Nincs játékban - Templomkert
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínTemplomkertNincs "kisebb" helyszín
<< Előző oldal - Mostani oldal: 74 (1461. - 1480. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >>

1480. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-10-01 13:09:10
 ÚJ
>Munmey Tyasiry [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 130
OOC üzenetek: 7

Játékstílus: Vakmerő

//Munmey, Kharasshi//

*Különös, de egyre csak az jár a fejében, hogy sokat tanulhatna ettől a férfitől. Valami azt súgja, hogy a szándékai, a maguk kitekert módján, segítőek. Ennek ellenére nem merne újra kilépni elé, hogy egy az egyben a pártfogásába ajánlja magát. Nem, egyelőre biztosan nem. Meg persze miért is bajlódna vele a férfi? Csak a gond lenne vele. Egy ideig, amíg kicsit kikupálódik.
De ez mind csak feltételezés. Még a fülében visszhangzik az ígéret, amit Kharasshi tett arra az esetre, ha ismét a szeme elé kerülne. Még ha csak az is lett volna a célja vele, hogy ráijesszen, akkor is nagyon meggyőző volt.*
~ Miért hagyta meg az életemet akkor?~
*Tudatosan nem tudja rá a választ, de legbelül igenis érzi.*
~ Önfejű voltam, s a félelem hevében cselekedtem... nem is beszélve, hogy gyáván elfutottam, mint egy kisegér.~
*A szégyenérzet eluralkodik rajta, amibe bele is pirul egy pillanatra, hiszen nem a leányzón múlt, hogy életben marad-e vagy sem. Ez egyfajta kudarc a számára. Nem sokáig törődik ezzel a gondolattal, és csak figyeli tovább a fajtársát, hogy mégis mit akar kezdeni a megszerzett zsákmánnyal.
Csaknem megfagy benne a vér, mikor a mélységi megtorpan. Veszélyérzete vészharangjai azonnal riadót kongatnak. Talán túlságosan kimerészkedett a búvóhelyéről, és a nagy fénycsóva leplezte?
Mikor látja, hogy Kharasshi kiönti az összes holmiját, egyrészt megnyugszik kissé, hogy mégsem vette őt észre, másrészt aggódva nézi, ahogy becses tárgyai mind a földre hullanak. Alig tudja türtőztetni magát, bánat és a harag érzései kavarognak benne, de nem csinál semmi meggondolatlanságot.*
~ Mit művel?~
*Dolgai összevissza hevernek a földön, köztük két igen értékes emlék. Az egyik a számszeríj amivel a nevelőanyja bámulatosan tudott célozni. A legnagyobb irónia, hogy ennek ellenére ő nem tudja olyan nagyszerűen használni, ugyanez igaz a tőrre ha akarta volna sem tudta használni a férfi ellen. Értelmetlenül hadonászni pedig nem akart, mivel akkor a karja is bánhatta volna.*
~ Az amulett!~ *Azt csak azután kaphatta volna meg, ha felnő. Lelkiismeretesen tartotta magát ehhez a feltételhez, nem vette a nyakába, és megfogadta, nem is veszi, míg ez nem teljesül. Most pedig a kavicsok között van a becses ékszer, mint valami értéktelen kacat. Ismét megjelenik a szemében egy könnycsepp. Ám a hím ekkor egyszer csak távozik.*
~ Miért hagyta hátra?~
*Nem is sejti, hogy már rég lebukott, és ez nagy baj, mert nemsokára egy újabb hibát vét. Nem elég körültekintő, s gyorsan odamegy összeszedni a cuccait. Persze azért figyel nehogy valaki megint meglepje. Hirtelen libabőr futja el egy megmagyarázhatatlan érzés kíséretében.*
~ Valaki figyel? Vagy a férfi még itt van a környéken?~
*Nem tudja biztosan, viszont az ösztöne azt súgja, a mélységi még jelen van. Vár egy kicsit, hátha megmutatja magát, de nem történik semmi, így csak ennyit mond, jól hallhatóan: *
- Köszönöm
*A bánat már nem igazán tükröződik az arcán, csak egy csintalan mosoly.*
- Ha ismét találkozunk akkor párbajra hívlak.
*Persze a hangján érződik, hogy nem vérre menő összecsapásra gondol, de nem akarja annyiban hagyni.*


1479. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-09-27 20:38:58
 ÚJ
>Kharasshi D'Rake avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 848
OOC üzenetek: 4

Játékstílus: Vakmerő

//Munmey, Kharasshi//

*Bár kíváncsi, mi van a batyuban, nem mondhatni, hogy túlzottan örül a szerzeménynek. Nem szorul rá az ilyesmire. Főleg nem úgy, hogy egy kölyöktől vegye el, aki magában is elég ingatagon áll a túlélés talaján, nem hogy a holmija nélkül.
Megfordult a fejében, hogy a szárnyai alá vehetné a kis csikaszt, de az ilyesminek nagyon nem kedvez most az időzítés. Épp elég neki, hogy a két viharos természetű nőstény mellett valahogy igyekezzen nem rosszat szólni legalább. Nem akarná bonyolítani az életét épp most. Ráadásul csak egy újabb gyenge pontot kínálna ezzel a fivére számára. Nem. A kis csitrinek is jobb úgy, ha nem folyik bele ezekbe a dolgokba.
Vélhetőleg kezdésnek jó leckét kapott. Talán az óvatosság és a gyanakvás is kellőképpen feléledt benne. Meg az az átkozott életösztön, ami az elején mintha kicsit álmatagon kászálódott volna a lányban.
~Munmey Tyasiry.~ Kharasshi csak megcsóválja a fejét, ahogy kését villogtató kölyök alakját felidézi.
Biztos árkon-bokron túl van már.
Hosszúra nyúlt ez a kis esti séta. Jó lesz végre hazaérni és kintre zárni a város minden nyűgét.
Nesz üti meg a fülét, de nem torpan meg. Halad tovább. Csak jóval odébb áll meg. Körbepillant. A templomból a felhőkig törő fényoszlop bevilágítja a környéket. Ezek a fényviszonyok tökéletesek az ő szemének. Egyedül ennek köszönheti, hogy megpillantja a nyomában settenkedő, rejtőző Munmeyt. Meglátja, de nem adja jelét, hogy észrevette volna. Pillantása továbbsiklik.
~A kis csikasz. Hát idáig követett? Egész ügyes.~
Meglehet, hazáig is a nyomában maradhatott volna a kölyök észrevétlenül, ha ez a különös jelenség meg nem zavarja itt a templomnál.
Kharasshi a földre dobja a batyut és leguggol mellé. Kinyitja és módszeresen elkezd kiszórni belőle mindent.*
- Szemét, szemét, szemét *titulálja egyesével értéktelennek Munmey holmijait, beleértve a számszeríjat és az ékszert is. Végül fogja az üres batyut és fejjel lefelé fordítva még megrázza, majd azt is elhajítja egy elégedetlen horkantással.*
- Egy rakás kacat meg rongy *sóhajtja csalódottan és fölegyenesedik.* - Cipelni is kár.
*Azzal át is lép a motyó fölött és tovább indul némi érthetetlen morgolódás kíséretében. Azért biztos távolba érve csinál egy vargabetűt és óvatosan visszasettenkedik, és meglapul hogy lássa, sikerül-e begyűjtenie a kölyöknek a holmiját.*


1478. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-09-27 12:28:16
 ÚJ
>Ronan Shariin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 103
OOC üzenetek: 36

Játékstílus: Vakmerő

// Ébredés //

*Különös álmokat látott az elmúlt napokban, és mindig ugyanazt, vagy legalábbis nagyon hasonlót. Sötétség és fény, hangok amiket nem tud kivenni, Wylnurana szimbóluma, ami a karjára is ráégett... Sajgott is manapság rendesen, valami biztos hogy nem stimmel, de nem tudja mit kellene tennie. Nehezíti még a titok megfejtését, hogy az álmokra csak homályosan emlékszik. Hét nap az égen, ezt sikerült megjegyeznie, ezt minden egyes alkalommal látta, és mintha beszéltek is volna hozzá, ahogy az égen egybeolvadtak. Újra, és újra, napok óta, ennek valamit jelentenie kell. A templomkert kapujában ácsorogva meg is dörzsölgeti a vállát, ha a sok látomás nem lett volna elég még a Wylnuranától kapott tetoválása is egyik reggelre átváltozott. Ritkán járt a templom körül eddig, nem igazán az a fajta, de most erősen fontolgatja, hogy bemenjen-e érdeklődni. Más helyet nem tudna elképzelni, ahol bármiféle útmutatást kaphatna. Wylnurana egyszer már kiválasztotta, talán ismét ő akar tőle valamit...*


1477. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-09-16 13:26:25
 ÚJ
>Naghul Sdar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 5
OOC üzenetek: 0

Játékstílus: Szelíd

*A szegénynegyedbeli séta jót tesz a fizikumának, azonban másra nem jó. Ezért egy alapos bóklászást követően a templom felé veszi az irányt. Mivel a templom nincs közel és a mélységi is már kisétálta magát, így a legjobbnak látja az alkalmat egy kis pihenésre. Amikor a templom kertjébe érkezik keres magának egy padot és leül. Nem igazán tudja mit is tegyen, hiszen ha valakinek nincs semmi dolga és célja nem igazán tudja mivel is foglalja el magát. A feladat hiányában így marad a tétlenég, amely talán még fárasztóbb mint a tényleges tett. Ezt hamar bizonyítja is az élet, hiszen a padon üldögélve először egy ásítás tör rá, majd még egy és még egy. Ennek a kis álomkórnak engedve el is alszik. Pár óra szunyókálás amúgy sem tenne rosszat neki, hátha amire felkel kap végre megbízatást, vagy bármi nemű feladatot, talán csak egy aprót. Ezen reménnyel merül álomba.*


1476. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-09-04 12:22:00
 ÚJ
>Vesdynild Ecerser avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 83
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*Belemered a fénypompába. Átadja magát neki, a színek finom váltakozásának, kis időre feloldódva benne. Csak azután fordul vissza a másik sötételfhez, nyugodtan, talán túl nyugodtan is. Az élőholtakról szóló beszámolót szótlanul hallgatja végig. Nem mondhatná, hogy nem érez velük némi közösséget. Mire van a szíve, ha csak egy véres csomó, és néha dobban, amúgy pedig össze-vissza hasadt? Amazok rombolnak, ez nyilvánvaló, de feltehetően valamely cél szolgálatában teszik ezt, és duplán nem kell az egyéni felelősséggel foglalkozniuk. A nyakazásra nem szól semmit, de láthatóan elgondolkoztatja a dolog. Azon töpreng, hogyan is lehetne ezt gyorsan és tömegesen megoldani, úgy, hogy az ellenfél még a közelbe se kerüljön. Nem jelzi, jutott-e valamire, csak bólint megint, aztán már indulhatnak is, ki a másik kapun, folytatva útjukat.*


1475. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-09-04 12:07:23
 ÚJ
>Moonxylwery Dwirinthalen avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 1090
OOC üzenetek: 107

Játékstílus: Megfontolt

//Második szál//

* A templomtól jó öt méterre Moon is megáll és érdeklődve néz fel a már nem is annyira fehér fényoszlopra. Ez még őt is meglepi. Pár hete amikor bent járt vizsgálódni akkor még csak egyszerű tejfehér volt, most meg hol szürkésen hol meg kékesen világit.*
- Igen, a fény változik. *jegyzi meg csodálkozva a nőstény.*
- Eddig csak fehér volt, valami történt, vagy történik. *mondja halkan. Most nincs ideje gondolkodni, meg be sem akarnak menni a templomba de a furcsaság azért feltűnik Moonak.*
- Pedig vannak. Több utazó is mesélt róluk. Letámadták Karavánpihenőt, le is rombolták és mindenkit megöltek akit elkaptak. Azt mondják nehéz megölni őket hisz már halottak. *teszi hozzá majd mintha egy bunkósbotot fogna és suhintana.*
- A fejüket kell leválasztani a testről. A szívük már nem dobog, hiába szúrnád szíven.* mondja majd megindul a túlsó kijárat felé.*


1474. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-09-04 11:51:46
 ÚJ
>Vesdynild Ecerser avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 83
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//

*A falak egy ideig támaszt nyújtanak, aztán lassan elmaradnak mellettük a negyed házai, és viszonylag nyílt terepre érkeznek. Addigra viszont megszokja Moonxylweryt a másik oldalán, még ha az elsőt csupasznak is érzi. Szorosan az Úrnő nyomában kúszik át a kapun, hogy tekintetét a fényár-pompára vesse. Különös, szívszorongató érzés. Egyedi, megismételhetetlen csodaként éli meg. Egy időre földbe is gyökerezik a lába.*
- A fény *suttogja. A sötét árny lelkében félrehúzódni látszik, távol tartja a csilló, ragyogó könnyűség. Egy ideje nem is rohanta le kínzó vízióival és a szavak éles kardjával.*
- Élőholtak? Nem hallottam *válaszol enerváltan, de nem az életereje fogyott el, hanem oly mélyen belefeledkezik a látványba. Az összefüggést a két dolog között amúgy sem láthatja.*
~ Nil? ~ *A név idegenül hangzik, és nem fedi a valóság teljességét. Küzd vele, egyelőre emésztetlenül, de valamit válaszolnia kell.*
- Jó lesz, Úrnőm!
*Belül nem így érzi, de a farkasokkal való példálózás meghozza hatását.*


1473. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-09-04 11:38:15
 ÚJ
>Moonxylwery Dwirinthalen avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 1090
OOC üzenetek: 107

Játékstílus: Megfontolt

//Második szál//

* A kutya egy jó ideig nem hagyja el Úrnőjét. Beletelhet akár negyed órába is mire megszokja a hímet és úgymond szabadabban szaladgál ismét. Előre vágtázik majd vissza, mintegy mutatva az utat. Van jó néhány vezényszó amire hallgat, közülük egy amit jóformán tanítani sem kellett a hűséges állatnak. Ha azt hallja, hogy Tisztás akkor célegyenesen oda szalad.
Hogy a hím nem ismeri a várost az nem lepi meg. Jó pár évvel ezelőtt ő maga is idegenként érkezett ide.*
- Szép nagy város. *mondja mosolyogva miközben benyit egy kapun.*
- Ez itt a templomkert. *mondja majd a mindent szinte nappali fénybe borító épület felé mutat.*
- Az ott a templom. Az a furcsa fénysugár akkor jelent meg amikor a Főmágus eltűnt. Remélem megvédi a várost. *szól őszinte vággyal hangjában. Egyáltalában nem örülne ha a holtak körbevennék Artheniort.*
- Hallottál az élőholtak támadásairól? *kérdezi inkább csak a beszélgetés kedvéért. Ha igen akkor szívesen meghallgatja mit tud az idegen, ha nem akkor meg mesélhet néhány pletykát.
Moont egyáltalában nem zavarja miként is szólítják, amíg az a megszólítás kellemesen rövid. A Moont, a Matrónát vagy akár az Úrnőt is szívesen hallja viszont a saját teljes nevét általában csak bemutatkozásokra tartogatja.*
- Szóval Vesdynild. *ismétli el majd kérdő néz fel a himre.*
- A Nil megfelel? Tudod amíg végigmondom az egész nevedet bárki képes beléd ereszteni egy nyilat, nem is beszélve arról, hogy egy farkas is széttéphet.


1472. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-08-31 14:03:54
 ÚJ
>Worenth Yosden [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 1521
OOC üzenetek: 51

Játékstílus: Megfontolt

//Második szál//

*Grem elég határozott, ha szeretne valamit megtudni, így nem is kanyarodik el túlságosan a témától. Vagy ha igen akkor nagyon hamar visszatereli a beszélgetés fonalát a megfelelő mederbe.
Kicsit furcsának találja azt, hogy az életre keltésről a toronyban olvasott. Hiszen ott csak független varázslatok igéi lelhetőek fel, az életre keltés pedig a holdág magas szintjét üti. Kizárásos alapon arról lehet szó, hogy talált egy olyan könyvet ott ami a holdmágiával foglalkozik... igen, erről lehet szó.*
-A varázslónak egyáltalán nem kell tudnia a gép vagy szerkezet működését. Én úgy képzelem ezt el, hogy a varázslat mondjuk úgy letapogatja a szerkezetet és kiegészíti azzal a darabbal, ami eredetileg benne volt csak elromlott, kiesett, eltört vagy valami. Mert ugye a hibás dolgokat javítja. Méghozzá olyan formájú, méretű, alakú dolgokkal ami oda illik, hozzája passzol. De ha félig hiányos szerkezetet akarsz ezzel kiegészíteni, ami előtte nem volt teljes azt nem képes egésszé alakítani. Ha direkt, szánt szándékkal kihagysz valamit tudatosan, vagy csak mert nem tudod, hogy mi való oda azt a varázslat nem képes kiegészíteni. Példának okáért vegyünk egy ostromgépet. Ha megépítesz egy kővetőgépet, és megalkotod az alap szerkezetet attól még a varázslat nem fogja a katapult részét rávarázsolni neked. Legalábbis nagyon meglepődnék ha igen. Az a kis dobozka amit a kezedben tartasz ugye egy teljes egészében megalkotott mechanikus szerkezet, így ezt ha eltöröd megjavul a varázslat hatására. Csak a törött alkatrészek amik hiányoznak azok helyettesítődnek.
*Különben Grem rendesen feladja a leckét és nehéz is ezt pontosan megválaszolni, de most úgy gondolja az ő megállapítása a helyes.*


1471. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-08-31 11:14:55
 ÚJ
>Grem Gromrot avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 88
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

//Második szál//

*Ami a bonctant illeti az igen érdekes kérdés és Grem napokat tudna róla beszélni, de most a mágia érdekli, és konkrétan az a varázslat, amelyre az elméletét építette. Így rövidre zárja egyelőre az orvosi témát. Azonban ez nem azt jelenti, hogy nem akar visszatérni erre. Sőt, ha a mágusnak van meglátása és sajátos látásmódja, akkor azt szívesen meghallgatná.*
- Igen, valóban a fajok között lehetnek eltérések és még sok más dolog is, de erről majd később váltsunk néhány szót. Visszakanyarodnék a varázslathoz. Naszóval! Olvastam a mágustoronynál erről az életre keltésről, de ez nem az. Itt ugyanis a tárgyakba valami nem tudom, mi költözik és annak saját akarata lesz. Én nem ezt hoznám létre. Azért visszatérnék a másik varázslathoz. Ugyebár az ige kiegészíti azokat az alkatrészeket, amelyek hibásak, vagy nincsenek. Na, most a kérdés itt az, hogy a varázslat maga érti meg a gép működését és így egészíti ki, vagy a varázsló tudja, hogyan működik a gép és ezzel ő az értelem a varázslat mögött. Remélem, érti Worenth? *Hagy egy kis szünetet, hogy a fehérhajú felelni tudjon, majd folytatja.* - Vagyis, ha nekem kell értenem a gép működését, akkor tudok, olyan mechanikumot szerkeszteni, amely direkt hiányos és ezzel rossz, de funkciója szerint tudom, hogy kell működnie és így a varázslattal kiegészítem. Vagyis ha építek valamit, ami működő képes, de kihagyok belőle egy fogaskereket, akkor azt a varázslatnak ki kell egészíteni. Ha a varázslat tudja, mi kell a szerkezethez. Hát akkor az már egy kicsit rejtélyesebb eset. *Majd megvakarja a fejét és próbálja kitalálni, vajon akkor mi lehet.* Mit gondolsz?


1470. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-08-30 20:59:54
 ÚJ
>Worenth Yosden [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 1521
OOC üzenetek: 51

Játékstílus: Megfontolt

//Második szál//

*Mondjuk az ő megnevezése elég hivatalosra sikeredik, így talán lehetne némileg rugalmasabbá tenni.*
-Akkor Grem. Igazából a tanítványaim egytől egyig a barátaim is. Sőt sokszor úgy érzem, mintha az apjuk lennék. Így nem követelem meg a mester megszólítást, de általában ez járja. Lehet, hogy náluk az, de itt maradhat a Worenth.
*A formalitásokat úgy véli, ezzel letudottnak tekinthetik.*
-Akkor a legfőbb területed a bonctan. Gondolom, mindegyik fajnak megvannak a sajátos szervi kialakulásaik... bár nem biztos, hogy jól fejezem ki magam. Én úgy képzelem el, hogy a szív, tüdő, máj, vese egyes fajoknál eltérő. Egyiknek nagyobb és erősebb a szíve másiknak gyengébb meg ilyenek. Jól mondom?
*Ha nem akkor majd most megtudja a gnómtól mi is a helyes megállapítás.*
-Hát össze lehet szedni olyan varázslatokat, ami ezekben a munkákban tud segíteni. Ez olyan mintha eljönne hozzám valaki, aki felderítő és szeretne pár varázslatot. Kapásból javasolnám neki a madártávlatot, bársonyos irhát, hangutánzást, feltárást, kémszemet, légtalpat és még sorolhatnám. Tehát neked is megtalálhatjuk a megfelelőket.
*Ráér még később is kipróbálni a dolgot így nem is bánja, hogy Grem most rögtön nem töri ripityára a játékot. Na meg még úgyis neki akar futni még egyszer.*
-Nem. A varázslat csak javít, létrehozni nem lehet vele. Ahhoz azt hiszem valami sokkalta nehezebb és egyedibb varázslat kellene. Mondjuk olyan, ami egy hiányos mechanikát kiegészít, felépít. Viszont ez az életre keltés. *réved el egy pillanatra majd ismételten a szemüveges arcra tekint.* -Ha építenél egy nagy gépet, ami ugye élettelen abba bele lehet végleg költöztetni egy entitást. Mondjuk ez már jóval bonyolultabb dolog, de nem lehetetlen. Lényeg, hogy a gépben lakozó szellemmel csak javítani lehet egy már kész csak éppen megsérült mechanikát, de befejezni a műveletet nem.


1469. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-08-30 17:34:01
 ÚJ
>Grem Gromrot avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 88
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

//Második szál//

*Talán tényleg nem olyan jók a lencsék a szemüvegén, vagy az őszeshajú Worenth olyan gyors, de még kis sem kell mondania a szavakat, hogy üljön le a mágus az már meg is teszi. Legalább ezen túlvannak és így rátérhetnek a lényeges kérdésekre*
- A Doktor is megteszi, de a Grem talán a legjobb megnevezés. Ha hivataloskodni kell, akkor jó csak a doktor máskülönben Grem a megfelelő. Gondolom, ha a tanítványok szólítanak meg akkor Mester vagy, ha a barátaid, akkor Worenth. Ebben a helyzetben pedig egyik sem áll fenn így mi dönthetünk. *Nevet fel egy rövidet, ahogy rájön micsoda szabadság ez.* - Szóval én a Gremet választom és nálad meg a mester. Hiszen te mágus mester vagy, és így ahonnan én jöttem az mindig kötelező megszólítás, hosszúéletű barátainknál. *Teszi hozzá lapos kedvvel és hangszínnel megfogalmazva az elfeket.*
- Van mit fejlődni mindkettőben igazad van! Nagyon igazad! Talán az orvoslásban még többet, hiszen én nem gyógyítok, hanem kutatom a test rejtelmeit, legyen az ember, ork, vagy állat. Persze a mechanika is bőven tartogat még kihívást, de az igazi kutatási területem a kettő ötvözése. Ehhez kell nekem ez a varázslat, vagy az ehhez hasonlóak. *Vesz egy kis levegőt és hallgatja a mágus szavait, amely a varázslatról szólnak. Ahogy elmeséli Gremet meggyőzi arról, hogy kedvenc játékát nem most kell összetörnie, így visszacsúsztatja szakadt kis zsebébe.*
- Igen igen! Ezeket én is tudom a varázslatról, de nem ez itt a fő kérdés. *Megigazítja a szemüvegét és bele is vág.* Hanem az, hogy vajon lehet e eleve rossz gépeket tervezni, amelyeket ez a varázslat életre kelt. Vagyis létrehozok egy hiányos mechanikát és ez a mágia kiegészíti azt. Esetleg ez így működhet? *Gremet nem érdeklik elromlott dolgok, vagyis nem feltétlenül. Az ő álmaiban ez a varázslat újat teremt, összeköti a húst a fémmel.*


1468. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-08-30 13:47:09
 ÚJ
>Worenth Yosden [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 1521
OOC üzenetek: 51

Játékstílus: Megfontolt

//Második szál//

-Biztos, hogy jó az a szemüveg? *kérdezi egyik szemöldökét felhúzva.* -Hiszen ülök. *mondja mosolyogva. Még mikor átadta neki a gnóm a szerkentyűt akkor foglalt helyet. Bár az is elképzelhető, hogy Grem csupán szórakozott és viccelődik.*
-Doktor Grem. Így hangzik a legjobban.
*A hallomásokból hamar leszűri, hogy bizony egy okos és intelligens fickóval áll szemben bár gnóm létére ez nem olyan meglepő. Ha együgyű lenne... na az már meglepné.*
-Csodás szakmák. Akkor te sokat tanulmányozod a fizikát és annak bonyolultabb tanait. Értelmezed a testet, vizsgálod az erőket és annak hatásait.
*Bizony Worenth is tud ezekről ezt-azt hiszen ő maga is "dolgozik" egy komolyabb műveleten. Egészen pontosan még csak elméletben szóval semmi konkrét kézzel fogható dolog sem áll még a rendelkezésére. Egy gnóm eszével nem szívesen szállna versenyben hiszen köztudott, hogy a legokosabbak a fajok között. Ennek ellenére úgy véli nem sokkal marad alul még így sem.*
-Az már hosszú idő. De ezek olyan szakmák amikben mindig van valami új és mindig lehet új dolgokat megtudni illetve elsajátítani. Főleg a mechanika... talán az orvoslásban már kevésbé csak esetleg ha kijönnek új eszközök vagy találmányok.
*Az sem lepi meg, hogy a gnóm belekóstolt a mágia tudományába hiszen ők kiemelkedő intelligenciájuknak köszönhetően könnyebben sajátítják el a varázslás tudományát mint mások.*
-Bizony a mágia sok mindenre hasznosítható mivel sokszínű. Ezt én magam is ismerem, hiszen amire te gondolsz Doktor Grem az nem más, mint a gépben lakozó szellem nevű ágfüggetlen varázslat. Egy varázsigével lehet megidézni ami nem túl hosszú és viszonylag egyszerű. Bármilyen bonyolult, nehéz vagy furfangos mechanikus szerkezetet amit kiválaszt a mágus azt képes megjavítani. Az a különleges benne, hogy a hiányzó vagy törött alkatrészek helyére a láthatatlan megfelelőjük kerül. A hatása amíg be nem avatkozik valaki addig maradandó tehát a mágusnak nem kell folyamatosan fenntartani az állapotot mint a varázslatok zöménél. Azt azért hozzáteszem, hogy élesben sosem teszteltem még de a varázsigék leírásai nem térnek el a gyakorlatban, szóval a források megbízhatóak.


1467. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-08-30 11:49:32
 ÚJ
>Grem Gromrot avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 88
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

//Második szál//

*Szóval egy mágus. Ezt a mondatot igencsak várta már egy ideje. Sok kérdése és kutatni valója lenne a varázslatok és a mágia kapcsán. De mindent csak a maga sorrendjében.* - Gremnek szólíthatsz Worenth, vagy doktornak. Amúgy akár le is ülhetnél. *Húzódik odébb a padon, hogy helyet csináljon a mágusnak. Ha az leült akkor már folytatja is a gondolatot, ezzel választ adva Worenthnek.*
- Igazad volt mágus mester. *Nevet fel egy hangyányit a gnóm.* - Valóban feltaláló. Vagyis ti így mondjátok. De ami igaz mester, hogy én orvos doktor vagyok és mechanikus. Ezt a két szakmát gyakorlom immár tizenöt éve. *Mosolyog rá Worenthre, hiszen a mágus nagyon okos és jól lát sok dolgot, de egy gnóm mindig okosabbnak hisz magát, amely nem feltétlenül van így.*
- Szóval mester. Vagyis Worenth nem olyan rég belekontárkodtam a mágia tudományába és nem tudtam nem észrevenni, hogy sok érdekes dolog van, amely segíthet a saját kutatásomban. Ha te mester vagy akkor tudsz nekem bizton mesélni egy konkrét varázslatról. A varázs lényege, hogy megjavítja az elromlott szerkezeteket. *Ekkor előveszi a játékát és a kezében pihenteti.* - A varázs olyan elvileg, hogy ha ezt a játékot össze töröm akkor megjavítja. Mondj el kérlek mindent amit tudsz. *Tekint kíváncsian a mágusra.*


1466. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-08-30 11:34:40
 ÚJ
>Aryna Yji avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 650
OOC üzenetek: 72

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//
//Egy régi szép emlékkép//

*Aryna nem tudja milyen a testvéri szeretet és összetartás, így inkább nem mond semmit a dologhoz. Jóban vannak ennyi elég is. Jó érzés újra a másik közelségében lenni, de az a nagy felhőtlen szeretet már nincs meg, valami éket ütött köztük, nyilván a külön töltött idő, amit nem pótolhatnak vagy felejthetnek el csak úgy.*
-Rendben. *Elmosolyodik a segítségen, hogy felálljon a padról és neki is vágjanak az útnak, addig, amíg nem lesz olyan nagyon sötét.*
-Igen, ott van az új otthonom. *Legalább emiatt nem fog érte aggódni Zaras, főleg ha meglátja a kúriát, ahol jelenleg él.*
-Viszont, ha odaértünk, akkor nem tudlak oda behívni, mert még én is vendég vagyok ott szinte és nem fogadhatok csak úgy másokat. *Jegyzi meg, nem mintha attól tartana, hogy odabenn is körülnézni volt szerelme.*


1465. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-08-30 11:19:20
 ÚJ
>Worenth Yosden [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 1521
OOC üzenetek: 51

Játékstílus: Megfontolt

//Második szál//

*Maga lett volna a csoda ha elsőre mind a négy zárat kinyitja és úgy adja vissza tulajdonosa kezébe a játékot.*
-Szóval azért hallat többféle aprócska hangot. *figyeli ismét a dobozkát.* -Mintha néha mélyebbet kongana aztán meg hangosabb frekvencián cseng. Legközelebb számolni fogom akkor mennyit kattan. Az abból kapott számot talán össze lehet nézni valamilyen másik értékkel és könnyebbé teszi a következő választást. Nehezebb játék mint elsőre tűnhet.
*A látszat bizony csal. Arra azért kíváncsi lenne, hogy a gnómnak sikerül e mindig kikattintani első próbálkozásra a lakatot. Mert noha bizonyára számtalanszor megtette mér de a szerkezet folyamatosan változik így lehetséges, hogy még neki is okoz fejtörést.*
-Ügyes kis találmány annyi szent. Rendben... addigra hátha rájövök a titkok nyitjára. *kacsint egyet és felnevet. Kötve hiszi, de próba szerencse.*
-Örvendek. Hogyan szólíthatlak? Engem Worenthnek szoktak hívni tedd te is úgy.
*Grem felvetéseire szelíden elmosolyodik.*
-Nem, valóban nem. Bár egy időben művelgettem földet de sosem voltam benne kiemelkedő. Csak amit magamnak megtermeltem. Ínségesebb idők voltak a mostaninál.
*Na igen azóta Worenth jól él akkor pedig még minden falatért ki kellett menni a földre kapálni meg ásni... nem hiányzik neki.*
-Mágusmester vagyok.
*A mágusbot is elég árulkodó amit természetesen most is magával hozott szóval talán ezzel nem lepi meg a gnómot.*
-Te pedig valamiféle tudós vagy feltaláló vagy ha jól sejtem. A gnómok szinte mindegyike jártas a tudományban és te is ilyennek tűnsz. Igazam van vagy igazam van? *kérdezi nevetve.*


1464. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-08-30 10:42:50
 ÚJ
>Grem Gromrot avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 88
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

//Második szál//

*Az ember egész jól forgatja a kis játékot. Grem így minden mozdulatát elemezi és figyeli. Ha nem is jár sikerrel a mágus, mindenképp több információja lesz arról miféle szerzet lehet. A játék végül kifog a férfin amire Grem csak elvigyorodik és egy kicsit látszik rajta, hogy erre bizony számított.*
- Az egy zár kinyitása kezdőként jó eredmény. Amire figyelni kell, hogy ha sikerül kinyitni egyet akkor a doboz mechanikája merre kezd el kattogni. A kattogások és az abból értelmezhető jelek egyfajta kódot adnak ki, amely megmutatja, hogy mi lehet a következő lépés. Azonban ez sem teljesen biztos, mivel több eltérő hangkódolás is akad. Ezzel bonyolítva a játékot. *Majd visszaveszi a másik kezéből a kis tárgyat és folytatja.* - Talán játszunk vele egy kicsit később. *Reagál a mágus folytatásra tett megjegyzésére.*
- Az én nevem Gerem Gromrot. *Hadarja le gyorsan.* - Mondd csak miféle szerzet vagy te? A hangod, öltözéked és a játék kezelése alapján nem tűnsz földművesnek, sem szerzetesnek. *Hunyorog rá ismét a társára, közben beállítja az egyik lencsét, hogy jobban szemügyre vehesse a választ.*


1463. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-08-30 09:44:57
 ÚJ
>Worenth Yosden [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 1521
OOC üzenetek: 51

Játékstílus: Megfontolt

//Második szál//

*Kissé köhögős hang fogadja vagy legalábbis olyan, mint mikor valakinek fáj a torka és nem képes kristálytisztán kiejteni a szavakat. Viszont elég barátságos is szóval nem panaszkodhat. Azonnal elkezdi elmagyarázni a szerkezet lényegét amire a mágus csak mosolyogni tud.*
-Áh szóval egy ügyességi és készségfejlesztő játék. Mennyi idő a rekord? *érdeklődik mikor a kezébe veszi az aprócska szerkentyűt majd ő maga is leül a padra az alacsony fickó mellé. Mivel vándorlásai során nem egy gnómmal találkozott már így megismeri a vonásokat a szemüvegesen is tehát immáron tudja, hogy egy gnómról van szó. Így már nem is meglepő számára ez a játékszer.*
-Na lássuk. *forgatja át teljesen kezében az egész dobozt majd ujjaival a kulcsok felett köröz mint aki tanakodik melyiket is válassza ki. Worenth nagyon intelligens okos ember de ezt bizony idő kell kiismerni.
Nos az első lépését máris siker koronázza hiszen a zár pattan egyet és kinyílik. Közben hallani, hogy a picike fogaskerekek megmozdulnak és átalakítják a szerkezetet.
A második zárnál viszont mindkét próbálkozása sikertelen így visszaáll a kezdeti állapotába a dobozka.*
-Első nekifutásra egy zárat tudtam kinyitni. Az jónak számít? *pillant a gnómra hiszen még sosem játszott ilyennel. Kíváncsi, hogy ez megfelelő kezdés e vagy nagyon elbénázta a dolgot.*
-Rápróbálhatok még vagy most te következel?
*Igazából a szabályokat sem tudja ezért érdeklődik. Tetszik neki a játék bár még mentálisan mindig lestrapált de ez kicsit oldja a dolgot.*
-Egyébként Worenth Yosden vagyok. *mutatkozik be ha már így összefutottak.* -És a te neved?


1462. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-08-30 07:26:26
 ÚJ
>Grem Gromrot avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 88
OOC üzenetek: 2

Játékstílus: Megfontolt

//Második szál//

*A játék rendesen lefoglalja a gnómot és így észre sem vesz, hogy a mágus a közelébe ér. Csak akkor tűnik fel a jelenléte, amikor az megszólítja. Grem felnéz a hóhajú férfira és egy kis hunyorgás társaságában alaposan megnézi magának. Pár pillanat elteltével, amikor kielégítő információkhoz jut a vizuális elemzésből, megszólal.* - Ez egy rejtvény. A dobozon található négy zár, amelyhez van tíz kulcs minden kulccsal kétszer próbálkozhatsz, ha elrontod kezdheted az elejéről, mivel a zárak átalakulnak és felcserélődnek. Nem könnyű, de rá lehet érezni. *Ahogy a végére ért a szemléltetésnek a hó hajú irányába nyújtja a játékot.* - Tessék próbáld megfejteni. *Vigyorodik el a gnóm, hiszen a játék nem egyszerű. Ez alapvetően egy gnómoknak kitalált készség fejlesztő, ezért az emberek többsége nem boldogul vele. De ez a fickó valahogy másnak tűnk. A hangja kiegyensúlyozott és nyugodt. Talán a templomból jött szerzetes, vagy mágus. Szeretné megtudni a gnóm és erre pont alkalmas lesz ez a játék. Amúgy is szüksége lenne egy mágusra, hiszen a toronyban eltöltött napok alatt nem sokat tudott meg arról a varázslatról, ami nézete szerint forradalmasítja majd a találmányait.*


1461. hozzászólás ezen a helyszínen: Templomkert
Üzenet elküldve: 2016-08-30 00:05:10
 ÚJ
>Villámkardú Zaras avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 708
OOC üzenetek: 165

Játékstílus: Vakmerő

//Második szál//
//Egy régi szép emlékkép//

- Ó, jóban vagyunk mi.
* Bólogat. Miért is ne lennének? Bár ő is szívesen megnézni, ahogyan nővérét kitessékelik, ahogyan ismeri őt, a fogadós előbb vágná fel az ereit, minthogy Aríwyent távozásra bírja. De ezt inkább nem osztja meg a lánnyal, hadd lássa még ma mosolyogni picit.
A szavakra magához húzza a lányt, szorosan tartja. *
- Akkor lassan visszakísérlek, jó?
* Mosolyodik el halványan, s lassan állásba tornázza magukat. *
- A Gazdagnegyedbe megyünk, ugye?
* Legalább lesz még egy kis sétájuk, mielőtt elbúcsúznának egymástól... *


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 81-100 , 101-120 , 121-140 , 141-160 , 161-180 , 181-200 , 201-220 , 221-240 , 241-260 , 261-280 , 281-300 , 301-320 , 321-340 , 341-360 , 361-380 , 381-400 , 401-420 , 421-440 , 441-460 , 461-480 , 481-500 , 501-520 , 521-540 , 541-560 , 561-580 , 581-600 , 601-620 , 621-640 , 641-660 , 661-680 , 681-700 , 701-720 , 721-740 , 741-760 , 761-780 , 781-800 , 801-820 , 821-840 , 841-860 , 861-880 , 881-900 , 901-920 , 921-940 , 941-960 , 961-980 , 981-1000 , 1001-1020 , 1021-1040 , 1041-1060 , 1061-1080 , 1081-1100 , 1101-1120 , 1121-1140 , 1141-1160 , 1161-1180 , 1181-1200 , 1201-1220 , 1221-1240 , 1241-1260 , 1261-1280 , 1281-1300 , 1301-1320 , 1321-1340 , 1341-1360 , 1361-1380 , 1381-1400 , 1401-1420 , 1421-1440 , 1441-1460 , 1461-1480 , 1481-1500 , 1501-1520 , 1521-1540 , 1541-1560 , 1561-1580 , 1581-1600 , 1601-1620 , 1621-1640 , 1641-1660 , 1661-1680 , 1681-1700 , 1701-1720 , 1721-1740 , 1741-1760 , 1761-1780 , 1781-1800 , 1801-1820 , 1821-1840 , 1841-1860 , 1861-1880 , 1881-1900 , 1901-1920 , 1921-1940 , 1941-1960 , 1961-1980 , 1981-2000 , 2001-2020 , 2021-2040 , 2041-2060 , 2061-2080 , 2065-2084