OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Bekerült] Helyszínek átlépése
<< Előző oldal - Mostani oldal: 2 (21. - 40. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

40. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-10 00:28:56
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Közben chat-en is beszélgettünk. Szóval erre a rövid / hosszú utas problémára adódott egy megoldás:
- Ha helyszínt ugrassz át, akkor a rövidebb úton mentél, és pont. Ez az egyik lehetőség. Ha a fogadóból átugrassz a templomkertbe, akkor a főtér - szegénynegyed - templomkert utat választottad. Ha az erdő felé szeretnél menni... írj a kovácsműhelybe (így az erdő felé esik a rövidebb út), majd mászkálj tovább mint most. Vagy esetleg írj a Holdudvarra, utána a gazdagnegyedbe, majd a templomkertbe. Ekkor is mindig a rövidebb úton mentél...

Szóval a fentivel egészítem ki az első variációt.


39. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-10 00:08:47
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Ha viszont az elsőnél elugrik a fogadóból az erdőbe, akkor átugrott egy helyszínt. Így írnia kell egyet ugrás nélkül, és csak utána ugorhat újra.

Bár tény, hogy csak formalitás, hogy most akkor 5 vagy 2 helyszínt ugrott át. De nem mindegy, hogy 450 karakteres hsz-t írhat, holott elvileg 5 helyszínt ugrott át, ami a követelményt 750 karakterre tornászná fel. Persze, ez külső szemlélőként teljesen mindegy, talán a játékos szemszögéből is, de mégis nem túl elegáns, hisz mondhatni, hogy rosszul működik a rendszer. :)

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.08.10 00:10:58


38. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-10 00:07:19
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0
Én akkor az elsőre voksolok. Amúgy a te példádból kiindulva, ha valaki mindenképp az erdő fele akar menni, akkor elugrik az erdőig, és onnan ír tovább. Szerintem egyébként teljesen mindegy, hogy merre megy, hiszen ha átugorja a helyszíneket, akkor úgy sem akar semmit csinálni útközben.


37. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-10 00:01:03
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Az eredetiben pedig sajnos azt kéne orvosolni, ha valaki pl. a fogadóból menne a templomkertbe, de a hozzászólása alapján az erdő felé menne. Ekkor ugye átlép 5 helyszínt, ám a rendszer úgy érzékeli, hogy kettőt lépett át (főtér, szegénynegyed), hisz a legrövidebb utat keresi (ami teljesen normális).

No meg, mivel bekerült nem rég az is, hogyha törlődik egy hozzászólás, akkor visszarakjon az előző helyszínre, ezért a hsz törlést nem engedélyezném az első rendszerben sem.

Nekem mindegy melyik kerül be. A második nekem is egyszerűbb lenne, de tény, hogy az első talán jobban megfelel a célra. Döntsétek el Ti. :)


36. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-09 23:51:17
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0
Nekem az első ötlet jobban tetszett, de ez valóban egyszerűbbnek tűnik. A legnagyobb baj pont ez vele. Így mindenki korlátlanul ugrálna, hiszen egy munka nem a világ vége, ha veszít annyit az ember, ráadásul 800 karakter is elég kevés, pláne a 400. Így tegyük fel: elindul a fogadóból XY, ahol mondjuk evett, elmegy vesz bájitalt a piactéren, tanul a templomban, beugrik a kovácshoz, és elmegy koldulni, majd elmegy az erdőbe meditálni.
Összesen 2000 karakterből megcsinált mindent (vagy 4000, de az is kevés nagyon), és körülbelül 20 percet vett igénybe. Ez miért rossz? Egyrészt, mert így az itt eltöltött játékidő lerövidül, ami nem jó. Másrészt nem jelent semmi kihívást eljutni az erdőből a templomhoz, tehát valaki szintet lép, tanul, szintet lép, tanul, és így tovább (csak példa), és ezt mindezt 1-1 hsz el teszi meg, amikor csak az út 4 hsz! A másik variációban az erdőből elmegy a templomba egy hsz-el, de vissza már nem tud menni.
És oké, lehet azzal jönni, hogy nem lehet kitölteni a sok utazási hsz-t, na de ha valaki a templomtól az erdőig 800 karakterben leírja úgy az útját, hogy az munkát is érdemeljen, az erős.

Ezt én maximum úgy tudnám elképzelni, hogy ha 1 helyszínt ugrik át, akkor 400/800 (min./munka), ha 2 helyszínt, akkor 800/1200 (400 volt az előbba minimum, ehhez jön még négyszáz, mivel 2 helyszínt ugrik át, a munka pedig az elözö minimumának és munkájának az összege. )
Hogy érthető legyen
1 helyszín: 400/800
2 helyszín: 400+400=800 / 800+400=1200
3 helyszín: 800+400=1200 / 800+1200=2000
4 helyszín: 1200+400=1600 / 1200+2000=3200

Ennyit simán ki lehet tölteni szerintem ekkora ugrálásnál. De én továbbra is az első variációt támogatom, abban sokkal reálisabb a korlátozás.


35. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-09 22:34:34
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Talán egy még egyszerűbb rendszert tudok összehozni, ami átláthatóbb mindenkinek, és könnyen megjegyezhető. Kíváncsi vagyok a véleményekre:
- Ha szomszédos, vagy azonos helyszínre írsz (amit most is megtehetsz), akkor marad minden így ahogy most van. 250/400/800 karakterigény (minimum, 1 munka, 2 munka).
- Ha olyan helyszínre írsz, ami se nem szomszédos, se nem azonos, ez a karakterigény módosul 400/800-ra (minimum, 1 munka).

Ennyi, ilyen egyszerű lenne. Ez a rendszer akár amiatt is előnyös lenne, hogyha belegondolunk abba, hogyha valaki a fogadóból el szeretne jutni a templomkertbe pl., de az erdő felé megy körbe, a rendszer viszont ugyebár a rövidebb utat számítaná ki, és más feltételeket szabna az eredeti ötlet szerint. És az nem épp lenne jó. Persze, elenyészőnek mondható különbség, mert nem olyan fontos, ám mégis szemet szúrhat. Ez egyszerűbb, és egyértelműbb is. És, aki nem szeret minden helyszínre keveset írni (azt olvasni sem élvezet annyira), avval szemben sincs olyan hatalmas követelmény, 400 karakterhossz nem a világ vége.

Annyit viszont hozzáraknék az egészhez, hogy Kezdő Játékos rangon lévő karakterek nem használhatnák, csak Játékos, és a felett. Ezzel elkerülve azt, hogy valaki hirtelen ott terem valahol a semmiből.

Illetve még annyi, hogy azokat a hozzászólásokat, amikkel helyszínt ugrott valaki, nem lehetne törölni, csak módosítani. Ennek oka lehet mindenféle visszaélés elkerülése is, pl. valaki ír egyet gyorsan a piactérre, vesz pár bájitalt, majd törli a hozzászólást. Így olyan, mintha egy másik helyszínen tudott volna bájitalt vásárolni.

Vélemények??


34. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-01 22:34:03
 ÚJ
>Knox Jared Marsh avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 85
OOC üzenetek: 8
Nah igen én sem vagyok a szemfülességemről híres -.- :D


33. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-01 22:25:35
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Szia!

Ha jobban megnézed, akkor a legtöbb helyszín mindenhonnan elérhető 4 lépésben, így ha 3-at lehetne átugorni, akkor 1-2 kivételen kívül mindenhova el lehet jutni. Akkor már lehessen többet is ugrani, különben szegény folyóparttal nagyon kiszúrunk. :)
Amúgy ez a következő dolog, ami be fog kerülni. :)

---

Köszönöm, igyekszem! :)
Neked is csak így tovább, hajrá, érezd jól magad! :)

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.08.01 22:25:48


32. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-01 22:15:57
 ÚJ
>Knox Jared Marsh avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 85
OOC üzenetek: 8
Üdv!
Elég új vagyok még, de azért hozzászólnék :)

Ez az "ugrás" funkció jó lenne, esetleg egy olyan korlátozás lehetne a plusz karakteren és reagon felül, hogy egyszerre max. 3-4 helyet lehetne átugrani. Így valamennyi az idő is rendeződne, és 3-4 helyszín alatt röhögve lehetne írni 250 karaktert...
---
Amúgy sok FRPG-vel játszottam már, de ez mindegyiken túltesz!
Régebben néztem fel ide és olvasgattam, de néhány faj nem volt még kidolgozva, gondoltam várok, megnézem mennyire aktív. Hát mit ne mondjak, nagyon gyors, és sok az újítás, egyből regisztráltam is :) Csak így tovább, hajrá!


31. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-07-25 14:02:54
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678
Azt én sem :)


30. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-07-25 13:22:47
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Egysoros hozzászólásokat/bejegyzéseket semmiképp nem támogatnék.

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.07.25 13:22:59


29. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-07-25 13:16:36
 ÚJ
>Csalántüske Liante avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 214
OOC üzenetek: 126
Felmerült bennem, hogy mennyire lenne megoldható, az egyszerű teleport helyett egy, a megfelelő helyszínekre egysoros betűzéseket (X átsuhan a helyszínen A felől B felé) végrehajtó rutin?


28. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-07-07 14:18:38
 ÚJ
>Londil Nergil avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 43
OOC üzenetek: 29
Biztos kéne a szorgos törpéknek egy olyan föld varázslat, ami hatására magától kitermelődik az érc a földből. ;)
Kíváncsi vagyok Emphus milyen varázslatokkal rukkolsz elő, de erre a célra már van nyitva egy másik téma. :)


A hozzászólás írója (Londil Nergil) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.07.07 14:19:41


27. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-07-07 14:16:31
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Az, hogy egyes mágiák alapvetően a védekezésre koncentrálódnak, nem azt jelenti, hogy nincsenek kifejezetten támadó varázslatok benne, ill. vannak olyan védekező varázslatok, amik támadásra is használhatóak. :)


26. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-07-07 14:07:09
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678
hm, nekem a föld tökély lenne, de arra még várni kell :D


25. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-07-07 13:58:17
 ÚJ
>Londil Nergil avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 43
OOC üzenetek: 29
Ó, csak a Hold. Ahogy a varázslatok rendszerét olvasom, a hold mágiával csak védekezni, és gyógyítani lehet. A szél se a legalkalmasabb mágia a harcra, egy jó kis tűzváros kellene. ;)


24. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-07-01 09:23:36
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678
igen, ha minden igaz akkor a Hold karaván pihenőt :)


23. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-29 23:29:38
 ÚJ
>Swayward Estar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 180
OOC üzenetek: 95
Azt hiszem Emphus írt valamit arról, hogyha többen leszünk, akkor aktiválja a többi helyszínt.


22. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-29 22:19:15
 ÚJ
>Elwyrien Khaedyys avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 505
OOC üzenetek: 228
kérdés: mikor lehet majd a töbi városba is menni meg a helyek között utazgatni?:)))


21. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-20 17:52:19
 ÚJ
>Hirelian Alinoshai avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 218
OOC üzenetek: 76
Másfelől, viszont az az idő, ami alatt írva odaérsz a fogadóba a folyópartról hivatott mutatni, hogy a karaktered nem tud teleportálni, hanem így van érzékelhető távolság fórumon belül is nem? Én jó dolognak tartom a tilalmat.

Ettől függetlenül értem mire gondolsz. Sokaknál az, hogy minden topikon át kell haladniuk a játék minőségét csorbítja.


1-20 , 21-40 , 36-55