OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Bekerült] Mágiarendszer felülvizsgálata
<< Előző oldal - Mostani oldal: 3 (41. - 60. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

60. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-01-15 19:01:44
 ÚJ
>Drameiloten Sayqueves avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 251
OOC üzenetek: 8
Szia!

A szakrális mágiánál van már egy ilyen az Eeyr hívők számára, ami majdnem ezt csinálja:
A varázsló elmormol egy rövid igét, melynek hatására a kiválasztott és látott élőlényről eltűnik minden varázslat hatása, ami pillanatnyilag hat rá. Egy fény pont felhasználásával kizárólag a negatív hatású, egy sötétség pont felhasználásával pedig kizárólag a pozitív hatású mágiák semlegesíthetőek, pont használata nélkül minden semlegesítődik. Fény és sötétség pont együttes felhasználásával egy látott tárgyról tüntethető el minden mágia (áldás is), kivéve az oltárokról.

Szerintem az nem lenne fair, ha mágusok egymás varázslatait tudnák hatástalanítani, mert onnantól semmi értelme nem lenne például a mágus - mágus harcnak. Az nyer, akinek több manája marad a végén, hogy az utolsó hatástalanítás után még el tudjon nyomni egy varázslatot.

Illetve már így is alig ér bármit a szakrális mágia, legalább ez maradjon meg nekik. Ráadásul ha csak úgy "counterspellezni" lehetne, akkor ennek se lenne semmi értelme.


59. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2021-01-15 18:54:42
 ÚJ
>Nimeril Drimanow avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 584
OOC üzenetek: 406
Üdv itt megint!

Van valami, ami böki az oldalam. Tehát, ha varázsolok, akkor csak mágusként tudok a saját varázslatomra hatással lenni az Oszlatással. Szerintem ez nem fer a többi varázslatot használó kaszttal szemben. Na meg az is furcsa nekem, hogy más varázslatát nem lehet hatástalanítani. Talán jobb lenne az új rendszert úgy kiképezni, hogy ezt a problémát orvosolja. Szerintem beférne egy új speciális ág is. Én hasonlóra gondoltam, mint amilyen most a szakrális. Tehát affinitás kéne csak hozzá meg arany. Tehát ebben az ágban az első varázslat az Oszlatás lenne. Aztán meg még lenne vagy három, ami varázslatokat semlegesít vagy gyengít.

Pl: 5 affnál egy gyenge varázsbomlasztás, ami azt jelenti, ha sikerül a varázslat, akkor semlegesíti azt ami ellen létrehozták. Vagy esetleg gyengíti. Ez csak gyenge varázslatokra lenne jó. Valami szint meghatározásig. A többi ilyen semlegesítő ugyan ez lenne, csak több affért meg aranyért nagyobb varázslatokra lenne hatással.

Kíváncsi vagyok, hogy mit gondoltok.

Nimeril




58. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-10-27 21:40:50
 ÚJ
>Nimeril Drimanow avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 584
OOC üzenetek: 406
Üdv!

Nos én is támogatnám ezt, de inkább a védelmező irányába szavaznék, mintsem a teleportációra. A védő varázslatnak olyan feltételt is szabnék, hogy csak akkor érvényes, ha maga a mágia létrehozója is aktívan játszik.

Bár én inkább az ilyesmit a próféták kezébe helyezném. Csak sajnos jelenleg én csak egyetlen aktív prófétáról tudok. Véleményem szerint amíg egy istenségnek nincsen aktív prófétája, addig felesleges az ilyesmire időt pazarolni.

Mellesleg én csak két jk-t láttam, akik foglalkoztak is az oltár pusztulásával. Amíg ilyen halovány kevés a követője egy vallásnak, addig megfontolandó megint csak, hogy érdemes-e foglalkozni az ilyesmivel.


57. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-10-27 16:21:42
 ÚJ
>Arelow Merlor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 204
OOC üzenetek: 3
Én is támogatom ezt a javaslatot. Illetve ha már mágia, akkor én is bedobnék valamit. Jelenleg vennék egy pirtianesi mesterkardot és a varázslatokat böngészve azt látom, hogy normális föld ágon lévő támadó varázs nincs is. Illetve egy akad, ami rovarokat idéz. Véleményem szerint az a varászlat eléggé korlátozott, mivel rovar rajra van szükség, ami nem mindenhol/évszakban elérhető. Legalább annyi változtatás jó lenne, ha idézné azokat a rovarokat. Más ágról meg ugye nem lehet varázslatot ráültetni a fegyverre.


56. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-10-27 16:08:11
 ÚJ
>Relael Ellerin lae'Natar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 747
OOC üzenetek: 261
Kifejezetten tetszik Fangli ötlete, és teljes mellszélességgel beállok mögé. Jó lenne ha nem lennének ennyire tehetetlenek az elkötelezett hívek.


55. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-10-27 16:04:16
 ÚJ
>Frandr'd Gruad avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 355
OOC üzenetek: 40
Üdv mindenkinek!

Szakrális mágiák kibővítésére lenne egy javaslatom. De kezdjük az elején.

Nemrég megsemmisült egy oltár a Vérkertben, és ez elgondolkoztatott. Az az oltár egy jelentős ideje ott volt, és több játékos munkája belement a fenntartásába és fejlesztésébe. Egy játékos hónapokat ölt bele a fejlesztésébe. Ezután megjelent két játékos, és egy (akkor) alacsony szintű varázslattal azonnal megsemmisítették a portált. Ez a varázslat képes arra, hogy minden, az oltárhoz kötött lényt menekülésre kényszerítse.

Azóta növelték a szintjét az varázslatnak, de engem még mindig zavar a dolog. Javaslatom a következő.

Mind az élet, mind a halál mágiaághoz felvenni vagy egy "az oltár őrzői" (vagy valami hasonló nevű) varázslatot, ami vagy a varázslótól követel valamiféle személyes áldozatot, vagy az oltár szintjét csökkenti, vagy ilyesmi, hogy az oltár istenének szolgáit (esetleg az oltár egykori védőit/hozzákötött lelkeket, ha van ilyen) megidézze.

Vagy, alternatívaként, egy "segélykiáltás" varázslatot, ami az adott isten hívőivel tudatja, hogy az oltár veszélyben van, illetőleg esetleg megkönnyíti nekik az oltárhoz jutást.

Mindkettőnek feltétele lenne, valaki a közelben az oltárral szemben káros szándékkal legyen.

Ezt azért találom szükségesnek, mert meglehetősen irrealisztikus elvárás, hogy legyenek harcképes hívek egy, helyenként mindentől távol eső oltár mellett a hét minden napjának minden órájában, azok pedig, akik meg akarják támadni az oltárt, valószínűleg felkészülten érkeznek.

Ez volna a javaslatom, véleménynek örülnék.
Fangli


54. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-08-15 15:37:45
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Üdvöz!

Némi segítséggel elkezdtem a fásítást. Jelenleg a mostani elemi varázslatok "újraegyensúlyozatlan" átiratát találjátok itt, de ez később bővülni fog.

[LINK]

(A tanulás részleteiről egyelőre még nem tudok pontosat mondani mindig. Egy-egy új fa megkezdése lesz jelentősebb árú, az egymás alatt egyenesen következő varázslatok pedig aránylag olcsóbbak majd, mintha csak továbbfejlesztések lennének.
Plusz: a fák összerendezése még változhat, és nem is biztos, hogy egy "értelmes" megoldás van csak. A mostani verzió azért nagyrészt meg fog maradni így.)


53. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-15 09:41:20
 ÚJ
>Taitos, a Zöldfülű avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1853
OOC üzenetek: 355
Van spéci druida mágiaág, tekerj lentebb (ott ugyan még rúnákkal, de azt hiszem írom).


52. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-15 09:40:20
 ÚJ
>Ishala Hietzyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 235
OOC üzenetek: 10
Metamorfózis
A varázsló (?) körig tartó folyamatos koncentráció után képes átváltozni egy legfeljebb közepes méretű állattá,(pl griffé meg ilyenekké nem, de lóvá igen) elméje magáé marad, és csakis a teremtmény fizikai tulajdonságait kapja meg. Hatása (?) körig tart.

Ez nem lehetne inkább spéci druida mágia valami menő névvel?


51. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-15 09:14:08
 ÚJ
>Bredoc Droyn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 502
OOC üzenetek: 148
Nem tudom ezeket a varicsokrokat vajon az elementalitása alapján szeretnénk csokorba szedni(tűz, víz, stb.) vagy pedig a milyensége alapján?(pl víz gyógyítás, tűz gyógyítás stb.)? Ezt csak úgy kérdezem, mindkettő jó lehet szerintem, de vannak konkrét varijaim is.

Átváltoztatás mágiákra gondolok, ezeknek egy erősen kötött formájára.

Méret változtatás(jobb nevet nem tudok):
A varázsló elmormol egy rövid igét, melynek hatására egy általa választott testrésze kedve szerint zsugorodik, vagy nő. (itt érdemes lehet egy limitet szabni, hogy meddig). Hatása (?) körig tart, a testrész ugyanúgy funkcionál, mint eredetileg.


Egész testesben is mehetne ugyanez, csak nagy szintén.


Metamorfózis
A varázsló (?) körig tartó folyamatos koncentráció után képes átváltozni egy legfeljebb közepes méretű állattá,(pl griffé meg ilyenekké nem, de lóvá igen) elméje magáé marad, és csakis a teremtmény fizikai tulajdonságait kapja meg. Hatása (?) körig tart.


Alkalmazkodás
A varázsló egy kézmozdulatot tesz, melynek hatására teste alkalmazkodik az adott külső behatásokra reagálva, legyen az természeti, vagy mágikus. (Ha vízben van, képes lehet a vízlégzésre, hidegben nőhet egy kis bundája, tűzközelben ellenállóbb lehet a forróságra stb.)
Hatása (?) körig tart / minden körben újra kell varázsolni a fenntartásához.



50. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-11 00:15:28
 ÚJ
>Morwon Loree Dedion avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 844
OOC üzenetek: 1416
Javaslat: Igéző/Idéző mágiák visszahozása, csak újradolgozva.

A jelenlegi mágiarendszerben több helyen is olvasni lehet a "vér és halál mágia által idézett vagy feltámasztott lény" kifejezést, leginkább az Élet- és Áldás varázslatoknál. Átnéztem a Vér- és halál varázslatokat is, ott ha jól látom, egyedül a Nekromancia és a Feltámasztás varázslatokkal lehet "idézni" bármit is.

A régi, valódi név kimondásos idézős mágiák nem véletlenül lettek kivéve - röviden: nem volt egyértelmű, hogy mi az a valódi név, így a varázslatok vagy haszontalan voltak, vagy iszonyat op dolgokra voltak képes különösebb nehézségek nélkül. (Meg lehet, hogy más oka is volt.)

Viszont maga az idézés egy (szerintem) elég jól illik akár a Sa'Terethes, akár a Rontás/Boszorkánymágia témakörbe, de még akár a "Mana" ágba is beleférne. Ráadásul Lanától amúgy sem állnak távol az idézések, elég az eredarokra gondolni, akik ugyan nincsenek agyonreklámozva, de az kétségtelen, hogy vannak és alighanem egytől-egyig idézve lettek valamilyen mágia által. Meg aztán "bizonyítottan" léteznek istenek, félistenek, démonok, stb. Nyilván nem azt tervezem, hogy egy bárki számára elérhető varázslattal meg lehessen idézni (hosszabb távra) egy eredart vagy magát Eeyrt/Sa'Terethet/Teysust, hanem csak kisebb hatalmú entitásokat.

Több ötletes, nagyszerű megoldás is lehet arra, hogy ne legyen mindenkinek egy isteni erővel bíró "háziállata", de a két legegyszerűbb megoldás véleményem szerint az lenne, hogy...

(1.) Az idézés körülményes(ebb) legyen, de azért ne lehetetlen kategória. Kapásból olyasmik jutottak eszembe, mint hogy fel kelljen áldozni egy (értelmes) lényt vagy egyéb (vér)áldozatot kelljen bemutatni, illetve a "rituálé" ne öt másodperc legyen, hanem legalább egy óra, szóval harc közben ne álljon le senki démont idézni. :D Szintén ide sorolható, hogy az idézett entitás csak x körre legyen "aktív", utána menjen vissza oda, ahonnan jött.
Egyébként még a valódi neves dolog sem teljesen elvetendő lehetőség, csak akkor azt kéne konkretizálni. Azon kívül lehetnének szimbólumok is - pl. ha egy nyolcágú csillagot rajzolsz, Eeyr egyik félistene fog megjelenni. De akár az IC könyvtárba is bekerülhetne egy könyv, amiben természetfeletti lényekről vannak leírások és hozzájuk egy-egy "pecsét" csatolva. Amúgy is terveztem hasonlót készíteni a Világbővítéses huszárkodás kapcsán. Ilyesmit: [LINK]

(2.) A megidézett entitás semmiképp ne álljon (teljes mértékben) az idéző irányítása alatt. Teszem azt, ha megidézel egy démont, az egyből támadjon rád. Ha ezt túléled, következő körben mondjuk nyomhatsz rá egy olyan varázslatot, aminek köszönhetően x körre nem támadhat rád közvetlenül vagy egy olyat, ami miatt segítenie kell téged.

---

Végül néhány ehhez kötődő varázslat, amiket nem dolgoztam ki annyira részletesen, hiszen még a fentiek sem biztosak, ha bekerül valami ilyesmi, akkor is sokat változhatnak. - Csak, hogy legyen kép arról, hogy milyenfajta varázslatokra gondolok.

Tehát lenne egy "alap" varázslat, maga az idézés...

1. Idézés: [a varázsló (boszorkány?) egy órás szertartást tart, mely során véráldozatot mutat be egy (sötétség?)oltáron, majd egy entitás nevét kiáltja / a szimbólumát ("pecsétjét") rajzolja, stb...], melynek hatására az entitás 3(?) körön keresztül megjelenik. Az entitást alapvetően semmi nem tartja vissza attól, hogy kárt okozzon bárkiben (akár magában az idézőben) és parancsolni sem lehet neki. A varázslat újbóli használatával az idézés 3(?) körrel meghosszabbodik. Egyszerre csak egy entitást tud megidézni a varázsló.

...Na, és ebből "ágaznának el" (vagy indulnak ki) egyéb varázslatok, amiknek a segítségével már kicsit több haszna lenne, viszont még mindig veszélyes mulatság lenne...

2. Entitás megfékezése: [a varázsló egy korábban megidézett entitás előtt elmormol egy rövidebb igét], melynek hatására a következő 3(?) körben az entitás képtelen lesz közvetlenül bántalmazni a varázslót [esetleg mást sem?] [Esetleg minden körben 1d6 eséllyel ez megszűnik, úgy izgalmasabb lenne. :D]

3. Entitás utasítása: [a varázsló egy korábban megidézett entitás előtt elmormol egy hosszabb igét], melynek hatására az entitás kénytelen lesz a varázsló parancsát teljesíteni. [Esetleg ide is illene betenni további megkötéseket, hogy ne lehessen abszurd dolgokra kényszeríteni.]

4. Elűzés [értelemszerűen]

(...)

Most ezek jutottak eszembe, de még lehetne kitalálni hasonlókat.

Egy másik jó kérdés, hogy "halandót" (JK/NJK karaker) lehessen-e ilyen (vagy más) módon idézni? Szerintem pl. beleférne az is, de lehet, hogy mások szerint nem jó ötlet.

---

Asszem most ennyi, további szép estét (vagy más napszakot)!
Morw


49. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-10 21:36:44
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
A pénz nem amortizálódik, ha költöd. Lehet mire, igaz, hogy nem mágiaágra, de ezt tudtad eddig is, nem volt semmi zsákbamacska.

Az amuletteket igyekszem úgy megoldani, hogy mind az egyensúly, mind a rendszer meg tudja őket tartani örökösnek (hiszen volt vele munka, és csak tárgyak), ennek ellenére lehet bennük változás, erre biztosat mondani most így még nem tudok.


48. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-10 21:32:45
 ÚJ
>Ishala Hietzyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 235
OOC üzenetek: 10
Azért gondolom, hogy valamennyire lecsóba megy, mert amíg az elemi mágusok ágat és varázslatot visznek át az új rendszerbe, és azért kapnak X elosztható pontot, addig én csak mágiát fogok tudni. És persze, kevesebbet költök rá, mert korlátol a rendszer, viszont ha mondjuk szuperaktív játékkal kihúzom fél év alatt a két szakrálist, akkor utána már csak amortizálódik a pénzem.

Illetve ott van az, hogy most szuper ritkán szerezhető fénypontért tudom megcsinálni azt, amit a jövőben kb ingyen tud majd majdhogynem bárki.

Ezzel el is érkeztünk a következő kérdésemhez. A már meglévő, fénypontos amulettek is átkerülnek lejárós kategóriába, vagy ezek megmaradnak a mostani rendszer szerint?


47. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-10 21:00:08
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
A megtanult szakrális varázslatokat kb értékarányosan elemire lehet váltani majd ilyen esetben.

Miért menne a lecsóba a fejlődés? Jelenleg mindenre képes a karaktered, amire tervezted, és amint ez megváltozik arányosan újraoszthatsz majdnem mindent, szerintem ez így fair, előre nem lehet változtatni.

A magyarázathoz lesz IC indoklás, erről többet most nem mondanék, de nem kell sokat agyalni majd rajta.

És... ha nem tápolhatod a szabályoson felül, az szerintem még nem ok arra, hogy ne játssz a karakterrel. Csak akkor felesleges vele játszani, ha nem élvezed.


46. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-10 20:46:42
 ÚJ
>Ishala Hietzyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 235
OOC üzenetek: 10
Persze, mint mindent, ezt is ic megalapozottan tervezem bevezetni.

Kérdésem, hogy mi a helyzet abban az esetben, ha ott van ez a karakter Eeyr és Teysus hittel. Mágiaágat nem tudok húzni vele, ami az új rendszerben kezdeti előnyt adna, és elpakolhatnám. A szakrálist egyáltalán nem akarom majd használni, tehát tök feleslegesen költök bele pénz.

Gyakorlatilag most, ha a következő 1-2 évben fejlődök vele, az megy a lecsóba? Vagy milyen rendszer alapján lesz kompenzálva a szakrális mágus, aki nem akar szakrális mágiát? És a kompenzáció ic hogyan lesz indokolva?
IC hogy tudom ezt majd megmagyarázni, hogy egyik napról a másikra elfelejtem a sok isteni mágiát, amibe beleöltem egy évet, és helyette tudok mondjuk tűzlabdát?
Van lehetőség arra, hogy most, amikor még semmilyen varázslatot nem tud a karakterem (mert még nem tanultam vele semmit) előre elkölthessem ezt a +1 hitváltást, amivel az új rendszerben élhetnék? Vagy egyszerűbb, ha 1-2 évig nem játszom a karakterrel.


45. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-10 20:38:23
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Egy hitváltást terveztem adni mindenkinek pluszban igen, pont a mágiarendszer változtatásai miatt.
Ha lehet azért ne "Nekem pl van karim, aki mágus, és csak azért csináltam, hogy amuletteket gyártson." ennyire OC szemszögből történjen viszont a hitváltás, erre figyelj majd.


44. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-10 20:34:48
 ÚJ
>Ishala Hietzyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 235
OOC üzenetek: 10
Ha ez így lesz, akkor a nagy rework ad majd lehetőséget ingyenes hitváltásra is?

Nekem pl van karim, aki mágus, és csak azért csináltam, hogy amuletteket gyártson. Viszont az Eeyr és Teysus hit eléggé megköti, és ha még ez se lesz benne, akkor nem biztos, hogy továbbra is ezt az utat szeretném neki.


43. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-10 20:32:27
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Ohh, na erre pont nem tértem ki. Jogos a javaslat, mondhatni a problémakörre már gondoltunk. A tudós kasztba lesznek ezek kiszervezve és csupán anyagköltsége lesz. Elég gyakran lehet majd csinálni, cserébe csak egy évig tart egy-egy áldás. Ez a terv.

A szakrális mágia pedig kap helyette jobb, fényesebb varázslatokat oda.


42. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-10 20:30:45
 ÚJ
>Pashthra Shungo'rol avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 409
OOC üzenetek: 84
Értem, köszi.

Szakrális mágiához lenne a következő ötletem, írtad, hogy a pontok használata korlátozott esetekben lesz szükséges, gondolom ez alatt főleg az amulett áldás, és a mesterkard áldás, és a hasonló volumenű dolgok értendőek, engem inkább az előző kettő érdekel.
Ezt én kicsit szabadabbá tenném, bár lehet, hogy határozott no way lesz a válaszod.
Az ötletem a következő:
Lehessen pontok nélkül is csinálni, korlátok mellett, és a pont felhasználásával lehessen igazán táp az adott dolog.
Pl:
Amulettből a +1 és +2 értéket adó dolgokat lehessen simán csinálni, a +3 legyen az, amihez már fénypont kell. Többhitűek előnyben, ha valaki Eeyr és Teysus hívő, ő kapjon olyan lehetőséget, hogy fény és sötétségpont együttes felhasználásával a fekete italok negatív hatását semlegesítheti, amikor csinál egy ilyen amulettet.
Tehát egy +1 mindenre fekete italos amulettet meg lehetne csinálni negatív nélkül.
Mesterkard hasonló, nem túl táp, vagy nem túl sokáig meglévő varázslat mehessen bele pont nélkül, ponttal pedig igazán erős, vagy tartósabb (több töltés van benne) dolog lehessen.
Ezen kívül behoznám a többi cucc "enchantolását" is. Tehát lehessen pl olyan páncélt csinálni, amit eddig csak lootolni lehetett, pl 3 töltet és töltetenként elnyel egy tűzmágiát, hasonló. Nyilván ezt ki kell dolgozni rendesen, de megnyitná a lehetőséget a szakrális mágia előtt, hogy amolyan enchanter jelleggel csináljon varázstárgyakat, amik menők.
Ezt össze lehet kötni akár a tárgykészítéssel is, szóval a karakter megcsinálja az egyedi páncélt mesélő felügyelete mellett dobogatva és hosszasan kijátszva, és a végén rányomja a mágiát, hogy igazán jó legyen mindenkinek.


41. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2020-05-10 20:20:57
 ÚJ
>Mátrix avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 15
OOC üzenetek: 577
Ilyesmi, de sokkal kisebb, független darabokra gondoltam itt.

pl.:
.................................. Varázslat3 - Varázslat 4
Varázslat1 - Varázslat2 |
.................................. Varázslat 5


Ezek tematikusan kapcsolódó varázslatok lennének, pl:
Szikrapattintás, gyertyagyújtás, tábortűz volumenű tűzgyújtás, tűzszőnyeg

Ennek az lesz az előnye, hogy ahhoz, hogy a karaktered 10 légvarázslat után megtanulhasson egy gyertyagyújtást, ahhoz csupán a szikrapattintást kell előtte megtanulnia, a tervezést nem kötik az ágak, és alapvetően szabadon lehet újabb fákat behozni.

A hozzászólás írója (Mátrix) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2020.05.10 20:21:43


1-20 , 21-40 , 41-60 , 47-66