OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
Növény/gyógynövény gyűjtés funkció bevezetése helyszíneken
<< Előző oldal - Mostani oldal: 2 (21. - 27. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása:

27. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-28 14:02:09
 ÚJ
>Pashthra Shungo'rol avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 409
OOC üzenetek: 84
Szerintem az X növényből keverhetsz ital dolgot a gyógynövény szedésen kívül be lehetne vezetni. Bájitalkezelés, kiválasztod hogy milyen növényt használsz, mit akarsz kikeverni, és felad egy mesélőkeresést mint a piacos vásárlás. Mesélő megnézi, hogy a karakterlapodon van-e elég alapanyag, ha van, akkor lehúzza, és rányom az okéra. Ha kaptál egy okét, akkor a rendszer felírja neked a kért italt, mint a vásárlásnál. Pici fejlesztés, picit megmarad a régi rendszer, picit terheli a staffot, de jobbat nem tudok kitalálni. A növénykeresés pedig marad úgy, ahogy eddig.


26. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-28 13:51:11
 ÚJ
>Ksier Haik avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 28
OOC üzenetek: 17
Egyetértek Pashal és Lorewel is. Csak teljesen új felületen tudnám teljes mellszélességgel támogatni, vagy az eredeti verziómban, azonban az meg nem ad elég pluszt, illetve van benne ami félremehet.

Viszont ez nem jelenti azt, hogy a jkk receptekkel ne próbálkozhassanak, staff segítséggel, ami kicsit tovább tart. Jelenleg nincs jobb ötletem, ezt alaposan kiveséztük.

Azon felül, hogy van, aki nem változtatna semmit, nincs olyan alternatív javaslata, ami a leginkább kompromisszumos megoldás? Mert az ellenérveket értem, de megoldásra lenne elsősorban szükség, ellenérveket nagyon könnyű találni mindenre. Csak az nem visz előre semmit.


25. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-28 13:38:27
 ÚJ
>Lorew Mazoral [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1059
OOC üzenetek: 130
Pash: igen, jól látod a helyzetet, ezért kérdeztem leginkább azokat, akik jelenleg "rendeltetésszerűen" használják a füveket. Ez akkor négy különböző reag lenne. Ami nyilván nem jó, de a legördülő menü ugye nem ad lehetőséget arra, hogy két potit igyál meg, két varázslatot tolj el, és így nyilván több füvet sem tudnál felhasználni, pláne több különbözőt. Őszintén én erre új felületet nem szeretnék csinálni, a régibe meg csak ilyen kényelmetlenül férne bele. Ez szerintem jól rámutat arra is, hogy a gyógynövények felhasználási lehetőségei a végtelent súrolják, és ha most rendszerszintre átemelnénk, azzal szerintem pont azoknak adnánk egy pofont, akik eddig szépen kijátszották IC az ezzel kapcsolatos dolgokat. Nyilván lenne egy új réteg, az alkimisták, akik megrohamoznák a szántókat füvet szedni, de én jobban szeretem azt, ahogy most szépen ki vannak játszva a dolgok. Csak sajnos becsületkasszára sem rakhatom a dolgot, ha ténylegesen bájitalt lehetne keverni belőlük.

Ikta: ez az ötlet túl sok ajtót nyitna ki, és egyik sem jó. Egyrészt ugye bizonyos helyszíneken elérhetőek ezek a gyógyfüvek, a munkák meg nincsenek helyhez kötve, szóval a Pegában is megszedhetnéd magad cuccossal. Ami nem gáz, mert nyilván bármit lehet mondani, pl leesett egy platós teherautóról, tegnap gyűjtötted a szántókon stb., de egyszerűen nem érzem korrektnek, hogy egy átlagos nem füves reagért legyen fű a jutalmad rendszerszinten. Kb ezért vetettük el a gombos megoldást is.

Meg ha még helyhez is kötnénk a munkát, pl csak a szántókon lehet, meg egyéb ilyen indokoltabb helyszíneken, akkor meg a más játékokban felhalmozott munkapontokat lehetne odavinni, és felhasználni, miközben talán csak utazol A-ból B-be. Nem szeretném erre átváltani azt a rendszert, ami jelenleg van.

Összességében én egyre inkább úgy érzem, hogy ebből semmit nem tudunk úgy megvalósítani, hogy ne rúgjunk fel valami (egyébként jól működő dolgot) általa. (Hacsak nem csinálunk rá egy komplett új funkcionalitást/felületet, de ezt pedig nem érzem indokoltnak.)


24. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-28 11:30:17
 ÚJ
>Ikta Crouren avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 92
OOC üzenetek: 108
Javaslatom lenne gyógynövény szerzésre: A munkák adnak egy-egy pontokat. Be lehetne vezetni 2-3 új munkát, amik pontok helyet gyógynövényeket adnának? (Amúgy is mindig van panasz, hogy legyen munkareform. Több lehetőség valószínűleg feljebb vinné az átlag árakat.)


23. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-28 11:23:30
 ÚJ
>Pashthra Shungo'rol avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 409
OOC üzenetek: 84
Kérdés, mi történne, ha rendeltetésszerűen szeretnék használni gyógynövényt?

Hiszen az italokon túlmutat a felhasználásuk.

Például szeretném a vöröslő krulz bibéjéből kinyert levet összekeverni a fehér quartan levével, és észak reményényével, majd mindezt összedolgozni a barna gbolissal, hogy készítsek egy kenőcsöt, amivel sérüléseket, sebesüléseket szeretnék ellátni. Erre hogy lesz lehetőségem abban a rendszerben? (Mert jelenleg megtehetem ugye, sőt, tettem is már korábban.)


22. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-28 11:18:39
 ÚJ
>Lorew Mazoral [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1059
OOC üzenetek: 130
Nem, a keverés maradna, ahogy van. Csak lehetne pl füvekből világos potit. A reag aljára az kerülne be, hogy felhasznált egy egységnyi (az egységet cseréljétek ki fejben valami értelmesre) elija csókját. Amikor a kari mondjuk főzött egy teát a reagban. Így pedig nem használhatnál fel füvet anélkül IC (teafőzésre, sebkötözésre, tictacnak, tehát bármire bájitalkeverésen kívül), hogy ki nem választod a görgőből, különben ugyanúgy semmis, mintha a teafőzés helyett meginnál egy varázsitalt, amit rendszerszinten nem iszol meg.

A rendszeri felhasználás megmaradna a Bájitalkezelés funkcionalitásnak.


21. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-28 11:11:11
 ÚJ
>Salwar Caleihaisan avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 421
OOC üzenetek: 145
Amennyiben az italok keverése bekerül a reag aljára és resgonként csak egyet lehet összekeverni, akkor határozottan, minden módon, hangosan, tüntetve ellenzem. 16 italt kell összekeverni egy kasztváltóhoz, így is iszonyat nyűg nagyobb szintű italokat keverni, ha ez azzal párosul hogy reagonként egy, akkor minden alkimista tökön fogja szúrni magát.


20. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-28 10:30:11
 ÚJ
>Lorew Mazoral [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1059
OOC üzenetek: 130
Rel: igen, így már látnám értelmét. Akkor igazából ugyanabba a zsebbe mennének a füvek, mint a bájitalok, és a bájitalkezelés funkcióba raknék bele egy csomó új dolgot, amiből a kisebb bájitalokat ugyanúgy ki lehetne keverni. Ezzel viszont az a probléma, hogyha előlépnek játékszínesítő elemből valami olyanná, amit rendszerszinten is lehet használni, akkor be kell építenem egy olyat, mint a varázslatoknál vagy potiivásnál, hogyha valaki felhasznál egy füvet valami főzethez, vagy gyógyításhoz, akkor ki kell választani a legördülő menüből, és reagküldéskor a rendszer automatikusan beírja a reag végére. Ami amúgy nem baj az én oldalamról, csak extra nyűg azoknak, akik nem kevernek belőle potit, és korlátozza az egy reagban felhasználható füvek számát egyre. Míg most ugye mondhatja az illető, hogy kifőzött tizenöt elija csókja teát a reggel folyamán, és kész. Persze cserébe meg csinálhatnak belőle potit, szóval valamit valamiért, úgy gondolom.

Ksi, valami hasonlóra gondoltam én is, de mint fentebb is írtam, az nem igazán járható út, hogy valami félig játékszínesítő elem, félig rendszerszinten felhasználható dolog, ami előnyt ad. Ha rendszerszinten tud befolyni, akkor a kivezetést is minden esetben rednszerszintűvé tenném. Amit meg lejjebb leírtál az A pontban, az gyakorlatilag a bájitalkeverés kiegészítve új elemekkel és receptekkel. A B pont meg egy mesélő által vezetett kaland, erre nyilván volt is, van is, lesz is lehetőség.

Itt a valódi kérdés az, hogy szeretnétek-e megkeverni az állóvizet, és valamit, ami jelenleg működik valahogyan, teljesen új alapokra helyezni? Én személy szerint látom ebben a játéklehetőséget, de pl azok véleményére is kíváncsi lennék, akik aktívan használják most a füveket. Hogy vélekedtek arról, hogy innentől lenyíló menüben kéne kiválasztani, melyik füvet szeretnétek használni a reagban?


19. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-28 08:33:23
 ÚJ
>Ksier Haik avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 28
OOC üzenetek: 17
Rel, szerintem a keverésnek jelenleg több akadálya lehet, de lehet félreértem:

- Csak azokon a helyszíneken keverhetsz, ahol növényt is találsz?
- A potis funkciót alakítanánk át? De honnan lesz növényed?
- Eleve adott a növény és a keverést játszuk ki? Elveszik egy izgalmas lehetőség, a felfedezés.

Lorew:

Egyik javaslat:
Nem tudjuk keverni esetleg a növénygyűjtés lenyílófüves alkalmazását és találat esetén a a csillaghulláskor talált szilánkok automatikus karakterlapra írását?
Akkor úgy volt, hogy a felületen csináltál valamit, az, ha sikeres volt, a karakterlapodra felkerült, hogy: 1db bíbor szilánk

Szerintem válasszuk ketté a növénygyűjtést és a potikészítést, megmondom miért:

A növényből nem feltétlenül kell ital. Porrá lehet őrölni, péppé lehet rágni, kendőbe lehet kötni, sebre lehet helyezni. Nem beszélve olyan említésre nem méltó funkcióról, mint a mentalevelet elrágva Tic-Tac-ként is funkcionálhat.
A növényből lehet kenőcs is (pl. lassan ható méreg).

Erre van egy alternatív javaslat:

A potis funkciót persze ki lehetne egészíteni úgy, hogy a végeredmény ne csak potit lehessen (pl. gyógyító pép, mérgező por stb.) Ez tetszene amúgy.

Amire gondolok:

1. A speciális cselekvés menü alatt, bizonyos helyszínen legyen növénygyűjtés. A növénygyűjtst kihasználva legyen található növény, ami kerüljön bájitalhoz hasonlóan a felső szalagcímbe. (pl. 2db pengevirág, kellemesen apró betűvel)

2. A bájitalkezelés menü nevét írjuk át másra, majd belekattintva legyen lehetőség 2 vagy több db gyógynövény összekeverésére. Hogy ez milyen módon történik (porítva, kenve stb.) lehetne egy köv. dolog, de meg is hagyhatjuk, hogy a reagból derüljön ki.

A. lennének staff által (esetleg JK receptek alapján kialakított) stabil és fix végeredmények.

B. lehetne egy egyedi összekeverés végeredmény is, amihez nagyon fejlett karakter kellene és a mesélő döntené el a reagok alapján, hogy reális, logikus leirata volt-e a bonyolult recept elkészítésének és egyedi felírás kerülne a karakterlapra. (pl.: a JK kikevert 15 növény+homok+só felhasználásával 1db italt, melyet elfogyasztva 2 éjszaka repülni képes.

A: verzióban az összegyűjtött növény egyszerűbb végeredményét kapná a JK, megvolt a gyűjtés és a potifunkció.

B: verzióban megvolt a gyűjtés funkció, azonban poti funkció helyett, a szabálykönyv áttanulmányozásával tesz KÍSÉRLETET arra a JK, hogy egy bizonyos célért keverjen össze bármit meglévő készletéből.

A hozzászólás írója (Ksier Haik) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2023.01.28 08:39:50


18. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-27 23:47:33
 ÚJ
>Relael Ellerin lae'Natar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 742
OOC üzenetek: 260
Hüm, jogos az észrevételed Lorew.
Én már egy kicsit tovább is gondoltam a dolgot, érdekelne a véleményed arról a felvetésemrőll, hogy akkor látnád e értelmét, ha a bájitalok rendesen növényi (és egyéb) alapanyagokból keverődnének ki?


17. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-27 23:32:53
 ÚJ
>Lorew Mazoral [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1059
OOC üzenetek: 130
Oké, tehát a gombos ötletet már elvetettük, ez jó kezdet.

Őszintén elgondolkodtam a másik bevezetésén, csak a következő a problémám: ugye mesélőket tehermentesítene, tehát az ő bevonásuk nélkül (és ezáltal a karilap kihagyásával) történne ez a dolog.

Hogy képzeltétek el? Mert én jelenleg valami olyat látok magam előtt, mint a bájitalok. Itt a "Varázsitalaid" lista alatt egy "Gyógyfüveid" lista. Az alapvető problémám ezzel, hogy a bájitalt rendszerszinten fel tudod használni (meginni, átadni), tehát indokolt a funkcionalitás. A gyógyfüveket belekevered a teába, gyógyítasz vele, csupa olyan dologra használod, amit IC beleírsz a reagba, de konkrétan nincs hozzá funkció rendelve. Ergo olyanok, mint a kaja, ami a hátizsákodban van, megeszed, néha újratöltöd, a mesélő felviszi a karilapodra. Tehát ha a mesélőket ki akarjuk hagyni, kelleni fog egy új funkció, amivel te magadnak "eltüntetheted" a füveidet, miután felhasználtad. Ez nyilván rengeteg visszaélésre ad lehetőséget, csak azért nem zavarna ez senkit, mert ezek a füvek nem képviselnek igazi, rendszerszintű értéket. Játékszínesítő elemek, mint a többi dolog a hátizsákodban. Ha akarod, akkor gyűjtöd, aztán kijátszod a használatát. Ha nem, akkor nem. De amíg olyan alapvető dolgokra nincs funkcionalitás (és nem is lesz, nem azért mondom), mint az evés, addig felesleges lenne ehhez is. Gyakorlatilag két külön funkció kerülne bevezetésre azért, hogy megcsinálj valamit, ami jelenleg is jól működik, és szerintem relatíve nem sok terhet rak a mesélőkre.

Kérlek szóljatok, ha valamelyik részét rosszul értelmeztem!


16. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-27 19:49:33
 ÚJ
>Ksier Haik avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 28
OOC üzenetek: 17
A funkció nem terhelné a mesélőt, mint írtam vala párszor :(. Pont nem. Nem mesélő írná be.

A druidás meg a többi cuccosra nyomj egy újabb topicot Ikta. Beszéljünk külön róla.


15. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-27 19:47:42
 ÚJ
>Ikta Crouren avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 92
OOC üzenetek: 108
Üdv!

Szerintem felesleges erre egy új funkció bevezetése, ha amúgy is mesélő írná be, de lehetne hangsúlyozni pl: "Élővilág, bestiárium" résznél,hogy van ilyenre lehetőség mesélői keretek között.
Viszont javaslom ha ez megvalósulna, akkor lehetne titkos, mesélőknek elérhető doksi, hogy melyik növényéket hol lehet találni. A játékosok pedig nem céltalan indulnának neki a felfedezésnek, hanem a növények leírásában szerepelne, hogy milyen környezetet szeretnek, amihez a helyszínleírások adnának alapot. (Esetlegesen bele kalkulálni, hogy milyen évszakot szeret, ezért egyes növények gyakoribbak/ritkábbak lennének IRL időtől számítva.) Persze figyelembe véve a karakter keresésének szintjét és intelligenciáját (növényismeret), hogy felismeri-e mit talál. Arra is lehetőséget látok, hogy egyes növények ritkábbak (szintén a leírásban), hogy azokat csak magasabb statokkal lehet találni. A játékos pedig megjelölhet a reagban egy növényt, amire nagyobb eséllyel fog indulni.
Hasonlóan a munkaminősítőhöz lehetne jutalmazni. (Csak ugye bővíteni kéne a helyszínt és a növényeket.)

Hasonlóan bekerülhetne egy vadászat funkció, csapdaállítás és szelídítés is (druidáknak). (szezonos élőlények, ritkaság, csapdák, csapdákhoz való alapanyag, esetleges harchelyzet.) Harcokból persze kevesebb jutalom származna, elvégre szétnyiszálod szegény párát, erő próba (mennyit bírsz el) és intelligencia (minőségi húsok megállapításához). Ha már a fegyverek típúsai meg vannak különböztetve a kellékeknél, akkor talán itt is lehetne különbséget tenni, elvégre a zúzó fegyverek nem roncsolják úgy a prémet.


14. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-27 19:42:59
 ÚJ
>Ksier Haik avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 28
OOC üzenetek: 17
Még egyszer bocs, Pash, az előző első két mondatomért, elragadott a hév.

Ezt az ötletet viszont jónak tartom (Rel + Pash combo). Valóban jobb, mint az automata funkció (így több olvasatra). Színesebbé is teszi lanát és hülyén mutat alatta a keresés, ha nem ír rá a reagban semmit, szóval dolgoztat is. Meg növény is lesz.

Kompromisszumos megoldás. Támogatom.


13. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-27 19:39:30
 ÚJ
>Pashthra Shungo'rol avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 409
OOC üzenetek: 84
Rel ötlete nekem is jobban tetszik. Továbbra sem tetszik az, hogy automatizálunk dolgokat, és megkerüljük az ic dolgokat.

Ötlet: Gyógynövény keresésnél ugyan úgy, mint a varázslásnál, jelenlen meg a reag alatt, hogy a karakter gyógynövényt keres, és az, hogy milyen fajtát. Miért?
Azért, hogy ne legyen az, hogy ic munka nélkül szedi ki valaki, pl a fentebb említett, kekszelek a tisztás közepén, és nyomkodom a gombot. Tehát jelenlen meg, hogy a karakter keres, és ic is kelljen keressen. Ha egy karakter úgy nyomkodja a gombot, hogy ic annak nincs nyoma, az pedig legyen büntethető cselekedet. A kecske is megmarad, és a káposzta is jól lakik.


12. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-27 19:27:22
 ÚJ
>Ksier Haik avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 28
OOC üzenetek: 17
Pash:
Igazság szerint örülnék neki, ha néhány érvet felsorakoztatnál, mert ugyanazt olvasom. Nekem ez nem baj, de nem győz meg semmiről.

Nyilvánvalóan a cél, hogy munka legyen minden. Nyilvánvalóan cél, hogy emiatt fejleszd a tulajdonságaidat és egy kibalanszolt rendszerfunkció legyen. Egy magas értéknél nagyobb eséllyel találsz növényt. Nem értem mi a különbség a között, hogy egy funkció nem ad növényt, vagy egy mesélő nem ad, ebben a kontextusban erről nincs mit beszélni, mert a követkemény ugyanaz.

Hogy nem dolgoztat meg? A növénygyűjtés munkája lehet csökken, azonban számos több játéklehetőséget ad, többet, mint a növénygyűjtés volna.

Mi még ami mellette szól: Hiszem, hogy többen használnák az alkimista karaktereket, ne adja ég a tudósokat, ami kétségkívül színesítené lanát.

Elmegyünk az ingoványosba pengevirágot gyűjteni? A hátránya, hogy beírsz egy csomó reagot (jó esetben társal mész, egyébként egyedül). Feladsz mesélőkeresést, megvárod a staf választ. Beírod, hogy hányas számú reagban írtál gyűjtést. A mesélő visszakeresi, ha szerencséje van, senki más nem írt még a reagjaid közé és egyszerű(bb) dolga van. Megnézi a tulajdonságaidat, majd egy szubjektív döntés alapján a hasára üt és azt mondja, jó 10-et találtál, mert ebben az évszakban nincs növény. (De hát nálad nyár van! Nem baj, a mesélő döntött.)

Elmegy egy másik JK. Másik mesélő. 20-at talált, pedig ugyanazok az értékeitek. De hát ez igazságtalan!

Az én rendszerem kizárólag tulajdonság alapú és egységes elbírálást ad, elkerülve a staff felesleges és indokolatlan kihasználását, fáradtságát.
Emellett további játéklehetőségeket ad. Tekintettel ara, hogy kényelmes többször használom (amennyiben engedi a szabály) és még jobb játékaim lesznek.

A hozzászólás írója (Ksier Haik) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2023.01.27 19:29:02


11. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-27 19:25:31
 ÚJ
>Leon Descobrat avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 929
OOC üzenetek: 20
Ha ez így kerül be, ahogy Rel mondja, azt teljes mértékben támogatom, persze kiegészülve azzal, hogy adott kasztok és értékek mellett más az eredmény, nagyobb a sikeresség. (gondoltam ez egyértelmű, de azért hozzáteszem)


10. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-27 19:16:46
 ÚJ
>Relael Ellerin lae'Natar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 742
OOC üzenetek: 260
Ötlet!
Értelek Pashthra és részben igazat is adok. Mi lenne ha ez a funkció nem egy ilyen gomb lenne, hanem mint a varázslás a cselekvésekhez bekerülne a legördülő menübe.

Akár be is lehetne állítani a legördülő menüben, hogy melyik növényt szeretnéd, és növényeként más esélyeid lennének, ahogy a varázslatoknál is.

Edit: Az esélyek helyszínenként is változhatnak. Nagyobb százalékkal találsz egy ritkább növényt arthenior közelében mint az erdőszéli tisztáson mondjuk.

Valszeg ez technikailag bonyolultabb, mint a gombos megoldás, de talán nem kivitelezhetetlen.

A hozzászólás írója (Relael Ellerin lae'Natar) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2023.01.27 19:18:06


9. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-27 19:13:46
 ÚJ
>Pashthra Shungo'rol avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 409
OOC üzenetek: 84
A gyógynövényből bájital szerintem rettentő király ötlet, azt teljes mértékben támogatom. Továbbra sem értem, ahogy chaten se értettem, hogy ez hogyan függ össze a gyógynövény szedés funkcióval. Szerintem igenis menjen ki a jk, és tegyen azért, hogy megtalálja azt a növényt, amit szeretne. Egyrészt azért, mert így célzottan tud keresni azt, amire szüksége van, és nem egy gombot nyomogat addig, amíg a rendszer végre beadja azt, amit kell - másrészt mert legalább dolgozik érte, játékhelyzetet teremt. Simán lehetne az ingoványosba menni pengevirágért, ahelyett, hogy a pegazusban kikérek még egy fröccsöt.

Tegyük fel 20 reag kell két szedés között. Én nekem kell valami, amit a rendszer ritkán ad be. 200 reag elmegy, és még mindig nem kaptam belőle egyet se. Mekkora király rendszer, máris adok rá öt csillagot.


8. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2023-01-27 19:12:11
 ÚJ
>Ksier Haik avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 28
OOC üzenetek: 17
Pash:

Ezért írtam, hogy a növényfelírás a Csillaghulláshoz hasonlóan automatikusan történjen.

Számos ilyen funkció van már az oldalon: pl. Híd vámszedői. Nem csökkenti a kreatív gondolkodást.

A lehetőség korlátozása reagszámhoz kiváló ötlet volt Frandrdtól. Nem tudná senki farmolni, mert reagszámhoz lenne kötve a funkció. (Értsd: két gyűjtés között 20 reagot kell írni).

A gyűjtött növény további, izgalmas játékokra adna lehetőséget, anélkül, hogy a mesélőt terhelné.

A hozzászólás írója (Ksier Haik) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2023.01.27 19:12:55


1-20 , 8-27