Nekem az első ötlet jobban tetszett, de ez valóban egyszerűbbnek tűnik. A legnagyobb baj pont ez vele. Így mindenki korlátlanul ugrálna, hiszen egy munka nem a világ vége, ha veszít annyit az ember, ráadásul 800 karakter is elég kevés, pláne a 400. Így tegyük fel: elindul a fogadóból XY, ahol mondjuk evett, elmegy vesz bájitalt a piactéren, tanul a templomban, beugrik a kovácshoz, és elmegy koldulni, majd elmegy az erdőbe meditálni.
Összesen 2000 karakterből megcsinált mindent (vagy 4000, de az is kevés nagyon), és körülbelül 20 percet vett igénybe. Ez miért rossz? Egyrészt, mert így az itt eltöltött játékidő lerövidül, ami nem jó. Másrészt nem jelent semmi kihívást eljutni az erdőből a templomhoz, tehát valaki szintet lép, tanul, szintet lép, tanul, és így tovább (csak példa), és ezt mindezt 1-1 hsz el teszi meg, amikor csak az út 4 hsz! A másik variációban az erdőből elmegy a templomba egy hsz-el, de vissza már nem tud menni.
És oké, lehet azzal jönni, hogy nem lehet kitölteni a sok utazási hsz-t, na de ha valaki a templomtól az erdőig 800 karakterben leírja úgy az útját, hogy az munkát is érdemeljen, az erős.
Ezt én maximum úgy tudnám elképzelni, hogy ha 1 helyszínt ugrik át, akkor 400/800 (min./munka), ha 2 helyszínt, akkor 800/1200 (400 volt az előbba minimum, ehhez jön még négyszáz, mivel 2 helyszínt ugrik át, a munka pedig az elözö minimumának és munkájának az összege. )
Hogy érthető legyen
1 helyszín: 400/800
2 helyszín: 400+400=800 / 800+400=1200
3 helyszín: 800+400=1200 / 800+1200=2000
4 helyszín: 1200+400=1600 / 1200+2000=3200
Ennyit simán ki lehet tölteni szerintem ekkora ugrálásnál. De én továbbra is az első variációt támogatom, abban sokkal reálisabb a korlátozás.