OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Új kasz: varázstörő
<< Előző oldal - Mostani oldal: 2 (21. - 40. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>Oldal váltása: - Következő oldal >> -

40. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-06 17:52:57
 ÚJ
>Taitos, a Zöldfülű avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1853
OOC üzenetek: 355
Picit magam ellen fogok most beszélni, de ha lesz egy ilyen 20as mágusnak meg egy bájitalkeverőnek 15-20 ilyen barátja, akik kapnak egy kis italos amulettet, akkor már nem hatnak a varázslatok az igazán aktív karakterek negyedére, és akkor a hidegháborús felfogás szerint gyorsan mindenki szerezne egyet, így kb 3 tápmágus kell csak (amennyi ténylegesen van is jelenleg IC) és a varázslók mehetnek a kukába :D

Ennek mérlegelésével persze lehet jó ötlet.


39. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-06 17:44:05
 ÚJ
>Aletai Agetkin Rilash avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 460
OOC üzenetek: 115
A bájitalos megoldás nem rossz. Hozzáfűzném, hogy létezik olyan varázslat (Amulett áldása), amivel mindez beleültethető egy amulettbe és meg is van a kívánt hatás.

A VP ellenes dologról a következő tények gondoskodnak:

1. A védőpajzs amuletthez kötött, aminek összetörése vagy ellopása máris megszüntetné a hatást, így nem lenne sebezhetetlen és kikezdhetetlen a karakter.

2. A varázslat elvégzéséhez 20. szintű affinitásra és a képesség elsajátítására van szükség, ami két további dolgot feltételez.
a, A karakter maga húzza fel ezen értékét 20 ig és tanulja meg a varázslatot. Ez egy drága és időigényes folyamat (nem is beszélve arról, hogy szereznie kellene egy alkimistát, aki képes megcsinálni a bájitalt), nem csak pik-pakk elérhető.
b, Keres egy olyan mágust, aki kellően erős és rá tudja venni, hogy csillagászati összegekért csinálja meg neki az amulettet.

Mindkettő járható út lenne, és a kívánt hatás elérése nem pottyanna az ölébe, dolgozhatna érte rendesen, akár hónapokig, netán évekig, az írásainak az intenzitásától függően.

Ezen lehetőség mellett nem is kellene engedélyhez kötni, mert úgy is csak az érheti el, aki errefelé specializálja a karakterét.

A bájital bevezetését tehát támogatom. Kreatív ötlet és kiváló játékok születhetnek belőle.


38. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-06 10:20:45
 ÚJ
>Moderártor (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 20
Syn, mindig kaptál-kaptatok új ötletet (most is, többet is). A közösség hajlik arra, hogy megoldást keressen, véleményem szerint.
Az pedig, ha leírjuk, h vmi miért nem jó, csak táptalajul szolgál annak, h tovább legyen gondolva a dolog.

De úgy látom, neked speciel sem a tárgyak, sem a bájitalok nem felelnek meg... Viszont a közösség pártolná.
Szóval, lehet folytatni a téma boncolgatását, ha valakinek van egyéb ötlete.


37. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-06 10:17:50
 ÚJ
>Shelquatin Syn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 133
OOC üzenetek: 26
Elnézést nem gondoltam hogy 100%-ig kész tervvel lehet csak előállni, bedobtam ötleteket, lehetőségeket, gondolatokat, amiken el lehetett volna indulni valamerre.
A bájitalos dolgot is persze úgy gondoltam hogy tovább ki kellene játszani stb, csak valamiféle magyarázat lett volna az alap képesség megjelenésére.
A csapatokról meg a korlátozásról úgy értettem hogy nem tartanám jó ötletnek ha minden játékos számára elérhető lenne a képesség ezért kötném kaszthoz. Nyilván a kaszt tagjai alkothatnának csapatokat.

A lényeg még mindig az, hogy az alapötleten kellene inkább gondolkodni, és nem úgy viszonyulni a felvetett javaslataimhoz mintha azokat rögtön kőbe vésve úgy szeretném megvalósítani ahogy pontosan leírtam. Ezek ötletek, amiken elindulva abban reménykedtem hogy nem csak azt írjátok le mi miért nem lenne jó, hanem bedobtok ti is ötleteket hogy inkább hogy kellene lennie hogy működjön.

Abban reménykedtem hogy ha leírom hogy:
"x"
akkor valaki megírja hogy:
"hát ez hülyeség, viszont lehetne... "
vagy ha leírom hogy:
"y"
akkor valaki válaszol hogy:
"ez nem is teljesen rossz ötlet de inkább úgy kéne hogy... "

Ehelyett csak azt kaptam (tisztelet a kivételnek, volt néhány építő jellegű hozzászólás is) hogy:
"x? baromság... y? nem jó... z? VP... "

Nem számít, feladom, ugyanazokat a köröket futjuk és amúgy sincs már jelentősége az új információk fényében. Részemről le is zárnám akkor ezt az egész ügyet.

A hozzászólás írója (Shelquatin Syn) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.08.06 10:20:34


36. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-06 10:16:30
 ÚJ
>Moderártor (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 20
Dranndreshiann: az ilyen tulajdonságot, ill. azt, hogy csak a kalandra, v még tovább érvényes-e a felszerelés hatása, ált. a mesélő határozza meg. De ha úgy látjuk, h vki kitartó egy kalandban és igenis tesz is érte, hogy a csapat v ő maga előbbre jusson, és nem csak úgy van, azt szoktuk jutalmazni nagy dolgokkal.

A hozzászólás írója (Shiro) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.08.06 10:16:54


35. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-06 10:10:58
 ÚJ
>Dranndreshiann Morla DeLhor avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 237
OOC üzenetek: 23
Tárgy jó ötlet. Nehezen, mesélői közreműködéssel megszerezhető mágikus tárgy, manavisszaverő, varázstörő. Ebből nagyon jó játékot lehet kihozni szerintem.

Persze rögtön felmerül a kérdés: csak egy kaland erejéig, vagy felkerülhet-e végleg egy kari karakterlapjára, elvehető lopható-e ez esetben tőle, csak őt védi meg a varázslatok hatásától, vagy magának a tárgynak van mondjuk három láb körön belül hatása. :)


34. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-06 09:53:17
 ÚJ
>Moderártor (inaktív) avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 20
Visszatérve az eredeti témához:
Az a baj Syn, hogy még ezt a dolgot te sem gondoltad ki alaposan. Egyik posztodban az szerepel, hogy "gyerekkorában itathatták a bájitallal, és hozzászokott a szervezete, stb", a másikban azt írod, hogy nem akarsz ilyen eredendő képességet, hanem kijátszás alapút.
Egyszer azt írod, hogy létre lehetne így hozni mágusvadász csapatokat, egyszer meg azt, hogy nem is kellene, hogy bárki kaphasson ilyen képességet, a korlátozott számot támogatnád.
Persze az álláspontok változhatnak (ezt aláíírom), hiszen ezért is lenne itt ez a téma, hogy ezek az álláspontok közeledjenek és valami kompromisszum-féle szülessen. De ahhoz, hogy ez így lehessen, mindkét félnek hajlania kell a változtatásra, a kompromisszumra. Több verzió is fel lett sorolva, ami megoldásként szolgálhat.

Na de
Fel lett itt vetve az, hogy ez valóban lehetne tanulható képesség, és mondjuk 15-ös szintű ellenállás semlegesíthetné a maximum 10-es szintű varázslatokat. Így olyan szinten nem lennének elnyomva a mágusok, hiszen az ellenállást még kvázi többe is kerülhetne felhúzni, mint a mágiát.
Viszont, ebben pont azt a problémát látom, amit korábban is írtam. Az A-verziót méghozzá. Rengeteg időt és pénzt elvinne a dolog. Ha a játékos egy ilyen képességgel erre akarna "gyúrni", az nagyjából azt jelentené, hogy a pénzét elkölti szintlépkedésre, hogy mindig meglegyenek a kellő statjai ennek a kitanulásához, aztán megint pénzt költ, többet az ellenállásokra, mint egy mágus az esetleges támadó vagy védekező varázslatokra.
Az eredmény egy sok szintet lépett karakter, aki gyakorlatilag semmit sem fog érni egy kardforgatóval szemben, aki ugyanannyi időt és pénzt áldozott a karakterére, mint ő. A mágusok ellen sem biztos, mivel egyrészt ő lassabban fejlődik, másrészt pedig a mágus ugyanúgy húz szinteket, mint ő és megeshet, hogy akár egy kis bóvli tőrrel is elbánik egy "varázstörő"-vel, hiszen ezen a téren kb egy szinten lehetnek, vagy csak kevés a különbség és neadjisten a kocka jobban kedvez a mágusnak. És azt még nem is számoltuk hozzá, hogy a mágusnak ez esetben is elég egyetlen olyan varázslat, amit a "varázstörő" nem tud kivédeni.
A másik sötét oldal ebben az, hogy ezzel az elképzeléssel, hogy a mágiaállóságot több tanulás árán lehessen fejleszteni, mint magát a mágiát... Én nem választanék ilyen képességű karaktert. Hogy miért? Pont azért, mert az elképzelés szerint, kétharmad annyiba kerül a mágiát kitápolni, amit használni is fogok tudni mások ellen aktívan. Nem költenék 1.3x annyit (de még 1.1x annyit se) az ellenállásra, ha ott a mágia, a maga 1x-es szorzójával - aminek van látszatja is, hiszen bármikor használhatom, bárki ellen. Az ellenállás meg csak a mágusok ellen lenne jó - és akkor, ha meglepetés-szerűen "támadnak", amire azért nem gyakran láttam itt példát, pedig jó ideje itt vagyok.

Ennyi erővel tényleg ott a mentális zár, vagy a mana aura, a holdfényrács, vagy a védőkerubi. Igaz, hogy van, amelyik csak egy körig tart. De pl a mana aura 3 körös, tehát nyugodtan el lehet nyomni, mielőtt valakihez odaérsz, vagy ha úgy érzed, hogy valaki nagyon rád mered, esetleg közelebb került, mint szeretnéd. Három körönként elnyomni pedig nemcsak alig eszi így a manád (azért jócskán visszatölt x mennyiséget az a következő 3 körben, ha megvan a kellő leütésszámú reag), másrészt mondjuk 6-9 kör alatt bőven kiderül, hogy az az adott mágus (vagy kb bárki) bántani akar-e vagy sem. Ha meg bántani akarsz, nyomhatsz rá bármit, amivel bezárod, helyhez kötöd, stb, míg jól elbújsz v elfutsz. De ilyen tippeket hadd ne én adjak, légyszi. :)
És tény, hogy egy körben csak egy varázslat érvényesül, de mivel vannak több körös varázslatok is, nincs tiltva, hogy első hsz-ben elnyomj egy mana aurát, aztán egy kerubit, aztán meg egy mentális zárat, szépen sorban.
Ez csak kijátszás kérdése. Hogy körültekintően válogattál-e a varázslatok megtanulásakor, és hogy hogyan alkalmazod őket játékban.
Ezeket összevetve, és azt, hogy tényleg, a kétharmada áron tanulhatok mágiát, vagy tanulom az ellenállást, a mágiát választanám. Sokkal-sokkal jobban megéri. És szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki ehhez így állna hozzá. Eszerint pedig, mint kaszt és mint tanulható képesség is elvetném.

Ha már többen is jó ötletnek tartják az ilyesmit, valóban bájital vagy egyéb tárgyak formájában érné meg behozni. Úgy ha a pénzt nem is kímélné (de hát ez nem is cél ugye), de legalább a szintlépésekkor kapott pontok valóban tetszés-, ill. kaszt szerint lennének szétoszthatók. Tudomisén, egyre erősebb italok, mondjuk 2., 4., 6., 8., stb szintig véd, egyre drágul, de cserébe tart mind 2 v 3 körig... Vagy egy talizmán, ami véd 4. v 8. szintig... vagy hasonlók.
Szerintem ennek mentén haladjunk tovább, mert mint képesség, kvázi élhetetlen lenne. És szerintem nem is reális a dolog, hogy van 10-es szintű ellenállásod, a mágus csak úgy neked támad, képen röhögöd, aztán lecsap a botjával, mert kb egyformák a statjaitok és ő 6-ost dobott kockával, te meg csak 2-est. Akkor csak egy keserű viccet gyártottunk, nem képességet.

Na tehát, bájital vagy egyéb tárgy formájában megszavaznám. Képességként nem.

A hozzászólás írója (Shiro) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.08.06 10:14:12


33. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-05 23:43:50
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Kéretik az "én ötletem volt előbb", "nem, mert én most találtam ki" és hasonló ide-oda dolgokat teljesen mellőzni témából, mert OFF-topic. Köszönöm.


32. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-05 23:36:00
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (Morw)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 284
OOC üzenetek: 140
Plev: igen, tulajdonképpen néhány hsz-el előtted írtam. :P

Migri: végre egy kis előrelépés ez ügyben. Viszont, ha lesz is ilyen "antiaff", akkor a publikálását nem ajánlom, mert ezzel egy cseles mágus már tenyleg ngyon VP dolgokat tudni (v akár egy nemmágus is).
Lgyen külön engedélyhez kotve, mint az eredar, vagy tenyleg csak bajital formájában legyen elérhető.

Morw



31. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-05 23:02:36
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139
Bár nyilván nem fogod tudni belátni mennyi egyéb oka lehet annak, hogy valami nem kerül ki fórumra, azért még is csak volt neki.

Mi megcsináltuk a mi verziónk, teljesen kész, patent. Azon nincs mit ötletelgetni, tesztelésre vár.

Nincs a torkodnak esve, ahogy én is írtam korábban: "csak engem nehéz meggyőzni." Azt nem értem miért is foglalkozol még ezzel ha tényleg igazad van.


30. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-05 22:57:54
 ÚJ
>Shelquatin Syn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 133
OOC üzenetek: 26
Talán ha ti nem titokban ügyködtetek volna hanem feldobjátok ötletelésre mint én, akkor ez mind elkerülhető lett volna, és ahelyett hogy a torkomnak estek, együtt dolgozhattunk volna az ügy érdekében :)

Ja még annyit: Migrén, azt hogy mindenki számára elérhető legyen, azt meg én ellenezném :) de a semminél jobb lenne az is

A hozzászólás írója (Shelquatin Syn) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2015.08.05 22:59:43


29. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-05 22:39:06
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139
Elmezár: A varázsló elmormol egy rövid igét, melynek hatására a tudata köré egy erős védőfalat húz fel, ezzel megakadályozva minden, az elméje ellen irányuló támadást (beleértve az illúziókat és varázslatokat is). A hatás maradandó, amíg a mágus koncentrál.

Ím a gyógyír minden bajodra. :)

Igen, épp ez az én bajom is, hogy nem újdonság. Egyébként üdv a világunkban.


28. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-05 22:33:48
 ÚJ
>Shelquatin Syn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 133
OOC üzenetek: 26
Isu, sajnos az a szerencsétlen eset áll fent hogy teljesen magamtól jutottam el idáig. Ha visszaolvasod a karakterem játékát az elmúlt pár hétre visszamenőleg akkor láthatod is miért. Gyakorlatilag felülírták az akaratomat mágiával, és azóta is csak kapom az áldást. Felmerült bennem hogy jé, hát ez ellen jelenleg sehogyan nem lehet védekezni (közben persze rávilágítottak hogy megfelelő antivarázslatokkal igen).

Kard álló páncél már van, pont a varázslóknak, ott a varázslatok között. Tudtok repülni, tudtok kopoltyút növeszteni, tudtok teleportálni, tudtok mindenféle pajzsvarázslatot ami (behatárolt ideig ugyan de akkor is) sebezhetetlenné tesz titeket. Persze ezt is csak akkor ha elég energiát fektettek bele, és elég felkészült a varázsló a támadás kivédésére.

Ha ti már dolgoztok hasonlón, akkor legalább megértem miért ekkora vehemenciával ugrotok hirtelen ellenem, de mivel nem tettétek közzé sehol, fogalmam sem lehetett róla.

Elég antipatikus hogy rögtön a szegény ember torkának ugranak aki szeretne valami izgalmas újdonságot, egy jó ötletet beszőni a játékba.


27. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-05 22:31:13
 ÚJ
>Plevaen Kadar [halott] avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Haladó játékos
IC üzenetek: 541
OOC üzenetek: 26
Nem tudom felvetették e már ezt mint ötletet, de szerintem simán működhetne a dolog bájital formájában. Valaki megiszik belőle egy üveggel és pár körre ellenáll mindenféle ártó szándékú varázslatnak.
Ha jól tudom ez nem lenne medálba rakható, mert azt csak az értéknövelő italokkal lehet megcsinálni. Mondjuk egy mágiától védő amulett szerintem simán belefér a fantasy koncepcióba, csak akkor valami irtó bonyolult italként kéne behozni.


26. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-05 22:22:22
 ÚJ
><b style='color:#c03010'>Mesélő (inaktív)</b> avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Mesélő
IC üzenetek: 65
OOC üzenetek: 72
Kasztként én sem kiváltképp ajánlgatnám, azonban ez a képesség, mint tanulható adottság, talán használható lenne.
Egy helyszínen (Templomban pölö.) az affinitás mellett úgymond antiaffinitást vagy akármilyen frappánsan hangzó képességet lehetne tanulni, akárcsak úgy, mint az affinitást.

Nos, hogy a mágusoknak kedvezzünk kicsit, és ezzel a "jóvandetáp" és a többi megjegyzések elkerülése végett több antiaffinitás kell egy vele azonos szintű mágia kivédésére.
Tegyük fel, Shelquatin rendelkezik antiaffinitással, a számolást könnyítve mondjuk 15-tel. Ez már azért kerül némi pénzbe, és akár azt is meg lehet tenni, hogy az antiaffinitás tanulása némileg drágább, lenne, mint standard változatáé.
Szóval: Shel rendelkezik 15 antiaffinitással, oké, mondjuk került 5k aranyába. Ez a 15 antiaffinitás nem semlegesíti a 15-ös affinitást, hanem antiaff. /1.5 = maximálisan kivédhető varázslat. Szóval 15-ös antiaffú barátunk max. 10-es varázslatot képes elnyelni.
10-es varázslatokkal meggyűlik a baja, minden koncentrációjára szüksége van a kivédéshez. Ha nem figyel eléggé, telibe kapja a mágiát.
9-8-7-6 nagyjából ugyanígy, értelemszerűen azért itt már nem kell annyira figyelnie.
5-4-3 ha meglepve támadják meg, itt benyelni, szintúgy a fentiekben.
2-1 érzékeli a támadás tényét, és ösztönösen védekezik.

Ezek az értékek pedig így nőnek az antiaff növekedésével együtt. 30-as antiaff 20-asig véd, 4-1-ig terjedően ösztönösen, így osztva szorozgatva. Akár azt is meg lehetne oldani, hogy harcrendszerhez hasonlóan az 5-től felfelé lévő mágiák kivédésére a kockagurítót kell használni, d15-tel, 10-től (max. szint) felfelé nem védi ki, attól lefelé kivédi.

Ettől függetlenül én még mindig semleges álláspontot foglalok el, nem mondom, hogy jó lenne, és nem is mondom, hogy rossz. Csupán a példálózások helyett jól jöhet valami hasonló is.


25. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-05 22:21:03
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139
Amint lesz olyan páncél, vagy olyan tréning ami kardállóvá teszi a JK-k bőrét, majd örülök a felvetésednek. :)

Nem kifejezetten tudok pozitívan hozzáállni a témához, hiszen ez is csak akkor kerül fórumfelvetésre miután már voltak erre ötleteink, saját verziónk, rendszerünk ami épp tesztelés alatt is van.
Ez kicsit olyan érzést kelt bennem, mintha egyszerűen lelopnád azt amit mi már kitaláltunk. Természetesen tök előfordulhat, hogy évek óta éppen most te vagy még az akinek véletlen eszébe jutott éppen ez, csak engem nehéz meggyőzni.

Meg lehet nyugodni, le lehet pihenni, bizonyára bevezetésre kerül ha működőképes. Én már csak abban bízom, hogy nem lesz elfelejtve kik dolgozták ki, kik vetették fel tőled picikével korábban és kik lesznek azok akik letesztelik.


24. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-05 22:12:18
 ÚJ
>Shelquatin Syn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 133
OOC üzenetek: 26
Ha esetleg elolvasnátok amit javasoltam ahelyett hogy rögtön mindenki vérszemet kap és ET-ből VP-t kiált, vagy akármilyen VP-t, akkor látnátok hogy minimum ugyanannyi sőt inkább TÖBB időbe, pénzbe, és belefektetett energiába telne ténylegesen ellenállni a táp varázslatoknak, mint amennyibe egy varázslónak tartott megtanulni azokat, tehát gyakorlatilag ahogy Kagan írta "ténylegesen egy életutat szentel ennek".

Szerintem többször is és teljesen reálisan leírtam hogy NEM szeretném én sem rögtön megkapni az immunitást mindenre, ne állítsatok be úgy mintha valami elvetemült gonosztevő lennék aki irreális ET előnnyel jelenne meg hogy "hopp itt vagyok és kinyírok minden mágust".

Úgy álltok ehhez az egészhez mintha... hmm...
Például tegyük fel hogy még nincs varázsló kaszt, és én feldobnám az ötletet hogy legyen, azzal a rendszerrel ami most van, hogy sokáig kelljen szenvedni hogy megtanulják a varázslatokat. Pontosan ahogy most működik. És rögtön rám ugranátok hogy "OMG VP megjelenik és rögtön mindenkit levarázsol". Frászt, leírtam hogy kéne egy rendszer ami ugyancsak HOSSZADALMAS folyamat, írtam rá egy példát is, nyilván semmit nem véglegesen kőbe vésve csak hogy legalább el lehessen indulni az ötleteléssel. Meg lehetne oldani szépen, bénán kezd, sokat kell szenvednie hogy tényleg hasznos legyen.

Újra azt is megjegyzem hogy még a rettentő sok belefeccölt energia és arany után is CSAK a varázslók ellen lenne erős a kaszt, és CSAK azok ellen a varázslók ellen akiknél több energiát és aranyat fektetett a karakterébe (vagy persze ha mindkét kaszt ki van maxolva akkor is a varázstörő nyerne, lévén pont az az értelme hogy a varázsló kaszt ellen nyerjen).

A lényeg az ötlet, nem rögtön lehurrogni meg VP-t kiáltani kell, hanem a koncepciót meggondolni, alapjáraton láttok-e fantáziát benne. Aztán a hogyanon és miérten lehet ötletelni, kitalálni egy rendszert ami nem VP és vállalható.
Igen, megfelelő befektetéssel megszívatná a varázslókat. Hogy ez a varázslóknak szívás? Igen az. Kerüljék el, vagy fogadjanak kardforgató testőrt maguk mellé aki kenderbever harcban egy varázstörőt. Oldják meg, ahogy minden más nem varázsló kasztnak meg kell oldani a varázslók elleni védekezést. Mert bizony minden varázstudatlannak egy varázsló ellen harcolni elég szívás. Nem mondom hogy megoldhatatlan, mindent meg lehet oldani, ahogy egy varázsló is meg tudná oldani ha elég felkészült hogy egy varázstörővel elbánjon.

Nem azzal kell rögtön ideugrani hogy "á táp lenne hagyjuk", esetleg úgy hogy "rossz az alapötlet" vagy úgy hogy "az alapötlet nem rossz DE úgy kéne megoldani hogy ne legyen táp, például... "

A feltételezés is sértő hogy arra gondoltam volna hogy alapjáraton kap egy ekkora táp dolgot a kaszt, nyilván össze kéne ütni egy működő, nem VP rendszert amivel sokat kell szenvedni, mint ahogy a varázslók is teszik.


23. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-05 21:51:28
 ÚJ
>Kagan Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Törölt felhasználó
IC üzenetek: 2255
OOC üzenetek: 782
Üdv!

Kasztként nem javaslom, ET-ből kifejezetten tiltanám (ugyanúgy, ahogy az ET-ből történő varázslást is).

Indokolás: Emp-et részben ismételve meglehetősen lelombozó érzés azoknak, akik több 10000 aranyat és rengeteg időt, meg játékot ölnek a karakterfejlesztésbe azt látni, hogy vannak, akik 0-5 reaggal olyan dolgokat "érnek el" (kapnak meg), amire nekik esélyük sincs (mégpedig nem azért, mert egyébként nem lennének jó szerepjátékosok vagy karakterfejlesztők) vagy azt látni, hogy a sok idővel/pénzzel felépített karaktereik gyakorlatilag semmit sem érnek mások ET-beli vépéje miatt.

Más kérdés természetesen, ha valaki egy teljes életutat szentel ennek (megfejelve azzal, hogy ez az életút nem csak pozitívumokat, hanem negatívumokat is tartalmaz a karakter számára).

De ez semmiképpen ne menjen kasztból és főleg ne ET-ből.

K.



22. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-05 21:08:54
 ÚJ
>Isurii Thargodar avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1295
OOC üzenetek: 139
Remélem azért nem megy el ilyen ET-s baromságba ez a téma is. Legalább minimálisan küzdhetne érte az aki más játékban szerzett több tízezer aranyát meg teljes kariját szeretné hazavágni. :P

Köszöntem, hello.



21. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2015-08-05 20:58:48
 ÚJ
>Shelquatin Syn avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Játékos
IC üzenetek: 133
OOC üzenetek: 26
Morw én is gondoltam hogy bájital hatása lenne, csak mondjuk kisgyerek kora óta nyomták bele a löttyöt állandóan és az évek folytán "beépült" a hatása :)


1-20 , 21-40 , 26-45