gardur, Cotys, Mirakh//
//K 19 körül//

* Elsőként Cotys tőre lódul meg és érkezik a rémhez. Annak sisakján meg is pattan az, ennyire nem céloz jól a férfi, hogy futtában bedobjon a sisakrostélyt, de a környéke megvolt végül is. Arra éppen jó, hogy a hirtelen elszaladó Qiraról (aki a lovasnak ront) elvonja a figyelmet így nem kap az ork nő egy jókora hátbavágást a buzogánytól. Hát majd kapja más.
A következő aki érkezik az Mirakh, fentről indítja meg a támadását rohanás közben. A tőrnek hála az ő irányukba fordul a rémség, így a pajzs már emelkedik is és irdatlan nagyot csattan a fém ahogy becsapódik s lecsúszik rajta. Kissé megrogy a fantom de ez természetes, így tompít. S ha már ilyen sokan jönnek akkor másik karjában a buzogány a másik érkező felé lódul (Cotys). Ballal pajzsot pillanatra megtart, hogy Mirakh támadását blokkolja s közben jobbról kaszáló mozdulat a városi katonának. Nagy sebességgel érkezik a tollas fejű buzogány a célpont a borda, felsőtest környéke. Ezzel egy időben Cotys szúrása talál ugyan, de teljes páncélzat ellen a szúró mozdulat lecsúszásra van ítélve, ha csak nem ismeri az ember a halálosan pontos szúrások titkát és céloz valami kevésbé védett pontra.
A fantom nyakán a szúrt sérülésből olykor egye-egy kékes lángnyelv úszik ki olyan mint ami a szemét is alkotja. Utolsónak Gardur és Akheel érkezik meg, rájuk már nincs ideje a lénynek ebben a pillanatban így számukra adott a lehetőség egy egy támadásra. *

//Tyran + később Raymond//
//O 19//

* Mivel féltérdre kényszerült így marad egyelőre a védekezés. Tyran rohamra indult a kardjával előre. Az ötlet jó, de a pajzsot nem tart túl soká maga elé rántani az embernek, főként ha kellően képzett. Így is történik, így a pajzson bicsaklik meg a karddal előre rontós roham s enyhén mozdít rajta egy parányit oldalra, hogy a kard oldalra csússzon a pajzs felületén, ezzel együtt is mozdul az ellenkező irányba. Így a lendülettől előrerontó fiú rohamát kihasználja, hogy egy enyhe oldalra lépésből tápászkodjon majd fel míg a másik lendületét kiaknázva. Lényegében helyet cseréltek, de mire szembe áll a fantom, addig már ismét két lábbal a földet tapossa. Pajzsa maga előtt, csupán zöld szemei lángolnak. A fantom jobban mozog, s gyorsabb is a fiúnál, több év van mögötte ez érezhető a mozgásából. Ellenben néhány pillanattal most gyorsabb lehet Tyran hiszen a másik minden idejét lekötötte a kis harci csel.
Erre még jobban rásegít, hogy hirtelen egy barbár tör rá a fantomra. Raymond belerongyol a hulla lovagba féloldalról. Ennyire nem gyors, hogy egy ilyen csel után ezt is hárítsa. Csatabárdja a másik oldalába vágódik, életlen de a zúzásra tökéletesen alkalmas épp csak az erő nem elég, hogy kellő sérülést okozzon, de arra tökéletese, hogy egy pillanatra megugrassza a fantomot a becsapódásnak hála. Némi zöldes lángnyelv is szökik a páncél alól ahova a barbár betalált. *

//Kipp//
//O 18//

* A harcos úgy dönt újabb rohamra indul, némi cselt bevetve. A fantom harcos pajzsát maga elé emeli s készít baltáját, hogy fogadja az újabb rohamot, ami. Ami nem jön el. Hirtelen fordul a fiú és a buzogányos, már mozdult volna, s karja is lendülőben volt, hogy majdan lecsapjon amikor a ló farával találja szembe magát. Aztán érkezik a meglepetés, a hátas páros lábbal rúg bele a fantom harcos pajzsába s félig mellkasába. A hatás nem marad el: repül vagy 1-2 méter hátra és becsapódik a fekete földbe. Nyert egy kis időt a fiú míg feltápászkodik a barátunk. *

//Ethea + Gworash//
//O 16//

* Felkészül a nő a következő kardváltásra. Két kézre fogja a fegyvert s a csapása a másik kardos oldalát támadja, arra tökéletes, hogy kikényszerítse a másiktól a fegyverrel való védekezést így támadni azzal nem fog tudni. Cserébe viszont ott a szabadon lévő pajzsos kéz ami tökéletesen alkalmas lehet egy, tompább ugyan, de támadásra. Nem lebecsülendő. A nő csapásának erejét megfogja a karddal, van benne erő ez érezhető és már érkezik is a másik oldali kézzel a pajzs, kerek acélpajzs melynek széle éles, nem ma kezdték, egy amolyan döfő mozdulat előre, felsőtestre, fej magasságba céloz vele. Nagyjából mintha csak boxolna, csak rajta van egy kerek pajzs a karján. Van ereje a fickónak annyi szent. Nagy az esély a hátraesésre.
Aztán a lány segítségére siet az egyik ork, a semmiből jelenik meg s hátba találja a barátunkat aki erre lássuk be, nem számít. Vállat céloz fegyverével s amaz be is csapódik. Pillanatra meg is görnyed a fantom s a becsapódás nyomán zöldes lángok szabadulnak fel a találat helyén. Ennek örömére fordul majd a barátunk, hogy visszakézből adjon egy páncélozott könyököst az ork arcába. *

//Kriag, Aletai, Hrothgaar + Aoneer (?)//
//P 14//

* Kriag mellől az ork hirtelen tovább rohan déli irányba, hogy ott egy másik társnak segítsen, de a harcos nem sokáig marad egyedül. Elkerül a csapást hála az ork előző támadásának amivel kissé elterelte a figyelmet. Aztán mikor az övé érkezik akkor a fantom bizony szimplán beletartja a pajzsát az érkező csapásba. Könnyedén teszi ezt ránézésre, de visszatámadását másra szánja, így Kriag megússza a döfést amit tervezett volna mivel idő közben egy harcos érkezik (Aletai) akinek tőre a fantom sisakján pattan hatalmasat. Nem olyan egyszerű dolog az egy mozgásban lévő (harcoló) páncélos embert sisakrostélyon át szemen dobni főleg ha mi magunk is szapora léptékkel mozgunk éppen. De arra éppen elég, hogy az eredetileg Krieg felé készülő szúrás ne menjen végbe. Éppen kapná oda tekintetét amikor is hátulról irdatlan erővel csapódik be valaki. Hrothgaar a törpe elemi erejű rohammal taglózza le a barátunkat aki pofával előre csapódik a földbe. Vágás nyomán pedig ha nem is nagyon, de horpad a páncél, zöldes lángnyelvek szabadulnak fel. A fantom amint a földet ér igyekszik is hamar átfordulni, s fordulás közben lábával rúg egy esetlent, minek semmi egyéb célja nincs csak időt nyerni, hiszen egy könnyed hátralépéssel hárítható Hrothgaar számára a dolog. Ha a hátára fordult akkor pajzsát maga elé veszi. Majd utána gondolkodik hogyan tovább. *

//Lovas//
//Turrog, Khan, Gabrien, Qira, Jelahan, Kagan//
//L 16//

* Turrog az első aki megérkezik a lovaghoz aki, éppen déli irányba fordul, tehát a törpnek félig háttal van. Varázslatától lángnyelvek futnak végig kardján így hasítja a levegőt s utolsó pillanatra elengedett üvöltés megtorpantja a lovast, gyors a fickó, de nem ennyire. A lángoló kard a mellkasánál csapódik be elemi erővel s természetes mellékhatásként egészen aprót ugyan, de meg is görnyed, s a narancs szempár felizzik ahogy a törpre emeli túlvilági tekintetét. Egy nagyobb lépésre is szüksége van a páncélosnak, hogy megtartsa magát a törpe irdatlan lendületet nyomán, de végül összejön neki. Masszív annyi szent. Reflexből indul is jobbja, hogy a félig hátba támadóját a páncélkesztyű iszonyatos sebességgel és erővel csapja arcon, éppen fej magasságban van a törpe mérete miatt így ez nem okoz neki gondot. Nagyjából olyan érzés lehet mikor egy óriás csapja pofán az ember, ha nem lenne a sisak valószínűsíthetően egy átlag ember feje le is szállt volna. Túlvilági erő mozgatja ezt a fickót, iszonyatos ember feletti energia s ezt bizony most a saját bőrén, főleg állkapcsán érzi a törpe.
Ennek örömére a következő két érkező is a látószögébe kerül (Khan és Gabrien) akik szintén felé robognak. Cserébe viszont Qira és később Kagan a fickó hátát látja, de róluk később. Előbb a Khan, Gabrien páros érkezése.
A fekete páncélos észleli a két újabb érkezőt Gabrien csapás száguld s a holt vezér bizony nem hárít semmit, jobb keze indul, egészen laposan mozdul meg kardja felé nyúl s miközben érkezik a bivaly erejű vágás, hogy rövid gyorsa mozdulattal megveti lábát az ellenkező irányba ahonnan majd a csapás érkezik, így fogja tompítani, hogy ne dőljön fel a csapás erejétől. Enyhén húzza fel bal vállát s karját is, az lesz majd a pajzs az oldalról, a feje irányába érkező csapás ellen. Be is csapódik az de csupán néhány centit mozdul arrébb a fickó ahogyan megtámasztja magát tulajdon erejével, még jól bele is lép a támadásba, hogy ezzel is tompítson. Ez alatt pedig a jobbja nem volt rest, míg Gabrien a közeledéssel és a vágással volt elfoglalva a lovas gyorsan húzta ki kardját, hogy kihúzza maga elé azt s így konkrétan Gabrien csupán páncélzatának köszönheti hogy nem nyársalta fel magát tövig a másik pengéjére. Oldalát szánt végig a penge s az oldalsó csatlakozásnál, alul, ahol utat talál magának, szántja végig az oroszlánsisakost. Ha a páncél nincs akkor egyenest a gyomorba csapódott volna. A lovas bal alkarjával s vállvértjével egy röpke pillanatig kitartja a másik kardját s annak szemeibe néz a földöntúli narancsosan izzó szempár.
Második Khan érkezik meg ugyan abból az irányból mint Gabrien is, így észleve őt a lovas cselekszik is. Khan támadása, nagyjából egy időben érkezik meg Jelahan szúrásával. Az egésszel csupán egyetlen baj van: Amikor érkezik Jelahan és a Khan által intézett nagy lendületű csapás, a lovag hirtelen ismét narancsos, éteri lángokká válik s a két rohamozó épphogy kerüli el, hogy egymásba döfje fegyverét. Szegény Qira már megtapasztalta ezt a fajta védekezést, vagy tán támadást? Nézőpont kérdése. Ekkor érkezik az ork nő is de ekkor már csak hűlt helye a lovagnak, így maximum Jelahant tudná letarolni a kölcsönvett pajzzsal, de vélhetően ezt nem akarja. Nem telik el csupán egyetlen szemvillanásnyi pillanat sem s a lovag már is újra alakot ölt, mintha csak teleportálni volna képes, legalább is vélhetően egy mágus így írná le a dolgot, egyik pillanatban itt, a másikban ott. Ez az ott pedig most épp Gabrien háta mögött van és már vágódik is a tiszta, védtelen hátának a míves mesterpenge. Oldal irányú vágás a felsőtest, bordák magasságába. Iszonyatos erejű csapás, mintha csak valóban valami hatalmas óriás vágná oldalba a férfit, a lovagi vért hatásos eszköz, már nem először menti meg a harcos életét! Most is így van, de itt már komoly roncsolás történik, nem árt majd a páncélnak majd némi helyreállítás a csata végén. Horpad a fém, vagy itt ott még tán reped is a becsapódásnak hála.
Kagan utolsónak érkezik, szintén a lovas hűlt helyére, meg kell kerülje társait, hogy támadhasson újra. Hirtelen a bekerítés előnye megfordul, ha a többi fantom harcos nem volna éppen lekötve akkor bizony ez a kis alakulat volna most éppen bekerítve. De nincs így hála a csapatos harcnak, a lovas viszont kikerült a körből, jelenleg senkinek sem áll háttal. Nem hülye ő, csak hulla. *
- Ahogy óhajtod.
* Válaszol röviden a monológra miután be végezte a Gabrienre mért elemi erejű támadását, harc közben nem pofázik, nem olyan amatőr, hogy azzal húzza saját idejét s terelje önnön figyelmét. *

//Mindenki//

* Jó ideje zajlik a csata s a harcolók a harc hevében lassan érezni kezdik a fáradtság s a sérülések (már ahol vannak) nyomasztó élményét. A harci láz hatásos dolog ezért is tartja magát ilyen jól a csapat túl heves része, de az adrenalin jótékony hatása is idővel szertefoszlik. Egyelőre nincs mellékes hatása s nem is mindenkinek jelentkezik, nem mindenki került túl heves helyzetekbe, s van aki gyógyitallal enyhítette fájdalmát. De ellentétben a holtakkal az élőknek bizony véges a kitartásuk. Az ellenfélnek nincs szüksége alvásra, pihenésre, evésre ahogy fájdalmat sem éreznek, ezen világ törvényei nem korlátozzák az ő lehetőségeiket, ez tán az egyik fontos pont mivel komoly ellenféllé válnak. *

//Távolban, aki esetleg megfigyelést végez (pl. Qu'yl, Chiari)//

* A 6 fős kis városi alakulat bolyongása lassan abba marad, s komótos tempójukkal meglódulnak a észak felé, a csapatok irányába. Érkezik tán a segítség? Jó kérdés, mindenesetre megvannak ők, nem tűntek el, csak amint említette a parancsnok ő csapatával előre vonul s igyekszek rákerülni az ellenfélre. Ez a távolság pedig sok időbe telik lássuk be, főként, hogy lehetőleg legóvatosabb tempóban és legnagyobb körültekintéssel próbáltak meglepetés szerű támadást intézni. Bő ötven méter lehet a távolság még így innen annyira nem jól kivehetőek az alakok, de amennyiben Chiari is (mint elf) odatekint, látásának hála jobban kiveszi a részleteket. A városi katonák nem egészen olyan állapotban vannak mint voltak, no nem részeg matrózok képében andalognak, vagy éppen másnaposak nem. Itt ott nyakatekertek, egyikük mellkasán hatalmas lyuk tátong, mintha csak egy lándzsa szúrta volna keresztül, egy másiknak a fején látható hasonlóan méretes és rémes sérülés. A harmadik kar csontja teljesen kifordult mint akit elgázoltak. A parancsnok feje pedig épphogy próbál a nyakán maradni, mintha valami penge letépte volna azt. Szerencsétlenek vélhetően valóban szembetalálkoztak a lovassal s annak fantom csapatával és azok csúnya munkát végeztek rajtuk. Ennek láttán Chiarinak hamar leeshet, hogy Gardur, Akheel, Arctalan párosa még viszonylag olcsón megúszta a találkozást a lovas rohammal s hogy az a jégfal amit az elf nő varázsolt igen komoly veszélytől mentette meg a felsorakozott emberi csapatokat.
A kis 6 fős hullacsapat lassan közeleg, olyan eszetlen, jellegtelen mozgásuk van mint Arctalannak, nem olyan tudatos mint a fantomoknak, ez tán szembetűnő különbség lehet szinte bárki számára.
Mögöttük eltekintve a Gombar kastély továbbra is mozdulatlan, a csapat mit sem törődnek egy ilyen maroknyi ellenféllel, vélhetően egészen más terveik vannak azoknak ott kik a falak között rejtőzködnek. *


967. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-17 08:43:58
 ÚJ
>Tretfil Raymond avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 82
OOC üzenetek: 7

Játékstílus: Vakmerő

//Sa'argathot ébredése//
// Ametiszt különítmény //
//O19-O18 Tyran-Kipp meg a két sötétfejű//

*Mikor már majdnem olyan közel ér, hogy lecsapja a barbár fegyverével lovast váratlan meglepetés éri a harcost. A vasalt csizma jön szembe, amire nem számít a barbár. Csak mikor földet ér akkor köpi ki az épp kihulló fogait egy jó adag vérrel együtt.*
-Báhhh...A legjobb fogam te paraszt!
*Kóvályog a feje, és sajog állkapcsa. De felpróbál kelni, és ha sikerül szembenéz ismét a vezérrel ki most már nem ül a magas lovon.*
-Vakmerő az anyád, hogy ilyen rusnya teremtést a világra hozott mint te! *Köp egy újabb véradagot, oldalra fegyverét marokra fogja, és pajzsát is előkészíti. Ismét rohamozna. Viszont a vezér már sehol nincs. Új célpont, és a legközelebb. Tyran a fiatal harcos felé igyekszik. Ha tud besegít neki. Tudja jól, hogy sokszor akad olyan helyzet amikor nem az sikerül amit eltervezünk. Itt van például Ray helyzete is. Le akarta a vezért csapni a lóról, erre pofán rúgták. Nem egyszerű az élet. Viszont ha nem kell a segítség, mert a fiatal harcos elintézi a fantomot, tovább halad Kipp felé aki épp rohamozza a másik ellenséget. Mindenképp segíteni fog valamelyik félnek, és leginkább hátulról támad, mert a fantomok el vannak foglalva a saját ellenfelükkel. Így minden esetleges alkalmat a gyilokra kihasznál a barbár.*



966. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-17 06:02:47
 ÚJ
>Qira S'eltaek avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 39
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Sa’argathot Ébredése//
//L18-ról L16-ra//

-Bahh! *Érkezik, sőt mi több zúdul az ork neki a páncélosnak. Az ember vezér épp időben ér oda. Mikor az elemek egymásnak feszülnek, és megmutatkozik az orkok feltétel nélküli bátorságuk, a végzetes csapás megérkezik. Az ork nőstény bizony kicsit tántorogva rúgja el magától a fantom immár mozdulatlan testét. Ismét a fekete lovas vezérre pillant. És megindul. De nem akárhogy! A fantom pajzsát magához véve rohamoz előre. Igaz kezdetben kicsit lassú, mivel idő kell még mire az ütközés okozta bódulat kiszáll a fejéből. De célja egyértelmű! A fekete lovasok vezérére támad. Ha figyel bizony oldalról csapna és pajzzsal együtt csapódna be a lovasba. Ha nem figyel fejre csap felülről a láncos rettenettel.*


965. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-16 21:25:18
 ÚJ
>Hrothgaar Skyllagrimmson avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 856
OOC üzenetek: 175

Játékstílus: Vakmerő

//Sa’argathot Ébredése//
//L13-ról O14 irányába//

*Mire odaérne, hogy besegítsen a harcosnak, az egy mesterien kivitelezett csapással múlt időbe rakja a csuhást, így, amikor ezt Hrothgaar látja, nem is trappol tovább a férfi felé, hanem megtorpan és körbetekint, hol vehetnék legtöbb hasznát. Több lehetőség is felkínálkozik előtte: egyrészt ott a feketébe öltözött lovas, akit eddig csak szeme sarkából látott, alig-alig figyelt rá, illetve két feltehetően csatlósa annak a lovasnak. Amikor meghallja a másik kérdését, felé sem fordítja a fejét, úgy válaszol neki a törpe.*
- Nem tudom, kiről beszélsz, ember!
*Végül megtalálja célpontját és egy szívdobbanásnyi időt sem vesztegetve futásnak ered. Öles léptekkel igyekszik csökkenteni a távot kiszemelt ellenfele és maga között. Egy ember már felvette vele a harcot (Kriag) és Aletai is mintha arrafelé tartana, ez azonban nem állítja meg a törpét. Hrothgaar rohamozva közelít a Fantom (1) felé, igyekszik hátba támadni. A futásból származó lendületet és erőt, illetve a meglepetés erejét akarja felhasználni, hogy ha lehet földbe döngölje ellenfelét. Hátulról érkezik a támadás: már futás közben válla mögé emelte harci kalapácsát és amint a fegyver hatótávolságán belülre ér, lesújt. A csapás felülről érkezik lefelé, átlósan (felülről, jobb kéz felől indul a lendítés lefelé és bal kéz felé tart). Ha sikerül bevinni ezt a csapást, azt igencsak megérezheti a Fantom (1), ám ha esetleg csak a levegőt kaszálná, akkor hátrál egy lépést, hogy újra támadásba lendülhessen. Azonban igyekszik a másik férfiban nem kárt tenni.*


964. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-16 20:43:57
 ÚJ
>Chiari Issanser avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 494
OOC üzenetek: 23

Játékstílus: Megfontolt

//Sa’argathot Ébredése//
//Chiari-kb H21-I21//
//Akheel, Mirakh, Q//

* Varázslata sikerült és Akheel kicsit jobban van már. Majd Mirakh is átad neki egy üvegcsét, hogy húzza le annak tartalmát is. Ezt ő is sürgeti szóban. *
- Igen Akheel, idd ki mind és menj, siess, segíts a vezérnek!
- Én meg itt maradok a közelben, de azért nem túl közel.
* Ja. Ő itt marad, ahol van, ezzel a. Hogy is hívják? Nem ismeri a mélységit, de úgy tűnik, hogy az ő oldalukon van. Végtére is besegített. Itt legalább egész jó helyen vannak, ott van még a jégfal maradéka is, és úgy érzi, hogy tudna még egy ilyet felhúzni, ha szükség van rá. *
- Rendben, itt maradunk. Nem vagyunk túl közel, de ha segítség kell, nem kell annyit vágtáznom sem.
* Ezt már a mélységinek mondja, akivel kettecskén maradnak. Úgy tűnik. *
- Chiari a nevem, egyszerűbb, ha a nevemen hívsz. Az úrnőmözésre nem figyelnék fel, ha gond van. De ahol Chiari-t hall a hegyes fülem, hamar ott termek.
* Innen figyelik, hogy miként ténykednek társaik, számon tartja az esetleges sérülteket, számolgat. És szurkol veszettül, hogy legyűrjék végre az élőholtakat. *


963. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-16 19:47:25
 ÚJ
>Kipp Norville avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 359
OOC üzenetek: 1

Játékstílus: Vakmerő

//Sa'argathot ébredése//
//O18 - Fantom 3//

*A nyeregből kihajolt csapása sikeres, ha azt vesszük alapul, hogy eléri a célját és betalál. Az már más lapra tartozik, hogy a találat mértéke elenyésző és inkább figyelemfelkeltő, mintsem súlyos. Igazából nem az volt a célja, hogy koncentrációra kényszerítse ellenségét, hanem, hogy valamilyen szinten megsebezze.*
~A pajzs nyújtotta fedezéke mögé vonult és azt hiszem nem is fog onnan előbújni a támadásáig.~
*Újfent irányba fordítja lovát és miközben farkasszemet néznek egymással, gyorsan átgondolja a lehetőségeit.*
~Nekem a ló, neki a pajzs az, ami a pluszt jelenti, valami úton-módon ki kell használnom a lovam erejét, mert máskülönben nehéz dolgom lehet egy teljes páncélzattal és pajzzsal támadó ellenféllel szemben.~
*A következő másodpercben már indítja is hátasát az újabb rohamra, de ezúttal nem a gázolás a cél, azt csak egyszer lehetett elsütni és így, hogy immáron minden figyelmét leköti a zöld szeműnek, kockázatos lépéshez kell folyamodnia.
Látszólag ugyanúgy történik minden, mint az előbbiekben, viszonylag nagy sebességgel indul, oldalra hajol, mintha suhintásra készülne, ámde a célpont előtt oldalirányba fordítja lovát, megállítja, így majdnem teljesen háttal van a buzogányosnak.
A jobbjában lévő fegyverrel néhány erősebb csapást mér hátasa farára, de nem a noszogató féléből, hanem a sokkal erőteljesebb, indulatosabból, amelyet minden bizonnyal kikér magának az állat is és megpróbálja megszüntetni a fájdalmat kiváltó okokat. Valószínűleg néhány hátrafelé irányuló rúgást is eredményezni fog a művelet, melyek közül, ha legalább egy is eléri a fantomot, ott már bizony a pajzsa is kevés lehet a talpon maradáshoz.
Ha Kipp terve beválik és a páncélos a földre kerül, azonnal leugrik a nyeregből, hogy megpróbálja ledöfni a feltételezhetően kótyagos, de minimum a fémek miatt nehezebben mozgó ellenfelét. Azonban, ha elszámolja magát valamiben, akár a távolság felmérésében, akár az ellenfél mozgásában, nem tud mit tenni, mint viselni a következményeket.*


962. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-16 17:00:10
 ÚJ
>Ald'as Cotys avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 586
OOC üzenetek: 37

Játékstílus: Vakmerő

//Sa'argathot ébredése//
//H20- K18 felé//

*Ahogy a törpével odaérnek a két sérülthöz, társa kis fiolákat kezd osztogatni, melyek hatására azok hamar újra harcképessé válnak. Cotys nem lamentál saját sebe miatt. Egyrészt mert senki nem kérdezte, másrészt mert ránézésre is nagyobb szükségük van rá a Thargoknak.
Amint újdonsült bajtársai jobb állapotba kerülnek, és egyikük mindjárt fennhangon jelöli is ki a következő célpontjukat. A félvér tehát igyekszik egy vonalba fejlődni a többiekkel, pajzsát magasra emelve indul rohamra a kijelölt Fantom ellen. Menet közben elteszi rövid kardját, de csak annyi időre amíg a mellkasán lévő szíjról lekapja egyik dobótőrét és menetből az ellenség felé hajítja. Célja a sisak szemrése. A másodtiszt erősen reméli, hogy akár talál a fegyver akár nem, a rémséget megzavarja annyira, hogy az aki a penge becsapódásának pillanatában elég közel van tiszta vágást ejthessen rajta. De ő, kis magánakciójának eredményétől függetlenül a tőr eldobását követően azonnal újra kézbe veszi kardját, hogy amint lehetősége nyílik rá pajzsa fedezékéből szúrhasson a pokolfajzatba.*


961. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2016-03-16 16:26:12
 ÚJ
>Mirakh Naudag avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 176
OOC üzenetek: 7

Játékstílus: Vakmerő

//Sa'argathot ébredése//
// Kb H21-K18 felé //

*Alig éri el, már lendül is a keze, hogy 1 Sötétzöld varázsitalt adjon Akheel Rhyanon kezébe. *
- Hajtsd fel ezt, Akheel!
* Mondja sietve a törpe, mert közben neglódulnak az események, s most a törpének áll a pálya, hisz leszálltak a fantomok a lovaikról. *
- Holt létetek legnagyobb hibáját követtétek el!
* Dörgi magabiztosan, hisz abban biztos, hogy az élőhalott a lova nélkül már csak másodpercekig fog majd létezni. Mirakh nem helyezkedik, csupán követi a Vadászt, s amint lehetősége van, lecsap a fantomra. *
- Pusztulj!
* Kiáltja törpe nyelven, s fentről zúdul le a csatabárd, hogy hosszában vágja ketté az ellenséget. *


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1239-1258