Én csak ehhez szólnék hozzá:
"Ez egyrészt az IC és technikai rész ellentmondásmentességét eredményezné, másrészről a klán fizetné az adót ténylegesen minden tag után (hisz a klán alapvetően azért IC szervezet), plusz nem lenne olyan, hogy azért adómentes egy amúgy mondjuk 20 karakteres klán, mert abból 11 multi. Nem is logikus amúgy, hogy így legyen."
Én ezt eredetileg is így gondoltam, de aztán rájöttem, hogy ez csak "mesterséges" felduzzasztása lenne a klánoknak (így nálunk a létszám nem 30 lenne, hanem kb 36-38) - nekem tetszik, hogy most tudom, 30 USER van a csapatban. Pont az ilyen kettősség megszüntetésére kezdtem el dolgozni (bár egy időre abbamaradt) egy szatelit-csapaton, ahol a "másodlagos" karakterek kerültek volna elhelyezésre, és inkább "termelő-support" feladatokat látott volna el a Tharg-klán elsődlegesen harci-politikai vonalat mellett-mögött.
Önmagában nem gond így már, hogy megváltoznak a szabályok, de korábban kifejezetten NEM lehetett multit beléptetni (ami nálunk sajnos elkerülhetetlen, lévén nem használunk NJK-t, ellenben időnként mi is bele-beleragadunk egy-egy szálba vagy kalandba).
Amit azonban le kell szögeznem: a multik klánba vitele nem túl jó dolog, így én nem erőltetném a beléptetésüket (meglehetősen nehéz még 30 embernél is megoldani, hogy ne ütközzenek az érdekek, játékok, pénzátadások). Esetleg lehetne húzni egy minimum határt (teszem azt 15 usert), ami alatt továbbra sem lehet multit bevinni (ez alatt, átlagosan 30%-os inaktivitással számolva 3-4 multi már borzalmasan meg tudja terhelni a játékoselosztási rendszereket).