OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Általános >>
Mágustusa információk
<< Előző oldal - Mostani oldal: 2 (21. - 36. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása:

36. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-09-18 20:44:32
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
Gyerünk máguskák! Reagoljatok! Még nincs reagsorrend, mint a korábbi körben.


35. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-09-13 14:19:02
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
Kis javítás, mert a sugarat néztem. 50 méteres az a négyzet.


34. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-09-11 16:04:03
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
Üdv!

Megkezdtük a következő kört. Új pálya, régi ellenfelek, csak eggyel kevesebben lettetek.

Kis térkép:
[LINK]

Luni a 2. helyről indul
Valuryen a 3.helyről indul
Aborath a 4. helyről indul
Maydeleine az 1. helyről indul

Kb olyan 25 méterre lehettek egymástól. Ez átlóra is igaz, mivel egy tökéletes négyzetben vagytok. A víz a 3. és 4. pont között található meg, mivel az a déli oldal.


33. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-08-11 15:12:44
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
Kis finom hangolást kap a levegő gólem. Nem dupla erősségű lesz a varázslat, hanem csak erőssebb. Ha valaki így használ varázslatott, akkor most írok rá, hogy mennyibben valtozott a varázslat hatása.


32. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-08-10 21:29:43
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
Mindenkinek annyi manája van, amennyi a karakterének. Nem fixen 20. A mana tölt is, ahogyan a le van írva a mágiás topicban.


31. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-08-10 17:40:16
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
A manát tessék jelölni! Tai jó példának. A mágia súgóban ott vannak a részletek a manáról.



30. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-08-10 07:59:19
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
Tessék a ruhákat felvinni a karakter leírásába!


29. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-08-10 07:19:25
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
Sziasztok!

Lehet folytatni a kört beavatkozásom nélkül is. Majd mindig jelzek, ha akarok írni. Egy kérésem van, hogy ha körre ható varázslatott varázsoltok, akkor alul írjátok ki, hogy hány körig tart még. Mindig annak kell ezt vezetnue, akire hat a varázslat.

Köszönöm!


28. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-08-03 20:07:44
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
Na kezdünk! A reagsorrend úgy alakul, hogy aki hamarabb beírja magát az kezd. Tajti is fog érkezni, nagyjából 3 nap múlva, kelet felől. Itt van pár lényeges tudnivaló, amit érdemes észben tartani.

- Az első körben nem kell varázsolni, mert az még védet kör mágiahasználat szempontjából. Viszont lehet, ha valaki szeretne.
- A gólemek aktiválása sikeres varázslásnak számít.
- A varázslatok sikeres varázslat esetén, ugyan 100% célba találnak, de ez ne azt jelenti, hogy nem lehet értelmes módon védekezni ellenük.


27. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-25 20:45:51
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
Na mindenki. Lehet beírni magatokat a pályára. Ha úgy van a szálhoz tartozó játékaitokat még fejezzétek be. Ha már mindenki kész, akkor kezdünk.


26. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-22 21:40:51
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
Itt az indulási helyszín a pályákról. Minden pont egy gólem. Mindenki egy gólem mellől indul. A pálya átmérője nagyjából 200 méter.

[LINK]

UI: A pályával kapcsolatban rugalmas vagyok, ha valakinek ötlete/felvetése van ezzel kapcsolatban írjon PM-et.

Kezdés, ha mindenki beírta magát. Addig lehet még csámborogni, barátkozni meg amit csak akartok.


25. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-22 21:29:15
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
Tollak elhelyezkedése. Mindenki vegye úgy, hogy a megfelelő helyre lett tűzve. Ezt ide csak azért viszem fel, hogy meglegyen később is.

A ponttal jelölt szám az indulási terület.

1. Taitos hát, 1 pont
2. Aborath hát, 5. pont
3. Luninari mell, 4. pont
4. Valuryen hát, 3. pont
5. Maydeleine mell, 2. pont


24. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-21 17:52:53
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 566
Üdv!

Feloldottam a varázslási tiltást a szálon.
A fejléc nagyon pontos használatát kérném (az első kettő számít), mert csak ebben az esetben fog végrehajtódni varázslat második szálon (bemódosítani nem tudod, ha elrontod törölni kell és újra beküldeni). Mostantól viszont ez manát nem fogyaszt, így a mana menedzselését a későbbiekben Hydra által ismertetett módon kérjük majd megtenni!


23. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-21 07:52:08
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
Learon visszalépése miatt a csapatok egybevonásra kerülnek. Úgy döntöttem, hogy a Föld pályát fogjuk használni kezdésre. Minden körben 1 versenyzőtöl fogunk elbúcsúzni.

Az új pálya miatt van lehetőség módosítani még egyszer a varázslataitok listáját.

Sok szerencsét!


22. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-16 11:48:45
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
Az A csoport a következő pályán fog küzdeni: Levegő
A B csoport a következő pályán fog küzdeni: Víz

Minden pálya csak egyszer kerül felhasználásra. A további pályákat majd meghatározom a ti véleményetek is figyelembe véve.


21. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-16 11:24:52
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
Na megint itt vagyok. Szóval összeszedtem a varázslatok azon listáját, amik vagy kizárásra vagy módosításra kerültek.

Kizáró ok: Azon varázslatok, amik 3. szintű sebzéskategóriánál nagyobb sebzést okoznak, vagy amik indokolatlanul nagy fájdalmat okoznak, amik már nem férnek bele a sportszerű játékba, vagy fegyverekre hatnak, amiket kizártam a játékból. Fegyvert egyedül a pályákról lehet szerezni, mint például faág, kő, stb.


Lángoló sebek
Sárkányüvöltés
Vakítás
Lobogó kard
Lobogó nyíl
Ezüstcsont
Napkitörés
Olvasztó aura
Szunnyadó magmahatás
Sziklarepesz
Szilánkhegy
Jégcsap csapás
Villámcsapás

Módosított varázslatok:

Dermesztés: Amíg a célpont meg van dermedve, addig nem él a varázslási kötelezettség rá, viszont a hatás lejártával a kötelezettsége onnan folytatódik, ahol abba maradt.

Futóhomok: Lásd Dermedés

Dermedés: Maximum 3 körig dermed kővé. A hatás lejártával a varázslási kötelezettség frissül, tehát újfent 2 köre van, hogy varázsoljon.

Fénylovag idézése:
Védőkerubi idézése:

Csak 2 körig él a hatás.

Lángtornádó: Ez a varázslat ugyan magas sebzést okoz, viszont engedélyezve van, mivel mozgáskorlátozó hatása van. A kikötés annyi, hogy megszorult ellenfélre nem lehet rávezetni, maximum csak elzárni vele az útját. A lángtornádó irányítása varázslásnak minősül.

A mágustorna a harmadik szálon fog zajlani. Az esetleges sérülések gyógyítva lesznek. Hajnövesztőnk is van. Külön megkérek mindenkit, hogy arra törekedjen, hogy sportszerű maradjon. Szükségtelenül ne okozzunk sérülést. Ettől függetlenül a listán nem szereplő támadó varázslatok használhatóak. A csoportok pályáit hamarosan kisorsolom. Az első körben minden csoportból kiesik egy játékos. A csoportok a saját tagjaik ellen fognak harcolni, de szövetségeket köthetnek egymással az adott körre. A tollak elhelyezésének kisorsolása is hamarosan megtörténik. IC reag is várható lesz a napokban. Amint mindenki elküldi a választott varázslat listáját elkezdem a játékot. Ezt legyen szíves legkésőbb július 23.-ig mindenki megtenni.

Hydra

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2021.07.16 11:28:07


20. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-15 10:24:29
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
Taitos, a Zöldfülű (#7961) B
Maydeleine Rhywayers (#11326) B
Learon Derin (#5609) A
Aborath Artois (#4921) A
Luninari Heiphine (#10773) B
Valuryen Meloar'c (#11550) A

Na a betűk a csoportokat jelölik.


19. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-15 10:11:11
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
Na ma jár le a határidő!

Kérek mindenkit, hogy küldje el nekem PM-ben a választott varázslatok listáját. Aztán az alapján még finomhangolom a mérkőzést.


18. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-12 21:56:02
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
FONTOS!!!

A tollat a ruhádhoz egy mágikus kapocs rögzíti. Ez a kapocs a környezeti hatásokra immúnis. Tehát nem fogja egy szélroham elfújni vagy ilyesmi azt a tollat. Viszont, ha mágikus módon történik ráhatás, akkor reális életszerű keretek között viselkedik.

Pl: A levegő pályán siklasz a siklóddal. Csak úgy süvít a menetszél. Normál esetben a tollad már rég elrepült volna a naplementébe, de a zár védi. Viszont földet éréskor a mocskos jk rád idéz egy széllökést. A kapocs rögtön enged, így vesztettél. Fizikai behatásokra pl letépés stb rendkívül magas ellenállást tanúsít ez a csat.

Mint említettem életszerű keretek között történik, szóval nem elég egy gyenge fuvallatot ráidézni.

Amire a mágikus zár magától kioldódik:
- 2 kör vízben töltött idő után a második kör végén kiold. (Csak, ha a toll is a vízben volt. Ha közben kiemelkedtél, akkor frissül a töltésidő.)
- 1 kör a tüzes pálya tüzében. A kör végén kiold.

Sapka: A leírás szerint van akinek a sapiján lesz a toll. Nos ebben az esetben olyan sapi jár, aminek van csatja, madzagja stb az állad alatt. Tehát nem esik le csak úgy a fejedről.

Elveszített toll: Ha a tollad elveszted, akkor egy köröd van rá, hogy pótold. Ha megsemmisült a tollad, akkor is van egy köröd, hogy elvedd valaki másét.

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2021.07.12 22:01:35


17. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-12 21:43:31
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 181
OOC üzenetek: 61
// Levegő pálya //

* A versenyzők a csonthídról indulnak, ahol is kapnak személyenként egy siklósárkányt. A hídról elrugaszkodva kezdődik meg a harc. A versenyzők már a levegőben is megpróbálhatják szabotálni egymás landolását, ami a meredély két oldalához kifeszített hálóra történik.

Légi harc: Az ereszkedés maximum 3 körig tart, kivétel, ha valamilyen varázslattal tartanak fent. Minimum egy kört a levegőben tölt minden játékos. Annyi könnyebbség van itt ilyenkor, hogy varázslási kötelezettség nem érvényes a földet érés körében. Illetve, ha bárki valamilyen oknál fogva a szakadékba zuhanna, akkor azt pályán mentén felügyelő légmágusok kimentik, de ettől még kiesik. Ha valaki túlrepülne a pályán, akkor pedig a sikló automatikusan visszafordul. ( Nem számít kiesésnek. )

A háló: Maga a háló, mind fizikai behatásoktól, mind mágikus behatásoktól védet. Tehát kárt benne nem lehet tenni. Ezen felül rendkívül rugalmas, így akár nagyobb magasságokból is biztonságosan lehet landolni rajta. Viszont rázni, mozgatni azt lehetséges. Különleges hatásába tartozik még az is, hogy róla elrugaszkodva az átlagnál 2x magasabbra lehet ugrani. A háló maga elég sűrű, hogy akadálytalanul lehessen közlekedni rajta.

A pálya két vége a meredély két falához csatlakozik. Mind a két oldalon található jobb kéz felől egy a mélybe igyekvő apró csermely. A pálya közepe felé haladva pedig mind a két oldalon található a háló alatt csüngve 2-2 láncról lecsüngő acél tányér, amiben tűz lobog.

Itt nagyon jól lehet a levegőben szemétkedni.


1-20 , 17-36