OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Általános >>
Mágustusa információk
Mostani oldal: 1 (1. - 20. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

20. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-15 10:24:29
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 341
OOC üzenetek: 85
Taitos, a Zöldfülű (#7961) B
Maydeleine Rhywayers (#11326) B
Learon Derin (#5609) A
Aborath Artois (#4921) A
Luninari Heiphine (#10773) B
Valuryen Meloar'c (#11550) A

Na a betűk a csoportokat jelölik.


19. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-15 10:11:11
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 341
OOC üzenetek: 85
Na ma jár le a határidő!

Kérek mindenkit, hogy küldje el nekem PM-ben a választott varázslatok listáját. Aztán az alapján még finomhangolom a mérkőzést.


18. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-12 21:56:02
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 341
OOC üzenetek: 85
FONTOS!!!

A tollat a ruhádhoz egy mágikus kapocs rögzíti. Ez a kapocs a környezeti hatásokra immúnis. Tehát nem fogja egy szélroham elfújni vagy ilyesmi azt a tollat. Viszont, ha mágikus módon történik ráhatás, akkor reális életszerű keretek között viselkedik.

Pl: A levegő pályán siklasz a siklóddal. Csak úgy süvít a menetszél. Normál esetben a tollad már rég elrepült volna a naplementébe, de a zár védi. Viszont földet éréskor a mocskos jk rád idéz egy széllökést. A kapocs rögtön enged, így vesztettél. Fizikai behatásokra pl letépés stb rendkívül magas ellenállást tanúsít ez a csat.

Mint említettem életszerű keretek között történik, szóval nem elég egy gyenge fuvallatot ráidézni.

Amire a mágikus zár magától kioldódik:
- 2 kör vízben töltött idő után a második kör végén kiold. (Csak, ha a toll is a vízben volt. Ha közben kiemelkedtél, akkor frissül a töltésidő.)
- 1 kör a tüzes pálya tüzében. A kör végén kiold.

Sapka: A leírás szerint van akinek a sapiján lesz a toll. Nos ebben az esetben olyan sapi jár, aminek van csatja, madzagja stb az állad alatt. Tehát nem esik le csak úgy a fejedről.

Elveszített toll: Ha a tollad elveszted, akkor egy köröd van rá, hogy pótold. Ha megsemmisült a tollad, akkor is van egy köröd, hogy elvedd valaki másét.

A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2021.07.12 22:01:35


17. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-12 21:43:31
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 341
OOC üzenetek: 85
// Levegő pálya //

* A versenyzők a csonthídról indulnak, ahol is kapnak személyenként egy siklósárkányt. A hídról elrugaszkodva kezdődik meg a harc. A versenyzők már a levegőben is megpróbálhatják szabotálni egymás landolását, ami a meredély két oldalához kifeszített hálóra történik.

Légi harc: Az ereszkedés maximum 3 körig tart, kivétel, ha valamilyen varázslattal tartanak fent. Minimum egy kört a levegőben tölt minden játékos. Annyi könnyebbség van itt ilyenkor, hogy varázslási kötelezettség nem érvényes a földet érés körében. Illetve, ha bárki valamilyen oknál fogva a szakadékba zuhanna, akkor azt pályán mentén felügyelő légmágusok kimentik, de ettől még kiesik. Ha valaki túlrepülne a pályán, akkor pedig a sikló automatikusan visszafordul. ( Nem számít kiesésnek. )

A háló: Maga a háló, mind fizikai behatásoktól, mind mágikus behatásoktól védet. Tehát kárt benne nem lehet tenni. Ezen felül rendkívül rugalmas, így akár nagyobb magasságokból is biztonságosan lehet landolni rajta. Viszont rázni, mozgatni azt lehetséges. Különleges hatásába tartozik még az is, hogy róla elrugaszkodva az átlagnál 2x magasabbra lehet ugrani. A háló maga elég sűrű, hogy akadálytalanul lehessen közlekedni rajta.

A pálya két vége a meredély két falához csatlakozik. Mind a két oldalon található jobb kéz felől egy a mélybe igyekvő apró csermely. A pálya közepe felé haladva pedig mind a két oldalon található a háló alatt csüngve 2-2 láncról lecsüngő acél tányér, amiben tűz lobog.

Itt nagyon jól lehet a levegőben szemétkedni.


16. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-12 21:42:03
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 341
OOC üzenetek: 85
// Víz //

* Ennek a pályának a folyó ad otthont. A víz folyása ezen a részen egészen lassú, de ezt most nehéz lenne érzékelni, mivel a víz tükrén jégpáncél feszül. A versenyzők a két partról indulnak, amik meg vannak különböztetve egymástól. Az északi a nap, amíg a déli a hold oldal. Ennek csupán egy jelentősége van, ami nem más, mint, hogy ezekre sorsolják ki az indulókat. Amint elhagyják a partot a két oldalt lezárják. A hold oldalon egy a pálya szélességű holdfényrács, amíg a túlparton egy hasonló napfényrács jelenik meg. Csupán fél méternyi keskeny partvonal marad. Tartósan azon nem lehet megállni, mivel egy kör rajta töltött idő után beszakad. ( Még, ha nem is egy helyben állsz) A pálya vízzel határolt végein is szintén rácsok találhatóak, mind a vízben, mind a felszínen. A pályát elhagyni ezáltal lehetetten. Viszont a rácsok mászhatók, valamint rajtuk mind a két víz oldalon található 2-2 fém tányér, amin nem mágikus tűz lobog. Minden a jégen töltött kör után dobok egy kockával. Bizonyos eséllyel megtörik a jég. Ennek az esélye minden körben egyre nagyobb. Ha megtörténik, akkor kisebb-nagyobb jégtáblákra törik össze a jégtükör, ami ingatag felületet eredményez. Először csak a külső szélek, majd kb 2 kör múltán a belső jégpáncél is széttörik. A nap oldalon található még egy fa csónak evezőkkel. Szerepe megkérdőjelezhető.

Vízbe esés: A víz amúgy nem jéghideg, tehát úszni könnyedén lehet benne. Viszont 2 kör vízben töltött idő elteltével a tollad automatikusan leválik a ruhádról. FONTOS: Ha a toll például a sapkádon, de kilátszik a vízből, akkor egyértelműen nem fog leesni. Egy kör víz felett töltött idő frissíti a számlálót.



15. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-12 21:38:59
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 341
OOC üzenetek: 85
// Föld //

Nagy füves terület elszórtan néhány fával. Sajátossága a területen elhelyezett kőrakások sokasága. Középtájon egy tekintélyes rakás helyezkedik el. Magassága egy kétemeletes kúria magasságával egyezhet meg. A rakás alapjától felfelé haladva egyre csak zsugorodik, ahogy, mind kisebb és kisebb kövek kerülnek rá. A pálya négy sarkán található még négy embermagas egyedi kőrakás. Mindegyiken egy zöld rúna világít. A rúnát megérintve a kőrakás egy szempillantás alatt emberformájú kavicsgólemmé áll össze.

Kavicsgólem: Egyedi tulajdonsága, hogy a pályán a föld és a levegő elemen kívül, csak rajtuk keresztül lehet a többi elemhez hozzájutni. Aktiváláskor lehet kiválasztani a gólem elemét.

Víz: A gólemből egy csermely kezd el folyni. Körülötte a növényzet virágba borul.

Tűz: A gólem kigyullad mágikus tűzzel, ami olthatatlan. A környezetét nem lobbantja lángra. A növények közelében kiszáradnak.

Levegő: A gólem teste lazává változik. A kövek lazán vagy sehogy nem illeszkednek egymáshoz. Mintha csak a levegőben úsznának. Speciális hatása, hogy a közelében elsütött levegőre ható varázslatok hatása dupla erősségűvé változik. Közelében apró növényi részecskék szállingóznak.

Kő: Mohás, fűvel be nőt gyermek méretű gólem. A sikertelen varázslatok e mellett a gólem mellett sikeresen számítanak a varázslási kör szempontjából. ( Tehát sikertelen varázslatok okán nem lehet kiesni.) A gólem közelében burjánzani kezdenek a növények.

Mindenki, csak egy gólemet irányíthat. A gólem rúnájának aktiválása automatikusan sikeres varázslatnak tekinthető, tehát egyszer kiváltható vele egy aktív varázslat használata. A gólemek mozognak a varázsló sebességével, valamint értik az alap parancsokat.

Parancsok: Ül, fekszik, marad, gyere ide
Hallgatnak a nevükre, amennyiben elnevezésre kerülnek.

Ez egy nagyon kreatív módon felhasználható pálya. Akár hosszabb csapatharcokra is.


14. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-12 21:37:53
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 341
OOC üzenetek: 85
// Tűz //

Az egyetlen pálya, ami az éjszakai sötétséget tükrözi. Ez a sötétség nem mágikus sötétség, de hatása tartós. A pályán semmiféle növényzet sincs. A talaj keményre száradt, amit finom vékony porréteg takar. Középen egy hatalmas tűzkapu található. Ettől a kaputól 10 méter távolságra található mind a négy égtáj irányában egy-egy tűzoszlop. A kör alakú pálya egy 40 méter sugarú derék magas tűz gyűrű. Ez a gyűrű minden körben 10 métert szűkül, addig amíg el nem éri a négy tűzoszlopot. Ez a pálya végső állapota, ami egy 10 méter sugarú tűzkör. Víz egyedül a déli lángoszlop mellett található egy apró a földből feltörő forrás képében. Ez a forrás csak egy pocsolyányi vizet termel. A pálya tulajdonsága, hogy minden körben felezi a pályán lévő vizeket. Egyedül a forrás vize nem szűnik meg, de az is két kör alatt visszazsugorodik a maga természetes méretére. A pályán jég csak 2 körig marad meg és ez vonatkozik a mágikus úton létrehozottra is. Az időjárásra vonatkozó mágiák hatástalanok. A pályához tartozó tüzek mágikus tüzek, amik semmilyen módon nem elolthatók. A pálya tüzei okoznak csak könnyebb égési sérüléseket, ellenben egy kör benne tartózkodás a kör végén elégeti a tollat. A körgyűrű elhagyása automatikus kieséssel jár.

A kapu: Aki a kapu közepébe áll az egy körrel felgyorsíthatja a pálya zsugorodását.

Ez egy tipikusan gyors lemenetelű trükközés mentes pálya.


13. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-12 21:36:37
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 341
OOC üzenetek: 85
Nos készen vannak a pályák. Sorban fel is töltöm őket. Nyálazzátok át őket!! Sajnos Gaerralosnak mágia problémák miatt vissza kellett lépnie. A jelentkezés ugyan még tart, de én már úgy gondolom, hogy ez a végleges felállás. Két csoportra lesztek osztva. Egy 3 fős és egy 4 fős csapatra. Két külön pályán el is kezd majd játszani a két fél. A 4-es csapatból 2 fő távozik majd a 3 fősből pedig egy. Ezután a maradék 4 fő egymás ellen lenyom egy menetet. Itt megint 2 játékostól búcsúzunk majd el. A végső összecsapás majd 1v1 lesz a fináléban. Nem tilos kisebb csapatokat alkotni a győzelem, vagy esetleg a másik becsapása érdekében. Viszont véletlenszerűen lesztek összesorsolva, szóval azt vegyétek számításba, illetve, hogy a végén már a barátság nem számít. Kérdésekre válaszolok, de addig is jöjjenek a pályák!!


12. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-10 18:49:57
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Üdv!

Most, hogy a jelentkezés utolsó óráiba fordultunk kérnék mindenkit, hogy írjon egy PMet, ha tanulna varázslatokat.
Ez rendszerszinten a Mágustoronyba történő karakter áthelyezéssel fog megtörténni.
Ekkor a hétfői nap (07.12.) reggelén én beteszlek titeket a Mágustoronyba, és este 8 óra környékén visszateszek minden karaktert az utolsó reagja helyére. Ezidő alatt csak második szálon tudtok majd játszani, ám varázslatot úgy vehettek, mintha a helyszínen lennétek.

Szakrális mágusok esetén a vonatkozó tanuló helyre való áthelyezést is megejthetjük.

A tanulás IC kijátszása a kaland szálon történhet majd meg (a szervezők biztosítják a tekercsek elérhetőségét).


11. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-06 13:14:18
 ÚJ
>Valuryen Meloar'c avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 287
OOC üzenetek: 18
És én is jönnék \o/


10. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-07-06 13:11:25
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Hydra)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 341
OOC üzenetek: 85
Na máguskáim.

Ez a topic lesz a székhelyünk, hívhatjátok akár otthonotoknak is.

Az első legfontosabb dolog. MÉG MINDIG LEHET JELENTKEZNI.

A másodiknak meg álljon itt egy lista, hogy eddig ki tette meg. Aki esetleg meggondolta magát az vagy nem látja magát a listán jelezze.

Taitos, a Zöldfülű (#7961)
Gaerralos Ruuhrijehr (#12165)
Karheia Rhagodar (#11216)
Maydeleine Rhywayers (#11326)
Learon Derin (#5609)
Aborath Artois (#4921)
Luninari Heiphine (#10773)
Valuryen Meloar'c (#11550)

Azt itt lévő neveket úgy veszem, hogy már jelentkeztek, mert akadtak ez ügyben kérdések.

A pályákat elkezdem kidolgozni és majd ide töltöm fel.

Jelentkezzetek!!!

Hydra



A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2021.07.06 13:18:24


9. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-06-21 23:45:13
 ÚJ
>Luninari Heiphine avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 511
OOC üzenetek: 5
Sziasztok! Én is jönnék.

A hozzászólás írója (Luninari Heiphine) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2021.06.21 23:46:24


8. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-06-21 20:49:20
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Rendben, én úgy érzem, hogy ezt akkor érdemes lesz megtartani. Figyeljétek a kalandok alfórumot hamarosan az esemény keretei között részletezésre kerül a tusa menete is.


7. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-06-21 20:48:02
 ÚJ
>Aborath Artois avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 250
OOC üzenetek: 11
Jönnék én is teljes egészében kimerítve a haszontalan mágus definícióját.


6. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-06-20 12:40:02
 ÚJ
>Learon Derin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1658
OOC üzenetek: 123
Jönnék!


5. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-06-19 11:18:00
 ÚJ
>Maydeleine Rhywayers avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 901
OOC üzenetek: 57
Én is jönnék.


4. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-06-19 08:37:57
 ÚJ
>Karheia Rhagodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 472
OOC üzenetek: 5
Engem is érdekelne.


3. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-06-18 22:57:04
 ÚJ
>Gaerralos Ruuhrijehr avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 308
OOC üzenetek: 13
Azt hiszem, én kimerítem a kezdő mágus definícióját, és érdekel is a dolog, szóval részt vennék én is.


2. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-06-18 22:43:28
 ÚJ
>Taitos, a Zöldfülű avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1853
OOC üzenetek: 355
(Csak a könnyebb számlálás kedvéért: engem persze érdekel, de gondolom ez nem meglepetés :D)


1. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-06-18 22:42:02
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Üdv!

A nyáron lehetne mágustusát szervezni egy event keretei között. Ha legalább 9 mágus összejön, akkor van viszont csak értelme. Hogy a kezdők se legyenek akkora hátrányban fixen meg lenne kötve, hogy összesen 20 szintnyi varázslatot lehet használni minden körben.

Akit érdekel a dolog, az kérem dobjon ide egy üzenetet, hogy lássuk érdemes-e a kidolgozással foglalkozni. Reklámként: A legutóbbi ilyen esemény jutalmai jelenleg az egyedi varázslatok felét teszik ki.


1-20 , 21-40 , 25-44