OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Bekerült] Helyszínek átlépése
Mostani oldal: 1 (1. - 20. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

20. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-20 14:06:59
 ÚJ
>Milyon Maldoran avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 102
OOC üzenetek: 13
Ellenérvet nem tudok felhozni. Szerintem szükséges erre a kérdésre valami megoldás találni, legyen az a plussz reag vagy plussz karakter.
A lusták nevében szólva szerintem áldásos lenne az ugrálás, szerintem sok a lusta ember.
Nálam játszik az is (nálatok nem tudom mennyire), hogy épp a folyóparton gubbaszt a karakter, de meglátok valakit a fogadóban akire szívesen lecsapnék O:) és valahogy kedvetlenít, hogy ha gyorsan írok is félóra mire odaérek, ezért inkább bele sem fogok. 900-1000 karakternél ugysem adom alább és azt is a tőlem telhető legjobban próbálom megírni.
Esetemben valószínűleg sokat emelne a kedven, és így a reagok számán. Aki pedig nem akar élni a funkcióval az nem teszi.
Mindenesetre, még ennek ellenére is ez a legjobb játék amivel eddig játszottam.Tetszenek a megoldások, habár nem vagyok itt régóta.:)


19. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-17 14:01:27
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Utóbbi hozzászólások alapján bennem is felmerült, hogy szükséges-e ez...

Úgy gondolom, hogy aki lustaságnak tartja, maximum nem használja, vagy jóval ritkábban. Ám mivel az oldal alapvető célja nem a hozzászólások termelése, hanem a játék, ezért úgy gondolom, hogy akinek nem megy az írás ilyen helyzetekben, annak adassék meg a lehetőség.

Az általam felvetett korlátozási dolgok miatt szerintem nem lesz agyonhasználva a funkció, így érdemesnek tartom, hogy bekerüljön.

Attól függetlenül, hogy tényleg szerintem is csak lustaság a helyszínkötelezettség ilyen irányú átalakítása, van olyan érv, ami miatt valaki szerint nem kéne bekerüljön?? Ami hátráltatná az oldalt??


18. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-12 22:40:14
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0
ja és hát a 'nincs kedvük mert unalmas' azért elég gyenge lábakon áll sztem...:P
képzelet, fantázia, játékoskedv, önirónia, humor, lendület, világmegváltás, jókedv vagy épp düh, de akár csendes depresszió íráskényszerrel ötvözve:P - hol maradnak??:D


17. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-12 22:31:46
 ÚJ
 avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 0
Szerintem az új változatot is megszokjuk majd, a "hovatovább jelző" ikont hasznosnak tartom, az átugrás hatását a hsz-hosszra jónak tartom, de van egy szempont, amit talán érdemes átgondolni, és ami a jelenleg működő koncepció mellett szól:

Mesélőként és játékosként is az a tapasztalatom hogy a (távolabb lévő) helyszínek nemcsak térbeli, hanem konkrétan, erre ható módon időbeli távolságokat is jelentenek! vagyis igenis lehet azzal kalkulálni, hogy egy másik kari "még sokára fog odaérni" vagy "ott van, azon a heyszínen, úgyhogy most nem futok bele" stb.
Jelenleg így tényleg érzékelhető távolságok vannak (pont a hsz-kötelezettség miatt) a városban!

Ha átugrási lehetőség lesz, azzal ez biztosan (sztem) elveszik, és ez nem biztos, hogy jó.



A hozzászólás írója (Mesélő) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.06.12 22:32:34


16. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-07 21:03:40
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A karakternév kijelzése, vagy az, hogy hányadik hozzászólás a helyszínen, esetleg, hogy milyen rangod van megtöri a varázst?? Szerintem nem. Oda pedig bőven elfér egy-egy újabb kis ikon, amire ha ráviszed az egeret, látod, hova ment tovább a karakter. Vagy sima szövegként is tökéletes.

A 250 karakteres dologgal egyet értek, szerintem is könnyedén kitölthető. Viszont többen jelezték, hogy igen, tudnak 250 karaktert írni, de nincs kedvük, mert unalmas. Persze, sarkítok most eleget, de ha többen jelezték, az azt mutatja, hogy szükségesek az ilyen irányú változtatások. Rosszabb nem lesz tőle senkinek.


15. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-07 21:00:11
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 197
OOC üzenetek: 185
Meglehet, hogy csak nekem hat furcsának. Valahogy olyan érzésem van hogy megtörné a varázst, amit a hozzászólásokkal elérünk. pl. Nagy vidáman barátja hátára csapott, majd elindult az úton. Gondolataiban még most is a bohókás...
És a végén: A karakter átlépett az xy helyszínre.
Viszont ez csak egy gyenge ellenérv és a mellette szólók előtt meghátrálok. Én is szeretném, hogy átláthatóbb legyen a fórum. Viszont én azért vagyok ellene, mert sokkal jobban rálátunk a dolgokra, ha elmegyünk minden helyszínre, és így a véletlennek is helyet hagyunk. /Tudom hogy el lehet olvasni akkor is ha nem vagy ott, de szerepelni csak akkor lehet, ha ott vagy/Például az egyik karakter megszólítja a másikat Csak úgy ismeretlenül. Én egy nagyon jó kalandba keveredtem így. Szerintem az ugrálásokkal sok mindenről lemaradhatunk. A 250 karakter nem olyan sok, hogy ne lehessen érdemileg kitölteni. Épp ezért örülök az ugrálás korlátozásának. Én magam részéről nem vagyok isten, ezért a karakterem továbbra is sétálni fog. XD


14. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-07 20:45:15
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
És ez a rendszer miért zárná ki azt, hogy Te ugyanúgy mint eddig, leírd, hogy hova mész tovább?? Szerintem a kettő megfér egymás mellett.


13. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-07 20:13:27
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 197
OOC üzenetek: 185
Szia Emphus!

Annak a modulnak, ami leírja honnan jössz, hová mész, annak lesz ki-be kapcsoló funkciója? Mert Annyira szépen össze lehet fűzni a helyszíneket pl "S andalogva indultak tovább a templomkert irányába." Ha lesz ez a modul, akkor értelmét vesztik ezek a kiegészítések, pedig gyakran az ilyen irányjelző mondatokba is lehet szépséget csempészni. Szerintem, ha megoldható, alapból mindenkinek a be funkción kellene lennie, és mindenki szabadon dönthet, használja-e. Ha nem, akkor vállalnia kell, hogy minden esetben belefűzi, hogy hová ment. Esetleg ezt a jogot a játékostól felfelé rangúaknak lehetne megadni, mert egy játékos már eléggé rutinos ahhoz, hogy ne felejtse el.


12. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-07 16:30:52
 ÚJ
>Turrog a Behemót avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 763
OOC üzenetek: 678
szerintem jó az, amit leírtál :)


11. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-07 14:40:32
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Még valaki ezzel kapcsolatban valamit??


10. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-02 21:18:12
 ÚJ
>Ariana Sineas avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 80
OOC üzenetek: 83
Aham, akkor tévedtem, csak most lett világos! Így már jó minden, én támogatom! :D


9. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-02 21:13:02
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Mindenki tudja használni az általam felvetettet, így ez kipipálva.

Térkép a városról még sajnos nincs. Ezért is írtam, hogy Ti nem látjátok a helyszínszerkezet. A város olyan amilyen, és mivel már el lett kezdve a térkép, ezért nem módosítanék rajta, így átjáró sajnos nem lehetséges.

Az egész célja az lenne, hogyha olyanod van, akkor egy-két helyszínt kihagyj, és nem az, hogy állandóan kihagyd a helyszínek nagy részét. Ezért lenne a második korlátozás. Ha a templomba mész tanulni, akkor oda egyből írhatsz, de vállalod, hogy utána 3 hozzászólást írsz, és csak a negyedikben használhatod újra az "ugrást". A három hozzászólásból első menne mondjuk a templomba, a többi meg ugyan úgy mint most. Tehát semmi hátrányt nem jelentene a második korlátozás a MOSTANI helyzetre nézve. Csak az új funkció túlzott használatát gátolja, de ahhoz képest, ami MOST van, ugyan olyan.

Az ötlet csak egy plusz lehetőséget adna.


8. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-02 21:04:46
 ÚJ
>Ariana Sineas avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 80
OOC üzenetek: 83
A jó, de ezeket az utakat nem is ismernénk, illetve csak azok akik részt vettek egy kalandban ami ott játszódik.
A csatorna azért nem jó, mert sok karakter nem mászna le önszántából, csak ha 6 lóval lehúzzák. (pl én se mennék le) :)

Olyan megoldás kell, amit minden karakter ugyan úgy tud használni.

Értem már, a hozzászólások számát, de akkor én inkább maradnék a mostaninál. :) Odaugrok valahova ahol szeretnék valami funkciót használni, de csak x hozzászólás után használhatom. Nem látom értelmét a templom körül rohangálni (csak hogy az előző példánál maradjak), mikor út közben legalább átmegyek a helyszíneken, nézelődhetek, kitalálhatok eseményeket, beszélhetek játékossal vagy kitalált személlyel... Egyébként az idő nagy részét úgy is egy kalanddal tölti el az ember, csak szabadidejében mászkál, illetve ha egyedül akar játszani, bár az egy idő után unalmas lehet. :) Viszont mikor egy kalandnak vége akkor a kis csapat általában szétszéled és megy tanulni, fejlődni. Igazából nem tudom mi a jó megoldás, ha van egyáltalán. A térképet sajna nem látom, így törni sem tudom magam esetleges átjárókon, de szerintem ha te nem találtál, akkor én se fogok.


7. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-02 20:35:34
 ÚJ
>Fevyrin ten Tof avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 124
OOC üzenetek: 59
Az új összeköttetések szempontjából lehetnének titkos alagutak két pont között, de őrzött vagy rejtett bejárattal. Például Aphroditae főhadiszállásáról van egy alagút az erdőbe. A városképbe nem nyúl bele.

A hozzászólás írója (Fevyrin ten Tof) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.06.02 20:37:32


6. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-02 20:26:35
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Én amúgy egy olyan egyszerű modulra gondoltam, ami mindig a hozzászólás írásánál odabiggyeszti, hogy honnan jöttél, illetve az előző hozzászólásodba beírja, hogy hova mentél tovább. És akkor kivenném a helyszínkötelezettséget, ám bekerülne pár plusz korlát, amiket a nyitó postban említettem.


5. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-02 20:21:21
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Leszögezném, hogyha több helyszínt ugrik át, akkor utána a sok hozzászólást nem egy helyszínre kell írni. Ugyan úgy fórumozhatna tovább, egyetlen megkötés lenne, hogy azt a hozzászólás mennyiséget megírja, mielőtt újra használná a funkciót, ám ez nem azt jelenti, hogy nem mehet át szomszédos helyszínekre.

Ariana második ötlete tetszene, csak sajnos a város képét Ti nem látjátok még. El vannak szépen rendezve a helyszínek, és így picit furán venné ki magát az a pár kapcsolat, amit írt. :)

Varázslók által irányított lebegő kabinok egy felejtős ötlet. A csatorna meggondolandó, bár akkor már egyszerűbb csatorna nélkül, funkcionális szinten.


4. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-02 20:08:19
 ÚJ
>Erychar Sha Kryel avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 19
OOC üzenetek: 15
Bár én még nem játszottam sokat, de Ariana második ötlete nekem tetszik. Ezek a plusz utak jelentősen meggyorsíthatják a közlekedést.
Illetve most láttam az új helyszíneknél a csatornát, mint helyszínt. Nos ezzel, vagy valami hasonló helyszínnel esetleg meg lehetne oldani a nagy ugrásokat pl.: lemászik vki a szegénynegyedben a csatornában és a holdudvarban köt ki. És innentől már lehet használni Emphus ötletét ha úgy lenne.
Vagy esetleg valami lebegő utazó kabinok, amiket mágusok működtetnek a gyorsabb közlekedés érdekében, de pénzbe kerül.
De személyes véleményem hogy az új összeköttetések jók lennének.

(Illetve még egy megjegyzés, nem biztos hogy ide tartozik, de sztem érdemes lenne bevezetni, hogy mindenképpen jelöljük merről jöttünk és merre megyünk esetleg, mert olvasgattam a hozzászólásokat és néha el lehet veszíteni a fonalat, hogy most ki merre is ment. Sztem ez nem kerülne túl nagy erőfeszítésbe, de a karakterek élete talán könnyebben nyomon követhető lenne esetleg.)

A hozzászólás írója (Erychar Sha Kryel) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2010.06.02 20:15:27


3. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-02 19:21:48
 ÚJ
>Ariana Sineas avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 80
OOC üzenetek: 83
Még egy ötlet! :D

Mi lenne ha több csatlakozási pont lenne a helyszínek között? Ez is nagyban rövidítené az utat, nem kell annyi mászkálós hsz.

Pl: Holdudva-piactér
Kovácsműhely-Barakk
Artheniori erdő-Temető...



2. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-02 19:03:56
 ÚJ
>Ariana Sineas avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Kezdő játékos
IC üzenetek: 80
OOC üzenetek: 83
Jó ötlet...bár valamiben nem vagyok biztos.
Az első része, az oké, jó a hosszabb hozzászólás. Viszont pl ha valaki a fogadóból el szeretne jutni a templomba, hogy tanulhasson, akkor neki 5 hsz-t kell írni, pedig csak tanulni szeretett volna. Nem tudom hogy nézne ki egymás után 5 hsz ugyan attól az embertől. Persze abban igazad van, hogy meg kell oldani valahogy a visszaéléseket.
A harmadik pont megint csak jó. :)

Ötlet: szerintem már az is gyorsítaná a játékot, ha mindig csak 1 esetleg két helyszínt lehetne kihagyni...nem tudom.

Azt is leszögezném, bár tudom gyakran problémáztam rajta, hogy nem tudok mit írni, azért megoldottam és nekem a mostani rendszerrel sincs bajom. :)


1. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2010-06-02 12:49:56
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Sziasztok!

Eddig már többen jelezték valamilyen formában (valaki csak simán kifejtette, hogy szerinte jobb lenne máshogy, valaki csak kérdezett, hogy végig kell-e tuti menni az összes helyszínen), hogy talán érdemes lenne megfontolnom, hogy egy-egy helyszínről a másikra ne csak hozzászólások sokaságával kelljen menni.

Oké, mondjuk, hogy benne vagyok, bár szerintem nem cél, hogy állandóan össze-vissza mászkáljunk a városban. De legyen...

Kérdésem, hogy Ti ezt elfogadnátok-e ilyen korlátozásokkal:
- Ahány helyszínt átlépsz, annyiszor 100 karakterrel többet kell írnod a következő hozzászólásodba (magyarul, ha a piactérről a fogadóba szeretnél "ugrani", akkor kettő helyszínt hagytál ki teljesen (Szegénynegyed, főtér), így a fogadóba a következő hozzászólások minimum hossza nem 250, hanem 450 karakter lenne). Ez csak egy hozzászólást érintene, az utána lévők újfent a régi rendszer szerint lennének.
- Ahány helyszínt átléptél annyi+1 hozzászólást kell írj, mielőtt újra használhatnád az adott funkciót (előző példában: két helyszínt léptél át, ezért 2 hsz-t kell írnod, és a harmadikban használhatod a funkciót).
- Abban a hozzászólásban, amikor "elugrassz" a helyszínről, a végére kommentként beíródik, ahova meg megérkezel, ott meg az elejére ugyanez.

Az első korlátozásra azért gondoltam, hogy azzal érvelt valaki, hogy nem tud semmi jelentőség teljeset írni a köztes helyszínen. Akkor ez azt jelenti, hogy az új helyszínen tudna, tehát tud több karakteres hsz-t is írni. Természetesen, a munkához szükséges hossz megmarad 400 illetve 800-on. A második korlátozásnak meg azon egyszerű oka van, hogy ne lehessen visszaélni esetleg vele semmilyen formában, és azért ne az legyen, hogy elmész a piacra, egy hsz, és már ott sem vagy. A harmadik meg a követhetőség miatt fontos.

Várom a véleményeket, és az esetleges ötleteket. :)


1-20 , 21-40 , 36-55