OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Új játszható faj
<< Előző oldal - Mostani oldal: 2 (21. - 40. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

40. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 18:19:51
 ÚJ
>Darenn Soreyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 515
OOC üzenetek: 152
Pont harcos akcióban!

Ha már lemondunk a feamberekről. (Ami kicsit szomi) az alfajok ötlete nekem is tetszik, de én egy-egy súlyozott pontozást elviselnék.

Ezzel ellentétben, ha jól értelmezem Mátrix fejlesztési rendszerét, akkor hangsúlyozni lehet majd a későbbiekben, amit több mint támogatok.

Én így ezzel "pont szinten" vissza is vonulnék.

De ha már alfaj ötlet. (nem, nem faember. :'(. )

Akkor én támogatom a viziemberek ötletét Mátrixnál. Van is egy tippem hol villanhatnának meg, hogy addig is legyen róla egy kis lore.

Aláírás: A faemberek/driádok ötletének további, és örök zászlóvivője.


39. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 17:13:11
 ÚJ
>Bredoc Droyn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 506
OOC üzenetek: 148
Egy fajon belül is lehet, de pont a rendszerszintű más irányba való fejlődés az egész lényege szerintem, lehetne akár ilyen kasztszerű fajokon belüli választás, akkor nem kell új faj, csak egy választási lehetőséget ad a user kezébe, hogy rendszerszinten más értékekre kapjon pluszt az értelmiségi nemes emberével, mint a hegyvidéki barbárjával. Ezzel nem lenne mondjuk olyan erős mint egy óriás, de erősebb lenne mint másik fajbéli társa(a rendszer által adott értékek alapján is, nem csak azzal, amit szét tud osztani)

Módosítás: Ha bekerül a 10 szint a 7 helyett az értékekbe ezzel jobban lehet játszani


A hozzászólás írója (Bredoc Droyn) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2020.03.29 17:14:47


38. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 17:10:06
 ÚJ
>Morwon Loree Dedion avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 844
OOC üzenetek: 1416
Ez az alfajok dolog is jó ötlet, viszont az eltérések általában nem túl jelentősek, ezért én nem adnék más mennyiségű pontot pl. egy északi embernek, mint egy keletinek. Ezekhez inkább csak írni kéne egy-egy leírást és betenni a Fajok súgóhoz.

Most csak leírtam, ami hirtelen eszembe jutott, biztos kihagytam egy csomó lehetőséget.

Ja és bocs, a legtöbb név nem lett túl kreatív.

-

1. Emberek:

a) Északiak - Tharg-féle, hegyvidéki, vikingszerű, szőrös barbárok.

b) Pusztaiak [Keletiek] - Pusztai, nomád, lovas, fosztogató? népek.

c) Wegtoreniek [Nyugatiak] - Sivatagi, ált. sötét bőrű, félnomád emberek.

d) "Alkordasziak" (teremtésmítosz szerint onnan jöttek az emberek) - ők a "standard" nép, akikből a legtöbb van Arthenior környékén, ők hasonlítanak leginkább az irl európai emberekre.

-

2. Elfek:

a) Erdei: természetszerető, erdőben élő, a külvilággal keveset érintkező elfek.

b) "Magas": [High elf]: egyenes, "nemes", sznobelfek.

c) ... (Biztos van még egy csomó, de nem vagyok otthon a témában. c.c)

-

3. Törpék: szintén lehetne őket földrajzilag besorolni, én pl. úgy képzelem el, hogy van egy csomó törpe Pirtianesben, azon kívül pedig itt-ott a Lanát kettészelő hegység bányáiban, de földrajzi nevek hiányában nehéz megmondani, hogy hol. (olyanokra gondolok, mint pl. a LotR-ben a móriai törpök)
Másrészt biztos (ki) lehet találni olyan alfajokat, ami jobban különböznek egymástól, lehet ötletet meríteni akár más világokból is.

-

4.) Orkok: IC amúgy is vannak zöldbőrű és "rózsaszín" orkok, egyszer azt láttam leírva (igaz, csak IC), hogy az egyik típus északi, a másik pusztai.

a) Pusztai orkok: szerintem inkább ők a zöldbőrű, általánosabb, nagy termetű, ált. nem túl kedves, agyaras "fenevadak".

b) Hegyi orkok: ők akár a föld alatt, bányákban éltek, ezért nem zöldek, vagy ilyesmi. De ők is nagy termetűek, csak pl. kisebb "agyaruk" van, vagy ilyesmi kis különbség van köztük a bőrszínen kívül.

c) "Goblin": ilyeneket nem nagyon láttam IC, de simán elképzelhető egy kisebb termetű alfaj.

-

5.) Óriások:

a) Hegyi: hegyekben laknak, óriásiak.

b) Wegtoreni: elvileg Wegtorenben főleg ők élnek, de a legtöbb óriás, akit láttam IC sokkal inkább tűnik hegyi óriásnak.

c) Mocsári: mondjuk az átlagnál valamivel kisebb óriások, akik a mocsárban laknak kis (nagy) sárkunyhókban és nem túl jól szocializáltak.

-

6.) Sötételfek: amit Meron írt: felszíniek, felszín alattiak. Mivel eleve az elfekből váltak ki, így más alfajok nem túl valószínűek.

-

7.) Gnómok.

-




37. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 16:51:38
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Tovább csavarom a dolgokat:

Mi lenne, ha stat szintjén mind megegyeznének, csupán IC alkotnának egy fajt, vagy egységet?
Mennyire látjátok fontosnak, hogy legyen olyan faj, ami rendszerszintű fejlődésében eltér a mostaniaktól?


36. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 16:43:44
 ÚJ
>Meronnan Rhaavos avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 264
OOC üzenetek: 38
//Brainstorming//

Bár én még mindig ellene vagyok a dolognak és azt mondom, jó így, ahogy van, de ha már változtatni kell, akkor így. A legkönnyebb lenne egyébként a legtöbb esetben földrajzi nevekre hivatkozni.
A körítést most kihagyom, csak ötletelek. Nyilván ennél a módszernél a jelenlegi, általános faj elveszne, és kötelező lenne választani egy alkategóriát.
Néhány példa.

Emberek

Barbár: Harcedzett északi nép, erősebb testfelépítés.

Tűzföldi: Középtermetű ember, a messzi, nyugati pusztaságról. Jellemzően állóképesség és gyorsaság, ügyesség jellemzi. (Nyilván a sok vadászat, futás stb miatt.) Erős szellemvilág, alapvetően nem túl magas intelligencia, erő.(Bredoc ihlette)

Artheniori ember: A fegyver helyett az eszét hívja segítségül (tudósok, mágusok, stb).


Elfek

Erdei elf: íjászkodós, harcos, szellemi háttérvilágos

Nemeself, vagy vérelf: Büszke, palotákban élő, erdei rokonaitól eltávolodott. Lehetne itt végre vegyíteni a harcos/mágikus kasztot akár

Sötételfek

Barlangi: original kiadás

Felszíni: A bőrük fakóbb, stb.

Orkok

Pusztai:

Kobold:

Óriások

Hegyi:

Mocsári:

Tündérek

Lihanechi tündér:

Sötéttündér:





A hozzászólás írója (Meronnan Rhaavos [halott]) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2020.03.29 16:44:27


35. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 16:00:42
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Brainstorming jelleggel egy ötlet:


Vízinép: Egyszerű, kicsit szürkés bőrszínű emberi faj. Hajon kívül testszőrzet nem jellemzi, szembogaruk az átlagnál nagyobb. Egy szigetcsoporton élnek a tenger közepén, emiatt sokat úsznak, mind lábujjaikat, mind kezeik ujjait vékony úszóhártya köti össze.

A hozzászólás írója (Mátrix) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2020.03.29 16:03:21


34. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 15:56:50
 ÚJ
>Bredoc Droyn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 506
OOC üzenetek: 148
Embereknél maradva én erre gondolnék egynek példaképp:

Pusztai törzs, a füves pusztáról származik. Jellemzően állóképesség és gyorsaság, ügyesség jellemzi. (Nyilván a sok vadászat, futás stb miatt.) erős szellemvilág, alapvetően nem túl magas intelligencia, erő.


33. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 15:47:06
 ÚJ
>Bredoc Droyn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 506
OOC üzenetek: 148
+1 , adom. ugye nem tudom hogy Mátrix reformja mire terjed ki, stb ezért nem annyira tudjuk ezt belőni, de igen. Mindenesetre jó lenne ez a megoldás is, városi ork, aki tud olvasni :D mert ott nőtt fel stb. Kereskedő ork , csak mondtam valamit.


32. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 15:46:39
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Van benne potenciál. A polkorrektség határait súrolva milyen "emberfajokat" láttok elképzelhetőnek? Az sem jó, ha túlságosan egybemosódik. Pl egy hegyvidéki viking törzs már simán lehetne óriás is akár. De van benne potenciál, nem is kevés, főleg, hogy ilyenből aránylag keveset látott még az RPG műfaja.
Szóval ember csak egy kis csavarral, kicsit furábban (ami nem feltétlen csak bőrszín), ha erre van ötlet dobjátok be azt kérlek, agyalok én is!


31. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 15:42:40
 ÚJ
>Relael Ellerin lae'Natar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 753
OOC üzenetek: 261
Úúú, én ebben látok potenciált, amit Mero mond, és talán megoldaná mindenki gondját. Személy szerint én is arra szavaznék, hogy ne legyen új faj ha nem szükséges, éppen elég a mostani, balanszos, inkább a népszerűtleneket kellene feldobni. Ez akár segíthetne is benne. Nekem tetszik az elgondolás.


30. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 15:39:08
 ÚJ
>Meronnan Rhaavos avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 264
OOC üzenetek: 38
Szerintem elég jól lefedjük jelenleg a fantasy fajok listáját, anélkül, hogy szörnyszülötteket/furry marhaságokat behoznánk.

Amennyiben tényleg új fajt hoznánk, lehetne a jelenlegieket skáláját is szélesebbre húzni, így megoldódna az alább felvetett stat kérdés is.
Teszem azt kiválasztom az embert, mint fajt, azon belül lehetne északi, aki termetesebb, erősebb, statokban eltérő, stb (plusz külcsínre is valamivel másabb persze).
Elfeknél is lehetne alfajként ott a vérelf, akármi, kicsit keverve a mágus kasztot a harcossal. Egy jóval büszkébb, az erdőtől kissé eltávolodottabb népként.
Ezek csak egyperces példák. Csak ne hozzunk be túlontúl szélsőséges fajokat, mert kilógna a világból.


29. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 15:01:30
 ÚJ
>Fületlen Myr'Jinnar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 174
OOC üzenetek: 93
Sziasztok!

Örülök, hogy ennyien írtatok ide. Belátom, ez a kentaúros dolog nem igazán volt jó, de az ötleteitek tetszenek. Főleg mondjuk a macskaember meg a szarvasember. De a növényember sem rossz. :D


28. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 14:42:11
 ÚJ
>Relael Ellerin lae'Natar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 753
OOC üzenetek: 261
Felmerült cseten, szóval ide is beírom, legfeljebb leszavazzátok.

Szóval ugye az a baj, hogy nem mindenki akarna macskaember lenni, de lehet szarvasember igen. Tehát lehetne az elején amikor regisztrációkor kiválasztod a kis talizmánodat kiválasztani azt is, hogy miféle az alakváltó, és mint a kasztok, ezek a talizmánok adnának bónuszt valamire. Teszem azt a macskaembereknek ügyességre, de a szarvasembereknek gyorsaságra, a növényembereknek meg fotoszintetizálásra.


27. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 14:33:10
 ÚJ
>Relael Ellerin lae'Natar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 753
OOC üzenetek: 261
Ez a pókos valami tipikusan olyan, amit én személy szerint inkább a bestibe raknék.


26. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 14:30:49
 ÚJ
>Lisé Henna Hawless avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 147
OOC üzenetek: 3
Az alakváltó pókos fajt, nem is biztos, hogy kéne teljes átalakulással behozni. Lehet csak ilyen részleges. Pl csáprágó, vagy kettő kar helyett négy, tudnának hálót termelni , vagy gyengébb bénító mérget, a legtöbb méreg ellen immunisak lenének, fóbikusan félnének a tűztől víztől stb...
persze ezeket is ilyen időszakosan lehetne meghatározni.
Az erőt én se adnék túl sokat nekik de eszük és gyorsaságuk lehetne, de én itt is inkább a gyorsaságra szavaznék és nem kifejezetten az észre:)
De pl szeretnék a sötét zegzugos helyeket stb olyan pók jellemük lenne sunyi kis rohadékok. *.* A nőstények nagyok lennének a hímek kis törpe/tündér méretűek:D imádnám őket^^


25. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 14:04:41
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Huhh nagyon beindult az ötletelés, helyes!

Röviden közbeszúrnék pár dolgot tisztázásképpen:

-eredar: nem került ki a játékból, csak új eredart regisztrálni nem lehet, ettől még NJK, sőt, JK eredar is előfordulhat.

-Egyensúly, fejlődés, stb:
Alapvetően egy rendszerfrissítés után behozandó fajról van szó. A statrendszer minimálisan fog változni, kicsit rugalmasabb lesz, de a faji határok megmaradnak.
Tehát várható változások röviden:
1. A kasztok kicsivel hangsúlyosabbak lesznek.
2. Egy fajon belül csak a keretet adja majd meg a faj, de választanod kell, hogy a faji maximumot pontosan melyik statokkal akarof majd elérni.
3. Az egyensúlyozás kérdéseit igyekszem én megoldani, amennyiben a faj alkalmas rá.
4. Néhány fejlesztési témával lentebb az alkasztok témakörét kb teljesen kimaxoltuk. 10ből 5 képességet lehet majd választani, ami százas nagyságrendű végeredményt jelent kasztonként, ebből 3-5 lényegesen el is tér egymástól.
5. Rendszerszinten 7 fokúról 10 fokúra szeretnék áttérni, ez kockabarátabb is lesz, és(!) 1-1 szint különbség kevésbé lesz markáns.
6. Nem lehet olyan faj, ami mindenben veri a többit, de a Darenn által felvázolt dolog az még okés.

A "fajok mennyire kell, hogy meghatározzák a kasztot" kérdést eléggé bőségesen körbejártuk anno, és végül leginkább az egyszerű játszhatóság miatt úgy döntöttünk, hogy tartjuk a mostani rendszert, de a határok a jövőben kevésbé lesznek élesek. Emellett az óriás nem lesz könnyen nagy mágus, míg egy tündér sem lesz legendás harcos, de nagyon jó mindből lehet majd, illetve a kaszt sokat tud dobni a dolgon.

- Visszatérve a témára: a fajok behozatala nyilván nem csettintésre történne, sőt... Itt még mindig éves távlatokról van szó, csak a vélemények feltérképezése miatt dobtam be a lehetőséget idő előtt (meg ugye volt érkező kérdés).

-A sellőket én nem tartok jónak, korlátolt a mozgásterük, én ezt kilőném, bocsánat.
Szóval amit most így a közvélemény és a megvalósíthatóság alapján versenyben állónak látok, azok:

-Alakváltó (pók): némi Sa'Tereth kötődés mellett lehetnének behozhatók, de alapvetően nem a sötétség szolgái lennének, csak kicsit szörnyszülöttek. Ők lehetnek gyorsak, okosak is amúgy.
-Macskaember: Rájuk van egy ötletem, amit nem lőnék le, kifejezetten illene a dologba. Staff tagoknak a Velence hívószó alatt elképzelt kalapos macskák képét hagynám itt. Szintén illik rájuk egy ilyen gyors-okos kör.
-Onthroki: A Meredélyben feltűnt szarvas lények, ezek inkább erősek, mint okosak, de nem kifejezetten primitívek.
-Koboldok/manók: Apró szolgafaj, kissé rendhagyóak, ügyes/okos lehet még.
-Entek: Groot stílusban, kicsit emberszerűbben mehetne a dolog, az erdőszellem vonalán indulhatna el. Ők is lehetnek okosok/ügyesek.

Jók az ötletek eddig, ha van még ne tartsátok magatokban!


24. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 13:06:57
 ÚJ
>Darenn Soreyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 515
OOC üzenetek: 152
Oh. Bradoc! Jut eszembe.

A több felé való fejlődés jó olyan "szubkasztok" létrehozására mint a druida-íjász, Csatamágus, vagy a nem titkolt, személyes szándékom: Paplovag. (Ami Szaterehhel, állati király lenne) Értem, hogy ezt emberrel is meg lehet oldani, és kb, meg is fogom, de nagyon lehangoló, hogy olyan irányba megyek, ahol ellensodrás van. (Nem többkasztúságról van szó, csak így hogy failag nincs eldöntve mire van potenciál a kariban, lehetne úgy osztani a pontokat, hogy jó legyen. Így haladó játékosoknak ott a lehetőség egy precízen megalakított kari létrehozására, új játékosoknak meg megmarad az élvezet, hogy egy szexi tölggyel játszhatnak Fatnasy-t)

Én akarom azokat az Enteket.


23. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 12:28:30
 ÚJ
>Bredoc Droyn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 506
OOC üzenetek: 148
Látod nekem meg valamilyen szinten ez nem tetszik, ezért lehet, hogx másik topikba kellene írnom :D

Hogy jelenleg a fajok effektív kihasználása elég kötött. Tehát sosem lehetsz értékeiben olyan jó harcos egy emberrel mint egy fél elffel, sem egy törpével, igazából egyikkel sem :D És ha hogyismondjam hardcore ki akarod maxolni a potenciált a kasztodban/fajodban nagyon kötve vagy, hogy milyen fajúval játssz, mert máskülönben esélyed sincs. Persze ez már mély kérdés, belenyúlik a harcrendszerbe, belenyúlik az értékekbe a varázslásba, és ezt nem is akarnám feszegetni, de egy olyan faj, hasonlóképp Soreyl mondanivalójához jó lenne, ami nincs ennyire kötve, és kicsit szabadabban játszható több irányba.


22. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 11:34:16
 ÚJ
>Darenn Soreyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 515
OOC üzenetek: 152
Üdv.

Ha kontárkodhatok a témában:
Nekem a faj leírása, kinézete, alakváltása, teljesen mindegy, én homokozólapáttal is szívesen játszom, amíg érzem, hogy haladok előre, szóval én most mint számító barom fogok részt venni a csevejben.

Én nem tudhatom, mert majd fele annyi idős voltam mint most, mikor ez az oldal készült, de így elképzelve, a fajok kitalálása, és legyártása a balansz köré épült. Ami nekem több mint megfelel. Imádom. Kialakultak, ilyen megszokott kaszt-faj párok mint: Mágus-gnóm, Tündér-Kereskedő stb. És hogy teljes legyen a kép, van az univerz, semmire sem jó ember.

Az én ötletem(?), vagy kérésem az lenne, hogy ezen csavarjunk kicsit.

"Az Valamiknek (Én Rel entes/Nímfás ötletét támogatom.) Életmódjuk, és kiváló eszük mivoltjából két tulajdonságra kapnak nagyobb bónuszt. Mind intelligenciára, mind ügyességre +2 pontot kapnak szintlépéskor. Ezáltal a hétfokú tulajdonságskálán mind a kettőből, elérhetik a "Kiváló" értéket. Továbbá +1 pontot kap gyorsaságra, Így abból a "Nagyon jó" értéket érheti el, minden másból csak a "jó"-t.

A példa csak arra enged rámutatni, hogy vannak kifejezetten harcos, és kivejezetten tudományos fajok lanán. Én örülnék egy fajnak, amelyik Egyszerre kap pontot a harcos, és a tudományos tulajdonságokra, cserébe lehúzva az állóképességet, és a karizmát, meg az erőt .

Tudom, hogy elrontom a játékélményt ezzel a pontozással, de olyan kis szexik ezek a pontok. Én szeretem őket nézni, számolgatni. Nekem fontos az oldalon. Szóval ez tök staff dolog, és Szarkazums nem én vagyok, De ha lehet kérvényt nyújtani, akkor ez a végleges.

Jah! ÉS hivatalosan is a faember mellett szavazok.

A hozzászólás írója (Darenn Soreyl) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2020.03.29 11:36:05


21. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-03-29 10:44:12
 ÚJ
>Intath Aldeis avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1198
OOC üzenetek: 232
A játékhoz nem hiszem, hogy sokat hozzáadna. És talán eleinte fölkapott lenne az új faj az előnye aztán annyi lenne, hogy van még valami amit lehet kariregelésnél választani.

Morw-al annyiban értek egyet, hogy bár nem témához illik, de az eredarok részei az ic világnak. Játéktéren megemlített eredarvadász szervezet is volt. Én jobban örülnék ha njk faj lenne, de mindenképp valami ic magyarázata lenne miért tűnnek el.

És ha lanás fajt kéne mondanom ami szerintem még hiánypótló is akkor a manó/kobold lenne az. Jelentek meg kalandokban, játéktéren egy játékos ilyet játszott egy nyomorék orkkal... Leginkább attól lenne szerintem különleges mert az orkokat nem szeretik, de erősek, a mélységieket nem szeretik, de jobb esetben sunyik és azért ők se gyenge fizikumúak, a félelfeket se szeretik, de ők meg ravaszak és minden helyzetben túlélőfélék. Egy ilyen meghunyászkodó szolgafaj nem nagyon van. Két kalandot tudok mondani amiben ilyen manólények voltak. Egyik a pegazus átka ha jól emlékszem a másik meg valami tükrös. Moon és Grubek karim is ott volt. A pegazusos kalandban kicsik voltak, csúnyák, nagy fülekkel. A tükrösben meg valahonnan merítette a mesélő az ötletet, ugyan úgy néztek ki csak volt egy fogaskerék a hátukban és kanalakkal és nagy villákkal voltak felszerelve.
Így. # A kép betöltése sikertelen, a kép nem elérhető. Jobb klikk ide a lehetőségekhez! #


1-20 , 21-40 , 35-54