Nincs játékban - Grombar kastély
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínGrombar kastélyNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 26 (501. - 520. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

520. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-15 21:08:26
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Balszerencse)(inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 264
OOC üzenetek: 76

Játékstílus: Szelíd

//Ashmino'thar//

*Hagrar függetlenül attól, hogy Lewonoe rálép a fejszéjére, képes felemelni azt. Így ha úgy dönt, támad, támadhat, azonban csapása egyszerűen átsiklik a testetlen anyagon, mintha csak a levegőt hasította volna. Ebben az esetben pedig a szellem keresztül is repül rajta, aminek következtében az ork olyan kínzó fájdalmat érezhet mellkasában, amivel még életében nem volt dolga. Baja egyébként nem lesz, de a lényt nem tudja eltalálni fegyverével, és ha továbbra sem tágít, akkor a kínzóan fájdalmas átrepülés-procedúra meg-megismétlődik.
Közben Aereyna sikeresen elrángatja a másikat a helyszínről, és maga is könnyedén elmenekül.
Összességében a szellem egy futó bagázs után tekint.*


519. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-15 18:24:13
 ÚJ
>Iluse Yawanarylth avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 257
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*Ha nem is szokványos módon, így már mindketten tisztában vannak a másik nevével. Való igaz, családjukban sem akadt sok hasonló hangzású név, és heves természete ellenére sem akadt soha semmi problémája a lágyabb hangzással. Talán azért, mert rövid, nem agyon cifrázott, amibe beletörik a másik nyelve, mire kimondja. Vagy csak sosem fordított nagy figyelmet a nevek kérdésének. Elvégre van egy szép, hosszú családneve is, ami nagy múltra tekint vissza, de mire menne vele? Semmire. Pontosan ennyit is ér már, hacsak nem virágoztatja fel magának ismét.
Kósza Pinty. Ha nem kapott volna alapos idegenvezetést Artheniorba érkezése első napján, bizony gondban lenne, mit is jelenthet ez a két szó. Így azonban pontosan tudja, hogy a város bordélyáról van szó, az arcára telepedő széles, cinkos mosoly is erről tanúskodik. Tehát a hím járt már ott, vagy legalábbis valószínű, ha egy ezzel kapcsolatos állítással állt elő. Akkor talán mégis meg kéne majd látogatnia azt a bájos intézményt, főleg, hogy van kire hivatkoznia, amiért kevesebbet aranyat kellene kicsengetnie.*
- Ebben nem kételkedem. Mégis, hol van a magunk fajtának jó híre? *Már a látszat miatt is muszáj rossz hírüket kelteni, habár ki tudja, talán felszíni nőstények sora epekedik a hímért, hátha visszatér egy nap.*


518. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-15 18:03:19
 ÚJ
>Kharasshi D'Rake avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 848
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*Lám csak lám, hát a mélységi önzés mégsem hatotta át a nőstényt az Óvilág hozadékaként. Vagy csak az alkalom nem volt megfelelő. Ezt nem tudja meg. Csupán annyit, hogy ezúttal ő fizeti meg a két napot. De ha fizet is, valamit azért csak kap.*
- Iluse *olvassa ki a nevet. Furcsállja. Nem szokványos az ő fajtájuk körében. Lágy, egyetlen kemény mássalhangzó nélküli, már-már a fakóvérűek neveire hajaz.
Az azért látszik, hogy nem örül neki, hogy azok a rovátkák nem őhozzá kerültek, de egy morcos sóhajjal azért valahogy túlteszi magát rajta.*
- Rossz hírem van a Kósza Pintyben *hangzik el a következő állítás. Ám a korábbiak fanyar hangulatával ellentétben most szélhámos mosoly kúszik Kharasshi ajkára. Az persze talány, hogy egy emlék felett mosolyog-e vagy az egész a félrevezetést szolgálja csupán?*


517. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-15 14:32:41
 ÚJ
>Iluse Yawanarylth avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 257
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*Ismételten türelmesen vár a hím válaszára. Kevesebb támpontot adott, mint korábban, s bár ezzel a saját esélyeit növeli, elsődlegesen más a célja. Roppantul érdekli, ilyen szituációban mit néz ki belőle a hím.
A választ hallva széles mosoly telepedik arcára.
Tehát ilyen alattomos kis nősténynek nézi őt a másik. Természetétől nem áll távol mások átvágása, de némi betyár becsület még benne is van. No meg persze mérlegelnie kell a hosszú és rövid távú következményeket, egy ilyen húzás esetén. Természetesen a régi banda esetén meg sem fordult volna ilyesmi a fejében (főleg, hogy az könnyen abba a bizonyos fejbe került volna), de a szabadúszó lét más.
A legutóbbi eset azonban nem volt ennyire költői, vagy drámai.*
- Való igaz, két tagunk csapdába esett, de nem kellett csalogatni őket, megtették maguktól is. *Csóválja a fejét, a mosoly azonban már inkább az emléknek szól. Most rajta a sor, hogy kézbe vegyen egy vékony ágat. A végén világló kis parazsat egy hosszan tartó, de cseppet sem erőteljes fújással oltja ki, majd miután a vékony kis füstkígyó is elhal róla, felírja a saját nevét a padló egy épen maradt felületére, s behúzza alá a két rovátkát.*


516. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-15 14:06:03
 ÚJ
>Kharasshi D'Rake avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 848
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*Megérzések. Gyakran mondják, hogy mindig az első a helyes. Ezzel Kharasshi vitába szállna, de biztos lehet benne valami, ha már mondás lett belőle. Ebben az esetben viszont igazából teljesen mindegy, hogy spekulál. Nem sok kapaszkodója van az állítással szemben, ha csak azt nem számolja, hogy a nőstény az egyik legkörmönfontabb némber, akivel a sors összehozta. Csapdába persze sétálhattak ennek ellenére is, de ahogy meghallotta az állítást, egyetlen dolog kezdett el motoszkálni a fejében. Rágódik rajta még egy kicsit, mert végeredményben igennel vagy nemmel kellene válaszolni az állításra. Végül aztán csak kitart az első megérzés mellett.*
- Feltéve, hogy te állítottad a csapdát *mondja. Igen, pontosan ezt nézi ki a nőstényből: hogy egy munka végeztével szépen átver mindenkit és egy ingujjból előhúzott lappal viszi az egész tétet.*


515. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-15 10:12:28
 ÚJ
>Aereyna Naeralith avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 6
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Ashmino'thar//

*Nevezett királylány mit sem törődik az események földöntúli fordulataival: Továbbra is egykedvűen heverészik, békésen lebeg valami madártejszerűn sűrű és édes öntudatlanságban, így hát az orknak, ha van ideje rá, alkalma kínálkozik átkutatni és kizsebelni a kis nőstényt. Azonban Lewonor Gravak balszerencséjére Rey erszénye nem rejt többet, mint kábé 168 aranyat.
Ha lenne ideje, illetőleg nem kéne különösebben perceket töltenie azzal, hogy társa ne menjen neki a közelben ragyogó-szépellő entitással, alighanem busásabb zsákmány lenne lefeszegetni a mélységi homlokáról a finoman cizellázott, ékkővel jócskán megszórt fejdíszt, esetleg tüzetesebben megnézegetni a lány csuklóját-bokáját, és leszedegetni róla az aranyholmit. Minthogy ezt nem teszi meg, hanem Kalanon felé fordul, itt az ideje hogy az elf módfelett hősies hős módjára viselkedjen és elrángassa a békamód ellapított kisasszonyt a színről, most, amíg az orkok a kísértetszerűséggel vannak elfoglalva.*


514. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-14 23:32:54
 ÚJ
>Iluse Yawanarylth avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 257
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*Tehát akkor még nem voltak efféle problémái a hímnek. Vagy hazudik. Az állás szempontjából pillanatnyilag lényegtelen, ha pedig utólag derülne fény valami turpisságra, nos, a maga részéről a béke ott érne a végére.
Semmi látható reakciót nem vált ki a nőstényből az újabb két nap. Bosszantó, de emiatt igazán nem fog kétségbe esni. Hideg nyugalommal tűri az újabb két rovátkát.
Amire koncentrálnia kell, az az, hogy most rajta az újabb állítás sora. Mivel is folytathatná? Ami ráadásul megint fejtörést okozna a hímnek. Szerencséje volt, vagy ilyen lágy szívűnek nézi, azt nem tudja, de eltalálta a helyes választ a hím.
Sorra veszi az említésre méltó, és a fontos eseményeket is az élete során. Némi töprengés után dűlőre jut, mivel folytassa. A régmúlttal kezdte, jöjjön most egy frissebb eset.*
- Az előző csapatomat csapdába csalták.
*Vajon ezzel mit fog kezdeni a hím. Most is rezzenéstelen arccal, érzelemmentes hangon jelentette ki a rövidke állítást a nőstényt, csupán a skarlát szemekben látni némi kíváncsi tűnődés visszatündöklő fényét.*


513. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-14 22:56:45
 ÚJ
>Kharasshi D'Rake avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 848
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*A hím nem pillant Iluse felé. Újra kézbe veszi az ágat és az előző mellé húz egy újabb rovást. Nem kommentálja a dolgot, ám a válasz fényében mégis másként hatnak a zord vonások, s abban a fakó tekintetben is átértékelődik a múltba mélázó derengés.
~ Akarod te, Kharasshi?~ cseng a fülébe a testvérek bortól vidor kérdése. De ő csak szánalmat és megvetést érzett a csapzott kis nőstény iránt. Válaszra is méltatlannak találta a kérdést. Csak ellépett mellette és fivérei kedvére hagyta.
Mennyire egyszerű volt akkor. Az eredendő gyűlölet, a sok veszteség miatt érzett bosszúvágy nem sodor dilemmákba, nem mardossa a lelkiismeretet. Nem kísért és nem vádol.
Kharasshi állhatatosan cipeli tettei súlyát. Szégyene a benne szunnyadó szörnyeteggel összezárva morog csendesen, de ő kemény kézzel tartja mindkettő láncait. A változtathatatlannak nem engedi, hogy pálcát törjön felette.
Keserű győzelem, de újabb két napra megszerezte magának a nőstényt. Kortyol a flaskából, hogy távolabb zavarja a sötét gondolatokat, aztán megtörli a száját és a nőstényre pillant.*
- Te jössz.


512. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-14 21:57:48
 ÚJ
>Iluse Yawanarylth avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 257
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*Érdeklődve szemléli a hím ténykedését, habár amint elhal a kis füstcsík az ág végén, már sejti, mire kell a bot. Mintha a tudat nem lenne elég, hogy egyelőre a másik vezet, még láthatóvá is kell tennie. Egy újabb fricska? Lényegtelen, hiszen még csak most kezdték.
Az azonban meglepi, hogy a rég nem látott írásjelek némi megnyugvást hoznak neki. Nem kerülgeti honvágy, ahogy akkor sem tette, mikor Ryzzel merengtek el a múlton, és idézték fel a víz városában töltött időket. Bizonyos dolgok mégis hiányoznak neki, amikről le kellett mondania távozásával, és cseppet sem örül, hogy erre önkéntelenül újra és újra emlékeztetik.
Azonnal éberré válik, amint meghallja a hím karcos hangját. Tekintete a mélységi vonásait fürkészi, miközben fülét hegyezi, hogy a lehető legtöbb rejtett zöngére, önkéntelen, árulkodó jelre felfigyelhessen. Ez sem épp egyszerű eset, de ez adja a játék izgalmát. No meg persze a tét, habár ott az is sokat fog latba vetni, ki mennyire viseli el, ha mások dirigálnak nekik.
Ahogy a hím sem felelt rögtön, ő is egy kis ideig még elgondolkozik a hallottakon. A másik mélységi már a felszínen született, a családja is generációk óta elhagyta a föld mélyét. Ellenben ott az állandó háborúskodás a felszíni rokonokkal. Vajon megkegyelmezett volna egy kölyöknősténynek a másik oldalról? Egy erdei vöröskének sikerült elragadnia a hím szívét, talán korábban is más döntésre vihette, mint ami népüknél megszokott. Vagy az ifjonti hév volt az erősebb?
Ugyanakkor ott egy másik eshetőség is, amire az ő soraikból is lett volna példa. Ha valaki a zsákmányod, az a te felelősséged. Ha kiszabadul, igazán rendes, és nemes gesztus, ha megfogják, megállítják neked, de egyáltalán nem kötelező jellegű. Vajon a hímhez tartozott a kis szökevény?*
- Igazat mondasz. *Hozza meg végül a döntését, ami vagy egyenlíti a számlát, vagy a hím javára billenti a mérleg nyelvét a kezdésben.*


511. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-14 18:24:52
 ÚJ
>Kharasshi D'Rake avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 848
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*Bár nem mutatja, a válasz megkönnyebbülést hoz Kharasshi lelkébe. Tudja, milyenek a fajtársai. Tudja, miért vélekednek róluk joggal úgy mások, ahogy. Még saját népe körében, még saját vérében is érzi azt a vad és sötét erőt, amit az Óhazából hoztak magukkal. A lényük része, ahogy a fakóvérűeké a természet szeretete. Nekik más jutott. A túlélés törvényei alattomossá és könyörtelenné tették őket. Bizalmatlanná. A lelkük mélyén szörnyeteg szunnyad, de fél szemét mindig nyitva tartja.
Kharasshi kihúz a tűz közül egy ágat, melynek a végén a kis lángocska ellobbanva fehér füstkígyóként leheli ki a lelkét. Kicsit félresöpri a szél által behordott leveleket, port a márványról és az ágacska kormos végével felírja a nevét a kőre. Az óvilági írásjegyeket használja. Nem tudná megmondani, miért.
A neve alá pedig kerül egy függőleges vonal, mely a kétnapi szolgálat őt megillető tényét hivatott hirdetni.*
- Egy fakóvérű nőstény, a zsákmányunk része az egyik portyán, kiszabadult a béklyóiból, és menekülőre fogta. Amikor a tábor szélén csak én álltam közte meg a szabadulás között. Csak nézett rám kérlelőn. Fiatal volt. Alig kamasz. Minden ízében reszketett, rettegett attól, ami az enyéim között várta.
- És minden oka megvolt rá.
*Kharasshi tekintete hűvös marad, a vonásai kemények, de ahogy általában, érzései így is átütnek valamicskét a szavain.*
- Elengedtem. Hagytam, hadd fusson.


510. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-14 17:49:41
 ÚJ
>Lewonor Gravak avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kitiltott felhasználó
IC üzenetek: 383
OOC üzenetek: 14

Játékstílus: Vakmerő

//Ashmino'thar//

*Miután sikeresen leütötte a mélységi nőstényt, első dogaként a kapott késsel le is vágja róla az erszényét. Az ilyen gazdag kisasszonyoknak mindig van némi aranyuk aminek a szegény orkok aztán jó hasznát vehetik. A vezér hamar szóvá teszi az újabb jövevényt ám úgy látszik már nem lesz idejük vele foglalkozni ugyanis hamarosan egy ötödik szereplő is beszáll a játékba.
Társa reakcióját meg tudja érteni, maga is csodálkozik a megjelenő kísértetalakon, ám tőle már távolabb áll, hogy kiabálni kezdjen vele.* ~Egy szellem.~
*Az entitás, a természetfeletti kar egy példánya akik elől már oly régóta próbál menekülni és akiktől szabadulni akar. Még hogy támadni, vagy küzdeni ellene. Semmi hasonló még csak meg se fordul a fejében, pedig az ő bárdját már szörnyetegek vége is díszítette. De egy szellemmel nem fog hadakozni. Mikor Hagrar a bárdjáért nyúl, Gravak rátapos, nem engedi fajtársa kezébe a fegyvert.*
-Eszednél vagy? *Förmed rá.* -Szellemek kegyét kéred, majd harcolni akarsz velük?
*Visszapillant az átlátszó entitásra aki úgy látszik egyre közelebb ér, ám sétatempója miatt még nem érte el őket. Viszont a zöldbőrű már nem is várja meg amíg ideér.*
-Csinálj amit akarsz. *Folytatja a förmedést, titkon remélve ezzel sikerült visszahoznia társa józan eszét amit úgy látszik tegnap maradéktalanul kivert belőle. Majd minden holmiját felkapva, magukra hagyja az ork a sötételf és élőholt hármast, hogy rég eltűnt kutyái után maga is elhagyhassa a helyet. A kastély a szellem tulajdona ebbe neki nincs beleszólása. Ha távoztában még találkozik a kardot szorongató elffel, csak annyit mond neki.*

//Aktív meggyőzés//
-Nincs időd rám.
*És hátra is bök, megmutatva a szellemet aki feltehetőleg elég csúnya veszélyt jelenthet a leányra is, akit mihamarabb illendő volna kimenekíteni. Így ha amaz leáll vele csatázni, hát ő küzd, de ha nem akkor szépen elindul, állattartói tapasztalatait kihasználva megkeresni hová is vezetnek a ló nyomai, esetleg valahogy nyomára bukkanni kutyáinak meg társa idomított hiénájának. És persze mindenek előtt eltávolodni a veszélyt jelentő entitás közeléből.*
-Szaladj csak hős lovag. Szaladj, szaladj és mentsd meg a királylányt. *Gúnyolódik ha erre alkalma van. Ő a maga részéről azzal is elégedett, ha nem keveredik bele még egy újabb kísértethistóriába, minden más mint például Hagrar életben maradása, már csak hab a tortán.*

A hozzászólás írója (Lewonor Gravak) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.11.14 17:52:20


509. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-14 16:22:38
 ÚJ
>Hagrar Kwor'ash Woriak avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 220
OOC üzenetek: 60

Játékstílus: Vakmerő

//Ashmino'thar//

WUÁÁÁÁÁ!

* Dobja el még a fegyverét is mikor a fülrepesztő sikolyt hallja. Quaro'th hamar futásnak ered, hisz érzi hogy ez valami erős lény, valami szellem. Hagrar próbálja tompítani a visítás erejét azzal, hogy kezével takarja a fülét. Igaz sokat nem használ, így addig szenved míg csend nem lesz. Szívében félelem gyűlik, és aki ismeri az orkokat, az tudja hogy ha egy ork fél, akkor megállíthatatlan. Mert felhasználja a félelmét, arra hogy legyőzze ellenfelét. Mikor pont felé indul az entitás, felkapja fejszéjét és egy hatalmas csatakiáltással neki iramodik. Nem gondolkodik, nem figyel másra. Potenciális ellenségre koncentrál. Ha kellő távolságba ért felugrik, és fentről csap a lényre.*

-Wuáááááághhh!

*Reményei szerint kettéhasad a lény, de ki tudja? Az biztos, hogy már tudja mitől félnek az emberek itt a kastélynál. Ezektől a lényektől, meg ki tudja még mi lakozik ezen a helyen. De ez most nem lényeg el kell pusztítani a lényt, az elfek már nem is olyan fontosak számára. Mert ő a kihívást keresi, nem a ölés utáni vágyát akarja csillapítani. Sok dologban nem hasonlít saját fajtársaira. Ő ha kell ülve tud maradni, hisz sokszor jobb megfontolni mit cselekszünk. De itt nincs kérdés. A ház tulajdonosa lehet próbára tesz minket, hogy méltók vagyunk-e birtokolni a kastélyt.*


508. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-14 12:47:55
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Balszerencse)(inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 264
OOC üzenetek: 76

Játékstílus: Szelíd

//Ashmino'thar//

*Még mielőtt a nagy csetepaté kialakulhatna, esetleg az orkok vagy elfek oda jutnának, hogy az épületbe lépjenek, fülrepesztő sikoltás-süvítés csapja meg a környezetben állók fülét, és a kastély bejárati ajtaján keresztül valami manifesztálódik. Nehezen megmondható, mi az: ezüstös derengés, testetlen valami. Talán egy szellem, talán csak egy illúzió, mindenesetre elég valósnak tűnik, ha kézzelfoghatónak nem is. A sikoltás-süvítés is tőle származik, ami csak másodpercek múlván marad abba, és a kutyák illetve a hiéna nyüszítése követi a hangot. A derengés ezután egy pillanatra mintha kivárna, hogy mindenkiben tudatosuljon, hogy ő itt van, mindenki őt nézze. Ezután kérdéseket, kiáltásokat nem hallván, egyenletes, ugyanakkor lassú sebességgel (sétatempó) indul meg Hagrar felé.*


507. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-13 23:09:40
 ÚJ
>Iluse Yawanarylth avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 257
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*Talán logikai baklövés, hogy a hímet nem kötelezte titoktartásra, talán csak nem tartotta fontosnak. Számára egy dolog, ha parancsra kell tennie valamit, elvégre a zsoldos neveltetés nem veszett ki belőle teljesen. Megint más kérdés, ha a hím magától adna túl a tőle szerzett információkon. Annyit már sejthet, tudhat a nőstényről a mélységi, hogy annak bizony megkövetelné az árát, s nem is keveset.
A játék tehát megkezdődik. Nem könnyű állítással kezdett, nem is véletlenül. Hagy időt egy kis időt a hímnek gondolkozni, de kissé türelmetlen. Ennek gyökerei azonban a kíváncsiságban rejteznek, vajon mennyire tartja törtetőnek és vérszomjasnak a felszínen nevelkedett mélységi.
Hamis. Tehát erre a döntésre jutott a hím. Lassú, ámde határozott bólintással adja játékbeli ellenfele tudtára, hogy a megérzése helyesnek bizonyult.*
- Így igaz, hazudtam. *Arról azonban már nem nyilatkozik, hogy a kíméletesség miatt, hogy más módon vesztette el testvérét, vagy egyáltalán volt-e testvére.*
- Te jössz. *Rezzenéstelen vonásokkal fürkészi a hím arcát. Mintha nem is zavartatná magát amiatt, hogy az első kör már legjobb esetben is csak döntetlen lehet. Mintha nem is nagyon izgatná, hogy éppen most könyvelhetett el két napnyi szolgálatot a hímnek, amit vagy ki tud majd egyenlíteni, vagy nem.*


506. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-13 22:28:40
 ÚJ
>Kharasshi D'Rake avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 848
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*A konkretizálásra a hím csak a homlokát ráncolja. Nem igazán érti a dolgot, de van egy olyan sejtése, hogy majd idő közben fény derül rá. Mindenesetre az az ő szempontjából csak üdvös, hogy a konkrétumok terén a nőstény ezúttal kissé túlságosan is pontosan fogalmazott, így igazából alig köti meg valamiben. A megtudott titkokkal kapcsolatban a saját nyelvére nem is vettetik fék, de távol álljon tőle, hogy felhívja a figyelmet minderre. Nem vágja rá azonnal beleegyezését, de nem is vár vele annyit, hogy a nőstény átgondolhassa a kikötését.*
- Rendben.
*Az állítás tehát elhangzik. Fogós kérdés. Azt ugyan tudja, hogy a másik egy mélységi városban cseperedett, méghozzá töményen szívva magába az Óhaza értékrendjének sötétjét, de a nőstény is tudja, hogy ezt a kérdést pont eléggé kivesézték.
Igaznak is, hamisnak is beillene az állítás. És itt a gond. Honnan tudhatná, hogy a másik elismeri, ha Kharasshi ráhibázik? Leginkább sehonnan. De nem is a győzelem vagy a vereség ténye zavarja a leginkább, hanem az, hogy valóban az igazság érdekelné.
Mindenesetre muszáj lesz válaszolnia lassan. Kharasshi a megérzéseire hagyatkozik a szóban elhangzott érvek ellenében. Legalább kiderül, hogy mekkora futóbolond. S ha téved, azzal máris újból magáról árul el nagyon is fontos dolgokat.
Egy hosszú pillanatig a nőstény tekintetébe fúrja a sajátját, aztán elsercint egy darabka gesztenyét a fogai közül.*
- Hazudsz.


505. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-13 22:01:45
 ÚJ
>Iluse Yawanarylth avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 257
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*Teljesített parancsokat, éppen eleget élete során, részben ezért örült is annyira, hogy távozásával kapcsolatban is egy húron pendült a nagybátyjával. Ha muszáj, fejet hajt olyan előtt, aki valamiképp kivívta ezt a fajta engedelmességet nála. A hím erre pontra még nem jutott el, és nem is bízik benne annyira. Biztosan élvezné a helyzetet, ha ő nyerne, és amennyire tudná, ki is használná a helyzetet.
Neki pedig el kell döntenie, mi az, amit a legkevésbé akarna megtenni a legrosszabbak közül. Egyáltalán, mi az, ameddig a hím elmenne.
Megölni valakit? Sosem okozott neki gondot. Hogy mindent ő álljon? Szívná a fogát rendesen miatta, hiszen itt, a felszínen, a pénz nem csak pénz. Az aranynak jóval nagyobb hatalmat adtak a balga halandók.
Akkor mi lehet az, amire vigyáznia kellene. Legszívesebben homlokon ütné magát, hogy ez előbb nem jutott eszébe.*
- Rendben. A kikötésem az, hogy bármilyen titkot, információt, vagy bármit, ami ezen az estén elhangzik, nem kényszeríthetsz, hogy másnak tovább adjam, semmilyen módon. Így megfelel?
*Ha a hím ezzel a kitétellel már elégedett, úgy el is mondja az első állítását. Ugorjon hát egyből a mély vízbe.*


504. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-13 21:36:13
 ÚJ
>Kharasshi D'Rake avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 848
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*Nagyon úgy tűnik, ezúttal neki sikerül megszorongatnia a nőstényt. Ez nagy-nagy elégedettséggel tölti el. Egyrészt. Másrészt elgondolkodtatja. Sok tekintetben úgy vette észre, a sebhelyes arcú teremtés nagyon is könnyeden veszi az életet. Hát ennyire ne tűrné az utasítást? Nem gondolná, hogy ha úgy alakulna, a kis szuka ne forgatná kénye-kedve szerint a helyzetet az ügyeskedésével. Az ilyet nem fogja sem a béklyó sem a parancsok. Mégis, mintha a fogát húznák. Ez elgondolkodtatja Kharasshit, az elhangzó kikötés pedig még rátesz egy lapáttal.*
- Várj csak *inti le a lányt.* - Mielőtt válaszolnék, fejtsd csak ki ezt a záradékot! *mordul gyanakvóan* - Semmi olyat, ami hosszútávon hátráltatná a céljaidat? *csóválja a fejét.* - Nem, ebben így nem egyezem ki. Konkrétumot mondj, ahogy én, különben nincs alku.
*Bár egyáltalán nem taglalták előre, hol is állnak meg a jutalomként kiszabott szolgálat határai, a nőstény kitétele túlontúl homályos és megfoghatatlan. Esetleges valós indokok mellett jócskán ad lehetőséget egyszerű kibúvókra is.*
- Köss ki egy dolgot *hajol egészen közel* -, amivel nem vagy hajlandó szolgálni engem.
*Bizony-bizony ez a játék már jócskán túlfordult a kocsmai szórakozás határain, méghozzá seperc alatt. Most pedig már nagyon is komoly kihívássá nőtte ki magát.*
- Vagy hátrálj ki *teszi hozzá hűvös, alattomos éllel, ami méreg és egyszersmind afrodiziákum a fajtájuk körében.*


503. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-13 20:48:13
 ÚJ
>Iluse Yawanarylth avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 257
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*Az biztos, hogy nem szívbajos a harcos, hogy ilyen jutalmat vet fel. Ezúttal neki kell komolyan elgondolkoznia, vajon a titkok, amiket még megtudhat a hímtől, érnek-e annyit, hogy az ég tudja hány napig esetleg a szolgálatába kényszerüljön. És bár az esetek túlnyomó többségében ura érzelmeinek, ezúttal büszkesége nyer, mely nem enged visszavonulót fújni.*
- Legyen, a jutalom két napnyi szolgálat a másiknak.
*Valóban, az öncélú kegyetlenkedés nem tartozik a szabadidős tevékenységei körébe. Természetesen ha az erőszakot találja célravezetőbbnek, nem rest bevetni, bűntudat nélkül ver meg mások, öl meg másokat, vagy kínoz meg. De annak hátterében mindig valamilyen ok, vagy cél húzódik, és az nem a másik szenvedésében lelt öröm.*
- Rendben, az én kikötésem pedig az, hogy semmi olyat nem teszek, ami hosszú távon hátráltathatná a céljaim.
*A kezdés az övé, s ez ellen nem is ágál. Miért is tenné, hiszen a hím épp eleget mesélt már korábban is, ezzel azért egy kihasználható előnyt adva a nősténynek. Az első állítás azonban várat magára egy kicsit. Alaposan átgondolja, miről is akarja fellebbenteni a fátylat, hiszen a hamis történet is épp oly beszédes lehet, mintha igazat mond. Bár egyszerű ivós játék az eredet, jelen helyzetben sokkal inkább tűnik egy komoly, taktikázással és elmejátékokkal teletűzdelt megmérettetésnek.*
- Hogy ne legyen riválisom, megöltem a testvéremet az út során, ami a felszínre vezetett.


502. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-13 20:29:32
 ÚJ
>Aereyna Naeralith avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 6
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Vakmerő

//Ashmino'thar//

*Szomorúan konstatálná, hogy az imént sikítva 'mocskos félállat'ként aposztrofált Lewonor nem várja meg türelmesen, míg kiszerencsétlenkedi a fegyvert tokjából. Azért a feltételes mód, mert az ork feltételezhetően rá is ugrik a tőle pár méterre lévő nősténykére, és akkora ütést mér Rey fejére a fegyvere lapjával, hogy a mélységi iziben búcsút int tudatának.
Akár sózsák, nyaklik össze tetszőleges oldalirányba, s mint a levelibéka, úgy nyúlik ki Lewonor előtt, a széles kőlépcsőkön. S minthogy különösebb ellenállást eztán nem tanúsít a becses testét érő további bántalmazás okán, feltehetőleg a bokájába maró agyarakat megússza. A kis tőrt sem nagy bűvésztrükk kicsavarni hosszú ujjai körül. Minden valószínűség szerint sötételf szaga van, illetve ha a hím esetleg ért a kifinomultabb illatkompozíciókhoz, megérzi rajta a méregdrága, édes pacsuli illatát, melyet minden reggel nagy gonddal tapogat oda fültövéhez-dekoltázsához.
Aztán a szerencsétlen ájult a nyakába kapja a másik dömpert is: mivel végtagjai a szélrózsa minden irányába meredeznek, ezért egy pár percet - vagy a sötételf részéről pár ízületficamot - igénybe vesz Rey gúzsba kötözése.
Remélhetőleg a két ork harcos - de minimum a megkötözésével foglalatoskodó Hargar nem olyan macskaügyességű és árnyéksebes, hogy egyszerre kutatná át, béklyózná le a kinyiffant nőstényt, cihelődne ismét talpra, és ugrana vissza a bejárati ajtóhoz azon időben, amennyi alatt a megmentésére érkező Kalanon megteszi azt a bizonyos egy lépést a romkastély küszöbén. Máskülönben a gondoltnál jócskán mélyebb a trutymák, amibe a kis nőstény kvázi önként belemászott.*

A hozzászólás írója (Aereyna Naeralith) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.11.13 20:31:29


501. hozzászólás ezen a helyszínen: Grombar kastély
Üzenet elküldve: 2015-11-13 19:03:39
 ÚJ
>Hagrar Kwor'ash Woriak avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 220
OOC üzenetek: 60

Játékstílus: Vakmerő

//Ashmino'thar//

*Vigyorogva, vagy épp vicsorogva nézi végig testvére cselekedeteit már ha épp sikerül neki véghezvinni. És örül hogy nem vesztette el a fejét, és nem tépte szét egyből az elfet. Viszont fura szagot hoz a szél, egy idegen, ám de ismerős szag. Elf.*

-Gravak! Taru'Rothgar!

*Szól társának hogy ha véletlenül nem érezte volna meg a másik idegen szagát. Az ablak mellől már húzza is el a kötelet, és ha sikerült ártalmatlanítani a lánykát, nekiáll kötözni azt. Ezek szerint tervei vannak Hagrarnak a lánnyal. Fél szeme még az ajtón, hisz onnan jöhet a másik idegen. közben már azon gondolkozik hogy hol, és kinek adják el a sötételfet rabszolgának. Elvégre ők úgyis szeretik a rabszolgákat, pláne az orkokat. Legyen most ő ebben a szerepben. Quaro'th bizonyára észreveszi a férfit, és még a kapuban kezd közeledni hozzá. Morogva, vicsorítva. Valószínűleg támadni fog, de még csak figyelmeztet. Viszont ha a férfi nem foglalkozik vele, akkor egyre közelebb megy a hiéna hozzá.*


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1239-1258