OOC - Játékon kívüli fórum
Karaktered neve: ---       Rangod: Nem bejelentkezett felhasználó       Pénzed: --- arany     
Varázsitalaid: Neked nincsenek varázsitalaid!
Herbária: Neked nincsenek varázsnövényeid!


Üdvözlünk!

Ez itt a www.Lanawin.hu weboldal játéktere. Egy fórumos szerepjáték. Te nem vagy bejelentkezett állapotban, ezért nincs jogod ténykedni a fórumon. Csak olvasni tudod a hozzászólásokat, semmi mást. Ha szeretnéd kipróbálni milyen is a fórum valójában, átélni izgalmas kalandokat, varázslatokat tanulni, bájitalokat vásárolni, egyedi karaktert létrehozni, felszereléseket kovácsoltatni, vagy küldetéseket végrehajtani, akkor regisztrálj bátran, ne habozz. Miután regisztráltál, és beléptél minden funkciót elérhetsz. Lehetőséged lesz részt venni a mesékben, vagy csak spontán játszani a megalkotott, mesés világban. Felkutathatod a város rejtélyeit, és részese lehet egy olyan fórumos szerepjátéknak, ahol a játékosok kényelme, és a játék élvezete a legfontosabb.

Vissza a főoldalra!
Nincs "nagyobb" helyszínJátékon kívüli fórumArthenior főtere (új)
Amon Ruadh (új)
Füves puszta (új)
Dokkok és kikötő (új)
Játékon kívüli fórum >> Lanawin fórum >> Fejlesztés >>
[Elvetve] Másodlagos Aktív Képességek.
Mostani oldal: 1 (1. - 12. üzenet) - Első olvasatlan beíráshoz >>

12. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2017-02-09 23:17:24
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A korábban írtak miatt elvetve.


11. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-29 19:47:59
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
A tudós és gyógyító témáról vissza az eredetire...

@Jezabiel: a balansz miatt vannak hol erősebb, hol "hasznavehetetlen" aktív képességek. A földművesnek pl. a passzív képessége nagyon erős, ezért kapott elég gyenge aktívat. Ezek mindig együtt járnak, nem lehet szétválasztani őket.

@Darenn: nem igazán cáfoltad meg egyik pontomat sem. Azok továbbra is állnak.

"Az hogy egy tolvaj meneküljön, gyakorta fog előfordulni, mint hogy nyíltan vállalja a lebukást."

Pont az ilyenek miatt kel _!!!nagyon!!!_ átgondolni, hogy ez akarjuk-e erősíteni. Volt tápos tolvajod? Számolgattad mondjuk a tolvajlási rendszerben, hogy milyen értékekkel lehet menekülni? Mert ha ide akarsz erősíteni, akkor szerintem nem.
Pláne, ha az álca és nyelvismeret képességeket kihasználatlannak nevezed, akkor nincs miről beszélni. Vannak képességek, amik bónuszt adnak, és elég sokat, és mivel te ezeket nem ismered eléggé, azt ajánlod, hogy valamivel erősítsük meg őket. Egy tolvajnak az álca érték baromira hasznos, és elég táp, nem tolvaj meg nem tudja használni az általad javasolt tolvaj másodlagos aktívot, tehát semmi más nem történt, csak a tolvajok tápolva lettek. Se a képesség nincs jobban kihasználva, se a balansz nem marad meg, és pontosan ugyan olyan helyzetekben (lopás) lehet használni, mint a mostanit. A tolvaj alapból egy erős kaszt, egyáltalán nem szükséges számára a nyilvános lopásnál erősebb aktív képesség.

Azt kell itt megérteni, hogy a kasztoknak azért vannak így specializálva a képességeik,. hogy fennmaradjon a balansz. Illetve az előző hozzászólásom 4. pontja még mindig áll.


10. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-29 15:40:18
 ÚJ
>Ziana Yedhir avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1240
OOC üzenetek: 210
Vándor kaszt: Mindenféle fegyver forgatásához remekül értenek, a legtöbbjük ezekkel harcol, de vannak köztük mágiahasználók, és néhány bölcs tudós is.

Teljesen jól kitudom vele játszani a vándor gyógyítót.
És itt még felsírhatna mindazon tudós kasztúak tábora, akik mérnökök, miegyebek, hogy nemár, én nem gyógyítani akarok!


9. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-29 15:36:53
 ÚJ
>Jezabiel Tinkerin avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 897
OOC üzenetek: 163
"Azért nem minden tudós orvos, ahogyan nem minden orvos tudós kasztú."

Én amikor megpróbáltam orvoslást kijátszani IC, a mesélő azt mondta hogy nem tudós a kasztom, úgyhogy nem gyógyíthatok hagyományos módszerekkel, maximum alap szinten, egyszerű sebeket. Akkor sem nagyon értettem hogy miért, mert hát egy kardforgató is kijátszhat legendás kovácsot, akinek ugye semmi köze semmilyen rendszerhez, csak rámondja a karakter hogy "én ilyet tudok" és onnantól tud... Akkor az orvost miért kell másként kezelni... Mindegy, igazából ez kevésbé vonatkozik ide, bár valamilyen szinten gondolom a kasztok képességei miatt lett ilyen sztereotípia hogy csak tudós gyógyíthat vagy nem is tudom... Többször is próbáltam már valahogy "szakmát" bevonni a játékba rendszer szinten eredménytelenül. Az volt a konklúzió, hogy kb "bemondásra" bárki érthet bármihez... De visszatérve a konkrét témához:

Igen, kicsit matekozni kellene ezekkel, meg módosítgatni hogy jó legyen... És tök igaz hogy nincsenek jelenleg kihasználva a kasztok képességei... De az is igaz, hogy azért, mert hasznavehetetlenek... már, a felük. Tolvaj nyilvános lopása gyakorlatilag egy hosszútávú öngyilkosság egy kis pénzért. Földműves időjóslása... nem is értem az hogy lett kitalálva... vannak hasznos és jó kasztbónuszok, vannak op kasztbónuszok, meg vannak totál haszontalanok... valamit tényleg lehetne csinálni ezzel az egésszel.


8. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-29 15:32:09
 ÚJ
>Darenn Soreyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 515
OOC üzenetek: 152
Ha én magam csuklózhatnék a balanszolásával hónapokig vállalnám, de sajnos játékos vagyok, és nem látok a számok mögé, így nem tehetek egyebet mint ötletelek. :)

Itt is ki x-elhettem volna a számokat mindenhol, de már az is bonyolultá tesz, egy szimpla próbadobás leírását is. :D

Az Álca- próba, pont egy két ismeretlenes egyenlet lenne, példa nélkül, ha nem írok számokat. De vegyünk mindent x-nek, meg y-nak. :)

Mellesleg, azon is gondolkoztam, hogy a teljesen kihasználatlan képzettségekhez lehetne kötni a képességeket. Mint pl: Álca, Emberismeret, Keresés, Nyelvismeret... Stb.
Egy olyan verziót is el tudok képzelni, ahol mindegyik egy a kaszthoz releváns képesség próbadobásához kötött. :)
Ezzel is legitimálva azokat a képességeket, amire szinte soha senki nem oszt pontot, hátha most már igen. :)

És nyilván azért jutott eszembe mert nem használok aktívokat, így olyanokat keresek, találok ki amit én magam is tudnék, és szívesen használnék. Az hogy egy tolvaj meneküljön, gyakorta fog előfordulni, mint hogy nyíltan vállalja a lebukást.

Taktikát, és új játékmechanikát kölcsönözne nem egy karakternek. :)

Az orgyilkos, végre orgyilkos, és nem csak harcos, akit egy körig nem lehet megütni. :) És talán, a könnyebb gyógyulás lehetősége, és az hogy érdekesebbek lesznek a harci taktikák, kicsit fellendíti a JK vs JK összetűzéseket, mert jelenleg nincsenek sokan akik belemennének egy harchelyzetbe, ha nem nagyon nagyon muszáj. ( Tisztelet a Kagani kivételnek. :D ;) )

( Tudom most jk-k helyett öljünk zombikat, de... na. Gondolom, ott is használhatóak ezek a képességek. Vagy mások. :) )


7. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-29 15:09:23
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
@Darenn Soreyl:

1. A "nem véletlenszerű" és a többi mondarészed között nem áll fenn érdemi kapcsolat. A képesség leírása közepén ott van egy mondat, aminek nincs érdemi ok-okazati vagy logikai viszonya a többi mondathoz, nincs megindokolva, miért.

2. Ha ezt tényleg így gondoltad volna, hasonlóan paramétereztél volna, mint az időnél, hogy mennyi idő után használható újra a képesség. Illetve a dolog problémája, hogy több olyan képesség is van, amiben nem számok szerepelnek. Amíg a tudóshoz ajánlottaknál le lehet csökkenteni a 3-ast 1-esre, és talán kész, addig pl. egy mágiaérzékelést vagy bájital kikeverést nem nagyon lehet már számszerűen gyengíteni.
+ lehet hosszútávon balanszolni, persze, a kérdés az, hogy megéri-e a belefektetett munkát... mert én nem így látom (ld. 4. pont továbbra is) - és ez messze bonyolultabb, mint ahogy sokan gondolják, mert sosincs olyan, hogy valaminek a felhasználásmódja minden esetben eszedbe jut, és utólag hónapokig kell toldozgatni és javítgatni a dolgokat. Ez volt a mostani kasztképességekkel is.

3. Ez igaz. De:

(És ez már @Bato is):
4. Azt írjátok, hogy azért kihasználatlanok a képességek, mert csak speciális helyzetben használhatóak. Közben pedig olyan képességötletek merültek fel, amik általában még kevesebb szituációban használhatóak fel, mint az eddigiek. Sőt, néhány képesség kifejezetten olyan, hogy sokkal kevesebb esetben használható, mint a kasztok meglévő képességei. Nem látok olyan képességeket és ötleteket felsorolva, amik ténylegesen általánosabban használhatóak lennének, mint a mostaniak. Továbbra sem látom értelmét így bővíteni ezeket a képességeket.


6. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-29 14:47:24
 ÚJ
>Darenn Soreyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 515
OOC üzenetek: 152
Hopp! Nem láttam Bato válaszát, ő már sok mindenben tisztázta a helyzetem. :)


5. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-29 14:46:50
 ÚJ
>Darenn Soreyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 515
OOC üzenetek: 152
Válaszok. :)

1 Nem véletlenszerű, egyszerűen nincs az az orvosi beavatkozás, ami egy 7-es szintű sebzésnél segítene. Effektív menthetetlen.

2 Persze, hogy tápos! Mindegyiken lehet redukálni! Ez a Fejlesztő-csevegő, számokat kell variálni benne, de írtam is hogy rendszerszinten nem látok bele. :)

3 Az alkimista, éppen kijátszásszintű. Mint írtam, azért, hogy ne kelljen rendszerszintre vinni, így kever egy italt, ami 2 körig él, és nem keverhető. Igazából egy ugyan olyan instant gyógyítás, mint a Tudósé, csak kettes sebekre.

4: Nos... Szerintem azért mert ritkán hasznosak. Ezért gondolkoztam általánosabbakon. Én eleddig, csak Bárd aktívot használtam a játékban, pedig volt egy két karakterem. ( Viszont a Bárd aktívok zseniálisan jók! Az egyiket mindenképp másodlagossá tenném, annyira erős. Főleg csapatban. )

Nincs kihasználtsága mert nincs mire kihasználni. Mivel tudják, hogy a másiknak milyen aktívja van, így megpróbálják kikerülni a helyzeteket. Mivel ezen képességek egymásra refektálnak, stb... nehezen lehet őket kikerülni. :) Szerintem.


4. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-29 14:45:23
 ÚJ
>Ziana Yedhir avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 1240
OOC üzenetek: 210
Azért nem minden tudós orvos, ahogyan nem minden orvos tudós kasztú.
És az anatómiai ismeret önmagában még szép kevés egy seb ellátásához. az annyira elég, hogy felmérje a súlyosságát. Ahhoz hogy gyógyítani is tudja kell felszerelés: Orvosság, bájital, gyógyfőzet, kötszer stb.
És nem árt némi egyéb ismeret is, anatómiát ismernie kell a mezei ápolónak, a belgyógyásznak, fogorvosnak, a fül-orr-gégésznek, kórboncnoknak, ezek közül még sem tudna egyik sem ugyanúgy operálni (sebet ellátni) mint egy sebész.


3. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-29 14:35:54
 ÚJ
>Bato Luo'Su avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 608
OOC üzenetek: 70
Hozzátenném én is a véleményem.

Szerintem a jelenlegi képességek azért kihasználatlanok, mert a karakter kékholdanként egyszer kerül olyan helyzetbe, hogy használhassa. Az íjászon meg talán az orgyilkoson kívül a többi mind szituációfüggő, ami helyzetbe ténylegesen igen ritkán kerül. Még a kardforgató és lovag határeset, harchelyzetben előkaphatja az aktívját. Még ami univerzálisan használható az a varázsló, de ezeken kívül a többi nagyon szituációfüggő. Ha lennének általánosabban használható képességek, szerintem a kihasználtság is fellendülne.

A számok kapcsán szerintem a kolléga sem úgy gondolta, hogy ebben a formában kerüljön be minden, ez pusztán ötletelés. A tudós ebben a formában tényleg nagyon kemény, de pl ha a 3-ast 1-esre csökkentjük, máris élhető. Ugyanígy a többi.
Emellett ez csak ötletelés. Átgondolatlan lehet? Persze. Majd ki-ki hozzáteszi érdemben, hogy mit lehetne változtatni rajta. Persze ha erre az egészre igény. Nekem tetszik az ötlet. A végleges számokat pedig úgyis Te határozod meg, ne várj játékostól tökéletes balanszolást, mert egyik sem látja úgy, ahogy a készítő.

Ami technikailag nem megoldható, az nyilván sztornó, ehhez nincs hozzáfűznivalóm, de ha valaki ténylegesen érdeklődik a téma iránt, és van ötlete, írja be bátran, hogy akár az alkimista, akár a többi (?) esetlegesen megoldhatatlan képességű kaszt mivel bővülhetne.

(A 7-es sebzéssel pedig szerintem arra gondolt, hogy néhány perc alatt nem lehet komoly műveletet végrehajtani a páciensen, így meghal, mielőtt a tudós cselekedni tudna - ergo nem használható. Szerintem tök releváns.)


2. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-29 14:03:39
 ÚJ
>Emphus avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Adminisztrátor
IC üzenetek: 0
OOC üzenetek: 5971
Nos, lenne pár aggodalmam:
1. A leírások több helyen is értelmetlenek. Pl. az orvosnál a 7. szintű sebekre vonatkozó. Mi az, hogy egyértelműen nem használható? Nem következik semmiből, amit leírtál. Gyakorlatilag egy teljesen véletlenszerű mondat a többi között.
2. Több képesség is iszonyatosan brutál tápos. Szintén a fenti orvoslást említeném, ami például ilyen.
3. Olyan képesség nem fog bekerülni a játékba, ami nem kijátszás szintű, magyarán pl. varázsitalt biztosít a karakternek, amihez már rendszerszintű dolog kéne. Ennek oka, hogy egyelőre ennek nincs meg a kerete.

De ami tán a legfontosabb:
4. Miért? A jelenlegi aktív képességek kihasználtsága is alacsony. Mi lenne az értelme továbbiakat behozni? Olyanokat, amik brutálisan felborítják a játékegyensúlyt, mert nem kicsit átgondolatlan itt 1-2 képesség.


1. hozzászólás ezen a helyszínen: Játékon kívüli fórum
Üzenet elküldve: 2016-09-29 11:24:58
 ÚJ
>Darenn Soreyl avatarja! Úgy tűnik a kép nem megjeleníthető.

Rang: Tapasztalt játékos
IC üzenetek: 515
OOC üzenetek: 152
Üdvözletem.

Bár most egy kicsit inaktív voltam, de visszalesve elbarangoltam kicsit a kasztok aktív képességei között, és támadt egy ötletem. Olyan furcsa érzésem volt, mikor egymás után sorra vettem, és összehasonlítottam a képességeket. Úgy éreztem, mintha nem lenne fair.

Azon gondolkoztam, nem lehetne minden karakternek írni egy másodlagos aktív képességet, amit természetesen nem első szinttől, kapna. Teszem azt, (ez már annyira rendszerszintű belelátást igényel, hogy csak hasra ütésre mondok egy számot.) 10-11. szinttől használható képesség. Persze aki eleve kettővel büszkélkedik, annak egyikét, vagy ehhez a kitételhez kötni (másodlagossá tenni), vagy nem adni neki harmadikat.

Mivel, elég sok kasztot kipróbáltam, és nem csak egy ötletet szeretnék felvetni, hogy aztán majd a Staff, meg Emphus gondolkodjon rajta, így bátorkodtam elő állni saját ötletekkel, amik szerintem hasznosan tudnák színesíteni a játékot. Aztán, ha nem, hát nem. Volt egy kreatív kórházi délelőttöm. :)

( Az "x idő elteltével használható", a megszokott kritérium, csak értékét, nem igazán tudom egymagam megítélni )

//Fegyverforgatók//

Kardforgató:

ROHAM

A karakter egy mindent elsöprő támadással próbálkozik. Ha sikeres, akkor a sebzés kategóriája, besorolásilag, egyel növekszik ha ez lehetséges. ( Ha 2-es kat. volt, akkor 3-as lesz, és így tovább. ) Persze ezek után, ha nem talált, vagy a sebzés kategóriája lehetővé teszi az áldozat ellentámadását, az nagyobb sikerrel vihető végbe. Ilyenkor a ROHAM-ot használó karakter "fegyveres harcából" le kell vonni 1-et a 7-es skálán, (Ha _kiváló_ volt, már csak _nagyon jó_.) a támadás idejére.
A képesség használata fizikailag észlelhető, és csak x idő elteltével használható.

Lovag:

HŐSIESSÉG

A lovag, megmentheti egy csapattársát egy vágástól, ha annak elé ugrik. A karakter, ha csapatban harcol, dönthet úgy, hogy egy ellenséges kalandozó támadása, egy bajtársa helyett, őt találja el, s akár, ha ez lehetséges, vissza is támadhat.
A képesség használata fizikailag észlelhető, és csak x idő elteltével használható.

Szerzetes:

LEFEGYVERZÉS

A szerzetes kasztú kalandozó képes, lefegyverezni egy ellenfelét, s így kerülni belharcba, ha puszta kézzel harcol. Persze ez egy nehezebb mozzanat mint egy szimpla ütés bevitele. Amikor a karakter ezzel próbálkozik, "pusztakezes harc"-ából le kell vonni a hétfokú skálán x-et. ( 1, vagy 2) Ha így is sikeres a támadás, akkor az ellenfelet megfosztja fegyverétől, de önmaga nem használhatja. Ha a harc nem halálos kimenetelű, a fegyver visszaszerezhető. Egyszerűen ott hever a földön, a szerzetes dönthet úgy hogy megtartja, ekkor mesélővel kell, át íratni a tárgyat.
A képesség használata fizikailag észlelhető, és csak x idő elteltével használható.

Íjász:

AKROBATIKA

Az íjász kasztú kalandozók, képesek hatalmasat ugrani, hátra mely egyszerre használhat védekezésül, és egy újabb nyíl kilövésére ad lehetőséget. Persze ez is nehezíti a célzást, így a "Célzás" képességből, le kell vonni egy fokozatot a hétfokú skálán. Ezzel a képességgel el lehet kerülni, a kardforgató ROHAM képességét, de nem használható, az íjász elsődleges aktívjával egyszerre.
A képesség használata fizikailag észlelhető, és csak x idő elteltével használható.

//Tudományos kasztok//

Alkimista:

BÁJITAL KIKEVERÉS.

Az Alkimista kalandozó képes gyógyfüvekből, egy nem tartós, szinte azonnal párolgó világoszöld italt kikeverni. Ez még az eredetinél is gyengébb komponensekből készül, ezért eléggé illékony, nem tárolható, vagy keverhető össze más italokkal. Nem kerül fel karakterlapra, és az elkészítését követően 2 hozzászóláson belül el kell fogyasztania valakinek, különben elveszíti hatását.
A képesség használata fizikailag észlelhető, és csak x idő elteltével használható.

Druida:

Eleve kettővel rendelkezik.

Mágus:

MÁGIAÉRZÉKELÉS

A varázsló kasztú karakter meditatív állapotba kerül egy kör idejére. Ez alatt megérzi a közelében ( 50 méter sugarú kör ) található összes megidézett mágiát. Azt hogy a melyik varázslat, vagy hogy ki volt aki létrehozta nem érzi meg. Csak az irányát, hogy merre van tőle az a varázslat. Mivel ezalatt a mágus transzban van, így a képesség fizikailag NEM észlelhető, x idő elteltével használható újra.

Tudós:

ORVOSLÁS

A tudós kasztú karakterek magas szintű anatómia tudásuk segítségével, tudják gyógyítani a sebeket. Egy ilyen aktív képesség használatával 3-al tudják csökkenteni a sebek kategorikus besorolását. (A négyesből , egyes, a az ötösből, kettes lesz) Igen így a hatos szintű sérülésekhez, kétszer kell használni, és a kettő között el kell hogy teljen, az x idő. Hetes szintű sebeknél, egyértelműen nem használható. A képesség fizikailag észlelhető. Csak x idő elteltével használható.

//Alvilági kasztok//

Bárd:

Eleve kettővel rendelkezik.

Orgyilkos:

HÁTBA SZÚRÁS

Sikeres "Álca" próbadobás után működik, melyet akkor kell dobni, ha a karakter harcot kezdeményez, és ez az első támadása. A próbadobás, a hétfokú skálával működik. Meghatározod, a karakter álca képességét számértékben, ( Nagyon rossz = 1, Rossz = 2 stb ) és abból kivonsz egyet. Majd a "kockagurítóban" dobsz egyet HÁTBA SZÚRÁS címmel, egy hatoldalú kockával. A képesség számértéke alá kell dobni. ( Nagyon jó álcával = 5. Ebből levonjuk a támadás módosítóját (-1): 4. Sikeres ha a dobás, 4 vagy kisebb értékű.) Ha sikeres akkor a karakter mindenképpen talál az első támadásával. Másik Orgyilkos ÁRNYTÁNC képessége sem mentesít ez alól, vagy éppen az Íjász AKROBATIKÁJA.
A képesség csak az áldozat számára észlelhető fizikailag, más nem látja. Csak x idő elteltével használható újra.

Vajákos:

Eleve kettővel rendelkezik.

Tolvaj:

MENEKÜLÉS

Akkor játszható ki ez az aktív képesség, ha a tolvaj lebukik, és üldözőbe veszik. A képesség sikeres "Álca" próbadobás után működik. A próbadobás, a hétfokú skálával működik. Meghatározod, a karakter álca képességét számértékben, ( Nagyon rossz = 1, Rossz = 2 stb ) és abból kivonsz egyet. Majd a "kockagurítóban" dobsz egyet MENEKÜLÉS címmel, egy hatoldalú kockával. A képesség számértéke alá kell dobni. ( Nagyon jó álcával = 5. Ebből levonjuk a rejtőzködés módosítóját (-1): 4. Sikeres ha a dobás, 4 vagy kisebb értékű.) Ha sikeres, akkor a tolvaj egy teljes körig képes elrejtőzni, és rejtőzködve haladni, így eltűnni a kereső szemek elől. ( igen akár, az Erdőszéli tisztás közepén is) Persze ha ügyetlen ezek után is lebukhat. Nem használható, a tolvaj Elsődleges aktívjával.
Harchelyzetben is aktivizálható képesség, de ekkor 2-őt kell levonni az álcából próbadobásnál.
A képesség fizikailag NEM észlelhető. Csak x idő után használható újra.

//Egyéb kasztúak//

Ide még halovány fogalmam sincs de ötleteljetek ti is, javítsatok ki, meg minden. :) Köszönöm ha egyáltalán végigolvastad.

Persze megfogalmazásilag sok helyen hibás még, de csak egy ötlet.

Gondot okozhat még a többkasztúság: Erre is volna ötletem.

A karakter választhat melyik karaktertől kéri a másodlagos aktívját. Egy karakter csak egy másodlagos aktívval bírhat. :)

Köszönöm a figyelmet. Aztán ha lesz ötletem az egyéb kasztúakra, majd levésem ide, hátha. :)

A hozzászólás írója (Darenn Soreyl) módosította ezt a hozzászólást, ekkor: 2016.09.29 11:38:19


1-12