OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Klán vagy csapat
<< Előző oldal - Mostani oldal: 4 (61. - 74. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása:

74. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-12-20 21:38:50
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Nos, a javaslat akkor végül elvetve. Aki szeretne klánt, rendet, csapatot, akármit, annak irány a játéktér. Erre jutott a többség.

Kommunikációra meg ott a chat, saját szobát indítani lehet (bizonyos rangtól).


73. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-18 20:41:55
 ÚJ
>Echnal Garm avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 473
OOC üzenetek: 232
Ezek szerint lemaradtam arról, hogy nem csak IC lennne a dolog, hm.


72. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-18 20:34:29
 ÚJ
>Mordach Harders avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 605
OOC üzenetek: 147
Azt hiszem, eléggé igazat kell adnom a kisasszonynak...


71. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-18 20:32:18
 ÚJ
>Evane Aiwollye avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 40
OOC üzenetek: 32
Most lehet, hogy magam ellen is beszélek, de kedves volt TK társak, próbáljuk elfogadni, hogy ez egy másik játék, más szabályokkal és arculattal. Miért kellene rögtön ráhúzni a TK lepedőt? Én spec örömmel próbálgatom az új lehetőségeket (és feszegetem a határokat :S) és nem látom értelmét a klánoknak OOC. Csak okot ad az egymásra fújásra, több és jobb játéklehetőség szvsz nincs benne. Tehát én azt támogatom, ha bárkit is érdekel, hogy aki feltétlenül bandát akar, az akarja IC, a többiek hadd játszanak szabadon.

A hozzászólás írója (Evane Aiwollye) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.10.18 20:32:46


70. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-10-16 13:09:59
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Nos emberek. Mint láthatjátok, lényegében alakult is egy "klán" (család), illetve tudtommal alakulófélben van más is. Szerintem ha ők meg tudták oldani, akkor bárki meg tudná oldani.

A kérdés továbbra is az, hogy mi kell funkcionálisan, ami még nincs a játékban?

Ami eddig egyáltalán elhangzott, és nem megoldható IC kijátszással az a speciális felszerelés (mágikus tárgyak, saját klántárgyak), gyorsabb mágiatanulás (miért is?), plusz értékek (miért is?).

A többit mind úgy gondolom, hogy kijátszható, illetve meg van valósítva. Ezekről meg tudtok győzni, hogy miért járjon előny olyan karaktereknek, akik belépnek egy "klánba"?


69. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-29 17:28:09
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 338
OOC üzenetek: 542
Azoldalon tényleg az a jó, hogy rengeteg mindenhez kap szabad kezet a játékos. Ezt a klános dolgot még mndig úgy lehetne a legegyszerűbben elrendezni, hogy x ember lemeséli magának, hogy össze állnak. "Bázist" szerintem uganilyen könnyen belehet mesélni, de ha szkséges, akkor felkérnek rá egy mesélőt. A klán megalapításához egyszerűen annyikell, hogy pár ember azt mondja: mostantól bandábantoljuk, különleges fegyvereket én nem tartom fontosnak. Elég ha bemegy aa kovácshoz, veszzegy új kardot és bemeséli, hogy rajta van a klán címere. Röviden csakennyi, mert telefonról luzta vagyok írni.


68. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-29 16:36:43
 ÚJ
>Chothal Narral avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 376
OOC üzenetek: 211
Én még annyit tennék hozzá, hogy zárolni kéne a Klán és csapat alapítást. Szóval az admin megmondaná teszem azt... van három ilyen csoport... Egy szekta, egy klán és egy szervezet. Ezeket valaki kidolgozza (esetleg szavazásra bocsájtjuk) és ezek alá a csoportok alá lehet gyülekezni.
A csoportok vezetői tapasztalt játékos ranggal rendelkeznének (indokolt esetben Haladó játékosival)
Ennélfogva az adminuknak sem kell még a klánmozgást, meg klán alapítást folyton kontroll alatt tartania. Lenne három ilyen csoport és csak indokolt engedéllyel lehetne egy újabbat megnyitni.
Ezzel kicsit szerintem meg tudnánk könnyíteni az admin dolgát. Legalábbis szerintem...

Esetleg, ahogy már alattam is megjegyezték, a három titokzatos társaságnak (vagy többnek) lenne három legföljebb három egyedi beszerezhető tárgya. (Pl. egy egyedi kard, egy egyedi csuklya vagy sisak)

Ezenfelül ha valaki beáll egy ilyen társaságba, akkor akár az adott szervezet biztosít neki, némi plusz pontot (Pl. Egy kardforgató és harcos szervezet, plusz fegyveres képzést és fájdalomtűrést)

És mivel az adott szervezetek élete nem lenne túl mozgó ha nem lenne harc kicsi ellentéteket is csiholni kéne köztük. Pl. A fennálló Rend és Szekta egymást reggeltől estig marná, addig a Szervezet az pedig inkább általános fenyegetéseket próbálna megfékezni. (banditizmus, vadállatok, misztikus teremtmények) Szóval valamilyen természetes mozgást bevinni a színfalak mögé, amiket csak az lát, aki benne mozog, vagy a szerencsétlen járókelő... Ennél fogva nőhetne a rizikó faktor. Bár ide aktív játékosokra is szükség van minden oldalon...

Rang és egyéb valamint létszám. Én a létszámot is fixálnám egy korrekt számra. Pl.: 15, ami szerintem baráti. Nem kevés és nem is sok. A csoportok tetején állna egy vezér (mindegyiknél más és más titulus, őr-kapitány, generális-parancsnok, úrnő) alatta lenne mondjuk két magas beosztású alak akik csinálhatnak kisebb razziákat, vezethetnek portyákat, tárgyalhatnak és meghatározott határokon belül parancsot oszthatnak(centúrió, százados, magiszter) alattuk állnának a rangidősek/régebbi tagok(veterán, elit, beavatott) alattuk a tagok akik követnek majd a felvételre jelölt alakok akik szokják a légkört és tanulnak a tapasztaltaktól...

Minden ilyen szervezetnek saját Kódexe, becsületrendje lenne. Ha valaki nem képes ezekkel azonosulni az nem tartozik oda...

És végül, hogy ne legyen minden látható... Az adott csoportoknak EGYETLEN ismétlem EGYETLEN láthatatlan helyszín, ahol jelen van az adott titkos kovácsmester, ami a titkos tárgyakat adja. Ezenfelül itt vannak az ülések, gyűlések, találkák. Ez a gyülekező pont. Itt történnek a taktikai becslések.(Ide csak tag rangúak tudnak belépni...)

Részemről ismét leírásra került pár ötlet. Ha valaki elsütött már dolgokat belőle elnézést.


67. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-24 00:05:28
 ÚJ
>Issonar Padar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 25
OOC üzenetek: 3
Ugyan csak újonc vagyok, de azt hiszem ilyen ötletbörzén minden hozzászólás segíthet.

Alapvetően azt gondolom, hogy nem jó, ha a semmiből nőnek ki klánok. Szerintem technikailag úgy érdemes ezt megcsinálni, hogy X játékos létrehoz egy klánt admini jóváhagyással. Mit jelent ez? Azt hogy kapnak egy külön számukra elérhető fórumos felületet (OOC). Se többet, se kevesebbet. Ezután pedig IC játszani játszani játszani! Legyen minden további klánhelyszín, klánfegyver, egyen-jelvény stb... annak a jutalma, hogy a klán aktív és hozzájárul a hangulat megteremtéséhez. A játékosok jelentkezhetnének és a Klánvezér (esetleg egy alvezér) pedig elfogadhatja, vagy elutasíthatja azokat.

Lehetséges jutalom ötletek:
- Speciális eszközök (klánfegyver, ruhadarab hasonlók, bájitalok)
- Egyedi varázslat (megfelelő mágikus témájú kaland után persze)
- Egyedi hírnév. Az emberek pletkyálkodnak mindig. X karakter hősies kalandjairól ódákat kezdenek zengeni és máris neves harcos. De teszem azt egy lovagklán rendezésében elnyert első hely is kaphat hírnevet, szerintem értitek mire gondolok..
- Egyedi hírnév 2. Egy klán esetlegesen elhíresülő posztja (mondjuk "Árnygyilkos" egy fejvadászokra épülő klánnál...)
- NJK mozgatás. Ez nagyon-nagyon kényes dolog. Csak nagyon nagyon tapasztalt játékosnak érdemes adni és szerintem nem sokat - leginkább klánhelyszínhez, amihez ugye korábban is jutalomként lehet hozzájutni)
- Mágikus tárgy (pl varázslóiskolás klánnál), de akár egy mágikus oltárt is el tudok képzelni.
- Képzés plusz. Aszerint, hogy melyik klán milyen "profilú" 1-2 plusz skillt adna (hiszen itt tanul a karakter)
- Esetleg klántagoknak külön chat felület, bár ez talán fölösleges...

Most így első blikkre ennyi, remélem hasznos voltam 8)


66. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-19 19:03:20
 ÚJ
>Chothal Narral avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 376
OOC üzenetek: 211
Ha már annyira belendült az ötlet... (bár részemről nem preferált a kérdés)
Mindenképp legyen különbség az adott szervezetek közt.(ha elhangzott bocsánat)
Meg legyen különböztetve jellegében, hogy mi...
Szóval mikor kiválasztod, hogy csinálsz egy ilyen "klánt" akkor a klán típusát kiválaszd...

Csoport (mint harcosok és kardforgatók, lsd.még zsoldos kompániák)

Szekta (Vallási kérdések és ideológiák köré csoportosuló egyének gyülekezete. Többnyire sötét alakok. Eredárok és befolyásos sötét alakok köré csoportosulnak... az erkölcs határain belül)

Klán (Hasonló a csoporthoz, de komoly hierarchia rendszer van benne és egyedi szabályaik vannak, Ők többnyire mondjuk tolvajok, orvgyilkosok, harcosok)

Rend (Komoly szabályok által és egy mester által irányított csoport. Lehet mágus, lovag vagy akár egyedi orvgyilkos rend. Csak egyetlen nem (férfi és nő) lehetne köztük jelen. Létezésük publikus, nem úgy mint egy szektáé.)

Szervezet (Nem kifejezetten harcosokra, hanem békés és kevésbé harcos természetű mesteremberekre reflektáló csapat forma. Kovácsok, földművesek, telepesek és munkások egylete. Az Ő dolguk összegyűjteni az építeni akaró alakokat...)

Céh (Nem csak szabók és kovácsok valamint kereskedők céhe, hanem orvgyilkosok, tolvajok céhe. Azoknak az otthona akik művészi fokon, szélsőségektől távol akarják űzni a munkájukat. Akár kémkedés, akár űzérkedés terén.)

Ezt csak földobtam mint szerintem színesítő elemet... lehet tovább gondolni.


65. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-19 15:09:45
 ÚJ
>Meera Cyrienne avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 241
OOC üzenetek: 105
Saját terület vagy fohadiszallas legyen, lehessen x számú plusz az adott klánnak. Pl amik fel lettek vetve h könnyebb magiatanulas vagy szakma, esrtleeg saját varázslatok felszerelés lehetoseg.

A hozzászólás írója (Meera Cyrienne) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.09.19 15:11:54


64. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-19 11:05:36
 ÚJ
>Antas Valmurss avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 86
OOC üzenetek: 7
Klán:

7. X idő vagy X játék során nyerhető el az adott terület felügyelete stb.



5.a Adott területhez kötni a céhek létszámát. Pl Karavánpihenőbe 20 klán az túl zsúfolt. Artheniorban pedig 2 klán elég kevés.


63. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 20:01:19
 ÚJ
>Umon Palasan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 659
OOC üzenetek: 249
Értem:

Akkor megpróbálom:

Klán:

1. Saját klánterület szorosan Lanawin már kész területeihez igazodva, ezt már felvetették.
2. Legyen Klánazonosító: egyenruha, függő, fegyver, fejfedő stb. Ez részletkérdés, ezt is felvetették már.
3. Egy vezető legyen, aki a tagokat MEGHÍVÁS alapján veheti fel.
4. A klánlétszám ne legyen maximálva.
5. A klánok száma ne legyen maximálva.
6. A klánok csak jóváhagyás után alapulhassanak.

Egyelőre.

Amiket korábban leírtam azért tettem, mert szerintem felesleges klánterületről beszélni addig, amíg egyáltalán a klánalapításra, mint ötletre semmit nem nyilatkozunk. Eddig nem tudtam, hogy ennyire konkretizálva írjuk már a felvetéseket.

Hozzáteszem tudom, hogy mindezt meg tudod oldani, nyilván nem azért írtam, mert a képességeid hiányát véltem felfedezni :), csak én konkrét példákkal tudok magyarázni, másképp nem. Egy ötlet volt.

Vagy valójában nem értem a kérdést, ami meg könnyen lehet.





62. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 19:36:24
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Ez mind szép és jó, de igazából semmit nem haladtunk az ötletelésben. Továbbra sem azt várnám, hogy hogy oldjam meg egy klán létrehozását, ahogy azt sem, hogy legyen-e saját OOC témájuk, mert azt hiszem ezeket magamtól is meg tudom oldani.

Játék szempontjából várnék ötleteket, hogy mire van igény. És ez nem azt jelenti, hogy dobjon be valaki egy konkrét klánötletet a közösbe, mert azzal még mindig nem vagyunk előrébb. Se példákat. Azt majd akkor kell előhozni, ha alapítasz egyet. Ez a téma nem erről szól.

A klánok játék szempontjából várok ötleteket. Pl. egy ötlet az, hogy lehessen saját klánterület. Az nem ötlet, hogy leírod, hogy ez a tó mellett van, stb. Ahogy az s ötlet, hogy legyen kép társítva a klánokhoz, de az már szintén nem, hogy majd az alapító mit vesz figyelembe a tagok felvételénél.

Szóval maradjunk annál, ami előrébb is viszi a témát.


61. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 18:49:02
 ÚJ
>Umon Palasan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 659
OOC üzenetek: 249
Nah, megjöttem a melóból, akkor válaszolok Emphus kérésére (a megemlítését már kiveséztétek így arra nem írok :D )

1. Lehessen klánt alapítani saját célból.
2. Azért lehessen, mert a régebbi játékosok ezzel a játék történelmét, a városok és területek tagozódását alakíthatnák, akár az előtörténettel, akár a történetekkel, mesélő szálakkal.

Én arra gondoltam, hogy:

A leírásom pusztán példa volt arra, hogy a regelésnél milyen kérdések vetődhetnének fel.
Vegyük a Lihanechi-tavat. Hogyan alakult ki? Kik élnek ott? Mikor kerültek oda és miért?

Ha valaki alapítana egy "tavitündér" klánt, minderre fény derülhetne. Ez előny, de nem játéktechnikai szempontból.

Más, talán inkább játéktechnika:

Van egy klán, melyet egy régi játékos alapított. Bele únt már a történetek elkísérésébe, lehet mesélő is volt már, újat szeretne. Egyeztet az adminnal a világról illetve a lehetőségekről. Kiderül, van egy feltáratlan terület, amihez még nincs, vagy kevés a helyszínleírás. Úgy gondolja, izgalmas lehetőség lenne, ha a támadó Eyista ismét összefogná a nomád orkokat, mert lerohanná Artheniort bosszúra szomjazva.
A régi játékos a regisztráció segítségével megalkotja Eyista karakterét. A karakteren belül (karakteren belüli további regisztrációs fül), az említett alapszabályok keretei között lenne lehetőség "klán""céh""szövetség""csoport" egyéb alapítására. Az alapításnál "Alapító Okirat" is lenne az említett kérdésekre válaszokkal. Hasonlóan a karakterképekhez az alapított "klán" is kaphatna képet, előtörténetet, egyebeket. A tagok meghívás alapján kerülhetnének csak a klánba, a meghívó fél figyelembe veszi az írások stilisztikáját, formáját, hitelességét, a karakter átélését stb. A bekerülő tagoknál szintén feltűnne a klán megnevezése, akár a neve alatt, akár az előtörténetbe beleszőve, vagy a külső leírás/előtörténet mellett lenne klán fül is.

Ennek egyik előnyét már megírtam. Van 10-20 tag, akit Eyista vezérel és bosszút forralnak Arthenior ellen. Felveszik az adminnal a kapcsolatot, akik 2-3 mesélőt irányít a csata/háború lekonferálására. A két oldalt, mozgásokat, a háború menetén belüli érzelmi szálakat, egyéb kisebb történéseket párhuzamosan irányíthatja 2-3 mesélő egymástól függetlenül, majd mikor a két csapat összecsap egybefutnak a cselekmények szálai. Természetesen a másik csapat egy Artheniori védelmező rend lenne, akár a Városőrség tagjai.

Ezt azért látom izgalmasnak, mert nagyobb cselekményen belül kisebbek is történhetnének. (Tudom erre most is van IC lehetőség)A kalandok elhúzódhatnának akár hosszú hónapokig, cselszövések, ármányok, csaták, karakterfejlődések mind külsőleg, mind érzelmileg.

A klánok saját topicot kaphatnának, a vezető lenne a moderátor. Oda csak a klántagok tekinthetnek be.

A meghívásos rendszer, illetve az adminnal való egyeztetés kizárná a millió klán létrehozását illetve, hogy egy klán tömegeket tartalmazzon.


60. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 12:03:07
 ÚJ
>Antas Valmurss avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 86
OOC üzenetek: 7
Lássuk csak! Új kérdések merültek fel.

Kell szerintem saját alapítású klán, de természetesen kellenek olyan klánok amihez egy mesélő nyúlhat egy történet során.

Ilyen pl a Városőrség, ahova mesélő által be lehet kerülni szépen. Barakk a főhadiszállásuk.
Azt nem tudom, más ilyen szervezet létezik e.


Milyen céhfajták legyenek?

Egész színes skála lehetne belőle, azonban ha mégis meg kellene határozni őket szerintem a következőképpen tenném.


Fegyverforgató: Egy általános, pl Sólyomifjak. Ez valójában egy vándor klán, de úgy is fegyverforgató személyek tömörülnek benne.
Meg kell egy olyan ami egy bizonyos tevékenységre összpontosít.Például a Városőrség, de akár lehet Karaván Őrség vagy bizonyos területek őrzése.


Árnyak:Ebben lennének a tisztességtelen céhek, pl tolvaj, csempész, bandita, orgyilkos


Polgárság: Ebbe tartozik bele a kobzos, pap, varázsló és a mesterségek űzői.


Az előnyök és lehetőségek, hogy közös küldetések, mágikus tárgyak szerzése klánkalandoknál.




59. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 11:17:34
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Csak épp nem kell semmit semmihez viszonyítani. Ez egy téma, ami az ötletelésre van, úgyhogy ezen a ponton hagyjuk is abba ezt a beszélgetés szálat.

Továbbra is várom játéktechnikai szempontokból az ötleteket: klánszerkezetek/felépítés, előnyök, lehetőségek, stb.


58. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 11:06:59
 ÚJ
>Meera Cyrienne avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 241
OOC üzenetek: 105
azért ne sarkítsuk le ennyire a dolgot, nem erre az egy szabályra gondoltam, hanem mondjuk a legtöbb szabályra. Ha ezek le vannak fektetve akkor már van mihez viszonyítani...


57. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 11:04:13
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Szóval szerinted, ha azt mondom, hogy oké, csak tapasztalt játékos alapíthat (=le van szögezve a szabály), akkor már kész is félig klánrendszer (=lehetne alapítani vagy csatlakozni klánhoz)?! Ez elég meredeken hangzik.

Maradjunk a témánál. A korlátozásokat majd megoldom, azt ötletet láttam. Alapvetően játékon belülre várnám az ötleteket, lehetőségeket, mintsem a játékon kívüli részéhez (OOC témák, rangok, stb.) kapcsolódóan.


56. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 10:58:03
 ÚJ
>Meera Cyrienne avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 241
OOC üzenetek: 105
De éppen ezaz hogy ha le vannak szögezve a szabályok legalább csak nagyjából is, akkor már van mihez viszonyítani és lenne mit alapítani...:D
Vagy kihez csatlakozni.

szerk: bocsi az önismétlésért, de még nem kávéztam ma reggel xd

A hozzászólás írója (Meera Cyrienne) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2012.09.18 10:58:41


55. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2012-09-18 10:57:06
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
"Értem én, hogy ez példa, de akkor is. :P" - igen, tudom, hogy tájékoztató jellegű. ;)
A másik részét már felvetetted, de amíg alapítani sincs mit, addig azt kár nézni, hogy ki alapíthat. :) Nyilván lesz valamilyen korlátozás.


1-20 , 21-40 , 41-60 , 55-74