OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Bekerült] Helyszínek átlépése
<< Előző oldal - Mostani oldal: 3 (41. - 55. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása:

55. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-30 19:24:08
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Senki többet harmadszor?? Egyenlőre egy bekerült címkével ellátom a témát.


54. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-26 10:50:50
 ÚJ
>Swayward Estar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 180
OOC üzenetek: 95
A tapasztalat az, hogy zseniális vagy. XD
Szerintem remekül működik!


53. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-25 21:23:49
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Kapsz értesítést, egy privát üzenetet.

Te ezt 2010.08.19 20:05:59 -kor kaptad meg egész pontosan, ugyanis akkor léptél rangot.


52. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-25 21:17:02
 ÚJ
>Ayen Anihe avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 104
OOC üzenetek: 11
Hy!
Én éppen azt akartam írni, hogy nekem így tök jó, mert még csak kezdő játékos vagyok, ezért nem használhatom, mikor észrevettem, hogy Játékos rangra léptem... Jeahh!!! Mingyárt ki is próbálom :D

Amúgy nem ide tartozik, de egy kérdés. Nem tudod megoldani, hogyha rangot lépünk, akkor kapjunk valami értesítést??? :D:D:D
Nem fontos, csak gondoltam érdemes megemlíteni, hogy az ilyen vak/hülyék mint én, lássák, hogy jéé, RankUp! :D


51. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-25 16:21:45
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Nos, mik a tapasztalatok?? Tessék írni, hogy jó ez így, vagy van valami gond vele?? :)


50. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-21 11:08:16
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Mire?? :)


49. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-20 12:15:50
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0
wow... kíváncsi vagyok...:))


48. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-11 23:57:50
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Kész is. Tényleg jól említettem chat-en, hogy éjfél környékére kész lesz. :)

Szóval, ha olyan helyszínre írsz, ahova eddig is írhattál, 250/400/800 (minimum, 1, ill. 2 munka) a követelmény
- Ha olyan helyszínre írsz, ahova eddig nem írhattál, 400/800 (minimum, 1 munka) a követelmény.
- Ha kezdő játékos vagy, akkor nem ugorhatsz át helyszínt
- Ha átugrassz helyszínt, nem törölheted a hozzászólásod, csak módosíthatod (úgy, mint eddig, csak egyszer, max 1,5 órán keresztül)

Bármi problémát észleltek, szóljatok. :)


47. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-11 23:26:28
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Nos, az egyszerűbb verzió áll eddig jobban, így nemsokára az kerül be. Ha nem működne megfelelően, akkor a másik ötletet is elkészítem, és azt is kipróbáljuk. :)

De egyenlőre ez is jónak tűnik.


46. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-11 18:55:50
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Oké, akkor eddig 3/1 az egyszerűbb javára...


45. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-11 18:54:29
 ÚJ
>Hirelian Alinoshai avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 218
OOC üzenetek: 76
Kb. Csak azt úgy túl egyszerű lett volna megfogalmazni. XD


44. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-11 17:24:43
 ÚJ
>Csalántüske Liante avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 214
OOC üzenetek: 126
Én is az egyszerűbb utat(36. hsz) választanám. Spec ha annyira fontos lenne, hogy sokat játszak ahhoz, hogy fejlődjek, megyek MUDra, WoWra vagy valamelyik másik színes-szagos MMORPGre. Vagy éppen nekiállok Diablózni, hogy karaktert fejlesszek.
Szóval: én spec azért jövök ide, mert a történet érdekel elsősorban (hogy mellette fejlődik a karakter, jóformán mellékes), és ha időt spórolok azzal, hogy tudok helyszínek között ugrálni, csak örülök magamnak. Ezért támogatom az egyszerű (vagyis kevés számolást igénylő ;)) módszert. Az ugrott hsz törléstiltásával tökéletesen egyetértek.


43. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-11 15:25:00
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Tehát Te arra szavazol, amit a 36. hozzászólásban írtam??


42. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-11 13:13:41
 ÚJ
>Hirelian Alinoshai avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 218
OOC üzenetek: 76
A 'topicátugrásoknak' nem csak az volt a lényege, hogy ne kelljen mindenhova írni (igénytelen gyors hszeket), hanem az is, hogy valamivel rövidebb idő alatt lehessen egyik pontból másikba eljutni. Ezt csak azért írtam le, hogy nem hiszem, hogy többet kell írni, mint amit Emphus leírt. Nekem tetszenek a fejlemények. Az, hogy kezdők nem használhatják, és hogy ugrás után kell írni minimum még egy hszt kifejezetten tetszik, mert ők így megtanulnak írni+ minek a topikugrás, ha nem oda akar írni az ember?
Emphus, király vagy, így tovább. ;) (Ez a többi fejlesztésre is szól, csak nincs kedvem mindhez odaírni. :P)


41. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-10 23:07:26
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Ez a kérdés még mindig nyitott, és jó lenne, ha minél többen kifejtenétek a véleményeteket, hisz alapvetően befolyásolja a _Ti_ játékotokat.


40. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-10 00:28:56
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Közben chat-en is beszélgettünk. Szóval erre a rövid / hosszú utas problémára adódott egy megoldás:
- Ha helyszínt ugrassz át, akkor a rövidebb úton mentél, és pont. Ez az egyik lehetőség. Ha a fogadóból átugrassz a templomkertbe, akkor a főtér - szegénynegyed - templomkert utat választottad. Ha az erdő felé szeretnél menni... írj a kovácsműhelybe (így az erdő felé esik a rövidebb út), majd mászkálj tovább mint most. Vagy esetleg írj a Holdudvarra, utána a gazdagnegyedbe, majd a templomkertbe. Ekkor is mindig a rövidebb úton mentél...

Szóval a fentivel egészítem ki az első variációt.


39. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-10 00:08:47
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Ha viszont az elsőnél elugrik a fogadóból az erdőbe, akkor átugrott egy helyszínt. Így írnia kell egyet ugrás nélkül, és csak utána ugorhat újra.

Bár tény, hogy csak formalitás, hogy most akkor 5 vagy 2 helyszínt ugrott át. De nem mindegy, hogy 450 karakteres hsz-t írhat, holott elvileg 5 helyszínt ugrott át, ami a követelményt 750 karakterre tornászná fel. Persze, ez külső szemlélőként teljesen mindegy, talán a játékos szemszögéből is, de mégis nem túl elegáns, hisz mondhatni, hogy rosszul működik a rendszer. :)

A hozzászólás írója (Emphus Engora) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.08.10 00:10:58


38. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-10 00:07:19
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0
Én akkor az elsőre voksolok. Amúgy a te példádból kiindulva, ha valaki mindenképp az erdő fele akar menni, akkor elugrik az erdőig, és onnan ír tovább. Szerintem egyébként teljesen mindegy, hogy merre megy, hiszen ha átugorja a helyszíneket, akkor úgy sem akar semmit csinálni útközben.


37. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-10 00:01:03
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5969
Az eredetiben pedig sajnos azt kéne orvosolni, ha valaki pl. a fogadóból menne a templomkertbe, de a hozzászólása alapján az erdő felé menne. Ekkor ugye átlép 5 helyszínt, ám a rendszer úgy érzékeli, hogy kettőt lépett át (főtér, szegénynegyed), hisz a legrövidebb utat keresi (ami teljesen normális).

No meg, mivel bekerült nem rég az is, hogyha törlődik egy hozzászólás, akkor visszarakjon az előző helyszínre, ezért a hsz törlést nem engedélyezném az első rendszerben sem.

Nekem mindegy melyik kerül be. A második nekem is egyszerűbb lenne, de tény, hogy az első talán jobban megfelel a célra. Döntsétek el Ti. :)


36. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-08-09 23:51:17
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0
Nekem az első ötlet jobban tetszett, de ez valóban egyszerűbbnek tűnik. A legnagyobb baj pont ez vele. Így mindenki korlátlanul ugrálna, hiszen egy munka nem a világ vége, ha veszít annyit az ember, ráadásul 800 karakter is elég kevés, pláne a 400. Így tegyük fel: elindul a fogadóból XY, ahol mondjuk evett, elmegy vesz bájitalt a piactéren, tanul a templomban, beugrik a kovácshoz, és elmegy koldulni, majd elmegy az erdőbe meditálni.
Összesen 2000 karakterből megcsinált mindent (vagy 4000, de az is kevés nagyon), és körülbelül 20 percet vett igénybe. Ez miért rossz? Egyrészt, mert így az itt eltöltött játékidő lerövidül, ami nem jó. Másrészt nem jelent semmi kihívást eljutni az erdőből a templomhoz, tehát valaki szintet lép, tanul, szintet lép, tanul, és így tovább (csak példa), és ezt mindezt 1-1 hsz el teszi meg, amikor csak az út 4 hsz! A másik variációban az erdőből elmegy a templomba egy hsz-el, de vissza már nem tud menni.
És oké, lehet azzal jönni, hogy nem lehet kitölteni a sok utazási hsz-t, na de ha valaki a templomtól az erdőig 800 karakterben leírja úgy az útját, hogy az munkát is érdemeljen, az erős.

Ezt én maximum úgy tudnám elképzelni, hogy ha 1 helyszínt ugrik át, akkor 400/800 (min./munka), ha 2 helyszínt, akkor 800/1200 (400 volt az előbba minimum, ehhez jön még négyszáz, mivel 2 helyszínt ugrik át, a munka pedig az elözö minimumának és munkájának az összege. )
Hogy érthető legyen
1 helyszín: 400/800
2 helyszín: 400+400=800 / 800+400=1200
3 helyszín: 800+400=1200 / 800+1200=2000
4 helyszín: 1200+400=1600 / 1200+2000=3200

Ennyit simán ki lehet tölteni szerintem ekkora ugrálásnál. De én továbbra is az első variációt támogatom, abban sokkal reálisabb a korlátozás.


1-20 , 21-40 , 36-55