OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Általános >>
Demokraták Artheniori Tanácsa (DAT)
<< Előző oldal - Mostani oldal: 2 (21. - 40. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

40. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-05-12 13:36:03
 ÚJ
>Pyrkon Dravok avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 271
OOC üzenetek: 345
Erre gondoltam én is de szerény véleményem szerint ezt csak abban az esetben lehetne megejteni, ha a személy már tényleg letett valamit az asztalra, de még akkor is kell az a bizonyos nagyon durva küldi.

Amúgy IC mi van ebből az egészből? :D Most nem pont a warlock cuccra gondolok, hanem úgy en bloc.


39. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-05-12 10:02:27
 ÚJ
>Vaslábú Argus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 347
OOC üzenetek: 87
Örülök, hogy tetszik az ötlet. :)

Pont azért "jó" a rendszer mert csak egy módon lehet kiszállni. Halál. Persze ha nem akarunk ilyen drasztikusak lenni, akkor kitalálhatunk egy "menekülő utat" a "boszorkánymestereknek". De annak is olyannak kell lennie, hogy elgondolkodjon rajta az illető.

pl.: Ha valaki ki akar szállni, akkor kéri a szabadon bocsájtását. Akkor azt mondja a mester, hogy rendben. De még előtte tegyél meg nekem valamit... És ilyenkor egy durva küldit még rányom. Ha teljesíti, akkor oké.


38. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-05-12 02:06:12
 ÚJ
>Pyrkon Dravok avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 271
OOC üzenetek: 345
Érdekes és még talán érdekelne is. Azt még nem tudom, hogy pontosan melyik részén tudnék a legjobban érvényesülni, de biztos vagyok benne, hogy idövel ez is meglesz :)) Ez a Warlock dolog nagyon tetszik, Pykehoz még illene is, akár mindkét rész is a dolognak. Irányítónak és irányítottnak is el tudom képzelni, bár inkább az utóbbi. Az más kérdés, hogy erre ténylegesen, hogy végleg elkötelezném. Esetleg ha lenne lehetöség kiszállni X idö után, valamilyen hátrány fejében... Persze nem két nap múlva :D


37. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-30 19:42:48
 ÚJ
>Rynut War'pero avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 72
OOC üzenetek: 135
is-is


36. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-30 10:56:48
 ÚJ
>Dongnor Alonuard [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 191
OOC üzenetek: 8
Akkor ez most mégsem egy politikai csoportosulás lesz hanem, egy csapat forradalmár?


35. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-22 23:02:51
 ÚJ
>Rynut War'pero avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 72
OOC üzenetek: 135
Örülök, hogy végre mások is ötletelnek. Köszönöm a segítséget. Holnap majd írok egy új leírást, egyelőre át kell gondolnom.


34. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-22 22:50:42
 ÚJ
>Vaslábú Argus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 347
OOC üzenetek: 87
Mester:
Magas szintű mágia használat! Föld vagy Levegő ággal. Persze a független ág a legfontosabb neki. De ezekben van olyan mágia, ami nagyon hasznos. A Hold, és Nap szinte hasztalan, és pocsékolás.
A Mesterben vakon meg kell bíznia a vezetőségnek.

Boszokánymester:
Nem szenvedő! Külső szemszögéből az, de számára nem az. Inkább azt mondanám, hogy kap extra juttatást, extra melóért. Játéktechnikailag mágiahasználó karakter (legaktuálisabb a vajákos az aktív skill miatt).
A szolgálatiért a boszorkánymester aranyat/vagy "ingyen/baromi olcsón" tanulást kap. Így neki is megéri. Hatalmat kap a szolgálatiért.
Ezt IC-n belül úgy kell megoldni, hogy ne lehessen vissza vezetni.
A boszorkánymester "állandó" fizetéssel rendelkezik, akár van munkája akár nem. Persze ha úgy viselkedik, ahogy nem kellene. Akkor vége. Pl.: nem csinál semmit.

A Vég:
Sajnos a lágyszívűség, és a kegyelem nem megengedett! JK meg kell ölni! És ezt velük előre egyeztetni kell, hogy ez benne van a pakliban. Persze nem ok nélkül.

Játékon kívül meg kell egyezni velük, hogy kapnak pénz/tanulást cserébe mit várunk.
pl.: valós időben 4 hetenként 1 "gonosz" cselekedet. Ez lehet ölés, zsarolás, vesztegetés, stb... A lényeg, hogy ez már káoszt szül.


33. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-22 22:37:08
 ÚJ
>Az élvhajhász Kramlaf avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 394
OOC üzenetek: 137
túl sok a változó, és az kéne h 50% esélyetek legyen bármire. de mivel a mesélők nem fogják megdöntetni a tanácsot, ezért 30-70 re teszem.


32. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-22 22:35:33
 ÚJ
>Telpum Tilírum avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 36
OOC üzenetek: 13
Szerintem lesznek ilyenek, de az a egy két mazochista is olyan lesz, Atherior tükör vízfelszínének, mint egy vízbe dobott kavics, elindít egy hullámot, amely még egyet és még egyet, egyre nagyobb körökben, például, ha megöl egy fontos személyt, vagy olyat, aki egy nem épp fontos, de mondjuk egy vérengző ork barátja, így az ork tegyük föl dühös lesz, és vérengzést rendez, ez csak egy fölvázolt lehetőség, még rengeteg dolog történhetne.


31. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-22 22:30:01
 ÚJ
>Az élvhajhász Kramlaf avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 394
OOC üzenetek: 137
és szerinted lesz olyan aki szenvedőt játszik? 1-2 mazochistán kívül?


30. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-22 22:28:22
 ÚJ
>Vaslábú Argus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 347
OOC üzenetek: 87
Kramlaf. Simán. :)

A hozzászólás írója (Vaslábú Argus) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.03.22 22:29:09


29. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-22 22:27:45
 ÚJ
>Vaslábú Argus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 347
OOC üzenetek: 87
Ennek megoldásához egy közepes erősségű mágia használóra van szükség.
Kiválaszt x embert a nép közül, és elkezdi afelé terelni, hogy az bármit megtegyen egy hangnak akár.
pl.: Olyan dolgokat sodor az útjába, hogy megtudja mennyire fontosa a családja, stb. Majd megöli a lányát. Amikor az alany a padlón van, akkor jön a segítség. Csupán egy apróságot kér cserébe... Fontos, hogy az emberek gyengéit kell megragadni.
Miért kell mágia használó. Mivel az alany soha nem találkozhat a valódi "megbízóval" csak valamilyen álcázott/alakváltót/megszállt személlyel. Így az nem tud mit mondani. Ónnétól kezdve időnként mágiával sanyargatni (egy kis fájdalom, vagy rémképek, stb) kell, amikor a havi időszak eljön. Ha az egészet az áldozat hite mögé rejtjük, akkor tökéletesebb.


28. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-22 22:27:42
 ÚJ
>Az élvhajhász Kramlaf avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 394
OOC üzenetek: 137
Argus ez az egész faja, de ezt át tudod ültetni a lanára?


27. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-22 22:21:45
 ÚJ
>Vaslábú Argus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 347
OOC üzenetek: 87
Csak 1-1 fők. Akik halálra vannak ítélve. A Warlok (boszorkánymester) egy szerződéssel alkut köt egy alvilági hatalmassal. A hatalomért cserébe havonta egy ártatlan lelket kell feláldoznia a szerződőnek. Ha nem teszi meg, akkor az ő lelkét falja fel. Ez arra kényszeríti a boszorkánymestert, hogy teljesítsen, különben ő hal meg. Ha teljesít, akkor még több hatalmat kap, de mindegy, hogy mennyit teljesít, vagy mennyi ideje. Neki nincs második esély.
Egy boszorkánymester tudja, hogy senkiben sem bízhat, és mindenkit potenciális ellenségnek kell tekinteni. Számára nincs megváltás, a halállal csak tudja, hogy elkezdődik a büntetése. Teljesít minden parancsot a legjobb tudása szerint, mivel ez az egyetlen reménye, hogy ura kedvében járjon.
A boszorkánymesternek jártasnak kell lennie a megtévesztésben (hiszen az inkvizíció rá vadászik).
A boszorkánymester soha sem látja a terv egészét, mivel a tervek 100-1000 évek. Dominó elven építik fel a tervet. Hosszú évekig csak építkeznek, mire meglökik a kellő dominót.
Pl.: A boszorkánymester "kasztja" mindegy. Törvénytisztelő polgár, aki néha vét(ne legyen túl tökéletes). Információt halmoz, s a gazdája havi követelését teljesíti (1 ember megölés - ez emlékezteti a halandóságra). Építi a saját terveit. Ami a saját túlélést segíti elő. Senki sem örök életű. Így ő sem. De próbál időt nyerni. Ha elkapják, akkor csak egy magányos őrül, aki hangokat hallott álmában. Mindenki csak azt a tervet látja, amelyet a boszorkány mester a saját túlélésre épített.
A hatóságoknak meg van a gyilkos, és az indíték. Nem nyomoznak tovább. A valódi gonosz rejtve maradt. Ahogyan a tervei is.
Egy boszorkánymester életében 1x; 2x talán 3x kap utasítást az urától. Ez biztosítja, hogy a terv összerakhatatlan. Viszont maga a boszorkánymester jelenléte (és saját terveinek kovácsolása) garantálja a káoszt, zűrzavart, félelmet a nép között.


26. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-22 21:54:37
 ÚJ
>Telpum Tilírum avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 36
OOC üzenetek: 13
Hát, ez a három kezdőcsoport ötlete tetszik. De mi ez a Warlock módszer? Csak mert nem vagyok teljesen fölvilágosodva.


25. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-22 21:44:53
 ÚJ
>Vaslábú Argus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 347
OOC üzenetek: 87
Hát igen. A csapatoknak együtt kell gyakorolniuk, és összhangban kell dolgozniuk. Nem könnyű. Ezért könnyebb így nevelni őket, de az nagyon hosszú. És amíg a kiképzések tartanak, addig semmi erőt nem képviselnek. Egy ilyen szervezetnek 15-20 évig védtelenül lennie, nagyon veszélyes.
Amúgy három csoportot érdemes kezdeni, mind a háromnak más más szakterülettel: Kémkedés, Szabotázs, Gyilkosság.
Kémkedés: Ők a legbékésebb. Nekik csak annyi a dolguk, hogy a barakkban, a piacon (1-1 harcos) lebzseljen. A mágiahasználó a templomban vállal szolgálatot. A vezér pedig a fogadóban. A mágiahasználó a legrizikósabb. Általános információ figyelés az ő dolguk, s csak nagyon ritkán kell "betörniük" információért. Csak barátkoznak...
Szabotázs: Ez a legösszetettebb. Az ő dolguk a tolvajlás, betörések. És végső esetben rongálás. Általában kisebb bűncselekmények elvégzése a feladat. Nem nagy feladatok. Nehogy a városőrségnek feltűnjön. Ők az elterelés, és a takarítók.
Gyilkosok: Nekik kell a legképzettebbeknek lenniük. Ők végzik a piszkos, nehéz melókat.
A három vezér sem ismerheti egymást. Mind egy Mr Johnsonnal tartanának kapcsolatot.

Ha csapatok nélkül akarjátok ezt a "hatalom átvételt" megcsinálni, akkor van még a "Warlock" módszer. Ehhez viszont nagyon képzett emberekre van szükség.


24. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-22 20:51:17
 ÚJ
>Telpum Tilírum avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 36
OOC üzenetek: 13
Achilles sarka a tervemnek valóban ez. Argus, igazad lehet, a kis létszámú csapattal, ha viszont a személyek nem hasonlóan fejlettek (itt a tulajdonságok fejlettségét értem) akkor oda lyukadunk ki, amit elkerülni akartam a gerillákkal, az egységben keletkező káosz. Természetesen, ezt könnyen elkerülhetjük a jövőben, én azt javaslom, hogy a csapatok tagjait egymáshoz illeszkedve válogassuk össze. Lehet, hogy már gondoltatok erre, de én azért le is írom.


23. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-22 20:41:28
 ÚJ
>Vaslábú Argus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 347
OOC üzenetek: 87
A magányos "harcosok" azért nem valósítható meg, mivel a fantasy környezetben túl sok mindenhez kellene érteni. Egyszerre kell a mágiához értenie, a harchoz, és a settenkedéshez. Ezek mellet jól kell színészkednie. Egy ilyen katona csak akkor megoldható, ha erre nevelik/képzik, vagy már lassan hős.
Én a standard 4 fős csapatot ajánlom. 2-harcos (mind a kettőnek kell értenie a harchoz, és a settenkedéshez, ugyan akkor a mágiával szemben elfogadónak kell lennie.) 1 mágia használó. És egy vezér.
Fontos, hogy csak a vezér tartja a kapcsolatot a 3 fővel. Az ő dolga az összes háttérmunka elvégzése is. Ezen felül olyan esetekben neki kell likvidálnia a csapatot...


22. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-21 21:40:54
 ÚJ
>Telpum Tilírum avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 36
OOC üzenetek: 13
Ha a görögöket vesszük alapul kerüljük el a spártai stílust, akkor sok lenne az akasztgatás, nem akarok történelem tanárt játszani, így nem magyarázok semmit, amit viszont komolyan gondolok: szerintem is a görögöket kéne ALAPUL VENNI, de nem plagizálni, szerintem őrséggel ellátott szavazó helyek kénének, nagyobb területű helyiségek, ahol több ember is elfér, és én a görögök cserépdarabkás szavazás ötletét is elvetném. Persze csak saját vélemény. Amit még hozzátennék, a hadüggyel kapcsolatban, az a gerilla hadviselés, az úgy nevezett "egyszemélyes hadsereg" előnyeit. Ha a katonáinkat, kiképezzük gerillának, azzal bizonyos helyeken hatalmas előnyre tehetünk szert. Én egy olyan hadtestet képzeltem el (kezdetben) amely, az egység helyett a személyek likvidálását tartja szem előtt, íme egy egyszerű elmélet, amely megmagyarázza ezt: mivel az egység sok személyből épül föl, ha a személyeket likvidáljuk, akkor az egység megszűnik és káosz lesz, a gerilla harcmodor, pedig nem az egységen alapszik, hanem a személyen, így szinte lehetetlen káoszt okozni.

A hozzászólás írója (Telpum Tilírum) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2014.03.21 22:18:46


21. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2014-03-06 19:17:30
 ÚJ
>Rynut War'pero avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 72
OOC üzenetek: 135
Ez az, ez az. Korántsem biztos a győzelem, de nekem mindenre van valami minimális elképzelésem. Csak azokat a dolgokat fogom részletesen elmondani, ami éppen aktuális.


1-20 , 21-40 , 41-60 , 61-80 , 67-86