Nincs játékban - Grombar kastély
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínGrombar kastélyNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 20 (381. - 400. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

400. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-05-25 20:41:44
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Morw)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 284
OOC üzenetek: 140

Játékstílus: Szelíd

//Eltűnt mester és négy? kereső//

* Néhány javaslat érkezik ugyan, melyekre hümmög párat az öreg, de látszik, hogy egyikkel sem kifejezetten jutott előre. Se ő, se a csapat, mely kettőnek remélhetőleg egy a célja: megtalálni a mestert. Mikor Chadim mellé ér és szintén elrak egyet a táskájába, szúrós tekintettel figyeli, hogy vajon mit akar azzal kezdeni, de aztán megvonja vállát. *
- Senki nem volt a toronyban, mikor eltűnt... * Gondolkozik hangosan. * És csak ez az egy nyom maradt nekünk. * A többiekre néz. *
- Bolond, aki nem követi az egyetlen nyomot. De nem találtatok ott semmi különöset? Akár egy érdekes papírdarabot, vagy egy rongyot? Bármi megteszi. * Pár másodpercig tovább töri a fejét, majd kissé bátortalanul folytatja. *
- Sőt. Van jobb ötletem is. * Csuklyáját jobban ráhúzza fejére, hogy arca ne látszódjon és kicsit hátrébb terelgeti a fiatalabbakat. *
- Van egy varázslat... Ha elmondom a nevét, akkor az ezt követően feldobott fadarab néhány méteren keresztül az ő irányába fog repülni. * A mágia az már csak ilyen. Érdekes. És olykor hihetetlen. Na meg olyan is, hogy sokan visszaélnek az általa nyert tudással, sőt: olyanok is akadnak, akik nem létező varázslatokkal bűvészkednek. Ám ezúttal ki is fog derülni egy idő után, ha hazudott, így csak időleges előnyt szerezhetne vele, ha átvágni akarna bárkit is. Persze miért is vágna át bárkit? Az ő feladata is a keresgélés. *


399. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-05-23 17:16:20
 ÚJ
>Chadim Iloin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 64
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Megfontolt

//Eltűnt mester, és négy? kereső//
*Chadim lassan lépked közelebb a gnómhoz, és vele együtt vizsgálja meg a gyökeret. Mikor az a táskájába rejti nem szól, bár keze megrándul kissé, csak lehajol, és ő maga is fog egyet, amit zsebrerak. ~ Majd később megnézem. ~ Gondolja. A baljóslatú feltevésekre nem szól semmit, csak 0lassan ingatja a fejét. Ebben a sötétben semmit nem lát, holnapra pedig feltehetően már nem lesz itt semmi. Egy pillanat alatt dönt, majd társai felé fordulva bejelenti.*
- Ha ez is történt, valamilyen nyomnak lennie kell. Bemegyünk. A tündérke meg majd utolér minket, vagy megvár kint. Az ő dolga.
*Szemeiben elszánt tűz lobog, nem fogja ennyivel feladni a dolgot. Nem, amíg nem találja meg mesterét.*


398. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-05-21 22:11:35
 ÚJ
>Lanilla Tardor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 32
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//

*Végig követi a kis csapatot, csak csendben. Mikor a kastély közelébe érnek a szántóföldek közeléből, nem tesz inkább semmit sem hozzá a történésekhez. Vidámságot és életenergiát érez inkább, mint aggodalmat és kíváncsiságot. Viszont számára is jó látni, hogy kibékült a két ellentétes oldal, legalábbis Chadim feje kitisztult. Most talán a keresés is könnyebben fog majd menni, legalábbis remélhetőleg.
Mikor behatolnak a sötétségbe a gnóm nem közvetlen közelében marad, úgysem érdekelte soha az, ha este sötét van.*
- Lehet, hogy a mestert elrabolták?* Nem akarja megrémíteni Chadimot, de tudja, hogy a fiú már valószínűleg ezzel a lehetőséggel is számolt. Reméli, hogy számolt.* -Amíg a gyökeret tanulmányozta eljöttek érte, és vagy leütötték, vagy valami. Nem biztos, hogy akármilyen köze van a gyökérnek az eltűnés tényéhez. Lehet akkor szerintetek szó, hogy rossz nyomon járunk?


397. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-05-20 21:12:02
 ÚJ
>A'frad Loganar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 121
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Megfontolt

//Eltűnt mester és négy? kereső//

*Mikor a gnóm is megindul végre befelé, igyekszik a általa teremtett fénykörben maradni, de ez társain is múlik, mert nem akarja szem elől veszíteni őket sem, de remélhetőleg ők is az apró termetű öreg mágus közelében maradnak.
Mindenesetre, elsődlegesen társaira figyel.
A gyökeret amit megtalál a gnóm A'frad is szemügyre veszi, nem mintha annyira értene a növényekhez de azért kíváncsiságból megnézegeti.*
-Hát én nem ismerem a környéket, nem rég érkeztem ide, de azt mondtátok, hogy ez a legközelebbi rom ahol terem a gyökér, s lám tényleg találtunk is, ha ezt keresi Chadim mestere is, akkor biztos ide jött volna, de nincs itt, legalább is eddig nem láttuk, sajna én a nyomolvasásnak sem vagyok a mestere, de ha valaki ért hozzá körülnézhetne, hátha megtalálja a mester nyomait.
*Válaszol a gnóm kérdésére, majd még hozzáteszi.*
-Vagy ha itt egyáltalán nem találjuk, akkor el kell gondolkodni azon, hogy lehet nem is a gyökér után indult, hanem valami más történt.
*Ezalatt kicsit aggódó tekintettel néz Chadimra.*



396. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-05-20 18:46:05
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Morw)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 284
OOC üzenetek: 140

Játékstílus: Szelíd

//Eltűnt mester és négy? kereső//

* A'frad remélheti, hogy csak képzelődött, Chadim bízhat abban, hogy valóban semmi szokatlan nem fog vele történni. Egyelőre igaza van, legalábbis az aranyhajúnak biztos, társa már tényleg csak reménykedhet, habár mint ahogy azt nemrég még ő említette, a hárpiák nem támadnak rá bárkire, általában csak elcsábítják az utazókat, játszadoznak velük. Lanilla pedig... Lanilla. Ő nem pillanatnyilag semmi említeni valót nem tesz.
Az öreg bólint egyet, majd egy kis mosoly is kiül szája szélére, mielőtt röviden megszólal. *
- Rendben. * Nem túl bőbeszédű fajta, de ezt már észrevehették az út eddigi részében is. *
- Gyertek. * Inti közelebb magához a többieket, ha esetleg hátramaradtak/ kiértek a fénylő bot pár méteres fényéből és elnyelte őket a sötétség időközben. *
- Egy gyökeret keresünk ugyebár... Ha nem tévedek, akkor a kövek szélére felfutva, vagy talán a földben gyökeredzik. * Ezt csak suttogja, mintha időközben teljesen megfeledkezett volna arról, hogy miért is jöttek ide. *
- Na, meg persze a mestert is keressük, ő bárhol lehet. Lehet, hogy nem is ide jött. * Lassan megindul az egyik torony felé, de előtte megáll. Egy nagyobb kő a földön, melyet teljesen ellepett már a moha és betakart a fű, így egy kevésbé szemfüles utazó akár bele is botolhatna. De ő nemes egyszerűséggel átlépi és a fal tövében kezd el kotorkálni, míg meg nem talál egy gyökeret. Hasonlít a rajzra. Habár az nem volt kiszínezve, de nem nagyon lehetett mást várni egy gyökértől - barna. Oldalaiból kisebb mellékágak hajladoznak; a főgyökér is csak pár centiméter átmérőjű lehet. *
- Ez lenne az? * Töpreng magában, majd elrakja zsebébe a gyökeret, de csak miután egy gyors szagmintát is vett róla. *
- Semmi különös, csak olyan... Földszag. * Mosolyodik el, majd feláll, de továbbra is csak térdig-combig ér az idős gnóm. *
- Mehetünk tovább? Tényleg, ti mire tippeltek, hogy hol van? * Vonaj fel szemöldökét merő kíváncsíságból, mert habár ő itt a legidősebb és legtapasztaltabb, azért hátha van egy-két jó ötlete a többieknek is. *


395. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-05-16 21:23:19
 ÚJ
>A'frad Loganar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 121
OOC üzenetek: 19

Játékstílus: Megfontolt

//Eltűnt mester és négy? kereső//

*A lányra pillant amikor az elneveti magát, pár másodpercig el is időzik rajta a tekintete, tetszik neki a lány nevetése.
Majd figyelmét Chadim és a gnóm felé fordítja, na meg az útra, mert a feléjük magasodó fák teljesen eltakarják, a hold fényét, és egyáltalán nem látni, hova lép az ember, de nagy lassan csak elérik a kastélyt.
A'frad végignéz a romokon, már amennyit lát belőle, s mikor a szöszi mágustanonc elindul befele, a gnóm által kinyitott kapun kicsit tétovázik ugyan de elindul utána, csak nem hagyja a városban szerzett első barátját, egyedül bemenni az előbb behíresztelt rémségek közé. keze önkéntelenül is fegyvere markolatára fonódik, és úgy szorítja, hogy szinte kifehéredik.
Szeme sarkából mintha egy pillanatra fényt látott volna, de amikor oda kapja tekintetét nincs ott semmi.*
~Na már képzelődök is... remélem.~
*Mikor Chadim megáll és hátraszól a gnómhoz, A'frad inkább továbbra is a előttük lévő sötétséget szuggerálja, nem mintha látna bármit is, de jobban érzi magát ha nem fordít hátat az ismeretlennek.*




394. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-05-15 12:52:43
 ÚJ
>Chadim Iloin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 64
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Megfontolt

//Eltűnt mester és négy? kereső//

*Chadim nem fog meghátrálni egy kis visongástól, a gnóm szurkálódása csak még magabiztosabbá teszi. ~ Honnan tudja, hogy nyitva van az ajtó? ~ Fut át a fiú agyán, de nem akar gyávának tűnni, inkább szépen lassan, óvatosan lép be a kapun. Gond nélkül jut túl az első tíz méteren, ahol aztán megfordul.*
- Nos, úgy tűnik sikerült túljutnom. De most azért megvárnám a barátaimat.
*Mondja a gnóm mágusnak, amikor az a fénnyel már megvilágítja arcát.*
- És sajnálom a korábbi tiszteletlenségemet, de nagyon megrémültem, amikor a feldúlt toronyba tértem haza, ahol egy csomó idegen nyüzsgött. Remélem megérti.


393. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-05-14 20:26:19
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Morw)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 284
OOC üzenetek: 140

Játékstílus: Szelíd

//Eltűnt mester és négy(?) kereső//

* Az öreg megint csak huncut mosolyt villant, majd szinte nevetve rázza meg a fejét. Ahogy látszik lepereg róla a sok tiszteletlenség és miegyéb, de mégis egy kicsit morcosabb hangnemben szólal meg immár. *
- Az ajtó nyitva van... Pontosabban ki kell nyitni, de nem nehéz. Ha úgy gondolod egyedül túljutsz az első tíz méteres, hajrá. * Azzal megint gyorsabb tempóra vált és a kapuig meg sem áll. *
- Nos? * Áll meg előtte, majd a kis csapatot kezdi el számolgatni magában dünyögve. *
- Egy, kettő, három... Hol a negyedik? * Meg sem várja a választ, csak előrefordul, s nekirugaszkodik a kapunak, mely nagy nyikorgással ki is nyílik. *
- Úgy tudom nem hiszel a haramiákban, amik itt élnek. Menj előre. * Amennyiben Chardim nem hátrál meg, hanem valóban elsőként bemegy, úgy a gnóm négy-öt méter múlva követi és a sötét romokat pásztázza szemeivel. Végül, ha minden jól megy a kezében tartott bot végére egy nem túl nagy, de egy nagyjából öt méter átmérőjű kört befedő fényecske ül ki és segíti a látást. Egyelőre minden csendes, semmi gyanús nincs sehol, de, mintha az egyik magasabb, ám szintén romos toronyban egy zöldes-kékes fényt láttak volna egy pillanatig. Aztán eltűnt, de, ha valaki arra nézett éppen, akkor biztosan nem kerülte el a figyelmét. *


392. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-05-14 19:49:37
 ÚJ
>Chadim Iloin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 64
OOC üzenetek: 8

Játékstílus: Megfontolt

//Eltűnt mester és négy? kereső//
* ahogy Chadim elméjéről egyre jobban felszáll a vörös köd, annál inkább kezdi megérteni, mennyire illetlen módon viselkedett. Talán tényleg segíteni akar a gnóm, talán nem, de annyi biztos, hogy nem viselkedett megfelelően. ~ Ha az Öreg most látná a diplomáciai képességeim, szerintem sírva fakadna, hogy mennyit fejlődtem visszafelé. ~ Gondolja, miközben felfelé baktat a gnóm nyomában a Grombar kastélyhoz vezető úton, majd le a domb másik oldalán. A magas fák miatt nappal sem lehet sokat látni, éjszaka viszont szinte vakon bolyonganak a telihold fényében, mely kísérteties fénybe vonta az előttük húzódó utat. Már amennyire útnak lehet még hívni ezt a maradványt. Lábai alól kavicsok fordulnak ki, és minden lépésnél attól retteg, hogy kitöri a lábát, a gödrök, és mélyedések labirintusában. Nem egyszer szisszen fel, a meglepetéstől, a riadtságtól, miközben haladnak. Aztán, mikor már nincsenek messze a kastélytól, megtorpan. A szél kísérteties hangokat hoz magával a ház felől, melyeket hallva Chadim agyán egyetlen gondolat fut végig. ~ Tévedtem. ~ A kúszónövények dzsungelében álló kastély ajtaja felé néz, és nagyot nyel, mielőtt tovább indul. ~ Akkor is megmentem a mesteremet. ~ Gondolja, de torkát a rettegés jeges karmai szorítják össze, ő pedig a botját szorítja egyre jobban, melyen újra pulzálni kezdenek a rúnák.*


391. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-01-29 22:54:01
 ÚJ
>Reyf Ashn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 144
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//Mort-Zárás//

*Nagyon furcsát álmodott! Mikor kinyitja szemeit, elsőként a derengő napot veszi észre, majd az égen tovaröppenő madarakat. Szép lassan feltápászkodik és megdörzsöli a szemeit, hogy jobban szemügyre tudja venni a körülötte lévő dolgokat.
Emlékezetében ugyan még ott motoszkálnak az elmúlt órák vagy ki tudja, mennyi idővel ezelőtt történt dolgok, de környezete éppen az ellenkezőjét bizonyítja. Talán tényleg csak álmodta ezt az egészet... Mindenesetre odalép az ajtóhoz, s lenyomja a kilincset, de eredménytelenül, ugyanis amaz zárva van. Jobb ötlet híján eltávolodik a kastély falától, s távolabbról pillant fel az épület ablakira. Semmi különös. Se árnyékok, se hangok, se fura fények. Fekete madárt sem lát sehol, így tesz egy bizonytalan lépést a szántóföldek felé. Újra visszanéz, majd tesz egy újabbat. Felszerelése megvan, semmije sem hiányzik, így végül csak megrázza a fejét, s egy utolsó hátra pillantás után otthagyja az egész kísérteties látomást. Ideje jobb vizekre eveznie! Ugyan legbelül valami azt súgja neki, hogy forduljon vissza és járjon utána mindezeknek, de lábai csak viszik és viszik tovább egy újabb kaland irányába.*


390. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-01-29 05:19:21
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 330
OOC üzenetek: 89

Játékstílus: Szelíd

// Reyf - Zárás //

*Igazán szokatlan dolgot tapasztalhat a férfi, hiszen egy ponton bizseregni kezd a keze, ami hamarosan átterjed egész testére. Úgy érezheti, mintha ezernyi hangya szaladgálna a bőre alatt, amik valahogy ki akarják rágni magukat onnan. Nemsokára Reyf homályosan kezd látni, s szép lassan elsötétül előtte a kép, majd a földre hullik. Azt nem tudni pontosan, hogy mennyi ideig lehet eszméletlenül, viszont annyi biztos, hogy nem éppen ott ébred fel, ahol elájult. Hanem a kastély előtt... A nap bágyadtan pislákol az égen, enyhe köd telepedik a vidékre, s a kísérteties időnek és jelenségeknek semmi nyoma. Apró madarak csiripelnek a fákon, s röppennek tova, mikor Reyf megmozdul a földön - egyedül... Ugyanis a hölgyeménynek, kivel érkezett, se híre, se hamva. Mintha csak egy kusza álom lett volt az egész... Ám egy a biztos, hogy a férfi most biztonságban van, s szabadon távozhat.*


389. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2014-10-29 15:50:15
 ÚJ
>Reyf Ashn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 144
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//Ahlea,Mort//

*Akármennyire is számított rá, szeme mégis csak csodálkozó pillantást vet az ételre. Kezét fölé tartja, majd megszimatolja, végül megszabadítja az egyik sült madarat annak illatozó combjától, s jóízűen beleharap.*
~Hm. Ez aztán a fenséges fogadtatás. Ráadásul még meleg is. ~
*Azért innentől kezdve még nagyobb figyelmet szentel környezetének. Most már szinte biztos, hogy nincsenek egyedül. A kérdés, hogy egy unatkozó, társaságra éhes kisasszonnyal van dolguk vagy egy rettegett úriemberrel. A patkány teóriában nem nagyon hisz. Azok legfeljebb felfalták volna az étkezőt evőeszközöstül.*
- Lényegtelen.
*Felel végül a lány kérdésére, hiszen úgy látszik, ez nagyon is érdekli a fekete kisasszonyt.*
- Tán jobban örülnél valaki másnak? Hidd el, hogy el tudom intézni.
*Vág vissza, s keze akaratlanul is a kis erszényes zacskó felé vándorol, melybe az előleg lapul a lányért cserébe.*
- Egyébként már megmondtam, hogy nem viszlek vissza.
*Ezzel az ő részéről pontot tett a kérdés végére. Szeme sarkából nyomon követi, amint a lány átsétál a másik helyiségbe, majd a sült végeztével bekap még egy sült krumplit. Kezét megtörli egy, az asztalra kihelyezett szalvéta szerűségbe, majd úgy dönt, hogy a krumpliból, meg talán a húsból is elcsomagol egy keveset. Úgy is fogytán a készlete. Nem sikerül túl sok mindent elraknia, mivel hirtelen furcsa csikorgást hall abból a szobából ahova a lány belépett.*
- Ahlea!
*Kiállt utána, majd cuccait felkapva átsiet a másik szobába. Még meg is pillanthatja a lány arcát egy rövid időre, de mikor utána lépne, a fal már ott áll szilárdan kettőjük között.*
- Ahlea! Ahlea! Ott vagy? Jól vagy?
*Kezd el dörömbölni a falon, majd feszülten hallgatózik választ remélve. Ha kap választ, ha nem, keze kapcsoló, vagy hasonló dolog után kezd el tapogatózni, hogy újra megnyithassa a rejtett átjárót, s valahogy vissza tudja hozza a lányt, vagy sikerüljön utána jutnia.*


388. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2014-10-27 14:14:06
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 330
OOC üzenetek: 89

Játékstílus: Szelíd

// Ahlea, Reyf //

*Hát pedig Reyf biz' könnyen elcsodálkozhat, hiszen az ételes kocsi fedele alatt friss étel bújik meg! Egy ezüst tálcán szépen megsütött hús, mely valami nagyobb - csirke méretű - madárnak tűnik, aminek kellemes fűszeres illata bejárja innentől az étkezőt. Körülötte szalma alakra vágott sült krumplik, lilakáposzta, illetve némi savanyú zöldség is megpihen. A még furcsább az lehet, hogyha esetleg a férfi hozzáér a húshoz, akkor érezheti, hogy az még kellemesen meleg...
Eközben a másik helyiségben is szokatlan dolgot tapasztalhat Ahlea, hiszen a kihúzott könyv nem akar kimászni a helyéről, sőt, úgy tűnik, hogy nem is igazi könyv, hanem fémes az anyaga, mintha csak egy kapcsoló lenne. Amint meghúzza, enyhe nyikorgást hallhat valahonnan a falból - ezt Reyf is hallhatja az ebédlőből -, mikor is hirtelen az a polc, ami előtt állt, váratlanul megfordul! Természetesen a hölgyeménnyel együtt... A másik oldalon egy hűvös, sötét folyosón találhatja magát, ahol egyelőre nem láthat semmilyen ajtót, csupán néhány haloványan pislákoló fáklyát a távolban. Fel is merülhet a kérdés, hogyha lakatlan lenne a hely, akkor hogy éghetnek fáklyák szinte mindenhol?*


387. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2014-10-20 00:08:05
 ÚJ
>Ahlea Zoengaw avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 44
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Reyf, Mort//

*Dühíti ugyan, de hagyja egyelőre, hogy a kérdés csak ússzon a levegőben megválaszolatlanul maradva amíg a hím nézelődik. Ha csak egy jelentéktelen kérdésről is lenne szó, akkor még hagyná is azt a fenébe, hisz egyáltalán nem éri meg feleslegesen erőlködni a válasz kicsikarásában.
Ezt a kérdést viszont nagyon is fontosnak érzi ahhoz, hogy csak úgy hagyja bármiféle reakció nélkül maradni.
Ő nem megy be a szobába, inkább úgy dönt, hogy a fal közelében marad, élénken figyelve bármiféle újabb neszre.
A kérdésre csak a fejét rázza.*
- Nem. De kérdeztem valamit. *Utal megkeményített tekintettel az előbbi kérdésére. Nagyon szeretné remélni, hogy most már kap végre némi információt.
Nem tervezett lemaradni, nem igazán van elragadtatva a fura hangoktól, így csak némán követi a hímet az emeletre.
Az ottani méretes ebédlő látványa egy kissé nosztalgikus érzésekkel töltik el, amik gyorsan átcsapnak valami negatív fájdalommá a mellkasában. Nem rossz, de nem is mindig jó dolog nosztalgiázni.
Szerencsére fogalma sincs miféle emlék a rossz érzés kiváltó oka, így csak némán odasétál az asztalhoz, hogy a kezébe véve közelebbről is szemügyre vehesse az evőeszközöket, megsaccolhassa milyen anyagból vannak és hogy milyen minták vannak rajtuk, már ha van-e egyáltalán rajtuk bármiféle minta.
A kérdésre rögtön felé kapja a fejét, de mivel Reyf se rá figyel így szinte azonnal vissza is fordul az asztalhoz.*
- Nem tudom. Lehet, hogy csak patkányok voltak. *Vonja meg a vállát, aztán a helyére letéve a kezébén tartott villát a másik helység felé veszi az irányt, hogy az egyik régi könyvet elővéve találomra belelapozhasson. Ha semmi érdemlegeset nem talál visszateszi, majd valami naplóféleség, üres borítójú könyv után kezd a polcokon meg a szobában keresgélni napló, vagy bármiféle jegyzet, feljegyzés reményében.*


386. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2014-09-21 13:24:20
 ÚJ
>Reyf Ashn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 144
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//Ahlea, Mort//

*A szobába benyitva semmi érdekeset nem talál. A hangok nagyon is úgy tűnik, hogy a falból érkeztek. Szépen osasétál a nyitott erkély ajtóhoz és gondosan bezárja, mivel zavarja a huzat, meg úgy az egész helyzet. Fülét a falhoz tapasztva megpróbál ő is hallgatózni egy kicsit, de a furcsa zaj már elült, így csak a néma csönd fogadja. A szobából kilépve Ahlea-ra téved tekintete, ha csak ő maga is nem követte őt a szobába. Eszébe jut az utoljára elhangzott kérdés, de nem érzi szükségét annak, hogy válaszoljon is rá. Az is lehet, hogy a lány már el is felejtette vagy ha nem, hát majd megkérdezi újra.*
-Te láttál valamit?
*Kérdi, hátha történt valami, amíg ő a szobában volt. Ezek után még egyszer szemügyre veszi a folyosót, majd elindul a lépcső irányába.*
-Ne maradj le.
*Hangzik a kurta parancs, mivel kicsit sem lett jobb kedve. Se a választól, se a leszakadó lépcsőtől, aminek nem kellett volna lezuhannia, se azoktól a nyavalyás hangoktól a falban. Mikor az erkély ajtót bezárta, az időt figyelve olyan délután tájt lehet. Ruganyos léptekkel felsétál az emeletre, s ott elcsodálkozik az elébe terülő látványon.*
-Szerinted mi a fene folyik itt?
*Kérdi a lánytól anélkül, hogy felé fordulna. Odalépked az egyik ételes kocsihoz, s felemeli annak fedelét. Most már azon se csodálkozna ha rendes ételt találna alatta.*


385. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2014-08-26 12:48:12
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 330
OOC üzenetek: 89

Játékstílus: Szelíd

// Ahlea, Reyf //

*A kis balesetet szerencsére mindketten sérülések nélkül ússzák meg, hiszen ha nem így történt volna, csúnya végük lett volna, hiszen ezt a helyet általában messze elkerülik, így a segítség sem mostanság érkezne. Az ezernyi kis lépést még lehet hallani a falban, mikor Reyf beront a szobába, ám érezhetően nem onnan érkeznek, hanem egyenesen a fal zegzugos járataiból, melyet csak akkor láthatnának, ha megbontanák azt. Vagy tán akkor se? Ki tudja... Egy a biztos, hogy úgy néz ki, hogy a szobában nincsen veszély egyelőre, s a fura zaj is hamarosan elül. Kissé hűvös van, hiszen az erkélyajtó nyitva van szemben, ahol a szél hevesen cibálja az alig kapaszkodó fehér bársonyfüggönyt. Jobb oldalt a falnál egy hatalmas ágy van, nagy dunyhával és párnákkal, melyek eléggé porosak és koszosak. Bal oldalt egy csodás ruhásszekrény pihen, mellette egy szépítkező asztallal s egy mosdótállal, illetve számos szobor és öreg festmény lóg a falakon. Nagyjából az összes szoba hasonlóan nézhet ki, maximum más iratokkal, s kicsit más elrendezéssel.
A lépcső, mely egy újabb emeletet visz feljebb, többek közt egy nagy terembe vezet, mely minden bizonnyal újabb ebédlő lehetett, hiszen középen egy hosszú asztalon csodás tányérok s evőeszközök pihennek, mellettük néhol ételes kocsikkal. Emellett akad még egy könyvtárnak tűnő helyiség, mely tele van ősrégi könyvekkel, melyek ki tudja, milyen írást rejtenek. Ebben a szobában még van egy kandalló, amibe fák vannak bepakolva, előtte pedig két karosszék.*


384. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2014-08-22 19:38:12
 ÚJ
>Ahlea Zoengaw avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 44
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Reyf, Mort//

*Ha nem segít neki megértenie a célzást, akkor megpróbálja újra és újra lefuttatni a fejében az előbbi párbeszédet. Már épp megfogalmazódna benne egy kérdés mikor kapja ő a hímtől a következőt. Nem válaszol neki rögtön, csak mérges grimasszal figyeli.*
- Olyan meglepő lenne, ha kedvelném valamelyik bátyámat? *Szólal meg végül. Nem szokása csak úgy általánosságban testvéreinek neveznie őket, mert van egy-kettő akit nem zavar, de néhányan meg is ölnék érte. Most viszont akárhogy is nézi ez a legjobb szó ide. Akár összezavarja a hímet akár nem, vagy esetleg zavarni fogja, mindenképp jó választás ez a szóhasználat.*
~Miért kellene neki válaszolnom?~ *A helyes kérdés inkább az lenne, hogy egyáltalán miért is próbált eddig magyarázkodni neki. Még ő maga sem tudja, ez a kérdés viszont már túlságosan is személyes. A visszavágó kérdése viszont jogos.
Ahogy kicsit megrázkódik a padló, ő már ugrik is azonnal hátra, meglepetten figyelve ahogy a lépcső leszakad. Pedig nem tűnt ennyire instabilnak amikor feljöttek rajta.
A fura hangokra felkapja a fejét, és próbálja a falat figyelve követni a nesz irányát.
A kérdő tekintetre csak értetlnül csóválva a fejét megvonja a vállát. Meg nem tudná mondani, hogy mi ez, még ha meg is korbácsolnák akkor sem. Odamegy a falhoz, és rátapasztja a fülét, hogy hallhassa mi van mögötte. Amíg Reyf az egyik ajtóhoz megy, ő a faltól egy másikhoz sétál oda, kíváncsi vajon egy ajtón keresztül hall-e valamit az egyik szobából, vagy csak a falban hallatszik-e.
Ha nincs semmi abban a szobába ahova a hím megpróbál benyitni, és ő sem hall semmi szokatlanabbat, akkor elemeli a fejét az ajtótól, és kérdőn fordul felé.*
- Ki küldött? *Figyeli kérdőn. Eddig teljesen biztos volt benne, hogy a matróna küldte utána, de az előbbi megjegyzéséből az is megfordult a fejében, hogy talán az egyik fivérének a keze van a dologban.*


383. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2014-08-22 17:02:55
 ÚJ
>Reyf Ashn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 144
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//Ahlea, Mort//

*Nem igazán érti, hogy a lány mit nem ért a dolgon, de inkább nem firtatja tovább. Az ismerősökkel elsősorban magára célzott meg a többi kotnyeles hölgyecskére, akik azt hitték, hogy ha rá másznak és bizalmaskodó hangon súgnak a fülébe, akkor közelebb kerülnek a matróna címhez, lévén hogy most nővére az örökös. Hiú ábránd volt részükről, viszont a kellő mennyiségű információ, no meg pletyka miatt a világért sem óhajtotta felvilágosítani őket. Szúrós szemmel méregeti a fekete hajú szépséget, de magában elismerően bólint a hozzáállásához.*
~Igazi túlélő.~
-Csak megkérdeztem. És kedvelted bármelyiküket is a semlegesnél jobban?
*Húzza föl szemöldökét kérdőn. Persze nem mintha igazán érdekelné... Ahlea válaszát még pont hallhatja ha egyből válaszol, mikor egyszercsak összerázkódik alattuk a padló, s a lépcső, melyen feljöttek, hangos robajjal szakad le. Kezével automatikusan kapaszkodót keres, majd a másikkal a lányt próbálja elkapni, hogy nehogy lezuhanjon, mivel talán túlságosan is közel állt a lépcsőhöz. A robaj elteltével és ha nem történt semmi komolyabb probléma, akkor nagyot sóhajt, majd alaposan körülnéz mégegyszer, hogy megbizonyosodjon róla, hogy semmi hasonló nem fog történni. Ekkor fedezi fel a furcsa hangokat. Először fel sem tűntek neki, s nem is nagyon tudja hova tenni a zaj forrását. Mintha a falból jönne és lefelé haladna. Kérdőn néz a lányra, hogy ő is hallja e őket és nem csak a füle cseng. Kihúzza kardját, s a legközelebbi ajtó felé oson, hogy megnézze, hátha onnan jönnek a zajok. Kezét rárakja a rozsdás kilincsre, s megpróbálja lenyomni. Ha sikerül, akkor hirtelen kirántja az ajtót miközben azzal a lendülettel el is ugrik előle felkészülve az esetleges veszélyekre. Ha nem jön ki semmi, vagy nem történik semmi, akkor beles rajta, ha viszont a kilincs mégsem adja magát, akkor egyelőre annyiba hagyja a dolgot és elindul az egyik ablak felé. Jobbra. Ahlea-t közben azért figyelemmel kíséri. Ha nem is néz rá, gondolatai minduntalan felé vándorolnak. Legutóbbi válaszától függően jobb vagy rosszabb kedvvel.*


382. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2014-08-21 11:02:20
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 330
OOC üzenetek: 89

Játékstílus: Szelíd

// Ahlea, Reyf //

*A páros csevegését egy nagy robaj zavarja meg váratlanul, melyet még lábuk alatt is érezhetnek! A lépcső, melyen feljöttek, nem tudni milyen oknál fogva, de leszakadt. Talán mert nagyon régi, s most, hogy felmentek rajta, a rothadó félben levő alapok meglazultak. Egy a biztos, hogy ezen az úton lefelé már nem igazán fognak menni! Ellenben most egy hosszú folyosón állhatnak, melynek vöröses tapétája szakadozott és pókhálós. Néhol régi képek lógaszkodnak a falon, vagy egykori növények töredezett cserepei. A folyosó két végén hatalmas ablak van, ahonnan a beszűrődő fénynek köszönhetően nem borul sötétségbe az egész, így valamennyire láthatnak még. Számos ajtó található itt, illetve a jobb oldali rész végén egy felfelé vezető, rozoga lépcső, mely mintha egy toronyszobába vezetne.
Mikor elül a robaj hangja, a síri csend nem telepszik rá a kastélyra újra, hiszen furcsa hangok szólalnak fel a falakból. Mintha ezernyi apró lábacska rohanna végig a komor falakon belül, valamerre lefelé...*


381. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2014-08-20 21:23:11
 ÚJ
>Ahlea Zoengaw avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 44
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

//Reyf, Mort//

*Viszonylag örömmel látja, hogy a "miért szöktél el" kérdést sikerült kivesézniük. Az ő kérdésére viszont olyan választ kap amit ismét képtelen ebben a pillanatban értelmezni.*
- Ismerősei? *Dönti kérdőn oldalra a fejét.* Sajnálom, de... ezt nem értem. Mindenkinek vannak ismerősei. *Néz rá bocsánatkérően, közben fejben próbálja megtalálni a mögöttes tartalmakat, rejtett utalásokat. Már ha vannak ilyenek.*
- Miért érdekel? *Kérdez vissza kíváncsian, mert megint egy személyes kérdés, aminek semmi köze a feladatköréhez. És amit végképp nem ért, hogy miért kezdte hirtelen magázni.
Talán csak azért töpreng el ezen, mert még ő maga sem gondolkozott el róla. De azért hagy egy kis időt a kérdése és a válasz között a hím esetleges reakciójának.*
- Őszintén? Fogalmam sincs. Veszélyes, és kegyetlen akinek több dolga van ahhoz, hogy túl sokat beszéltünk volna, de igen, azt hiszem azt nyugodtan kijelenthetem, hogy semleges a viszonyunk. Szerintem még örülni is fog, ha a fülébe jut, hogy mi történt, és hogy nem kerültem a nyakára plusz koloncnak. *Szinte teljesen tárgyilagosan beszél, ismét nem adva egyenes választ, de talán csak mert ő sem tudja. Talán valóban kedveli pont emiatt a semleges viszony miatt. Mindenkit kedvel aki nem gyilkos tekintettel néz rá, vagy úgy mintha egy darab hús lenne. De a családtagokkal mindig is igyekezett volna jobb kapcsolatot ápolni, már ha a "nővérei" nem kívánták volna a halálát. Így visszagondolva mentette már meg a legidősebb fiú az életét egyszer.*

A hozzászólást Emphus (Adminisztrátor) módosította, ekkor: 2014.08.21 13:11:59, a következő indokkal:
Köszönöm, hogy vagy annyira igényes, és a rendszer által számodra kijelzett hibákat máskor javítod a hozzászólásodban, mielőtt elküldöd azt.



1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1239-1258